γεια σας παιδιά, έχω ένα BMW 525 diesel του 2009, 260.000 km, μου τσιμπάει πολύ λάδι, έχω δοκιμάσει Motul 5W30 και ληφθεί molly 5w30 αλλα τσιμπάει πολύ, σχεδόν 500 ml σε 3.000 km. Τι μου προτείνεται?
- Συμβατό για κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και υγραερίου
- Επιμηκύνει τα διαστήματα αλλαγής λαδιών
- Προστατεύει στις κρύες εκκινήσεις του κινητήρα
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλη την διάρκεια του έτους
Χαρακτηριστικά
- Τύπος
- Συνθετικό
- Ιξώδες
- 5W-40
- Είδος Κινητήρα
- Βενζίνης, Πετρελαίου, LPG
- Χωρητικότητα
- 1 lt
Προδιαγραφές
- ACEA
- A3/B4
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.