Έψαχνα καιρό για καλά ακουστικά για το iPhone XR. Μετά από πολύ ψάξιμο σε reviews για Bluetooth ακουστικά και συγκρίσεις.
Ήθελα να αντικαταστήσω τα PowerBeats 3. Αποφάσισα να θυσιάσω την ελευθερία του Bluetooth για καλύτερη ποιότητα στον ήχο. Δεν το μετάνιωσα.
Κατέληξα τελικά στα ενσυρματα αυτά ακουστικά που αξιοποιούν ΟΛΕΣ τις μουσικές δυνατότητες των iPhone..
AAC codec ( προσωπικά ακούω τη μουσική μου από μουσικά αρχεία συνδρομητικων υπηρεσιών μουσικής, Apple Music, Spotify etc). Ακούς τα κομμάτια σαν να τα ακούς για πρώτη φορά, ξεχωρίζουν οι χαμηλές, οι μεσαίες και οι ψηλές υπέροχα, τα μπάσα εξαιρετικά βρίσκοντας το κατάλληλο eat tip (πολύ μεγάλη γκάμα μέσα στη συσκευασία), η ηχομόνωση επίσης καταπληκτική εφόσον επιλεχθεί το σωστό μέγεθος σιλικόνης.
Το καλώδιο φαίνεται πολύ ανθεκτικό, τα πλήκτρα ανταποκρίνονται και έχουν ωραία αίσθηση, οι κλήσεις πεντακάθαρες. Η ένταση τους απίστευτη, μέχρι τη μέση το πολύ, είναι πολύ δυνατά! Δεν αλλοιώνεται ο ήχος ανεβάζοντας ένταση.
Η συσκευασία είναι παρα πολύ προσεγμένη, ωραία δερμάτινη θήκη μεταφοράς, όχι πλαστικούρα και νάιλον. Δεν πετάς τίποτα.
Τα συστήνω ανεπιφύλακτα για μουσικόφιλους που θέλουν να αξιοποιήσουν το iPhone τους, αναφέρω πάντα το iPhone γιατί διαθέτουν lightning jack, που σημαίνει ότι τα ακουστικά δεσμεύονται για χρήση με συσκευές Apple (iPhone ,iPod, iPad).
Επίσης όταν τα συνδέεις πρώτη φορά σε προωθεί να κατεβάσεις τη δίκη τους εφαρμογή που σου δίνει δυνατότητες για, firmware updates των ακουστικών, εξαιρετικό player/equalizer αν τα μουσικά αρχεία είναι περασμένα από υπολογιστή στη συσκευή. Επίσης η εφαρμογή έχει εργαλείο για σωστό burn in, το οποίο «στρώνει» τα ακουστικά με σωστό τρόπο και όχι απλά με την χρήση τους. Όταν ολοκληρωθεί το burn in, χρειάζεται ΠΟΛΛΕΣ ώρες, ο ήχος είναι ανυπέρβλητος! Δεν τα αλλάζω με τίποτα!! Σκέφτομαι να αγοράσω και δεύτερο σε περίπτωση που πάψουν να κυκλοφορούν, να έχω ρεζέρβα για όταν χαλάσω ή χασω τα πρώτα. Ελπίζω να βοήθησα.