Edp
Πικάντικο, ξυλωδες και ελαφρώς γλυκό.
Το opening σε ένα άρωμα για εμένα είναι σημαντικό.. Με προδιαθέτει για αυτό που έπεται..
Το άνοιγμα του δεν μου άρεσε καθόλου. Σχεδόν ανυπόφορο. Δεν είναι του γούστου μου. Βασικά αυτό που δεν μπορώ είναι το κύμινο και είναι αυτό που στο δέρμα μου, έσκασε πιο πολύ από όλα.Βγάζει και λίγο oriental. Το δε νεραντζι που είναι νότα κορυφής το καταλαβαίνεις ελαφρώς μόνο στα πρώτα δευτερα μετά την εφαρμογή.
Μετά το τρίωρο γλυκαίνει μπαίνει και η βενζοη στο παιχνίδι που του δίνει μια λεπτοφυη νότα βανίλιας και μαζί με τα πολλά ξύλα και το δέρμα (απαλό) το κάνουν ενδιαφέρον. .
Δεν άρεσε ούτε στη γυναίκα μου ούτε στην κόρη μου. Το βρήκαν αποκρουστικό.
Διάρκεια :Γύρω στο εξαωρο στο δέρμα μου μετά τις 6 ώρες δεν εντοπίζεται
Προβολή :Καμία ώρα. Μετά έρχεται κοντά στο δέρμα
Ηλιακή ομάδα : Με τίποτα κάτω από 40-50
Εποχές :Χειμώνα (είναι βαρύ και ασήκωτο άρωμα)
Συνθήκες : Μπορώ ίσως να το δω με καλό ντύσιμο και έξοδο σε κλειστό χώρο. Σε ανοιχτό χώρο δεν ξέρω αν θα μπορούσε να ζήσει (δεν προβάλει.. Και ίσως καλά κάνει που δεν προβάλει) .. Δεν θα το έβλεπα σε εργασία.
Φύλο : Είναι αντρικό. Ίσως κάποιες γυναίκες να μπορούσαν να το υποστηρίξουν
Σημειώσεις που ξεφεύγουν από την υποκειμενικοτητα της αξιολόγησης μου.
1. Είναι βαρύ άρωμα (όχι από θέμα προβολής αλλά ως αρωματικο σώμα)
2.Δεν είναι με τίποτα για τυφλή αγορά
3. Είναι luxury και η τιμή του αντίστοιχη.
.............................................
Καταληκτικα
+Καλή ποιότητα ελαιών
+Πανέμορφο μπουκάλι
+Μοναδικότητα αναφορικά με το αρωματικο προφίλ.
+Μπορεί εύκολα να γίνει άρωμα υπογραφή
-Μέτρια διάρκεια και προβολή (στο δέρμα μου)
-Δύσκολο άρωμα ως προς τη χρήση του (που, πότε)
-Περιοριστικο αναφορικά με το ηλιακιακο
-Δύσκολο άρωμα ως προ τη δομή του. Έχει στοιχεία που δεν αρέσουν σε κάποιους.. Μπορεί να είναι έως και απωθητικό για μερικούς.
* Δεν μπορείς να το δεις ως άρωμα designer ακόμα και αν η παραγωγή είναι μεγάλης κλίμακας.. Σχεδιαστικά είναι περισσότερο niche δημιουργία.
Δυστυχώς δεν είναι του γούστου μου.
Σίγουρα έχει θέση στο ράφι κάποιου συλλέκτη ή ατόμου που αρέσκεται να αγοράζει αρώματα και στοχεύει σε κάτι παραπάνω από μια ικανοποιητική συλλογή. Αν τώρα από την άλλη θέλετε ένα mass appealing και πολυχρηστικο αρωμα δεν θα σας κάνει γιατί απλούστατα ο προορισμός του θεωρώ ότι δεν είναι αυτός.
....................................................
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική ακολουθήστε με στο skroutz. Κάντε ένα μερακλιδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις