Πολύ δυσαρεστημένος από αυτή την αγορά!
Το τοποθέτησα στο αυτοκίνητο από επίσημο αντιπρόσωπο της Gemini και όλο το κουστούμι βγήκε περίπου στα 180-200€ σύνολο.
Από τη πρώτη κι όλας στιγμή, όταν κάναμε δοκιμή με τον τεχνικό στο μαγαζί του πριν πάρω το αυτοκίνητο είδαμε ότι τα κοντρόλ δεν είχαν καθόλου εμβέλεια (και όταν λέμε καθόλου εννοούμε 2 μέτρα με το ζόρι), αλλάξαμε πατάρια στα κοντρόλ μήπως και άλλα πάλι το ίδιο και εν τέλει μου το έδωσαν λέγοντας μου ότι έτσι βγαίνει.
Το πήρα, μου έδωσαν και εγγύηση εφόρου ζωής για τον συναγερμό.
Μετά από 2 χρόνια εκτός του ότι τα κοντρόλ χάλασαν στα κουμπιά όπως φαίνεται στη φωτογραφία, σταμάτησαν να έχουν συντονισμό (μια πιάνουν μία όχι) με αποτέλεσμα να κάθομαι έξω από το αυτοκίνητο βρέχει χιονίζει και να προσπαθώ να το ξεκλειδώσω (πραγματικά ακουμπάω το κλειδί στο αμάξι κοντά στον εγκέφαλο του μήπως και πιάσει σήμα), πήγα στον αντιπρόσωπο εφόσον είχα την εγγύηση και που είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και πως δουλεύει έτσι το σύστημα.
Αν όντως δουλεύει έτσι, μακριά και αγαπημένα!Μη κάνετε το λάθος και το αγοράσετε! Το μόνο θετικό είναι το κουμπί πανικού ( που και αυτό με το ζόρι πιάνει και αν αρχίσει μετά δεν μπορώ να το απενεργοποιήσω γιατί δεν πιάνει το κοντρόλ) και ότι έχει πολύ δυνατή σειρήνα.