Radio-CD Player

Sencor Φορητό Ηχοσύστημα με Bluetooth / CD / USB / Ραδιόφωνο Μαύρο Κωδικός: SPT 5800

Κύρια χαρακτηριστικά του SPT 5800:

  • Ισχύς εξόδου: 25 W RMS (2 x 12,5 W)
  • Δύο ενεργά ηχεία 4 Ohm 4"
  • Δύο παθητικά ηχεία που ενισχύουν τους χαμηλούς τόνους
  • Λειτουργία Disco LED (7 χρώματα) με παλμική...

Κύρια χαρακτηριστικά του SPT 5800:

  • Ισχύς εξόδου: 25 W RMS (2 x 12,5 W)
  • Δύο ενεργά ηχεία 4 Ohm 4"
  • Δύο παθητικά ηχεία που ενισχύουν τους χαμηλούς τόνους
  • Λειτουργία Disco LED (7 χρώματα) με παλμική λειτουργία
  • Equalizer (Rock, Pop, Jazz, Flat, Classic)
  • Επιφάνεια καουτσούκ
  • Αναπαραγωγή CD-R/RW, Bluetooth, MP3 και USB
  • Προγραμματιζόμενη αναπαραγωγή: για CD 20...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
114 28
Παράδοση Παρ, 03 Ιουλ - Τρί, 07 Ιουλ
7,50 € σε Skroutz Point ή 8,50 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 2,50 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από 247home 4,5 (50)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Compact & Φορητά Ηχοσυστήματα στη σελίδα του 247home
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Κύρια χαρακτηριστικά του SPT 5800:

  • Ισχύς εξόδου: 25 W RMS (2 x 12,5 W)
  • Δύο ενεργά ηχεία 4 Ohm 4"
  • Δύο παθητικά ηχεία που ενισχύουν τους χαμηλούς τόνους
  • Λειτουργία Disco LED (7 χρώματα) με παλμική λειτουργία
  • Equalizer (Rock, Pop, Jazz, Flat, Classic)
  • Επιφάνεια καουτσούκ
  • Αναπαραγωγή CD-R/RW, Bluetooth, MP3 και USB
  • Προγραμματιζόμενη αναπαραγωγή: για CD 20 τραγούδια, για MP3 έως 99 τραγούδια
  • Bluetooth V2.1 + Υποδοχή EDRZUSB
  • Είσοδος AUX-IN για σύνδεση εξωτερικής συσκευής, υποδοχή 3,5 mm
  • AUX-OUT έξοδος για σύνδεση ακουστικών, υποδοχή 3,5 mm
  • Stereo δέκτης ραδιοφώνου FM 87,5-108 MHz
  • Ψηφιακός συντονισμός και εμφάνιση των λαμβανόμενων συχνοτήτων σήματος
  • Καθορισμός σταθμών: 30 για ραδιόφωνο FM
  • Τηλεσκοπική κεραία για λήψη ραδιοφώνου FM
  • Ένδειξη στερεοφωνικής λήψης FM
  • Ένδειξη ετοιμότητας: Φ 3 mm κόκκινη οθόνη LED LCD με οπίσθιο φωτισμό
  • Τροφοδοτικό AC 230 V / 50 Hz ή μπαταρίες τύπου D / LR20 8 x 1,5 V (δεν περιλαμβάνονται)
  • Κατανάλωση ενέργειας: 48 W
  • Διαστάσεις: 500 x 196 x 211 mm
  • Βάρος: 3,4 κιλά

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
SPT 5800
Μέσο Αναπαραγωγής
Bluetooth, CD Player, USB, Ραδιόφωνο
Τροφοδοσία
Μπαταρίας
Παιδικό
-
Retro
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Χειρισμός
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δ.Σ.
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    - ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
    Υψηλή τιμή, μεγάλος όγκος συσκευής για το τίποτα, αρκετά προβληματικό αποτέλεσμα στον ήχο που είναι άδειος, με μεγάλη έλλειψη μπάσου, και αρκετά λάθος και ψεύτικος, όχι κατάλληλος για καλή ακρόαση μουσικής και φωνής, περισσότερο στο ραδιόφωνο. Στις άλλες πηγές ήχου τα πράγματα είναι οπωσδήποτε πιό αξιοπρεπή (χωρίς όμως, φυσικά, να μπορείς να τα πεις και καλά), και ειδικά στο cd (η πηγή καλού ήχου δεν προβάλλει τόσο τα προβληματικά στοιχεία του μουσικού του χαρακτήρα, που στο ραδιόφωνο έχουν καταστροφικά αποτελέσματα - καμμία αμφιβολία όμως ότι ο ήχος είναι ψεύτικος και ελλιπής).
    Πραγματικό μπάσο... ξεχάστε το (σχεδόν ούτε υποκατάστατο μπάσου δεν υπάρχει, εκτός από την επιλογή CLASSIC του equalizer, όπου κάτι ψιλοδίνει (όχι πραγματικό μπάσο βέβαια) για να σε ξεγελάσει).
    Επίσης ξεχάστε την οποιαδήποτε φυσικότητα στον ήχο (είναι αρκετά ψεύτικος).
    Θαυμάσιας λήψης ραδιόφωνο και μεγάλη ευχρηστία της συσκευής.
    Λόγω ήχου (που ειδικά στο ραδιόφωνο δύσκολα ακούγεται) δεν προτείνεται, όχι μόνο για την κατηγορία τιμής του αλλά και σε χαμηλότερη τιμή κατ' εμέ. Αγορά που την μετανοιώνεις.
    Ειδικά αν ενδιαφέρει πολύ το ραδιόφωνο, η εξαιρετική λήψη του πάει στράφι εξ αιτίας του κακού του ήχου. Αν περιοριζόμουν μόνο στον ήχο από το ραδιόφωνο θα του είχα βάλει 1 αστεράκι.
    -------------------------
    Θα προσπαθήσω να δώσω αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο boombox, αλλά πάντως το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Θα έπρεπε να του βάλω 1,5+ αστεράκι για τα περίπου 110 ευρώ που κοστίζει, οπότε τελικά θα προτιμήσω τα 2, για να μην το θάψω τελείως.
    Λέγεται boombox αλλά το boom δηλ. το μπάσο δεν θα το βρήτε.
    Ο όγκος του είναι μεγάλος αλλά αυτό δεν μεταφράζεται σε γεμάτο ήχο και μπάσο αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
    Τα παρακάτω, αποτελώντας πάντως χαρακτηριστικά του ήχου του και για τις άλλες πηγές, ισχύουν πολύ περισσότερο για το ραδιόφωνο που όμως είναι μια από τις κύριες χρησιμότητες μιας τέτοιας συσκευής.
    Το μπάσο είναι ρηχό και αδύναμο και ο ήχος άδειος, και για να το βοηθήσετε, για να γεμίσει κάπως ο ήχος και να φαίνεται πιό πλήρης, πρέπει η συσκευή να τοποθετηθεί κοντά στον τοίχο και η επιφάνεια στην οποία κάθεται να εξέχει αρκετά μπροστά από την πρόσοψή του για να βοηθήσει και ο ανακλώμενος ήχος. Αν είναι σε θέση που έχει επιφάνεια πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά (και πίσω επίσης επιθυμητό) ακόμα καλύτερα. Αν δεν γίνουν όλα αυτά, ίσως θα αναγκαστείτε να καταφύγετε στην ρύθμιση του equalizer CLASSIC που ενισχύει τις χαμηλομεσαίες και θα γεμίσει σε αρκετό βαθμό τον άδειο ήχο, με όχι τόσο φυσικό τρόπο βέβαια, θα τον μπουκώσει αρκετά και θα μειώσει πολύ την διαύγεια και την λεπτομέρεια - αλλά τι να κάνουμε; - λίγο πραγματικό μπάσο δεν μπορούμε να πάρουμε με τίποτα. Με τοποθέτηση σαν αυτές που είπα πριν, μάλλον θα προτιμήσετε την ρύθμιση ROCK που έχει και σαφώς περισσότερα πρίμα και καθαρότητα, είναι πιό πειστική αν και πιο άδεια (αλλά όχι και ψεύτικα φουσκωμένη), μια όμως ρύθμιση που μπορεί να την προτιμήσετε ούτως ή άλλως τελικά, γιατί δείχνει η καλύτερη. Πάντως όλα αυτά τα προηγούμενα είναι στην πραγματικότητα απεγνωσμένες προσπάθειες να πετύχεις κάτι που δεν γίνεται. Όταν παίζεις ραδιόφωνο και κοιτάς το μηχάνημα δεν μπορείς να πιστέψεις ότι αυτός ο κάπως μικρός και άδειος ήχος βγαίνει από κάτι τόσο ογκώδες.
    Ο ήχος του γενικά, εκτός από αρκετά άδειος, είναι λίγο αφύσικος και artificial, και φαίνεται αρκετά ψεύτικος, πράγμα που το καταλαβαίνεις αμέσως σε σύγκριση με κάτι άλλο πιό normal. Φαίνεται σαν να έχει βγει μέσα από ένα σωρό φίλτρα οπότε να ακούγεται σαν κάτι επεξεργασμένο και όχι πραγματικό.
    Είναι στρογγυλεμένος, καθόλου ισορροπημένος, οι χρωματισμοί του είναι πολύ πάνω από το αποδεκτό και χαλάνε πολύ τις χροιές (υπάρχει περιοχή του φάσματος πολύ τονισμένη, που εκτός της κακής επίδρασης στους άλλους ήχους, κάνει και τη φωνή αρκετά ένρινη και αφύσικη), στερείται φυσικότητας και ζεστασιάς και αυτό το θεωρώ χειρότερο από την έλλειψη μπάσου.
    Ενώ λοιπόν ο ήχος στο ραδιόφωνο σχεδόν δεν υποφέρεται, οι άλλες πηγές ήχου (που έχουν φυσικά καλύτερο ήχο γενικά) ακούγονται πιό αξιοπρεπώς (πράγμα που ισχύει πολύ περισσότερο στο cd), απέχοντας όμως αρκετά από το "καλά". Φυσικά υπάρχει πάντα αυτή η αίσθηση του άδειου ήχου και η έλλειψη μπάσου, αλλά ο ήχος σε σχέση με το ραδιόφωνο είναι πολύ καλύτερος, έχοντας βέβαια, αλλά οπωσδήποτε λιγότερο ενοχλητική, αυτή την ψεύτικη και ένρινη χροιά, με καλύτερο το cd.
    Bluetooth δεν δοκίμασα ακόμα.
    Το ραδιοφώνο πάντως έχει θαυμάσια λήψη και το μηχάνημα έχει μεγάλη ευκολία χρήσης.
    Έχει αρκετή ένταση (όχι ότι περνιέται και για 25 W) και όταν δυναμώνεις γίνεται πιό μεγάλος ο ήχος και πείθει περισσότερο, αλλά οι χρωματισμοί του και η έλλειψη μπάσου το κάνουν να ακούγεται σαν να φωνάζει.
    Έχει next και previous folder (αλλά με εκνευριστικά παρατεταμένο πάτημα των αντίστοιχων πλήκτρων, ενώ το στιγμιαίο πάτημα κάνει μετακίνηση κατά 10 κομμάτια // ανάποδα θα έπρεπε να γίνεται κατά τη γνώμη μου).
    Δεν έχει timer off και extra bass αλλά κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι του λείπει κάτι.
    Και κάτι για το display. Για να βλέπεις καθαρά, η συσκευή πρέπει να είναι χαμηλότερα από εσένα. Αν δεν είναι, εξαφανίζεται στην ευθεία, αλλά από μια γωνία και μετά (στο οριζόντιο επίπεδο) κάπως, έστω δύσκολα, βλέπεις να διαβάσεις.
    Εμένα μου έχει βγάλει ένα πρόβλημα που δεν ξέρω τι θα κάνω. Κάποια στιγμή, όποιο πλήκτρο και να πάταγα από το remote control το μηχάνημα έσβηνε. Το άναβα ξανά, πάταγα οποιοδήποτε πλήκτρο ξαναέσβηνε. Μετά από κάποιο, αρκετά σύντομο, διάστημα σταμάτησε να το κάνει και έκτοτε λειτουργούσε κανονικά. Κάποια στιγμή το πήγα σε άλλη θέση (και πρίζα), μου το έκανε πάλι για πολύ λίγο και μετά όλα κανονικά. Τι θα κάνω τώρα με αυτό δεν ξέρω. Γιατί μπορεί να το πάω στο service και να μην βγάζει αυτό το πρόβλημα.
    Συμπέρασμα - γύρω στα 110 ευρώ που πουλιέται είναι πολλά τα λεφτά και δεν τα δικαιολογεί καθόλου. Σαφώς μπορείτε καλύτερα και φτηνότερα. Εγώ μάλιστα θεωρώ τον ήχο του καθόλου φυσικό και λάθος (πράγμα που βγαίνει πολύ περισσότερο στο ραδιόφωνο, αλλά και στις άλλες πηγές λάθος είναι), οπότε και για μικρότερη τιμή λέω όχι.
    Τέλος, άσχετα με τη συγκεκριμένη συσκευή, θα αναρωτηθώ και πάλι γιατί η sencor σταμάτησε να κυκλοφορεί το εκπληκτικό SSS 301, που ευτυχώς πρόλαβα και πήρα δύο κομμάτια για μένα και ένα για δώρο, και που ήταν η απόλυτη αγορά.
    Σ.Δ.

    • Χειρισμός
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πηρα μεταχειρισμεννο 55 ευρω καλο για τα λευτα αυτα

    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • - ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
    Υψηλή τιμή, μεγάλος όγκος συσκευής για το τίποτα, αρκετά προβληματικό αποτέλεσμα στον ήχο που είναι άδειος, με μεγάλη έλλειψη μπάσου, και αρκετά λάθος και ψεύτικος, όχι κατάλληλος για καλή ακρόαση μουσικής και φωνής, περισσότερο στο ραδιόφωνο. Στις άλλες πηγές ήχου τα πράγματα είναι οπωσδήποτε πιό αξιοπρεπή (χωρίς όμως, φυσικά, να μπορείς να τα πεις και καλά), και ειδικά στο cd (η πηγή καλού ήχου δεν προβάλλει τόσο τα προβληματικά στοιχεία του μουσικού του χαρακτήρα, που στο ραδιόφωνο έχουν καταστροφικά αποτελέσματα - καμμία αμφιβολία όμως ότι ο ήχος είναι ψεύτικος και ελλιπής).
    Πραγματικό μπάσο... ξεχάστε το (σχεδόν ούτε υποκατάστατο μπάσου δεν υπάρχει, εκτός από την επιλογή CLASSIC του equalizer, όπου κάτι ψιλοδίνει (όχι πραγματικό μπάσο βέβαια) για να σε ξεγελάσει).
    Επίσης ξεχάστε την οποιαδήποτε φυσικότητα στον ήχο (είναι αρκετά ψεύτικος).
    Θαυμάσιας λήψης ραδιόφωνο και μεγάλη ευχρηστία της συσκευής.
    Λόγω ήχου (που ειδικά στο ραδιόφωνο δύσκολα ακούγεται) δεν προτείνεται, όχι μόνο για την κατηγορία τιμής του αλλά και σε χαμηλότερη τιμή κατ' εμέ. Αγορά που την μετανοιώνεις.
    Ειδικά αν ενδιαφέρει πολύ το ραδιόφωνο, η εξαιρετική λήψη του πάει στράφι εξ αιτίας του κακού του ήχου. Αν περιοριζόμουν μόνο στον ήχο από το ραδιόφωνο θα του είχα βάλει 1 αστεράκι.
    -------------------------
    Θα προσπαθήσω να δώσω αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο boombox, αλλά πάντως το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Θα έπρεπε να του βάλω 1,5+ αστεράκι για τα περίπου 110 ευρώ που κοστίζει, οπότε τελικά θα προτιμήσω τα 2, για να μην το θάψω τελείως.
    Λέγεται boombox αλλά το boom δηλ. το μπάσο δεν θα το βρήτε.
    Ο όγκος του είναι μεγάλος αλλά αυτό δεν μεταφράζεται σε γεμάτο ήχο και μπάσο αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
    Τα παρακάτω, αποτελώντας πάντως χαρακτηριστικά του ήχου του και για τις άλλες πηγές, ισχύουν πολύ περισσότερο για το ραδιόφωνο που όμως είναι μια από τις κύριες χρησιμότητες μιας τέτοιας συσκευής.
    Το μπάσο είναι ρηχό και αδύναμο και ο ήχος άδειος, και για να το βοηθήσετε, για να γεμίσει κάπως ο ήχος και να φαίνεται πιό πλήρης, πρέπει η συσκευή να τοποθετηθεί κοντά στον τοίχο και η επιφάνεια στην οποία κάθεται να εξέχει αρκετά μπροστά από την πρόσοψή του για να βοηθήσει και ο ανακλώμενος ήχος. Αν είναι σε θέση που έχει επιφάνεια πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά (και πίσω επίσης επιθυμητό) ακόμα καλύτερα. Αν δεν γίνουν όλα αυτά, ίσως θα αναγκαστείτε να καταφύγετε στην ρύθμιση του equalizer CLASSIC που ενισχύει τις χαμηλομεσαίες και θα γεμίσει σε αρκετό βαθμό τον άδειο ήχο, με όχι τόσο φυσικό τρόπο βέβαια, θα τον μπουκώσει αρκετά και θα μειώσει πολύ την διαύγεια και την λεπτομέρεια - αλλά τι να κάνουμε; - λίγο πραγματικό μπάσο δεν μπορούμε να πάρουμε με τίποτα. Με τοποθέτηση σαν αυτές που είπα πριν, μάλλον θα προτιμήσετε την ρύθμιση ROCK που έχει και σαφώς περισσότερα πρίμα και καθαρότητα, είναι πιό πειστική αν και πιο άδεια (αλλά όχι και ψεύτικα φουσκωμένη), μια όμως ρύθμιση που μπορεί να την προτιμήσετε ούτως ή άλλως τελικά, γιατί δείχνει η καλύτερη. Πάντως όλα αυτά τα προηγούμενα είναι στην πραγματικότητα απεγνωσμένες προσπάθειες να πετύχεις κάτι που δεν γίνεται. Όταν παίζεις ραδιόφωνο και κοιτάς το μηχάνημα δεν μπορείς να πιστέψεις ότι αυτός ο κάπως μικρός και άδειος ήχος βγαίνει από κάτι τόσο ογκώδες.
    Ο ήχος του γενικά, εκτός από αρκετά άδειος, είναι λίγο αφύσικος και artificial, και φαίνεται αρκετά ψεύτικος, πράγμα που το καταλαβαίνεις αμέσως σε σύγκριση με κάτι άλλο πιό normal. Φαίνεται σαν να έχει βγει μέσα από ένα σωρό φίλτρα οπότε να ακούγεται σαν κάτι επεξεργασμένο και όχι πραγματικό.
    Είναι στρογγυλεμένος, καθόλου ισορροπημένος, οι χρωματισμοί του είναι πολύ πάνω από το αποδεκτό και χαλάνε πολύ τις χροιές (υπάρχει περιοχή του φάσματος πολύ τονισμένη, που εκτός της κακής επίδρασης στους άλλους ήχους, κάνει και τη φωνή αρκετά ένρινη και αφύσικη), στερείται φυσικότητας και ζεστασιάς και αυτό το θεωρώ χειρότερο από την έλλειψη μπάσου.
    Ενώ λοιπόν ο ήχος στο ραδιόφωνο σχεδόν δεν υποφέρεται, οι άλλες πηγές ήχου (που έχουν φυσικά καλύτερο ήχο γενικά) ακούγονται πιό αξιοπρεπώς (πράγμα που ισχύει πολύ περισσότερο στο cd), απέχοντας όμως αρκετά από το "καλά". Φυσικά υπάρχει πάντα αυτή η αίσθηση του άδειου ήχου και η έλλειψη μπάσου, αλλά ο ήχος σε σχέση με το ραδιόφωνο είναι πολύ καλύτερος, έχοντας βέβαια, αλλά οπωσδήποτε λιγότερο ενοχλητική, αυτή την ψεύτικη και ένρινη χροιά, με καλύτερο το cd.
    Bluetooth δεν δοκίμασα ακόμα.
    Το ραδιοφώνο πάντως έχει θαυμάσια λήψη και το μηχάνημα έχει μεγάλη ευκολία χρήσης.
    Έχει αρκετή ένταση (όχι ότι περνιέται και για 25 W) και όταν δυναμώνεις γίνεται πιό μεγάλος ο ήχος και πείθει περισσότερο, αλλά οι χρωματισμοί του και η έλλειψη μπάσου το κάνουν να ακούγεται σαν να φωνάζει.
    Έχει next και previous folder (αλλά με εκνευριστικά παρατεταμένο πάτημα των αντίστοιχων πλήκτρων, ενώ το στιγμιαίο πάτημα κάνει μετακίνηση κατά 10 κομμάτια // ανάποδα θα έπρεπε να γίνεται κατά τη γνώμη μου).
    Δεν έχει timer off και extra bass αλλά κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι του λείπει κάτι.
    Και κάτι για το display. Για να βλέπεις καθαρά, η συσκευή πρέπει να είναι χαμηλότερα από εσένα. Αν δεν είναι, εξαφανίζεται στην ευθεία, αλλά από μια γωνία και μετά (στο οριζόντιο επίπεδο) κάπως, έστω δύσκολα, βλέπεις να διαβάσεις.
    Εμένα μου έχει βγάλει ένα πρόβλημα που δεν ξέρω τι θα κάνω. Κάποια στιγμή, όποιο πλήκτρο και να πάταγα από το remote control το μηχάνημα έσβηνε. Το άναβα ξανά, πάταγα οποιοδήποτε πλήκτρο ξαναέσβηνε. Μετά από κάποιο, αρκετά σύντομο, διάστημα σταμάτησε να το κάνει και έκτοτε λειτουργούσε κανονικά. Κάποια στιγμή το πήγα σε άλλη θέση (και πρίζα), μου το έκανε πάλι για πολύ λίγο και μετά όλα κανονικά. Τι θα κάνω τώρα με αυτό δεν ξέρω. Γιατί μπορεί να το πάω στο service και να μην βγάζει αυτό το πρόβλημα.
    Συμπέρασμα - γύρω στα 110 ευρώ που πουλιέται είναι πολλά τα λεφτά και δεν τα δικαιολογεί καθόλου. Σαφώς μπορείτε καλύτερα και φτηνότερα. Εγώ μάλιστα θεωρώ τον ήχο του καθόλου φυσικό και λάθος (πράγμα που βγαίνει πολύ περισσότερο στο ραδιόφωνο, αλλά και στις άλλες πηγές λάθος είναι), οπότε και για μικρότερη τιμή λέω όχι.
    Τέλος, άσχετα με τη συγκεκριμένη συσκευή, θα αναρωτηθώ και πάλι γιατί η sencor σταμάτησε να κυκλοφορεί το εκπληκτικό SSS 301, που ευτυχώς πρόλαβα και πήρα δύο κομμάτια για μένα και ένα για δώρο, και που ήταν η απόλυτη αγορά.
    Σ.Δ.

    6
  • το πηρα μεταχειρισμεννο 55 ευρω καλο για τα λευτα αυτα

    0
  • 1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κύρια χαρακτηριστικά του SPT 5800:

  • Ισχύς εξόδου: 25 W RMS (2 x 12,5 W)
  • Δύο ενεργά ηχεία 4 Ohm 4"
  • Δύο παθητικά ηχεία που ενισχύουν τους χαμηλούς τόνους
  • Λειτουργία Disco LED (7 χρώματα) με παλμική λειτουργία
  • Equalizer (Rock, Pop, Jazz, Flat, Classic)
  • Επιφάνεια καουτσούκ
  • Αναπαραγωγή CD-R/RW, Bluetooth, MP3 και USB
  • Προγραμματιζόμενη αναπαραγωγή: για CD 20 τραγούδια, για MP3 έως 99 τραγούδια
  • Bluetooth V2.1 + Υποδοχή EDRZUSB
  • Είσοδος AUX-IN για σύνδεση εξωτερικής συσκευής, υποδοχή 3,5 mm
  • AUX-OUT έξοδος για σύνδεση ακουστικών, υποδοχή 3,5 mm
  • Stereo δέκτης ραδιοφώνου FM 87,5-108 MHz
  • Ψηφιακός συντονισμός και εμφάνιση των λαμβανόμενων συχνοτήτων σήματος
  • Καθορισμός σταθμών: 30 για ραδιόφωνο FM
  • Τηλεσκοπική κεραία για λήψη ραδιοφώνου FM
  • Ένδειξη στερεοφωνικής λήψης FM
  • Ένδειξη ετοιμότητας: Φ 3 mm κόκκινη οθόνη LED LCD με οπίσθιο φωτισμό
  • Τροφοδοτικό AC 230 V / 50 Hz ή μπαταρίες τύπου D / LR20 8 x 1,5 V (δεν περιλαμβάνονται)
  • Κατανάλωση ενέργειας: 48 W
  • Διαστάσεις: 500 x 196 x 211 mm
  • Βάρος: 3,4 κιλά

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
SPT 5800
Μέσο Αναπαραγωγής
Bluetooth, CD Player, USB, Ραδιόφωνο
Τροφοδοσία
Μπαταρίας
Παιδικό
-
Retro
-
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ένταση ήχου
  • Χειρισμός
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Δ.Σ.
    2
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    - ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
    Υψηλή τιμή, μεγάλος όγκος συσκευής για το τίποτα, αρκετά προβληματικό αποτέλεσμα στον ήχο που είναι άδειος, με μεγάλη έλλειψη μπάσου, και αρκετά λάθος και ψεύτικος, όχι κατάλληλος για καλή ακρόαση μουσικής και φωνής, περισσότερο στο ραδιόφωνο. Στις άλλες πηγές ήχου τα πράγματα είναι οπωσδήποτε πιό αξιοπρεπή (χωρίς όμως, φυσικά, να μπορείς να τα πεις και καλά), και ειδικά στο cd (η πηγή καλού ήχου δεν προβάλλει τόσο τα προβληματικά στοιχεία του μουσικού του χαρακτήρα, που στο ραδιόφωνο έχουν καταστροφικά αποτελέσματα - καμμία αμφιβολία όμως ότι ο ήχος είναι ψεύτικος και ελλιπής).
    Πραγματικό μπάσο... ξεχάστε το (σχεδόν ούτε υποκατάστατο μπάσου δεν υπάρχει, εκτός από την επιλογή CLASSIC του equalizer, όπου κάτι ψιλοδίνει (όχι πραγματικό μπάσο βέβαια) για να σε ξεγελάσει).
    Επίσης ξεχάστε την οποιαδήποτε φυσικότητα στον ήχο (είναι αρκετά ψεύτικος).
    Θαυμάσιας λήψης ραδιόφωνο και μεγάλη ευχρηστία της συσκευής.
    Λόγω ήχου (που ειδικά στο ραδιόφωνο δύσκολα ακούγεται) δεν προτείνεται, όχι μόνο για την κατηγορία τιμής του αλλά και σε χαμηλότερη τιμή κατ' εμέ. Αγορά που την μετανοιώνεις.
    Ειδικά αν ενδιαφέρει πολύ το ραδιόφωνο, η εξαιρετική λήψη του πάει στράφι εξ αιτίας του κακού του ήχου. Αν περιοριζόμουν μόνο στον ήχο από το ραδιόφωνο θα του είχα βάλει 1 αστεράκι.
    -------------------------
    Θα προσπαθήσω να δώσω αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο boombox, αλλά πάντως το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Θα έπρεπε να του βάλω 1,5+ αστεράκι για τα περίπου 110 ευρώ που κοστίζει, οπότε τελικά θα προτιμήσω τα 2, για να μην το θάψω τελείως.
    Λέγεται boombox αλλά το boom δηλ. το μπάσο δεν θα το βρήτε.
    Ο όγκος του είναι μεγάλος αλλά αυτό δεν μεταφράζεται σε γεμάτο ήχο και μπάσο αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
    Τα παρακάτω, αποτελώντας πάντως χαρακτηριστικά του ήχου του και για τις άλλες πηγές, ισχύουν πολύ περισσότερο για το ραδιόφωνο που όμως είναι μια από τις κύριες χρησιμότητες μιας τέτοιας συσκευής.
    Το μπάσο είναι ρηχό και αδύναμο και ο ήχος άδειος, και για να το βοηθήσετε, για να γεμίσει κάπως ο ήχος και να φαίνεται πιό πλήρης, πρέπει η συσκευή να τοποθετηθεί κοντά στον τοίχο και η επιφάνεια στην οποία κάθεται να εξέχει αρκετά μπροστά από την πρόσοψή του για να βοηθήσει και ο ανακλώμενος ήχος. Αν είναι σε θέση που έχει επιφάνεια πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά (και πίσω επίσης επιθυμητό) ακόμα καλύτερα. Αν δεν γίνουν όλα αυτά, ίσως θα αναγκαστείτε να καταφύγετε στην ρύθμιση του equalizer CLASSIC που ενισχύει τις χαμηλομεσαίες και θα γεμίσει σε αρκετό βαθμό τον άδειο ήχο, με όχι τόσο φυσικό τρόπο βέβαια, θα τον μπουκώσει αρκετά και θα μειώσει πολύ την διαύγεια και την λεπτομέρεια - αλλά τι να κάνουμε; - λίγο πραγματικό μπάσο δεν μπορούμε να πάρουμε με τίποτα. Με τοποθέτηση σαν αυτές που είπα πριν, μάλλον θα προτιμήσετε την ρύθμιση ROCK που έχει και σαφώς περισσότερα πρίμα και καθαρότητα, είναι πιό πειστική αν και πιο άδεια (αλλά όχι και ψεύτικα φουσκωμένη), μια όμως ρύθμιση που μπορεί να την προτιμήσετε ούτως ή άλλως τελικά, γιατί δείχνει η καλύτερη. Πάντως όλα αυτά τα προηγούμενα είναι στην πραγματικότητα απεγνωσμένες προσπάθειες να πετύχεις κάτι που δεν γίνεται. Όταν παίζεις ραδιόφωνο και κοιτάς το μηχάνημα δεν μπορείς να πιστέψεις ότι αυτός ο κάπως μικρός και άδειος ήχος βγαίνει από κάτι τόσο ογκώδες.
    Ο ήχος του γενικά, εκτός από αρκετά άδειος, είναι λίγο αφύσικος και artificial, και φαίνεται αρκετά ψεύτικος, πράγμα που το καταλαβαίνεις αμέσως σε σύγκριση με κάτι άλλο πιό normal. Φαίνεται σαν να έχει βγει μέσα από ένα σωρό φίλτρα οπότε να ακούγεται σαν κάτι επεξεργασμένο και όχι πραγματικό.
    Είναι στρογγυλεμένος, καθόλου ισορροπημένος, οι χρωματισμοί του είναι πολύ πάνω από το αποδεκτό και χαλάνε πολύ τις χροιές (υπάρχει περιοχή του φάσματος πολύ τονισμένη, που εκτός της κακής επίδρασης στους άλλους ήχους, κάνει και τη φωνή αρκετά ένρινη και αφύσικη), στερείται φυσικότητας και ζεστασιάς και αυτό το θεωρώ χειρότερο από την έλλειψη μπάσου.
    Ενώ λοιπόν ο ήχος στο ραδιόφωνο σχεδόν δεν υποφέρεται, οι άλλες πηγές ήχου (που έχουν φυσικά καλύτερο ήχο γενικά) ακούγονται πιό αξιοπρεπώς (πράγμα που ισχύει πολύ περισσότερο στο cd), απέχοντας όμως αρκετά από το "καλά". Φυσικά υπάρχει πάντα αυτή η αίσθηση του άδειου ήχου και η έλλειψη μπάσου, αλλά ο ήχος σε σχέση με το ραδιόφωνο είναι πολύ καλύτερος, έχοντας βέβαια, αλλά οπωσδήποτε λιγότερο ενοχλητική, αυτή την ψεύτικη και ένρινη χροιά, με καλύτερο το cd.
    Bluetooth δεν δοκίμασα ακόμα.
    Το ραδιοφώνο πάντως έχει θαυμάσια λήψη και το μηχάνημα έχει μεγάλη ευκολία χρήσης.
    Έχει αρκετή ένταση (όχι ότι περνιέται και για 25 W) και όταν δυναμώνεις γίνεται πιό μεγάλος ο ήχος και πείθει περισσότερο, αλλά οι χρωματισμοί του και η έλλειψη μπάσου το κάνουν να ακούγεται σαν να φωνάζει.
    Έχει next και previous folder (αλλά με εκνευριστικά παρατεταμένο πάτημα των αντίστοιχων πλήκτρων, ενώ το στιγμιαίο πάτημα κάνει μετακίνηση κατά 10 κομμάτια // ανάποδα θα έπρεπε να γίνεται κατά τη γνώμη μου).
    Δεν έχει timer off και extra bass αλλά κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι του λείπει κάτι.
    Και κάτι για το display. Για να βλέπεις καθαρά, η συσκευή πρέπει να είναι χαμηλότερα από εσένα. Αν δεν είναι, εξαφανίζεται στην ευθεία, αλλά από μια γωνία και μετά (στο οριζόντιο επίπεδο) κάπως, έστω δύσκολα, βλέπεις να διαβάσεις.
    Εμένα μου έχει βγάλει ένα πρόβλημα που δεν ξέρω τι θα κάνω. Κάποια στιγμή, όποιο πλήκτρο και να πάταγα από το remote control το μηχάνημα έσβηνε. Το άναβα ξανά, πάταγα οποιοδήποτε πλήκτρο ξαναέσβηνε. Μετά από κάποιο, αρκετά σύντομο, διάστημα σταμάτησε να το κάνει και έκτοτε λειτουργούσε κανονικά. Κάποια στιγμή το πήγα σε άλλη θέση (και πρίζα), μου το έκανε πάλι για πολύ λίγο και μετά όλα κανονικά. Τι θα κάνω τώρα με αυτό δεν ξέρω. Γιατί μπορεί να το πάω στο service και να μην βγάζει αυτό το πρόβλημα.
    Συμπέρασμα - γύρω στα 110 ευρώ που πουλιέται είναι πολλά τα λεφτά και δεν τα δικαιολογεί καθόλου. Σαφώς μπορείτε καλύτερα και φτηνότερα. Εγώ μάλιστα θεωρώ τον ήχο του καθόλου φυσικό και λάθος (πράγμα που βγαίνει πολύ περισσότερο στο ραδιόφωνο, αλλά και στις άλλες πηγές λάθος είναι), οπότε και για μικρότερη τιμή λέω όχι.
    Τέλος, άσχετα με τη συγκεκριμένη συσκευή, θα αναρωτηθώ και πάλι γιατί η sencor σταμάτησε να κυκλοφορεί το εκπληκτικό SSS 301, που ευτυχώς πρόλαβα και πήρα δύο κομμάτια για μένα και ένα για δώρο, και που ήταν η απόλυτη αγορά.
    Σ.Δ.

    • Χειρισμός
    • Ένταση ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πηρα μεταχειρισμεννο 55 ευρω καλο για τα λευτα αυτα

    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • - ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ
    Υψηλή τιμή, μεγάλος όγκος συσκευής για το τίποτα, αρκετά προβληματικό αποτέλεσμα στον ήχο που είναι άδειος, με μεγάλη έλλειψη μπάσου, και αρκετά λάθος και ψεύτικος, όχι κατάλληλος για καλή ακρόαση μουσικής και φωνής, περισσότερο στο ραδιόφωνο. Στις άλλες πηγές ήχου τα πράγματα είναι οπωσδήποτε πιό αξιοπρεπή (χωρίς όμως, φυσικά, να μπορείς να τα πεις και καλά), και ειδικά στο cd (η πηγή καλού ήχου δεν προβάλλει τόσο τα προβληματικά στοιχεία του μουσικού του χαρακτήρα, που στο ραδιόφωνο έχουν καταστροφικά αποτελέσματα - καμμία αμφιβολία όμως ότι ο ήχος είναι ψεύτικος και ελλιπής).
    Πραγματικό μπάσο... ξεχάστε το (σχεδόν ούτε υποκατάστατο μπάσου δεν υπάρχει, εκτός από την επιλογή CLASSIC του equalizer, όπου κάτι ψιλοδίνει (όχι πραγματικό μπάσο βέβαια) για να σε ξεγελάσει).
    Επίσης ξεχάστε την οποιαδήποτε φυσικότητα στον ήχο (είναι αρκετά ψεύτικος).
    Θαυμάσιας λήψης ραδιόφωνο και μεγάλη ευχρηστία της συσκευής.
    Λόγω ήχου (που ειδικά στο ραδιόφωνο δύσκολα ακούγεται) δεν προτείνεται, όχι μόνο για την κατηγορία τιμής του αλλά και σε χαμηλότερη τιμή κατ' εμέ. Αγορά που την μετανοιώνεις.
    Ειδικά αν ενδιαφέρει πολύ το ραδιόφωνο, η εξαιρετική λήψη του πάει στράφι εξ αιτίας του κακού του ήχου. Αν περιοριζόμουν μόνο στον ήχο από το ραδιόφωνο θα του είχα βάλει 1 αστεράκι.
    -------------------------
    Θα προσπαθήσω να δώσω αρκετές πληροφορίες για το συγκεκριμένο boombox, αλλά πάντως το συμπέρασμα είναι ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Θα έπρεπε να του βάλω 1,5+ αστεράκι για τα περίπου 110 ευρώ που κοστίζει, οπότε τελικά θα προτιμήσω τα 2, για να μην το θάψω τελείως.
    Λέγεται boombox αλλά το boom δηλ. το μπάσο δεν θα το βρήτε.
    Ο όγκος του είναι μεγάλος αλλά αυτό δεν μεταφράζεται σε γεμάτο ήχο και μπάσο αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο.
    Τα παρακάτω, αποτελώντας πάντως χαρακτηριστικά του ήχου του και για τις άλλες πηγές, ισχύουν πολύ περισσότερο για το ραδιόφωνο που όμως είναι μια από τις κύριες χρησιμότητες μιας τέτοιας συσκευής.
    Το μπάσο είναι ρηχό και αδύναμο και ο ήχος άδειος, και για να το βοηθήσετε, για να γεμίσει κάπως ο ήχος και να φαίνεται πιό πλήρης, πρέπει η συσκευή να τοποθετηθεί κοντά στον τοίχο και η επιφάνεια στην οποία κάθεται να εξέχει αρκετά μπροστά από την πρόσοψή του για να βοηθήσει και ο ανακλώμενος ήχος. Αν είναι σε θέση που έχει επιφάνεια πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά (και πίσω επίσης επιθυμητό) ακόμα καλύτερα. Αν δεν γίνουν όλα αυτά, ίσως θα αναγκαστείτε να καταφύγετε στην ρύθμιση του equalizer CLASSIC που ενισχύει τις χαμηλομεσαίες και θα γεμίσει σε αρκετό βαθμό τον άδειο ήχο, με όχι τόσο φυσικό τρόπο βέβαια, θα τον μπουκώσει αρκετά και θα μειώσει πολύ την διαύγεια και την λεπτομέρεια - αλλά τι να κάνουμε; - λίγο πραγματικό μπάσο δεν μπορούμε να πάρουμε με τίποτα. Με τοποθέτηση σαν αυτές που είπα πριν, μάλλον θα προτιμήσετε την ρύθμιση ROCK που έχει και σαφώς περισσότερα πρίμα και καθαρότητα, είναι πιό πειστική αν και πιο άδεια (αλλά όχι και ψεύτικα φουσκωμένη), μια όμως ρύθμιση που μπορεί να την προτιμήσετε ούτως ή άλλως τελικά, γιατί δείχνει η καλύτερη. Πάντως όλα αυτά τα προηγούμενα είναι στην πραγματικότητα απεγνωσμένες προσπάθειες να πετύχεις κάτι που δεν γίνεται. Όταν παίζεις ραδιόφωνο και κοιτάς το μηχάνημα δεν μπορείς να πιστέψεις ότι αυτός ο κάπως μικρός και άδειος ήχος βγαίνει από κάτι τόσο ογκώδες.
    Ο ήχος του γενικά, εκτός από αρκετά άδειος, είναι λίγο αφύσικος και artificial, και φαίνεται αρκετά ψεύτικος, πράγμα που το καταλαβαίνεις αμέσως σε σύγκριση με κάτι άλλο πιό normal. Φαίνεται σαν να έχει βγει μέσα από ένα σωρό φίλτρα οπότε να ακούγεται σαν κάτι επεξεργασμένο και όχι πραγματικό.
    Είναι στρογγυλεμένος, καθόλου ισορροπημένος, οι χρωματισμοί του είναι πολύ πάνω από το αποδεκτό και χαλάνε πολύ τις χροιές (υπάρχει περιοχή του φάσματος πολύ τονισμένη, που εκτός της κακής επίδρασης στους άλλους ήχους, κάνει και τη φωνή αρκετά ένρινη και αφύσικη), στερείται φυσικότητας και ζεστασιάς και αυτό το θεωρώ χειρότερο από την έλλειψη μπάσου.
    Ενώ λοιπόν ο ήχος στο ραδιόφωνο σχεδόν δεν υποφέρεται, οι άλλες πηγές ήχου (που έχουν φυσικά καλύτερο ήχο γενικά) ακούγονται πιό αξιοπρεπώς (πράγμα που ισχύει πολύ περισσότερο στο cd), απέχοντας όμως αρκετά από το "καλά". Φυσικά υπάρχει πάντα αυτή η αίσθηση του άδειου ήχου και η έλλειψη μπάσου, αλλά ο ήχος σε σχέση με το ραδιόφωνο είναι πολύ καλύτερος, έχοντας βέβαια, αλλά οπωσδήποτε λιγότερο ενοχλητική, αυτή την ψεύτικη και ένρινη χροιά, με καλύτερο το cd.
    Bluetooth δεν δοκίμασα ακόμα.
    Το ραδιοφώνο πάντως έχει θαυμάσια λήψη και το μηχάνημα έχει μεγάλη ευκολία χρήσης.
    Έχει αρκετή ένταση (όχι ότι περνιέται και για 25 W) και όταν δυναμώνεις γίνεται πιό μεγάλος ο ήχος και πείθει περισσότερο, αλλά οι χρωματισμοί του και η έλλειψη μπάσου το κάνουν να ακούγεται σαν να φωνάζει.
    Έχει next και previous folder (αλλά με εκνευριστικά παρατεταμένο πάτημα των αντίστοιχων πλήκτρων, ενώ το στιγμιαίο πάτημα κάνει μετακίνηση κατά 10 κομμάτια // ανάποδα θα έπρεπε να γίνεται κατά τη γνώμη μου).
    Δεν έχει timer off και extra bass αλλά κατά τα άλλα δεν νομίζω ότι του λείπει κάτι.
    Και κάτι για το display. Για να βλέπεις καθαρά, η συσκευή πρέπει να είναι χαμηλότερα από εσένα. Αν δεν είναι, εξαφανίζεται στην ευθεία, αλλά από μια γωνία και μετά (στο οριζόντιο επίπεδο) κάπως, έστω δύσκολα, βλέπεις να διαβάσεις.
    Εμένα μου έχει βγάλει ένα πρόβλημα που δεν ξέρω τι θα κάνω. Κάποια στιγμή, όποιο πλήκτρο και να πάταγα από το remote control το μηχάνημα έσβηνε. Το άναβα ξανά, πάταγα οποιοδήποτε πλήκτρο ξαναέσβηνε. Μετά από κάποιο, αρκετά σύντομο, διάστημα σταμάτησε να το κάνει και έκτοτε λειτουργούσε κανονικά. Κάποια στιγμή το πήγα σε άλλη θέση (και πρίζα), μου το έκανε πάλι για πολύ λίγο και μετά όλα κανονικά. Τι θα κάνω τώρα με αυτό δεν ξέρω. Γιατί μπορεί να το πάω στο service και να μην βγάζει αυτό το πρόβλημα.
    Συμπέρασμα - γύρω στα 110 ευρώ που πουλιέται είναι πολλά τα λεφτά και δεν τα δικαιολογεί καθόλου. Σαφώς μπορείτε καλύτερα και φτηνότερα. Εγώ μάλιστα θεωρώ τον ήχο του καθόλου φυσικό και λάθος (πράγμα που βγαίνει πολύ περισσότερο στο ραδιόφωνο, αλλά και στις άλλες πηγές λάθος είναι), οπότε και για μικρότερη τιμή λέω όχι.
    Τέλος, άσχετα με τη συγκεκριμένη συσκευή, θα αναρωτηθώ και πάλι γιατί η sencor σταμάτησε να κυκλοφορεί το εκπληκτικό SSS 301, που ευτυχώς πρόλαβα και πήρα δύο κομμάτια για μένα και ένα για δώρο, και που ήταν η απόλυτη αγορά.
    Σ.Δ.

    6
  • το πηρα μεταχειρισμεννο 55 ευρω καλο για τα λευτα αυτα

    0
  • 1
  • Δες τα όλα
114,28 €
7,50 € σε Skroutz Point
ή   8,50 €   μεταφορικά