Αεροβόλα Όπλα

TSS Αεροβόλο GR1600W 4.5mm

  • Αεροβόλο σπαστής κάννης αερίου (Gas ram)
  • Ελάχιστη ανάκρουση
  • Μονής βολής
  • Αμφιδέξιο ξύλινο κοντάκιο
  • Υπερυψωμένο μάγουλο
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Αυτόματη ασφάλεια
  • Ανοικτά σκοπευτικά
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ράγα...
  • Αεροβόλο σπαστής κάννης αερίου (Gas ram)
  • Ελάχιστη ανάκρουση
  • Μονής βολής
  • Αμφιδέξιο ξύλινο κοντάκιο
  • Υπερυψωμένο μάγουλο
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Αυτόματη ασφάλεια
  • Ανοικτά σκοπευτικά
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ράγα Picatinny επάνω στον κορμό
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Αεροβόλο σπαστής κάννης αερίου (Gas ram)
  • Ελάχιστη ανάκρουση
  • Μονής βολής
  • Αμφιδέξιο ξύλινο κοντάκιο
  • Υπερυψωμένο μάγουλο
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Αυτόματη ασφάλεια
  • Ανοικτά σκοπευτικά
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ράγα Picatinny επάνω στον κορμό

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Φιάλης Αερίου (Gas Ram)
Διαμέτρημα
4.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (28)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 9
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Konstantinos_5719
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costaspetrakis
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X.A.
    1
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANDREAS_TATMICHALIS
    5
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατο,τρυπαει στα 10 μετρα στρατζαριστο 20χ40. με επιχαλκομενα στα 5,5 χιλιοστα.ειναι για αντρες και οχι για γυναικες και παιδια γιατι δεν θα το οπλησουν ποτε. θελη αρκετη δυναμη.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΔΡοΝΙ 4 ΕΚαΤΟΣΤΑ ΠΑΧΟΣ,ΕΛΑτΟ,ΤΟ ΔΙΑΠΕΡαΣΕ ΣΤΑ 10 ΜΕτΡΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΣΕ ΝΤΕνεΚΕ HYPERDESMO ΠΟΥ ΗΤαΝ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥνΑΤΟ ΑΕΡΟΒΟΛΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟ.ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΔΥΝαΤΟ ΑΠΟ DIANA 45,ΚΑΙ ΣΤΟ 1\3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΟΣΚΟΠΙΟΥ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΟΛΕΣ .ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΑΝασΧΟΛΕΙΣΑΙ.ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ 1500 ΒΟΛΙΔΕΣ 5,5 ΚΑΙ 200 ΕΠΙΧΑλκΟΜΕΝΑ απο τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡα ΠΟΛΥ καλο ΟΠΛΟ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon_K6014
    2
    9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντυπωσιακά δυνατό κι εντυπωσιακά άστοχο. Το 5,5 χιλ. με βολίδες JSB HEAVY σε συνηθισμένο στόχο (14εκ.) στα 50μ,, με ρυθμισμένη διόπτρα, σε 20 βολές οι 8 βρήκαν στόχο με γκρουπάρισμα σε όλη την επιφάνεια του στόχου, οι άλλες 12 αγνοούνται... Δοκίμασα το ίδιο με το GAMO G Magnum και πήγαν όλες μέσα με γκρουπάρισμα 1,7 εκ. Συμπέρασμα δεν κάνει για σκοποβολή. Τί να την κάνεις τη δύναμη όταν βαράει όπου να ναι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arnold124
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αεροβόλο απλά δεν έχει καλή ποιότητα
    Δεν υπάρχει ποίο δυνατό από gas ram τα pcp είναι 1000 φορές καλύτερα σε όλα και είναι τα πιο δυνατά και εύστοχα αεροβόλα στο κόσμο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_giorgkas
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τουφέκι είναι πολύ δυνατό αλλά χρησιμοποιώ βολιδες με 1 γραμμαρίου και πετάνε 20 εκατοστά ποιο ψηλά από το στόχο μπορείτε να με βοηθήσει κανένας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tsompanoglou3515
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά το έχω εδώ και ένα χρόνο και το όπλο είναι άψογο έχει πολύ δύναμη και πολύ δύσκολο στο να το οπλίζεις το συστήνω ανεπιφύλακτα σε 5.5mm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimandras1995
    4
    5 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο ως προς την τημη του..πολυ προσητη!!!! στιβαρο οπλο και ομρφο δεν εχω ριξει ακομη βλιματακι αλλα απο ενα οπλισμα που του εκανα αδιο και εριξα δεν θα ελεγα οτι ειναι πολυ θοριβοδες επεισης οντος κλοτσαει...το μονο που με ενοχλησε ηταν καπιες λεπτομεριες στα μεταλικα κοματια του στοχαστρου πισω οντας σιδιρουργος καταλαβα οτι δεν εχει γινει σωστη δουλεια απο θεμα μεταλου αλλα και βαφης κατα τα αλλα εμεινα ευχαριστημενος για τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Axillefs
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βολή 10μ με 6.35 barracuda σε συμπαγή σανίδα 2εκ.Την διαπέρασε χτυπώντας σε τσιμεντόλιθο και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billissp
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή για τα χρήματα του, οπλίζει πολύ δύσκολα κάνει πολύ θόρυβο ειδικά εάν ρίχνεις ελαφρά βλήματα δεν κάνει για γκρούπ αλλά για plinking ότι πρέπει, επιφέρει μεγάλη ζημιά στα αντικείμενα
    Εγώ το πήρα σε 5.5mm για 4.5 μην το σκέφτεσαι καν εάν το ξαναδιαλεγα θα το επερνα σε 6.35

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_athanasakis1158
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το οπλο είναι υπερβολικά δυνατό το έχω σε 6.35
    Πολύ στιβαρό οπλο και όμορφο
    Είναι αρκετά δύσκολο το να οπλίζεις
    Σε κάθε βολή «κλωτσάει»
    Πολύ καλό θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα
    Δύναμη
    Εύστοχο
    Και χαμηλή τιμή !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntinos13_Salm
    4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά που αγοράζω αεροβόλο. Ένας γνωστός μου πρότεινε αυτό το αεροβόλο. Τρομερό όπλο απίστευτα δυνατό καταστρέφει ότι βρει μπροστά του ακόμα και από απόσταση 50 μέτρων. Στα αρνητικά και ο μόνος λόγος που έβαλα 1 αστέρι λιγότερο είναι το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο στη στόχευση. Μιλάμε για το 6.35mm.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SpyrosAlpha
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλο, δυνατό, στιβαρό και ευθύβολο!
    Στα αρνητικα του ο θόρυβος, ο σιγαστήρας που δυστυχώς δεν έρχεται στην Ελλάδα με την Ελληνική νομοθεσία... και η δύναμη που χρειάζεται για να το οπλίσεις. Επίσης δεν τρελαίνομαι για το κλεισιοσκόπιο.. πλατικό αντι για μεταλλικό και με λίγο χαλαρές βόλτες στους ρότορες αυθυγράμμισης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victo
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αξιολόγηση αφορά το 6.35.
    Δυνατό, από τα πιο δυνατά στην κατηγορία του.
    Απαραίτητη η προσθήκη σιγαστήρα για μείωση θορύβου και λειτουργία μοχλού στην όπλιση.
    Σχεδόν μηδενική ανάκρουση παρ όλη την δύναμη του. Βρίσκω εύκολα στόχο ( σπιρτόκουτο στα 30μ.).
    Ωραίο φινίρισμα στο ξύλινο κοντάκι, γενικά η κατασκευή δίνει την εντύπωση στιβαρού όπλου.
    Στα 40μ. διαπερνά λαμαρίνα 1 μμ.
    Πολύ καλό για τά λεφτά του θα έλεγα, 180 μαζί με τον σιγαστήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αnnub1c
    4
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορα σε 6.35mm, το οπλο δουλευει σε ταχυτητες περιπου 700fps( 210m/s).

    Θετικα:
    - Πολυ καλη τιμη για αυτα που προσφερει (VFM)
    - Στιβαρο, αξιοπιστο
    - Πολυ δυνατο για break barrel

    Αρνητικα:
    - Κανει ΠΟΛΥ θορυβο, εαν θελετε να παιζετε στο σπιτι/αυλη σας απλα ξεχαστε το. Χρειαζεται οπωσδηποτε "εξαρτημα" αλλα και παλι δεν το εχω τεσταρει ποσο θορυβο θα κοψει. Το πιστονι του (Gas Ram) ειναι θορυβωδες.
    - Ειναι δυσκολο να σημαδεψεις σωστα δεδομενο οτι κλωτσαει σαν μουλαρι. Γενικα δεν γκρουπαρει καλα αλλα δεν εχω τεσταρει και πολλα σφαιρακια, αλλα το οπλο αυτο δεν προοριζεται για σκοποβολη ετσι και αλλιως.
    - Πολυ δυσκολο οπλισμα, εαν δεν εχεις δυναμη μην το σκεφτεις καν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasisstavr
    1
    11 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ κακό όπλο..το έχω μόλις ένα μήνα και έβγαλε πρόβλημα στην σκανδάλη μόλις το οπλιζω και κλείνω πυροβολαει μόνο του ή μόλις βγάλω την ασφάλεια πυροβολαει μόνο του ..πολύ κουραστικό θα έλεγα στην οπλίση.. επίσης κλοτσαει πολύ μέτα από τις 20 βολές σερί αρχίζει να με πονάει το μάγουλο..ακόμα ένα μειονεκτήμα είναι ότι μέτα τα 25 μέτρα δεν είναι καθόλου ευθύβολο ακόμα και με πιο βαριές βολίδες χάνει στο στόχο δεξιά και αριστερά..το μόνο θετικό που θα έλεγα για το συγκεκριμένο αεροβόλο είναι η δύναμη..τώρα το έχω και απλά κάθεται δεν μπορώ να το κάνω τίποτα δεν θα το πρότεινα με βάση όλα τα παραπάνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRYSOSTOMOS_VEZIANOS
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ερώτηση παιδιά το έχω πάρει είναι πολύ δυνατό πολύ καλό αλλά έχω κάποιο θέματακι δεν μπορώ να το ρυθμίσω σωστά και δεύτερον τι βολίδες είναι για την Σ στην ρύθμιση και ταυτόχρονα για ικανοποιητική διάτρηση σε θήραμα (φασσες)στα 30-40 μέτρα σε 5.5mm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konidarisodisseas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα σε 5.5 έχει πολύ δύναμη το αεροβολο και για τα λεφτά του value for money για μένα από πρώτη άποψη αξίζει και με το παραπάνω τώρα θα δείξει ο χρόνος την αντοχή του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_The_Adventure
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αεροβόλο δεν το έχω πολύ καιρό(μια μόλις εβδομάδα)ωστόσο είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατι είναι ότι έψαχνα,ένα μεγάλο και βαρύ αεροβόλο με ωραίο design,ωστόσο για την δύναμη δεν έχω βρει χρόνο να το δοκιμάσω αλλα από ότι έχω ακούσει και δει είναι πανισχυρο.Ωστοσο είναι πολύ βαρύ και δύσκολο στην οπλιση προς το νέο κοινό.θα το συνιστούσα στους πιο μεγαλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggelisklik07
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία του 5.5.....κ πολύ ελκυστική τιμή για την δυνατότητα που έχει.,...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trancer
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστέρια! Άριστο και (πολύ βασικό) σε προσιτή τιμή. Η ιδανική "παρέα" για το BSA Scorpion που έχω εδώ και 37 χρόνια. Ωστόσο, ξενίζει η πολύ μεγάλη γωνία όπλισης (150 μοίρες...).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djalanthe1
    4
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για την τιμή του!!
    Πήρα το 5,5mm είναι μεγάλο, βαρύ και πολύ δύσκολο να το οπλίσεις, ειδικά στην αρχή, αλλά και πολύ δυνατό. Τα στόχαστρα είναι ικανοποιητικά, πλήρως ρυθμιζόμενα όπως και η σκανδάλη αν και υστερεί λίγο σε αίσθηση και ποιότητα επειδή είναι πλαστική. Λόγω της δύναμης του, έχει μια αρκετά αισθητή ανάκρουση και κάνει αρκετό θόρυβο για αεροβόλο.
    Παρόλα αυτά είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πραγματικά διαλύει κάθε στόχο, στα 25m που το έχω δοκιμάσει τουλάχιστον. Το προτείνω κυρίως σε πιο έμπειρους χρήστες και όχι σε νεαρό κοινό γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο.
    Βάζω 4 αστέρια γιατί κουράζει λίγο στο χειρισμό λόγω του βάρους του και της πίεσης του πιστονιού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Nikolaidis3
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σιγουρα ακουσατε κινεζικο και φοβηθηκατε.Μετα λεω ολα κιζεζικα ειναι σχεδον τα παντα στην αγορα.τελος παντον.δεν ηθελα να δωσω πολλα λεφτα.ετσι αποφασισα και πηρα το συγκεκριμενο αεροβολο σε 4,5μμ.αρκετα δυνατο.ειναι απο τα δυνατοτερα που υπαρχουν αυτη την στιγμη σε πιστονι αζωτου1600fps με psa pellets ομορφο οπλο ωραιο σκαλισμα στο ξυλο.400μ/σ σε 4,5μμ με νορμαλ μολιβια.με ατσαλινα σκοτωνει.φανταστητε σε μια αποσταση 40 με 50 μετρα σχεδον διαπερνα ξυλο παχους 20χιλιοστων.καταλαβαινετε οτι ανετα σκοτωνει.βασικα εγω ηθελα κατι οικονομικο και ταυτοχρονα πολυ δυνατο.ετσι για το χομπι.σιγουρα οτι πληρωνεις περνεις.το λεω απο θεμα βαρους και ποιοτητα κατασκευης.εχω ριξει αρκετες βολες χωρις καμια αποκληση στην δυναμη.προς το παρον δεν μου εχει βγαλει κατι.θα δειξει βεβαια.το λεω αυτο γιατι καποιοι μου ειπαν μακρια απο κινεζικο.διαφωνω.θεωρω οτι ειναι value for money το συγκεκριμενο.αναλογα και τη ψαχνει ο καθενας.εμενα για αυτο το λιγο που ασχολουμε με υπερ καλυπτει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τελειο,δεν βρισκω καλητερω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζάμπα τα λεφτά δεν το συνιστώ σε κανέναν!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ

    2
  • Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.

    1
  • ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο

    1
  • δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα

    0
  • Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.

    9
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (15)

Ερωτήσεις

19 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
George_Tzanakis4151

Καλησπέρα είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου αεροβολου. Αρκετά ευχαριστημένος. Ξέρει κανείς ποιο είναι το καλύτερο λαδι / η γρασο για συντηρηση? Είναι απαραίτητη η συντηρηση ?

Mazarakis_Spyridon
Konstantinos_5719

Κάποια καλά βλήματα για το 5.5 που να τα έχεις δοκιμάσει κάποιος σε αυτό το όπλο;;

Agelos_Katsagonis

Χαίρεται,
σκέφτομαι να αγοράσω το όπλο αυτό με το διαμέτρημα 5.5 /0.22. Γνωρίζει κάποιος αν το συγκεκριμένο διαμέτρημα τρυπάει λάστιχο αυτοκινήτου? Ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (15)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Αεροβόλο σπαστής κάννης αερίου (Gas ram)
  • Ελάχιστη ανάκρουση
  • Μονής βολής
  • Αμφιδέξιο ξύλινο κοντάκιο
  • Υπερυψωμένο μάγουλο
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Αυτόματη ασφάλεια
  • Ανοικτά σκοπευτικά
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ράγα Picatinny επάνω στον κορμό

Κατασκευαστής

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Φιάλης Αερίου (Gas Ram)
Διαμέτρημα
4.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (28)

  1. 14
  2. 9
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Konstantinos_5719
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • costaspetrakis
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X.A.
    1
    9 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANDREAS_TATMICHALIS
    5
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ δυνατο,τρυπαει στα 10 μετρα στρατζαριστο 20χ40. με επιχαλκομενα στα 5,5 χιλιοστα.ειναι για αντρες και οχι για γυναικες και παιδια γιατι δεν θα το οπλησουν ποτε. θελη αρκετη δυναμη.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΔΡοΝΙ 4 ΕΚαΤΟΣΤΑ ΠΑΧΟΣ,ΕΛΑτΟ,ΤΟ ΔΙΑΠΕΡαΣΕ ΣΤΑ 10 ΜΕτΡΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΣΕ ΝΤΕνεΚΕ HYPERDESMO ΠΟΥ ΗΤαΝ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥνΑΤΟ ΑΕΡΟΒΟΛΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟ.ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΔΥΝαΤΟ ΑΠΟ DIANA 45,ΚΑΙ ΣΤΟ 1\3 ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΟΣΚΟΠΙΟΥ.ΑΡΚΕΤΕΣ ΒΟΛΕΣ .ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΑΝασΧΟΛΕΙΣΑΙ.ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ 1500 ΒΟΛΙΔΕΣ 5,5 ΚΑΙ 200 ΕΠΙΧΑλκΟΜΕΝΑ απο τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΑΡα ΠΟΛΥ καλο ΟΠΛΟ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kon_K6014
    2
    9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντυπωσιακά δυνατό κι εντυπωσιακά άστοχο. Το 5,5 χιλ. με βολίδες JSB HEAVY σε συνηθισμένο στόχο (14εκ.) στα 50μ,, με ρυθμισμένη διόπτρα, σε 20 βολές οι 8 βρήκαν στόχο με γκρουπάρισμα σε όλη την επιφάνεια του στόχου, οι άλλες 12 αγνοούνται... Δοκίμασα το ίδιο με το GAMO G Magnum και πήγαν όλες μέσα με γκρουπάρισμα 1,7 εκ. Συμπέρασμα δεν κάνει για σκοποβολή. Τί να την κάνεις τη δύναμη όταν βαράει όπου να ναι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arnold124
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αεροβόλο απλά δεν έχει καλή ποιότητα
    Δεν υπάρχει ποίο δυνατό από gas ram τα pcp είναι 1000 φορές καλύτερα σε όλα και είναι τα πιο δυνατά και εύστοχα αεροβόλα στο κόσμο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • g_giorgkas
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το τουφέκι είναι πολύ δυνατό αλλά χρησιμοποιώ βολιδες με 1 γραμμαρίου και πετάνε 20 εκατοστά ποιο ψηλά από το στόχο μπορείτε να με βοηθήσει κανένας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Tsompanoglou3515
    5
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά το έχω εδώ και ένα χρόνο και το όπλο είναι άψογο έχει πολύ δύναμη και πολύ δύσκολο στο να το οπλίζεις το συστήνω ανεπιφύλακτα σε 5.5mm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimandras1995
    4
    5 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο ως προς την τημη του..πολυ προσητη!!!! στιβαρο οπλο και ομρφο δεν εχω ριξει ακομη βλιματακι αλλα απο ενα οπλισμα που του εκανα αδιο και εριξα δεν θα ελεγα οτι ειναι πολυ θοριβοδες επεισης οντος κλοτσαει...το μονο που με ενοχλησε ηταν καπιες λεπτομεριες στα μεταλικα κοματια του στοχαστρου πισω οντας σιδιρουργος καταλαβα οτι δεν εχει γινει σωστη δουλεια απο θεμα μεταλου αλλα και βαφης κατα τα αλλα εμεινα ευχαριστημενος για τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Axillefs
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βολή 10μ με 6.35 barracuda σε συμπαγή σανίδα 2εκ.Την διαπέρασε χτυπώντας σε τσιμεντόλιθο και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billissp
    4
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή για τα χρήματα του, οπλίζει πολύ δύσκολα κάνει πολύ θόρυβο ειδικά εάν ρίχνεις ελαφρά βλήματα δεν κάνει για γκρούπ αλλά για plinking ότι πρέπει, επιφέρει μεγάλη ζημιά στα αντικείμενα
    Εγώ το πήρα σε 5.5mm για 4.5 μην το σκέφτεσαι καν εάν το ξαναδιαλεγα θα το επερνα σε 6.35

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis_athanasakis1158
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το οπλο είναι υπερβολικά δυνατό το έχω σε 6.35
    Πολύ στιβαρό οπλο και όμορφο
    Είναι αρκετά δύσκολο το να οπλίζεις
    Σε κάθε βολή «κλωτσάει»
    Πολύ καλό θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα
    Δύναμη
    Εύστοχο
    Και χαμηλή τιμή !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntinos13_Salm
    4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώτη φορά που αγοράζω αεροβόλο. Ένας γνωστός μου πρότεινε αυτό το αεροβόλο. Τρομερό όπλο απίστευτα δυνατό καταστρέφει ότι βρει μπροστά του ακόμα και από απόσταση 50 μέτρων. Στα αρνητικά και ο μόνος λόγος που έβαλα 1 αστέρι λιγότερο είναι το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολο στη στόχευση. Μιλάμε για το 6.35mm.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SpyrosAlpha
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλο, δυνατό, στιβαρό και ευθύβολο!
    Στα αρνητικα του ο θόρυβος, ο σιγαστήρας που δυστυχώς δεν έρχεται στην Ελλάδα με την Ελληνική νομοθεσία... και η δύναμη που χρειάζεται για να το οπλίσεις. Επίσης δεν τρελαίνομαι για το κλεισιοσκόπιο.. πλατικό αντι για μεταλλικό και με λίγο χαλαρές βόλτες στους ρότορες αυθυγράμμισης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • victo
    5
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αξιολόγηση αφορά το 6.35.
    Δυνατό, από τα πιο δυνατά στην κατηγορία του.
    Απαραίτητη η προσθήκη σιγαστήρα για μείωση θορύβου και λειτουργία μοχλού στην όπλιση.
    Σχεδόν μηδενική ανάκρουση παρ όλη την δύναμη του. Βρίσκω εύκολα στόχο ( σπιρτόκουτο στα 30μ.).
    Ωραίο φινίρισμα στο ξύλινο κοντάκι, γενικά η κατασκευή δίνει την εντύπωση στιβαρού όπλου.
    Στα 40μ. διαπερνά λαμαρίνα 1 μμ.
    Πολύ καλό για τά λεφτά του θα έλεγα, 180 μαζί με τον σιγαστήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αnnub1c
    4
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγορα σε 6.35mm, το οπλο δουλευει σε ταχυτητες περιπου 700fps( 210m/s).

    Θετικα:
    - Πολυ καλη τιμη για αυτα που προσφερει (VFM)
    - Στιβαρο, αξιοπιστο
    - Πολυ δυνατο για break barrel

    Αρνητικα:
    - Κανει ΠΟΛΥ θορυβο, εαν θελετε να παιζετε στο σπιτι/αυλη σας απλα ξεχαστε το. Χρειαζεται οπωσδηποτε "εξαρτημα" αλλα και παλι δεν το εχω τεσταρει ποσο θορυβο θα κοψει. Το πιστονι του (Gas Ram) ειναι θορυβωδες.
    - Ειναι δυσκολο να σημαδεψεις σωστα δεδομενο οτι κλωτσαει σαν μουλαρι. Γενικα δεν γκρουπαρει καλα αλλα δεν εχω τεσταρει και πολλα σφαιρακια, αλλα το οπλο αυτο δεν προοριζεται για σκοποβολη ετσι και αλλιως.
    - Πολυ δυσκολο οπλισμα, εαν δεν εχεις δυναμη μην το σκεφτεις καν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanasisstavr
    1
    11 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ κακό όπλο..το έχω μόλις ένα μήνα και έβγαλε πρόβλημα στην σκανδάλη μόλις το οπλιζω και κλείνω πυροβολαει μόνο του ή μόλις βγάλω την ασφάλεια πυροβολαει μόνο του ..πολύ κουραστικό θα έλεγα στην οπλίση.. επίσης κλοτσαει πολύ μέτα από τις 20 βολές σερί αρχίζει να με πονάει το μάγουλο..ακόμα ένα μειονεκτήμα είναι ότι μέτα τα 25 μέτρα δεν είναι καθόλου ευθύβολο ακόμα και με πιο βαριές βολίδες χάνει στο στόχο δεξιά και αριστερά..το μόνο θετικό που θα έλεγα για το συγκεκριμένο αεροβόλο είναι η δύναμη..τώρα το έχω και απλά κάθεται δεν μπορώ να το κάνω τίποτα δεν θα το πρότεινα με βάση όλα τα παραπάνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRYSOSTOMOS_VEZIANOS
    4
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ερώτηση παιδιά το έχω πάρει είναι πολύ δυνατό πολύ καλό αλλά έχω κάποιο θέματακι δεν μπορώ να το ρυθμίσω σωστά και δεύτερον τι βολίδες είναι για την Σ στην ρύθμιση και ταυτόχρονα για ικανοποιητική διάτρηση σε θήραμα (φασσες)στα 30-40 μέτρα σε 5.5mm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konidarisodisseas
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα σε 5.5 έχει πολύ δύναμη το αεροβολο και για τα λεφτά του value for money για μένα από πρώτη άποψη αξίζει και με το παραπάνω τώρα θα δείξει ο χρόνος την αντοχή του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_The_Adventure
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο αεροβόλο δεν το έχω πολύ καιρό(μια μόλις εβδομάδα)ωστόσο είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατι είναι ότι έψαχνα,ένα μεγάλο και βαρύ αεροβόλο με ωραίο design,ωστόσο για την δύναμη δεν έχω βρει χρόνο να το δοκιμάσω αλλα από ότι έχω ακούσει και δει είναι πανισχυρο.Ωστοσο είναι πολύ βαρύ και δύσκολο στην οπλιση προς το νέο κοινό.θα το συνιστούσα στους πιο μεγαλους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vaggelisklik07
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πιστεύω απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία του 5.5.....κ πολύ ελκυστική τιμή για την δυνατότητα που έχει.,...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trancer
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 αστέρια! Άριστο και (πολύ βασικό) σε προσιτή τιμή. Η ιδανική "παρέα" για το BSA Scorpion που έχω εδώ και 37 χρόνια. Ωστόσο, ξενίζει η πολύ μεγάλη γωνία όπλισης (150 μοίρες...).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • djalanthe1
    4
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό για την τιμή του!!
    Πήρα το 5,5mm είναι μεγάλο, βαρύ και πολύ δύσκολο να το οπλίσεις, ειδικά στην αρχή, αλλά και πολύ δυνατό. Τα στόχαστρα είναι ικανοποιητικά, πλήρως ρυθμιζόμενα όπως και η σκανδάλη αν και υστερεί λίγο σε αίσθηση και ποιότητα επειδή είναι πλαστική. Λόγω της δύναμης του, έχει μια αρκετά αισθητή ανάκρουση και κάνει αρκετό θόρυβο για αεροβόλο.
    Παρόλα αυτά είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πραγματικά διαλύει κάθε στόχο, στα 25m που το έχω δοκιμάσει τουλάχιστον. Το προτείνω κυρίως σε πιο έμπειρους χρήστες και όχι σε νεαρό κοινό γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο.
    Βάζω 4 αστέρια γιατί κουράζει λίγο στο χειρισμό λόγω του βάρους του και της πίεσης του πιστονιού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Nikolaidis3
    5
    22 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σιγουρα ακουσατε κινεζικο και φοβηθηκατε.Μετα λεω ολα κιζεζικα ειναι σχεδον τα παντα στην αγορα.τελος παντον.δεν ηθελα να δωσω πολλα λεφτα.ετσι αποφασισα και πηρα το συγκεκριμενο αεροβολο σε 4,5μμ.αρκετα δυνατο.ειναι απο τα δυνατοτερα που υπαρχουν αυτη την στιγμη σε πιστονι αζωτου1600fps με psa pellets ομορφο οπλο ωραιο σκαλισμα στο ξυλο.400μ/σ σε 4,5μμ με νορμαλ μολιβια.με ατσαλινα σκοτωνει.φανταστητε σε μια αποσταση 40 με 50 μετρα σχεδον διαπερνα ξυλο παχους 20χιλιοστων.καταλαβαινετε οτι ανετα σκοτωνει.βασικα εγω ηθελα κατι οικονομικο και ταυτοχρονα πολυ δυνατο.ετσι για το χομπι.σιγουρα οτι πληρωνεις περνεις.το λεω απο θεμα βαρους και ποιοτητα κατασκευης.εχω ριξει αρκετες βολες χωρις καμια αποκληση στην δυναμη.προς το παρον δεν μου εχει βγαλει κατι.θα δειξει βεβαια.το λεω αυτο γιατι καποιοι μου ειπαν μακρια απο κινεζικο.διαφωνω.θεωρω οτι ειναι value for money το συγκεκριμενο.αναλογα και τη ψαχνει ο καθενας.εμενα για αυτο το λιγο που ασχολουμε με υπερ καλυπτει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    τελειο,δεν βρισκω καλητερω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    5 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τζάμπα τα λεφτά δεν το συνιστώ σε κανέναν!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Λοιπόν το αεροβόλο για τα χρήματα που κοστίζει είναι πάρα πάρα πολύ καλή επιλογή και από τα πιο δυνατά αεροβόλα gas ram που υπάρχουν γενικά. Έχω ρίξει περίπου 1000 βολές χωρίς πρόβλημα. Χωρίς διόπτρα στα δικά μου χέρια έχω ευστοχία κοντά στα 30 μέτρα αλλά τώρα έχω βάλει πάνω μια καλή διόπτρα (HAWKE 3-9x40 AIRMAX) και πραγματικά έχει πάρα πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και στα 70 μέτρα. Θα το ξανά έπαιρνα χωρίς σκέψη διότι θεωρώ ότι δεν αξίζουν τα έξτρα χρήματα για κάτι άλλο. Κατά την γνώμη μου πάρτε το 5.5 που έχω και εγώ

    2
  • Το αγόρασα πριν κάνα μήνα. Έχω ρίξει 10 βολίδες. Σήμερα πήγα να ρίξω μία το απόγευμα και την κράτησε μάλλον πίσω... πάτησα τη σκανδάλη με ανοιχτή την κάνω, έριξε, πέταξε τη βολίδα κάτω και έκτοτε δεν οπλίζει ξανά! Διπλώνεις την κάνη, αλλά δεν στέκεται το έμβολο μέσα προφανώς. Πάει η κάνη τέρμα πίσω και γυρίζει. Δεν μαγκώνει μέσα το εργαλείο.... θα το πετάξω μάλλον, διότι πέραν του ότι το πλήρωσα από λάθος μου, χρυσό, επιβαρύνθηκα και μεταφορικά κούριερ 55 ευρώ!! Άθλια εξυπηρέτηση και άθλιο εργαλείο νομίζω. Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου.

    1
  • ΜΗΝ το παρετε σε 4.5mm ! απο 5,5 mm και πανω! εχει φοβερη δυναμη, ειναι δυσκολο στο οπλισμα βαρυ σχετικα και ογκωδες, παρ ολα αυτα γαζωνει σε δυναμη και ειναι αρκετα ευστοχο

    1
  • δεν εχω εμπειρια με αλλα αεροβολα οποτε δεν μπορω να κανω καποια συγκριση!με βολες στα 70-75 σε πορτα παλιου αμαξιου βουλιαζε τη λαμαρινα αρκετα σχεδον 3 χιλιοστα ενω εσπασε ανετα μπουκαλι της μπυρας στα ιδια μετρα!οι βολες εγιναν χωρις ρυθμιση ετσι οπως το παρελαβα!σιγουρα με μια καλη διοπτρα ειναι ενα πολυ καλο οπλο για κυνηγι μετριων θυραματων αλλα σε αποστασης οχι μεγαλυτερες απο 50 μετρα θα ελεγα!γνωριζει κανεις τη διοπτρα να βαλω!?η αξιολογηση ειναι για το 5,5!βολες με επιχαλκομενα

    0
  • Παιδιά το λάθος με αυτά τα όπλα είναι ότι στν προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα υπερηχητικό όπλο, φτιάξαν μία πατάτα. Γιατί ο ήχος ταξιδεύει με 330m/s αλλά δεν πάει από υποηχητικά, αμέσως σε υπερηχητικά. Υπάρχει ένα ενδιάμεσο στάδιο που ο αέρας επηρεάζει τις βολίδες και σαν να κινούνται υποηχητικά αλλά και σαν να κινούνται υπερηχητικά και τους αλλάζει κάθε φορά την πορεία. Το όπλο μπορεί να είναι το πιο δυνατό και το πιο αξιόπιστο στην αγορά. Το γεγονός ότι στέλνει βολίδες κοντά στο σπάσιμο του φράγματος του ήχου είναι που χαλάει τις βολές. Αν δείτε, τα σκοπευτικά αεροβόλα έχουν πάντα, κάτω από 280m/s για αυτόν τον λόγο.

    9
  • Δες τα όλα