Αεροβόλα Όπλα

BAM Αεροβόλο 19 Synthetic 4.5mm / 5.5mm

  • Διαμέτρημα: 4.5mm
  • Μονής βολής
  • Πολυμερές κοντάκιο με ελαστικό πέλμα
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη
  • Χειροκίνητη ασφάλεια
  • Ταχύτητα: 305 m/s / 1100 FPS
  • Μήκος: 108εκ.
  • ...
  • Διαμέτρημα: 4.5mm
  • Μονής βολής
  • Πολυμερές κοντάκιο με ελαστικό πέλμα
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη
  • Χειροκίνητη ασφάλεια
  • Ταχύτητα: 305 m/s / 1100 FPS
  • Μήκος: 108εκ.
  • Βάρος: 2850γρ.
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Διαμέτρημα: 4.5mm
  • Μονής βολής
  • Πολυμερές κοντάκιο με ελαστικό πέλμα
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη
  • Χειροκίνητη ασφάλεια
  • Ταχύτητα: 305 m/s / 1100 FPS
  • Μήκος: 108εκ.
  • Βάρος: 2850γρ.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm, 5.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • panagiotis_xouliaras
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πριν αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το εν λόγω αεροβόλο θέλω να τονίσω ότι η κατοχή του είναι νόμιμη με ισχυρούς περιορισμούς! Να διαβάζετε εκτενώς την νομοθεσία πριν την αγορά και την χρήση του καθώς τα αεροβόλα είναι όπλα!!!! Με σύνεση και σωστή χρήση παντα να τηρείται την νομοθεσία καθώς η οποιαδήποτε παραποίηση ή παράβαση του νόμου φέρει ισχυρές ποινές, οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου, έχω ρίξει πάνω από 1000 σφαιρίδια οπότε πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και της ποιότητας του! Βάλω κατά πλαστικών μπουκαλιών γεμισμένα με χώμα και πετυχαίνει στόχους στα 50-80 μέτρα με ευκολία και με ικανοποιητική ακρίβεια για τα χρήματα του! Είναι κατάλληλο αεροβόλο για κάποιον αρχάριο που θέλει να κάνει το χόμπυ του χωρίς τρελές απαιτήσεις! Όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής του είναι άκρος ικανοποιητική για τα χρήματα του και με σωστή συντήρηση και με λίγη αγάπη το διατηρώ σαν καινούργιο ακόμα και μετά από 4 χρόνια χωρίς να χάσει δύναμη! ΠΑΝΤΑ τα σέρβις των αεροβόλων να γίνονται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο(από εκεί που αγοράζει ο καθένας, ρωτήστε σχετικά με αυτό). Και ΠΟΤΕ μην ανοίγετε μόνοι το αεροβόλο για να το ελέγξετε εσωτερικά! Μπορεί να γίνει κάποιο καθώς στην λύση ή την αρμολογηση του και να βρεθείτε προ εκπλήξεων την ώρα της χρήσης του! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αξιόλογο αεροβόλο για τα χρήματα του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Daskalakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω στην κατοχή μου λίγες ημέρες είναι πολύ δυνατό και αποτι φαίνεται ποιοτικό οφείλω να πω ότι την πρώτη δεύτερη μέρα έριχνε στο γάμο του Καραγκιόζη όπως και να το ρύθμιζα αυτό έκανε τα δικά του σε σημείο που αναρωτιέμαι αν έχασα την δυνατότητα να μπορώ να στοχευσω αλλά ευτυχώς μετά από πάρα πολλές βολές άρχισε να στρώνει έχει φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο ίσως να είχε κάποιο γρέζι στην κάνη και έκανε τα δικά του.Αν και κάποιος άλλος αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα ας το αναφέρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cyclist
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα λεφτά του (100αρικο) δεν υπάρχει άλλο.. αν είχε πιο μικρό σκοπευτικό μπροστά θα "πάταγε" αεροβόλα με τα διπλάσια χρήματα.. αλλά αν είσαι την πατέντας το φτιάχνεις κ μόνος. Αξίζει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michaelnoob
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κατεχω το παρον αεροβολο απο το 2017. Εχοντας ριξει πανω απο 1000 βολες και με μια φορα γρασαρισμα την κλειδωση, δεν εχει χασει καθολου την αποδοση του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VEROIA
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ δυνατό ευθύβολο μόνο που κάνει θόρυβο παραπάνω.ειδικά για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο ίσως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyvetos_Dionysios
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περαν του λιγο δυνατού ηχου ειναι αριστο ,ευθυβολο δυνατο,ανετο στο κρατημα κανονικο βαρος ,ωραίο και στην υφη του πλαστικού. αξίζει 100% τα λιγοστά λεφτά του που βεβαία δεν του φαίνεται καθώς το περνάς για πιο ακριβό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πριν αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το εν λόγω αεροβόλο θέλω να τονίσω ότι η κατοχή του είναι νόμιμη με ισχυρούς περιορισμούς! Να διαβάζετε εκτενώς την νομοθεσία πριν την αγορά και την χρήση του καθώς τα αεροβόλα είναι όπλα!!!! Με σύνεση και σωστή χρήση παντα να τηρείται την νομοθεσία καθώς η οποιαδήποτε παραποίηση ή παράβαση του νόμου φέρει ισχυρές ποινές, οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου, έχω ρίξει πάνω από 1000 σφαιρίδια οπότε πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και της ποιότητας του! Βάλω κατά πλαστικών μπουκαλιών γεμισμένα με χώμα και πετυχαίνει στόχους στα 50-80 μέτρα με ευκολία και με ικανοποιητική ακρίβεια για τα χρήματα του! Είναι κατάλληλο αεροβόλο για κάποιον αρχάριο που θέλει να κάνει το χόμπυ του χωρίς τρελές απαιτήσεις! Όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής του είναι άκρος ικανοποιητική για τα χρήματα του και με σωστή συντήρηση και με λίγη αγάπη το διατηρώ σαν καινούργιο ακόμα και μετά από 4 χρόνια χωρίς να χάσει δύναμη! ΠΑΝΤΑ τα σέρβις των αεροβόλων να γίνονται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο(από εκεί που αγοράζει ο καθένας, ρωτήστε σχετικά με αυτό). Και ΠΟΤΕ μην ανοίγετε μόνοι το αεροβόλο για να το ελέγξετε εσωτερικά! Μπορεί να γίνει κάποιο καθώς στην λύση ή την αρμολογηση του και να βρεθείτε προ εκπλήξεων την ώρα της χρήσης του! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αξιόλογο αεροβόλο για τα χρήματα του!

    2
  • Το έχω στην κατοχή μου λίγες ημέρες είναι πολύ δυνατό και αποτι φαίνεται ποιοτικό οφείλω να πω ότι την πρώτη δεύτερη μέρα έριχνε στο γάμο του Καραγκιόζη όπως και να το ρύθμιζα αυτό έκανε τα δικά του σε σημείο που αναρωτιέμαι αν έχασα την δυνατότητα να μπορώ να στοχευσω αλλά ευτυχώς μετά από πάρα πολλές βολές άρχισε να στρώνει έχει φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο ίσως να είχε κάποιο γρέζι στην κάνη και έκανε τα δικά του.Αν και κάποιος άλλος αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα ας το αναφέρει

    1
  • Στα λεφτά του (100αρικο) δεν υπάρχει άλλο.. αν είχε πιο μικρό σκοπευτικό μπροστά θα "πάταγε" αεροβόλα με τα διπλάσια χρήματα.. αλλά αν είσαι την πατέντας το φτιάχνεις κ μόνος. Αξίζει!!

    1
  • κατεχω το παρον αεροβολο απο το 2017. Εχοντας ριξει πανω απο 1000 βολες και με μια φορα γρασαρισμα την κλειδωση, δεν εχει χασει καθολου την αποδοση του!

    1
  • πολύ δυνατό ευθύβολο μόνο που κάνει θόρυβο παραπάνω.ειδικά για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο ίσως

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (9)

Ερωτήσεις

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Mercenary_EX

Μπορω να χρησιμοποιησω σφαιρακι 5.5mm με το συγκεκριμενο οπλο???

Alexandros_Karras3678

Ερωτηση παιδες πηρα το BAM 19 -S καινουργιο υπαρχειο καποιο μυστικο προσπαθω να σπασω το οπλο να οπλισω και για κανενα λογο δεν ανοιγει η κανη.

Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Διαμέτρημα: 4.5mm
  • Μονής βολής
  • Πολυμερές κοντάκιο με ελαστικό πέλμα
  • Ατσάλινη ραβδωτή κάννη
  • Ρυθμιζόμενο κλισιοσκόπιο
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη
  • Χειροκίνητη ασφάλεια
  • Ταχύτητα: 305 m/s / 1100 FPS
  • Μήκος: 108εκ.
  • Βάρος: 2850γρ.

Κατασκευαστής

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm, 5.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 6
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • panagiotis_xouliaras
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πριν αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το εν λόγω αεροβόλο θέλω να τονίσω ότι η κατοχή του είναι νόμιμη με ισχυρούς περιορισμούς! Να διαβάζετε εκτενώς την νομοθεσία πριν την αγορά και την χρήση του καθώς τα αεροβόλα είναι όπλα!!!! Με σύνεση και σωστή χρήση παντα να τηρείται την νομοθεσία καθώς η οποιαδήποτε παραποίηση ή παράβαση του νόμου φέρει ισχυρές ποινές, οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου, έχω ρίξει πάνω από 1000 σφαιρίδια οπότε πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και της ποιότητας του! Βάλω κατά πλαστικών μπουκαλιών γεμισμένα με χώμα και πετυχαίνει στόχους στα 50-80 μέτρα με ευκολία και με ικανοποιητική ακρίβεια για τα χρήματα του! Είναι κατάλληλο αεροβόλο για κάποιον αρχάριο που θέλει να κάνει το χόμπυ του χωρίς τρελές απαιτήσεις! Όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής του είναι άκρος ικανοποιητική για τα χρήματα του και με σωστή συντήρηση και με λίγη αγάπη το διατηρώ σαν καινούργιο ακόμα και μετά από 4 χρόνια χωρίς να χάσει δύναμη! ΠΑΝΤΑ τα σέρβις των αεροβόλων να γίνονται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο(από εκεί που αγοράζει ο καθένας, ρωτήστε σχετικά με αυτό). Και ΠΟΤΕ μην ανοίγετε μόνοι το αεροβόλο για να το ελέγξετε εσωτερικά! Μπορεί να γίνει κάποιο καθώς στην λύση ή την αρμολογηση του και να βρεθείτε προ εκπλήξεων την ώρα της χρήσης του! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αξιόλογο αεροβόλο για τα χρήματα του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pantelis_Daskalakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω στην κατοχή μου λίγες ημέρες είναι πολύ δυνατό και αποτι φαίνεται ποιοτικό οφείλω να πω ότι την πρώτη δεύτερη μέρα έριχνε στο γάμο του Καραγκιόζη όπως και να το ρύθμιζα αυτό έκανε τα δικά του σε σημείο που αναρωτιέμαι αν έχασα την δυνατότητα να μπορώ να στοχευσω αλλά ευτυχώς μετά από πάρα πολλές βολές άρχισε να στρώνει έχει φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο ίσως να είχε κάποιο γρέζι στην κάνη και έκανε τα δικά του.Αν και κάποιος άλλος αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα ας το αναφέρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cyclist
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα λεφτά του (100αρικο) δεν υπάρχει άλλο.. αν είχε πιο μικρό σκοπευτικό μπροστά θα "πάταγε" αεροβόλα με τα διπλάσια χρήματα.. αλλά αν είσαι την πατέντας το φτιάχνεις κ μόνος. Αξίζει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michaelnoob
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    κατεχω το παρον αεροβολο απο το 2017. Εχοντας ριξει πανω απο 1000 βολες και με μια φορα γρασαρισμα την κλειδωση, δεν εχει χασει καθολου την αποδοση του!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VEROIA
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ δυνατό ευθύβολο μόνο που κάνει θόρυβο παραπάνω.ειδικά για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο ίσως

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kyvetos_Dionysios
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Περαν του λιγο δυνατού ηχου ειναι αριστο ,ευθυβολο δυνατο,ανετο στο κρατημα κανονικο βαρος ,ωραίο και στην υφη του πλαστικού. αξίζει 100% τα λιγοστά λεφτά του που βεβαία δεν του φαίνεται καθώς το περνάς για πιο ακριβό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πριν αναφέρω την γνώμη μου σχετικά με το εν λόγω αεροβόλο θέλω να τονίσω ότι η κατοχή του είναι νόμιμη με ισχυρούς περιορισμούς! Να διαβάζετε εκτενώς την νομοθεσία πριν την αγορά και την χρήση του καθώς τα αεροβόλα είναι όπλα!!!! Με σύνεση και σωστή χρήση παντα να τηρείται την νομοθεσία καθώς η οποιαδήποτε παραποίηση ή παράβαση του νόμου φέρει ισχυρές ποινές, οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Το έχω στην κατοχή μου εδώ και 4 χρόνια περίπου, έχω ρίξει πάνω από 1000 σφαιρίδια οπότε πλέον έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων αλλά και της ποιότητας του! Βάλω κατά πλαστικών μπουκαλιών γεμισμένα με χώμα και πετυχαίνει στόχους στα 50-80 μέτρα με ευκολία και με ικανοποιητική ακρίβεια για τα χρήματα του! Είναι κατάλληλο αεροβόλο για κάποιον αρχάριο που θέλει να κάνει το χόμπυ του χωρίς τρελές απαιτήσεις! Όσο αφορά την ποιότητα κατασκευής του είναι άκρος ικανοποιητική για τα χρήματα του και με σωστή συντήρηση και με λίγη αγάπη το διατηρώ σαν καινούργιο ακόμα και μετά από 4 χρόνια χωρίς να χάσει δύναμη! ΠΑΝΤΑ τα σέρβις των αεροβόλων να γίνονται από εξουσιοδοτημένο συνεργείο(από εκεί που αγοράζει ο καθένας, ρωτήστε σχετικά με αυτό). Και ΠΟΤΕ μην ανοίγετε μόνοι το αεροβόλο για να το ελέγξετε εσωτερικά! Μπορεί να γίνει κάποιο καθώς στην λύση ή την αρμολογηση του και να βρεθείτε προ εκπλήξεων την ώρα της χρήσης του! Σε κάθε περίπτωση είναι ένα πολύ αξιόλογο αεροβόλο για τα χρήματα του!

    2
  • Το έχω στην κατοχή μου λίγες ημέρες είναι πολύ δυνατό και αποτι φαίνεται ποιοτικό οφείλω να πω ότι την πρώτη δεύτερη μέρα έριχνε στο γάμο του Καραγκιόζη όπως και να το ρύθμιζα αυτό έκανε τα δικά του σε σημείο που αναρωτιέμαι αν έχασα την δυνατότητα να μπορώ να στοχευσω αλλά ευτυχώς μετά από πάρα πολλές βολές άρχισε να στρώνει έχει φτάσει σε πολύ καλό επίπεδο ίσως να είχε κάποιο γρέζι στην κάνη και έκανε τα δικά του.Αν και κάποιος άλλος αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα ας το αναφέρει

    1
  • Στα λεφτά του (100αρικο) δεν υπάρχει άλλο.. αν είχε πιο μικρό σκοπευτικό μπροστά θα "πάταγε" αεροβόλα με τα διπλάσια χρήματα.. αλλά αν είσαι την πατέντας το φτιάχνεις κ μόνος. Αξίζει!!

    1
  • κατεχω το παρον αεροβολο απο το 2017. Εχοντας ριξει πανω απο 1000 βολες και με μια φορα γρασαρισμα την κλειδωση, δεν εχει χασει καθολου την αποδοση του!

    1
  • πολύ δυνατό ευθύβολο μόνο που κάνει θόρυβο παραπάνω.ειδικά για τα χρήματα του είναι ότι καλύτερο ίσως

    3
  • Δες τα όλα