Χιονοαλυσίδες

165mm-275mm Αντιολισθητικές Δέστρες Επιβατικού Αυτοκινήτου 6τμχ Κωδικός: 2020

  • Συμβατές με αυτοκίνητα με πλάτος ελαστικών 175 - 245mm και με ζάντες αλουμινίου καθώς οι σιδερένιες ζάντες φθείρουν τις δέστρες
  • Σε κάθε ελαστικό τοποθετούνται τρεις αλυσίδες
  • Το...
  • Συμβατές με αυτοκίνητα με πλάτος ελαστικών 175 - 245mm και με ζάντες αλουμινίου καθώς οι σιδερένιες ζάντες φθείρουν τις δέστρες
  • Σε κάθε ελαστικό τοποθετούνται τρεις αλυσίδες
  • Το άνοιγμα των ιμάντων φτάνει σε μήκος τα 85cm
  • Εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση
  • Η συσκευασία περιλαμβάνει βαλιτσάκι αποθήκευσης


Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Συμβατές με αυτοκίνητα με πλάτος ελαστικών 175 - 245mm και με ζάντες αλουμινίου καθώς οι σιδερένιες ζάντες φθείρουν τις δέστρες
  • Σε κάθε ελαστικό τοποθετούνται τρεις αλυσίδες
  • Το άνοιγμα των ιμάντων φτάνει σε μήκος τα 85cm
  • Εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση
  • Η συσκευασία περιλαμβάνει βαλιτσάκι αποθήκευσης


Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
2020
Τύπος
Αντιολισθητικές Δέστρες
'Οχημα
Επιβατικό
Συνθήκες Οδήγησης
Περιστασιακή Χρήση
Τεμάχια
6 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (43)

Αξιολογήσεις

  1. 18
  2. 7
  3. 6
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
  • Κράτημα στο δρόμο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Έντονοι κραδασμοί
  • dxalimourdas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο ελάττωμα είναι η μετατόπιση τους στο ελαστικό ανάλογα με την ζαντα οταν παταει εκτός χιονιού....τα υπόλοιπα που γράφουν είναι απλός ανυπαρκτα ...

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριας έντασης κραδασμοί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • P@ul
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα ήταν μια πολύ καλή και εύκολη λύση, αλλά δυστυχώς δεν αξίζουν. Το ποσό σταθερά θα τοποθετηθουν στο λάστιχο εξαρταται σε μεγαλο βαθμό από το σχεδιο της ζαντας. Αν έχει λίγες ακτινες τοτε είναι δυσκολο να κατσουν σωστά και σταθερά. Όσο καλα κι αν τοποθετηθουν τα κλιπ για τους ιμαντες στη δικη μου περιπτωση ακουμπανε τη ζαντα οπότε η παραμικρή μετακίνιση θα τις γδαρει.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Gkioulos
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο. Μην τις αγοράσετε ... Τις έβαλα, και 100μ κάτω από το σπίτι μου έμεινα. Οι ιμάντες είχαν τεντωθεί σωστά, αλλά μετά από 100μ βρέθηκαν χαλαρωμένοι , σε άλλη θέση και 2 είχαν κοπεί. Επίσης μου έκανε και ζημιά. Μακριά....

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Μέτρια φθορά των ελαστικών
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis_apergis
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά Μακρυά...Χαλαρώνουν και μαζεύουν και μου γδατανε τη ζάντα...Χιονοκουβερτα και άγιος ο θεός...

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Liagkis
    1
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο μπορούσα να αγοράσω!τοποθετήθηκαν εύκολα μέσα σε 5 λεπτά!στα πρώτα 50 μέτρα σταμάτησα να τις ελέγξω και είχαν μετατοπιστεί κι ας είχα τεντώσει τους ιμάντες όσο πάει!στα επόμενα 100 μέτρα η μία κόπηκε με αποτέλεσμα η βόλτα να μου βγει ξινή!όλα αυτά συνέβησαν στην πρώτη και μοναδική φορά χρήσης!!!μακριά καλύτερα κλασικές αλισυδες!

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rizos Ioakeim
    5
    32 στους 37 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κάθε πράγμα κανει για συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό πρέπει να γνωρίζουμε πρώτα από όλα. Είναι για χιόνια κ όχι πάγο, δε θέλει γκάζια (ούτως ή άλλως στα χιόνια πας ήσυχα). Έχω κάνει στην τελευταία χιονόπτωση απόσταση 80χλμ σε χιόνι κ ήταν άψογες. Σε ανηφόρα ή με ταχύτητα ακόμη κ οι κλασσικές αλυσίδες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σπάσουν, όπως φυσικά κ τα πανιά είναι άλλο πράγμα όπως κ τα χιονιλάστιχα. Γι αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε, για πού κ πως το χρησιμοποιούμε σωστά. Οδηγώ επαγγελματικά 27 χρόνια κ εκφράζω την άποψη μου μέσα από την πείρα αυτών των χρόνων.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Terzis_Michalis
    1
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι χάλια!! Είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και ξέρω πολύ καλά από αλυσίδες χιονιού. Την πάτησα σήμερα πρώτη φορά που τις έβαλα και κόπηκαν αμέσως και έμεινα 100 μέτρα από το σπίτι μου και δεν μένω στα γραβάτα, στην Αττική είμαι. Είναι πεταμένα λεφτά. Αναγκαστικά περπάτησα να βρω κλασικές αλυσίδες χιονιού να αγοράσω και έτσι έφυγα.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Μέτρια φθορά των ελαστικών
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eumorfiava
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλουν πολυ προσοχή και μονο σε ακραία περιπτώσει στα χιονια, Με λίγο χιόνι απλά σκίστηκαν, Δεν τα προτείνω

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξεταστικό προϊόν

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα καλά! για τα χρήματα του!

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά φόρεσα τέτοιου είδους αλυσίδες,
    έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποτυχία. Πέρυσι στον Ιανό πάλευα μισή ώρα να τις βάλω ώσπου εκνευρίστηκα και τις πέταξα! ΜΑΚΡΙΑ

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σκέτη αποτυχία .Πεταμένα λεφτά !

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλια μαύρα. Στα 300 Μέτρα πάνω στο χιόνι οι υφασμάτινοι ιμάντες δεν άντεξαν κ άρχισαν να κόβονται.

    • Μέτριας δυσκολίας τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το μόνο ελάττωμα είναι η μετατόπιση τους στο ελαστικό ανάλογα με την ζαντα οταν παταει εκτός χιονιού....τα υπόλοιπα που γράφουν είναι απλός ανυπαρκτα ...

    1
  • Θα ήταν μια πολύ καλή και εύκολη λύση, αλλά δυστυχώς δεν αξίζουν. Το ποσό σταθερά θα τοποθετηθουν στο λάστιχο εξαρταται σε μεγαλο βαθμό από το σχεδιο της ζαντας. Αν έχει λίγες ακτινες τοτε είναι δυσκολο να κατσουν σωστά και σταθερά. Όσο καλα κι αν τοποθετηθουν τα κλιπ για τους ιμαντες στη δικη μου περιπτωση ακουμπανε τη ζαντα οπότε η παραμικρή μετακίνιση θα τις γδαρει.

    2
  • Ότι χειρότερο. Μην τις αγοράσετε ... Τις έβαλα, και 100μ κάτω από το σπίτι μου έμεινα. Οι ιμάντες είχαν τεντωθεί σωστά, αλλά μετά από 100μ βρέθηκαν χαλαρωμένοι , σε άλλη θέση και 2 είχαν κοπεί. Επίσης μου έκανε και ζημιά. Μακριά....

    5
  • Παιδιά Μακρυά...Χαλαρώνουν και μαζεύουν και μου γδατανε τη ζάντα...Χιονοκουβερτα και άγιος ο θεός...

    6
  • Ότι χειρότερο μπορούσα να αγοράσω!τοποθετήθηκαν εύκολα μέσα σε 5 λεπτά!στα πρώτα 50 μέτρα σταμάτησα να τις ελέγξω και είχαν μετατοπιστεί κι ας είχα τεντώσει τους ιμάντες όσο πάει!στα επόμενα 100 μέτρα η μία κόπηκε με αποτέλεσμα η βόλτα να μου βγει ξινή!όλα αυτά συνέβησαν στην πρώτη και μοναδική φορά χρήσης!!!μακριά καλύτερα κλασικές αλισυδες!

    10
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

586 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
elengiannena

οι συγκεκριμένες χιονοαλυσίδες κάνουν για το sitroen saxo μοντέλο 1999; Και αν ναι, πρέπει να βάλω και στους 4 τροχούς, άρα μου χρειάζονται 12 τεμάχια;

vragias

Οι αλυσίδες μπαίνουν πάντα στους κινητήριους τροχούς που στα 99 από τα 100 σύγχρονα αυτοκίνητα είναι οι μπροστινοί, όπως και στην περίπτωση του Saxo.

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Συμβατές με αυτοκίνητα με πλάτος ελαστικών 175 - 245mm και με ζάντες αλουμινίου καθώς οι σιδερένιες ζάντες φθείρουν τις δέστρες
  • Σε κάθε ελαστικό τοποθετούνται τρεις αλυσίδες
  • Το άνοιγμα των ιμάντων φτάνει σε μήκος τα 85cm
  • Εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση
  • Η συσκευασία περιλαμβάνει βαλιτσάκι αποθήκευσης


Κατασκευαστής

OEM
Κωδικός Προϊόντος
2020
Τύπος
Αντιολισθητικές Δέστρες
'Οχημα
Επιβατικό
Συνθήκες Οδήγησης
Περιστασιακή Χρήση
Τεμάχια
6 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (43)

  1. 18
  2. 7
  3. 6
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη τοποθέτηση
  • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
  • Κράτημα στο δρόμο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αντοχή
  • Έντονοι κραδασμοί
  • dxalimourdas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μόνο ελάττωμα είναι η μετατόπιση τους στο ελαστικό ανάλογα με την ζαντα οταν παταει εκτός χιονιού....τα υπόλοιπα που γράφουν είναι απλός ανυπαρκτα ...

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριας έντασης κραδασμοί
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • P@ul
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα ήταν μια πολύ καλή και εύκολη λύση, αλλά δυστυχώς δεν αξίζουν. Το ποσό σταθερά θα τοποθετηθουν στο λάστιχο εξαρταται σε μεγαλο βαθμό από το σχεδιο της ζαντας. Αν έχει λίγες ακτινες τοτε είναι δυσκολο να κατσουν σωστά και σταθερά. Όσο καλα κι αν τοποθετηθουν τα κλιπ για τους ιμαντες στη δικη μου περιπτωση ακουμπανε τη ζαντα οπότε η παραμικρή μετακίνιση θα τις γδαρει.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos Gkioulos
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο. Μην τις αγοράσετε ... Τις έβαλα, και 100μ κάτω από το σπίτι μου έμεινα. Οι ιμάντες είχαν τεντωθεί σωστά, αλλά μετά από 100μ βρέθηκαν χαλαρωμένοι , σε άλλη θέση και 2 είχαν κοπεί. Επίσης μου έκανε και ζημιά. Μακριά....

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Μέτρια φθορά των ελαστικών
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis_apergis
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά Μακρυά...Χαλαρώνουν και μαζεύουν και μου γδατανε τη ζάντα...Χιονοκουβερτα και άγιος ο θεός...

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Liagkis
    1
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο μπορούσα να αγοράσω!τοποθετήθηκαν εύκολα μέσα σε 5 λεπτά!στα πρώτα 50 μέτρα σταμάτησα να τις ελέγξω και είχαν μετατοπιστεί κι ας είχα τεντώσει τους ιμάντες όσο πάει!στα επόμενα 100 μέτρα η μία κόπηκε με αποτέλεσμα η βόλτα να μου βγει ξινή!όλα αυτά συνέβησαν στην πρώτη και μοναδική φορά χρήσης!!!μακριά καλύτερα κλασικές αλισυδες!

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Rizos Ioakeim
    5
    32 στους 37 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κάθε πράγμα κανει για συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό πρέπει να γνωρίζουμε πρώτα από όλα. Είναι για χιόνια κ όχι πάγο, δε θέλει γκάζια (ούτως ή άλλως στα χιόνια πας ήσυχα). Έχω κάνει στην τελευταία χιονόπτωση απόσταση 80χλμ σε χιόνι κ ήταν άψογες. Σε ανηφόρα ή με ταχύτητα ακόμη κ οι κλασσικές αλυσίδες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σπάσουν, όπως φυσικά κ τα πανιά είναι άλλο πράγμα όπως κ τα χιονιλάστιχα. Γι αυτό πρέπει να γνωρίζουμε τι θέλουμε, για πού κ πως το χρησιμοποιούμε σωστά. Οδηγώ επαγγελματικά 27 χρόνια κ εκφράζω την άποψη μου μέσα από την πείρα αυτών των χρόνων.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Terzis_Michalis
    1
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι χάλια!! Είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και ξέρω πολύ καλά από αλυσίδες χιονιού. Την πάτησα σήμερα πρώτη φορά που τις έβαλα και κόπηκαν αμέσως και έμεινα 100 μέτρα από το σπίτι μου και δεν μένω στα γραβάτα, στην Αττική είμαι. Είναι πεταμένα λεφτά. Αναγκαστικά περπάτησα να βρω κλασικές αλυσίδες χιονιού να αγοράσω και έτσι έφυγα.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Μέτρια φθορά των ελαστικών
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eumorfiava
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θέλουν πολυ προσοχή και μονο σε ακραία περιπτώσει στα χιονια, Με λίγο χιόνι απλά σκίστηκαν, Δεν τα προτείνω

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξεταστικό προϊόν

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα καλά! για τα χρήματα του!

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά φόρεσα τέτοιου είδους αλυσίδες,
    έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.

    • Εύκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Απουσία κραδασμών
    • Δεν φθείρουν τα ελαστικά
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποτυχία. Πέρυσι στον Ιανό πάλευα μισή ώρα να τις βάλω ώσπου εκνευρίστηκα και τις πέταξα! ΜΑΚΡΙΑ

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    14 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σκέτη αποτυχία .Πεταμένα λεφτά !

    • Δύσκολη τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Έντονοι κραδασμοί
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλια μαύρα. Στα 300 Μέτρα πάνω στο χιόνι οι υφασμάτινοι ιμάντες δεν άντεξαν κ άρχισαν να κόβονται.

    • Μέτριας δυσκολίας τοποθέτηση
    • Κράτημα στο δρόμο
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το μόνο ελάττωμα είναι η μετατόπιση τους στο ελαστικό ανάλογα με την ζαντα οταν παταει εκτός χιονιού....τα υπόλοιπα που γράφουν είναι απλός ανυπαρκτα ...

    1
  • Θα ήταν μια πολύ καλή και εύκολη λύση, αλλά δυστυχώς δεν αξίζουν. Το ποσό σταθερά θα τοποθετηθουν στο λάστιχο εξαρταται σε μεγαλο βαθμό από το σχεδιο της ζαντας. Αν έχει λίγες ακτινες τοτε είναι δυσκολο να κατσουν σωστά και σταθερά. Όσο καλα κι αν τοποθετηθουν τα κλιπ για τους ιμαντες στη δικη μου περιπτωση ακουμπανε τη ζαντα οπότε η παραμικρή μετακίνιση θα τις γδαρει.

    2
  • Ότι χειρότερο. Μην τις αγοράσετε ... Τις έβαλα, και 100μ κάτω από το σπίτι μου έμεινα. Οι ιμάντες είχαν τεντωθεί σωστά, αλλά μετά από 100μ βρέθηκαν χαλαρωμένοι , σε άλλη θέση και 2 είχαν κοπεί. Επίσης μου έκανε και ζημιά. Μακριά....

    5
  • Παιδιά Μακρυά...Χαλαρώνουν και μαζεύουν και μου γδατανε τη ζάντα...Χιονοκουβερτα και άγιος ο θεός...

    6
  • Ότι χειρότερο μπορούσα να αγοράσω!τοποθετήθηκαν εύκολα μέσα σε 5 λεπτά!στα πρώτα 50 μέτρα σταμάτησα να τις ελέγξω και είχαν μετατοπιστεί κι ας είχα τεντώσει τους ιμάντες όσο πάει!στα επόμενα 100 μέτρα η μία κόπηκε με αποτέλεσμα η βόλτα να μου βγει ξινή!όλα αυτά συνέβησαν στην πρώτη και μοναδική φορά χρήσης!!!μακριά καλύτερα κλασικές αλισυδες!

    10
  • Δες τα όλα
21,95 €
5,00 €   μεταφορικά