Πριν αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το εν λόγω αεροβόλο θέλω να τονίσω ότι η κατοχή του είναι νόμιμη με ισχυρούς περιορισμούς! Να διαβάζετε εκτενώς την νομοθεσία πριν την αγορά και την χρήση του καθώς τα αεροβόλα είναι όπλα!!!! Με σύνεση και σωστή χρήση παντα να τηρείται την νομοθεσία καθώς η οποιαδήποτε παραποίηση ή παράβαση του νόμου φέρει ισχυρές ποινές, οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου, έχω ρίξει πάνω από 1000 σφαιρίδια οπότε πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και της ποιότητας του! Βάλω κατά πλαστικών μπουκαλιών γεμισμένα με χώμα και πετυχαίνει στόχους στα 50-80 μέτρα με ευκολία και με ικανοποιητική ακρίβεια για τα χρήματα του! Είναι κατάλληλο αεροβόλο για κάποιον αρχάριο που θέλει να κάνει το χόμπυ του χωρίς τρελές απαιτήσεις! Όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής του είναι άκρος ικανοποιητική για τα χρήματα του και με σωστή συντήρηση και με λίγη αγάπη το διατηρώ σαν καινούργιο ακόμα και μετά από 4 χρόνια χωρίς να χάσει δύναμη! ΠΑΝΤΑ τα σέρβις των αεροβόλων να γίνονται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο(από εκεί που αγοράζει ο καθένας, ρωτήστε σχετικά με αυτό). Και ΠΟΤΕ μην ανοίγετε μόνοι το αεροβόλο για να το ελέγξετε εσωτερικά! Μπορεί να γίνει κάποιο καθώς στην λύση ή την αρμολογηση του και να βρεθείτε προ εκπλήξεων την ώρα της χρήσης του! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αξιόλογο αεροβόλο για τα χρήματα του!