Παιδικές Αποκριάτικες Στολές

Αποκριάτικη Παιδική Στολή Λυκάκι

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Φόρμα με ουρά
  • Kαπέλο
  • Κατασκευασμένη από fleece
Δες όλη την περιγραφή
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Πλεονεκτήματα

Παιδική στολή 'Λυκάκι' για αποκριάτικο party ή για θεματικό event. Τα παιδιά λατρεύουν να μεταμφιέζονται και να υποδύονται ρόλους από τους αγαπημένους ήρωες των παραμυθιών ή κινουμένων σχεδίων, και να αναπτύσσουν έτσι τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους!

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Θέμα
Ζωάκια
Halloween
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (21)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 7
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ικανοποίηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • TheDanai

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή, μαλακό ύφασμα π δεν ενοχλεί το παιδάκι. Άνετη ώστε να μπορεί να φορέσει κ ελαφριά ρούχα από μέσα! Όπως όλα τα αποκριάτικα λίγο στενή φόρμα. Για παιδάκι 14 μηνών, πήρα το 18-24 για να είναι άνετο και είναι πολύ καλό!

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή αγορά. Καλή ποιότητας στολή, δεν είναι τοσο ζεστή όσο φαίνεται και το νούμερο είναι άνετο να μπει και ένα ψιλό σετ ρούχων από μέσα. Η μικρή μου σχεδόν 3 τη λάτρεψε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vag_Len

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήρθε πολύ γρήγορα,είναι καλή ποιότητα αν και δεν είναι τόσο χοντρό το ύφασμα όσο φαίνεται στη φωτό,το μέγεθος σωστό τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση πήρα για 2ετών και του είναι ακριβώς . Είναι λίγο πιο κοντά τα μανίκια αλλά δεν με ενοχλεί ίσα-ίσα δεν θα τα λερώσει και εύκολα όταν θα τρώει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ginat
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία στολή, το προσωπο του λύκου θα μπορούσε να ειναι πιο ποιοτικό, αλλα γενικα ποιοτικη συγκριτικα μς αλλες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ζεστό κι άνετο (το παιδί μπορεί να φοράει από μέσα ρούχα)

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαρδιά γραμμή που μπορείς να την φορέσεις με 1 φορμάκι από μέσα ή ακόμα και με ρούχα.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ποιοτική κατασκευή, αλλά είναι χοντρή και σε εσωτερικό χώρο ο μικρός μας ζεσταίνοταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή, μαλακό ύφασμα π δεν ενοχλεί το παιδάκι. Άνετη ώστε να μπορεί να φορέσει κ ελαφριά ρούχα από μέσα! Όπως όλα τα αποκριάτικα λίγο στενή φόρμα. Για παιδάκι 14 μηνών, πήρα το 18-24 για να είναι άνετο και είναι πολύ καλό!

    0
  • Πολύ καλή αγορά. Καλή ποιότητας στολή, δεν είναι τοσο ζεστή όσο φαίνεται και το νούμερο είναι άνετο να μπει και ένα ψιλό σετ ρούχων από μέσα. Η μικρή μου σχεδόν 3 τη λάτρεψε!

    0
  • Ήρθε πολύ γρήγορα,είναι καλή ποιότητα αν και δεν είναι τόσο χοντρό το ύφασμα όσο φαίνεται στη φωτό,το μέγεθος σωστό τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση πήρα για 2ετών και του είναι ακριβώς . Είναι λίγο πιο κοντά τα μανίκια αλλά δεν με ενοχλεί ίσα-ίσα δεν θα τα λερώσει και εύκολα όταν θα τρώει.

    0
  • Πολύ ωραία στολή, το προσωπο του λύκου θα μπορούσε να ειναι πιο ποιοτικό, αλλα γενικα ποιοτικη συγκριτικα μς αλλες

    0
  • Πολύ όμορφο ζεστό κι άνετο (το παιδί μπορεί να φοράει από μέσα ρούχα)

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

227 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
olgaamylee

για παιδάκι με ύψος περίπου 90 εκ. και 12 κιλά ποιο νούμερο είναι πιο καλο;

TonyPro

ναι, ο δικός μου είναι 2 μήνες μεγαλύτερος και το 4 του είναι ότι πρέπει για φέτος, ίσως και για του χρόνου αλλά ίσως και όχι.
Είναι καλό υλικό και λεπτό, οπότε θα χρειαστεί απο μέσα φορμες, με αυτό το σκεπτικό το 4 οπωσδήποτε.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πλεονεκτήματα

Παιδική στολή 'Λυκάκι' για αποκριάτικο party ή για θεματικό event. Τα παιδιά λατρεύουν να μεταμφιέζονται και να υποδύονται ρόλους από τους αγαπημένους ήρωες των παραμυθιών ή κινουμένων σχεδίων, και να αναπτύσσουν έτσι τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους!

Brand

Θέμα
Ζωάκια
Halloween
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (21)

  1. 13
  2. 7
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Ικανοποίηση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • TheDanai

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή, μαλακό ύφασμα π δεν ενοχλεί το παιδάκι. Άνετη ώστε να μπορεί να φορέσει κ ελαφριά ρούχα από μέσα! Όπως όλα τα αποκριάτικα λίγο στενή φόρμα. Για παιδάκι 14 μηνών, πήρα το 18-24 για να είναι άνετο και είναι πολύ καλό!

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή αγορά. Καλή ποιότητας στολή, δεν είναι τοσο ζεστή όσο φαίνεται και το νούμερο είναι άνετο να μπει και ένα ψιλό σετ ρούχων από μέσα. Η μικρή μου σχεδόν 3 τη λάτρεψε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vag_Len

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήρθε πολύ γρήγορα,είναι καλή ποιότητα αν και δεν είναι τόσο χοντρό το ύφασμα όσο φαίνεται στη φωτό,το μέγεθος σωστό τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση πήρα για 2ετών και του είναι ακριβώς . Είναι λίγο πιο κοντά τα μανίκια αλλά δεν με ενοχλεί ίσα-ίσα δεν θα τα λερώσει και εύκολα όταν θα τρώει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ginat
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία στολή, το προσωπο του λύκου θα μπορούσε να ειναι πιο ποιοτικό, αλλα γενικα ποιοτικη συγκριτικα μς αλλες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ όμορφο ζεστό κι άνετο (το παιδί μπορεί να φοράει από μέσα ρούχα)

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φαρδιά γραμμή που μπορείς να την φορέσεις με 1 φορμάκι από μέσα ή ακόμα και με ρούχα.

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ποιοτική κατασκευή, αλλά είναι χοντρή και σε εσωτερικό χώρο ο μικρός μας ζεσταίνοταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Δεν ανταποκρίνεται στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Ικανοποίηση
    • Άνεση
    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Πολύ καλή, μαλακό ύφασμα π δεν ενοχλεί το παιδάκι. Άνετη ώστε να μπορεί να φορέσει κ ελαφριά ρούχα από μέσα! Όπως όλα τα αποκριάτικα λίγο στενή φόρμα. Για παιδάκι 14 μηνών, πήρα το 18-24 για να είναι άνετο και είναι πολύ καλό!

    0
  • Πολύ καλή αγορά. Καλή ποιότητας στολή, δεν είναι τοσο ζεστή όσο φαίνεται και το νούμερο είναι άνετο να μπει και ένα ψιλό σετ ρούχων από μέσα. Η μικρή μου σχεδόν 3 τη λάτρεψε!

    0
  • Ήρθε πολύ γρήγορα,είναι καλή ποιότητα αν και δεν είναι τόσο χοντρό το ύφασμα όσο φαίνεται στη φωτό,το μέγεθος σωστό τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση πήρα για 2ετών και του είναι ακριβώς . Είναι λίγο πιο κοντά τα μανίκια αλλά δεν με ενοχλεί ίσα-ίσα δεν θα τα λερώσει και εύκολα όταν θα τρώει.

    0
  • Πολύ ωραία στολή, το προσωπο του λύκου θα μπορούσε να ειναι πιο ποιοτικό, αλλα γενικα ποιοτικη συγκριτικα μς αλλες

    0
  • Πολύ όμορφο ζεστό κι άνετο (το παιδί μπορεί να φοράει από μέσα ρούχα)

    0
  • Δες τα όλα
26,90 €
5,00 €   μεταφορικά