Ηχεία Αυτοκινήτου

TRF LWT652 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 6.5" με 70W RMS (2 Δρόμων)

  • Μέγιστης ισχύς: 200W
  • Ισχύς RMS: 70W
  • Ωμική αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB 
  • Μέγεθος woofer: 16.5cm
  • Μέγεθος tweeter: 40mm


  • Μέγιστης ισχύς: 200W
  • Ισχύς RMS: 70W
  • Ωμική αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB 
  • Μέγεθος woofer: 16.5cm
  • Μέγεθος tweeter: 40mm


  • Δες τα όλα
44 00
Παράδοση Παρ, 03 Ιουλ - Τρί, 07 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
5 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Μέγιστης ισχύς: 200W
  • Ισχύς RMS: 70W
  • Ωμική αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB 
  • Μέγεθος woofer: 16.5cm
  • Μέγεθος tweeter: 40mm


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
200 W
Ισχύς RMS
70 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (29)

Αξιολογήσεις

  1. 17
  2. 3
  3. 5
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Michael_Kay
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους είναι τίμια ηχεία αλλά άμα θέλετε κάτι με καλύτερο μπάσο προτείνω να κοιτάξετε κάτι άλλο. Τα έβαλα σε ένα punto 04 για να αλλάξω τα αρχικά που είχε και σίγουρα έχουν μεγάλη διαφορά. Όμως χρησιμοποίησα για μερικές μέρες λίγο παραπάνω μπάσο και άρχισε να τρίζει το ένα. Δεν το προτείνω για κάποιον που θέλει ποιοτικό μπάσο και αντοχή. Για μια απλή αναβάθμιση από κακά ηχεία, είναι μια χαρά.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_pontikis
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου τα έκανε δώρο ο φίλος μου όποτε δεν θα με περάσει σαν επιβεβαιωμένη αγορά…τα ηχεία έρχονται πολύ όμορφα με τα καλύμματα τους και τα αυτοκόλλητα τους ανάλογος από που τα αγοράζεται..δεν είναι κάτι τρελό σήμερον ημέρα αλλά σίγουρα είναι 40€ δεν τα βρίσκεις κάτω όσοι έχουν 4καναλο και παίζουν 2 εταζέρα και γουφερ και θέλουν να έχουν και μπροστά από την πηγή ένα συμπλήρωμα για να δίνει λίγο ήχο δεν κάνουν πολύ μαλακή μεμβράνη που σημαίνει ότι μπασαρουν πολύ εύκολα με αποτέλεσμα την παραμόρφωση θα τα έλεγα μόνο από εκείνα ´ου βάζουμε στις αποθήκες να κάνουμε καμία δουλειά να μουρμουρίζει κάτι τίποτα παραπάνω γνώμη μου από εκεί και πέρα ελπίζω να βοήθησα ..!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rs2000manos0
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα εχω πανω σε ενισχυτη κ παιζουν 'σχετικα' καλα τοποθετημενα στην μπροστα πορτα..το λεω αυτο διοτι εχω κ πισω οβαλ συνδεμενα στην ιδια εξοδο οποτε δεν μπορω να μοιρασω fader...το αποτελεσμα ειναι οτι παρ ολο που ειναι μπροστα ακουγονται αρκετα λιγοτερο σε σχεση με τα πισω σε χαμηλες οι μετριες εντασεις...οταν ομως δωσεις πονο κανουν καλη δουλεια κ εξισορροπειται...τα χρησιμοποιω για μεσαιες κ ψηλες συχνοτητες κ ειναι οκ... ενας φιλος τα εχει βαλει σε golf μπροστα πανω στην πηγη κ παιζουν πολυ καλα σε σχεση με τον εργοστασιακο ηχο

    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papaginisnikolas
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά μην περιμένετε ένταση χωρίς ενισχυτή
    Απλά ακούς μουσική τίποτα άλλο
    Έχουν θαμπό ήχο χωρίς ποιότητα

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bets bets
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να βάλετε απλά ηχεία να ακούτε μουσική καλά είναι! αν θέλετε έστω και λίγη ποιότητα μην τα βάλετε σκέτα! θέλουν καλή πηγή ενισχυτή και μπάσο! τα έχω σε Σμαρτ 450 που δεν έχω χώρο για τέτοια και μάλλον θα δοκιμάσω αρκετά πιο ακριβά και θα ψαχτω περισσότερο!

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anestis_Lav
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά για τα λεφτά τους ! Είναι μια φθηνή λύση για κάποιον που έχει στοκ ηχεία σε παλιό αυτοκίνητο που απλά τσιρίζουν, είναι σίγουρα ένα φρεσκάρισμα στον ήχο του αμαξιού. Αρκετά ευχαριστημένος για καθημερινή χρίση σπίτι δουλειά κλπ.
    Για τους φαν της φασαρίας οχι δεν θα τα συνιστούσα, για κάποιον που θέλει απλα να κάνει την δουλειά του είναι άψογα !!

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos_Kasidoylis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από πολύ λίγο διάστημα το ένα κάηκε το άλλο παίζει ακόμα.Για να ακούς μουσική λίγο καλύτερα από τα εργοστάσιακα είναι καλά για παραπάνω δεν τα προτείνω.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Innova
    3
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω βάλει τα ηχεία σε Peugeot 207.. γενικά καθαρός ήχος αλλά το μπάσο λείπει αρκετά.. για την τιμή τους αξίζουν.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaralampos_Koutras
    5
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμη τους ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα και φυσικα ειναι trf. Εχουν δυνατο και καθαρο ηχο και δυνατο μπασο. Σας τα προτεινω ανεπιφυλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Lil
    5
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλά ηχεία με δυνατό ήχο και πάνω από όλα καθαρό τα έβαλα σε C2 με πηγή pioneer και είναι τρομερά (υστερούν λίγο στο μπάσο Γιατί όπως και μα το κάνουμε είναι 2 δρόμων )

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Очень качественный товар

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλα ηχεία πήρα 4 και τα εχω βάλει με το pioneer 4x100.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καθαρός ήχος VFM!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρηματα που εδωσα ειναι πολυ καλα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Για τα λεφτά τους είναι τίμια ηχεία αλλά άμα θέλετε κάτι με καλύτερο μπάσο προτείνω να κοιτάξετε κάτι άλλο. Τα έβαλα σε ένα punto 04 για να αλλάξω τα αρχικά που είχε και σίγουρα έχουν μεγάλη διαφορά. Όμως χρησιμοποίησα για μερικές μέρες λίγο παραπάνω μπάσο και άρχισε να τρίζει το ένα. Δεν το προτείνω για κάποιον που θέλει ποιοτικό μπάσο και αντοχή. Για μια απλή αναβάθμιση από κακά ηχεία, είναι μια χαρά.

    1
  • μου τα έκανε δώρο ο φίλος μου όποτε δεν θα με περάσει σαν επιβεβαιωμένη αγορά…τα ηχεία έρχονται πολύ όμορφα με τα καλύμματα τους και τα αυτοκόλλητα τους ανάλογος από που τα αγοράζεται..δεν είναι κάτι τρελό σήμερον ημέρα αλλά σίγουρα είναι 40€ δεν τα βρίσκεις κάτω όσοι έχουν 4καναλο και παίζουν 2 εταζέρα και γουφερ και θέλουν να έχουν και μπροστά από την πηγή ένα συμπλήρωμα για να δίνει λίγο ήχο δεν κάνουν πολύ μαλακή μεμβράνη που σημαίνει ότι μπασαρουν πολύ εύκολα με αποτέλεσμα την παραμόρφωση θα τα έλεγα μόνο από εκείνα ´ου βάζουμε στις αποθήκες να κάνουμε καμία δουλειά να μουρμουρίζει κάτι τίποτα παραπάνω γνώμη μου από εκεί και πέρα ελπίζω να βοήθησα ..!

    6
  • τα εχω πανω σε ενισχυτη κ παιζουν 'σχετικα' καλα τοποθετημενα στην μπροστα πορτα..το λεω αυτο διοτι εχω κ πισω οβαλ συνδεμενα στην ιδια εξοδο οποτε δεν μπορω να μοιρασω fader...το αποτελεσμα ειναι οτι παρ ολο που ειναι μπροστα ακουγονται αρκετα λιγοτερο σε σχεση με τα πισω σε χαμηλες οι μετριες εντασεις...οταν ομως δωσεις πονο κανουν καλη δουλεια κ εξισορροπειται...τα χρησιμοποιω για μεσαιες κ ψηλες συχνοτητες κ ειναι οκ... ενας φιλος τα εχει βαλει σε golf μπροστα πανω στην πηγη κ παιζουν πολυ καλα σε σχεση με τον εργοστασιακο ηχο

    2
  • Παιδιά μην περιμένετε ένταση χωρίς ενισχυτή
    Απλά ακούς μουσική τίποτα άλλο
    Έχουν θαμπό ήχο χωρίς ποιότητα

    5
  • Για να βάλετε απλά ηχεία να ακούτε μουσική καλά είναι! αν θέλετε έστω και λίγη ποιότητα μην τα βάλετε σκέτα! θέλουν καλή πηγή ενισχυτή και μπάσο! τα έχω σε Σμαρτ 450 που δεν έχω χώρο για τέτοια και μάλλον θα δοκιμάσω αρκετά πιο ακριβά και θα ψαχτω περισσότερο!

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (10)

Ερωτήσεις

452 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ernestom5
Δες όλες τις ερωτήσεις (10)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Μέγιστης ισχύς: 200W
  • Ισχύς RMS: 70W
  • Ωμική αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB 
  • Μέγεθος woofer: 16.5cm
  • Μέγεθος tweeter: 40mm


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
200 W
Ισχύς RMS
70 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (29)

  1. 17
  2. 3
  3. 5
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Μπάσο
  • Michael_Kay
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά τους είναι τίμια ηχεία αλλά άμα θέλετε κάτι με καλύτερο μπάσο προτείνω να κοιτάξετε κάτι άλλο. Τα έβαλα σε ένα punto 04 για να αλλάξω τα αρχικά που είχε και σίγουρα έχουν μεγάλη διαφορά. Όμως χρησιμοποίησα για μερικές μέρες λίγο παραπάνω μπάσο και άρχισε να τρίζει το ένα. Δεν το προτείνω για κάποιον που θέλει ποιοτικό μπάσο και αντοχή. Για μια απλή αναβάθμιση από κακά ηχεία, είναι μια χαρά.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_pontikis
    2
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου τα έκανε δώρο ο φίλος μου όποτε δεν θα με περάσει σαν επιβεβαιωμένη αγορά…τα ηχεία έρχονται πολύ όμορφα με τα καλύμματα τους και τα αυτοκόλλητα τους ανάλογος από που τα αγοράζεται..δεν είναι κάτι τρελό σήμερον ημέρα αλλά σίγουρα είναι 40€ δεν τα βρίσκεις κάτω όσοι έχουν 4καναλο και παίζουν 2 εταζέρα και γουφερ και θέλουν να έχουν και μπροστά από την πηγή ένα συμπλήρωμα για να δίνει λίγο ήχο δεν κάνουν πολύ μαλακή μεμβράνη που σημαίνει ότι μπασαρουν πολύ εύκολα με αποτέλεσμα την παραμόρφωση θα τα έλεγα μόνο από εκείνα ´ου βάζουμε στις αποθήκες να κάνουμε καμία δουλειά να μουρμουρίζει κάτι τίποτα παραπάνω γνώμη μου από εκεί και πέρα ελπίζω να βοήθησα ..!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rs2000manos0
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα εχω πανω σε ενισχυτη κ παιζουν 'σχετικα' καλα τοποθετημενα στην μπροστα πορτα..το λεω αυτο διοτι εχω κ πισω οβαλ συνδεμενα στην ιδια εξοδο οποτε δεν μπορω να μοιρασω fader...το αποτελεσμα ειναι οτι παρ ολο που ειναι μπροστα ακουγονται αρκετα λιγοτερο σε σχεση με τα πισω σε χαμηλες οι μετριες εντασεις...οταν ομως δωσεις πονο κανουν καλη δουλεια κ εξισορροπειται...τα χρησιμοποιω για μεσαιες κ ψηλες συχνοτητες κ ειναι οκ... ενας φιλος τα εχει βαλει σε golf μπροστα πανω στην πηγη κ παιζουν πολυ καλα σε σχεση με τον εργοστασιακο ηχο

    • Ποιότητα ήχου
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papaginisnikolas
    2
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά μην περιμένετε ένταση χωρίς ενισχυτή
    Απλά ακούς μουσική τίποτα άλλο
    Έχουν θαμπό ήχο χωρίς ποιότητα

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bets bets
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να βάλετε απλά ηχεία να ακούτε μουσική καλά είναι! αν θέλετε έστω και λίγη ποιότητα μην τα βάλετε σκέτα! θέλουν καλή πηγή ενισχυτή και μπάσο! τα έχω σε Σμαρτ 450 που δεν έχω χώρο για τέτοια και μάλλον θα δοκιμάσω αρκετά πιο ακριβά και θα ψαχτω περισσότερο!

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anestis_Lav
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά για τα λεφτά τους ! Είναι μια φθηνή λύση για κάποιον που έχει στοκ ηχεία σε παλιό αυτοκίνητο που απλά τσιρίζουν, είναι σίγουρα ένα φρεσκάρισμα στον ήχο του αμαξιού. Αρκετά ευχαριστημένος για καθημερινή χρίση σπίτι δουλειά κλπ.
    Για τους φαν της φασαρίας οχι δεν θα τα συνιστούσα, για κάποιον που θέλει απλα να κάνει την δουλειά του είναι άψογα !!

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos_Kasidoylis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από πολύ λίγο διάστημα το ένα κάηκε το άλλο παίζει ακόμα.Για να ακούς μουσική λίγο καλύτερα από τα εργοστάσιακα είναι καλά για παραπάνω δεν τα προτείνω.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kwstas_Innova
    3
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω βάλει τα ηχεία σε Peugeot 207.. γενικά καθαρός ήχος αλλά το μπάσο λείπει αρκετά.. για την τιμή τους αξίζουν.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHaralampos_Koutras
    5
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμη τους ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην αγορα και φυσικα ειναι trf. Εχουν δυνατο και καθαρο ηχο και δυνατο μπασο. Σας τα προτεινω ανεπιφυλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Lil
    5
    5 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλά ηχεία με δυνατό ήχο και πάνω από όλα καθαρό τα έβαλα σε C2 με πηγή pioneer και είναι τρομερά (υστερούν λίγο στο μπάσο Γιατί όπως και μα το κάνουμε είναι 2 δρόμων )

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Очень качественный товар

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλα ηχεία πήρα 4 και τα εχω βάλει με το pioneer 4x100.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καθαρός ήχος VFM!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρηματα που εδωσα ειναι πολυ καλα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
  • Για τα λεφτά τους είναι τίμια ηχεία αλλά άμα θέλετε κάτι με καλύτερο μπάσο προτείνω να κοιτάξετε κάτι άλλο. Τα έβαλα σε ένα punto 04 για να αλλάξω τα αρχικά που είχε και σίγουρα έχουν μεγάλη διαφορά. Όμως χρησιμοποίησα για μερικές μέρες λίγο παραπάνω μπάσο και άρχισε να τρίζει το ένα. Δεν το προτείνω για κάποιον που θέλει ποιοτικό μπάσο και αντοχή. Για μια απλή αναβάθμιση από κακά ηχεία, είναι μια χαρά.

    1
  • μου τα έκανε δώρο ο φίλος μου όποτε δεν θα με περάσει σαν επιβεβαιωμένη αγορά…τα ηχεία έρχονται πολύ όμορφα με τα καλύμματα τους και τα αυτοκόλλητα τους ανάλογος από που τα αγοράζεται..δεν είναι κάτι τρελό σήμερον ημέρα αλλά σίγουρα είναι 40€ δεν τα βρίσκεις κάτω όσοι έχουν 4καναλο και παίζουν 2 εταζέρα και γουφερ και θέλουν να έχουν και μπροστά από την πηγή ένα συμπλήρωμα για να δίνει λίγο ήχο δεν κάνουν πολύ μαλακή μεμβράνη που σημαίνει ότι μπασαρουν πολύ εύκολα με αποτέλεσμα την παραμόρφωση θα τα έλεγα μόνο από εκείνα ´ου βάζουμε στις αποθήκες να κάνουμε καμία δουλειά να μουρμουρίζει κάτι τίποτα παραπάνω γνώμη μου από εκεί και πέρα ελπίζω να βοήθησα ..!

    6
  • τα εχω πανω σε ενισχυτη κ παιζουν 'σχετικα' καλα τοποθετημενα στην μπροστα πορτα..το λεω αυτο διοτι εχω κ πισω οβαλ συνδεμενα στην ιδια εξοδο οποτε δεν μπορω να μοιρασω fader...το αποτελεσμα ειναι οτι παρ ολο που ειναι μπροστα ακουγονται αρκετα λιγοτερο σε σχεση με τα πισω σε χαμηλες οι μετριες εντασεις...οταν ομως δωσεις πονο κανουν καλη δουλεια κ εξισορροπειται...τα χρησιμοποιω για μεσαιες κ ψηλες συχνοτητες κ ειναι οκ... ενας φιλος τα εχει βαλει σε golf μπροστα πανω στην πηγη κ παιζουν πολυ καλα σε σχεση με τον εργοστασιακο ηχο

    2
  • Παιδιά μην περιμένετε ένταση χωρίς ενισχυτή
    Απλά ακούς μουσική τίποτα άλλο
    Έχουν θαμπό ήχο χωρίς ποιότητα

    5
  • Για να βάλετε απλά ηχεία να ακούτε μουσική καλά είναι! αν θέλετε έστω και λίγη ποιότητα μην τα βάλετε σκέτα! θέλουν καλή πηγή ενισχυτή και μπάσο! τα έχω σε Σμαρτ 450 που δεν έχω χώρο για τέτοια και μάλλον θα δοκιμάσω αρκετά πιο ακριβά και θα ψαχτω περισσότερο!

    1
  • Δες τα όλα
44,00 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά