Ενα οικονομικο , απιθανο αυτομαυριστικο που δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ να ζηλεψει απο αλλα πιο ακριβα και πιστεψτε με τα εχω δοκιμασει σχεδον ολα! Εχει ενα ωραιο αρωμα καρύδας, ωραια μους που απλωνεται -στεγνωνει ευκολα, και πανω απ ολα ωραιο φυσικο και ΕΝΤΟΝΟ μαυρισμα! Σε αντιθεση με αλλα που ειναι πολυ ακριβα, αυτο το προιον μαυριζει και την περιοχη του στηθους, που αλλα αδυνατουν. ακομα και μετα απο εφαρμογη 2-3 στρώσεων εκει περα.
Επισης εκτιμω οτι εχει 95% φυσικα συστατικα, ανακυκλώσιμη συσκευασια φτιαγμενη απο ζαχαροκαλαμο.
Εχω δοκιμασει και την Dark και τωρα προσφατα αφου αγορασα ποσα αλλα ακριβα επεστρεψα σε αυτο, αγοραζοντας την Ultra Dark εκδοση του. Υπεροχο ,βαθυ, χρυσαφενιο φυσικο χρωμα. Κραταει 5-6 μερες, και αν και ειναι πολυ σκουρο φευγει με ωραιο τροπο.Και ειναι το πιο οικονομικο απ ΄ολα.
Προτεινω σιγουρα ενα double sided mitt για την εφαρμογη του αλλα και ενα ειδικο γαντι απολεπισης. Η εταιρεια εχει και απο τα δυο, και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.