Ηχεία Αυτοκινήτου

Kenwood KFC-S6976EX Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 6x9" με 80W RMS (3 Δρόμων) Κωδικός: KFCS6976EX

  • Διάμετρος ηχείου: 6" x 9"
  • Διάμετρος Tweeter: 50mm
  • Απόκριση συχνότητας: 44-18.000Hz
  • Μέγιστη Ισχύς: 500W
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Διάμετρος ηχείου: 6" x 9"
  • Διάμετρος Tweeter: 50mm
  • Απόκριση συχνότητας: 44-18.000Hz
  • Μέγιστη Ισχύς: 500W
  • Αντίσταση: 4Ω

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

  • Δες τα όλα
50 10
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Skotsezos 4,8 (109)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Skotsezos
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Διάμετρος ηχείου: 6" x 9"
  • Διάμετρος Tweeter: 50mm
  • Απόκριση συχνότητας: 44-18.000Hz
  • Μέγιστη Ισχύς: 500W
  • Αντίσταση: 4Ω

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
KFCS6976EX

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
500 W
Ισχύς RMS
80 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (49)

Αξιολογήσεις

  1. 33
  2. 13
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DimitrisTiGRaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου για απλές πηγές φυσικά. Τα εγκατέστησα σε E115 Corolla Sedan του 2007 πίσω στην μεταλλική βάση του παρπριζ. Θα χρειαστεί να έχετε βέβαια άλλες βίδες και παξιμάδια για το συγκεκριμένο όχημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasaltis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ένα από τα δύο ακουμπούσε η μεμβράνη του στο πλαστικό του ηχείου που είναι κολλημένο πάνω από την μεμβράνη..(όχι το καπάκι το εξωτερικό) και ακούγονταν σαν τρίξιμο...με λίγα λόγια ελαττωματικό...δεν περίμενα πολλά για τα λεφτά τους αλλά όχι και να τρίζει ηχείο που βγήκε από ζελατίνα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisdi1977
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικαταστάθηκαν από τα εργοστασιακά στα πίσω καθίσματα δεξιά κι αριστερά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, σαφώς καλύτερα τόσο το μπάσο όσο και τα πρίμα με πηγή sony 4x 55w χωρίς ενισχυτή (δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούγετε η μουσική έξω από το αυτοκίνητο κινδυνεύοντας να χάσουν τα τύμπανα τους) σε συνδυασμό με τα Pioneer Shuriken 6.5" μπροστά στις πόρτες είναι ότι καλύτερο θα ήθελα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christaras_an

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις τα τοποθετησα. Η πηγή ήχου το εργοστασιακό ραδιόφωνο του αυτοκινήτου. Τα ηχεια φαίνονται πολύ καλά.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Easy_to_use
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αριστο προιον πραγματικα ! Εχω παθει πλακα με το μπασο ερχομενος απο cadance αξιας 200 ευρο εχω να πω σε μπασο τα παταει ανετα βεβαια τα ψηλα που ειχε το προηγουμε δεν τα εχει αλλα πραγματικα εχει πολυ ωραιο ηχο μεχρι τα 100ευρο παρτε αυτα ανεπιφυλαχτα . Να σημειωσω χωρις ενισχυτη ! Το μονο αν ειναι να τα βαλετε ταζερα και τωρα θα κανετε τρυπες να κανετε στις ακρες για να αποφυγετε τους κραδαρμους σε μεγαλες εντασεις !

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioshf_Kourmpetis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου τα πρότεινε ειδικός σε μαγαζί για ήχο.. απλά απίστευτα ηχεία για τα χρήματα τους. Πολύ καθαρός ήχος με τέλειο μπάσο ακόμα και χωρίς ενισχυτή. Τα συνδύασα με μια πηγή kenwood Στα 75 ευρώ και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από τέλειο. Τα συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη στα λεφτά τους δεν υπάρχει κάτι καλύτερο απλά συνδιαστε τα με μια καλή πηγή και είστε έτοιμοι.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gianniskarabidis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους Καλά είναι. Λίγο υστερούν αν τα δυναμώσεις λίγο. Με τελικό τα έχω συνδέσει. Αλλά κατά τα άλλα μέτρια.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio.panagiotopoulos.77
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έβαλα σε εταζιερα Toyota aygo εκανα πατέντα για να τα πάρει τα ηχεία είναι 10 στα δέκα βαθύ μπάσο και πριμα σε μεγάλη ένταση δεν παραμορφώνουν καθόλου τα πηρα στα 42 ευρώ πολύ ικανοποιημένος.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Pis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα χρηματα τους ειναι οτι καλυτερο αυτη την στιγμη.
    Καθαρος ηχος και σε μεγαλη ενταση με βαθυ μπασο.
    Τοποθετηθηκαν με πηγη kenwood χωρις ενισχυτη και παιζουν παρα πολυ καλα!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios_kor
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ηχεία με πρίμα και μπάσα
    Με πηγή sony και χωρίς ενισχυτή δουλεύουν εξαιρετικά και με δύο ηχεία εμπρός και δύο Τουίτερ

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Foutrakis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με καλύτερη πηγη στο αυτοκίνητο θα ειχα καλυτερο αποτέλεσμα,
    Στα 30 ευρψ προσφορά που τα πηρα ειναι τα καλυτερα για τα λεφτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Panagiotou4847
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμια ηχεία με δυνατή ένταση και μεγάλη απόκριση σε συχνότητες.

    Τα πήρα στην τιμή των 25 ευρώ αν και αξίζουν και στην τιμή τον 30+.

    500watt δεν είναι σίγουρα αλλά έχουν πολύ καλή ένταση καί καλή ποιότητα σε φυσιολογικά πλαίσια πάντα. Αν έχετε καί μια αξιόλογη πηγή τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα

    Εγώ τα συνδύασα με δύο 6'' Pioneer τα οποία έχω στις πόρτες, και δύο 3" στο ταμπλό και τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικα για μένα τουλάχιστον χωρίς ενισχυτή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rs2000manos0
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για την τιμη που παιζουν τωρα παρτε τα με κλειστα ματια τα ηχεια αξιζουν κ παιζουν καλα...εγω τα αγορασα πριν 10 μερες που η τιμη τους ηταν στα 50+
    τα εχω συνδεσει σε ενισχυτη αφαιρωντας τις χαμηλες κ παιζουν πολυ δυνατα κ αρκετα καθαρα
    για 50+ ειναι ικανοποιητικα
    για 30 ευρω ειναι τελεια!

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • octavias5
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμιο ηχείο για τα χρήματα που έχουν,βαθύ μπάσο χωρίς παραμόρφωση,πρίμα και μεσαίες, πολύ ωραίες,χωρίς ενίσχυση μόνο με pioneer μονάδα παίζουν πολύ καθαρά και αρμονικά.Για να ακούς την μουσικουλα σου σε νορμάλ πλαίσια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tompoprelkas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοποθετημένα σε εταζέρα αυτοσχέδια Chevrolet Matiz.....χωρίς ενισχυτή απευθείας από την πηγή(Pioneer MVH-S110UBG).....πολύ καθαρός ήχος ακόμα και σε μεγάλη ένταση....δυνατά και γεμάτα μπάσα,καθαρές ψηλές.Ικανοποιητική κατασκευή,για τα λεφτά τους value for money++!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία είναι άπαιχτα βαράνε φουλ .Κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο απολαμβάνω μουσική!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από ήχο είναι μέτρια και από μπάσο τίποτα απολύτως, για αλλαγή από 20 χρονών ηχεία κάλα είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλα ηχεια, τα εχω σχεδον 2 χρονια

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλα ειναι τα ηχεια, για την τιμή τους και μπασο βγαζει καλο και καθαρο ηχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι τέλεια έχουν καθαρό κ ευκρινή ήχο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έβαλα στην οροφή του μαγαζιού με ενα ενισχυτή Yamaha. Τέλειος ήχος!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη επιλογή για αυτά τα χρήματα.

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ηχειο τα σπαει!πολυ καλο μπασο αλλα και πρίμα!αξιζει τα λεφτα του!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτα ηχεία, σε συνδυασμό με τα ex της kenwood σε 6.75...απίστευτο ήχο και χωρίς ενισχυτή

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
  • Πολύ καλή ποιότητα ήχου για απλές πηγές φυσικά. Τα εγκατέστησα σε E115 Corolla Sedan του 2007 πίσω στην μεταλλική βάση του παρπριζ. Θα χρειαστεί να έχετε βέβαια άλλες βίδες και παξιμάδια για το συγκεκριμένο όχημα.

    1
  • το ένα από τα δύο ακουμπούσε η μεμβράνη του στο πλαστικό του ηχείου που είναι κολλημένο πάνω από την μεμβράνη..(όχι το καπάκι το εξωτερικό) και ακούγονταν σαν τρίξιμο...με λίγα λόγια ελαττωματικό...δεν περίμενα πολλά για τα λεφτά τους αλλά όχι και να τρίζει ηχείο που βγήκε από ζελατίνα

    1
  • Αντικαταστάθηκαν από τα εργοστασιακά στα πίσω καθίσματα δεξιά κι αριστερά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, σαφώς καλύτερα τόσο το μπάσο όσο και τα πρίμα με πηγή sony 4x 55w χωρίς ενισχυτή (δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούγετε η μουσική έξω από το αυτοκίνητο κινδυνεύοντας να χάσουν τα τύμπανα τους) σε συνδυασμό με τα Pioneer Shuriken 6.5" μπροστά στις πόρτες είναι ότι καλύτερο θα ήθελα.

    1
  • Μόλις τα τοποθετησα. Η πηγή ήχου το εργοστασιακό ραδιόφωνο του αυτοκινήτου. Τα ηχεια φαίνονται πολύ καλά.

    0
  • Αριστο προιον πραγματικα ! Εχω παθει πλακα με το μπασο ερχομενος απο cadance αξιας 200 ευρο εχω να πω σε μπασο τα παταει ανετα βεβαια τα ψηλα που ειχε το προηγουμε δεν τα εχει αλλα πραγματικα εχει πολυ ωραιο ηχο μεχρι τα 100ευρο παρτε αυτα ανεπιφυλαχτα . Να σημειωσω χωρις ενισχυτη ! Το μονο αν ειναι να τα βαλετε ταζερα και τωρα θα κανετε τρυπες να κανετε στις ακρες για να αποφυγετε τους κραδαρμους σε μεγαλες εντασεις !

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (9)

Ερωτήσεις

250 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Akis_Tsakiris4764

Η σύνδεση γίνεται με καλώδιο Jack που πηγαίνει από τα ηχεία στο ραδιόφωνο;

Niklap_ath

Καλησπερα σε golf 5 θελω να αλλαξω τα εργοστασιακα στις πισω πορτες. Ξερετε αν μπαινουν τα συγκεκριμενα ηχεια?

Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Διάμετρος ηχείου: 6" x 9"
  • Διάμετρος Tweeter: 50mm
  • Απόκριση συχνότητας: 44-18.000Hz
  • Μέγιστη Ισχύς: 500W
  • Αντίσταση: 4Ω

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχουν δυνατό ήχο.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
KFCS6976EX

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
500 W
Ισχύς RMS
80 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (49)

  1. 33
  2. 13
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DimitrisTiGRaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ποιότητα ήχου για απλές πηγές φυσικά. Τα εγκατέστησα σε E115 Corolla Sedan του 2007 πίσω στην μεταλλική βάση του παρπριζ. Θα χρειαστεί να έχετε βέβαια άλλες βίδες και παξιμάδια για το συγκεκριμένο όχημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasaltis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το ένα από τα δύο ακουμπούσε η μεμβράνη του στο πλαστικό του ηχείου που είναι κολλημένο πάνω από την μεμβράνη..(όχι το καπάκι το εξωτερικό) και ακούγονταν σαν τρίξιμο...με λίγα λόγια ελαττωματικό...δεν περίμενα πολλά για τα λεφτά τους αλλά όχι και να τρίζει ηχείο που βγήκε από ζελατίνα

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisdi1977
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντικαταστάθηκαν από τα εργοστασιακά στα πίσω καθίσματα δεξιά κι αριστερά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, σαφώς καλύτερα τόσο το μπάσο όσο και τα πρίμα με πηγή sony 4x 55w χωρίς ενισχυτή (δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούγετε η μουσική έξω από το αυτοκίνητο κινδυνεύοντας να χάσουν τα τύμπανα τους) σε συνδυασμό με τα Pioneer Shuriken 6.5" μπροστά στις πόρτες είναι ότι καλύτερο θα ήθελα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christaras_an

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλις τα τοποθετησα. Η πηγή ήχου το εργοστασιακό ραδιόφωνο του αυτοκινήτου. Τα ηχεια φαίνονται πολύ καλά.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Easy_to_use
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αριστο προιον πραγματικα ! Εχω παθει πλακα με το μπασο ερχομενος απο cadance αξιας 200 ευρο εχω να πω σε μπασο τα παταει ανετα βεβαια τα ψηλα που ειχε το προηγουμε δεν τα εχει αλλα πραγματικα εχει πολυ ωραιο ηχο μεχρι τα 100ευρο παρτε αυτα ανεπιφυλαχτα . Να σημειωσω χωρις ενισχυτη ! Το μονο αν ειναι να τα βαλετε ταζερα και τωρα θα κανετε τρυπες να κανετε στις ακρες για να αποφυγετε τους κραδαρμους σε μεγαλες εντασεις !

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioshf_Kourmpetis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου τα πρότεινε ειδικός σε μαγαζί για ήχο.. απλά απίστευτα ηχεία για τα χρήματα τους. Πολύ καθαρός ήχος με τέλειο μπάσο ακόμα και χωρίς ενισχυτή. Τα συνδύασα με μια πηγή kenwood Στα 75 ευρώ και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από τέλειο. Τα συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη στα λεφτά τους δεν υπάρχει κάτι καλύτερο απλά συνδιαστε τα με μια καλή πηγή και είστε έτοιμοι.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gianniskarabidis
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους Καλά είναι. Λίγο υστερούν αν τα δυναμώσεις λίγο. Με τελικό τα έχω συνδέσει. Αλλά κατά τα άλλα μέτρια.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gio.panagiotopoulos.77
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έβαλα σε εταζιερα Toyota aygo εκανα πατέντα για να τα πάρει τα ηχεία είναι 10 στα δέκα βαθύ μπάσο και πριμα σε μεγάλη ένταση δεν παραμορφώνουν καθόλου τα πηρα στα 42 ευρώ πολύ ικανοποιημένος.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Pis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα χρηματα τους ειναι οτι καλυτερο αυτη την στιγμη.
    Καθαρος ηχος και σε μεγαλη ενταση με βαθυ μπασο.
    Τοποθετηθηκαν με πηγη kenwood χωρις ενισχυτη και παιζουν παρα πολυ καλα!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios_kor
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά ηχεία με πρίμα και μπάσα
    Με πηγή sony και χωρίς ενισχυτή δουλεύουν εξαιρετικά και με δύο ηχεία εμπρός και δύο Τουίτερ

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Foutrakis
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με καλύτερη πηγη στο αυτοκίνητο θα ειχα καλυτερο αποτέλεσμα,
    Στα 30 ευρψ προσφορά που τα πηρα ειναι τα καλυτερα για τα λεφτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Panagiotou4847
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμια ηχεία με δυνατή ένταση και μεγάλη απόκριση σε συχνότητες.

    Τα πήρα στην τιμή των 25 ευρώ αν και αξίζουν και στην τιμή τον 30+.

    500watt δεν είναι σίγουρα αλλά έχουν πολύ καλή ένταση καί καλή ποιότητα σε φυσιολογικά πλαίσια πάντα. Αν έχετε καί μια αξιόλογη πηγή τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα

    Εγώ τα συνδύασα με δύο 6'' Pioneer τα οποία έχω στις πόρτες, και δύο 3" στο ταμπλό και τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικα για μένα τουλάχιστον χωρίς ενισχυτή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rs2000manos0
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για την τιμη που παιζουν τωρα παρτε τα με κλειστα ματια τα ηχεια αξιζουν κ παιζουν καλα...εγω τα αγορασα πριν 10 μερες που η τιμη τους ηταν στα 50+
    τα εχω συνδεσει σε ενισχυτη αφαιρωντας τις χαμηλες κ παιζουν πολυ δυνατα κ αρκετα καθαρα
    για 50+ ειναι ικανοποιητικα
    για 30 ευρω ειναι τελεια!

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • octavias5
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ τίμιο ηχείο για τα χρήματα που έχουν,βαθύ μπάσο χωρίς παραμόρφωση,πρίμα και μεσαίες, πολύ ωραίες,χωρίς ενίσχυση μόνο με pioneer μονάδα παίζουν πολύ καθαρά και αρμονικά.Για να ακούς την μουσικουλα σου σε νορμάλ πλαίσια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tompoprelkas
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοποθετημένα σε εταζέρα αυτοσχέδια Chevrolet Matiz.....χωρίς ενισχυτή απευθείας από την πηγή(Pioneer MVH-S110UBG).....πολύ καθαρός ήχος ακόμα και σε μεγάλη ένταση....δυνατά και γεμάτα μπάσα,καθαρές ψηλές.Ικανοποιητική κατασκευή,για τα λεφτά τους value for money++!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία είναι άπαιχτα βαράνε φουλ .Κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο απολαμβάνω μουσική!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από ήχο είναι μέτρια και από μπάσο τίποτα απολύτως, για αλλαγή από 20 χρονών ηχεία κάλα είναι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλα ηχεια, τα εχω σχεδον 2 χρονια

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλα ειναι τα ηχεια, για την τιμή τους και μπασο βγαζει καλο και καθαρο ηχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • είναι τέλεια έχουν καθαρό κ ευκρινή ήχο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα έβαλα στην οροφή του μαγαζιού με ενα ενισχυτή Yamaha. Τέλειος ήχος!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη επιλογή για αυτά τα χρήματα.

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ηχειο τα σπαει!πολυ καλο μπασο αλλα και πρίμα!αξιζει τα λεφτα του!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτα ηχεία, σε συνδυασμό με τα ex της kenwood σε 6.75...απίστευτο ήχο και χωρίς ενισχυτή

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
  • Πολύ καλή ποιότητα ήχου για απλές πηγές φυσικά. Τα εγκατέστησα σε E115 Corolla Sedan του 2007 πίσω στην μεταλλική βάση του παρπριζ. Θα χρειαστεί να έχετε βέβαια άλλες βίδες και παξιμάδια για το συγκεκριμένο όχημα.

    1
  • το ένα από τα δύο ακουμπούσε η μεμβράνη του στο πλαστικό του ηχείου που είναι κολλημένο πάνω από την μεμβράνη..(όχι το καπάκι το εξωτερικό) και ακούγονταν σαν τρίξιμο...με λίγα λόγια ελαττωματικό...δεν περίμενα πολλά για τα λεφτά τους αλλά όχι και να τρίζει ηχείο που βγήκε από ζελατίνα

    1
  • Αντικαταστάθηκαν από τα εργοστασιακά στα πίσω καθίσματα δεξιά κι αριστερά, είμαι πολύ ευχαριστημένος, σαφώς καλύτερα τόσο το μπάσο όσο και τα πρίμα με πηγή sony 4x 55w χωρίς ενισχυτή (δεν είμαι από τους τύπους που θέλουν να ακούγετε η μουσική έξω από το αυτοκίνητο κινδυνεύοντας να χάσουν τα τύμπανα τους) σε συνδυασμό με τα Pioneer Shuriken 6.5" μπροστά στις πόρτες είναι ότι καλύτερο θα ήθελα.

    1
  • Μόλις τα τοποθετησα. Η πηγή ήχου το εργοστασιακό ραδιόφωνο του αυτοκινήτου. Τα ηχεια φαίνονται πολύ καλά.

    0
  • Αριστο προιον πραγματικα ! Εχω παθει πλακα με το μπασο ερχομενος απο cadance αξιας 200 ευρο εχω να πω σε μπασο τα παταει ανετα βεβαια τα ψηλα που ειχε το προηγουμε δεν τα εχει αλλα πραγματικα εχει πολυ ωραιο ηχο μεχρι τα 100ευρο παρτε αυτα ανεπιφυλαχτα . Να σημειωσω χωρις ενισχυτη ! Το μονο αν ειναι να τα βαλετε ταζερα και τωρα θα κανετε τρυπες να κανετε στις ακρες για να αποφυγετε τους κραδαρμους σε μεγαλες εντασεις !

    2
  • Δες τα όλα
50,10 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά