Από την παιδική ακόμα ηλικια, τα μαλλια μου ήταν παντα ισια, λίγα, λεπτά, λιπαρά και δυσκολοχτενιστα. Τώρα είμαι 51 ετών, προσφατως σε εμμηνοπαυση και το τελευταίο δίμηνο προστέθηκε ακόμα ένα πρόβλημα, αυτό της τριχόπτωσης (σίγουρα πρέπει να ελέγξω άμεσα τον θυρεοειδή μου).
Για τις καλοκαιρινές διακοπές 2 εβδομάδων ωστόσο, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα leave in conditioner, με το σκεπτικό ότι μπορεί να βαρύνει τα μαλλια, αλλά θα τα ξεμπερδεύει καλύτερα μετά από θάλασσα και θα γλυτώσω τον χρόνο της χρήσης του conditioner,
αγόρασα δύο διαφορετικά προϊόντα και δυστυχώς δεν βοήθησαν καθόλου. Μετα απο τις πρώτες 2 μέρες και αφού είχα υποφέρει για να χτενισω τα μαλλια μου μετά από το λουσιμο, σκέφτηκα ότι είναι απαραίτητο να γυρίσω και πάλι σε conditioner που να ξεβγαζεται. Ψάχνοντας σε κριτικες που να εστιάζουν στο ξεμπέρδεμα, αποφάσισα να δοκιμάσω το συγκεκριμένο.
Μόνο ως θαύμα μπορώ να περιγράψω την αποτελεσματικοτητα του (εγω που δεν πιστεύω κιολας), καθώς από το πρώτο δευτερόλεπτο που το εφαρμόζω, τα μαλλια γίνονται λεία και μαλακά, η αίσθηση είναι εξωπραγματική, δεν έχω βιώσει αντίστοιχη με ΚΑΝΕΝΑ άλλο προϊόν, ενώ το θαύμα συνεχιζεται και στο ξεμπερδεμα, καθώς χτενίζονται σε 10 λεπτά, χωρίς καμία ταλαιπωρία. Εχτες, το έδωσα και στην 16χρονη κορη μου, που έχει ακριβώς την ίδια ποιότητα μαλλιού και εκείνη χτενίστηκε σε 2 λεπτα !!!
Θέλω να δώσω κάπου συγχαρητήρια και δεν ξέρω που!.
Οπότε, θα ευχαριστήσω πολύ αυτές που έγραψαν τα θετικά σχόλια.