Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Voulis Progas Καθαριστικό Προστατευτικό Lpg 120ml Κωδικός: 2.10.016

  • Κατάλληλο για την προστασία του συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Καταπολεμά αποτελεσματικά τα κατάλοιπα αφαιρεί την υγρασία προστατεύει το σύστημα από την οξείδωση και την διάβρωση
  • Προστατεύει τις βαλβίδες...
  • Κατάλληλο για την προστασία του συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Καταπολεμά αποτελεσματικά τα κατάλοιπα αφαιρεί την υγρασία προστατεύει το σύστημα από την οξείδωση και την διάβρωση
  • Προστατεύει τις βαλβίδες από την φθορά


Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Κατάλληλο για την προστασία του συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Καταπολεμά αποτελεσματικά τα κατάλοιπα αφαιρεί την υγρασία προστατεύει το σύστημα από την οξείδωση και την διάβρωση
  • Προστατεύει τις βαλβίδες από την φθορά


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
2.10.016
Είδος
Καθαριστικό Κινητήρα
Συμβατός Κινητήρας
LPG, CNG
Χωρητικότητα
120 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (78)

Αξιολογήσεις

  1. 62
  2. 7
  3. 4
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • kostasnousk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην σας μπερδεύει η ποσότητα που έχει μέσα κουνώντας το κάνιστρο. Έχει ακριβώς όσο χρειάζεται για δεξαμενή έως και 45-50lt.
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: φροντίστε η δεξαμενή να είναι άδεια και σπάστε τυχόν πίεση που έχει απομείνει μέσα πιέζοντας με ένα αντικείμενο (π.χ κατσαβίδι) την μπίλια της τάπας. Είναι ο μόνος τρόπος να δεχθεί όλο το κάνιστρο μέσα. Τώρα το αν κάνει δουλειά είναι άλλη υπόθεση. Σίγουρα δεν κάνει κακό ή ζημιά πάντως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Superuser

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έκανε απολύτως τίποτα σε μένα, νομίζω αυξήθηκαν οι διακοπές και το hesitation σε αέριο που δούλευε καλά, ευτυχώς επανήλθε έπειτα από μερικά γεμίσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Milios77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προϊόν, έδωσε πραγματικά ζωή στον πνεύμονα του αυτοκινήτου. Πριν το χρησιμοποιήσω, το σύστημα υγραερίου έκανε συχνές εναλλαγές: μόλις το άνοιγα και μετά από λίγα χιλιόμετρα, άλλαζε μόνο του από αέριο σε βενζίνη.

    Από τη στιγμή που το έβαλα, όλα άλλαξαν. Το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά στο αέριο, χωρίς απροειδοποίητες αλλαγές καυσίμου και με αισθητά λιγότερο τριξίμο.

    Θεωρώ ότι όσοι έχουν αυτοκίνητο με υγραέριο είναι σχεδόν απαραίτητο να το χρησιμοποιούν, ειδικά αν αντιμετωπίζουν προβλήματα στη λειτουργία του συστήματο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaris_tham

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό πρέπει να είναι δεν έχω εικόνα το έχω βάλει 2-3 φορές τον χρόνο λογο τιμής, δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα το αεριο .Για αυτο θα συνεχίζω να το περνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • msalap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σταματησαν αμεσως τα κοψιματα που εκανε το αμαξι οταν δουλευε σε υγραεριο...Δεν ξερω αν ειναι πια θεμα LPG που μας πουλανε και με το σκευασμα στην ουσια το μειγμα εγινε οπως θα επρεπε σε αναλογιες....θα δουμε....εχω αγορασει και δευτερο μπουκαλι ...ευχομαι να ειναι αυτο που περιγραφει και τα μικροθεματακια να λυθηκαν...Στην εφαρμογη πρεπει να σφιξετε πολυ καλα τον ανταπτορα να λυγισει σε U για να παρει ολο το μπουκαλακι....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_Papaspyrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βελτιωσε την αποδοση και κατι ρεταρισματα σχεδον εξαφανιστηκαν, μου φαινεται οτι ειναι πιο σπιρτοζικο τωρα το αμαξι και πιο σταθερο σε αποδοση.Καλο προιον!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό προϊόν !!! Το βάζω ανά 5000 χλμ .Καθαρίζει τα μπεκ υγραερίου και όλο το σύστημα.Παρατηρησα πιο εύρυθμη λειτουργία και καλύτερη κατανάλωση.Σε ένα αυτοκίνητο που χτύπαγε το ένα μπεκ το χρησιμοποίησα και από τότε κελαηδαει πολλά χιλιόμετρα τώρα!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tinakopoul
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα δύο φιάλες. Η μία ελαττωματική δεν ειχε πίεση να μπει στο ρεζερβουάρ. Η άλλη άδειασε αμέσως.
    Τζάμπα λεφτά η μία φιάλη.
    Και απ ότι βλέπω είναι κοινό πρόβλημα σε όλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHARALAMPOS_VARVAGIANNIS
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    1η κριτική 5 αστέρια και αφορά τον τρόπο εισαγωγής. Το προϊόν θέλει δύο σημεία προσοχής ώστε να γίνει εισαγωγή εύκολα και γρήγορα. πρώτον το ακροφύσιο εισαγωγής πρέπει να βιδωθεί με προσοχή ώστε να κουμπώσει ακριβώς, δεύτερον μόλις τοποθετήσουμε το δοχείο στην άκρη εισαγωγής πρέπει να το ανυψώσουμε σε 45 μοίρες. κατά αυτό τον τρόπο το περιεχόμενο σε δευτερόλεπτα εισάγεται στο ντεπόζιτο.
    η δεύτερη κριτική σε λίγες μέρες θα αφορά την απόδοση του καθαριστικού.......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toniko3663

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφάρμοσα την διαδικασία με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ με σβηστό κινητήρα και επίσης σε λειτουργία. Η φιάλη σε όρθια θέση. Το 1/5 με δυσκολία ψεκάστηκε στο σύστημα και μετά δεν υπήρχε πίεση στην φιάλη με αποτέλεσμα να πάει χαμένο πολύ προϊόν. Πήρα 3 φιάλες χρησιμοποίησα τις δύο και τίποτα. Η χρήση είναι πολύ απλή, δεν είναι πυρηνική φυσική. Μάλλον έπεσα σε προβληματική παρτίδα. Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι έκανα κάτι λάθος κατά την χρήση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goonis20
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια σε CITROEN C4 1.6 COUPE με 290000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τα τελευταία 150000 με υγραέριο. Προληπτικά και μόνο κάθε 10000 βάζω ένα στο ρεζερβουάρ του υγραερίου, αλλά και στο ρεζερβουάρ της βενζίνης πρόσθετο με κάθε γέμισμα. Κανένα πρόβλημα έως τώρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pmanoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό προϊόν. Αξίζει τα χρήματα του.
    Ευχαριστημένος 100% με οικονομία καυσίμου άρα παραπάνω χιλιόμετρα 10% με 15%

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amolios
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αυτοκίνητο παρουσίασε διακοπές στις χαμηλές στροφές και δυσκολία έναρξης της χρήσης του αερίου. Με την χρήση του καθαριστικού ελαχιστοποιηθηκε το πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tyfeonas_tyfeonas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο και σε εξαιρετικη τιμη.
    βοηθαει στην καλη λειτουργια τον μπεκ και γενικα του συστηματος lpg.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas fg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είδα κάποια διαφορά, δεν είχα κάποιο γνωστό πρόβλημα, φαντάζομαι έκανε ότι ήταν να κάνει χωρίς να το αντιληφθώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHARALAMPOS_NOUSIS
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν - Εύκολο στη χρήση - Άμεση βελτίωση της καύσης του υγραερίου & μείωση της κατανάλωσης καυσίμου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patrianakosjohn
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντί να άνοιγε το αέριο στους 60 βαθμούς άνοιγε στους 90,το έβαλα με άδειο ρεζερβουάρ και κάπου στα 300χλμ που είχα κάνει το πρόβλημα διορθώθηκε .δεν είχα βάλει ποτέ σπρέι στο αμάξι από την εγκατάσταση στη αερίου .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NvidiaFanboyXd
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    50-50 κυριολεκτικά. Παρήγγειλα δύο δοχεία εκ των οποίων το πρώτο που προσπάθησα να βάλω με εντελώς άδεια δεξαμενή και σβηστό αυτοκίνητο, αφού το μισο έπεσε κάτω επειδή έσταζε από το πάνω μέρος του σπρέι και το υπόλοιπο το έφτυνε πίσω μόλις το αφαιρούσα από τον ανταπτορα, το άλλο μισο μου φάνηκε πως είχε μείνει μέσα στο δοχείο χωρίς ιδιαίτερη όρεξη να βγει. Το δεύτερο δοχείο απτην άλλη, το δοκίμασα πέραν των οδηγιών με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο και το αμάξι σε λειτουργια και μόλις έβαλα τον ανταπτορα και πίεσα το ακροφυσιο άδειασε μέσα σε δευτερόλεπτα πράγμα που απλά μου δείχνει ότι μάλλον ήταν ελαττωματικό το πρώτο δοχείο, μικρό το κακό. Αν θυμηθώ θα επιστρέψω αν και εφόσον δω κάποια διαφορά στην λειτουργία/ απόσταση που θα κανω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mix_Mat
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διάβασα και εγω τις αξιολογήσεις και επειδή ήταν όλα θετικά Το αγόρασα αλλά μάπα το καρπούζι.
    η πίεση που έχει μέσα το δοχείο σε καμία περίπτωση δεν φτάνει για να μπει το υγρο μες στο ρεζερβουάρ του αερίου .
    πεταμένα λεφτά .
    ευτυχως το Σκρουντζ μου επεστρεψε τα λεφτα.θα προτιμήσω tunap.
    σαν τα tunap δεν έχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_D_Stefanos_D
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αμάξι με την βαλβίδα πλήρωσης στον προφυλακτήρα, το αέριο μπαίνει μέσα σε 15-20 δευτερόλεπτα.
    Προϋπόθεση η φιάλη του αυτοκινήτου να είναι άδεια. Τώρα για το αν κάνει δουλειά.....ο χρόνος θα δείξει.
    Σε διάστημα 2 μηνών χρησιμοποίησα 3 φιάλες. Σε κάθε γέμισμα είδα διάφορα περίπου στα 20χλμ. Πολύ καλό προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siakar
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ.ΤΕΛΟΣ τα κομπιασματα στις χαμηλες στροφες.ΤΟ ρελαντι εστρωσε .ολη η λειτουργια του κινητηρα εγινε ομαλη..Ενα τοσο φτηνο προιον πραγματικα θαυματουργο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgestaskas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μακράν οτι καλύτερο υπάρχει στην αγορά!! Το αμάξι ρέταρε πανω απο την 2800 στροφές κ έκανε ατροφίες.. Τώρα δουλέυει λουλουδι!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Arvanitidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολη η τοποθέτηση στη δεξαμενή μέσω της τάπας αερίου του αυτοκινήτου, υπό την προυπόθεση ότι έχει αδειάσει η δεξαμενή. Τώρα αναφορικά με την προστασία, δυστυχώς είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί εν καιρό, προσωπικά εμπιστεύθηκα φίλο που το χρησιμοποιούσε χρόνια στο δικό του όχημα και δεν είχε κανένα πρόβλημα με βαλβίδες κτλ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Houliaras
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα μια φορά γιατι χτυπάει το ένα μπεκ και ήλπιζα να βοηθήσει. Δεν βοήθησε αλλά μάλλον λογικό είναι. Γενικά δεν είδα καμια διαφορά ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris85fr
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς να έχω προβλήματα στην αλλαγή καυσίμου το έβαλα. Δείχνει να κάνει δουλειά... είδα γυρώ στα 50χλμ παραπάνω με την δεξαμενή, αν δεν ήταν λόγω υγραερίου καλύτερα ποιοτικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Theodoropoulos50
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οντως εκανε δουλεια ,ξεκολησε η μπεκιερα και δεν ρεταρη πλεον. δε το περιμενα καθως τα προσθετα συνηθως ειναι μουφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gigakos
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπόρεσα να βάλω όλο το προϊόν στο ντεπόζιτο του αερίου μου, ακόμα και όταν ήταν άδειο γιατί η οπή βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα μου. Το φιαλίδιο δεν έχει τόση πίεση ώστε να μπορεί να εισαχθεί όλη η ποσότητα στο ντεπόζιτο. Σε όχημα που η οπή από όπου γεμίζει αέριο το αμάξι κοιτάει προς τα πάνω, δουλεύει 100%

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sppap6666
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προϊόν... Κάνει δουλειά... Όσοι βέβαια έχετε σοβαρό πρόβλημα καλύτερα να απευθύνεστε σε συνεργείο....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dawnbringer
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα δύο φορές, με διάστημα περίπου 6.000χλμ μεταξύ των εφαρμογών. Μπορώ να πω πως δεν είχε απολύτως καμία επίπτωση στο οτιδήποτε. Ούτε άλλαξε ο ήχος, ούτε βελτιώθηκε η κατανάλωση, ούτε το παραμικρό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomdark
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, άριστο θά έλεγα και οικονομικό. Δεν έχει νά ζηλέψει τίποτα από τα επώνυμα πανάκριβα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μην σας μπερδεύει η ποσότητα που έχει μέσα κουνώντας το κάνιστρο. Έχει ακριβώς όσο χρειάζεται για δεξαμενή έως και 45-50lt.
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: φροντίστε η δεξαμενή να είναι άδεια και σπάστε τυχόν πίεση που έχει απομείνει μέσα πιέζοντας με ένα αντικείμενο (π.χ κατσαβίδι) την μπίλια της τάπας. Είναι ο μόνος τρόπος να δεχθεί όλο το κάνιστρο μέσα. Τώρα το αν κάνει δουλειά είναι άλλη υπόθεση. Σίγουρα δεν κάνει κακό ή ζημιά πάντως.

    2
  • Δεν έκανε απολύτως τίποτα σε μένα, νομίζω αυξήθηκαν οι διακοπές και το hesitation σε αέριο που δούλευε καλά, ευτυχώς επανήλθε έπειτα από μερικά γεμίσματα

    0
  • Αρκετά καλό προϊόν, έδωσε πραγματικά ζωή στον πνεύμονα του αυτοκινήτου. Πριν το χρησιμοποιήσω, το σύστημα υγραερίου έκανε συχνές εναλλαγές: μόλις το άνοιγα και μετά από λίγα χιλιόμετρα, άλλαζε μόνο του από αέριο σε βενζίνη.

    Από τη στιγμή που το έβαλα, όλα άλλαξαν. Το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά στο αέριο, χωρίς απροειδοποίητες αλλαγές καυσίμου και με αισθητά λιγότερο τριξίμο.

    Θεωρώ ότι όσοι έχουν αυτοκίνητο με υγραέριο είναι σχεδόν απαραίτητο να το χρησιμοποιούν, ειδικά αν αντιμετωπίζουν προβλήματα στη λειτουργία του συστήματο

    0
  • Καλό πρέπει να είναι δεν έχω εικόνα το έχω βάλει 2-3 φορές τον χρόνο λογο τιμής, δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα το αεριο .Για αυτο θα συνεχίζω να το περνω

    0
  • Σταματησαν αμεσως τα κοψιματα που εκανε το αμαξι οταν δουλευε σε υγραεριο...Δεν ξερω αν ειναι πια θεμα LPG που μας πουλανε και με το σκευασμα στην ουσια το μειγμα εγινε οπως θα επρεπε σε αναλογιες....θα δουμε....εχω αγορασει και δευτερο μπουκαλι ...ευχομαι να ειναι αυτο που περιγραφει και τα μικροθεματακια να λυθηκαν...Στην εφαρμογη πρεπει να σφιξετε πολυ καλα τον ανταπτορα να λυγισει σε U για να παρει ολο το μπουκαλακι....

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

677 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
bouyio13

Δε νομίζω ότι θα στο διορθώσει αυτό το συγκεκριμένο είναι για προστασία βαλβίδων..πήγαινε σ αυτό που στο έβαλε...

sakisgs

Καθε 10.000 χλμ ειναι αρκετο,κυριως το βαζεις προληπτικα,και οχι αν εχεις καποιο προβλημα,εαν εχεις θεματα πας σε συνεργειο.

dimitrisdimtsos

Έχω αγοράσει το προϊόν αλλά επειδή η τάπα του υγραερίου είναι κάτω στον προφυλακτήρα και κοιτάει προς τα κάτω δεν μπόρεσα να το βάλω. Υπάρχει κάποιος τρόπος αν γνωρίζετε? Μέσα είχα γύρω στα 7 λίτρα υγραέριο, σχεδόν άδειο.

SAKATAK400

Συμφωνώ με ότι έγραψε ο sakisgs, αλλά πριν πάτα λίγο με ένα μικρό κατσαβίδι τη βαλβίδα να βγει το αέριο που υπάρχει ανάμεσα στην τάπα και την δεξαμενή και πέσει λίγο η πίεση. Μετά κάνεις αυτό που έγραψε ο sakisgs.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Κατάλληλο για την προστασία του συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Καταπολεμά αποτελεσματικά τα κατάλοιπα αφαιρεί την υγρασία προστατεύει το σύστημα από την οξείδωση και την διάβρωση
  • Προστατεύει τις βαλβίδες από την φθορά


Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
2.10.016
Είδος
Καθαριστικό Κινητήρα
Συμβατός Κινητήρας
LPG, CNG
Χωρητικότητα
120 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (78)

  1. 62
  2. 7
  3. 4
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • kostasnousk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην σας μπερδεύει η ποσότητα που έχει μέσα κουνώντας το κάνιστρο. Έχει ακριβώς όσο χρειάζεται για δεξαμενή έως και 45-50lt.
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: φροντίστε η δεξαμενή να είναι άδεια και σπάστε τυχόν πίεση που έχει απομείνει μέσα πιέζοντας με ένα αντικείμενο (π.χ κατσαβίδι) την μπίλια της τάπας. Είναι ο μόνος τρόπος να δεχθεί όλο το κάνιστρο μέσα. Τώρα το αν κάνει δουλειά είναι άλλη υπόθεση. Σίγουρα δεν κάνει κακό ή ζημιά πάντως.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Superuser

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έκανε απολύτως τίποτα σε μένα, νομίζω αυξήθηκαν οι διακοπές και το hesitation σε αέριο που δούλευε καλά, ευτυχώς επανήλθε έπειτα από μερικά γεμίσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Milios77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προϊόν, έδωσε πραγματικά ζωή στον πνεύμονα του αυτοκινήτου. Πριν το χρησιμοποιήσω, το σύστημα υγραερίου έκανε συχνές εναλλαγές: μόλις το άνοιγα και μετά από λίγα χιλιόμετρα, άλλαζε μόνο του από αέριο σε βενζίνη.

    Από τη στιγμή που το έβαλα, όλα άλλαξαν. Το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά στο αέριο, χωρίς απροειδοποίητες αλλαγές καυσίμου και με αισθητά λιγότερο τριξίμο.

    Θεωρώ ότι όσοι έχουν αυτοκίνητο με υγραέριο είναι σχεδόν απαραίτητο να το χρησιμοποιούν, ειδικά αν αντιμετωπίζουν προβλήματα στη λειτουργία του συστήματο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaris_tham

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό πρέπει να είναι δεν έχω εικόνα το έχω βάλει 2-3 φορές τον χρόνο λογο τιμής, δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα το αεριο .Για αυτο θα συνεχίζω να το περνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • msalap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σταματησαν αμεσως τα κοψιματα που εκανε το αμαξι οταν δουλευε σε υγραεριο...Δεν ξερω αν ειναι πια θεμα LPG που μας πουλανε και με το σκευασμα στην ουσια το μειγμα εγινε οπως θα επρεπε σε αναλογιες....θα δουμε....εχω αγορασει και δευτερο μπουκαλι ...ευχομαι να ειναι αυτο που περιγραφει και τα μικροθεματακια να λυθηκαν...Στην εφαρμογη πρεπει να σφιξετε πολυ καλα τον ανταπτορα να λυγισει σε U για να παρει ολο το μπουκαλακι....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_Papaspyrou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βελτιωσε την αποδοση και κατι ρεταρισματα σχεδον εξαφανιστηκαν, μου φαινεται οτι ειναι πιο σπιρτοζικο τωρα το αμαξι και πιο σταθερο σε αποδοση.Καλο προιον!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό προϊόν !!! Το βάζω ανά 5000 χλμ .Καθαρίζει τα μπεκ υγραερίου και όλο το σύστημα.Παρατηρησα πιο εύρυθμη λειτουργία και καλύτερη κατανάλωση.Σε ένα αυτοκίνητο που χτύπαγε το ένα μπεκ το χρησιμοποίησα και από τότε κελαηδαει πολλά χιλιόμετρα τώρα!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tinakopoul
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα δύο φιάλες. Η μία ελαττωματική δεν ειχε πίεση να μπει στο ρεζερβουάρ. Η άλλη άδειασε αμέσως.
    Τζάμπα λεφτά η μία φιάλη.
    Και απ ότι βλέπω είναι κοινό πρόβλημα σε όλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHARALAMPOS_VARVAGIANNIS
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    1η κριτική 5 αστέρια και αφορά τον τρόπο εισαγωγής. Το προϊόν θέλει δύο σημεία προσοχής ώστε να γίνει εισαγωγή εύκολα και γρήγορα. πρώτον το ακροφύσιο εισαγωγής πρέπει να βιδωθεί με προσοχή ώστε να κουμπώσει ακριβώς, δεύτερον μόλις τοποθετήσουμε το δοχείο στην άκρη εισαγωγής πρέπει να το ανυψώσουμε σε 45 μοίρες. κατά αυτό τον τρόπο το περιεχόμενο σε δευτερόλεπτα εισάγεται στο ντεπόζιτο.
    η δεύτερη κριτική σε λίγες μέρες θα αφορά την απόδοση του καθαριστικού.......

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Toniko3663

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφάρμοσα την διαδικασία με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ με σβηστό κινητήρα και επίσης σε λειτουργία. Η φιάλη σε όρθια θέση. Το 1/5 με δυσκολία ψεκάστηκε στο σύστημα και μετά δεν υπήρχε πίεση στην φιάλη με αποτέλεσμα να πάει χαμένο πολύ προϊόν. Πήρα 3 φιάλες χρησιμοποίησα τις δύο και τίποτα. Η χρήση είναι πολύ απλή, δεν είναι πυρηνική φυσική. Μάλλον έπεσα σε προβληματική παρτίδα. Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι έκανα κάτι λάθος κατά την χρήση...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • goonis20
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια σε CITROEN C4 1.6 COUPE με 290000 χιλιόμετρα στο κοντέρ τα τελευταία 150000 με υγραέριο. Προληπτικά και μόνο κάθε 10000 βάζω ένα στο ρεζερβουάρ του υγραερίου, αλλά και στο ρεζερβουάρ της βενζίνης πρόσθετο με κάθε γέμισμα. Κανένα πρόβλημα έως τώρα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pmanoglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό προϊόν. Αξίζει τα χρήματα του.
    Ευχαριστημένος 100% με οικονομία καυσίμου άρα παραπάνω χιλιόμετρα 10% με 15%

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • amolios
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αυτοκίνητο παρουσίασε διακοπές στις χαμηλές στροφές και δυσκολία έναρξης της χρήσης του αερίου. Με την χρήση του καθαριστικού ελαχιστοποιηθηκε το πρόβλημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tyfeonas_tyfeonas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο και σε εξαιρετικη τιμη.
    βοηθαει στην καλη λειτουργια τον μπεκ και γενικα του συστηματος lpg.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas fg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είδα κάποια διαφορά, δεν είχα κάποιο γνωστό πρόβλημα, φαντάζομαι έκανε ότι ήταν να κάνει χωρίς να το αντιληφθώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHARALAMPOS_NOUSIS
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν - Εύκολο στη χρήση - Άμεση βελτίωση της καύσης του υγραερίου & μείωση της κατανάλωσης καυσίμου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patrianakosjohn
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αντί να άνοιγε το αέριο στους 60 βαθμούς άνοιγε στους 90,το έβαλα με άδειο ρεζερβουάρ και κάπου στα 300χλμ που είχα κάνει το πρόβλημα διορθώθηκε .δεν είχα βάλει ποτέ σπρέι στο αμάξι από την εγκατάσταση στη αερίου .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NvidiaFanboyXd
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    50-50 κυριολεκτικά. Παρήγγειλα δύο δοχεία εκ των οποίων το πρώτο που προσπάθησα να βάλω με εντελώς άδεια δεξαμενή και σβηστό αυτοκίνητο, αφού το μισο έπεσε κάτω επειδή έσταζε από το πάνω μέρος του σπρέι και το υπόλοιπο το έφτυνε πίσω μόλις το αφαιρούσα από τον ανταπτορα, το άλλο μισο μου φάνηκε πως είχε μείνει μέσα στο δοχείο χωρίς ιδιαίτερη όρεξη να βγει. Το δεύτερο δοχείο απτην άλλη, το δοκίμασα πέραν των οδηγιών με σχεδόν γεμάτο ντεπόζιτο και το αμάξι σε λειτουργια και μόλις έβαλα τον ανταπτορα και πίεσα το ακροφυσιο άδειασε μέσα σε δευτερόλεπτα πράγμα που απλά μου δείχνει ότι μάλλον ήταν ελαττωματικό το πρώτο δοχείο, μικρό το κακό. Αν θυμηθώ θα επιστρέψω αν και εφόσον δω κάποια διαφορά στην λειτουργία/ απόσταση που θα κανω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mix_Mat
    1
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Διάβασα και εγω τις αξιολογήσεις και επειδή ήταν όλα θετικά Το αγόρασα αλλά μάπα το καρπούζι.
    η πίεση που έχει μέσα το δοχείο σε καμία περίπτωση δεν φτάνει για να μπει το υγρο μες στο ρεζερβουάρ του αερίου .
    πεταμένα λεφτά .
    ευτυχως το Σκρουντζ μου επεστρεψε τα λεφτα.θα προτιμήσω tunap.
    σαν τα tunap δεν έχει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stefanos_D_Stefanos_D
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε αμάξι με την βαλβίδα πλήρωσης στον προφυλακτήρα, το αέριο μπαίνει μέσα σε 15-20 δευτερόλεπτα.
    Προϋπόθεση η φιάλη του αυτοκινήτου να είναι άδεια. Τώρα για το αν κάνει δουλειά.....ο χρόνος θα δείξει.
    Σε διάστημα 2 μηνών χρησιμοποίησα 3 φιάλες. Σε κάθε γέμισμα είδα διάφορα περίπου στα 20χλμ. Πολύ καλό προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • siakar
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ.ΤΕΛΟΣ τα κομπιασματα στις χαμηλες στροφες.ΤΟ ρελαντι εστρωσε .ολη η λειτουργια του κινητηρα εγινε ομαλη..Ενα τοσο φτηνο προιον πραγματικα θαυματουργο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgestaskas
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μακράν οτι καλύτερο υπάρχει στην αγορά!! Το αμάξι ρέταρε πανω απο την 2800 στροφές κ έκανε ατροφίες.. Τώρα δουλέυει λουλουδι!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Arvanitidis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολη η τοποθέτηση στη δεξαμενή μέσω της τάπας αερίου του αυτοκινήτου, υπό την προυπόθεση ότι έχει αδειάσει η δεξαμενή. Τώρα αναφορικά με την προστασία, δυστυχώς είναι κάτι που μένει να αποδειχθεί εν καιρό, προσωπικά εμπιστεύθηκα φίλο που το χρησιμοποιούσε χρόνια στο δικό του όχημα και δεν είχε κανένα πρόβλημα με βαλβίδες κτλ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Houliaras
    4
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα μια φορά γιατι χτυπάει το ένα μπεκ και ήλπιζα να βοηθήσει. Δεν βοήθησε αλλά μάλλον λογικό είναι. Γενικά δεν είδα καμια διαφορά ούτε προς το καλύτερο ούτε προς το χειρότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris85fr
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς να έχω προβλήματα στην αλλαγή καυσίμου το έβαλα. Δείχνει να κάνει δουλειά... είδα γυρώ στα 50χλμ παραπάνω με την δεξαμενή, αν δεν ήταν λόγω υγραερίου καλύτερα ποιοτικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Theodoropoulos50
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οντως εκανε δουλεια ,ξεκολησε η μπεκιερα και δεν ρεταρη πλεον. δε το περιμενα καθως τα προσθετα συνηθως ειναι μουφα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gigakos
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπόρεσα να βάλω όλο το προϊόν στο ντεπόζιτο του αερίου μου, ακόμα και όταν ήταν άδειο γιατί η οπή βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα μου. Το φιαλίδιο δεν έχει τόση πίεση ώστε να μπορεί να εισαχθεί όλη η ποσότητα στο ντεπόζιτο. Σε όχημα που η οπή από όπου γεμίζει αέριο το αμάξι κοιτάει προς τα πάνω, δουλεύει 100%

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sppap6666
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προϊόν... Κάνει δουλειά... Όσοι βέβαια έχετε σοβαρό πρόβλημα καλύτερα να απευθύνεστε σε συνεργείο....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dawnbringer
    3
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα δύο φορές, με διάστημα περίπου 6.000χλμ μεταξύ των εφαρμογών. Μπορώ να πω πως δεν είχε απολύτως καμία επίπτωση στο οτιδήποτε. Ούτε άλλαξε ο ήχος, ούτε βελτιώθηκε η κατανάλωση, ούτε το παραμικρό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomdark
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν, άριστο θά έλεγα και οικονομικό. Δεν έχει νά ζηλέψει τίποτα από τα επώνυμα πανάκριβα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μην σας μπερδεύει η ποσότητα που έχει μέσα κουνώντας το κάνιστρο. Έχει ακριβώς όσο χρειάζεται για δεξαμενή έως και 45-50lt.
    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: φροντίστε η δεξαμενή να είναι άδεια και σπάστε τυχόν πίεση που έχει απομείνει μέσα πιέζοντας με ένα αντικείμενο (π.χ κατσαβίδι) την μπίλια της τάπας. Είναι ο μόνος τρόπος να δεχθεί όλο το κάνιστρο μέσα. Τώρα το αν κάνει δουλειά είναι άλλη υπόθεση. Σίγουρα δεν κάνει κακό ή ζημιά πάντως.

    2
  • Δεν έκανε απολύτως τίποτα σε μένα, νομίζω αυξήθηκαν οι διακοπές και το hesitation σε αέριο που δούλευε καλά, ευτυχώς επανήλθε έπειτα από μερικά γεμίσματα

    0
  • Αρκετά καλό προϊόν, έδωσε πραγματικά ζωή στον πνεύμονα του αυτοκινήτου. Πριν το χρησιμοποιήσω, το σύστημα υγραερίου έκανε συχνές εναλλαγές: μόλις το άνοιγα και μετά από λίγα χιλιόμετρα, άλλαζε μόνο του από αέριο σε βενζίνη.

    Από τη στιγμή που το έβαλα, όλα άλλαξαν. Το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά στο αέριο, χωρίς απροειδοποίητες αλλαγές καυσίμου και με αισθητά λιγότερο τριξίμο.

    Θεωρώ ότι όσοι έχουν αυτοκίνητο με υγραέριο είναι σχεδόν απαραίτητο να το χρησιμοποιούν, ειδικά αν αντιμετωπίζουν προβλήματα στη λειτουργία του συστήματο

    0
  • Καλό πρέπει να είναι δεν έχω εικόνα το έχω βάλει 2-3 φορές τον χρόνο λογο τιμής, δεν μου εχει βγάλει κάποιο πρόβλημα το αεριο .Για αυτο θα συνεχίζω να το περνω

    0
  • Σταματησαν αμεσως τα κοψιματα που εκανε το αμαξι οταν δουλευε σε υγραεριο...Δεν ξερω αν ειναι πια θεμα LPG που μας πουλανε και με το σκευασμα στην ουσια το μειγμα εγινε οπως θα επρεπε σε αναλογιες....θα δουμε....εχω αγορασει και δευτερο μπουκαλι ...ευχομαι να ειναι αυτο που περιγραφει και τα μικροθεματακια να λυθηκαν...Στην εφαρμογη πρεπει να σφιξετε πολυ καλα τον ανταπτορα να λυγισει σε U για να παρει ολο το μπουκαλακι....

    0
  • Δες τα όλα
6,00 €
5,00 €   μεταφορικά