Ψεκαστήρες

Epoca Tec Ψεκαστήρας Προπιέσεως με Χωρητικότητα 2lt 4bar Κωδικός: 7690

Αφροποιητής εσωτερικής υποπίεσης υψηλής ποιότητας με ρυθμιζόμενη
βεντάλια ψεκασμού. Οι αφροποιητές ψεκασμού της EPOCA είναι εφοδιασμένοι
με βαλβίδα αυτόματης εκτόνωσης σε περίπτωση που η εσωτερική

Αφροποιητής εσωτερικής υποπίεσης υψηλής ποιότητας με ρυθμιζόμενη
βεντάλια ψεκασμού. Οι αφροποιητές ψεκασμού της EPOCA είναι εφοδιασμένοι
με βαλβίδα αυτόματης εκτόνωσης σε περίπτωση που η εσωτερική πίεση
ξεπεράσει τα 4 bar προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία
του μηχανήματος. 

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αφροποιητής εσωτερικής υποπίεσης υψηλής ποιότητας με ρυθμιζόμενη
βεντάλια ψεκασμού. Οι αφροποιητές ψεκασμού της EPOCA είναι εφοδιασμένοι
με βαλβίδα αυτόματης εκτόνωσης σε περίπτωση που η εσωτερική πίεση
ξεπεράσει τα 4 bar προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία
του μηχανήματος. 

Είναι επίσης  εξοπλισμένα με ειδικό φίλτρο αναρρόφησης στον σωλήνα αναρρόφησης αφρού ώστε να αποφεύγεται η φραγή του σωλήνα ψεκασμού απο τυχόν σκουπίδια που βρίσκονται μέσα στο δοχείο υποπίεσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Χωρητικότητα: 2000ml
  • Χωρητικότητα Χρήσης: 1000ml
  • Μόνωση και Σφράγιση: EPDM
  • Μπεκ Ψεκασμού: Ρυθμιζόμενο
  • Βάρος: 0,47kg

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
7690

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ψεκαστήρας Προπιέσεως
Τροφοδοσία
Χειρός
Χωρητικότητα
2 lt
Πίεση
4 bar
Τροχήλατο
Όχι
Βάρος
477 gr

Χαρακτηριστικά Μπαταρίας

Solo
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (13)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Δεν έχει τόσο ικανοποιητική πίεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

painkiller84
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για αυτοκίνητο που το πήρα να του κάνω πρόπλυση την κάνει τη δουλειά αλλά να ξέρετε ότι πρέπει να τρομπάρετε σχεδόν ασταμάτητα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

sotbib
1
10 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγόρασα μέσω του Skroutz το αφροποιητή.
Βαθμολογία μου με ένα αστεράκι είναι για το εξής λόγους.
Μιλάμε για ένα αφροποιητή στα 22 ευρώ η οποία δεν είναι και πολύ φθηνό.
Καλή ποιότητα στα πλαστικά, αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι το πιο σημαντικό πώς η ρύθμιση της εξαγωγής νερού γίνεται μόνο κάθετα και ορθογώνια με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο μία ακτίνα ψεκασμού .
Και το χειρότερο είναι, όταν ψεκάζει νερό στάζει σταγόνες ακριβώς δίπλα στην εξαγωγή , η οποία λογικά αυτό δεν το κάνει ούτε κάτι ψεκαστήρες η οποία είναι στα 3 ευρώ . Γεια τα λεφτά που είναι στην αγορά δεν αξίζει μία , τη δουλειά που κάνει αυτό , μπορεί να το κάνει και ένα απλό ψεκαστήρι , η οποία το αγοράζεις και με 5 ευρώ.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papanikalex91
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τον ψεκαστήρα για να βάζω μέσα ´ σαμπουάν» για προπλυση του αυτοκινήτου. (να γίνεται αφρός ) εκτός ότι δεν τον ρίχνει ομοιόμορφα (στην μέση δεν βγάζει σχεδόν καθόλου αφρό ) δεν έχει και καθόλου πίεση . Δεν το συνιστώ . Τώρα κατάλαβα γιατί οι υπόλοιποι σε αυτά τα λίτρα κάνουν 50 και 60ευρω .

    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HARIS_ARENIKIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ξέρεις για τι χρήση το παίρνεις μάλλον είναι εξαιρετικό ! Σίγουρα θα σε κουράσει αν θέλεις να κάνεις μεγάλες επιφάνειες …

    • Ποιότητα
    • Έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.mpo
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν έβαζα το μισό νερό δηλαδή 1 λίτρο με 30ml σαπούνι αφρού. Παρά πολύ καλή δουλειά και παχυρευστος αφρός. Μειονέκτηματα θα έλεγα το ασταμάτητο τρομπαρισμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.berdousis
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει αυτο που υποσχεται. Βεβαια, πρεπει να τρομπαρεις καθε 30 δευτερα, αλλα ακομα και ετσι σε 5 λεπτα εχεις καλυψει ενα ολοκληρο αυτοκινητο. Η χωρητικοτητα αρκει και με το παραπανω για ενα μεγαλο σενταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει πολύ πίεση

    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χαμενα λεφτα δεν αξιζει τιποτα καλυτερα να φτιαξεις μονο σου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 με 10 χρησεις που εκανα αρχισε να χανει αερα με αποτελεσμα να μην βγαζει πιεση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω 8 μήνες περίπου .. κάνει αυτό που λέει... Καταπληκτικό εργαλείο το συνιστώ !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει. Η βαθμολογία είναι γιατί καμιά φορά στουμπώνει και δεν βγάζει αφρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αριστο για την τιμη του κανει απλα οτι λεει και εχει φουλ ποιοτικη κατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αγόρασα τον ψεκαστήρα για να βάζω μέσα ´ σαμπουάν» για προπλυση του αυτοκινήτου. (να γίνεται αφρός ) εκτός ότι δεν τον ρίχνει ομοιόμορφα (στην μέση δεν βγάζει σχεδόν καθόλου αφρό ) δεν έχει και καθόλου πίεση . Δεν το συνιστώ . Τώρα κατάλαβα γιατί οι υπόλοιποι σε αυτά τα λίτρα κάνουν 50 και 60ευρω .

    2
  • Αν ξέρεις για τι χρήση το παίρνεις μάλλον είναι εξαιρετικό ! Σίγουρα θα σε κουράσει αν θέλεις να κάνεις μεγάλες επιφάνειες …

    1
  • Λοιπόν έβαζα το μισό νερό δηλαδή 1 λίτρο με 30ml σαπούνι αφρού. Παρά πολύ καλή δουλειά και παχυρευστος αφρός. Μειονέκτηματα θα έλεγα το ασταμάτητο τρομπαρισμα.

    4
  • Κανει αυτο που υποσχεται. Βεβαια, πρεπει να τρομπαρεις καθε 30 δευτερα, αλλα ακομα και ετσι σε 5 λεπτα εχεις καλυψει ενα ολοκληρο αυτοκινητο. Η χωρητικοτητα αρκει και με το παραπανω για ενα μεγαλο σενταν.

    5
  • Δεν έχει πολύ πίεση

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

128 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αφροποιητής εσωτερικής υποπίεσης υψηλής ποιότητας με ρυθμιζόμενη
βεντάλια ψεκασμού. Οι αφροποιητές ψεκασμού της EPOCA είναι εφοδιασμένοι
με βαλβίδα αυτόματης εκτόνωσης σε περίπτωση που η εσωτερική πίεση
ξεπεράσει τα 4 bar προκειμένου να διασφαλίσει την προστασία
του μηχανήματος. 

Είναι επίσης  εξοπλισμένα με ειδικό φίλτρο αναρρόφησης στον σωλήνα αναρρόφησης αφρού ώστε να αποφεύγεται η φραγή του σωλήνα ψεκασμού απο τυχόν σκουπίδια που βρίσκονται μέσα στο δοχείο υποπίεσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

  • Χωρητικότητα: 2000ml
  • Χωρητικότητα Χρήσης: 1000ml
  • Μόνωση και Σφράγιση: EPDM
  • Μπεκ Ψεκασμού: Ρυθμιζόμενο
  • Βάρος: 0,47kg

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
7690

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ψεκαστήρας Προπιέσεως
Τροφοδοσία
Χειρός
Χωρητικότητα
2 lt
Πίεση
4 bar
Τροχήλατο
Όχι
Βάρος
477 gr

Χαρακτηριστικά Μπαταρίας

Solo
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (13)

  1. 4
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα
  • Δεν έχει τόσο ικανοποιητική πίεση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

painkiller84
4
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για αυτοκίνητο που το πήρα να του κάνω πρόπλυση την κάνει τη δουλειά αλλά να ξέρετε ότι πρέπει να τρομπάρετε σχεδόν ασταμάτητα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

sotbib
1
10 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αγόρασα μέσω του Skroutz το αφροποιητή.
Βαθμολογία μου με ένα αστεράκι είναι για το εξής λόγους.
Μιλάμε για ένα αφροποιητή στα 22 ευρώ η οποία δεν είναι και πολύ φθηνό.
Καλή ποιότητα στα πλαστικά, αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι το πιο σημαντικό πώς η ρύθμιση της εξαγωγής νερού γίνεται μόνο κάθετα και ορθογώνια με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο μία ακτίνα ψεκασμού .
Και το χειρότερο είναι, όταν ψεκάζει νερό στάζει σταγόνες ακριβώς δίπλα στην εξαγωγή , η οποία λογικά αυτό δεν το κάνει ούτε κάτι ψεκαστήρες η οποία είναι στα 3 ευρώ . Γεια τα λεφτά που είναι στην αγορά δεν αξίζει μία , τη δουλειά που κάνει αυτό , μπορεί να το κάνει και ένα απλό ψεκαστήρι , η οποία το αγοράζεις και με 5 ευρώ.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papanikalex91
    1
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγόρασα τον ψεκαστήρα για να βάζω μέσα ´ σαμπουάν» για προπλυση του αυτοκινήτου. (να γίνεται αφρός ) εκτός ότι δεν τον ρίχνει ομοιόμορφα (στην μέση δεν βγάζει σχεδόν καθόλου αφρό ) δεν έχει και καθόλου πίεση . Δεν το συνιστώ . Τώρα κατάλαβα γιατί οι υπόλοιποι σε αυτά τα λίτρα κάνουν 50 και 60ευρω .

    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • HARIS_ARENIKIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν ξέρεις για τι χρήση το παίρνεις μάλλον είναι εξαιρετικό ! Σίγουρα θα σε κουράσει αν θέλεις να κάνεις μεγάλες επιφάνειες …

    • Ποιότητα
    • Έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilis.mpo
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν έβαζα το μισό νερό δηλαδή 1 λίτρο με 30ml σαπούνι αφρού. Παρά πολύ καλή δουλειά και παχυρευστος αφρός. Μειονέκτηματα θα έλεγα το ασταμάτητο τρομπαρισμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.berdousis
    4
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει αυτο που υποσχεται. Βεβαια, πρεπει να τρομπαρεις καθε 30 δευτερα, αλλα ακομα και ετσι σε 5 λεπτα εχεις καλυψει ενα ολοκληρο αυτοκινητο. Η χωρητικοτητα αρκει και με το παραπανω για ενα μεγαλο σενταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει πολύ πίεση

    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    χαμενα λεφτα δεν αξιζει τιποτα καλυτερα να φτιαξεις μονο σου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 με 10 χρησεις που εκανα αρχισε να χανει αερα με αποτελεσμα να μην βγαζει πιεση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω 8 μήνες περίπου .. κάνει αυτό που λέει... Καταπληκτικό εργαλείο το συνιστώ !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει αυτό που λέει. Η βαθμολογία είναι γιατί καμιά φορά στουμπώνει και δεν βγάζει αφρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    αριστο για την τιμη του κανει απλα οτι λεει και εχει φουλ ποιοτικη κατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Έχει ικανοποιητική πίεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αγόρασα τον ψεκαστήρα για να βάζω μέσα ´ σαμπουάν» για προπλυση του αυτοκινήτου. (να γίνεται αφρός ) εκτός ότι δεν τον ρίχνει ομοιόμορφα (στην μέση δεν βγάζει σχεδόν καθόλου αφρό ) δεν έχει και καθόλου πίεση . Δεν το συνιστώ . Τώρα κατάλαβα γιατί οι υπόλοιποι σε αυτά τα λίτρα κάνουν 50 και 60ευρω .

    2
  • Αν ξέρεις για τι χρήση το παίρνεις μάλλον είναι εξαιρετικό ! Σίγουρα θα σε κουράσει αν θέλεις να κάνεις μεγάλες επιφάνειες …

    1
  • Λοιπόν έβαζα το μισό νερό δηλαδή 1 λίτρο με 30ml σαπούνι αφρού. Παρά πολύ καλή δουλειά και παχυρευστος αφρός. Μειονέκτηματα θα έλεγα το ασταμάτητο τρομπαρισμα.

    4
  • Κανει αυτο που υποσχεται. Βεβαια, πρεπει να τρομπαρεις καθε 30 δευτερα, αλλα ακομα και ετσι σε 5 λεπτα εχεις καλυψει ενα ολοκληρο αυτοκινητο. Η χωρητικοτητα αρκει και με το παραπανω για ενα μεγαλο σενταν.

    5
  • Δεν έχει πολύ πίεση

    0
  • Δες τα όλα
24,99 €
5,00 €   μεταφορικά