Οθόνες Υπολογιστών

Asus Rog Strix XG32VQ VA Curved Gaming Monitor 31.5" QHD 2560x1440 144Hz με Χρόνο Απόκρισης 4ms GTG

Η gaming οθόνη υπολογιστή Rog Strix XG32VQ της Asus έχει ανάλυση 2560x1440 και διαγώνιο 31.5 ίντσες. Εξοπλισμένη με VA panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και η εικόνα της έχει υψηλή αντίθεση. Είναι κυρτή (curved) ώστε να έχετε πιο φυσική εμπειρία θέασης, μεγαλύτερο βάθος εικόνας και ευρύτερο οπτικό πεδίο, για να μην κουράζονται εύκολα τα μάτια. Η QHD ανάλυση... Δες όλη την περιγραφή

  • Ανάλυση: 2560x1440
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 4ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 144Hz
  • Δυνατότητες & Λειτουργίες: FreeSync, USB Hub
  • Τύπος Σύνδεσης: DisplayPort, HDMI, mini DisplayPort

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Η gaming οθόνη υπολογιστή Rog Strix XG32VQ της Asus έχει ανάλυση 2560x1440 και διαγώνιο 31.5 ίντσες. Εξοπλισμένη με VA panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και η εικόνα της έχει υψηλή αντίθεση. Είναι κυρτή (curved) ώστε να έχετε πιο φυσική εμπειρία θέασης, μεγαλύτερο βάθος εικόνας και ευρύτερο οπτικό πεδίο, για να μην κουράζονται εύκολα τα μάτια. Η QHD ανάλυση σας επιτρέπει να έχετε περισσότερα παράθυρα ανοιχτά στην επιφάνεια εργασίας και πιο λεπτομερή εικόνα σε παιχνίδια και editing. Έχει ρυθμό ανανέωσης 144Hz, που προσφέρει καθαρή εικόνα και λιγότερο motion blur στα παιχνίδια.

Η οθόνη διαθέτει τεχνολογία FreeSync, που απευθύνεται κυρίως στους gamers αφού βελτιώνει την απόδοση, όταν συνδυαστεί με κάρτα γραφικών AMD. Συγχρονίζοντας δυναμικά το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με το ρυθμό καρέ της εικόνας, το FreeSync ελαχιστοποιεί τα σπασίματα και τις ρωγμές στην εικόνα, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτο και ομαλό gaming.

Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα χαρακτηριστικά της οθόνης σας, χρειάζεται να έχετε κάρτα γραφικών που μπορεί να τα υποστηρίξει.

  • Ανάλυση: 2560x1440
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 4ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 144Hz
  • Δυνατότητες & Λειτουργίες: FreeSync, USB Hub
  • Τύπος Σύνδεσης: DisplayPort, HDMI, mini DisplayPort

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI, mini DisplayPort

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync, USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (31)

Αξιολογήσεις

  1. 24
  2. 5
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Γωνία θέασης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Giannis markou
    3
    1 στους 42 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει δεν μπορώ να πω πολύ καλή οθόνη ειδικά για 4k εγώ την έχω με asus rtx 2070 και την τρέχω σε 4k αλά η τιμή είναι λίγο υπερβολικη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hoonigun
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμένο sub pixel από την πρώτη μέρα... Έτσι μου την πούλησαν δηλαδή, ευτυχώς για καλή μου τύχη την αγόρασα από έμπιστη Ελληνική αντιπροσωπεία κ ευελπιστώ να έχω καλά ξεμπερδέματα.

    Αλλάζω την βαθμολογία καθώς η Asus με εξυπηρέτησε, και μου αντικατεστησε την οθόνη με μια καινούρια άμεσα χωρίς πολλά πολλά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vgiannakos
    3
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή οθόνη σε όλα της. Ποιότητα εικόνας, ταχύτητα απόκρισης, ανάλυση, υποστηρίζει και gsync τελικά. Με πολύ όμορφο εφέ φωτισμού, ειδικά αv κάποιος έχει ROG set up. Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω είναι η τιμή που είναι τσουχτερή. Οπότε τη συνιστώ μόνο σε οπαδούς της ROG σειράς προϊόντων!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • unipan56
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μόνιτορ δεν υπάρχει απογείωσε ολο το σύστημα φανταστικά χρώματα πολύ καλο μαύρο. Όσο αφορά το μέγεθος σε λίγες ώρες το συνήθισα. Τώρα αν αξίζει τα χρήματα που έχει εξαρτάται από πόσα θέλει κάποιος να δώσει για μόνιτορ. αν πάτε για 1440p μόνιτορ και σε αυτές τις ίντσες το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christod1
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την παρελαβα χθες. Wow. Παρα παρα πολυ καλη. Λιγο μεγαλη αλλα απο τι λενε, το συνηθιζεις. Απο εικονα, φανταστικη. Παρτε την με κλειστα τα ματια. Την εχω με Ryzen 7 2700, GTX 1070 FE, 16GB DDR4, B450 mobo...

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Trachanas
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή οθόνη για gaming. Από 24αρα πήγα σε αυτήν και φοβόμουν μήπως είναι κουραστική λόγω μεγέθους. Καμία σχέση όμως επειδή είναι curved την βολεύτηκα αμέσως. Εγώ είχα μπράτσο και την έβαλα οπότε πιάνει ελάχιστο χώρο. Αν την βάλεις στο σταντ της θέλει πολύ χώρο. Έχει φοβερά χρώματα για gaming. Κανένα καμένο pixel για εμένα αλλά έτσι και αλλιώς αγόρασα Asus για την εγγύηση που προσφέρει σε σχέση με φτηνότερες οθόνες με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Αν έχετε να τα διαθέσετε τόσα λεφτά για καινούρια οθόνη πιστεύω δεν θα το μετανιώσετε

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavericksama
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό μοντέλο, θέλει κάποιες ώρες συνήθειας για όσους ανεβαίνουν σε ιντσες.

    Προσοχή με την βάση. Είναι αρκετά μεγάλη και θέλει βάθος γραφείου.

    Προσωπικά χρησιμοποίησα βραχίονα γραφείου.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mgbtates
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συνδέστε με display port κάντε τις ρυθμίσεις από τις ρυθμίσεις οθόνης για το g sync κατεβάστε και ενημερώστε τα drivers για την καρτα γραφικών σας βάλτε fps mode και καλό σας ταξίδι!!! 10/10

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltosmanolas
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καταπληκτική οθόνη αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω.η οθόνη μου ήρθε χωρίς κανένα απολύτως ελάττωμα.προτεινομενη επιφανεια γραφειου τουλαχιστον 110cm πλατος. η βαση του μονιτορ ειναι πολυ μεγαλη εγω την εβγαλα την βαση αν και ειναι πολυ ωραια και την εβαλα σε ενα Arctic Z1 Basic arm.το γραφείο μου ειναι Μήκος: 160 cm
    Πλάτος: 80 cm

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis Kotsopoulos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά η οθόνη με ευχάριστησε αρκετά μακάρι να ήταν λίγο πιο φθηνή και πρώτου την παραγγελεις να τσεκαρεςι άμα έχεις χώρο να την τοποθετήσεις

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • viktwraskougkas
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστη σε όλα της.Καο εγώ ζευγάρι με μια 1070ti και παίζει άψογα τα πάντα σε 2K ανάλυση.
    Αγοράζετε άφοβα είναι εξαιρετική!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos787
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά οποίος σκέφτεται να την αγοράσει έπρεπε να τ έχει κάνει ήδη!! Είναι στην κατοχή μ ελάχιστες μέρες αλλά έχω ξετρελαθει με τα πάντα σε αυτήν την οθόνη! Θέλετε μεγάλο γραφείο να ξέρετε λόγο του πως στηρίζεται η οθόνη! Για αυτό που είδα από άποψη χρημάτων είναι το ότι πληρώνεις παίρνεις,πολύ στιβαρή οθόνη ωραία υλικά και απίστευτο design!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raf_Argy
    5
    21 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Kοσμημα και τερας ταυτοχρονα!Πανεμορφη,στιβαρη κατασκευη!Υπεροχη εικονα,εντονα χρωματα,καμπυλη οσο πρεπει ,γρηγορη αποκριση για fps games!Μηδαμινο backlight bleeding,κανενα καμμενο πιξελ,αριστη στις γωνιες θεασης!Ειμαι καταευχαριστημενος σε βαθμο που σκεφτομαι να παρω και 2η να τις ενωσω..Χρειαζεστε μακρυ(φαρδυ,οπως θελετε πειτε το) γραφειο γιατι ειναι πολλες οι 32 ιντσες στα 16:9..Συστημενη ανεπιφυλακτα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στιβαρή, πολύ καλό μέγεθος. Απόλυτα ικανοποιημένος

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα αφωνος..πολυ καλη εικονα,ειναι μεγαλη και θες βαθος στο γραιφειο.πολυ ομορφη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εντάξει δεν μπορώ να πω πολύ καλή οθόνη ειδικά για 4k εγώ την έχω με asus rtx 2070 και την τρέχω σε 4k αλά η τιμή είναι λίγο υπερβολικη

    1
  • Καμένο sub pixel από την πρώτη μέρα... Έτσι μου την πούλησαν δηλαδή, ευτυχώς για καλή μου τύχη την αγόρασα από έμπιστη Ελληνική αντιπροσωπεία κ ευελπιστώ να έχω καλά ξεμπερδέματα.

    Αλλάζω την βαθμολογία καθώς η Asus με εξυπηρέτησε, και μου αντικατεστησε την οθόνη με μια καινούρια άμεσα χωρίς πολλά πολλά

    5
  • Πολύ καλή οθόνη σε όλα της. Ποιότητα εικόνας, ταχύτητα απόκρισης, ανάλυση, υποστηρίζει και gsync τελικά. Με πολύ όμορφο εφέ φωτισμού, ειδικά αv κάποιος έχει ROG set up. Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω είναι η τιμή που είναι τσουχτερή. Οπότε τη συνιστώ μόνο σε οπαδούς της ROG σειράς προϊόντων!

    10
  • το μόνιτορ δεν υπάρχει απογείωσε ολο το σύστημα φανταστικά χρώματα πολύ καλο μαύρο. Όσο αφορά το μέγεθος σε λίγες ώρες το συνήθισα. Τώρα αν αξίζει τα χρήματα που έχει εξαρτάται από πόσα θέλει κάποιος να δώσει για μόνιτορ. αν πάτε για 1440p μόνιτορ και σε αυτές τις ίντσες το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος.

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (31)

Ερωτήσεις

26 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Machairas baggelis

καλημερα θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις

(1) αν υπαρχει πιξελιαρισμα λογο πως ειναι 32 (2) αν το μαυρο ειναι οντως μαυρο και δεν ειναι χαλια οπος τις IPS που εχω
(3) και την αποψη σας σχετικα με αν αξιζει να αγορασω τιν σιγγεκριμενι ι μια 27 2k ips 144zh σας ευχαριστω εν τον προτερον (ι9 9900κ rtx 2070 super )

stakyr1

1)Όχι δεν έχει 2) Είναι πολύ καλύτερο το μαύρο της, από IPS panel, αλλά μην περιμένεις και oled μαύρο
3) the bigger the better

Machairas baggelis

καλημέρα μπορείτε παρακαλώ να στείλετε ακριβώς διάστασης μόνο της οθόνης. χωρίς την βάση ευχαριστώ

valsa_k

καποιος που παιζει fps games κυριως cod να μου πει εντυπωσεις ...εννοειται και για αλλα games..

Δες όλες τις ερωτήσεις (31)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI, mini DisplayPort

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync, USB Hub
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Η gaming οθόνη υπολογιστή Rog Strix XG32VQ της Asus έχει ανάλυση 2560x1440 και διαγώνιο 31.5 ίντσες. Εξοπλισμένη με VA panel, αποδίδει ζωντανά χρώματα και η εικόνα της έχει υψηλή αντίθεση. Είναι κυρτή (curved) ώστε να έχετε πιο φυσική εμπειρία θέασης, μεγαλύτερο βάθος εικόνας και ευρύτερο οπτικό πεδίο, για να μην κουράζονται εύκολα τα μάτια. Η QHD ανάλυση σας επιτρέπει να έχετε περισσότερα παράθυρα ανοιχτά στην επιφάνεια εργασίας και πιο λεπτομερή εικόνα σε παιχνίδια και editing. Έχει ρυθμό ανανέωσης 144Hz, που προσφέρει καθαρή εικόνα και λιγότερο motion blur στα παιχνίδια.

Η οθόνη διαθέτει τεχνολογία FreeSync, που απευθύνεται κυρίως στους gamers αφού βελτιώνει την απόδοση, όταν συνδυαστεί με κάρτα γραφικών AMD. Συγχρονίζοντας δυναμικά το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με το ρυθμό καρέ της εικόνας, το FreeSync ελαχιστοποιεί τα σπασίματα και τις ρωγμές στην εικόνα, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτο και ομαλό gaming.

Για να εκμεταλλευτείτε πλήρως τα χαρακτηριστικά της οθόνης σας, χρειάζεται να έχετε κάρτα γραφικών που μπορεί να τα υποστηρίξει.

  • Ανάλυση: 2560x1440
  • Χρόνος Απόκρισης (GTG): 4ms
  • Ρυθμός Ανανέωσης: 144Hz
  • Δυνατότητες & Λειτουργίες: FreeSync, USB Hub
  • Τύπος Σύνδεσης: DisplayPort, HDMI, mini DisplayPort

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα και είναι ξεκούραστη.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (31)

  1. 24
  2. 5
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Γωνία θέασης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Giannis markou
    3
    1 στους 42 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει δεν μπορώ να πω πολύ καλή οθόνη ειδικά για 4k εγώ την έχω με asus rtx 2070 και την τρέχω σε 4k αλά η τιμή είναι λίγο υπερβολικη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hoonigun
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καμένο sub pixel από την πρώτη μέρα... Έτσι μου την πούλησαν δηλαδή, ευτυχώς για καλή μου τύχη την αγόρασα από έμπιστη Ελληνική αντιπροσωπεία κ ευελπιστώ να έχω καλά ξεμπερδέματα.

    Αλλάζω την βαθμολογία καθώς η Asus με εξυπηρέτησε, και μου αντικατεστησε την οθόνη με μια καινούρια άμεσα χωρίς πολλά πολλά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vgiannakos
    3
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή οθόνη σε όλα της. Ποιότητα εικόνας, ταχύτητα απόκρισης, ανάλυση, υποστηρίζει και gsync τελικά. Με πολύ όμορφο εφέ φωτισμού, ειδικά αv κάποιος έχει ROG set up. Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω είναι η τιμή που είναι τσουχτερή. Οπότε τη συνιστώ μόνο σε οπαδούς της ROG σειράς προϊόντων!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • unipan56
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το μόνιτορ δεν υπάρχει απογείωσε ολο το σύστημα φανταστικά χρώματα πολύ καλο μαύρο. Όσο αφορά το μέγεθος σε λίγες ώρες το συνήθισα. Τώρα αν αξίζει τα χρήματα που έχει εξαρτάται από πόσα θέλει κάποιος να δώσει για μόνιτορ. αν πάτε για 1440p μόνιτορ και σε αυτές τις ίντσες το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christod1
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την παρελαβα χθες. Wow. Παρα παρα πολυ καλη. Λιγο μεγαλη αλλα απο τι λενε, το συνηθιζεις. Απο εικονα, φανταστικη. Παρτε την με κλειστα τα ματια. Την εχω με Ryzen 7 2700, GTX 1070 FE, 16GB DDR4, B450 mobo...

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Trachanas
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή οθόνη για gaming. Από 24αρα πήγα σε αυτήν και φοβόμουν μήπως είναι κουραστική λόγω μεγέθους. Καμία σχέση όμως επειδή είναι curved την βολεύτηκα αμέσως. Εγώ είχα μπράτσο και την έβαλα οπότε πιάνει ελάχιστο χώρο. Αν την βάλεις στο σταντ της θέλει πολύ χώρο. Έχει φοβερά χρώματα για gaming. Κανένα καμένο pixel για εμένα αλλά έτσι και αλλιώς αγόρασα Asus για την εγγύηση που προσφέρει σε σχέση με φτηνότερες οθόνες με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Αν έχετε να τα διαθέσετε τόσα λεφτά για καινούρια οθόνη πιστεύω δεν θα το μετανιώσετε

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavericksama
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό μοντέλο, θέλει κάποιες ώρες συνήθειας για όσους ανεβαίνουν σε ιντσες.

    Προσοχή με την βάση. Είναι αρκετά μεγάλη και θέλει βάθος γραφείου.

    Προσωπικά χρησιμοποίησα βραχίονα γραφείου.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mgbtates
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συνδέστε με display port κάντε τις ρυθμίσεις από τις ρυθμίσεις οθόνης για το g sync κατεβάστε και ενημερώστε τα drivers για την καρτα γραφικών σας βάλτε fps mode και καλό σας ταξίδι!!! 10/10

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltosmanolas
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καταπληκτική οθόνη αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω.η οθόνη μου ήρθε χωρίς κανένα απολύτως ελάττωμα.προτεινομενη επιφανεια γραφειου τουλαχιστον 110cm πλατος. η βαση του μονιτορ ειναι πολυ μεγαλη εγω την εβγαλα την βαση αν και ειναι πολυ ωραια και την εβαλα σε ενα Arctic Z1 Basic arm.το γραφείο μου ειναι Μήκος: 160 cm
    Πλάτος: 80 cm

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis Kotsopoulos
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά η οθόνη με ευχάριστησε αρκετά μακάρι να ήταν λίγο πιο φθηνή και πρώτου την παραγγελεις να τσεκαρεςι άμα έχεις χώρο να την τοποθετήσεις

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • viktwraskougkas
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστη σε όλα της.Καο εγώ ζευγάρι με μια 1070ti και παίζει άψογα τα πάντα σε 2K ανάλυση.
    Αγοράζετε άφοβα είναι εξαιρετική!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos787
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά οποίος σκέφτεται να την αγοράσει έπρεπε να τ έχει κάνει ήδη!! Είναι στην κατοχή μ ελάχιστες μέρες αλλά έχω ξετρελαθει με τα πάντα σε αυτήν την οθόνη! Θέλετε μεγάλο γραφείο να ξέρετε λόγο του πως στηρίζεται η οθόνη! Για αυτό που είδα από άποψη χρημάτων είναι το ότι πληρώνεις παίρνεις,πολύ στιβαρή οθόνη ωραία υλικά και απίστευτο design!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Raf_Argy
    5
    21 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Kοσμημα και τερας ταυτοχρονα!Πανεμορφη,στιβαρη κατασκευη!Υπεροχη εικονα,εντονα χρωματα,καμπυλη οσο πρεπει ,γρηγορη αποκριση για fps games!Μηδαμινο backlight bleeding,κανενα καμμενο πιξελ,αριστη στις γωνιες θεασης!Ειμαι καταευχαριστημενος σε βαθμο που σκεφτομαι να παρω και 2η να τις ενωσω..Χρειαζεστε μακρυ(φαρδυ,οπως θελετε πειτε το) γραφειο γιατι ειναι πολλες οι 32 ιντσες στα 16:9..Συστημενη ανεπιφυλακτα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στιβαρή, πολύ καλό μέγεθος. Απόλυτα ικανοποιημένος

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικα αφωνος..πολυ καλη εικονα,ειναι μεγαλη και θες βαθος στο γραιφειο.πολυ ομορφη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εντάξει δεν μπορώ να πω πολύ καλή οθόνη ειδικά για 4k εγώ την έχω με asus rtx 2070 και την τρέχω σε 4k αλά η τιμή είναι λίγο υπερβολικη

    1
  • Καμένο sub pixel από την πρώτη μέρα... Έτσι μου την πούλησαν δηλαδή, ευτυχώς για καλή μου τύχη την αγόρασα από έμπιστη Ελληνική αντιπροσωπεία κ ευελπιστώ να έχω καλά ξεμπερδέματα.

    Αλλάζω την βαθμολογία καθώς η Asus με εξυπηρέτησε, και μου αντικατεστησε την οθόνη με μια καινούρια άμεσα χωρίς πολλά πολλά

    5
  • Πολύ καλή οθόνη σε όλα της. Ποιότητα εικόνας, ταχύτητα απόκρισης, ανάλυση, υποστηρίζει και gsync τελικά. Με πολύ όμορφο εφέ φωτισμού, ειδικά αv κάποιος έχει ROG set up. Το μόνο μειονέκτημα που βρίσκω είναι η τιμή που είναι τσουχτερή. Οπότε τη συνιστώ μόνο σε οπαδούς της ROG σειράς προϊόντων!

    10
  • το μόνιτορ δεν υπάρχει απογείωσε ολο το σύστημα φανταστικά χρώματα πολύ καλο μαύρο. Όσο αφορά το μέγεθος σε λίγες ώρες το συνήθισα. Τώρα αν αξίζει τα χρήματα που έχει εξαρτάται από πόσα θέλει κάποιος να δώσει για μόνιτορ. αν πάτε για 1440p μόνιτορ και σε αυτές τις ίντσες το συγκεκριμένο είναι μονόδρομος.

    3
  • Δες τα όλα