Καταρχάς να τονίσω ότι όπως αναφέρουν και άλλοι στα reviews τους, ούτε εγώ μπόρεσα να το συνδέσω στο PS3 ασύρματα μέσω bluetooth, παρόλο που ακολούθησα κατά γράμμα τις οδηγίες στο κουτί του και το δοκίμασα μάλιστα σε 2 διαφορετικές κονσόλες PS3, τη slim 320 GB και την ultra slim 500 GB. Ίσως δουλεύει ασύρματα με παλαιότερα μοντέλα, αλλά δεν το γνωρίζω. Σε κάθε περίπτωση, με ένα απλό καλωδιάκι USB των 1-2 ευρώ λειτουργεί άψογα. Επομένως, αν θέλετε οπωσδήποτε να το χρησιμοποιήσετε ασύρματα, καλύτερα να μην το αγοράσετε.
Κατά τ' άλλα είμαι ευχαριστημένος. Το πλήρωσα 8,50 ευρώ και γι' αυτήν την τιμή η ποιότητα κατασκευής του είναι αρκετά καλή, αλλά δεν πλησιάζει ούτε κατά ιδέα αυτήν του αυθεντικού χειριστηρίου της Sony. Τα πλαστικά είναι ποιοτικά, τα κουμπιά πατιούνται εύκολα και οι μοχλοί δίνουν σωστή αίσθηση ελέγχου, αλλά οι σκανδάλες R2 και L2, αν και είναι όντως αναλογικές, δυστυχώς δεν είναι και τόσο ακριβείς. Θα το καταλάβετε αν δοκιμάσετε να παίξετε racing simulators, όπου η επιτάχυνση του οχήματος είναι αρκετά απότομη και όχι προοδευτική όπως θα έπρεπε. Πάντως, στα περισσότερα παιχνίδια λειτουργούν ΟΚ. Επίσης, σε κάποια fighting games όπως Mortal Kombat και Mortal Kombat Vs DC δεν μπορούσα να εκτελέσω τα πιο πολύπλοκα combos και fatalities που απαιτούσαν γρήγορο πάτημα κουμπιών. Όσο και να προσπαθούσα, το χειριστήριο δεν φαίνονταν ικανό να μπορεί να καταγράψει πλήκτρα που πατιούνται πολύ γρήγορα το ένα μετά το άλλο. Στο Super Street Fighter 4 πάντως δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, παίζω κυρίως 3rd person action games, όπως God of War, Dark Souls, Uncharted, Tomb Raider, Metal Gear Solid και σε αυτού του είδους τα παιχνίδια το χειριστήριο λειτουργεί τέλεια, επομένως δεν έχω παράπονο. Σε PC πάντως δεν το δοκίμασα.