Κινητά Τηλέφωνα

Huawei P Smart (3GB/32GB) Χρυσό

Οθόνη FullView 5.65" & διπλή πίσω κάμερα

Οθόνη FullView 5.65" & διπλή πίσω κάμερα

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Οθόνη FullView 5.65" & διπλή πίσω κάμερα

Μεγαλύτερη οθόνη κι άνετο κράτημα

Η οθόνη Huawei FullView 5.65" με το 2.5D γυαλί θα σου χαρίσει ζωντανά χρώματα σε φυσικούς τόνους. Το μεγαλύτερο μέγεθός της όμως, δεν συνεπάγεται και μεγαλύτερες διαστάσεις για τη συσκευή, καθώς το λεπτό και ελαφρύ P smart θα χωρέσει άνετα στην παλάμη σου.

Διπλή πίσω κάμερα

Η διπλή κάμερα 13 MP + 2 MP θα σου χαρίσει φωτογραφίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι φακοί μεγάλου διαφράγματος επιτρέπουν τη διέλευση περισσότερου φωτός για λήψεις γεμάτες χρώματα και φυσική ομορφιά, τη στιγμή που η διπλή διάταξή τους δημιουργεί εφέ bokeh επαγγελματικού επιπέδου.

Smart Beauty

Κάνοντας χρήση του αλγορίθμου διόρθωσης ατελειών, η κάμερα πρόσοψης των 8 MP εντοπίζει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κάθε προσώπου, βελτιώνοντας τα εν συνεχεία όσο χρειάζεται κατά περίσταση, χαρίζοντάς τους φυσική ομορφιά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2018
Χρώμα
Χρυσό
Βάρος
165 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Kirin 659
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,36 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,65 "
Ανάλυση
2160 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Αισθητήρας Βάθους 2MP, Κανονικός 13MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Φόρτισης
-
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
150,1 mm
Πλάτος
72,1 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (105)

Αξιολογήσεις

  1. 70
  2. 26
  3. 5
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Spyros_Merkouris8675
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω από 2017 και μέχρι και σήμερα δουλεύει ως 2ο κινητό πλέον δουλειάς.. με 2η μπαταρία.....! είναι κινητό σκυλί τέλος.... σαν το NOKIA 3310 απλά πριν 1 χρόνο άλλαξα μπαταρία

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alikizrmp
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το έχω 4 χρόνια και αξίζει τα λεφτά του έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση στις φωτό και ειίναι αρκετά καλό σε γενικές γραμμές εγώ το χρησιμοποιώ πάρα πολλές ώρες την ημέρα και γιαυτό έχει χαλάσει λίγο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΣερπαΝτίνα
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια τώρα και δεν έχει εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα.
    Αν εξαιρέσουμε το ότι η μπαταρία του χαλάει εύκολα και μετά από ένα διάστημα δεν είναι για
    πολλά πολλά (πχ. mobile gaming ή browsing) είναι μια χαρά κινητό.
    Θα μπορούσε να είναι βέβαια λίγο πιο οικονομικό γιατί για κινητό του '18 βρίσκεις και καλύτερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Nanouris91
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με προβλημάτισε η οθόνη, γιατί μπορεί να γρατσουνιστεί εύκολα. Όσον αφορά τον ήχο θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατό. Οι φωτογραφίες τέλειες. Δεν έχει selfie flash

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntinamesologgi2000
    1
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ειναι οτι χειρότερο... Τι χω δυο χρόνια (ουτε) εχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά του.. Αρχικα πετάει την κάρτα σιμ (τ εκανε κ σε μια φιλη μμ) η κάμερα ειναι χαλια.. Η θερμοκρασία του κινητού ανεβαίνει ουτε να το πιάσω δε μπορώ... Και αλλα ππλλα.. Στην αρχη εξχα ενθουσιαστει στην συνεχεια όμως ολα μα ολα αλλοιώνονται..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelauto
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα κάνει όλα και συμφέρει.
    Είναι σκυλί
    Αντέχει σαν σκαρί.

    Βγάζει καλές φωτογραφίες και βίντεο, θα ήθελα λίγο πιο δυνατό φλας και σαν φακός είναι μέτριος αλλά αρκεί για τις φωτογραφίες.

    Η μπαταρία του διαρκεί φυσιολογικα με σωστή φόρτιση και δεν με έχει αφήσει ποτέ από μπαταρία σε σχέση με άλλα smart phones που μετά τα 20-15% μπαταρία πέφτουν απότομα η κλείνουν τελείως.
    Βγάζει άνετα μια με μιάμιση μέρα με την χρήση που αναφέρω πιο κάτω..

    Καθημερινή χρήση σε social media και game *war robots οποιος ξέρει που έχει πολλές απαιτήσεις από το κινητό.

    Οθόνη καλή, δεν κουράζει και από μέγεθος όσο πρέπει.

    Ακουστικό και ηχείο είναι αρκετά καλά σε απόδοση.

    Εμφάνιση, κομψό φινίρισμα όμορφη και σοβαρή όψη με καλή υφή για όποιον δεν έχει θήκη.
    Λεπτό όσο πρέπει για να μην ενοχλει σε τσέπες.

    Βάρος φυσιολογικό για το μέγεθος του.

    Δαχτυλικο αποτύπωμα αρκετά καλό σε ανάλυση του αποτυπώματος σε σωστό σημείο και γρήγορο απόκριση.

    Κάτοχος από αρχές 2019.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinosbal019
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια και έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του. Τώρα αρχίζει να μου βγάζει κάποια προβλήματα αλλά και εγώ το λειτουργώ στα όρια του. Επίσης ένα άλλο παράπονο είναι οτι θα ηθελα λίγο καλύτερη πίσω κάμερα αλλά για τα λεφτά του αξίζει και με το παραπάνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.gvrs
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι ένα αρκετά καλό κινητό κάνει όλες της λειτουργίες άψογα αλλά σε πιο απαιτητικές λειτουργίες υπάρχουν κάποια αρνητικά εγω όταν το αγόρασα δεν του έκανα απαιτητική χρήση αλλά ναι όχι τόσο απαιτητική χρήση ζορίζεται και όταν το ζορίζω έστω λίγο παραπάνω δεν αποκρίνεται.Γενικά είναι ένα πολύ καλό κινητό αλλά εάν κάποιος σκοπεύει να το αγοράσει το 2020 δεν το προτείνω καθόλου και καλύτερα να κοιτάξει για κάτι άλλο.Στα ίδια λεφτά μπορεί να βρει κάποιο δυνατότερο.τώρα σε ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλά δεν χρειάζονται πολλά και σε θέμα φωτογραφίας και κάμερας είναι πολύ καλό για την κατηγορία που βρίσκεται αλλά οι φωτογραφίες μπορεί να γίνουν ακόμα καλύτερες με πολύ μικρό πείραγμα δεν χρειάζονται καν φίλτρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_giltshs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι τέλειο εγώ προσωπικά το πηρα 210 ευρώ τον Ιανουάριο του 2019 τωρα το κινιτο είναι γύρο στα 190 είναι πολύ γρήγορο άριστο και ανταποκρίνεται σε ότι και να κάνεις δεν έχει κολλήσει ποτέ και η μπαταρια του πάει άνετα μια μέρα με χρήση γύρω στις 5 ώρες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xenia_Tsakona
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλο και χρηστικό. Αξιζει τα χρήματα του και με το παραπανω. Πολυ καλη ανάλυση οθονης. Κάνει μονο του ενημερωσεις λογισμικού και καθε φορα γινεται και πιο λειτουργικό. Πολυ εύχρηστο. Ιδανικο μεγεθος. Η μπαταρία κρατάει πολυ. Το εχω 9 μηνες και δεν εχω βρει αρνητικά.
    Το συνιστώ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros_ger
    3
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γρήγορο κινητό, μόνη απογοήτευση η κάμερα (σε φωτογραφίες και βίντεο). Παρότι έχει θεωρητικά πολλά Mpixel , ο αισθητήρας παραδίδει ένα πιξελιασμένο αποτελέσμα με πολύ θόρυβο (όσο και να παίξεις με το ISO/SS), ειδικά στον υπολογιστή και με λίγο ζοομ αμέσως φαίνεται η ποιότητα.... Δε λέω ότι βγάζει χειρότερες φωτό , από κινητά της ίδιας κατηγορίας, απλά μην παρασυρθείτε από τα διαφημιστικά ή τα πολλά mpixel και νομίσετε ότι αγοράζετε κάτι καλό (μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω καμία φωτό εδώ)...[ Σαν μέτρο σύγκρισης είχα το προηγούμενο κινητό μου , LG G3 (κινητό 4ετίας) ]

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS_ROPOTIAS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδεία το κινητό πολύ καλό με έχει εξυπηρετήσει πολύ δεν έχω κανένα παραπάνω είναι καλό και βγάζει φοβερές φωτογραφίες κ έχει πολύ καλή αναλυση μουσική μια χαρά GPS και αυτό καλό είναι αλλά για ποιότητα και για τα λεφτά του αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis1465207185
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος με την μέχρι τώρα χρήση του. Είναι πολύ αξιόλογο, γρήγορο και με ιδιαίτερα καλή ανάλυση στην οθόνη του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Saganas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του!το έχω 2μηνες και κάνει ότι του ζητήσω.το μόνο αρνητικό που έχω βρει είναι ότι με την αυθεντική του θήκη(flip case) δεν κλείνει ούτε ανοίγει αυτόματα η οθόνη με αποτέλεσμα να το ξεχνάω και να πατάει ότι εφαρμογή υπάρχει στην οθονη!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Sony
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα χρήματα του άψογο... και όσο πέφτει η τιμή αξίζει ακόμα περισσότερο. πολύ τίμιο τηλέφωνο χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο ούτε όμως να του λείπει και κάτι
    πολύ καλή επιλογή σ' αυτά τα χρήματα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamamai94
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το. Κινητό σίγουρα αξίζει τα λεφτά του!! Είναι γρήγορο έχει τέλεια ανάλυση πολύ καλή απόδοση ήχου και κάμερα. Μια μικρή ένσταση ως προς την ποιότητα του βίντεο και τη νυχτερινή λήψη που είναι λίγο σκοτεινή αλλά πάλι όχι κάτι το τρομερό!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Άνετα μπορεί να συγκριθεί με κινητά μεγαλύτερης αξίας!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγγελική Μπαχουντουζη
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό το κινητό. Δεν κολλάει, πάει σφαίρα, γενικά σχεδόν κανένα παράπονο. Αλλά νομίζω είναι λίγο ευαίσθητο. Εμένα μου έσπασε η οθόνη πριν ολοκληρώσω ένα μήνα που το είχα. Οπότε οπωσδήποτε τζάμι και θήκη. Ωστόσο, κι ο αδερφός μου έχει το ίδιο και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
    Edit : η οθόνη του είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ευαίσθητη. Άλλαξα οθόνη, έβαλα τζάμι και θήκη και πάλι έσπασε. Και δεν έπεσε κι από τον 6ο, απ το κρεβάτι έπεσε. Μάλλον δεν με θέλει δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nic0las_nic
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο σκίζει!!! Είναι εξαίρετο, δεν κολλάει πουθενά προς το παρόν, έχει πανέμορφη οθόνη, καλό ηχείο, κάμερες και μπαταρία. Για. Τα λεφτά του αξίζει σίγουρα, βέβαια υπάρχουν εξαιρετικοί ανταγωνιστές όπως το redmi 5 plus και note 5. Αρνητικό σε μένα είναι οτι ο φορτηστης μου κάνει Coil whine. Δεν ξέρω αν συνέβη σε μένα ή αν είναι γενικά πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bakobill
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σήμερα (19 Οκτωβρίου 2018), για πρώτη φορά είδα το εξής...
    Δίπλα από τον πάροχο Cosmote που γράφει επάνω αριστερά, μου εμφάνισε το VOLTE.
    Μπήκα μέσα στο μενού και επέλεξα να είναι ενεργοποιημένο μονάχα σε δίκτυα WIFI.
    Αυτή τη στιγμή, στον πάροχο γράφει Cosmote WIFI Calling.
    Άκρως χρήσιμη λειτουργία, σε χώρους που το σήμα της κινητής είναι φτωχό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sabby Cohen
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κάμερα του είναι καλή στο φως ,όμως στο σκοτάδι χαλάει κατά πολύ.Ίσως με το ψάξιμο σε διαφορετικές λειτουργίες να διορθώνεται κάπως. Επίσης το πληκτρολόγιο δεν με βολεύει προσωπικά , ίσως να έχει να κάνει με το ότι είχα συνηθίσει στην προηγούμενη μου συσκευή.Κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω αξίζει τα λεφτά του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasfwt13
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 4 μήνες και το χρησιμοποιώ κυρίως για gaming και YouTube !!
    H ανάλυση της οθόνης είναι υπέροχη.. Τα ανύπαρκτα bezels χαρίζουν υπέροχη εικόνα σε ταινίες!!
    Η μπαταρία σε full χρήση βγάζει άνετα μία μέρα!! Ο ήχος είναι απίστευτος!!
    Είναι ελαφρύ και εύχρηστο.. Μικρό σε σχέση με την τεράστια οθόνη που αγγίζει τις 5.65 ίντσες..
    Το δακτυλικό αποτύπωμα είναι ταχύτατο και σε πολύ εύχρηστη θεση!!
    Οι δύο βασικές κάμερες βγάζουν απίστευτες (ημιεπαγγελματικές) φωτογραφίες!!
    Το ηχείο είναι αρκετά καλό με ικανοποητικό μπάσο σε πολύ καλή θεση!!
    Αναβαθμισμένο με την τελευταία έκδοση του android 8.1 oreo..
    Χρήσιμα και τα LED ειδοποιήσεων 5 χρωμάτων ...
    Γενικά ένα Value For Money κινητό της Huawei για όλα τα γούστα!!
    Προτείνω την χρήση θήκης γιατί η πανέμορφη μεταλική πλάτη του κινητού κάνει πανεύκολα γρατζουνιές!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Patti
    4
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για τα λεφτά του αλλά δεν κρατάει η μπαταρία ούτε μία μέρα και δεν χρησιμοποιώ παιχνίδια και βαριές εφαρμογές. Επίσης καμιά φορά είναι σχετικά αργό στην ανταπόκριση του κατά την πληκτρολόγηση. Πρώην κάτοχος του xiaomi redmi note 4, θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένη ως προς την ανάλυση και τις επιλογές ρυθμίσεων κτλ αλλά όχι ως προς την ταχύτητα και την αυτονομία του. Σίγουρα έχει καλύτερη φωτογραφία από την xiaomi αλλά θα διάλεγα κάτι άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evilnanouk
    1
    4 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κρατησα λιγες μερες και αναγκαστηκα να το ρουταρω και να φαω αρκετο χρονο για να δουλευει συμπαθητικα. Η συσκευη ΚΟΛΛΑΕΙ......και μαλιστα πολυ! Αυτο εχει να κανει και με το τι ζηταει ο καθενας βεβαια.

    Οι φωτο απαραδεκτες και το λειτουργικο του για πεταμα.

    Μακρυα....!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xalkiasseat
    3
    4 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από xiaomi redmi4 σε p smart εντάξει δεν τρελάθηκα μπαταρία 1μερα xiaomi 3μερες χωρίς ησυχία p smart λίγο σέρνεται. Στα +φωτογραφίες GPS

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_Marinos
    4
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό. Κινητό το μόνο αρνητικό ότι δεν. Παίρνει αναβαθμίσεις
    Καλό. Κηνιτο για τα 200€ αξίζει τα λευτα του με το παραπάνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το κινητό το έχω από 2017 και μέχρι και σήμερα δουλεύει ως 2ο κινητό πλέον δουλειάς.. με 2η μπαταρία.....! είναι κινητό σκυλί τέλος.... σαν το NOKIA 3310 απλά πριν 1 χρόνο άλλαξα μπαταρία

    2
  • Το κινητό αυτό το έχω 4 χρόνια και αξίζει τα λεφτά του έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση στις φωτό και ειίναι αρκετά καλό σε γενικές γραμμές εγώ το χρησιμοποιώ πάρα πολλές ώρες την ημέρα και γιαυτό έχει χαλάσει λίγο .

    3
  • Το έχω 2 χρόνια τώρα και δεν έχει εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα.
    Αν εξαιρέσουμε το ότι η μπαταρία του χαλάει εύκολα και μετά από ένα διάστημα δεν είναι για
    πολλά πολλά (πχ. mobile gaming ή browsing) είναι μια χαρά κινητό.
    Θα μπορούσε να είναι βέβαια λίγο πιο οικονομικό γιατί για κινητό του '18 βρίσκεις και καλύτερα.

    5
  • Με προβλημάτισε η οθόνη, γιατί μπορεί να γρατσουνιστεί εύκολα. Όσον αφορά τον ήχο θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατό. Οι φωτογραφίες τέλειες. Δεν έχει selfie flash

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (61)

Ερωτήσεις

129 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
Android
SIM
Dual
Έτος Κυκλοφορίας
2018
Χρώμα
Χρυσό
Βάρος
165 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
-

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Kirin 659
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,36 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
4+4
RAM
3 GB
Χωρητικότητα
32 GB
Card Slot
Ναι

Οθόνη

Μέγεθος
5,65 "
Ανάλυση
2160 x 1080 pixels
Ρυθμός Ανανέωσης
-
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Definition
-

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Διπλή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Αισθητήρας Βάθους 2MP, Κανονικός 13MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
1080p 30fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
3.5mm Jack, Bluetooth, Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Μπαταρία

Χωρητικότητα
3000 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι
Ισχύς Φόρτισης
-
Ασύρματη Φόρτιση
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Αισθητήρες
Accelerometer, Proximity, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Πίσω

Διαστάσεις

Μήκος
150,1 mm
Πλάτος
72,1 mm
Πάχος
7,5 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Οθόνη FullView 5.65" & διπλή πίσω κάμερα

Μεγαλύτερη οθόνη κι άνετο κράτημα

Η οθόνη Huawei FullView 5.65" με το 2.5D γυαλί θα σου χαρίσει ζωντανά χρώματα σε φυσικούς τόνους. Το μεγαλύτερο μέγεθός της όμως, δεν συνεπάγεται και μεγαλύτερες διαστάσεις για τη συσκευή, καθώς το λεπτό και ελαφρύ P smart θα χωρέσει άνετα στην παλάμη σου.

Διπλή πίσω κάμερα

Η διπλή κάμερα 13 MP + 2 MP θα σου χαρίσει φωτογραφίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι φακοί μεγάλου διαφράγματος επιτρέπουν τη διέλευση περισσότερου φωτός για λήψεις γεμάτες χρώματα και φυσική ομορφιά, τη στιγμή που η διπλή διάταξή τους δημιουργεί εφέ bokeh επαγγελματικού επιπέδου.

Smart Beauty

Κάνοντας χρήση του αλγορίθμου διόρθωσης ατελειών, η κάμερα πρόσοψης των 8 MP εντοπίζει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κάθε προσώπου, βελτιώνοντας τα εν συνεχεία όσο χρειάζεται κατά περίσταση, χαρίζοντάς τους φυσική ομορφιά.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (105)

  1. 70
  2. 26
  3. 5
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ανάλυση οθόνης
  • Ποιότητα κλήσης
  • Ταχύτητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • GPS
  • Φωτογραφίες
  • Καταγραφή Video
  • Μουσική
  • Μπαταρία
  • Spyros_Merkouris8675
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητό το έχω από 2017 και μέχρι και σήμερα δουλεύει ως 2ο κινητό πλέον δουλειάς.. με 2η μπαταρία.....! είναι κινητό σκυλί τέλος.... σαν το NOKIA 3310 απλά πριν 1 χρόνο άλλαξα μπαταρία

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alikizrmp
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό αυτό το έχω 4 χρόνια και αξίζει τα λεφτά του έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση στις φωτό και ειίναι αρκετά καλό σε γενικές γραμμές εγώ το χρησιμοποιώ πάρα πολλές ώρες την ημέρα και γιαυτό έχει χαλάσει λίγο .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΣερπαΝτίνα
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια τώρα και δεν έχει εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα.
    Αν εξαιρέσουμε το ότι η μπαταρία του χαλάει εύκολα και μετά από ένα διάστημα δεν είναι για
    πολλά πολλά (πχ. mobile gaming ή browsing) είναι μια χαρά κινητό.
    Θα μπορούσε να είναι βέβαια λίγο πιο οικονομικό γιατί για κινητό του '18 βρίσκεις και καλύτερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Nanouris91
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με προβλημάτισε η οθόνη, γιατί μπορεί να γρατσουνιστεί εύκολα. Όσον αφορά τον ήχο θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατό. Οι φωτογραφίες τέλειες. Δεν έχει selfie flash

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntinamesologgi2000
    1
    2 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ειναι οτι χειρότερο... Τι χω δυο χρόνια (ουτε) εχουν αλλοιωθεί τα χαρακτηριστικά του.. Αρχικα πετάει την κάρτα σιμ (τ εκανε κ σε μια φιλη μμ) η κάμερα ειναι χαλια.. Η θερμοκρασία του κινητού ανεβαίνει ουτε να το πιάσω δε μπορώ... Και αλλα ππλλα.. Στην αρχη εξχα ενθουσιαστει στην συνεχεια όμως ολα μα ολα αλλοιώνονται..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelauto
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα κάνει όλα και συμφέρει.
    Είναι σκυλί
    Αντέχει σαν σκαρί.

    Βγάζει καλές φωτογραφίες και βίντεο, θα ήθελα λίγο πιο δυνατό φλας και σαν φακός είναι μέτριος αλλά αρκεί για τις φωτογραφίες.

    Η μπαταρία του διαρκεί φυσιολογικα με σωστή φόρτιση και δεν με έχει αφήσει ποτέ από μπαταρία σε σχέση με άλλα smart phones που μετά τα 20-15% μπαταρία πέφτουν απότομα η κλείνουν τελείως.
    Βγάζει άνετα μια με μιάμιση μέρα με την χρήση που αναφέρω πιο κάτω..

    Καθημερινή χρήση σε social media και game *war robots οποιος ξέρει που έχει πολλές απαιτήσεις από το κινητό.

    Οθόνη καλή, δεν κουράζει και από μέγεθος όσο πρέπει.

    Ακουστικό και ηχείο είναι αρκετά καλά σε απόδοση.

    Εμφάνιση, κομψό φινίρισμα όμορφη και σοβαρή όψη με καλή υφή για όποιον δεν έχει θήκη.
    Λεπτό όσο πρέπει για να μην ενοχλει σε τσέπες.

    Βάρος φυσιολογικό για το μέγεθος του.

    Δαχτυλικο αποτύπωμα αρκετά καλό σε ανάλυση του αποτυπώματος σε σωστό σημείο και γρήγορο απόκριση.

    Κάτοχος από αρχές 2019.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinosbal019
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια και έχω μείνει απολύτως ευχαριστημένος από τις λειτουργίες του. Τώρα αρχίζει να μου βγάζει κάποια προβλήματα αλλά και εγώ το λειτουργώ στα όρια του. Επίσης ένα άλλο παράπονο είναι οτι θα ηθελα λίγο καλύτερη πίσω κάμερα αλλά για τα λεφτά του αξίζει και με το παραπάνω

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.gvrs
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι ένα αρκετά καλό κινητό κάνει όλες της λειτουργίες άψογα αλλά σε πιο απαιτητικές λειτουργίες υπάρχουν κάποια αρνητικά εγω όταν το αγόρασα δεν του έκανα απαιτητική χρήση αλλά ναι όχι τόσο απαιτητική χρήση ζορίζεται και όταν το ζορίζω έστω λίγο παραπάνω δεν αποκρίνεται.Γενικά είναι ένα πολύ καλό κινητό αλλά εάν κάποιος σκοπεύει να το αγοράσει το 2020 δεν το προτείνω καθόλου και καλύτερα να κοιτάξει για κάτι άλλο.Στα ίδια λεφτά μπορεί να βρει κάποιο δυνατότερο.τώρα σε ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλά δεν χρειάζονται πολλά και σε θέμα φωτογραφίας και κάμερας είναι πολύ καλό για την κατηγορία που βρίσκεται αλλά οι φωτογραφίες μπορεί να γίνουν ακόμα καλύτερες με πολύ μικρό πείραγμα δεν χρειάζονται καν φίλτρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_giltshs
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό είναι τέλειο εγώ προσωπικά το πηρα 210 ευρώ τον Ιανουάριο του 2019 τωρα το κινιτο είναι γύρο στα 190 είναι πολύ γρήγορο άριστο και ανταποκρίνεται σε ότι και να κάνεις δεν έχει κολλήσει ποτέ και η μπαταρια του πάει άνετα μια μέρα με χρήση γύρω στις 5 ώρες

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xenia_Tsakona
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλο και χρηστικό. Αξιζει τα χρήματα του και με το παραπανω. Πολυ καλη ανάλυση οθονης. Κάνει μονο του ενημερωσεις λογισμικού και καθε φορα γινεται και πιο λειτουργικό. Πολυ εύχρηστο. Ιδανικο μεγεθος. Η μπαταρία κρατάει πολυ. Το εχω 9 μηνες και δεν εχω βρει αρνητικά.
    Το συνιστώ!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros_ger
    3
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ γρήγορο κινητό, μόνη απογοήτευση η κάμερα (σε φωτογραφίες και βίντεο). Παρότι έχει θεωρητικά πολλά Mpixel , ο αισθητήρας παραδίδει ένα πιξελιασμένο αποτελέσμα με πολύ θόρυβο (όσο και να παίξεις με το ISO/SS), ειδικά στον υπολογιστή και με λίγο ζοομ αμέσως φαίνεται η ποιότητα.... Δε λέω ότι βγάζει χειρότερες φωτό , από κινητά της ίδιας κατηγορίας, απλά μην παρασυρθείτε από τα διαφημιστικά ή τα πολλά mpixel και νομίσετε ότι αγοράζετε κάτι καλό (μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω καμία φωτό εδώ)...[ Σαν μέτρο σύγκρισης είχα το προηγούμενο κινητό μου , LG G3 (κινητό 4ετίας) ]

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GEORGIOS_ROPOTIAS
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδεία το κινητό πολύ καλό με έχει εξυπηρετήσει πολύ δεν έχω κανένα παραπάνω είναι καλό και βγάζει φοβερές φωτογραφίες κ έχει πολύ καλή αναλυση μουσική μια χαρά GPS και αυτό καλό είναι αλλά για ποιότητα και για τα λεφτά του αξίζει

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis1465207185
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ευχαριστημένος με την μέχρι τώρα χρήση του. Είναι πολύ αξιόλογο, γρήγορο και με ιδιαίτερα καλή ανάλυση στην οθόνη του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Saganas
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του!το έχω 2μηνες και κάνει ότι του ζητήσω.το μόνο αρνητικό που έχω βρει είναι ότι με την αυθεντική του θήκη(flip case) δεν κλείνει ούτε ανοίγει αυτόματα η οθόνη με αποτέλεσμα να το ξεχνάω και να πατάει ότι εφαρμογή υπάρχει στην οθονη!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Sony
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα χρήματα του άψογο... και όσο πέφτει η τιμή αξίζει ακόμα περισσότερο. πολύ τίμιο τηλέφωνο χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο ούτε όμως να του λείπει και κάτι
    πολύ καλή επιλογή σ' αυτά τα χρήματα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annamamai94
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το. Κινητό σίγουρα αξίζει τα λεφτά του!! Είναι γρήγορο έχει τέλεια ανάλυση πολύ καλή απόδοση ήχου και κάμερα. Μια μικρή ένσταση ως προς την ποιότητα του βίντεο και τη νυχτερινή λήψη που είναι λίγο σκοτεινή αλλά πάλι όχι κάτι το τρομερό!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! Άνετα μπορεί να συγκριθεί με κινητά μεγαλύτερης αξίας!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγγελική Μπαχουντουζη
    4
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό το κινητό. Δεν κολλάει, πάει σφαίρα, γενικά σχεδόν κανένα παράπονο. Αλλά νομίζω είναι λίγο ευαίσθητο. Εμένα μου έσπασε η οθόνη πριν ολοκληρώσω ένα μήνα που το είχα. Οπότε οπωσδήποτε τζάμι και θήκη. Ωστόσο, κι ο αδερφός μου έχει το ίδιο και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
    Edit : η οθόνη του είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ευαίσθητη. Άλλαξα οθόνη, έβαλα τζάμι και θήκη και πάλι έσπασε. Και δεν έπεσε κι από τον 6ο, απ το κρεβάτι έπεσε. Μάλλον δεν με θέλει δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nic0las_nic
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο σκίζει!!! Είναι εξαίρετο, δεν κολλάει πουθενά προς το παρόν, έχει πανέμορφη οθόνη, καλό ηχείο, κάμερες και μπαταρία. Για. Τα λεφτά του αξίζει σίγουρα, βέβαια υπάρχουν εξαιρετικοί ανταγωνιστές όπως το redmi 5 plus και note 5. Αρνητικό σε μένα είναι οτι ο φορτηστης μου κάνει Coil whine. Δεν ξέρω αν συνέβη σε μένα ή αν είναι γενικά πρόβλημα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bakobill
    5
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σήμερα (19 Οκτωβρίου 2018), για πρώτη φορά είδα το εξής...
    Δίπλα από τον πάροχο Cosmote που γράφει επάνω αριστερά, μου εμφάνισε το VOLTE.
    Μπήκα μέσα στο μενού και επέλεξα να είναι ενεργοποιημένο μονάχα σε δίκτυα WIFI.
    Αυτή τη στιγμή, στον πάροχο γράφει Cosmote WIFI Calling.
    Άκρως χρήσιμη λειτουργία, σε χώρους που το σήμα της κινητής είναι φτωχό.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sabby Cohen
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η κάμερα του είναι καλή στο φως ,όμως στο σκοτάδι χαλάει κατά πολύ.Ίσως με το ψάξιμο σε διαφορετικές λειτουργίες να διορθώνεται κάπως. Επίσης το πληκτρολόγιο δεν με βολεύει προσωπικά , ίσως να έχει να κάνει με το ότι είχα συνηθίσει στην προηγούμενη μου συσκευή.Κατά τα άλλα είμαι πολύ ευχαριστημένος και πιστεύω αξίζει τα λεφτά του.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • hliasfwt13
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το έχω 4 μήνες και το χρησιμοποιώ κυρίως για gaming και YouTube !!
    H ανάλυση της οθόνης είναι υπέροχη.. Τα ανύπαρκτα bezels χαρίζουν υπέροχη εικόνα σε ταινίες!!
    Η μπαταρία σε full χρήση βγάζει άνετα μία μέρα!! Ο ήχος είναι απίστευτος!!
    Είναι ελαφρύ και εύχρηστο.. Μικρό σε σχέση με την τεράστια οθόνη που αγγίζει τις 5.65 ίντσες..
    Το δακτυλικό αποτύπωμα είναι ταχύτατο και σε πολύ εύχρηστη θεση!!
    Οι δύο βασικές κάμερες βγάζουν απίστευτες (ημιεπαγγελματικές) φωτογραφίες!!
    Το ηχείο είναι αρκετά καλό με ικανοποητικό μπάσο σε πολύ καλή θεση!!
    Αναβαθμισμένο με την τελευταία έκδοση του android 8.1 oreo..
    Χρήσιμα και τα LED ειδοποιήσεων 5 χρωμάτων ...
    Γενικά ένα Value For Money κινητό της Huawei για όλα τα γούστα!!
    Προτείνω την χρήση θήκης γιατί η πανέμορφη μεταλική πλάτη του κινητού κάνει πανεύκολα γρατζουνιές!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Patti
    4
    6 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό για τα λεφτά του αλλά δεν κρατάει η μπαταρία ούτε μία μέρα και δεν χρησιμοποιώ παιχνίδια και βαριές εφαρμογές. Επίσης καμιά φορά είναι σχετικά αργό στην ανταπόκριση του κατά την πληκτρολόγηση. Πρώην κάτοχος του xiaomi redmi note 4, θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένη ως προς την ανάλυση και τις επιλογές ρυθμίσεων κτλ αλλά όχι ως προς την ταχύτητα και την αυτονομία του. Σίγουρα έχει καλύτερη φωτογραφία από την xiaomi αλλά θα διάλεγα κάτι άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καταγραφή Video
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evilnanouk
    1
    4 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κρατησα λιγες μερες και αναγκαστηκα να το ρουταρω και να φαω αρκετο χρονο για να δουλευει συμπαθητικα. Η συσκευη ΚΟΛΛΑΕΙ......και μαλιστα πολυ! Αυτο εχει να κανει και με το τι ζηταει ο καθενας βεβαια.

    Οι φωτο απαραδεκτες και το λειτουργικο του για πεταμα.

    Μακρυα....!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xalkiasseat
    3
    4 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από xiaomi redmi4 σε p smart εντάξει δεν τρελάθηκα μπαταρία 1μερα xiaomi 3μερες χωρίς ησυχία p smart λίγο σέρνεται. Στα +φωτογραφίες GPS

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_Marinos
    4
    3 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό. Κινητό το μόνο αρνητικό ότι δεν. Παίρνει αναβαθμίσεις
    Καλό. Κηνιτο για τα 200€ αξίζει τα λευτα του με το παραπάνω.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • GPS
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το κινητό το έχω από 2017 και μέχρι και σήμερα δουλεύει ως 2ο κινητό πλέον δουλειάς.. με 2η μπαταρία.....! είναι κινητό σκυλί τέλος.... σαν το NOKIA 3310 απλά πριν 1 χρόνο άλλαξα μπαταρία

    2
  • Το κινητό αυτό το έχω 4 χρόνια και αξίζει τα λεφτά του έχει πάρα πολύ καλή ανάλυση στις φωτό και ειίναι αρκετά καλό σε γενικές γραμμές εγώ το χρησιμοποιώ πάρα πολλές ώρες την ημέρα και γιαυτό έχει χαλάσει λίγο .

    3
  • Το έχω 2 χρόνια τώρα και δεν έχει εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα.
    Αν εξαιρέσουμε το ότι η μπαταρία του χαλάει εύκολα και μετά από ένα διάστημα δεν είναι για
    πολλά πολλά (πχ. mobile gaming ή browsing) είναι μια χαρά κινητό.
    Θα μπορούσε να είναι βέβαια λίγο πιο οικονομικό γιατί για κινητό του '18 βρίσκεις και καλύτερα.

    5
  • Με προβλημάτισε η οθόνη, γιατί μπορεί να γρατσουνιστεί εύκολα. Όσον αφορά τον ήχο θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατό. Οι φωτογραφίες τέλειες. Δεν έχει selfie flash

    1
  • Δες τα όλα