Σαμπουάν Αυτοκινήτου

AutoGlym Polar Blast Σαμπουάν Πλυσίματος Αυτοκινήτου Ενεργού Αφρού 2L Κωδικός: PB2500

Νέα Σειρά Polar
Stage 1 : Polar Blast
Αφρός για χρήση με οικιακό πιεστικό με αφροποιητή (προ-πλύση) .
Ένας πολύ πλούσιος αφρός σαν χιόνι που δημιουργείται και προσκολλάται στο όχημα σας καλύπτοντας κάθε...

Νέα Σειρά Polar
Stage 1 : Polar Blast
Αφρός για χρήση με οικιακό πιεστικό με αφροποιητή (προ-πλύση) .
Ένας πολύ πλούσιος αφρός σαν χιόνι που δημιουργείται και προσκολλάται στο όχημα σας καλύπτοντας κάθε σημείο και διασπώντας απαλά την βρωμιά και τους ρύπους.
Αποκλειστικά για χρήση με οικιακό ή επαγγελματικό πιεστικό νερού με κάνη αφροποιητή.
Το Polar Blast μπορεί...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Νέα Σειρά Polar
Stage 1 : Polar Blast
Αφρός για χρήση με οικιακό πιεστικό με αφροποιητή (προ-πλύση) .
Ένας πολύ πλούσιος αφρός σαν χιόνι που δημιουργείται και προσκολλάται στο όχημα σας καλύπτοντας κάθε σημείο και διασπώντας απαλά την βρωμιά και τους ρύπους.
Αποκλειστικά για χρήση με οικιακό ή επαγγελματικό πιεστικό νερού με κάνη αφροποιητή.
Το Polar Blast μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς να σφουγγαρίσετε το όχημα σας εφόσον αυτό είναι μέτρια λερωμένο. Με τη διαδικασία αυτή (χωρίς σφουγγάρισμα ) μειώνετε σαφώς ο χρόνος πλυσίματος και ο κίνδυνος δημιουργίας του φαινομένου της αράχνης « ολόγραμμα» από το τρίψιμο με το σφουγγάρι.
Το ουδέτερο ΡΗ το καθιστά απόλυτα συμβατό με γυαλισμένα και κερωμένα οχήματα.
Προσοχή : To Polar Blast δεν είναι κατάλληλο για υφασμάτινες κουκούλες Cabriolet.


Χρήση

  • Εφαρμόζεται μόνο με αφροποιητή κάνης πλυστικού μηχανήματος του εμπορίου.
  • Το αμάξωμα πρέπει να είναι δροσερό στη αφή και να μην είναι στον ήλιο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
PB2500

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ενεργού Αφρού
με Κερί
Όχι

Ποσότητα

Χωρητικότητα
2500 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (171)

Αξιολογήσεις

  1. 137
  2. 21
  3. 6
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Slim Tech
5
67 στους 69 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι πάρα πολύ καλό για τα χρήματα του!

Καταρχάς το συγκεκριμένο προϊόν είναι αφρός και είναι συμπυκνωμένος και χρειάζεται κανονάκι αφρού για το πιεστικό. Η διαλυτότητα του είναι 1:5, δηλαδή ανά 100ml σαπούνι χρειάζεται 400ml νερό στο κανονάκι. Εγώ έχω το Karcher K3 και με το κανονάκι, ανά 100ml σαπούνι (500ml διαλυμένο) μπόρεσα να βγάλω τέσσερα χέρια στο Toyota Land Cruiser του πατέρα μου πριν αδειάσει το κανονάκι. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να βγάλει 25 πλυσίματα από τέσσερα χέρια, που κατά την γνώμη μου είναι αρκετά.

Επειδή είναι συμπυκνωμένο δεν κάνει να χρησιμοποιηθεί στου πιεστικού την εισαγωγή για σαπούνι (αν έχει). Αν χρησιμοποιηθεί στην εισαγωγή για σαπούνι τότε πρώτον: θα το τελειώσει στο πιτσ' φυτίλι και δεύτερον: δεν θα αφρίσει όπως πρέπει, που σημαίνει πως θα κάνει κακή δουλειά και δεν θα καθαρίσει το αμάξι σωστά, και ίσως να κάνει ζημία στο πιεστικό (ανάλογα με το μοντέλο).

Το συγκεκριμένο έχει πολύ απλή χρήση. Τα βήματα είναι απλά,
α) Καλύπτεις το αμάξι από πάνω μέχρι κάτω με αφρό
β) Περιμένεις περίπου 2 λεπτά να δράσει αφρός
γ) Ξεπλένεις
δ) Επαναλαμβάνεις αν χρειαστεί

Μπορείς να καταλάβεις πως απομακρύνει το χώμα και άλλους ρύπους βλέποντας το χρώμα του αφρού να αλλάζει από άσπρο σε καφέ-μαύρο και να πέφτει στο πάτωμα.

Δύο σημεία που πρέπει να έχει κάποιος στον νου του είναι τα εξής. Ο αφρός είναι για να απομακρύνει τους πολλούς ρύπους όπως λάσπη, χώμα και έντομα προτού αρχίσεις να τρίβεις το αμάξι για να αποφύγεις τυχών μικρο-γρατσουνίες στο χρώμα. Αν περιμένει κάποιος πως θα καθαρίσει το αυτοκίνητο χωρίς τρίψιμο κάνει λάθος. Το δεύτερο είναι πως ο αφρός δρα καλύτερα αν έχεις ζεστό νερό στην παροχή του νερού για το πιεστικό μιας και βοηθά να τους διασπάσει.

Το συνιστώ για όσους θέλουν το καλύτερο για το αμάξι τους.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

John_Andronis
2
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αφρό κάνει πλούσιο αλλά ως εκεί.
Δεν είναι δυνατό το ph του.
Για touchless πλύσιμο με το συγκεκριμένο ξεχάστε το δεν βγάζει τίποτα.
Ότι θα έφευγε με απλό νερό με το πιεστικό άντε και κάποιες πολύ πρόσφατες light βρωμιές.
Καμία σχέση με έναν wevora που μετά απο πέντε λεπτά έβλεπες τον αφρό να κατεβάζει όλη την βρωμιά και τους ρύπους και να πέφτει μαύρος απ το αυτοκίνητο.
Φαίνεται κι όλας απ όλες τις φωτογραφίες που εχουν ανεβάσει οι χρήστες με πλούσιο ωραιότατο αφρό ο οποίος κάτασπρος πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο και κάτασπρος και πεντακάθαρος μένει αφού δεν βγάζει και τπτ...
Οι δοκιμές έγιναν με πλυστικό nilfisk 120bar και τον πρόσθετο αφροποιητή της nilfisk.

  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό , το χρισημοπιησα πολλές φορές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • tasos_lolis
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαλύει τη βρωμιά όπως έκανε αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας. Δεν αναφέρομαι σε σκληρή βρωμιά, αλλά ουσιαστικά για ξέπλυμα από το θαλασσινό νερό που κάθεται στο αυτοκίνητο όταν είναι δίπλα στη θάλασσα. Αναλογία 1:5, όπως γράφει στις οδηγίες. Δεν θα το αγοράσω ξανά, θα προτιμήσω το προϊόν της άλλης εταιρείας (Κ2).

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • γιαννης ρουσης
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με καλό αφρό ποιητή και σωστή δοσολογία μετά από αφρικανική σκόνη έκανε αρκετή δουλειά αλλά και πάλι θέλει κουβά και σφουγγάρι με κανονικό σαμπουάν όχι αυτό αλλά νομίζω πως είναι από τα ποιοτικοτερα που μπορείς να πάρει κάποιος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • achillesgk
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αναλογία 1:5 με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας, παίρνω εξαιρετικό αφρό. Στα επιπλέον θετικά το ουδέτερο ph.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • perdonno
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο αποτέλεσμα. Με 100 ml σαμπουάν, έκανα δύο περάσματα, σαν αυτά που φαίνονται στην εικόνα και το άφησα 3 λεπτά. Με το ξέπλυμα έφυγε όλη η βρωμιά χωρις καθόλου σφουγγάρι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Loufer21#
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλό συμπυκνωμένο αφρό με έναν καλό αφροποιητή, όμως δεν είδα κάτι το τρομερό σε απόδοση.
    Η βρωμιά δε φεύγει πιο εύκολα, σε σύγκριση με άλλα φθηνότερα προϊόντα.
    Δεν είμαι σίγουρος αν το προτιμήσω ξανά.
    Ίσως δοκιμάσω και άλλων εταιρειών παρόμοιο σαμπουάν, άν και δεν περιμένω πολλά.
    Όλοι οι κατασκευαστές γράφουν ότι τα σαμπουάν τους αφαιρούν δύσκολη βρωμιά, όμως εγώ δεν το έχω δεί ακόμα από κανένα προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anwnymos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ σε διάφορα οχήματα (αυτοκίνητο, φορτηγό, φορτωτή, κλαρκ κτλ). Σε 1 λίτρο βάζω 200ml προϊόν. Η ποσότητα αρκεί άνετα για 2 οχήματα! Βγάζει πολύ εύκολα την βρομιά είτε με σφουγγάρι είτε βούρτσα (αναλόγως το όχημα που καθαρίζω). Αρκετά συμπυκνωμένος αφρός που κρατάει και σε βοηθάει ώστε να μην στεγνώσει, αλλά μετά θέλει πολύ καλό ξέβγαλμα. Ένα από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rioener
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτος αφρός σε συνδυασμό με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας! Με την ενδεδειγμένη ποσότητα βγάζει πλούσιο αφρό που καθαρίζει μια χαρά χωρίς κόπο όλη την ελαφριά βρωμιά του αυτοκινήτου. Επίσης, παρά το μικρό του μέγεθος, κρατάει για αρκετές πλύσεις αφού δε χρησιμοποιείται μεγάλη ποσότητα υγρού στο νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραία δουλεία,σίγουρα χρειάζεται και τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς, δε τα ΄έχω πάρει ακόμα, αλλά απο αυτό που είδα σίγουρα χρειάζονται, επίσης θεωρώ οτι χρειάζεται και να καλό αφροποιητή, αυτός που έχω εγώ ειναι Parkside.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VonCroy1764
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα καθαριστικά που έχω πάρει για αφροποιητη! Το έχω και για αμάξι και μηχανή! Στην μεγάλη σκάλα του αφροποιητη κάνει υπερβολικά πολύ αφρό για όσους το επιθυμούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mark_Pour

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τους καλύτερους που έχω χρησιμοποιήσει ! Κάνει πλούσιο αφρό, αρκεί να έχεις και κάποιο αξιόλογο αφροποιητή. Το άρωμα δε μου άρεσε και τόσο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Pantos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τόσο καιρό δοκίμαζα άλλα προϊόντα και έκανα λάθος.Το προϊόν που όλοι πρέπει να έχουν αν αγαπάνε το αμάξι τους.Σε συνδυασμό με το wash έχεις τον καθαρισμό που πρέπει όπως πρέπει.Και με το polar seal έτοιμος! Με αφροποιητη nilfisk των 20-25 ευρώ κάνει αφρό ξυρίσματος που διαρκεί.Μπραβο στα Εγγλεζακια κάνουν που και που κάνα σωστό προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KITSOS83
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από καιρό λάθος χρήσης του polar wash αντί polar blast, πλέον με polar blast 150ml στο λίτρο. είναι υπέρ αρκετό για SUV KIA SPORTAGE. Ο αφρός είχε μείνει κολλημένος πάνω για 10 λεπτά μαλάκωσε τα πάντα και το ξεπλύνει χωρίς να χει ακόμα υποχωρήσει ο αφρός, σούπερ πηχτος!! ξεβγαλε τουλ 50-70% της βρωμιάς!! φυσικά μετά θέλει σφουγγάρι εκτός αν είναι παλιό το αμάξι και δεν σε νοιαζει. είναι αφρός προπλυσης κάνει ότι υπόσχεται!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilakakos.d
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που υπόσχεται. Με κινέζικο φθηνό αφροποιητή 70-80 ml / 500ml νερό αλλά και δυνατό μηχάνημα (Κ7) , κάνει απίστευτα πηχτό αφρό. Καλύτερο και απο τα βιντεάκια στο Youtube. Πραγματικά δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα. Έχω κάνει καμια 10αριά πλυσίματα σε 2 μήνες (3 αμάξια). Ψεκάζω περιμένω 5-7 λεπτά και ξεπλένω, σκουπίζω. Σε μισή ώρα τελειώνεις , χωρις κούραση και με πολύ καλό αποτέλεσμα.
    Με μείγμα 500ml βγάζει 1,5 - 2 αυτοκίνητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hector717
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε καινούργια μότο, με κεραμική, πρώτο πλύσιμο, με τον αφροποιητη της ίδιας εταιρείας, με karcher k5, με αποσταγμένο νερό, 5 λεπτά αναμονή, 2 χέρια, δεν καθάρισε ούτε το σπρέι από τα πρωπορευομενα αυτ/τα.μετα από βροχή. Κάνει αφρό αλλά θέλει γάντι και χέρι !!!

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_P!
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρίζει το αυτοκίνητο αλλά θέλει σφουγγάρι σε έντονα σημεία. Καλύτερα βέβαια γιατί τα έντονα χημικά περισσότερο ζημιά κάνουν στα λάστιχα στις πόρτες του αυτοκινήτου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alkisba_7
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για πρόπλυση! Βοηθάει πολύ στον καθαρισμό του 70% των ακαθαρσιών που έχει το αυτοκίνητο και διευκολύνει το πλύσιμο με το χέρι (προστατεύεις και το χρώμα από μικρογρατσουνιές)!
    Με ένα μέτριας ποιότητας αφροποιητή (foam gun / foam cannon) θα βγάλει καλό αφρό για το πλύσιμο.
    Ανάλογα με τον αφροποιητή θα χρειαστούν 150-300ml για μείγμα 1lt.
    Μείγμα 500ml επαρκεί για ένα μεσαίο αυτοκίνητο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick car detailing
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πλούσιο αφρό? ναι. Κολλάει πάνω στο αυτοκίνητο για όσο χρειάζεται? ναι. Καθαρίζει αρκετά για ουδέτερου ph αφρος? ναι.. Υποτίθεται όμως ότι όταν ένας αφρος είναι ουδέτερου ph είναι για να μην προκαλεί φθορά στην οποία προστασία εχεις περασει στο αυτοκίνητο. Δεν δεχομαι λοιπόν να περνάω κερι το αμαξι να είναι φουλ υδροφοβικο να περνάω τον αφρό να ξεπλένω στα 5 λεπτα αναμονής και η υδροφοβικοτητα να έχει πάει περίπατο.. Πως είναι λοιπόν ουδέτερου ph?? Δλδ τι?? Οπότε πλενω το αμαξι θα πρέπει μετά να τρωω συν 1.5 ώρα σχεδόν να ξαναπερναω κερι το αμαξι?? Ο αφρος ουδέτερου ph έχει ως σκοπό κυρίως να λιπαινει το αυτοκίνητο και να μαλακώνει τις βρωμιές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chess_photo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με τον ρυθμιζόμενο αφροποιητή της Nikfisk μια μικρή ποσότητα (~100ml) έφτασε για ... δύο αυτοκίνητα.
    Κάνει πυκνό αφρό που κολλάει στο αμάξι για αρκετή ώρα.
    Ύστερα με ελάχιστο σκούπισμα το αμάξι λάμπει.
    Ξεπλένουμε με το πιεστικό (στην χαμηλή πίεση) και το αμάξι είναι έτοιμο σε 15'!!!
    Αφήνει μια ωραία γυαλαδα που διατηρείται για αρκετές μέρες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas gougoudris
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήθηκε με συνδιασμο αφροποιητη mjjc canon pro..έγινε σαν αφρός ξυρίσματος..δεν άφησε κανενα υπολειμμα πάνω στο αμάξωμα!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_STAMPOULIS1906
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο αποτέλεσμα
    Πλούσιος αφρός

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MoStath
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ακριβότερο αφρό. κάνει παχύ πλούσιο αφρό που μένει επάνω στο αυτοκίνητο για όσο χρειάζεται. Θα τον ξανά αγοράσω σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_zx
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά στο θέμα αφρός και με Το συγκεκριμένο προϊόν τελειώνει η αναζήτηση μου.με αφροποιητη Mjjc και ένα παλιό της πλάκας κ3 karcher ο αφρός είναι ίδιος και πλούσιος έως περιττός όσο στα βίντεο του YouTube. Από 50ml έως 100ml σε 500ml νερό φτάνει και περισσεύει κατά πολύ.από καθοριστικές ιδιότητες απλά μαλακώνει αρκετά την βρώμια και φυσικά όπως όλοι μετά το αυτοκίνητο χρειάζεται σωστό πλησυμο με το χέρι.22ε για 2.5 λίτρα είναι τσάμπα εαν σκεφτείς ότι κάτι άλλοι αμερικανικοί και πολύ διαφημισμένοι κάνουν 20+ τα 430ml και είναι σίγουρα χειρότεροι και ως τ καθαριότητα όσο και στην ποιότητα ποσότητα αφρού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek PC Guru
    4
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, αλλά σε εμένα δεν δούλεψε σωστά, μάλλον θέλει της ίδιας εταιρίας το εξάρτημα αφρού για να κάνει καλή ποσότητα αφρού

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samlekagkour
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το προϊόν για να το χρησιμοποιήσω με τον αφροποιητή που είχε έρθει μαζί με το πιεστικό Black and Decker. Ο αφροποιητής δεν έκανε καμία ιδιαίτερη δουλειά και έπειτα έψαξα για αφροποιητές στην Ελλάδα αλλά δεν υπήρχε αφροποιητής με κάτω από 50€ μαζί με τον αντάπτορα. Τελικά έψαξα και βρήκα αφροποιητή της Bear Force με 14€ + 6€ μεταφορικά και τον δοκίμασα με αυτό το σαπούνι και έφτιαξε εξαιρετικό αφρό. Το μόνο μειονέκτημα που παρατήρησα είναι ότι δεν αφήνει αυτή την ιδιαίτερη γυαλάδα που αφήνει το σαπούνι της Meguiars Ultimate Wash and Wax, το οποίο όμως δεν προορίζεται για χρήση με αφροποιητές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pitsirikas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πλούσιος αφρός (με χρήση του Polar Blaster).
    Χρησιμοποιούσα αρκετά χρόνια το PH Neutral της Valet Pro αλλά το Polar Blast
    κάνει περισσότερο αφρό, έχει και αυτό ουδέτερο PH και μάλλον έχει καλύτερες καθαριστικές ιδιότητες.
    Θα μείνω στο προιόν της Autoglym.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mirindas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει πολυ καλο αφρο με εναν απλο αφροποιητη της karcher, μυριζει φρεσκαδα χρησιμοποιθηκε σαν prewash και σαν κανονικο σαπουνι καθαρισε μια χαρα το αμαξι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό , το χρισημοπιησα πολλές φορές

    0
  • 0
  • Δεν διαλύει τη βρωμιά όπως έκανε αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας. Δεν αναφέρομαι σε σκληρή βρωμιά, αλλά ουσιαστικά για ξέπλυμα από το θαλασσινό νερό που κάθεται στο αυτοκίνητο όταν είναι δίπλα στη θάλασσα. Αναλογία 1:5, όπως γράφει στις οδηγίες. Δεν θα το αγοράσω ξανά, θα προτιμήσω το προϊόν της άλλης εταιρείας (Κ2).

    0
  • Με καλό αφρό ποιητή και σωστή δοσολογία μετά από αφρικανική σκόνη έκανε αρκετή δουλειά αλλά και πάλι θέλει κουβά και σφουγγάρι με κανονικό σαμπουάν όχι αυτό αλλά νομίζω πως είναι από τα ποιοτικοτερα που μπορείς να πάρει κάποιος

    2
  • Σε αναλογία 1:5 με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας, παίρνω εξαιρετικό αφρό. Στα επιπλέον θετικά το ουδέτερο ph.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (10)

Ερωτήσεις

1574 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
migel

σε αυτοκίνητο με κεραμική επίστρωση και σε φιμε τζάμια μπορεί να χρησιμοποιηθεί

STLiner_87

Ναι. Μπορει να χρησιμοποιηθεί. Αλλά με αναλογία 1:5 και να μη το αφηνεις πολύ ώρα πάνω. Τα φιμέ δεν επηρεαζουν αφού η μεμβράνη ειναι από μέσα.

gregampel08

έχει πρόβλημα εάν μπει σε κουβά με νερό και όχι σε αφροποιητη;

vassilakakos.d

Δεν νομίζω, αλλά μάλλον πετας τα λεφτά σου. Σε κουβά, βάζεις απλό σαμπουάν στη μισή τιμή και κάνεις τη δουλειά σου

ΓΙΩΡΓΟΣ 1313

Αληθευει οτι με ζεστο απιονισμενο νερο ειναι καλυτερο το αποτελεσμα αποτι να βαλεις σκετο παγωμενο νερο βρυσης?

NIKOS_STAMPOULIS1906

Με κρύο δεν δοκίμασα αλλά με ζεστό βγαίνει σαν σαντιγί!

Δες όλες τις ερωτήσεις (10)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Νέα Σειρά Polar
Stage 1 : Polar Blast
Αφρός για χρήση με οικιακό πιεστικό με αφροποιητή (προ-πλύση) .
Ένας πολύ πλούσιος αφρός σαν χιόνι που δημιουργείται και προσκολλάται στο όχημα σας καλύπτοντας κάθε σημείο και διασπώντας απαλά την βρωμιά και τους ρύπους.
Αποκλειστικά για χρήση με οικιακό ή επαγγελματικό πιεστικό νερού με κάνη αφροποιητή.
Το Polar Blast μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς να σφουγγαρίσετε το όχημα σας εφόσον αυτό είναι μέτρια λερωμένο. Με τη διαδικασία αυτή (χωρίς σφουγγάρισμα ) μειώνετε σαφώς ο χρόνος πλυσίματος και ο κίνδυνος δημιουργίας του φαινομένου της αράχνης « ολόγραμμα» από το τρίψιμο με το σφουγγάρι.
Το ουδέτερο ΡΗ το καθιστά απόλυτα συμβατό με γυαλισμένα και κερωμένα οχήματα.
Προσοχή : To Polar Blast δεν είναι κατάλληλο για υφασμάτινες κουκούλες Cabriolet.


Χρήση

  • Εφαρμόζεται μόνο με αφροποιητή κάνης πλυστικού μηχανήματος του εμπορίου.
  • Το αμάξωμα πρέπει να είναι δροσερό στη αφή και να μην είναι στον ήλιο.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
PB2500

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ενεργού Αφρού
με Κερί
Όχι

Ποσότητα

Χωρητικότητα
2500 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (171)

  1. 137
  2. 21
  3. 6
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Slim Tech
5
67 στους 69 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι πάρα πολύ καλό για τα χρήματα του!

Καταρχάς το συγκεκριμένο προϊόν είναι αφρός και είναι συμπυκνωμένος και χρειάζεται κανονάκι αφρού για το πιεστικό. Η διαλυτότητα του είναι 1:5, δηλαδή ανά 100ml σαπούνι χρειάζεται 400ml νερό στο κανονάκι. Εγώ έχω το Karcher K3 και με το κανονάκι, ανά 100ml σαπούνι (500ml διαλυμένο) μπόρεσα να βγάλω τέσσερα χέρια στο Toyota Land Cruiser του πατέρα μου πριν αδειάσει το κανονάκι. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να βγάλει 25 πλυσίματα από τέσσερα χέρια, που κατά την γνώμη μου είναι αρκετά.

Επειδή είναι συμπυκνωμένο δεν κάνει να χρησιμοποιηθεί στου πιεστικού την εισαγωγή για σαπούνι (αν έχει). Αν χρησιμοποιηθεί στην εισαγωγή για σαπούνι τότε πρώτον: θα το τελειώσει στο πιτσ' φυτίλι και δεύτερον: δεν θα αφρίσει όπως πρέπει, που σημαίνει πως θα κάνει κακή δουλειά και δεν θα καθαρίσει το αμάξι σωστά, και ίσως να κάνει ζημία στο πιεστικό (ανάλογα με το μοντέλο).

Το συγκεκριμένο έχει πολύ απλή χρήση. Τα βήματα είναι απλά,
α) Καλύπτεις το αμάξι από πάνω μέχρι κάτω με αφρό
β) Περιμένεις περίπου 2 λεπτά να δράσει αφρός
γ) Ξεπλένεις
δ) Επαναλαμβάνεις αν χρειαστεί

Μπορείς να καταλάβεις πως απομακρύνει το χώμα και άλλους ρύπους βλέποντας το χρώμα του αφρού να αλλάζει από άσπρο σε καφέ-μαύρο και να πέφτει στο πάτωμα.

Δύο σημεία που πρέπει να έχει κάποιος στον νου του είναι τα εξής. Ο αφρός είναι για να απομακρύνει τους πολλούς ρύπους όπως λάσπη, χώμα και έντομα προτού αρχίσεις να τρίβεις το αμάξι για να αποφύγεις τυχών μικρο-γρατσουνίες στο χρώμα. Αν περιμένει κάποιος πως θα καθαρίσει το αυτοκίνητο χωρίς τρίψιμο κάνει λάθος. Το δεύτερο είναι πως ο αφρός δρα καλύτερα αν έχεις ζεστό νερό στην παροχή του νερού για το πιεστικό μιας και βοηθά να τους διασπάσει.

Το συνιστώ για όσους θέλουν το καλύτερο για το αμάξι τους.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

John_Andronis
2
9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αφρό κάνει πλούσιο αλλά ως εκεί.
Δεν είναι δυνατό το ph του.
Για touchless πλύσιμο με το συγκεκριμένο ξεχάστε το δεν βγάζει τίποτα.
Ότι θα έφευγε με απλό νερό με το πιεστικό άντε και κάποιες πολύ πρόσφατες light βρωμιές.
Καμία σχέση με έναν wevora που μετά απο πέντε λεπτά έβλεπες τον αφρό να κατεβάζει όλη την βρωμιά και τους ρύπους και να πέφτει μαύρος απ το αυτοκίνητο.
Φαίνεται κι όλας απ όλες τις φωτογραφίες που εχουν ανεβάσει οι χρήστες με πλούσιο ωραιότατο αφρό ο οποίος κάτασπρος πέφτει πάνω στο αυτοκίνητο και κάτασπρος και πεντακάθαρος μένει αφού δεν βγάζει και τπτ...
Οι δοκιμές έγιναν με πλυστικό nilfisk 120bar και τον πρόσθετο αφροποιητή της nilfisk.

  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό , το χρισημοπιησα πολλές φορές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • tasos_lolis
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν διαλύει τη βρωμιά όπως έκανε αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας. Δεν αναφέρομαι σε σκληρή βρωμιά, αλλά ουσιαστικά για ξέπλυμα από το θαλασσινό νερό που κάθεται στο αυτοκίνητο όταν είναι δίπλα στη θάλασσα. Αναλογία 1:5, όπως γράφει στις οδηγίες. Δεν θα το αγοράσω ξανά, θα προτιμήσω το προϊόν της άλλης εταιρείας (Κ2).

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • γιαννης ρουσης
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με καλό αφρό ποιητή και σωστή δοσολογία μετά από αφρικανική σκόνη έκανε αρκετή δουλειά αλλά και πάλι θέλει κουβά και σφουγγάρι με κανονικό σαμπουάν όχι αυτό αλλά νομίζω πως είναι από τα ποιοτικοτερα που μπορείς να πάρει κάποιος

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • achillesgk
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αναλογία 1:5 με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας, παίρνω εξαιρετικό αφρό. Στα επιπλέον θετικά το ουδέτερο ph.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • perdonno
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο αποτέλεσμα. Με 100 ml σαμπουάν, έκανα δύο περάσματα, σαν αυτά που φαίνονται στην εικόνα και το άφησα 3 λεπτά. Με το ξέπλυμα έφυγε όλη η βρωμιά χωρις καθόλου σφουγγάρι.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Loufer21#
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει πολύ καλό συμπυκνωμένο αφρό με έναν καλό αφροποιητή, όμως δεν είδα κάτι το τρομερό σε απόδοση.
    Η βρωμιά δε φεύγει πιο εύκολα, σε σύγκριση με άλλα φθηνότερα προϊόντα.
    Δεν είμαι σίγουρος αν το προτιμήσω ξανά.
    Ίσως δοκιμάσω και άλλων εταιρειών παρόμοιο σαμπουάν, άν και δεν περιμένω πολλά.
    Όλοι οι κατασκευαστές γράφουν ότι τα σαμπουάν τους αφαιρούν δύσκολη βρωμιά, όμως εγώ δεν το έχω δεί ακόμα από κανένα προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anwnymos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ σε διάφορα οχήματα (αυτοκίνητο, φορτηγό, φορτωτή, κλαρκ κτλ). Σε 1 λίτρο βάζω 200ml προϊόν. Η ποσότητα αρκεί άνετα για 2 οχήματα! Βγάζει πολύ εύκολα την βρομιά είτε με σφουγγάρι είτε βούρτσα (αναλόγως το όχημα που καθαρίζω). Αρκετά συμπυκνωμένος αφρός που κρατάει και σε βοηθάει ώστε να μην στεγνώσει, αλλά μετά θέλει πολύ καλό ξέβγαλμα. Ένα από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rioener
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτος αφρός σε συνδυασμό με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας! Με την ενδεδειγμένη ποσότητα βγάζει πλούσιο αφρό που καθαρίζει μια χαρά χωρίς κόπο όλη την ελαφριά βρωμιά του αυτοκινήτου. Επίσης, παρά το μικρό του μέγεθος, κρατάει για αρκετές πλύσεις αφού δε χρησιμοποιείται μεγάλη ποσότητα υγρού στο νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ωραία δουλεία,σίγουρα χρειάζεται και τα υπόλοιπα προιόντα της σειράς, δε τα ΄έχω πάρει ακόμα, αλλά απο αυτό που είδα σίγουρα χρειάζονται, επίσης θεωρώ οτι χρειάζεται και να καλό αφροποιητή, αυτός που έχω εγώ ειναι Parkside.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VonCroy1764
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα καθαριστικά που έχω πάρει για αφροποιητη! Το έχω και για αμάξι και μηχανή! Στην μεγάλη σκάλα του αφροποιητη κάνει υπερβολικά πολύ αφρό για όσους το επιθυμούν!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mark_Pour

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τους καλύτερους που έχω χρησιμοποιήσει ! Κάνει πλούσιο αφρό, αρκεί να έχεις και κάποιο αξιόλογο αφροποιητή. Το άρωμα δε μου άρεσε και τόσο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Pantos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τόσο καιρό δοκίμαζα άλλα προϊόντα και έκανα λάθος.Το προϊόν που όλοι πρέπει να έχουν αν αγαπάνε το αμάξι τους.Σε συνδυασμό με το wash έχεις τον καθαρισμό που πρέπει όπως πρέπει.Και με το polar seal έτοιμος! Με αφροποιητη nilfisk των 20-25 ευρώ κάνει αφρό ξυρίσματος που διαρκεί.Μπραβο στα Εγγλεζακια κάνουν που και που κάνα σωστό προϊόν.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KITSOS83
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετά από καιρό λάθος χρήσης του polar wash αντί polar blast, πλέον με polar blast 150ml στο λίτρο. είναι υπέρ αρκετό για SUV KIA SPORTAGE. Ο αφρός είχε μείνει κολλημένος πάνω για 10 λεπτά μαλάκωσε τα πάντα και το ξεπλύνει χωρίς να χει ακόμα υποχωρήσει ο αφρός, σούπερ πηχτος!! ξεβγαλε τουλ 50-70% της βρωμιάς!! φυσικά μετά θέλει σφουγγάρι εκτός αν είναι παλιό το αμάξι και δεν σε νοιαζει. είναι αφρός προπλυσης κάνει ότι υπόσχεται!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vassilakakos.d
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που υπόσχεται. Με κινέζικο φθηνό αφροποιητή 70-80 ml / 500ml νερό αλλά και δυνατό μηχάνημα (Κ7) , κάνει απίστευτα πηχτό αφρό. Καλύτερο και απο τα βιντεάκια στο Youtube. Πραγματικά δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα. Έχω κάνει καμια 10αριά πλυσίματα σε 2 μήνες (3 αμάξια). Ψεκάζω περιμένω 5-7 λεπτά και ξεπλένω, σκουπίζω. Σε μισή ώρα τελειώνεις , χωρις κούραση και με πολύ καλό αποτέλεσμα.
    Με μείγμα 500ml βγάζει 1,5 - 2 αυτοκίνητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hector717
    1
    1 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε καινούργια μότο, με κεραμική, πρώτο πλύσιμο, με τον αφροποιητη της ίδιας εταιρείας, με karcher k5, με αποσταγμένο νερό, 5 λεπτά αναμονή, 2 χέρια, δεν καθάρισε ούτε το σπρέι από τα πρωπορευομενα αυτ/τα.μετα από βροχή. Κάνει αφρό αλλά θέλει γάντι και χέρι !!!

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_P!
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρίζει το αυτοκίνητο αλλά θέλει σφουγγάρι σε έντονα σημεία. Καλύτερα βέβαια γιατί τα έντονα χημικά περισσότερο ζημιά κάνουν στα λάστιχα στις πόρτες του αυτοκινήτου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alkisba_7
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για πρόπλυση! Βοηθάει πολύ στον καθαρισμό του 70% των ακαθαρσιών που έχει το αυτοκίνητο και διευκολύνει το πλύσιμο με το χέρι (προστατεύεις και το χρώμα από μικρογρατσουνιές)!
    Με ένα μέτριας ποιότητας αφροποιητή (foam gun / foam cannon) θα βγάλει καλό αφρό για το πλύσιμο.
    Ανάλογα με τον αφροποιητή θα χρειαστούν 150-300ml για μείγμα 1lt.
    Μείγμα 500ml επαρκεί για ένα μεσαίο αυτοκίνητο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nick car detailing
    4
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πλούσιο αφρό? ναι. Κολλάει πάνω στο αυτοκίνητο για όσο χρειάζεται? ναι. Καθαρίζει αρκετά για ουδέτερου ph αφρος? ναι.. Υποτίθεται όμως ότι όταν ένας αφρος είναι ουδέτερου ph είναι για να μην προκαλεί φθορά στην οποία προστασία εχεις περασει στο αυτοκίνητο. Δεν δεχομαι λοιπόν να περνάω κερι το αμαξι να είναι φουλ υδροφοβικο να περνάω τον αφρό να ξεπλένω στα 5 λεπτα αναμονής και η υδροφοβικοτητα να έχει πάει περίπατο.. Πως είναι λοιπόν ουδέτερου ph?? Δλδ τι?? Οπότε πλενω το αμαξι θα πρέπει μετά να τρωω συν 1.5 ώρα σχεδόν να ξαναπερναω κερι το αμαξι?? Ο αφρος ουδέτερου ph έχει ως σκοπό κυρίως να λιπαινει το αυτοκίνητο και να μαλακώνει τις βρωμιές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chess_photo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με τον ρυθμιζόμενο αφροποιητή της Nikfisk μια μικρή ποσότητα (~100ml) έφτασε για ... δύο αυτοκίνητα.
    Κάνει πυκνό αφρό που κολλάει στο αμάξι για αρκετή ώρα.
    Ύστερα με ελάχιστο σκούπισμα το αμάξι λάμπει.
    Ξεπλένουμε με το πιεστικό (στην χαμηλή πίεση) και το αμάξι είναι έτοιμο σε 15'!!!
    Αφήνει μια ωραία γυαλαδα που διατηρείται για αρκετές μέρες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas gougoudris
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιήθηκε με συνδιασμο αφροποιητη mjjc canon pro..έγινε σαν αφρός ξυρίσματος..δεν άφησε κανενα υπολειμμα πάνω στο αμάξωμα!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOS_STAMPOULIS1906
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο αποτέλεσμα
    Πλούσιος αφρός

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MoStath
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε ακριβότερο αφρό. κάνει παχύ πλούσιο αφρό που μένει επάνω στο αυτοκίνητο για όσο χρειάζεται. Θα τον ξανά αγοράσω σίγουρα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos_zx
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά στο θέμα αφρός και με Το συγκεκριμένο προϊόν τελειώνει η αναζήτηση μου.με αφροποιητη Mjjc και ένα παλιό της πλάκας κ3 karcher ο αφρός είναι ίδιος και πλούσιος έως περιττός όσο στα βίντεο του YouTube. Από 50ml έως 100ml σε 500ml νερό φτάνει και περισσεύει κατά πολύ.από καθοριστικές ιδιότητες απλά μαλακώνει αρκετά την βρώμια και φυσικά όπως όλοι μετά το αυτοκίνητο χρειάζεται σωστό πλησυμο με το χέρι.22ε για 2.5 λίτρα είναι τσάμπα εαν σκεφτείς ότι κάτι άλλοι αμερικανικοί και πολύ διαφημισμένοι κάνουν 20+ τα 430ml και είναι σίγουρα χειρότεροι και ως τ καθαριότητα όσο και στην ποιότητα ποσότητα αφρού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek PC Guru
    4
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, αλλά σε εμένα δεν δούλεψε σωστά, μάλλον θέλει της ίδιας εταιρίας το εξάρτημα αφρού για να κάνει καλή ποσότητα αφρού

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Samlekagkour
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το προϊόν για να το χρησιμοποιήσω με τον αφροποιητή που είχε έρθει μαζί με το πιεστικό Black and Decker. Ο αφροποιητής δεν έκανε καμία ιδιαίτερη δουλειά και έπειτα έψαξα για αφροποιητές στην Ελλάδα αλλά δεν υπήρχε αφροποιητής με κάτω από 50€ μαζί με τον αντάπτορα. Τελικά έψαξα και βρήκα αφροποιητή της Bear Force με 14€ + 6€ μεταφορικά και τον δοκίμασα με αυτό το σαπούνι και έφτιαξε εξαιρετικό αφρό. Το μόνο μειονέκτημα που παρατήρησα είναι ότι δεν αφήνει αυτή την ιδιαίτερη γυαλάδα που αφήνει το σαπούνι της Meguiars Ultimate Wash and Wax, το οποίο όμως δεν προορίζεται για χρήση με αφροποιητές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pitsirikas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πλούσιος αφρός (με χρήση του Polar Blaster).
    Χρησιμοποιούσα αρκετά χρόνια το PH Neutral της Valet Pro αλλά το Polar Blast
    κάνει περισσότερο αφρό, έχει και αυτό ουδέτερο PH και μάλλον έχει καλύτερες καθαριστικές ιδιότητες.
    Θα μείνω στο προιόν της Autoglym.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mirindas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κανει πολυ καλο αφρο με εναν απλο αφροποιητη της karcher, μυριζει φρεσκαδα χρησιμοποιθηκε σαν prewash και σαν κανονικο σαπουνι καθαρισε μια χαρα το αμαξι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό , το χρισημοπιησα πολλές φορές

    0
  • 0
  • Δεν διαλύει τη βρωμιά όπως έκανε αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας. Δεν αναφέρομαι σε σκληρή βρωμιά, αλλά ουσιαστικά για ξέπλυμα από το θαλασσινό νερό που κάθεται στο αυτοκίνητο όταν είναι δίπλα στη θάλασσα. Αναλογία 1:5, όπως γράφει στις οδηγίες. Δεν θα το αγοράσω ξανά, θα προτιμήσω το προϊόν της άλλης εταιρείας (Κ2).

    0
  • Με καλό αφρό ποιητή και σωστή δοσολογία μετά από αφρικανική σκόνη έκανε αρκετή δουλειά αλλά και πάλι θέλει κουβά και σφουγγάρι με κανονικό σαμπουάν όχι αυτό αλλά νομίζω πως είναι από τα ποιοτικοτερα που μπορείς να πάρει κάποιος

    2
  • Σε αναλογία 1:5 με τον αφροποιητή της ίδιας εταιρίας, παίρνω εξαιρετικό αφρό. Στα επιπλέον θετικά το ουδέτερο ph.

    3
  • Δες τα όλα
26,10 €
5,00 €   μεταφορικά