Προσθετικά Καυσίμου / Λαδιού

Liqui Moly Oil Additive Πρόσθετο Βελτιωτικό Λαδιού Αυτοκινήτου 125ml Κωδικός: 1800

Το λιπαντικό χαμηλής τριβής MoS2 δημιουργεί ένα φιλμ λιπαντικού βαρέως τύπου σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες τριβής και ολισθήσεως. Μειώνει την τριβή, εξασφαλίζοντας την ομαλότερη λειτουργία των

Το λιπαντικό χαμηλής τριβής MoS2 δημιουργεί ένα φιλμ λιπαντικού βαρέως τύπου σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες τριβής και ολισθήσεως. Μειώνει την τριβή, εξασφαλίζοντας την ομαλότερη λειτουργία των αδρανών.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το λιπαντικό χαμηλής τριβής MoS2 δημιουργεί ένα φιλμ λιπαντικού βαρέως τύπου σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες τριβής και ολισθήσεως. Μειώνει την τριβή, εξασφαλίζοντας την ομαλότερη λειτουργία των αδρανών. Αυτό αποφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων και πετρελαίου, επιστημονικά αποδεδειγμένη μείωση φθοράς, υψηλή αξιοπιστία, ιδιότητες αντιδιαβρωτικής προστασίας.

Οδηγίες Χρήσης

  • Προσθέστε 5% (50 ml ανά λίτρο λαδιού) πρόσθετου λαδιού σε λάδι κινητήρα. 
  • Σε μοτοσικλέτες με υγρό συμπλέκτη προσθέστε 2% (20 ml ανά λίτρο λαδιού). 
  • Μπορεί να προστεθεί στο λάδι κινητήρα ανά πάσα στιγμή. 
  • Ανακινήστε το δοχείο πριν από τη χρήση.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
1800
Είδος
Βελτιωτικό Λαδιού
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης, Πετρελαίου
Χωρητικότητα
125 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (163)

Αξιολογήσεις

  1. 125
  2. 19
  3. 9
  4. 3
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • andreas155
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα στο Punto Evo 1.3multijet diesel, μιας κι έχει ο κινητήρας 250.000χλμ. και όσο να'ναι έχει μια μικρή σχετικά με τα χιλιόμετρα του, κατανάλωση λαδιού.
    Ελπίζω να βοηθήσει αυτό το προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios Kariofilis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ναι. Αξίζει. Άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας. (280000 ΚΜ) Και για να δω διαφορά απλά το πρόσθεσα μέσα στην μηχανή στα είδη υπάρχουν λάδια που ήδη είχανε 1500 km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θοδωρής Β.
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με φρέσκα λάδια και έκανε γκραπ-γκρουπ το κιβώτιο ταχυτήτων σε μηχανή (BMW F 650 GS). Στην απελπισία μου έριξα αυτό κι απο την πρώτη βόλτα...ούτε γκραπ ούτε γκρουπ, πούδρα οι αλλαγές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptso34
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω σκοντα οκταβια scout 1.8tsi μοντέλο 2010 με τον γνωστό κινητήρα του ομίλου τον CDAA. Το αυτοκίνητο το εχω από καινούργιο και αυτή τη στιγμή έχει 100.000 χιλιόμετρα. Από τα πρώτα χρόνια το αμάξι όταν κινηθεί σε μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη με πολλά σταμάτα-ξεκίνα για μέρες, έχει υψηλή κατανάλωση λαδιού (τύπου 500-700 ml κάθε 1500-2000 χλμ). Εγώ γενικώς το έχω μόνο για καλοκαιρινές διακοπές και ένα-δυο ταξίδια τον χειμώνα οπότε γι αυτό και τα λίγα χιλιόμετρα. Στο τελευταίο σέρβις μετά από αλλαγή λαδιών έριξα μέσα το πρόσθετο και μετά από 2.000 χιλιόμετρα που κοίταξα τα λάδια δεν έχει κάψει σταγόνα! Επίσης παρατηρώ πιο ομαλή λειτουργία του μοτέρ, καλύτερο κούμπωμα στο κιβώτιο. Προσωπικά από εδώ και εμπρός σε κάθε αλλαγή λαδιών θα ρίχνω και ένα τέτοιο μέσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • melias
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 1000 km που έχω κάνει από τότε που το έβαλα, έχω παρατηρήσει μείωση της κατανάλωσης κατά σχεδόν 1 λίτρο και πιο αθόρυβο τον κινητήρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Enarmonio_Melos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έκοψε το θύρυβο από diesel σίγουρα και λειτουργεί πιο ομαλά ΄τωρα για προστασία θα το μάθουμε μετά από χρόνια... κατανάλωση δεν πιστεύω οτι επηρεάζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnroukis
    4
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλαγή κάθε 10.000χλμ 10w40 σε Peugeot 106 με 390.000χλμ.
    Είδα διάφορα στις αλλαγές τα λάδια δεν μαυρίζουν και έχουν σχεδόν το ίδιο ιξώδες σαν να τα έχεις βάλει χθές.
    Μειώθηκε λίγο η κατανάλωση καυσίμου περίπου 1.5.λιτρο/100χλμ.
    Ό κινητήρα δουλεύει πιο ομαλά.
    Τίμιο για τα χρήματα του.
    Δεν κάνει θαύματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mrnikpap
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει παρα πολύ καλή δουλειά. Ομαλότερη λειτουργεία κινητήρα. Το αυτοκίνητο δουλεύει σαν καινούριο (Mazda 3 2004).
    Update. Η κατανάλωση λαδιού έπεσε πάνω από 75%..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christosx13
    1
    3 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν εχω καταλαβει αν κανει δουλεια παντως απογοητευτηκα.
    Μετα απο πολυ κοπο που εβγαλα το καπακι συμπλεκτη στη μηχανη για να καθαρισω το τζαμι ενδειξης λαδιου που λερωθηκε λιγο παλιοτερα απο αλλο προιον της ιδιας εταιριας (καθαριστικο κινητηρα) που μου ειχε μαυρισει το τζαμι εριξα απο αυτο λιγο (περιπου 30 ml σε 2700 ml ) μεσα σε καινουρια ολοχρυσα λαδια και τα μαυρισε κατευθειαν ενω επικαθεται και στο τζαμακι απο οτι ειδα και θα μου το ξαναμαυρισει συντομα. Ειναι σαν λιωμενο παχυρευστο μολυβι οσοι εχετε ματακι ενδειξης λαδιου μεινετε μακρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannistheodosiou_hotmail_com
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει δουλειά, το έβαλα σε Mazda tribute,που έκανε θόρυβο από βαλβίδες μεριάκαι έκανε τρομερή διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orgest_bullari
    2
    5 στους 52 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άχρηστο να βάζουμε γενικά , στα λάδια μας χημικά γτ τα έχουν όλα , το δοκίμασα και δεν ξέρω εάν έκανε δουλειά ή όχι παντός το αμάξι μου συνέχισε να καεί λάδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tech Expert
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 μπουκαλάκια από αυτό μαζί με 4.5 κιλά λάδι στο Vitara μου του 1997 κατάφερε και μείωσε στο μισό το κάψιμο του λαδιού (παλιότερα έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 km, τώρα λιγότερο από 500ml)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill-bax
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα σε nissan primera p12, 23 ετών αμάξι, λόγο μετατροπής σε αέριο έκαιγε λάδια, μετά την εφαρμογή μειώθηκε κατά πολύ η κατανάλωση λαδιού, το καλοκαίρι όταν άνοιγα το κληματιστικο οι στροφές στο ρελαντί έπεφταν λίγο, τώρα πλέον στεθερες είναι, αξίζει με τα χίλια η χρήση του, κρίμα που δεν το συστήνουν τα συνεργεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Gaitatzis
    5
    11 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    25 χρονών αυτοκίνητο !!!!!
    Δείτε χιλιόμετρα και καυσαέρια στο ΚΤΕΟ …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_papadopoulos67
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα σε ford fiesta 2004. Μαζί με λάδια quartz 7000 10w40. Το αυτοκίνητο Το έχω στην κατοχή μου περίπου 13 χρόνια ποτέ μα ποτέ με Φουλ Ρεζερβουάρ δεν έχω ξεπεράσει τα 500 km. Με τη χρήση αυτού και του λιπαντικού σας είπα πιο πάνω έκανα 650km . Τεσταρισμενο δυο-τρεις φορές. Ίσως φταίει ο συνδυασμός μιας και πάντα χρησιμοποίησα τα φθηνότερα λάδια που έβρισκα. Όσο για τον ήχο μία μικρή αλλαγή την ακούω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rangomal_Vloudas
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνδυάστηκε με το New generation Molygen 10w40 της Liqui Moly σε περιεκτικότητα 4% μετά από επικοινωνία με την ίδια την εταιρία (δύοτι το molygen διαθέτει ήδη αντιτριβικο moly και δεν εγκρίνεται περεταιρω αντριβικα παρά το συγκεκριμένο). Λοιπόν το αμάξι είναι πλέον ΑΘΟΡΥΒΟ και στην εκκίνηση με κρύα μηχανή και στον διεθνή,το αμάξι 23 χρόνων Σάξο έκαιγε σίγουρα 150-200ml στα 1000 χλμ,μετά από 5000χλμ δεν έχει κάψει ούτε ένα ml λάδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Dalko
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει ότι υπόσχεται Κάνει την δουλειά του και το κόστος είναι μικρό, απλά αν καίει πολλά λάδια θα δείτε μικρή μείωση, για θέματα με τσιμουχάκια ειναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stratos_Theodorelis
    3
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προιόν απο την Liqui Moly και κάνει ότι υπόσχεται ....σε αυτοκίνητο πετρέλαιο είναι μια "ανάσα" στον κινητήρα και ειδικά σε μέρη όπως η τουρμπίνα που τα μέρη της χρειάζονται αρκετά προσοχή .....εκεί κάνει τέλεια δουλειά. ΜΑΚΡΙΑ απο σκούτερ και οτιδήποτε με υγρό συμπλέκτη .....SOS .... κάνει ζημιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefan_papado
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, ίσως κάνει αυτό που λέει. Μην ακούτε αυτούς που λένε ότι είδαν θαύματα και άλλα διάφορα. Εμένα για παράδειγμα καίει λάδια στην πόλη μόνο, σε μεγάλα ταξίδια ούτε σταγόνα. Άρα αν το έβαζα πριν απο μεγάλο ταξίδι θα είχα την ψευδαίσθηση ότι το additive έκανε θαυμα. Τώρα για ήχο από υδραυλικούς ωστηρες πάλι δεν θα δείτε κάτι καλύτερο. Κάνει την δουλειά του και το κόστος είναι μικρό, απλά αν καίει πολλά λάδια θα δείτε μικρή μείωση, για θέματα με τσιμουχάκια ειναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos31k
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Θορυβος στις βαλβίδες λόγο κρύου κινητηρα εξαφανίστηκαν. Κροταλισμα στον τεντωντηρα καδενας στον tsi ελαττωθηκε στο ελάχιστο. Ο κινητήρας δουλεύει ποιό υσηχα. Προτού το βαλετε στον κινητήρα, ανακατεψτε καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Opel_Corsa_A
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μείωσε τά τριξίματα όταν ή μηχανή είναι κρύα και δεν ανεβάζει θερμοκρασία όσο πρίν τό χρησιμοποιούσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Galetakis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μειωθηκε ο θορυβος ειδικα οταν ειναι κρυο το μοτερ. Bmw E46 318Ci M43. Θα το αγορασω για να το βαλω μετα την αλλαγη λαδιου κ στα αλλα αυτοκινητα μου. Αλλο ενα καλο προιον απο τη liqui moly.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peplosfc
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χρησιμοποιηθηκε σε RENAULT CLIO και αμεσως τα τριξιματα και ο θορυβος στις χαμηλες στροφες μειωθηκαν...

    για καταναλωση αν δω διαφορα θα επανελθω αργοτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Chris44
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα σε μηχανή και αυτοκίνητο, ειδικά στη μηχανή που έχει υγρό συμπλέκτη έχω την εντύπωση ότι μαλάκωσε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelos_tsomp
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σε ταυτόχρονο ταξίδι 2 αυτοκινήτων, όπου το ενα έκαψε περίπου 800 γρμ λάδι στα 500 χλμ ,στην επιστροφή Αφού συμπληρώθηκε το καμένο λάδι και το oil additive 125ml τα αυτοκίνητα γύρισαν όπως ακριβός ξεκίνησαν!!!
    δεν πιστεύα εξαρχής ότι θα έκανε αυτά που έλεγε!!
    έχοντας δοκιμάσει κ αλλά προσθετα για λάδια.
    golf 4 1.4 2000 μοντέλο και audi a6 2.0 του 2008 ,με 200000 και 250000 χλμ αντίστοιχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodoros_paraskevopoulos
    1
    3 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μουφα απολυτως τιποτα ειναι εντελως άχρηστο η μηχανή μετα απο 500 km ανέβηκε η κατανάλωση στα 2.000 χιλ ακομα παραπανω μακρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PANOS_ARVANITAKIS
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προιον που ανεδειξε την LIQUI MOLY.
    Οσοι το δοκιμασαν το λατρεψαν και δεν
    το αλλαζουν. Εκτος των αλλων μειωνει
    την καταναλωση καυσιμου και λιπαντικου
    μειωνει την φθορα και σε περιπτωση απωλειας
    λιπαντικου επιτρεπει στον κινητηρα να λειτουργησει
    για αρκετη ωρα χωρις να καταστραφει. (λογω του
    ισχυρου λιπαντικου φιλμ που δημιουργει σε ολα
    τα κινουμενα μερη). !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennispapado
    4
    19 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αποτελέσματα γίνονται αμέσως αντιληπτά ειδικά σε παλαιότερους κινητήρες. Λιγότερος θόρυβος και κατανάλωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Το έβαλα στο Punto Evo 1.3multijet diesel, μιας κι έχει ο κινητήρας 250.000χλμ. και όσο να'ναι έχει μια μικρή σχετικά με τα χιλιόμετρα του, κατανάλωση λαδιού.
    Ελπίζω να βοηθήσει αυτό το προϊόν.

    1
  • Ναι. Αξίζει. Άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας. (280000 ΚΜ) Και για να δω διαφορά απλά το πρόσθεσα μέσα στην μηχανή στα είδη υπάρχουν λάδια που ήδη είχανε 1500 km.

    3
  • Με φρέσκα λάδια και έκανε γκραπ-γκρουπ το κιβώτιο ταχυτήτων σε μηχανή (BMW F 650 GS). Στην απελπισία μου έριξα αυτό κι απο την πρώτη βόλτα...ούτε γκραπ ούτε γκρουπ, πούδρα οι αλλαγές.

    13
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (12)

Ερωτήσεις

1606 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
maroulis.e

Ναι αλλά πρόσεχε στους υγρούς συμπλέκτες που έχουν αυτά χρησιμοποιείς το 2 τις 100 της ποσότητας του λαδιού. Όταν συμπληρώνεις λάδια πάλι το 2 τις 100 αυτού που συμπληρώνεις. Μέτρα το με μια σύριγγα. Πρόσεχε μην βάζεις παραπάνω γιατί θα πατιναρει

Opel_Corsa_A

Δύο συσκευές είναι για αμάξια πού περνούν 6 λίτρα λάδι και παραπάνω αν δεν παίρνει πάνω από 6 λίτρα μήν τό βάλεις κάνει τέλεια δουλειά και τό ένα

andreas_tsirigotis94

σε αμάξι πιο καινούργιο που έχει φίλτρο μικρό σωματιδίων (Αν το λέω σωστά)στα λάδια θα έχει πρόβλημα να βουλώσει?

Δες όλες τις ερωτήσεις (12)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το λιπαντικό χαμηλής τριβής MoS2 δημιουργεί ένα φιλμ λιπαντικού βαρέως τύπου σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες τριβής και ολισθήσεως. Μειώνει την τριβή, εξασφαλίζοντας την ομαλότερη λειτουργία των αδρανών. Αυτό αποφέρει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμων και πετρελαίου, επιστημονικά αποδεδειγμένη μείωση φθοράς, υψηλή αξιοπιστία, ιδιότητες αντιδιαβρωτικής προστασίας.

Οδηγίες Χρήσης

  • Προσθέστε 5% (50 ml ανά λίτρο λαδιού) πρόσθετου λαδιού σε λάδι κινητήρα. 
  • Σε μοτοσικλέτες με υγρό συμπλέκτη προσθέστε 2% (20 ml ανά λίτρο λαδιού). 
  • Μπορεί να προστεθεί στο λάδι κινητήρα ανά πάσα στιγμή. 
  • Ανακινήστε το δοχείο πριν από τη χρήση.


Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
1800
Είδος
Βελτιωτικό Λαδιού
Συμβατός Κινητήρας
Βενζίνης, Πετρελαίου
Χωρητικότητα
125 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (163)

  1. 125
  2. 19
  3. 9
  4. 3
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • andreas155
    5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα στο Punto Evo 1.3multijet diesel, μιας κι έχει ο κινητήρας 250.000χλμ. και όσο να'ναι έχει μια μικρή σχετικά με τα χιλιόμετρα του, κατανάλωση λαδιού.
    Ελπίζω να βοηθήσει αυτό το προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios Kariofilis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ναι. Αξίζει. Άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας. (280000 ΚΜ) Και για να δω διαφορά απλά το πρόσθεσα μέσα στην μηχανή στα είδη υπάρχουν λάδια που ήδη είχανε 1500 km.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θοδωρής Β.
    5
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με φρέσκα λάδια και έκανε γκραπ-γκρουπ το κιβώτιο ταχυτήτων σε μηχανή (BMW F 650 GS). Στην απελπισία μου έριξα αυτό κι απο την πρώτη βόλτα...ούτε γκραπ ούτε γκρουπ, πούδρα οι αλλαγές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ptso34
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχω σκοντα οκταβια scout 1.8tsi μοντέλο 2010 με τον γνωστό κινητήρα του ομίλου τον CDAA. Το αυτοκίνητο το εχω από καινούργιο και αυτή τη στιγμή έχει 100.000 χιλιόμετρα. Από τα πρώτα χρόνια το αμάξι όταν κινηθεί σε μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη με πολλά σταμάτα-ξεκίνα για μέρες, έχει υψηλή κατανάλωση λαδιού (τύπου 500-700 ml κάθε 1500-2000 χλμ). Εγώ γενικώς το έχω μόνο για καλοκαιρινές διακοπές και ένα-δυο ταξίδια τον χειμώνα οπότε γι αυτό και τα λίγα χιλιόμετρα. Στο τελευταίο σέρβις μετά από αλλαγή λαδιών έριξα μέσα το πρόσθετο και μετά από 2.000 χιλιόμετρα που κοίταξα τα λάδια δεν έχει κάψει σταγόνα! Επίσης παρατηρώ πιο ομαλή λειτουργία του μοτέρ, καλύτερο κούμπωμα στο κιβώτιο. Προσωπικά από εδώ και εμπρός σε κάθε αλλαγή λαδιών θα ρίχνω και ένα τέτοιο μέσα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • melias
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 1000 km που έχω κάνει από τότε που το έβαλα, έχω παρατηρήσει μείωση της κατανάλωσης κατά σχεδόν 1 λίτρο και πιο αθόρυβο τον κινητήρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Enarmonio_Melos
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έκοψε το θύρυβο από diesel σίγουρα και λειτουργεί πιο ομαλά ΄τωρα για προστασία θα το μάθουμε μετά από χρόνια... κατανάλωση δεν πιστεύω οτι επηρεάζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnroukis
    4
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αλλαγή κάθε 10.000χλμ 10w40 σε Peugeot 106 με 390.000χλμ.
    Είδα διάφορα στις αλλαγές τα λάδια δεν μαυρίζουν και έχουν σχεδόν το ίδιο ιξώδες σαν να τα έχεις βάλει χθές.
    Μειώθηκε λίγο η κατανάλωση καυσίμου περίπου 1.5.λιτρο/100χλμ.
    Ό κινητήρα δουλεύει πιο ομαλά.
    Τίμιο για τα χρήματα του.
    Δεν κάνει θαύματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mrnikpap
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει παρα πολύ καλή δουλειά. Ομαλότερη λειτουργεία κινητήρα. Το αυτοκίνητο δουλεύει σαν καινούριο (Mazda 3 2004).
    Update. Η κατανάλωση λαδιού έπεσε πάνω από 75%..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christosx13
    1
    3 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν εχω καταλαβει αν κανει δουλεια παντως απογοητευτηκα.
    Μετα απο πολυ κοπο που εβγαλα το καπακι συμπλεκτη στη μηχανη για να καθαρισω το τζαμι ενδειξης λαδιου που λερωθηκε λιγο παλιοτερα απο αλλο προιον της ιδιας εταιριας (καθαριστικο κινητηρα) που μου ειχε μαυρισει το τζαμι εριξα απο αυτο λιγο (περιπου 30 ml σε 2700 ml ) μεσα σε καινουρια ολοχρυσα λαδια και τα μαυρισε κατευθειαν ενω επικαθεται και στο τζαμακι απο οτι ειδα και θα μου το ξαναμαυρισει συντομα. Ειναι σαν λιωμενο παχυρευστο μολυβι οσοι εχετε ματακι ενδειξης λαδιου μεινετε μακρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannistheodosiou_hotmail_com
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει δουλειά, το έβαλα σε Mazda tribute,που έκανε θόρυβο από βαλβίδες μεριάκαι έκανε τρομερή διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • orgest_bullari
    2
    5 στους 52 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι άχρηστο να βάζουμε γενικά , στα λάδια μας χημικά γτ τα έχουν όλα , το δοκίμασα και δεν ξέρω εάν έκανε δουλειά ή όχι παντός το αμάξι μου συνέχισε να καεί λάδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tech Expert
    5
    11 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 μπουκαλάκια από αυτό μαζί με 4.5 κιλά λάδι στο Vitara μου του 1997 κατάφερε και μείωσε στο μισό το κάψιμο του λαδιού (παλιότερα έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 km, τώρα λιγότερο από 500ml)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill-bax
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα σε nissan primera p12, 23 ετών αμάξι, λόγο μετατροπής σε αέριο έκαιγε λάδια, μετά την εφαρμογή μειώθηκε κατά πολύ η κατανάλωση λαδιού, το καλοκαίρι όταν άνοιγα το κληματιστικο οι στροφές στο ρελαντί έπεφταν λίγο, τώρα πλέον στεθερες είναι, αξίζει με τα χίλια η χρήση του, κρίμα που δεν το συστήνουν τα συνεργεία.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Gaitatzis
    5
    11 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    25 χρονών αυτοκίνητο !!!!!
    Δείτε χιλιόμετρα και καυσαέρια στο ΚΤΕΟ …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis_papadopoulos67
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έβαλα σε ford fiesta 2004. Μαζί με λάδια quartz 7000 10w40. Το αυτοκίνητο Το έχω στην κατοχή μου περίπου 13 χρόνια ποτέ μα ποτέ με Φουλ Ρεζερβουάρ δεν έχω ξεπεράσει τα 500 km. Με τη χρήση αυτού και του λιπαντικού σας είπα πιο πάνω έκανα 650km . Τεσταρισμενο δυο-τρεις φορές. Ίσως φταίει ο συνδυασμός μιας και πάντα χρησιμοποίησα τα φθηνότερα λάδια που έβρισκα. Όσο για τον ήχο μία μικρή αλλαγή την ακούω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rangomal_Vloudas
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνδυάστηκε με το New generation Molygen 10w40 της Liqui Moly σε περιεκτικότητα 4% μετά από επικοινωνία με την ίδια την εταιρία (δύοτι το molygen διαθέτει ήδη αντιτριβικο moly και δεν εγκρίνεται περεταιρω αντριβικα παρά το συγκεκριμένο). Λοιπόν το αμάξι είναι πλέον ΑΘΟΡΥΒΟ και στην εκκίνηση με κρύα μηχανή και στον διεθνή,το αμάξι 23 χρόνων Σάξο έκαιγε σίγουρα 150-200ml στα 1000 χλμ,μετά από 5000χλμ δεν έχει κάψει ούτε ένα ml λάδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Dalko
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει ότι υπόσχεται Κάνει την δουλειά του και το κόστος είναι μικρό, απλά αν καίει πολλά λάδια θα δείτε μικρή μείωση, για θέματα με τσιμουχάκια ειναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stratos_Theodorelis
    3
    13 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά καλό προιόν απο την Liqui Moly και κάνει ότι υπόσχεται ....σε αυτοκίνητο πετρέλαιο είναι μια "ανάσα" στον κινητήρα και ειδικά σε μέρη όπως η τουρμπίνα που τα μέρη της χρειάζονται αρκετά προσοχή .....εκεί κάνει τέλεια δουλειά. ΜΑΚΡΙΑ απο σκούτερ και οτιδήποτε με υγρό συμπλέκτη .....SOS .... κάνει ζημιά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefan_papado
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, ίσως κάνει αυτό που λέει. Μην ακούτε αυτούς που λένε ότι είδαν θαύματα και άλλα διάφορα. Εμένα για παράδειγμα καίει λάδια στην πόλη μόνο, σε μεγάλα ταξίδια ούτε σταγόνα. Άρα αν το έβαζα πριν απο μεγάλο ταξίδι θα είχα την ψευδαίσθηση ότι το additive έκανε θαυμα. Τώρα για ήχο από υδραυλικούς ωστηρες πάλι δεν θα δείτε κάτι καλύτερο. Κάνει την δουλειά του και το κόστος είναι μικρό, απλά αν καίει πολλά λάδια θα δείτε μικρή μείωση, για θέματα με τσιμουχάκια ειναι καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stefanos31k
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Θορυβος στις βαλβίδες λόγο κρύου κινητηρα εξαφανίστηκαν. Κροταλισμα στον τεντωντηρα καδενας στον tsi ελαττωθηκε στο ελάχιστο. Ο κινητήρας δουλεύει ποιό υσηχα. Προτού το βαλετε στον κινητήρα, ανακατεψτε καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Opel_Corsa_A
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μείωσε τά τριξίματα όταν ή μηχανή είναι κρύα και δεν ανεβάζει θερμοκρασία όσο πρίν τό χρησιμοποιούσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis Galetakis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μειωθηκε ο θορυβος ειδικα οταν ειναι κρυο το μοτερ. Bmw E46 318Ci M43. Θα το αγορασω για να το βαλω μετα την αλλαγη λαδιου κ στα αλλα αυτοκινητα μου. Αλλο ενα καλο προιον απο τη liqui moly.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peplosfc
    5
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χρησιμοποιηθηκε σε RENAULT CLIO και αμεσως τα τριξιματα και ο θορυβος στις χαμηλες στροφες μειωθηκαν...

    για καταναλωση αν δω διαφορα θα επανελθω αργοτερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_Chris44
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποίησα σε μηχανή και αυτοκίνητο, ειδικά στη μηχανή που έχει υγρό συμπλέκτη έχω την εντύπωση ότι μαλάκωσε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aggelos_tsomp
    5
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σε ταυτόχρονο ταξίδι 2 αυτοκινήτων, όπου το ενα έκαψε περίπου 800 γρμ λάδι στα 500 χλμ ,στην επιστροφή Αφού συμπληρώθηκε το καμένο λάδι και το oil additive 125ml τα αυτοκίνητα γύρισαν όπως ακριβός ξεκίνησαν!!!
    δεν πιστεύα εξαρχής ότι θα έκανε αυτά που έλεγε!!
    έχοντας δοκιμάσει κ αλλά προσθετα για λάδια.
    golf 4 1.4 2000 μοντέλο και audi a6 2.0 του 2008 ,με 200000 και 250000 χλμ αντίστοιχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodoros_paraskevopoulos
    1
    3 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μουφα απολυτως τιποτα ειναι εντελως άχρηστο η μηχανή μετα απο 500 km ανέβηκε η κατανάλωση στα 2.000 χιλ ακομα παραπανω μακρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PANOS_ARVANITAKIS
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προιον που ανεδειξε την LIQUI MOLY.
    Οσοι το δοκιμασαν το λατρεψαν και δεν
    το αλλαζουν. Εκτος των αλλων μειωνει
    την καταναλωση καυσιμου και λιπαντικου
    μειωνει την φθορα και σε περιπτωση απωλειας
    λιπαντικου επιτρεπει στον κινητηρα να λειτουργησει
    για αρκετη ωρα χωρις να καταστραφει. (λογω του
    ισχυρου λιπαντικου φιλμ που δημιουργει σε ολα
    τα κινουμενα μερη). !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dennispapado
    4
    19 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αποτελέσματα γίνονται αμέσως αντιληπτά ειδικά σε παλαιότερους κινητήρες. Λιγότερος θόρυβος και κατανάλωση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Το έβαλα στο Punto Evo 1.3multijet diesel, μιας κι έχει ο κινητήρας 250.000χλμ. και όσο να'ναι έχει μια μικρή σχετικά με τα χιλιόμετρα του, κατανάλωση λαδιού.
    Ελπίζω να βοηθήσει αυτό το προϊόν.

    1
  • Ναι. Αξίζει. Άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας. (280000 ΚΜ) Και για να δω διαφορά απλά το πρόσθεσα μέσα στην μηχανή στα είδη υπάρχουν λάδια που ήδη είχανε 1500 km.

    3
  • Με φρέσκα λάδια και έκανε γκραπ-γκρουπ το κιβώτιο ταχυτήτων σε μηχανή (BMW F 650 GS). Στην απελπισία μου έριξα αυτό κι απο την πρώτη βόλτα...ούτε γκραπ ούτε γκρουπ, πούδρα οι αλλαγές.

    13
  • Δες τα όλα
6,86 €
5,00 €   μεταφορικά