Το πρόβλημά μου πριν το παραγγείλω ήταν οι μη καθαρές απόψεις σχετικά με το μέγεθός του. Παρότι οι περισσότεροι έλεγαν ότι το μπουφάν είναι φαρδύτερο από τη θεωρούμενη "κανονική" εφαρμογή, δε μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς αυτό σήμαινε. Είμαι 1,73, 78 κιλά, στήθος 61 cm, θα έλεγα σχετικά γυμνασμένος (όχι ιδιαίτερη κοιλιά). Παρήγγειλα το Medium, παρότι υπήρχαν "στοιχεία" (αμφίσημα) ότι μπορεί η επιλογή Small να ήταν καλύτερη.
Προσωπικά Συμπεράσματα: όλα τα προβλήματα ξεκινούν από την εσωτερική επένδυση. θα έλεγα ότι έβαλαν μια "Medium" επένδυση (φορώντας την νιώθεις το μπουφάν σφιχτό και λες "καλά που δε πήρα Small"), σε ένα XLarge σε σχέση με άλλα - μπουφάν. Άρα, χωρίς την επένδυση το μπουφάν είναι μεγάλο. Εκ του αποτελέσματος, η κατάσταση είναι "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα", τουλάχιστον στη περίπτωσή μου. Ένα ογκώδη μπουφάν το χειμώνα (ελέω γενικού μεγέθους του μπουφάν, αλλά σχετικά "πιεσμένου" εσωτερικά λόγω επένδυσης) και ένα μεγάλο μπουφάν το καλοκαίρι (χωρίς την επένδυση). Κακώς που δε το δοκίμασα πριν το παραγγείλω, αλλά στη Θεσσαλία δε γνωρίζω να υπάρχει κατ/μα που να το έχει.
Γενικά, θα μπορούσαν να έχουν μια πιο άνετη επένδυση, ώστε να ταιριάζει με το πραγματικό μέγεθος του μπουφάν. Το μπουφάν έχει ήδη κάποιας μορφής μόνωση (το ύφασμα είναι 2πλό, με κενό ανάμεσα), από 8c φοριέται άνετα χωρίς την επένδυση. Μετά τους 20c, ειδικά αν κινείσαι, ξέχασέ το (πάντα χωρίς επένδυση). Πάει ντουλάπα...
Πρόταση: Αν είστε 1,77-1,82μ, 75-85 κιλά και σχετικά γυμνασμένος (με στήθος όχι πάνω από 61-62cm, αλλιώς θα σας σφίγγει η επένδυση), πάρτε Medium. Σε άτομο γυμνασμένο 1,78 μ/ 75 κιλά / 60cm στήθος, ήταν Τέλειο.
Update 23/2: Το έχω φορέσει 5-6 φορές με θερμοκρασίες 5-15c. Είναι ζεστό, αλλά όχι κάτι φοβερό ειδικά αν σκεφτείς πόσο βαρύ είναι. Και άλλα μπουφάν μου τα θεωρώ το ίδιο ζεστά σε τέτοιες θερμοκρασίες, απλώς αυτό έχει το 2πλάσιο βάρος με συνέπεια σε σχετικά ζεστή ατμόσφαιρα (15c) να νιώθεις "πνιγμένος". Φυσικά ούτε λόγος να βγάλω την επένδυση, αφού τότε θα "πλέω" μέσα του. Όσοι έχετε περίπου τις διαστάσεις μου, δοκιμάστε (μάλλον ΠΑΡΤΕ) οπωσδήποτε και το Small πριν αγοράσετε. Εμφανισιακά είναι "πιασάρικο", προσωπικά μου αρέσει πολύ.
Update 4/5: Αφού απο τη μία μου άρεσε η άνεσή του, από την άλλη θεωρούσα ότι ήταν πολύ μεγάλο για Άνοιξη/Φθινόπωρο χωρίς την επένδυση, αγόρασα και το Small (72€ !!!). Εφαρμογή χωρίς επένδυση τέλεια και τα μανίκια είναι πολύ καλύτερα. Επένδυση πολύ σφιχτή, αν τη χρησιμοποιήσω χωράει μόνο ψιλό ισοθερμικό από κάτω και η αίσθηση είναι αποπνικτική. Αν έρθω στα "Χειμωνιάτικα" κιλά μου μάλλον δε φοριέται.
Update 24/3/25: Προσοχή με τα κουμπάκια που κλείνουν το μπουφάν. Είναι ευαίσθητα, σε καμμία περίπτωση δε ταιριάζουν με την εικόνα του ρούχου ("σκληρή χρήση"). Το τελευταίο κουμπί (θυληκό) διέλυσε εντελώς το - ευαίσθητο όπως αποδείχτηκε - πανί και τώρα ψάχνω να βρω πως θα το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο τρόπο τρόπο κλεισίματος, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να επισκευαστεί το ίδιο. Φοβάμαι ότι θα έρθει η σειρά και άλλων κουμπιών, οπότε προσέξτε το άνοιγμα/κλείσιμό τους.
Update 24/01/26: 2 χρόνια μετά, αν έπρεπε τώρα να αγοράσω μπουφάν "τύπου Μ65", θα κοίταζα σε HELIKON TEX ή κάποιο άλλο. Μεγαλύτερο θέμα μου, τα ευαίσθητα κουμπάκια και τα τεράστια και πολύ μακριά μανίκια - φάντάζομαι λόγω της εσωτ. επένδυσης, που καλύτερα να μη την είχε αφού δημιουργεί περισσότερα θέματα απ' ότι λύνει. Για παράδειγμα στο Small που μου έκανε καλύτερα, αναγκάστηκα να πληρώσω ράφτη να διορθώσει τα μανίκια, αγόρασα έξτρα κυνηγετική ζακέτα Fleece για το κρύο, ενώ για το κουμπί που χάλασε ακόμη δεν έχω κάνει κάτι (μάλλον ούτε θα κάνω, αν χαλάσει κι άλλο πάει για πέταμα)