Ηχεία Αυτοκινήτου

Pioneer Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου Ομοαξονικά 6x9" με 45W RMS (3 Δρόμων) Κωδικός: TS-G6930F

  • Ζεύγος ηχείων τριών δρόμων 6" x 9"
  • Ισχύς: RMS 45W
  • Μέγιστη ισχύς: 400W
  • Απόκριση συχνοτήτων: 32 - 32.000Hz
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB
  • Διάμετρος Woofer: 16.3 x 23.7cm
  • Βάθος τοποθέτησης: 70mm
  • ...
  • Ζεύγος ηχείων τριών δρόμων 6" x 9"
  • Ισχύς: RMS 45W
  • Μέγιστη ισχύς: 400W
  • Απόκριση συχνοτήτων: 32 - 32.000Hz
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB
  • Διάμετρος Woofer: 16.3 x 23.7cm
  • Βάθος τοποθέτησης: 70mm
  • Διάμετρος τρύπας τοποθέτησης: 151 x 222mm
  • Βάρος: 720gr
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
45 65
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Ζεύγος ηχείων τριών δρόμων 6" x 9"
  • Ισχύς: RMS 45W
  • Μέγιστη ισχύς: 400W
  • Απόκριση συχνοτήτων: 32 - 32.000Hz
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB
  • Διάμετρος Woofer: 16.3 x 23.7cm
  • Βάθος τοποθέτησης: 70mm
  • Διάμετρος τρύπας τοποθέτησης: 151 x 222mm
  • Βάρος: 720gr

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
TS-G6930F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
400 W
Ισχύς RMS
45 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (46)

Αξιολογήσεις

  1. 32
  2. 11
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • damianosdimitriadis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατέστησαν τα προηγούμενα ηχεία που είχα της ίδιας εταιρίας, μετά απο 17 χρόνια. Αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν ψάχνει να στήσει το απόλυτο ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο αλλά θέλει απλά να ακούει καθαρή μουσική. Αρκετά πιο ελαφριά σε σχέση με τα προηγούμενα, που σημαίνει λιγότερη καταπόνηση για την εταζέρα, επίσης στα θετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα οικονομικό σετ οβάλ σε καλή ποιότητα.
    Αν ψάχνετε ηχεία πού να μην βαραίνουν την εταζερα του αυτοκινήτου και να έχετε μια αξιοπρεπή ένταση μουσικής χωρίς παραμόρφωση τότε τα pioneer επαρκούν.Τα έχω συνδέσει απευθείας στην πηγή χώρις ενισχυτή και κάνουν μία χαρά την δουλειά τους.

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_KALARRYTIS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά ηχεία για τα λεφτά τους. Εγγυηση pionner .τα περιμενα λίγο ποιο καλητερα αλλά όπως είπα είναι οκ για τα χρήματα τους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnKw

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μπήκαν σε e36 εννοείται τεράστια αναβάθμιση σε σχέση με τα εργοστασιακά ηχεία, ωραίος καθαρός ήχος και τίμιο μπάσο! είναι ήδη 3 χρόνια στο αμάξι και δουλεύουν άψογα, πολύ ευχαριστημένος

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G__Sm
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο και μούφα μην το πάρει κανείς τρίζει και κλάνει καινούργιο ηχείο ντροπή …Είναι ιμιτασιόν Pionier παιδιά το καταλαβαίνει και ένα μικρό παιδί που ξέρει από αυτά!!! Σορρυ αλλά …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα πήρα τα έβαλα πίσω εταζερα εγκατάσταση οκ εύκολη άμα ξέρεις και λίγο...
    Από ήχο έχω πάθει πλάκα πως ακούγονται οποίος τα πάρει δεν θα μετανιώσει ποτεεεε
    Και για την τιμή τους άψογα δεν υπάρχει καλύτερο πιστεύω και φτηνό και καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jason_K6158
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατά ηχεία , πολύ δυνατά στις ψηλές , πολύ δυνατά μέσα και το ψηλό μπάσο είναι ικανοποιητικότατο. Χαμηλό μπάσο προφανώς δεν μπορούν να έχουν λόγω μεγέθους. Είναι τρομερά ελαφριά πράγμα το οποίο δεν περίμενα. Τα χρησιμοποίησα σε σύστημα που έχει subwoofer , και δουλεύουν τέλεια επειδή δεν χρειάζομαι να παράγουν καθόλου χαμηλό μπάσο. Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη, περιέχονται καλωδιάκια που δεν χρειάζονται ηλεκτροκολληση και βιδάκια αλλά δεν έχουν ένδειξη για το ποιο είναι το θετικό και το αρνητικό , πράγμα το οποίο θέλει προσοχή. Γενικά για τα λεφτά τους είναι τρομερή επιλογή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Triantafyllou22
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά ηχεια πολύ vfm είναι μια μικρή αλλά πολύ ικανοποιητική αναβάθμιση και μιλάμε πάντα για εταζερα όπως μπορείτε να δείτε εγώ θα βάλω και άλλα 2 σύνολο 4 αλλά είναι στης ανάγκες του καθένα και τι θέλει,εγώ με 4 ένα σαμπ 12αρι και τα ηχεία της πόρτας 6,5αρια είμαι απόλυτα ικανοποιημένος,συμπέρασμα η απάντηση είναι ναι τα συνιστώ για αυτά τα χρήματα και της επίδοσης που προσφέρουν

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pier_M
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα τους πάντα είναι εντυπωσιακά τίμια. Έγινε αλλαγή παλιών αντίστοιχων ηχείων pioneer που άντεξαν κυριολεκτικά 20χρονια. Βέβαια συγκριτικά τα νέα είναι πιο φτηνή κατασκευή και με ευδιάκριτα μικρότερο μαγνήτη (με ότι αυτό συνεπάγεται), αλλά παρόλαυτα η απόδοση τους είναι ικανοποιητική στα ψηλά και τα μεσαία, βγάζοντας ένα αξιοπρεπές mid bass (μην περιμένετε χαμηλά βαθιά μπάσα, αυτό είναι δουλειά πιο συγκεκριμένων ηχείων και subs). Να σημειωθεί ότι παίζει και τεράστιο ρόλο η πηγή που τα τρέχετε (αν δεν υπάρχει ενισχυτής), μιας και όταν έγινε αλλαγή της πηγής από παλιά pioneer σε μια πιο σύγχρονη alpine και αντίστοιχη ρύθμιση, ήταν πραγματικά αλλά ηχεία.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιάννης Σταματιάδης
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα χρησιμοποιω τα τελευταια δυο χρονια στο αυτοκινητο μου για απλη καθημερινη χρηση και μπορω να πω οτι εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος απο την αποδοση τους αναλογικα με την φθηνη τιμη αγορας τους. Αρκετα ποιοτικα και με αρκετα δυνατο μπασο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Stamatos
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό ηχείο , ελαφρύ για την εταζέρα, ότι πρέπει για απλή χρήση χωρίς υπερβολές.
    Θα ήθελα λίγο πιο μεγάλο μαγνήτη για πιο βαθύ μπάσο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλέξανδρος Ψυλλιάς
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι καλα ηχεια. Η αποδοση και η ποιοτητα που βγαζουν ειναι πολυ καλη σχετικα με τα λεφτα.
    το μονο αρνητικο (που δεν ειναι να αρνητικο για ολους) ειναι πως λογο του μικρου τους μαγνητη δεν εχουν καθολου καλο μπασο. το μπασο τους δεν ειναι βαθυ

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolhs43
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτά τα ηχεία και τα έχω βάλει πίσω μέχρι το 45 παίζουν ξεκάθαρα με ένα σχετικά καλό ράδιο και με καλές ρυθμίσεις

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θέμης Περικλής
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκαν σε 5θυρο αυτοκίνητο (εταζερα),με πηγή pioneer DMH-G220BT. Ο ήχος είναι άψογος με μπάσο και μεσαίες και υψηλές και ένταση σχεδόν μέχρι το τέρμα χωρίς να μπουκωνουν. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο όγκος των μεσαίων και το μπάσο που μέχρι τώρα τα εργοστασιακά δεν μπορούσαν να δώσουν όσο αυτά!Οι δυνατότητες της πηγής είναι πολλές (ξεχωριστή πόλωση για κάθε ηχείο, εκουαλαιζερ,extra bass,loudness 3επιπεδων κλπ) όποτε έρχεται στα μέτρα ο ήχος ανάλογα με το τι αρέσει η όχι.Επίσης υπάρχουν και τα εργοστασιακά εμπρός στις πόρτες για συμπλήρωμα ειδικά για τα τουίτερ ρυθμισμένα με κάποια εξασθένηση αλλά μάλλον θα αλλαχθούν με στρόγγυλα (της ίδιας εταιρείας). Respect Pioneer!!!!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_G79
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα δουλευω με ενισχυτη και πηγη της pioneer .παναλαφρα για την εταζιερα με πολυ ικανοποιητικο και καθαρο ηχο ακομα και οταν το δυναμωνω.δεν θελω να με ακουνε στο επομενο τετραγωνο απλα να εχω κατι τιμιο οποτε θεωρω οτι τα συγκεκριμενα αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_Zougras
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για το αυτι μου είναι ένα μέτριο ηχειο έως μεση τιμή έντασης παίζουν καλά το πρόβλημα αρχίζει πάνω από το 6 του Ραδιοφώνου Εκεί έχουμε παραμόρφωση κ μπούκωμα του ήχου.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gia.sotiropoulos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έψαχνα ηχεία για πίσω! Χωρίς να βάλω ενισχυτή! Αν θες ήχο για την πάρτι σου τότε δεν το σκέφτεσαι!! Με μια καλή πηγή είναι τίμια!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    super :) πολύ δυνατός!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τη τιμή τους είναι πολύ καλά.. ποιοτικό ήχο με μπάσο..

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία είναι τίμια σε σχέση με τα λεφτά τους.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πεντακαθαρα πολυ καλος ηχος και value for money

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Αντικατέστησαν τα προηγούμενα ηχεία που είχα της ίδιας εταιρίας, μετά απο 17 χρόνια. Αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν ψάχνει να στήσει το απόλυτο ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο αλλά θέλει απλά να ακούει καθαρή μουσική. Αρκετά πιο ελαφριά σε σχέση με τα προηγούμενα, που σημαίνει λιγότερη καταπόνηση για την εταζέρα, επίσης στα θετικά.

    0
  • Ένα οικονομικό σετ οβάλ σε καλή ποιότητα.
    Αν ψάχνετε ηχεία πού να μην βαραίνουν την εταζερα του αυτοκινήτου και να έχετε μια αξιοπρεπή ένταση μουσικής χωρίς παραμόρφωση τότε τα pioneer επαρκούν.Τα έχω συνδέσει απευθείας στην πηγή χώρις ενισχυτή και κάνουν μία χαρά την δουλειά τους.

    0
  • Καλά ηχεία για τα λεφτά τους. Εγγυηση pionner .τα περιμενα λίγο ποιο καλητερα αλλά όπως είπα είναι οκ για τα χρήματα τους

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

496 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ernestom5

Ποια 4 ηχεία; Τα ηχεία είτε με το τεμάχιο πωλούνται, είτε ως ζεύγος. Η συγκεκριμένη συσκευασία έχει μέσα ένα ζευγάρι ομοαξονικά οβάλ ηχεία.

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Ζεύγος ηχείων τριών δρόμων 6" x 9"
  • Ισχύς: RMS 45W
  • Μέγιστη ισχύς: 400W
  • Απόκριση συχνοτήτων: 32 - 32.000Hz
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Ευαισθησία: 90dB
  • Διάμετρος Woofer: 16.3 x 23.7cm
  • Βάθος τοποθέτησης: 70mm
  • Διάμετρος τρύπας τοποθέτησης: 151 x 222mm
  • Βάρος: 720gr

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
TS-G6930F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
3 Δρόμων
Σχήμα
Οβάλ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
400 W
Ισχύς RMS
45 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διαστάσεις Ηχείων
6x9 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (46)

  1. 32
  2. 11
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • damianosdimitriadis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατέστησαν τα προηγούμενα ηχεία που είχα της ίδιας εταιρίας, μετά απο 17 χρόνια. Αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν ψάχνει να στήσει το απόλυτο ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο αλλά θέλει απλά να ακούει καθαρή μουσική. Αρκετά πιο ελαφριά σε σχέση με τα προηγούμενα, που σημαίνει λιγότερη καταπόνηση για την εταζέρα, επίσης στα θετικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ένα οικονομικό σετ οβάλ σε καλή ποιότητα.
    Αν ψάχνετε ηχεία πού να μην βαραίνουν την εταζερα του αυτοκινήτου και να έχετε μια αξιοπρεπή ένταση μουσικής χωρίς παραμόρφωση τότε τα pioneer επαρκούν.Τα έχω συνδέσει απευθείας στην πηγή χώρις ενισχυτή και κάνουν μία χαρά την δουλειά τους.

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_KALARRYTIS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλά ηχεία για τα λεφτά τους. Εγγυηση pionner .τα περιμενα λίγο ποιο καλητερα αλλά όπως είπα είναι οκ για τα χρήματα τους

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnKw

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    μπήκαν σε e36 εννοείται τεράστια αναβάθμιση σε σχέση με τα εργοστασιακά ηχεία, ωραίος καθαρός ήχος και τίμιο μπάσο! είναι ήδη 3 χρόνια στο αμάξι και δουλεύουν άψογα, πολύ ευχαριστημένος

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G__Sm
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι χειρότερο και μούφα μην το πάρει κανείς τρίζει και κλάνει καινούργιο ηχείο ντροπή …Είναι ιμιτασιόν Pionier παιδιά το καταλαβαίνει και ένα μικρό παιδί που ξέρει από αυτά!!! Σορρυ αλλά …

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα πήρα τα έβαλα πίσω εταζερα εγκατάσταση οκ εύκολη άμα ξέρεις και λίγο...
    Από ήχο έχω πάθει πλάκα πως ακούγονται οποίος τα πάρει δεν θα μετανιώσει ποτεεεε
    Και για την τιμή τους άψογα δεν υπάρχει καλύτερο πιστεύω και φτηνό και καλό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jason_K6158
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατά ηχεία , πολύ δυνατά στις ψηλές , πολύ δυνατά μέσα και το ψηλό μπάσο είναι ικανοποιητικότατο. Χαμηλό μπάσο προφανώς δεν μπορούν να έχουν λόγω μεγέθους. Είναι τρομερά ελαφριά πράγμα το οποίο δεν περίμενα. Τα χρησιμοποίησα σε σύστημα που έχει subwoofer , και δουλεύουν τέλεια επειδή δεν χρειάζομαι να παράγουν καθόλου χαμηλό μπάσο. Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη, περιέχονται καλωδιάκια που δεν χρειάζονται ηλεκτροκολληση και βιδάκια αλλά δεν έχουν ένδειξη για το ποιο είναι το θετικό και το αρνητικό , πράγμα το οποίο θέλει προσοχή. Γενικά για τα λεφτά τους είναι τρομερή επιλογή.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_Triantafyllou22
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικά ηχεια πολύ vfm είναι μια μικρή αλλά πολύ ικανοποιητική αναβάθμιση και μιλάμε πάντα για εταζερα όπως μπορείτε να δείτε εγώ θα βάλω και άλλα 2 σύνολο 4 αλλά είναι στης ανάγκες του καθένα και τι θέλει,εγώ με 4 ένα σαμπ 12αρι και τα ηχεία της πόρτας 6,5αρια είμαι απόλυτα ικανοποιημένος,συμπέρασμα η απάντηση είναι ναι τα συνιστώ για αυτά τα χρήματα και της επίδοσης που προσφέρουν

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pier_M
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα τους πάντα είναι εντυπωσιακά τίμια. Έγινε αλλαγή παλιών αντίστοιχων ηχείων pioneer που άντεξαν κυριολεκτικά 20χρονια. Βέβαια συγκριτικά τα νέα είναι πιο φτηνή κατασκευή και με ευδιάκριτα μικρότερο μαγνήτη (με ότι αυτό συνεπάγεται), αλλά παρόλαυτα η απόδοση τους είναι ικανοποιητική στα ψηλά και τα μεσαία, βγάζοντας ένα αξιοπρεπές mid bass (μην περιμένετε χαμηλά βαθιά μπάσα, αυτό είναι δουλειά πιο συγκεκριμένων ηχείων και subs). Να σημειωθεί ότι παίζει και τεράστιο ρόλο η πηγή που τα τρέχετε (αν δεν υπάρχει ενισχυτής), μιας και όταν έγινε αλλαγή της πηγής από παλιά pioneer σε μια πιο σύγχρονη alpine και αντίστοιχη ρύθμιση, ήταν πραγματικά αλλά ηχεία.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιάννης Σταματιάδης
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα χρησιμοποιω τα τελευταια δυο χρονια στο αυτοκινητο μου για απλη καθημερινη χρηση και μπορω να πω οτι εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενος απο την αποδοση τους αναλογικα με την φθηνη τιμη αγορας τους. Αρκετα ποιοτικα και με αρκετα δυνατο μπασο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Stamatos
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό ηχείο , ελαφρύ για την εταζέρα, ότι πρέπει για απλή χρήση χωρίς υπερβολές.
    Θα ήθελα λίγο πιο μεγάλο μαγνήτη για πιο βαθύ μπάσο.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αλέξανδρος Ψυλλιάς
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ειναι καλα ηχεια. Η αποδοση και η ποιοτητα που βγαζουν ειναι πολυ καλη σχετικα με τα λεφτα.
    το μονο αρνητικο (που δεν ειναι να αρνητικο για ολους) ειναι πως λογο του μικρου τους μαγνητη δεν εχουν καθολου καλο μπασο. το μπασο τους δεν ειναι βαθυ

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolhs43
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτά τα ηχεία και τα έχω βάλει πίσω μέχρι το 45 παίζουν ξεκάθαρα με ένα σχετικά καλό ράδιο και με καλές ρυθμίσεις

    • Ισχύς
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θέμης Περικλής
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μπήκαν σε 5θυρο αυτοκίνητο (εταζερα),με πηγή pioneer DMH-G220BT. Ο ήχος είναι άψογος με μπάσο και μεσαίες και υψηλές και ένταση σχεδόν μέχρι το τέρμα χωρίς να μπουκωνουν. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο όγκος των μεσαίων και το μπάσο που μέχρι τώρα τα εργοστασιακά δεν μπορούσαν να δώσουν όσο αυτά!Οι δυνατότητες της πηγής είναι πολλές (ξεχωριστή πόλωση για κάθε ηχείο, εκουαλαιζερ,extra bass,loudness 3επιπεδων κλπ) όποτε έρχεται στα μέτρα ο ήχος ανάλογα με το τι αρέσει η όχι.Επίσης υπάρχουν και τα εργοστασιακά εμπρός στις πόρτες για συμπλήρωμα ειδικά για τα τουίτερ ρυθμισμένα με κάποια εξασθένηση αλλά μάλλον θα αλλαχθούν με στρόγγυλα (της ίδιας εταιρείας). Respect Pioneer!!!!!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dim_G79
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα δουλευω με ενισχυτη και πηγη της pioneer .παναλαφρα για την εταζιερα με πολυ ικανοποιητικο και καθαρο ηχο ακομα και οταν το δυναμωνω.δεν θελω να με ακουνε στο επομενο τετραγωνο απλα να εχω κατι τιμιο οποτε θεωρω οτι τα συγκεκριμενα αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_Zougras
    4
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    για το αυτι μου είναι ένα μέτριο ηχειο έως μεση τιμή έντασης παίζουν καλά το πρόβλημα αρχίζει πάνω από το 6 του Ραδιοφώνου Εκεί έχουμε παραμόρφωση κ μπούκωμα του ήχου.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gia.sotiropoulos
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έψαχνα ηχεία για πίσω! Χωρίς να βάλω ενισχυτή! Αν θες ήχο για την πάρτι σου τότε δεν το σκέφτεσαι!! Με μια καλή πηγή είναι τίμια!!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    super :) πολύ δυνατός!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τη τιμή τους είναι πολύ καλά.. ποιοτικό ήχο με μπάσο..

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα ηχεία είναι τίμια σε σχέση με τα λεφτά τους.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πεντακαθαρα πολυ καλος ηχος και value for money

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • 0
  • 0
  • Αντικατέστησαν τα προηγούμενα ηχεία που είχα της ίδιας εταιρίας, μετά απο 17 χρόνια. Αρκετά καλή επιλογή για κάποιον που δεν ψάχνει να στήσει το απόλυτο ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο αλλά θέλει απλά να ακούει καθαρή μουσική. Αρκετά πιο ελαφριά σε σχέση με τα προηγούμενα, που σημαίνει λιγότερη καταπόνηση για την εταζέρα, επίσης στα θετικά.

    0
  • Ένα οικονομικό σετ οβάλ σε καλή ποιότητα.
    Αν ψάχνετε ηχεία πού να μην βαραίνουν την εταζερα του αυτοκινήτου και να έχετε μια αξιοπρεπή ένταση μουσικής χωρίς παραμόρφωση τότε τα pioneer επαρκούν.Τα έχω συνδέσει απευθείας στην πηγή χώρις ενισχυτή και κάνουν μία χαρά την δουλειά τους.

    0
  • Καλά ηχεία για τα λεφτά τους. Εγγυηση pionner .τα περιμενα λίγο ποιο καλητερα αλλά όπως είπα είναι οκ για τα χρήματα τους

    0
  • Δες τα όλα
45,65 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά