Τις πήρα να τις δοκιμάσω λόγω των (πολύ) θετικών αξιολογήσεων. Προφανώς η άποψή μου είναι υποκειμενική, αλλά είναι σίγουρα από τις πιο μέτριες λεπίδες που έχω χρησιμοποιήσει σε μία πάρα πολύ καλή τιμή:
5/10 ποιότητα
4/10 ποιότητα ξυρίσματος (θέλω τουλάχιστον 2 περασιές για να έχω ένα αποδεκτό αποτέλεσμα)
4/10 φιλικότητα στο δέρμα σε σχέση με το πόσο κοφτερή είναι
10/10 τιμή
Το βασικό πρόβλημα για εμένα στις φτηνές λεπίδες είναι ότι γενικά όλες οι λεπίδες είναι ΠΑΡΑ πολύ φτινές ανα ξύρισμα - 0.03 με 0.1 ευρώ.
Αν το ξύρισμα δεν είναι απλά μία υποχρέωση για εσάς δεν θα την πρότεινα. Με 0.01 - 0.02 ευρώ ανά ξύρισμα βρίσεται σαφώς ανώτερες λεπίδες σε όλες τις κατηγορίες.