Έχω την σκούπα από 24/4/18 όποτε και η περιγραφή θα είναι ανάλογη παρόλο αυτά θα ενημερώνω για όποιες εξελίξεις και εντύπωσης .. ελπίζω να βοηθήσω μελλοντικούς αγοραστές !
-------------------- Ενημέρωση 1/10/2018 --------------------
Σαν πρώτη εντύπωση σε σχέση με την σκούπα που είχα (μια mielle jazz) με σακούλα είναι η νύχτα με την μέρα σε όλους τους τομής .
Κατά την λειτουργία την θέση της κλασικής δυσοσμίας παίρνει μια αίσθηση απολυτής καθαριότητας εγώ έσταξα 3-4 σταγόνες αιθερία ευκαλύπτου και μυρίζει όλο το σπίτι .
Λόγω του ότι φιλτράρει σε δοχείο νερού η απόδοση της παραμένει σταθερή .... σε αντίθεση με την προκάτοχο της που σε κάθε επόμενη χρήση η απόδοση έπεφτε , επίσης το σπίτι μένει καθαρό για παραπάνω από 2-3 μέρες , εκτός κουζίνας για αυτονόητους λογούς !
Όντως 82db δηλαδή κάνει λίγο φασαρία όμως με pick στα 500hz φαίνεται να μην ενοχλεί.
---------------------Βασικός εξοπλισμός
Στα βασικά αξεσουάρ έχει : ακροφύσιο για πατώματα και μοκέτες άπλες , για γωνίες , μικρό ακροφύσιο για καναπέδες (εγώ με αυτο καθάρισα τα στρωματά) , ένα μικρο μπουκαλάκι αντιαφριστικό *αυτο είναι προαιρετικό και ο κατασκευαστής το προτείνει σε κάθε χρήση εγώ ακόμη δεν έχω βάλει και δουλεύει και έτσι μια χαρά .
ΥΓ επιβάλετε η χρήση αντιαφριστικού γιατί τα νερά καμιά φορά αφρίζουν και αν δεν το αντιληφθείτε εγκαίρως μπορεί να φτάσουν μέχρι το μοτέρ άρα και με κίνδυνο βλάβης .
Συντήρηση και συμβουλές καλής λειτουργίας
1) μετά από "κάθε" χρήση καθαρίζουμε το ακροφύσιο από τις τρίχες και (σημαντικό) πρέπει να καθαρίζεις το δοχείο (πανάγια μου τι μαζεύει μέσα) αλλιώς πιάνει γλίτσα περιμετρικά του δοχείου που μετά καθαρίζει δύσκολα άλλα και έχει άσχημη μυρωδιά φαντάζομαι καταλαβαίνεται το γιατί , μετά το καθάρισμα αφήνουμε να στεγνώσουν όλα τα εξαρτήματα .
ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΣΕΤΕ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΠΗΓΉ ΘΕΡΜΌΤΗΤΑΣ ΚΊΝΔΥΝΟΣ ΑΛΛΟΙΏΣΕΙΣ Η ΒΛΆΒΗΣ
2) το 2 στάδιο φιλτραρίσματος θέλει καθάρισμα και αυτο , εγώ το κάνω κάθε ~5η φορά η ανά 1-2 εβδομάδες .. *στο καθάρισμα δοχείου & φίλτρου χρησιμοποιώ Vanish αραιωμένο με νερό 1/20 ψεκάζω αφήνω 2 λεπτά ξεπλένω ... είναι μια διαδικασία που πρέπει να γίνετε και δεν παίρνει πάνω από 10 λεπτά *
Βλάβες - κακοτεχνίες
--------------------- ενημέρωση 1/10/2018---------------------
Το ακροφύσιο πάτωμα/χάλι :
Το σύστημα καθαρισμού αποτελείτε από δυο κομμάτια που έρχονται σε επαφη με το πάτωμα βουρτσίζοντας το και κρατώντας το πέλμα ελαφρός στον αέρα ώστε να εξασφάλιση την ομαλή ροή του αέρα 1) μπροστά σε όλους μας γνωστό βουρτσάκι 2) στην πίσω μεριά ένα κομμάτι λαστιχένιο εξάρτημα τύπου γυαλοκαθαριστήρα .
Και τα δυο είναι τοποθετημένα πάνω στο ίδιο πλαστικό το οποίο ανυψωνεται με την βοήθεια 2 ελατηρίων .
Το εξάρτημα 2 παραμόρφωσε πολύ γρήγορα και έχει κατσαρώσει "πολύ πιθανόν λόγο της κακοτεχνίας που περιγράφω ίσως να μην το έκανε πότε"
Τα ελατηρια γλιστρούσαν μέσα στα έδρανα με αποτέλεσμα να αυξάνετε η απόσταση μεταξύ των άκρων έτσι μειώνετε τραγικά η δύναμη τους , αυτό έχει ως αποτέλεσμα το βεντουζάρισμα του ακροφύσιου , επομένως όχι μόνο να κουράζει άλλα και να μην καθαρίζει λόγο του κενού αέρα που δημιουργείτε .
*προσωρινή λύση : αφαίρεσα το λάστιχο !
*οριστική λύση : μεγάλωσα με μια πένσα την πατούρα στα ελατήρια τοποθέτησα πίσω στην θέση του το λάστιχο και όλα καλά !
Προς τους κατασκευαστές εκεί στην Karcher λίγο καλύτερο Quality Control .... είναι κρίμα ένα τόσο καλό προϊών να παρουσιάζει τέτοια μικρό προβλήματα !
ενημέρωση 10/10/2019
Το ακροφύσιο μετά την μικρο επισκευή που έκανα δουλεύει μέχρι σήμερα χωρίς πρόβλημα και το λαστιχάκι υαλοκαθαριστήρας επανήλθε στην αρχική ευθεία του μορφή !
Παρατήρησα ότι αν γεμίσω το δοχείο ελάχιστα ποιο πάνω από την ένδειξη max δεν μου αφρίζει το νερό !