Peeling & Scrub Προσώπου

L'Oreal Paris Smooth Sugars Glow Scrub Προσώπου 50ml


Smooth Sugar Scrub Glow, scrub με 100% φυσικής προέλευσης συστατικά απολέπισης που αναδεικνύει μια φρέσκια, λαμπερή και απαλή επιδερμίδα. Κατάλληλο για πρόσωπο και χείλη, ιδανικό για απολέπιση και...


Smooth Sugar Scrub Glow, scrub με 100% φυσικής προέλευσης συστατικά απολέπισης που αναδεικνύει μια φρέσκια, λαμπερή και απαλή επιδερμίδα. Κατάλληλο για πρόσωπο και χείλη, ιδανικό για απολέπιση και ταυτόχρονη φροντίδα της επιδερμίδας.
Με ξεχωριστό άρωμα, η πλούσια υφή προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εντατικού καθαρισμού της επιδερμίδας.



Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 11 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή


Smooth Sugar Scrub Glow, scrub με 100% φυσικής προέλευσης συστατικά απολέπισης που αναδεικνύει μια φρέσκια, λαμπερή και απαλή επιδερμίδα. Κατάλληλο για πρόσωπο και χείλη, ιδανικό για απολέπιση και ταυτόχρονη φροντίδα της επιδερμίδας.
Με ξεχωριστό άρωμα, η πλούσια υφή προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εντατικού καθαρισμού της επιδερμίδας.



Συστατικά & Οφέλη

  • Σπόροι Σταφυλιού, εμπλουτισμένοι με βιταμίνη Ε, που προσφέρουν λάμψη στην επιδερμίδα.
  • Έλαιο Μόνοι, γνωστό για τις ενυδατικές ιδιότητές του, που προστατεύει την επιδερμίδα από τη θαμπή όψη.
  • Σκόνη Acai , που λειαίνει την επιφάνεια της επιδερμίδας.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κρέμα
Σύνθεση
-
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Λάμψη, Ενυδάτωση, Λείανση
Δερμοκαλλυντικό
-

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 12
  2. 7
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Πολύ σκληρό για εμένα προσωπικά, πολύ άγριο με ερέθισε κατευθείαν και σου αφήνει μια πορτοκαλί απόχρωση μετά, ενώ το ξεβγαλα πολύ καλά, όταν άπλωσα την κρέμα πήρε μια πορτοκαλί απόχρωση, με γυμνό μάτι δεν φαινόταν κάτι στο δέρμα μου, ίσως αν είχα φωτογραφήσει το πριν και το μετά να είχε διάφορα.
    Πάντως σίγουρα δε θα το ξαναβάλω, πολύ άγριο για εμένα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Προκαλεί έντονο ερεθισμό στο δέρμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_CHondrogiannoglou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ αγόρασα όλη την σειρά.Το συγκεκριμένο scrub είναι ήπιας απολεπισης και ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Ακόμα και χωρίς ενυδατική μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα γτ σου αφήνει μια αίσθηση ενυδάτωσης από μόνο του.Εχει ελαφρύ ωραίο άρωμα ζάχαρης και κατά την χρήση λιώνει εύκολα. Εγώ το χρησιμοποιώ και στον λαιμό γτ ξεχνάω να βάζω κρέμα εκεί.Το συστήνω λόγω του ότι δεν βρίσκουμε συχνά scrub καθημερινής χρήσης με ενυδάτωση. Η σχέση τιμής-ποσότητας θα έλεγα μέτρια!!! Θα το αγόραζα ξανά και ξανά!!!!

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni@1@1
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο scrub!!! Προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση και βαθύ καθαρισμό. Είναι για δέρματα που αντέχουν το "γδαρσιμο". είναι το πιο σκληρό που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα λόγο του ότι έχει μαύρη ζάχαρη μέσα και προσωπικά μ αρέσει. Στα λιπαρά σημεία του προσώπου δεν βάζω γιατί πετάω σπυρακια, οπότε δεν νομίζω να κάνει για λιπαρες επιδερμίδες. Είναι από τα λίγα που κάνει και για τα χείλη και γίνονται πολύ απαλά. Το μόνο μείον είναι η ποσότητα, θα μπορούσε να μπορούσε να ήταν περισσότερη. Πρέπει να βάλετε μετά κρέμα και την επόμενη φαίνεται αμέσως το αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω βάλει στο πρόσωπο μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Πολύ σκληρό για εμένα προσωπικά, πολύ άγριο με ερέθισε κατευθείαν και σου αφήνει μια πορτοκαλί απόχρωση μετά, ενώ το ξεβγαλα πολύ καλά, όταν άπλωσα την κρέμα πήρε μια πορτοκαλί απόχρωση, με γυμνό μάτι δεν φαινόταν κάτι στο δέρμα μου, ίσως αν είχα φωτογραφήσει το πριν και το μετά να είχε διάφορα.
    Πάντως σίγουρα δε θα το ξαναβάλω, πολύ άγριο για εμένα

    0
  • Εγώ αγόρασα όλη την σειρά.Το συγκεκριμένο scrub είναι ήπιας απολεπισης και ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Ακόμα και χωρίς ενυδατική μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα γτ σου αφήνει μια αίσθηση ενυδάτωσης από μόνο του.Εχει ελαφρύ ωραίο άρωμα ζάχαρης και κατά την χρήση λιώνει εύκολα. Εγώ το χρησιμοποιώ και στον λαιμό γτ ξεχνάω να βάζω κρέμα εκεί.Το συστήνω λόγω του ότι δεν βρίσκουμε συχνά scrub καθημερινής χρήσης με ενυδάτωση. Η σχέση τιμής-ποσότητας θα έλεγα μέτρια!!! Θα το αγόραζα ξανά και ξανά!!!!

    4
  • Τέλειο scrub!!! Προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση και βαθύ καθαρισμό. Είναι για δέρματα που αντέχουν το "γδαρσιμο". είναι το πιο σκληρό που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα λόγο του ότι έχει μαύρη ζάχαρη μέσα και προσωπικά μ αρέσει. Στα λιπαρά σημεία του προσώπου δεν βάζω γιατί πετάω σπυρακια, οπότε δεν νομίζω να κάνει για λιπαρες επιδερμίδες. Είναι από τα λίγα που κάνει και για τα χείλη και γίνονται πολύ απαλά. Το μόνο μείον είναι η ποσότητα, θα μπορούσε να μπορούσε να ήταν περισσότερη. Πρέπει να βάλετε μετά κρέμα και την επόμενη φαίνεται αμέσως το αποτέλεσμα.

    6
  • Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω βάλει στο πρόσωπο μου.

    0
  • Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

120 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά


Smooth Sugar Scrub Glow, scrub με 100% φυσικής προέλευσης συστατικά απολέπισης που αναδεικνύει μια φρέσκια, λαμπερή και απαλή επιδερμίδα. Κατάλληλο για πρόσωπο και χείλη, ιδανικό για απολέπιση και ταυτόχρονη φροντίδα της επιδερμίδας.
Με ξεχωριστό άρωμα, η πλούσια υφή προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εντατικού καθαρισμού της επιδερμίδας.



Συστατικά & Οφέλη

  • Σπόροι Σταφυλιού, εμπλουτισμένοι με βιταμίνη Ε, που προσφέρουν λάμψη στην επιδερμίδα.
  • Έλαιο Μόνοι, γνωστό για τις ενυδατικές ιδιότητές του, που προστατεύει την επιδερμίδα από τη θαμπή όψη.
  • Σκόνη Acai , που λειαίνει την επιφάνεια της επιδερμίδας.


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Κρέμα
Σύνθεση
-
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Λάμψη, Ενυδάτωση, Λείανση
Δερμοκαλλυντικό
-

Ποσότητα

Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 12
  2. 7
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Πολύ σκληρό για εμένα προσωπικά, πολύ άγριο με ερέθισε κατευθείαν και σου αφήνει μια πορτοκαλί απόχρωση μετά, ενώ το ξεβγαλα πολύ καλά, όταν άπλωσα την κρέμα πήρε μια πορτοκαλί απόχρωση, με γυμνό μάτι δεν φαινόταν κάτι στο δέρμα μου, ίσως αν είχα φωτογραφήσει το πριν και το μετά να είχε διάφορα.
    Πάντως σίγουρα δε θα το ξαναβάλω, πολύ άγριο για εμένα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Προκαλεί έντονο ερεθισμό στο δέρμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_CHondrogiannoglou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ αγόρασα όλη την σειρά.Το συγκεκριμένο scrub είναι ήπιας απολεπισης και ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Ακόμα και χωρίς ενυδατική μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα γτ σου αφήνει μια αίσθηση ενυδάτωσης από μόνο του.Εχει ελαφρύ ωραίο άρωμα ζάχαρης και κατά την χρήση λιώνει εύκολα. Εγώ το χρησιμοποιώ και στον λαιμό γτ ξεχνάω να βάζω κρέμα εκεί.Το συστήνω λόγω του ότι δεν βρίσκουμε συχνά scrub καθημερινής χρήσης με ενυδάτωση. Η σχέση τιμής-ποσότητας θα έλεγα μέτρια!!! Θα το αγόραζα ξανά και ξανά!!!!

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni@1@1
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο scrub!!! Προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση και βαθύ καθαρισμό. Είναι για δέρματα που αντέχουν το "γδαρσιμο". είναι το πιο σκληρό που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα λόγο του ότι έχει μαύρη ζάχαρη μέσα και προσωπικά μ αρέσει. Στα λιπαρά σημεία του προσώπου δεν βάζω γιατί πετάω σπυρακια, οπότε δεν νομίζω να κάνει για λιπαρες επιδερμίδες. Είναι από τα λίγα που κάνει και για τα χείλη και γίνονται πολύ απαλά. Το μόνο μείον είναι η ποσότητα, θα μπορούσε να μπορούσε να ήταν περισσότερη. Πρέπει να βάλετε μετά κρέμα και την επόμενη φαίνεται αμέσως το αποτέλεσμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω βάλει στο πρόσωπο μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μικρό ερεθισμό στο δέρμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό στο δέρμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Πολύ σκληρό για εμένα προσωπικά, πολύ άγριο με ερέθισε κατευθείαν και σου αφήνει μια πορτοκαλί απόχρωση μετά, ενώ το ξεβγαλα πολύ καλά, όταν άπλωσα την κρέμα πήρε μια πορτοκαλί απόχρωση, με γυμνό μάτι δεν φαινόταν κάτι στο δέρμα μου, ίσως αν είχα φωτογραφήσει το πριν και το μετά να είχε διάφορα.
    Πάντως σίγουρα δε θα το ξαναβάλω, πολύ άγριο για εμένα

    0
  • Εγώ αγόρασα όλη την σειρά.Το συγκεκριμένο scrub είναι ήπιας απολεπισης και ενδείκνυται για καθημερινή χρήση. Ακόμα και χωρίς ενυδατική μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα γτ σου αφήνει μια αίσθηση ενυδάτωσης από μόνο του.Εχει ελαφρύ ωραίο άρωμα ζάχαρης και κατά την χρήση λιώνει εύκολα. Εγώ το χρησιμοποιώ και στον λαιμό γτ ξεχνάω να βάζω κρέμα εκεί.Το συστήνω λόγω του ότι δεν βρίσκουμε συχνά scrub καθημερινής χρήσης με ενυδάτωση. Η σχέση τιμής-ποσότητας θα έλεγα μέτρια!!! Θα το αγόραζα ξανά και ξανά!!!!

    4
  • Τέλειο scrub!!! Προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση και βαθύ καθαρισμό. Είναι για δέρματα που αντέχουν το "γδαρσιμο". είναι το πιο σκληρό που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα λόγο του ότι έχει μαύρη ζάχαρη μέσα και προσωπικά μ αρέσει. Στα λιπαρά σημεία του προσώπου δεν βάζω γιατί πετάω σπυρακια, οπότε δεν νομίζω να κάνει για λιπαρες επιδερμίδες. Είναι από τα λίγα που κάνει και για τα χείλη και γίνονται πολύ απαλά. Το μόνο μείον είναι η ποσότητα, θα μπορούσε να μπορούσε να ήταν περισσότερη. Πρέπει να βάλετε μετά κρέμα και την επόμενη φαίνεται αμέσως το αποτέλεσμα.

    6
  • Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω βάλει στο πρόσωπο μου.

    0
  • Ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει.

    0
  • Δες τα όλα