Κινητά Τηλέφωνα

Xiaomi Redmi 5A (16GB) Grey

Το smartphone Xiaomi Redmi 5A διακρίνεται για το ελαφρύ σώμα του, τη μεγάλη διάρκεια της μπαταρίας του και την εξειδικευμένη θύρα microSD. Διαθέτει οθόνη HD 5 ιντσών, αλλά και μια υψηλής ανάλυσης...

Το smartphone Xiaomi Redmi 5A διακρίνεται για το ελαφρύ σώμα του, τη μεγάλη διάρκεια της μπαταρίας του και την εξειδικευμένη θύρα microSD. Διαθέτει οθόνη HD 5 ιντσών, αλλά και μια υψηλής ανάλυσης κάμερα 13MP για να φωτογραφίσεις και στη συνέχεια να ξαναζήσεις τις πιο αξέχαστες στιγμές της ζωής σου. Το λειτουργικό MIUI 9 υποστηρίζεται από την ισχύ...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το smartphone Xiaomi Redmi 5A διακρίνεται για το ελαφρύ σώμα του, τη μεγάλη διάρκεια της μπαταρίας του και την εξειδικευμένη θύρα microSD. Διαθέτει οθόνη HD 5 ιντσών, αλλά και μια υψηλής ανάλυσης κάμερα 13MP για να φωτογραφίσεις και στη συνέχεια να ξαναζήσεις τις πιο αξέχαστες στιγμές της ζωής σου. Το λειτουργικό MIUI 9 υποστηρίζεται από την ισχύ του επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 425, ο οποίος εξασφαλίζει πως το Redmi 5A μπορεί να αντεπεξέλθει εύκολα στις καθημερινές δραστηριότητες, όπως η αναπαραγωγή βίντεο, τα παιχνίδια και πολλά περισσότερα.

5,0" οθόνη HD

Το Redmi 5A διαθέτει οθόνη 12,7 εκ. (5 ") με πλήρη προστατευτική επικάλυψη. Επιπλέον, χάρη στη λειτουργία Reading,
προστατεύει την όρασή σας και μειώνει την κόπωση των ματιών σας φιλτράροντας το μπλε φως.

Ως και 8 ημέρες σε κατάσταση standby

Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία των 3000mAh, σε συνδυασμό
με τη βελτιστοποίησηπου προσφέρει το λειτουργικό MIUI, εγγυάται την αποτελεσματική κατανομή ισχύος για μέχρι και 7 ώρες αναπαραγωγή video ή 6 ώρες gaming.

Κάμερα 13MP με PDAF

Τραβήξτε εκπληκτικές ομαδικές φωτογραφίες και τοπία με το νέο Redmi 5A. Είναι εξοπλισμένο με μια κάμερα 13MP, ταχύτατου focus, που θα σας βοηθήσει να τραβήξετε πεντακάθαρες και διαυγείς φωτογραφίες.

Επεξεργαστής Qualcomm Snapdragon 425

Ο τετραπύρηνος 64-bit επεξεργαστής Snapdragon 425 της Qualcomm αποτελεί μια εξαιρετική καθημερινή λύση και αποδίδει άψογα ακόμα και όταν παίζετε απαιτητικά από πλευράς γραφικών παιχνίδια.

Διπλή SIM + Εξειδικευμένη θύρα microSD ως και 128GB

Υποστηρίζει ταυτόχρονη χρήση δύο καρτών SIM για δεδομένα και τηλεφωνικές κλήσεις, αλλά και κάρτα microSD για αποθήκευση δεδομένων.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
137 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 425
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,4 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 13MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 5MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
140,4 mm
Πλάτος
70,1 mm
Πάχος
8,4 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (118)

Αξιολογήσεις

  1. 51
  2. 45
  3. 13
  4. 6
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μπαταρία
  • mariosskarant
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 4.5 χρόνια σκληρής χρήσης (ειδικότερα ποίο παλιά) δεν είναι όπως στην αρχή όμως στέκεται αξιοπρέπεστατα.Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι ένα κινητό τέτοιας γενιά θα μπορεί να εντάξει τόσο με τόσο που έχει πέρασε+ έχει πέσει από αυτοκίνητο και μηχανή άπειρες φορές έπεφτα ποίο παλιά μέσα στο σπίτι, έχει.μπει σε νερό δεν έπαθες απόλυτως τίποτα και το λέω σοβαρά, έχεις πέσει ένα πεντακιλο πάνω του) και πολλά άλλα Δεν έχω τίποτα να πω .Τα μειονεκτήματα είναι ότι μετά από τόσο καιρό η μπαταρία τελειώνω άρκετα γρήγορα και ότι καμία φορά όταν αργεί (γιατί δεν το κάνει καθόλου συχνά) θα σου σπάσει τα νεύρα, Γενικά με έχει εξυπηρετήσει πολύ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefania_Agelaki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχει ο άντρας μου 4 χρόνια και του έχει αλλάξει τον αδοξαστο!! Το έχει πατήσει, το έχει γκρεμίσει, έχει πέσει σε λακουβα με νερό, το έχει σπάσει, έχουμε αλλάξει οθόνη μόνοι μας 3 φορές, ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ δεν καταλαβαίνει τίποτα!! Ακόμα τρέχει και λειτουργεί σαν την πρώτη μέρα! Είναι καταπληκτικό και πραγματικά μετανιωσα που δεν πήρα το ίδιο όταν μου το έλεγε! Για τότε τα άξιζε τα λεφτά του (στην ίδια τιμή το είχαμε πάρει), τώρα πιστεύω πως υπάρχουν καλύτερα στα ίδια λεφτά!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BILLY_STRAVOPODIS
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για 1,5 με 2 χρόνια μετά
    παίρνεις άλλο απλά,για τα βασικά τέλειο,μικρές μνήμες και χωρητικότητα δεν μπορείς να έχεις πολλές εφαρμογές

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mata_Xintipatoglou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει πάρα πολύ λίγο χώρο και δεν ακούγεται καλά το ηχείο. Είναι καλό μόνο στις κλήσεις και στη μπαταρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionisismelas
    2
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 2 χρονια και εχω να πω ότι η μπαταρία δεν ειναι καθολου καλη , ενω το χρησιμοποιω λίγο η μπαταρια με το ζορι βγαζει την μιση μερα, η καμερα τελειως μέτρια, επισης ο ηχος ειναι αρκετα χαμηλος και η αναλυση οθονης ετσι και ετσι. Απο ταχυτητα καλο ειναι για τα λεφτα του , αλλα υπαρχουν πολλες φορες που κολλαει και ειδικα στα παιχνιδια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • survivor_2_coming_soon_
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το έχω 2 χρόνια, το είχα αγοράσει απτό black Friday του 2018 με 80€
    Το κινητό δεν έχει καλή κάμερα ειδικότερα το βράδυ,η καταγραφή βίντεο είναι κακή
    Η οθόνη του είναι αρκετά ραγισμένη αν και έχει πέσει πάρα πολλές φορές κάτω
    Η μπαταρία του δεν με καλύπτει και επειδή σχεδόν κάθε μέρα όταν παίζω το έχω στη φόρτιση το κινητό καμμιά φορά σβήνει από μόνο του στο 10% μπορεί και καμμιά φορά παραπάνω ή μπορεί κ καθόλου
    Το ηχείο δεν ακούγεται αρκετά
    Ο χώρος πολύ λίγος
    Δεν κολλάει πάρα πολύ αλλά κολλάει
    Δεν μπορώ να αλλάξω ήχο κλήσης κ ταπετσαρία επειδή η εφαρμογή θέματα δεν ανταποκρίνεται εδώ κ 5 μήνες αλλά για τα λεφτά του ήταν πολύ οκ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steftzor
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα 2 χρόνια ακριβώς πέθανε η μπαταρία του. Εκεί που ήταν όλα καλά και κρατούσε μια χαρά, το κινητό αρχισε ξαφνικά να κλείνει με 70% και 80% μπαταρία χωρίς καμια ενδειξη, στην συνέχεια δεν άνοιγε αν δεν το έβαζες στην φόρτιση.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maximiadis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν....το κινητό είναι αρκετά καλό. Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχει πολύ λίγο χώρο. Επίσης έγινε κάτι που δεν περίμενα να γίνει...το είχα 2 χρόνια κ φούσκωσε η μπαταρία...αυτα

    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Sampson
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ένα χρόνο άρχισε να κολάει υπερβολικά με αποτέλεσμα να μην μπορώ καν να ανοίξω Instagram... Το έστειλα για service αλλά παλι με από ένα μήνα έκανε τα ίδια και χειρότερα. Μετά μου έσβηνε μόνο του και από τότε δεν ξανά άνοιξε.Δεν το συνιστώ καθόλου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PiroPaPaPaP
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό για τα λεφτά του αν και έχει λίγο χώρο παρα πολύ ανθεκτικό η κάμερα δεν είναι και πολύ καλή η μπαταρία κρατάει αρκετή ώρα το μόνο αρνητικό είναι ο πολύ λίγος χώρος του

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Xristodoulakou53
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό κινητό απλώς τα 16 GB δεν είναι και πολλά ώστε να με εξυπηρετεί για τις εφαρμογές που έχω. Δεν σπάει εύκολα ακόμα και αν έχει πέσει κάποιες φορές. Με βολεύει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panetoss6
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το συνιστω . Είχα το συγκεκριμένο κινητό η οθόνη έσπασε κατευθείαν μετά τους 10 μηνες κολλαγε και η μισή οθόνη δεν πάταγε καθόλου.Για οποίον θέλει κινητό για μισο χρονο καλό είναι.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Windows_Tech_Tips
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το κινητό το έχω δύο χρόνια και στα πράγματα που έβαλα κόκκινη αξιολόγηση είναι επειδή άμα το έχεις ένα μισή χρόνο και πάνω αρχίζει να κολλάει και να μην αντέχει ούτε ένα παιχνίδι 30MB πάντως άμα το θέλεις μόνο για τηλέφωνα και Google Browsing είναι καλό!

    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgin0S
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα τέλειο για τα χρήματα του κινητό να κάνεις την δουλειά σου Άνετα και Αξιοπρεπώς !!!
    με πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilismeno
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε λίγο κλείνει 2 χρόνια αγοράς. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα 16 GB είναι λίγα για τις εφαρμογές που έχω. Κατά τα αλλά είναι πολύ καλό για την τιμή του. Δεν κολλάει δεν χάνει το WIFI δεν μπλοκάρει και η μπαταρία είναι πολύ καλή. Σε μένα κρατάει 4 μέρες περίπου χωρίς φόρτιση στην αναμονή. Στην χρήση 2 ωρών του VIBER ή τηλεφώνου θέλει φόρτιση στο τέλος της ημέρας.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THomas_Kyriakidis37
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έβαζα 3,5 αν είχε και όχι τέσσερα αστέρια. Το κινητό το έχω ένα χρόνο και το αγόρασα 130 δεν πιστεύω ότι αξίζει να το πάρετε εκτός αν θέλετε απλά ένα κινητό με 5 εγκατεστημένες εφαρμογές και φωτογραφίες. Έχει μόνο 16GB χωριτικοτιτα μεγάλος αρνητικό επίσης η μπροστά κάμερα είναι πολύ κακή και δεν έχει δάχτυλικο αποτύπωμα ούτε πολύ δυνατό ηχείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CarKeyNosGR
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σκύλος εγώ έχω την 8 gb έκδοση πολύ καιρό ούτε ένα μικρό κολλήμα και επδ έχω και άλλη μια συσκευή μεγάλης αξίας η οθόνη του ίσως να ειναι και καλύτερη από το καλό μου τηλέφωνο χωρίς 2η σκέψη παιδιά κινητό που θα σας κρατήσει και εγώ το ζορίζω κιόλας

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria Marnezou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τηλέφωνό όταν το πήρα για πρώτη φορά δεν κολλούσε καθόλου όπως άλλωστε και κάθε καινούριο κινητο. Μετά από λίγους μήνες μου έβγαζε μυνήματα πως η μνήμη του είναι φουλ το οποίο με έκανε να αγοράσω μια επιπλέον κάρτα μνήμης. Κατά την δική μου άποψη το τηλέφωνο δεν είναι και το καλύτερο και δεν θα το συστινα σε κανέναν αν κάνει χρήση καθημερινή και συνεχή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THeodoros_Katsaros75
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό το έχω 9 μήνες έχει περάσει την κακομεταχείρισης αλλά πανό από ολλα σκυλη το είχα πάρει στην τημη των 130€ με έχει βολεψη παρά πολύ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marianna_Nikou
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή δούλευε καλά απλά... μετά από 5 μήνες μου έλεγε η μνήμη είναι γεμάτη, και κολλούσε παρά πολύ ούτε ίντερνετ έμπαινε. Του κάνω αναβάθμιση και περνώ μεγαλύτερη κάρτα μνήμης.τιποτα όλα τα κολλήματα εκεί.. σύν ότι πλέον δεν δείχνει καν της τελευταίες κλήσεις... Δεν αξίζει ούτε μια τα λεφτά του

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costas nikolis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα πριν 10 μήνες για την γυναίκα μου ( το είχε αγοράσει ένας συνάδελφος μου στη δουλειά , βαριά βιομηχανία με πολύ σκόνη και θερμοκρασίες και δεν είχε πάθει τίποτα , και μου πρότεινε να πάρω αυτό το μοντέλο ) . Έχει τραβήξει πάρα πολλά το καημένο . Είναι ένα κινητό που χωράει στην στέπη και σε μικρά τσαντάκια , και εύχρηστο στο χέρι . Σκύλος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Tsilimi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απιστευτος επεξεργαστης.Ακομα και μετα απο τοσα χρονια που υπαρχει στην αγορα ανταποκρινεται αψογα στα παντα.Μην ξεχναμε οτι πολες φορες ο ρολος του επεξεργαστη ειναι σημαντικοτερος απο τη μνημη ram για την καλη λειτουργια του τηλεφωνου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pro_gaming_AK_47
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό τηλέφωνο με καλή μπαταρία σχεδόν τέλειες επιδώσεις , για το gaming δεν είναι πολύ καλό ,οι φωτογραφίες είναι καλές έχει αρκετό χώρο (το έχω σχεδόν έναν χρόνο και δεν το έχω γεμίσει ακόμα) και η μπαταρία κραταει 18 ώρες με συνέχει χρήση , το προτείνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cuh
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Edit 2022: Πάλιωσε πλεον, το εχω 4-5 χρόνια, ακόμα δουλευει, 2gb ram λιγο δύσκολο πλεον, για 4-5 χρονια πριν ηταν καλο, τώρα φένεται η ηλικία του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AresANG
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο κάνει παράσιτα και πρέπει να έχω ακουστικά στο κινητό συνεχώς για να ακουω μουσική η κάτι άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_1_2
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 85€ που το αγόρασα είναι Value for money. Έχει αξιοπρεπή μπαταρία και για κάποιον σαν εμένα που δεν τον ενδιαφέρουν τα παιχνίδια και οι φωτογραφίες/video από το κινητό είναι ότι πρέπει.

    Παραείναι λεπτό για τα χέρια μου και του έβαλα θήκη για να το κρατάω πιο άνετα. Οθόνη μια χαρά (δεν είναι 1080p), ηχείο κακό.

    Έχει κάποιες εφαρμογές της xiaomi που δεν μπορείς να τις απεγκαταστήσεις και φυσικά, ως πρώτο android τηλέφωνο που χρησιμοποιώ, απορώ πως το "λειτουργικό" αυτό επικράτησε στην αγορά. Θα προτιμούσα να ήταν windows.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NukeVast
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο που με χαλάει είναι το βίντεο......τραβαει κυριολεκτικά 5fps video και χάλια ποιοτιτα..... Αλλά φωτογραφίες σκηζει.... Φωτογραφίες βγάζει τέλειες με πολύ καλή ποιοτιτα είναι γρήγορο και το συνιστώ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Kosmidis
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό… value for money έως 120€.
    Το χρησιμοποιώ κοντά ένα χρόνο χωρίς να κολλήσει ποτέ με internet και Viber μονίμως ανοικτό.
    Μπαταρία με λελογισμένη χρήση μιάμιση μέρα
    Καλές φωτογραφίες όταν το περιβάλλον είναι καλό και μέτριες με λίγο φωτισμό, όπως και το video.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από 4.5 χρόνια σκληρής χρήσης (ειδικότερα ποίο παλιά) δεν είναι όπως στην αρχή όμως στέκεται αξιοπρέπεστατα.Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι ένα κινητό τέτοιας γενιά θα μπορεί να εντάξει τόσο με τόσο που έχει πέρασε+ έχει πέσει από αυτοκίνητο και μηχανή άπειρες φορές έπεφτα ποίο παλιά μέσα στο σπίτι, έχει.μπει σε νερό δεν έπαθες απόλυτως τίποτα και το λέω σοβαρά, έχεις πέσει ένα πεντακιλο πάνω του) και πολλά άλλα Δεν έχω τίποτα να πω .Τα μειονεκτήματα είναι ότι μετά από τόσο καιρό η μπαταρία τελειώνω άρκετα γρήγορα και ότι καμία φορά όταν αργεί (γιατί δεν το κάνει καθόλου συχνά) θα σου σπάσει τα νεύρα, Γενικά με έχει εξυπηρετήσει πολύ

    6
  • Το κινητό το έχει ο άντρας μου 4 χρόνια και του έχει αλλάξει τον αδοξαστο!! Το έχει πατήσει, το έχει γκρεμίσει, έχει πέσει σε λακουβα με νερό, το έχει σπάσει, έχουμε αλλάξει οθόνη μόνοι μας 3 φορές, ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ δεν καταλαβαίνει τίποτα!! Ακόμα τρέχει και λειτουργεί σαν την πρώτη μέρα! Είναι καταπληκτικό και πραγματικά μετανιωσα που δεν πήρα το ίδιο όταν μου το έλεγε! Για τότε τα άξιζε τα λεφτά του (στην ίδια τιμή το είχαμε πάρει), τώρα πιστεύω πως υπάρχουν καλύτερα στα ίδια λεφτά!

    4
  • Πολύ καλό για 1,5 με 2 χρόνια μετά
    παίρνεις άλλο απλά,για τα βασικά τέλειο,μικρές μνήμες και χωρητικότητα δεν μπορείς να έχεις πολλές εφαρμογές

    2
  • Έχει πάρα πολύ λίγο χώρο και δεν ακούγεται καλά το ηχείο. Είναι καλό μόνο στις κλήσεις και στη μπαταρία.

    2
  • Το κινητό το έχω 2 χρονια και εχω να πω ότι η μπαταρία δεν ειναι καθολου καλη , ενω το χρησιμοποιω λίγο η μπαταρια με το ζορι βγαζει την μιση μερα, η καμερα τελειως μέτρια, επισης ο ηχος ειναι αρκετα χαμηλος και η αναλυση οθονης ετσι και ετσι. Απο ταχυτητα καλο ειναι για τα λεφτα του , αλλα υπαρχουν πολλες φορες που κολλαει και ειδικα στα παιχνιδια.

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (18)

Ερωτήσεις

280 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
137 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Snapdragon 425
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
1,4 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
16 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5 "
Ανάλυση
1280 x 720 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Κανονικός 13MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 5MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Light Sensor
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μη Διαθέσιμο

Διαστάσεις

Μήκος
140,4 mm
Πλάτος
70,1 mm
Πάχος
8,4 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το smartphone Xiaomi Redmi 5A διακρίνεται για το ελαφρύ σώμα του, τη μεγάλη διάρκεια της μπαταρίας του και την εξειδικευμένη θύρα microSD. Διαθέτει οθόνη HD 5 ιντσών, αλλά και μια υψηλής ανάλυσης κάμερα 13MP για να φωτογραφίσεις και στη συνέχεια να ξαναζήσεις τις πιο αξέχαστες στιγμές της ζωής σου. Το λειτουργικό MIUI 9 υποστηρίζεται από την ισχύ του επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 425, ο οποίος εξασφαλίζει πως το Redmi 5A μπορεί να αντεπεξέλθει εύκολα στις καθημερινές δραστηριότητες, όπως η αναπαραγωγή βίντεο, τα παιχνίδια και πολλά περισσότερα.

5,0" οθόνη HD

Το Redmi 5A διαθέτει οθόνη 12,7 εκ. (5 ") με πλήρη προστατευτική επικάλυψη. Επιπλέον, χάρη στη λειτουργία Reading,
προστατεύει την όρασή σας και μειώνει την κόπωση των ματιών σας φιλτράροντας το μπλε φως.

Ως και 8 ημέρες σε κατάσταση standby

Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία των 3000mAh, σε συνδυασμό
με τη βελτιστοποίησηπου προσφέρει το λειτουργικό MIUI, εγγυάται την αποτελεσματική κατανομή ισχύος για μέχρι και 7 ώρες αναπαραγωγή video ή 6 ώρες gaming.

Κάμερα 13MP με PDAF

Τραβήξτε εκπληκτικές ομαδικές φωτογραφίες και τοπία με το νέο Redmi 5A. Είναι εξοπλισμένο με μια κάμερα 13MP, ταχύτατου focus, που θα σας βοηθήσει να τραβήξετε πεντακάθαρες και διαυγείς φωτογραφίες.

Επεξεργαστής Qualcomm Snapdragon 425

Ο τετραπύρηνος 64-bit επεξεργαστής Snapdragon 425 της Qualcomm αποτελεί μια εξαιρετική καθημερινή λύση και αποδίδει άψογα ακόμα και όταν παίζετε απαιτητικά από πλευράς γραφικών παιχνίδια.

Διπλή SIM + Εξειδικευμένη θύρα microSD ως και 128GB

Υποστηρίζει ταυτόχρονη χρήση δύο καρτών SIM για δεδομένα και τηλεφωνικές κλήσεις, αλλά και κάρτα microSD για αποθήκευση δεδομένων.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (118)

  1. 51
  2. 45
  3. 13
  4. 6
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κλήσης
  • GPS
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ταχύτητα
  • Μουσική
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μπαταρία
  • mariosskarant
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 4.5 χρόνια σκληρής χρήσης (ειδικότερα ποίο παλιά) δεν είναι όπως στην αρχή όμως στέκεται αξιοπρέπεστατα.Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι ένα κινητό τέτοιας γενιά θα μπορεί να εντάξει τόσο με τόσο που έχει πέρασε+ έχει πέσει από αυτοκίνητο και μηχανή άπειρες φορές έπεφτα ποίο παλιά μέσα στο σπίτι, έχει.μπει σε νερό δεν έπαθες απόλυτως τίποτα και το λέω σοβαρά, έχεις πέσει ένα πεντακιλο πάνω του) και πολλά άλλα Δεν έχω τίποτα να πω .Τα μειονεκτήματα είναι ότι μετά από τόσο καιρό η μπαταρία τελειώνω άρκετα γρήγορα και ότι καμία φορά όταν αργεί (γιατί δεν το κάνει καθόλου συχνά) θα σου σπάσει τα νεύρα, Γενικά με έχει εξυπηρετήσει πολύ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefania_Agelaki
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχει ο άντρας μου 4 χρόνια και του έχει αλλάξει τον αδοξαστο!! Το έχει πατήσει, το έχει γκρεμίσει, έχει πέσει σε λακουβα με νερό, το έχει σπάσει, έχουμε αλλάξει οθόνη μόνοι μας 3 φορές, ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ δεν καταλαβαίνει τίποτα!! Ακόμα τρέχει και λειτουργεί σαν την πρώτη μέρα! Είναι καταπληκτικό και πραγματικά μετανιωσα που δεν πήρα το ίδιο όταν μου το έλεγε! Για τότε τα άξιζε τα λεφτά του (στην ίδια τιμή το είχαμε πάρει), τώρα πιστεύω πως υπάρχουν καλύτερα στα ίδια λεφτά!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BILLY_STRAVOPODIS
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για 1,5 με 2 χρόνια μετά
    παίρνεις άλλο απλά,για τα βασικά τέλειο,μικρές μνήμες και χωρητικότητα δεν μπορείς να έχεις πολλές εφαρμογές

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mata_Xintipatoglou
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει πάρα πολύ λίγο χώρο και δεν ακούγεται καλά το ηχείο. Είναι καλό μόνο στις κλήσεις και στη μπαταρία.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionisismelas
    2
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 2 χρονια και εχω να πω ότι η μπαταρία δεν ειναι καθολου καλη , ενω το χρησιμοποιω λίγο η μπαταρια με το ζορι βγαζει την μιση μερα, η καμερα τελειως μέτρια, επισης ο ηχος ειναι αρκετα χαμηλος και η αναλυση οθονης ετσι και ετσι. Απο ταχυτητα καλο ειναι για τα λεφτα του , αλλα υπαρχουν πολλες φορες που κολλαει και ειδικα στα παιχνιδια.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • survivor_2_coming_soon_
    3
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το έχω 2 χρόνια, το είχα αγοράσει απτό black Friday του 2018 με 80€
    Το κινητό δεν έχει καλή κάμερα ειδικότερα το βράδυ,η καταγραφή βίντεο είναι κακή
    Η οθόνη του είναι αρκετά ραγισμένη αν και έχει πέσει πάρα πολλές φορές κάτω
    Η μπαταρία του δεν με καλύπτει και επειδή σχεδόν κάθε μέρα όταν παίζω το έχω στη φόρτιση το κινητό καμμιά φορά σβήνει από μόνο του στο 10% μπορεί και καμμιά φορά παραπάνω ή μπορεί κ καθόλου
    Το ηχείο δεν ακούγεται αρκετά
    Ο χώρος πολύ λίγος
    Δεν κολλάει πάρα πολύ αλλά κολλάει
    Δεν μπορώ να αλλάξω ήχο κλήσης κ ταπετσαρία επειδή η εφαρμογή θέματα δεν ανταποκρίνεται εδώ κ 5 μήνες αλλά για τα λεφτά του ήταν πολύ οκ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steftzor
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα 2 χρόνια ακριβώς πέθανε η μπαταρία του. Εκεί που ήταν όλα καλά και κρατούσε μια χαρά, το κινητό αρχισε ξαφνικά να κλείνει με 70% και 80% μπαταρία χωρίς καμια ενδειξη, στην συνέχεια δεν άνοιγε αν δεν το έβαζες στην φόρτιση.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maximiadis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν....το κινητό είναι αρκετά καλό. Το μόνο αρνητικό είναι ότι έχει πολύ λίγο χώρο. Επίσης έγινε κάτι που δεν περίμενα να γίνει...το είχα 2 χρόνια κ φούσκωσε η μπαταρία...αυτα

    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Sampson
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από ένα χρόνο άρχισε να κολάει υπερβολικά με αποτέλεσμα να μην μπορώ καν να ανοίξω Instagram... Το έστειλα για service αλλά παλι με από ένα μήνα έκανε τα ίδια και χειρότερα. Μετά μου έσβηνε μόνο του και από τότε δεν ξανά άνοιξε.Δεν το συνιστώ καθόλου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PiroPaPaPaP
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό για τα λεφτά του αν και έχει λίγο χώρο παρα πολύ ανθεκτικό η κάμερα δεν είναι και πολύ καλή η μπαταρία κρατάει αρκετή ώρα το μόνο αρνητικό είναι ο πολύ λίγος χώρος του

    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Xristodoulakou53
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό κινητό απλώς τα 16 GB δεν είναι και πολλά ώστε να με εξυπηρετεί για τις εφαρμογές που έχω. Δεν σπάει εύκολα ακόμα και αν έχει πέσει κάποιες φορές. Με βολεύει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panetoss6
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το συνιστω . Είχα το συγκεκριμένο κινητό η οθόνη έσπασε κατευθείαν μετά τους 10 μηνες κολλαγε και η μισή οθόνη δεν πάταγε καθόλου.Για οποίον θέλει κινητό για μισο χρονο καλό είναι.

    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Windows_Tech_Tips
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το κινητό το έχω δύο χρόνια και στα πράγματα που έβαλα κόκκινη αξιολόγηση είναι επειδή άμα το έχεις ένα μισή χρόνο και πάνω αρχίζει να κολλάει και να μην αντέχει ούτε ένα παιχνίδι 30MB πάντως άμα το θέλεις μόνο για τηλέφωνα και Google Browsing είναι καλό!

    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgin0S
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα τέλειο για τα χρήματα του κινητό να κάνεις την δουλειά σου Άνετα και Αξιοπρεπώς !!!
    με πολύ καλή διάρκεια μπαταρίας !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilismeno
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε λίγο κλείνει 2 χρόνια αγοράς. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα 16 GB είναι λίγα για τις εφαρμογές που έχω. Κατά τα αλλά είναι πολύ καλό για την τιμή του. Δεν κολλάει δεν χάνει το WIFI δεν μπλοκάρει και η μπαταρία είναι πολύ καλή. Σε μένα κρατάει 4 μέρες περίπου χωρίς φόρτιση στην αναμονή. Στην χρήση 2 ωρών του VIBER ή τηλεφώνου θέλει φόρτιση στο τέλος της ημέρας.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THomas_Kyriakidis37
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα έβαζα 3,5 αν είχε και όχι τέσσερα αστέρια. Το κινητό το έχω ένα χρόνο και το αγόρασα 130 δεν πιστεύω ότι αξίζει να το πάρετε εκτός αν θέλετε απλά ένα κινητό με 5 εγκατεστημένες εφαρμογές και φωτογραφίες. Έχει μόνο 16GB χωριτικοτιτα μεγάλος αρνητικό επίσης η μπροστά κάμερα είναι πολύ κακή και δεν έχει δάχτυλικο αποτύπωμα ούτε πολύ δυνατό ηχείο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CarKeyNosGR
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σκύλος εγώ έχω την 8 gb έκδοση πολύ καιρό ούτε ένα μικρό κολλήμα και επδ έχω και άλλη μια συσκευή μεγάλης αξίας η οθόνη του ίσως να ειναι και καλύτερη από το καλό μου τηλέφωνο χωρίς 2η σκέψη παιδιά κινητό που θα σας κρατήσει και εγώ το ζορίζω κιόλας

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria Marnezou
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τηλέφωνό όταν το πήρα για πρώτη φορά δεν κολλούσε καθόλου όπως άλλωστε και κάθε καινούριο κινητο. Μετά από λίγους μήνες μου έβγαζε μυνήματα πως η μνήμη του είναι φουλ το οποίο με έκανε να αγοράσω μια επιπλέον κάρτα μνήμης. Κατά την δική μου άποψη το τηλέφωνο δεν είναι και το καλύτερο και δεν θα το συστινα σε κανέναν αν κάνει χρήση καθημερινή και συνεχή

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THeodoros_Katsaros75
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το κινητό το έχω 9 μήνες έχει περάσει την κακομεταχείρισης αλλά πανό από ολλα σκυλη το είχα πάρει στην τημη των 130€ με έχει βολεψη παρά πολύ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marianna_Nikou
    3
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στην αρχή δούλευε καλά απλά... μετά από 5 μήνες μου έλεγε η μνήμη είναι γεμάτη, και κολλούσε παρά πολύ ούτε ίντερνετ έμπαινε. Του κάνω αναβάθμιση και περνώ μεγαλύτερη κάρτα μνήμης.τιποτα όλα τα κολλήματα εκεί.. σύν ότι πλέον δεν δείχνει καν της τελευταίες κλήσεις... Δεν αξίζει ούτε μια τα λεφτά του

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costas nikolis
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα πριν 10 μήνες για την γυναίκα μου ( το είχε αγοράσει ένας συνάδελφος μου στη δουλειά , βαριά βιομηχανία με πολύ σκόνη και θερμοκρασίες και δεν είχε πάθει τίποτα , και μου πρότεινε να πάρω αυτό το μοντέλο ) . Έχει τραβήξει πάρα πολλά το καημένο . Είναι ένα κινητό που χωράει στην στέπη και σε μικρά τσαντάκια , και εύχρηστο στο χέρι . Σκύλος.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Tsilimi
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απιστευτος επεξεργαστης.Ακομα και μετα απο τοσα χρονια που υπαρχει στην αγορα ανταποκρινεται αψογα στα παντα.Μην ξεχναμε οτι πολες φορες ο ρολος του επεξεργαστη ειναι σημαντικοτερος απο τη μνημη ram για την καλη λειτουργια του τηλεφωνου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pro_gaming_AK_47
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό τηλέφωνο με καλή μπαταρία σχεδόν τέλειες επιδώσεις , για το gaming δεν είναι πολύ καλό ,οι φωτογραφίες είναι καλές έχει αρκετό χώρο (το έχω σχεδόν έναν χρόνο και δεν το έχω γεμίσει ακόμα) και η μπαταρία κραταει 18 ώρες με συνέχει χρήση , το προτείνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cuh
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Edit 2022: Πάλιωσε πλεον, το εχω 4-5 χρόνια, ακόμα δουλευει, 2gb ram λιγο δύσκολο πλεον, για 4-5 χρονια πριν ηταν καλο, τώρα φένεται η ηλικία του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AresANG
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο κάνει παράσιτα και πρέπει να έχω ακουστικά στο κινητό συνεχώς για να ακουω μουσική η κάτι άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolis_1_2
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στα 85€ που το αγόρασα είναι Value for money. Έχει αξιοπρεπή μπαταρία και για κάποιον σαν εμένα που δεν τον ενδιαφέρουν τα παιχνίδια και οι φωτογραφίες/video από το κινητό είναι ότι πρέπει.

    Παραείναι λεπτό για τα χέρια μου και του έβαλα θήκη για να το κρατάω πιο άνετα. Οθόνη μια χαρά (δεν είναι 1080p), ηχείο κακό.

    Έχει κάποιες εφαρμογές της xiaomi που δεν μπορείς να τις απεγκαταστήσεις και φυσικά, ως πρώτο android τηλέφωνο που χρησιμοποιώ, απορώ πως το "λειτουργικό" αυτό επικράτησε στην αγορά. Θα προτιμούσα να ήταν windows.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NukeVast
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο που με χαλάει είναι το βίντεο......τραβαει κυριολεκτικά 5fps video και χάλια ποιοτιτα..... Αλλά φωτογραφίες σκηζει.... Φωτογραφίες βγάζει τέλειες με πολύ καλή ποιοτιτα είναι γρήγορο και το συνιστώ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitrios_Kosmidis
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κινητό… value for money έως 120€.
    Το χρησιμοποιώ κοντά ένα χρόνο χωρίς να κολλήσει ποτέ με internet και Viber μονίμως ανοικτό.
    Μπαταρία με λελογισμένη χρήση μιάμιση μέρα
    Καλές φωτογραφίες όταν το περιβάλλον είναι καλό και μέτριες με λίγο φωτισμό, όπως και το video.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μετά από 4.5 χρόνια σκληρής χρήσης (ειδικότερα ποίο παλιά) δεν είναι όπως στην αρχή όμως στέκεται αξιοπρέπεστατα.Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι ένα κινητό τέτοιας γενιά θα μπορεί να εντάξει τόσο με τόσο που έχει πέρασε+ έχει πέσει από αυτοκίνητο και μηχανή άπειρες φορές έπεφτα ποίο παλιά μέσα στο σπίτι, έχει.μπει σε νερό δεν έπαθες απόλυτως τίποτα και το λέω σοβαρά, έχεις πέσει ένα πεντακιλο πάνω του) και πολλά άλλα Δεν έχω τίποτα να πω .Τα μειονεκτήματα είναι ότι μετά από τόσο καιρό η μπαταρία τελειώνω άρκετα γρήγορα και ότι καμία φορά όταν αργεί (γιατί δεν το κάνει καθόλου συχνά) θα σου σπάσει τα νεύρα, Γενικά με έχει εξυπηρετήσει πολύ

    6
  • Το κινητό το έχει ο άντρας μου 4 χρόνια και του έχει αλλάξει τον αδοξαστο!! Το έχει πατήσει, το έχει γκρεμίσει, έχει πέσει σε λακουβα με νερό, το έχει σπάσει, έχουμε αλλάξει οθόνη μόνοι μας 3 φορές, ΜΑ ΤΟ ΘΕΌ δεν καταλαβαίνει τίποτα!! Ακόμα τρέχει και λειτουργεί σαν την πρώτη μέρα! Είναι καταπληκτικό και πραγματικά μετανιωσα που δεν πήρα το ίδιο όταν μου το έλεγε! Για τότε τα άξιζε τα λεφτά του (στην ίδια τιμή το είχαμε πάρει), τώρα πιστεύω πως υπάρχουν καλύτερα στα ίδια λεφτά!

    4
  • Πολύ καλό για 1,5 με 2 χρόνια μετά
    παίρνεις άλλο απλά,για τα βασικά τέλειο,μικρές μνήμες και χωρητικότητα δεν μπορείς να έχεις πολλές εφαρμογές

    2
  • Έχει πάρα πολύ λίγο χώρο και δεν ακούγεται καλά το ηχείο. Είναι καλό μόνο στις κλήσεις και στη μπαταρία.

    2
  • Το κινητό το έχω 2 χρονια και εχω να πω ότι η μπαταρία δεν ειναι καθολου καλη , ενω το χρησιμοποιω λίγο η μπαταρια με το ζορι βγαζει την μιση μερα, η καμερα τελειως μέτρια, επισης ο ηχος ειναι αρκετα χαμηλος και η αναλυση οθονης ετσι και ετσι. Απο ταχυτητα καλο ειναι για τα λεφτα του , αλλα υπαρχουν πολλες φορες που κολλαει και ειδικα στα παιχνιδια.

    4
  • Δες τα όλα