Κουκούλες & Περιλαίμια Αναβάτη

Nordcode Περιλαίμιο Αναβάτη Μοτοσυκλέτας Fleece Μαύρο Χρώμα Κωδικός: NORUNIBAL01

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ελαστικό ύφασμα fleece
  • Παρέχει προστασία από το κρύο

Προστασία λαιμού για το κρύο από ελαστικό ύφασμα microfleece για χρήση με την μηχανή, το σκι ή απλά για περπάτημα.

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NORUNIBAL01
Τύπος
Περιλαίμιο
Υλικό
Fleece
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (96)

Αξιολογήσεις

  1. 64
  2. 20
  3. 7
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Προστασία
  • Εφαρμογή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DIMITRIS_XYLOGIANNIS141

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανοιξε μετά από λίγο καιρό χωρις να χασει την εφαρμογη του αλλά και πάλι σε σχέση με τα χρήματα του είναι πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AsdfFW
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.

    Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
    κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.

    Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.

    Από ζέστη μέχρι 10-15 βαθμούς σε κρατάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
    Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonidas_
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.

    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgegr31
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα το onesize. Το δοκίμασα φαίνεται ζεστό και καλύτερο από αυτό που είχα. Εφαρμόζει καλά και δεν με ενοχλεί πουθενά.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Λυμπε
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ ζεστό, δεν περνάει αέρας και είναι πολύ καλής ποιότητας. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε πνίγει κάπως στον λαιμό επειδή έχει λάστιχο στο κάτω μέρος, αλλά στη συνέχεια το συνηθίζεις. Αξίζει στο έπακρο τα χρήματά του!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gregy_Tsak
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ζεστο, φαινεται καλης ποιοτητας, ο χρονος θα δειξει ... το λαστιχο ειναι λιγο σφιχτο ομως και γινεται ενοχλητικο....ελπιζω να ανοιξει με τον χρονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Strokos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ό,τι πρέπει για τα χρήματα του (5,5€) και πολύ χρήσιμο το λάστιχο που έχει στο πάνω μέρος καθώς μπορείς να το βάλεις πάνω απ'τα αυτιά και να μην κατέβει όταν βάλεις το κράνος, όπως συμβαίνει συνήθως με τα περιλαίμια που δεν έχουν λάστιχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_theo4
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό και για βαρύ κρυο αλλά το δικό μου έκανε μια τρύπα μετά από ένα σχετικά μεγάλο διάστημα βέβαια, αυτό όμως με βαριά και συχνή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wild_Sherbert_3057
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    6/1/22 το έχω φορέσει τρείς φορές στο χιόνι, είναι ζεστό αλλά στενό στο περιλαίμιο του και όχι τόσο ελαστικό. Ίσως φταίει που το έβαλα πλυντήριο στους 30.

    25/1/22 Update : Το έχω φορέσει τρείς φορές από όταν το αγόρασα σε χιόνι, αυτές τις ημέρες λόγω ψύχους το φοράω καθημερινά. Σήμερα σκίστηκαν οι ραφές στην μια μεριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • happinessva

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα πολύ κρύα πάνω στο μηχανάκι είναι ότι πρέπει δεν περνάει τίποτα.. πολύ χοντρό και ανθεκτικό στο πλύσιμο. Πήρα και για τα παιδιά το φοράνε πανεύκολα είναι πολύ χρήσιμο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karvouni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα ζεστό περιλαίμιο, που δεν αφήνει το κρύο να σε επηρεάσει . Το αρνητικό του σημείο είναι το λάστιχό του, που σταματά σε συγκεκριμένο σημείο, αφήνοντας τμήμα του λαιμού ακάλυπτο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο οταν βρισκομαι στην μηχανή και είναι παρα πολυ καλο και πραγματικά ζεστό για τα λεφτά του άψογο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myron Aloizos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστό αρκετά, βολικό και ευκολοφόρετο.
    Καλή ποιότητα Nordcap.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakilas2002
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ζεστό ότι πρέπει για να κόβει τον αέρα στον αυχένα και ειδικά για τα κρύα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι αν θέλετε κάτι να καλύπτει τον αυχένα σας προτιμηστε κάτι ποιο ελαφρύ είναι λίγο χοντρό και ζεστό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ζεστό και ανθεκτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, Μαλακό και βολικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το λάστιχο είναι υπερβολικά στενό δεν μπορείς να οδηγήσεις εμποδίζει

    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαραίτητο για τον χειμώνα. Ζεστό και τίμιο για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ μικρό ....δεν αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να πηγαίνω-ερχεσαι στην δουλειά με τα κρύα μια χαρά είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστό φλιζάκι για το λαιμό αρκετά καλό θα το έλεγα
    Εγώ έχω κράνος τύπου jett και με βολεύει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή ποιότητα για τα λεφτά του και κάνει τρομέρα καλή δουλειά στο κρύο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλό για μέτρια κρύα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά θα το προτιμούσα χωρίς το λάστιχο κατά τα αλλά μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αλλά λίγο στενό.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικό -πολύ ζεστό και άνετο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ζεστό. χρήση καθημερινή με ποδήλατο..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό! ζεστό χωρίς να ενοχλεί. το συστήνω ανεπισφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζεστό , τίμιο για τα λεφτά του . Απο τις καλές low cost επιλογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανοιξε μετά από λίγο καιρό χωρις να χασει την εφαρμογη του αλλά και πάλι σε σχέση με τα χρήματα του είναι πολύ καλό.

    0
  • Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.

    Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
    κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.

    Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.

    Από ζέστη μέχρι 10-15 βαθμούς σε κρατάει

    2
  • Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
    Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

    0
  • Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.

    2
  • Πήρα το onesize. Το δοκίμασα φαίνεται ζεστό και καλύτερο από αυτό που είχα. Εφαρμόζει καλά και δεν με ενοχλεί πουθενά.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1182 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NORUNIBAL01
Τύπος
Περιλαίμιο
Υλικό
Fleece
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (96)

  1. 64
  2. 20
  3. 7
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Προστασία
  • Εφαρμογή

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DIMITRIS_XYLOGIANNIS141

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ανοιξε μετά από λίγο καιρό χωρις να χασει την εφαρμογη του αλλά και πάλι σε σχέση με τα χρήματα του είναι πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AsdfFW
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.

    Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
    κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.

    Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.

    Από ζέστη μέχρι 10-15 βαθμούς σε κρατάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoris_7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
    Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonidas_
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.

    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν είναι ακριβώς όπως στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgegr31
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα το onesize. Το δοκίμασα φαίνεται ζεστό και καλύτερο από αυτό που είχα. Εφαρμόζει καλά και δεν με ενοχλεί πουθενά.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Λυμπε
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ ζεστό, δεν περνάει αέρας και είναι πολύ καλής ποιότητας. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε πνίγει κάπως στον λαιμό επειδή έχει λάστιχο στο κάτω μέρος, αλλά στη συνέχεια το συνηθίζεις. Αξίζει στο έπακρο τα χρήματά του!

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gregy_Tsak
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι ζεστο, φαινεται καλης ποιοτητας, ο χρονος θα δειξει ... το λαστιχο ειναι λιγο σφιχτο ομως και γινεται ενοχλητικο....ελπιζω να ανοιξει με τον χρονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Strokos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ό,τι πρέπει για τα χρήματα του (5,5€) και πολύ χρήσιμο το λάστιχο που έχει στο πάνω μέρος καθώς μπορείς να το βάλεις πάνω απ'τα αυτιά και να μην κατέβει όταν βάλεις το κράνος, όπως συμβαίνει συνήθως με τα περιλαίμια που δεν έχουν λάστιχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nick_theo4
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό και για βαρύ κρυο αλλά το δικό μου έκανε μια τρύπα μετά από ένα σχετικά μεγάλο διάστημα βέβαια, αυτό όμως με βαριά και συχνή χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Wild_Sherbert_3057
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    6/1/22 το έχω φορέσει τρείς φορές στο χιόνι, είναι ζεστό αλλά στενό στο περιλαίμιο του και όχι τόσο ελαστικό. Ίσως φταίει που το έβαλα πλυντήριο στους 30.

    25/1/22 Update : Το έχω φορέσει τρείς φορές από όταν το αγόρασα σε χιόνι, αυτές τις ημέρες λόγω ψύχους το φοράω καθημερινά. Σήμερα σκίστηκαν οι ραφές στην μια μεριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • happinessva

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα πολύ κρύα πάνω στο μηχανάκι είναι ότι πρέπει δεν περνάει τίποτα.. πολύ χοντρό και ανθεκτικό στο πλύσιμο. Πήρα και για τα παιδιά το φοράνε πανεύκολα είναι πολύ χρήσιμο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karvouni

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα ζεστό περιλαίμιο, που δεν αφήνει το κρύο να σε επηρεάσει . Το αρνητικό του σημείο είναι το λάστιχό του, που σταματά σε συγκεκριμένο σημείο, αφήνοντας τμήμα του λαιμού ακάλυπτο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο οταν βρισκομαι στην μηχανή και είναι παρα πολυ καλο και πραγματικά ζεστό για τα λεφτά του άψογο!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myron Aloizos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστό αρκετά, βολικό και ευκολοφόρετο.
    Καλή ποιότητα Nordcap.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sakilas2002
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά ζεστό ότι πρέπει για να κόβει τον αέρα στον αυχένα και ειδικά για τα κρύα του χειμώνα. Για το καλοκαίρι αν θέλετε κάτι να καλύπτει τον αυχένα σας προτιμηστε κάτι ποιο ελαφρύ είναι λίγο χοντρό και ζεστό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ζεστό και ανθεκτικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, Μαλακό και βολικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το λάστιχο είναι υπερβολικά στενό δεν μπορείς να οδηγήσεις εμποδίζει

    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απαραίτητο για τον χειμώνα. Ζεστό και τίμιο για τα χρήματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ μικρό ....δεν αξίζει τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για να πηγαίνω-ερχεσαι στην δουλειά με τα κρύα μια χαρά είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεστό φλιζάκι για το λαιμό αρκετά καλό θα το έλεγα
    Εγώ έχω κράνος τύπου jett και με βολεύει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλή ποιότητα για τα λεφτά του και κάνει τρομέρα καλή δουλειά στο κρύο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολυ καλό για μέτρια κρύα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προσωπικά θα το προτιμούσα χωρίς το λάστιχο κατά τα αλλά μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό αλλά λίγο στενό.....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    καταπληκτικό -πολύ ζεστό και άνετο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ζεστό. χρήση καθημερινή με ποδήλατο..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό! ζεστό χωρίς να ενοχλεί. το συστήνω ανεπισφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ζεστό , τίμιο για τα λεφτά του . Απο τις καλές low cost επιλογές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ανοιξε μετά από λίγο καιρό χωρις να χασει την εφαρμογη του αλλά και πάλι σε σχέση με τα χρήματα του είναι πολύ καλό.

    0
  • Το πήρα να το δοκιμάσω για να αντικαταστήσω την μπαλακλάβα που μου χαλάει τα μαλλιά.

    Βολικό το λάστιχο δεν το λες σε καμία θέση, πάνω από τη μύτη πιέζει τα μάτια, κάτω από τη μύτη πιέζει τον αυχένα κατεβάζοντας το σαγόνι,
    κάτω από τα χείλια πιέζει το σαγόνι και κατ επέκταση τα δόντια. Στο λαιμό σφίγγει τόσο που δεν φοριέται για πάνω από 15 λεπτά.

    Μπορεί και να μην ξέρω εγώ να το χρησιμοποιήσω αλλά δεν βόλεψε.

    Από ζέστη μέχρι 10-15 βαθμούς σε κρατάει

    2
  • Την χρησιμοποίησα όταν οδηγούσα μηχανάκι.
    Σε προστατεύει επαρκώς από το κρύο αλλά μετά από 3 εβδομάδες χρήσης έσπασε το λάστιχο της πάνω μεριάς και πλέον δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

    0
  • Αυτοί που γράφουν ότι δεν περνάει τίποτα δεν ξέρω τι οδηγάνε και που, καλό είναι να γράφουνε όμως. Λοιπόν το περιλαίμιο είναι ανεπαρκές από μόνο του σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου και με ταχύτητες άνω των 100. Λειτουργεί καλά σε συνδυασμό με μία μπαλακλάβα ή με ενα ελαστικό κλασσικό περιλαίμιο μοτοσυκλέτας. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα λεφτά του. Για μέσα στην πόλη και με ταχύτητες έως 60 - 70 χλμ είναι καλό αλλά μέχρι εκεί. Αν ταξιδεύετε ή οδηγείτε εκτός πόλης και με μεγαλύτερες ταχύτητες κοιτάξτε για κάτι άλλο καλύτερα.

    2
  • Πήρα το onesize. Το δοκίμασα φαίνεται ζεστό και καλύτερο από αυτό που είχα. Εφαρμόζει καλά και δεν με ενοχλεί πουθενά.

    2
  • Δες τα όλα
6,80 €
5,00 €   μεταφορικά