Μετρητές Κατανάλωσης Ρεύματος

Uni-T Μετρητής Κατανάλωσης Ρεύματος για Μέγιστη Ισχύ έως 3.68kW Κωδικός: UT230B-EU

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Συνολικός χρόνος 0-9999 Ημέρες
  • Κατανάλωση ενέργειας 0- 9999 KWh
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
22 80

-5% στα 2+ προϊόντα

Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Πρόσθεσε τουλάχιστον 2 ίδια ή διαφορετικά προϊόντα από την προσφορά, και κέρδισε -5% σε όλα τα προϊόντα!

Προϊόντα προσφοράς

Από Ντόντος - Το Μοναστηράκι 4,9 (62)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Με μια ματιά

  • Παρακολουθεί την κατανάλωση ενέργειας της συνδεδεμένης συσκευής και υπολογίζει το κόστος. 
  • Μπορείτε να καθορίσετε την κατανάλωση μιας ηλεκτρικής συσκευής. 
  • Μέτρηση τάσεως δικτύου, Έντασης δικτύου, Ενέργειας, Ισχύος, Κατανάλωσης. 
  • Μεγάλες ευανάγνωστες ενδείξεις 
  • Μπαταρία μπουτόν 3V 
  • Κομψή και ανθεκτική σχεδίαση

Δυνατότητες & Χαρακτηριστικά

  • Τάση: 100-260 VAC
  • Ένταση 0-16 Α
  • Συχνότητα 45-65 Ηz. 
  • Ισχύς 0-3680 W 
  • Συντελεστής ισχύος 0-1.00
  • Κατανάλωση ενέργειας 0- 9999 KWh 
  • Κόστος μονάδος ρεύματος 0,00-99,99 Ευρώ
  • Συνολικός χρόνος 0-9999 Ημέρες
  • Συνολικό κόστος 0-9999 Ευρώ
  • Ένδειξη υπερφόρτωσης >16 Α 

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
UT230B-EU

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
3,68 kW
Τάση Τροφοδοσίας
230 V
Ένταση Ρεύματος
16 A
Τύπος Σούκο
Ευρώπης (Type F)

Ασφάλεια & Προστασία

Προστασία για Παιδιά
Όχι
Προστασία Υπερφόρτωσης
Ναι

Ενδείξεις Οθόνης

Μέτρηση Ηλεκτρικής Κατανάλωσης (kWh)
Ναι
Μέτρηση Κόστους (€)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (112)

Αξιολογήσεις

  1. 77
  2. 20
  3. 6
  4. 2
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

EchelonV
4
88 στους 89 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οι οδηγιες εν συντομια.
Πατηστε το Μode και η πανω γραμμη θα δειξει σε καθε πατημα voltage σε volt/ current σε Ampere/ power σε watt/ power factor/ frequency σε hz και θα μεινει οπου επιλεξετε.
Πατηστε το Cost και η κατω γραμμη θα δειξει σε καθε πατημα χρονο/ κοστος σε κιλοβατωρες/ καταναλωση σε ευρω/ διοξειδιο του ανθρακα και θα μεινει οπου επιλεξετε.
Πατηστε set για να ορισετε τιμη κιλοβατωρας (το εικονιδιο δειχνει δολλαριο αλλα εμεις βαζουμε απλα την τιμη σε ευρω) η ποσοτητα διοξειδιου.
Πατηστε το + συνεχομενα για να μηδενισετε τη μετρηση.
Πατηστε το + για zoom στα δεκαδικα.
Με την συσκευη εκτος πριζας πατηστε το + για να δειτε τις μετρησεις. Η συσκευη ξανακλεινει υπερβολικα συντομα.

Η συσκευη λειτουργει κανονικα και δειχνει στιβαρη. Ειναι μεγαλο προβλημα ομως η ελειψη φωτισμου στην οθονη καθως ενω οι αριθμοι ειναι μεγαλοι, οι ενδειξεις διπλα στους αριθμους (watt, καταναλωση κτλ) ειναι πολυ μικρες και δυσαναγνωστες, ειδικα οταν η συσκευη ειναι στην πριζα. Για να την διαβασει κανεις, πρεπει να την βγαλει απο την πριζα και να την φερει στο υψος των ματιων του κατω απο φως. Επισυναπτω σχετικη φωτογραφια οπου φωτιζω τη συσκευη με φακο. Το εγχειριδιο επισης δυσαναγνωστο και στα αγγλικα αλλα με λιγη φαντασια το κατανοει ο χρηστης.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

George Misis
1
17 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς θα βαλω 1 αστέρι, γιατί ενώ δεν έχει χρησιμοποιηθεί πολύ παρά μόνο σε 3-4 συσκευές και για μικρό διάστημα.

Μια μέρα έφαγε σκάλωμα, έμεινε αναμμένο το λαμπάκι και φυσικά αδειασε την μπαταρία (CR2032 τύπου ζυγαριάς δαπέδου). Αλλαξα την μπαταρία και δε "διαβάζει" το ρεύμα. Όλες οι άλλες λειτουργίες είναι μια χαρά, αλλά δε μπορείς να καταλάβεις πόσο "καιει" η συσκευή στην οποία το έχεις συνδεδεμένο.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manaris53

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Κάνει τη δουλειά που υπόσχεται. Στα μείον του είναι η μικρή γωνία που μπορείς να δια βάσεις τη οθόνη του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHAIL_CHOURDAS
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It's a good product, i just don't like that the screen is dark and it's not easy to read the text from any angle, especially the smaller ones. Also, i noticed that when i set it to display the Watt, after some time(hours) it goes back to voltage or something without me pressing any button.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PATERAKIS ANTONIS
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει μνήμη. Αν το βγάλεις από το ρεύμα, χάνονται όλες οι μετρήσεις που έχουν γίνει μέσα στη μέρα. Επίσης δεν αποθηκεύει τις τιμές min/max, οπότε δεν μπορείς να δεις τα άκρα που έπιασε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samtree

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει καλά την δουλειά του για όσα υπόσχεται. Μόνο θέμα, όπως και πολλοί άλλοι χρήστες έχουν γράψει, η δυσκολία να διαβάσεις την οθόνη σε συνθήκες μέτριου/χαμηλού φωτισμού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • haralabos911
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην το βάζει συνεχόμενα στι κλιματιστικό. Αυτά είναι για να κάνεις τις μετρήσεις σου, καταναλωση σε πλήρη λειτουργία και σε αδράνεια και μετά πάει ράψι αλλιώς θα σου χαλάσει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Vita
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακή οθόνη, με πολύ μικρή γωνία θέασης και άμα δεν την κοιτάς ακριβώς κάθετα αλλά από πιο ψηλά δυσκολεύεσαι πάρα πολύ να δεις τι γράφει. Άμα ήταν φωτιζόμενη θα ήταν πολύ καλύτερα.
    Όταν είναι αναμμένα τα δύο λαμπάκια της τοστιέρας και τα δύο του φούρνου (αλλά την ώρα που είναι σβηστές οι αντιστάσεις τους) δείχνει κατανάλωση μηδέν. Δεν μπορεί 4 λαμπάκια όσο μικρά και να είναι να μην καταναλώνουν αθροιστικά ούτε 0,1 watt που είναι η ακρίβεια υποτίθεται της συσκευής. Οπότε σε τόσο μικρές καταναλώσεις δεν έχει αξιοπιστία. Σε πιο μεγάλες που δεν σε νοιάζει το 1 watt εκεί θα είναι χρήσιμο.
    Άμα αγόραζα πάλι μετρητή ίσως κοίταγα κάτι άλλο κυρίως για το πρόβλημα της οθόνης που είναι πολύ εκνευριστικό και καταλήγω να χρησιμοποιώ φακό για να την διαβάσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mykonianmaniac
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δουλευω 3 με 4 χρονια τωρα, και ενω εφαγε ζόρι με ενα μεγαλο φορτιο που ελιωσε λιγο το πλαστικο, συνεχιζει να λειτουργει κανονικα.
    Ειναι λιγο ακριβο, μιας και υπαρχουν πιο οικονομικες λυσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nisf
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά καλή και αξιοπρεπή συσκευή.
    Τα δυο αρνητικά που έχει είναι ότι η οθόνη δεν είναι πολύ ευδιάκριτη σε λίγο σκοτεινά σημεία και πρέπει να είσαι με το φακό για να τη διαβάσεις και το ότι για να δεις τις συνολικές kwh που έχει καταγράψεις μέχρι στιγμής, πρέπει να το βάλεις στην πρίζα παρόλο που τον συνολικό χρόνο χρήσης μπορείς να τον δεις ακόμα και εκτός πρίζας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrismil
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ύστερα από 2 χρόνια συνεχούς χρήσης κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει και δεν χάνει τις ρυθμίσεις όταν κοπεί το ρεύμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stylianos_Tourlomousis
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου δίνει αρκετές πληροφορίες και νομίζω είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις του. Τα μειονέκτηματα του είναι, α) ότι δεν έχει φως άρα είναι δύσκολο να δεις τι γράφει και ειδικά οι ενδείξεις watt/κατανάλωση κτλ. β) Επίσης προσθέτει όλες τις μετρήσεις και μόνο εαν κάνεις reset μηδενίζει για να μπορεις να εστιάσεις στην μετρηση που θέλεις. Βεβαια εαν εχει μπει σε δυσβατο σημειο αντε να το βγάζεις και να το ξαναβάζεις .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik2205
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες τώρα και μπορώ να πω ότι κάνει αυτό που λέει αρκετά καλά. Είμαι ένας άπειρος χρήστης από άποψη ηλεκτρολογικών και το αγόρασα μόνο για έλεγχο κατανάλωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savaspar
    1
    8 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε μετά από 3 μήνες χρήσης. Άρχισε να τρεμοπαίζει το λαμπάκι και να αναβοσβήνει η οθόνη μεταξύ off και error2. Μείνετε μακριά. Πεταμένα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeVlc
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι μετρήσεις του είναι ακριβείς και επαναλήψιμες .
    Με βοήθησε να καταλάβω την ενέργεια που καταναλώνουν οι συσκευές μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peratoglou asterios
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερο εργαλείο. Uni-T και ξερο ψωμι. Είναι βέβαια σχετικά δύσχρηστο αλλα οι μετρήσεις του πολυ αξιοπιστες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paraggelno1
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό .

    Αν περάσουμε σε δεύτερη μοίρα το θέμα της έλλειψης φωτισμού οθόνης, ανταποκρίνεται στην δουλειά που έχει να κάνει.

    Το έχω δοκιμάσει σχεδόν με κάθε ηλεκτρική συσκευή και φαίνεται να πλησιάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την πραγματική κατανάλωση συγκριτικά με αυτό που υπολόγιζα.

    Τρανταχτό παράδειγμα , αφυγραντήρας και σύντομα θα επανέλθω αν απαιτηθεί με την μελέτη του θερμοπομπού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Foteinii
    5
    47 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μηχάνημα! Μέτρησα την κατανάλωση του παλιού ψυγείου βάζοντας την τιμή της κιλοβατώρας! Το κακό είναι οτι μετά απο αυτό πρέπει να αλλάξουμε ψυγείο με τόσο που καίει χαχαχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 1.5 χρόνο περίπου και είναι βολικό να δεις τι καίνε οι συσκευές σου. Περισσότερο το χρησιμοποιώ τώρα το καλοκαίρι για το το air condition. Όμως σήμερα μου παρουσίασε ένα πρόβλημα. έχω πάνω του φορτωμένο το κλιματιστικό και μετά από λίγο σταμάτησε η πάνω σειρά να μετράει την κατανάλωση και έβγαλε παύλες. Έσβησε και το κόκκινο λαμπάκι. Η οθόνη παρόλα αυτά ανοιχτή. Άλλαξα 3 μπαταριες 2032 μήπως φταίει αυτό αλλά τίποτα. Έβαλα και συσκευές με χαμηλότερα βαττ αλλά πάλι τα ίδια, μετά από λίγο παύλες. Για αυτό το λόγο 1 αστέρι από μένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • slowmover
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο στη λειτουργεία με πολλές επιλογές γι άτομα που ξέρουν.Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το κόστος.Η οθόνη έχει πολύ κακή φωτεινότητα!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man0s Ko.
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο χειρισμός. Δεν έχω άλλη συσκευή για να κάνω αντιπαραβολή στο αν αυτά που δείχνει είναι σωστά ή τι απόκλιση υπάρχει. Η οθόνη δε φωτίζεται, όποτε σε σημεία που ο φωτισμός της πρίζας (λόγω σημείου τοποθέτησης) δεν είναι επαρκής , θα σας βγουν λίγο τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pascal_Albion
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό. Στιβαρή κατασκευή. Κάνει ότι λέει και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος για τα λεφτά που έδωσα.-

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiannisSo
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορη απόκριση (live) στις μεταβολες ισχύος πχ στη περιστροφή ενός ηλεκτρικού μοτέρ πλυντηρίου. Ωραίο μενού κάνει ότι υπόσχεται. Θα ήθελα φωτιζόμενη οθόνη , μόνο αυτό του λείπει πιστεύω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Horhito I.
    4
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αναλογία τιμής-ποιότητας.
    Δεν έχει δυνατότητα να επιλέξεις νόμισμα και είναι μόνιμα σε δολάρια (αυτό βέβαια μπορεί να ενοχλεί μόνο εμένα) και θέλει και περισσότερα ψηφία για τέλεια ακρίβεια, αλλά τη δουλειά του την κάνει και βλέπεις τιμές ικανοποιητικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baaaka
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει αυτο που λεει, το εχω μονιμα σε ups για το pc μου και ειναι τελειο, απλα ειναι τοπικο, δηλαδη χωρις εφαρμογη, παλια κοπης. Μονο αρνητικο αυτο. Κατα τα αλλα για απλο χρηστη τελειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Software
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς να έχω διαπιστώσει την αντοχή του στον χρόνο, και μέχρι στιγμής, θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα.
    Κάνει την δουλειά την οποία ισχυρίζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ebenizerskroutz
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορο στο να δώσει τη μέτρηση. Σε σχέση με μετρητή Watt από UPS δεν είδα καμία ιδιαίτερη διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Π
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται άρα το θεωρώ πολύ καλό. Θα μου άρεσε να είχε φωτισμό οθόνης όταν πατάς ένα κουμπί γιατί τις περισσότερες φορές βλέπω την οθόνη με δυσκολία. Όποιος το αγοράσει σίγουρα θα χρειαστεί να διαβάσει τις οδηγίες γιατί τα κουμπί δεν είναι απόλυτα κατανοητά για κάποιον που δεν έχει ειδικές γνώσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VasilisAKC
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαίνεται να κάνει τη δουλειά του. Πολλές επιλογές στην εμφάνιση κατανάλωσης. Αρνητικό οπως εχουν πει κι αλλοι οτι η οθόνη δε φωτίζει και είναι δύσκολο σε κάποιες περιπτώσεις να τη διαβάσεις. Παρ' ολα αυτα θα το αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avnomad
    4
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω λίγες βδομάδες τώρα.

    Το κουμπί που γράφει "MODEL" στην φωτογραφία έπρεπε να γράφει "MODE" και αυτό σου λέει όσα χρειάζεσαι να ξέρεις για την ποιότητα της μετάφρασης από τα κινέζικα. :-) Οι οδηγίες είναι στα αγγλικά, αλλά η μετάφραση είναι σαν από Google Translate και δυσκολεύει πολύ την ανάγνωση. Ευτυχώς η συσκευή είναι πολύ εύχρηστη (αισθητά πιο εύχρηστη από ένα EKM 2100 που είχα στο παρελθόν) και οι οδηγίες δεν χρειάζονται πολύ.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή.
    Έχει εσωτερική μπαταρία για να θυμάται τις μετρήσεις και τις ρυθμίσεις.
    Μου έκανε εντύπωση που μετράει συντελεστή ισχύος και συχνότητα.
    Όταν γράφει ισχύ, εννοεί την ενεργό ισχύ.

    Αξίζει τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό. Κάνει τη δουλειά που υπόσχεται. Στα μείον του είναι η μικρή γωνία που μπορείς να δια βάσεις τη οθόνη του.

    0
  • It's a good product, i just don't like that the screen is dark and it's not easy to read the text from any angle, especially the smaller ones. Also, i noticed that when i set it to display the Watt, after some time(hours) it goes back to voltage or something without me pressing any button.

    1
  • Δεν έχει μνήμη. Αν το βγάλεις από το ρεύμα, χάνονται όλες οι μετρήσεις που έχουν γίνει μέσα στη μέρα. Επίσης δεν αποθηκεύει τις τιμές min/max, οπότε δεν μπορείς να δεις τα άκρα που έπιασε.

    1
  • Κάνει καλά την δουλειά του για όσα υπόσχεται. Μόνο θέμα, όπως και πολλοί άλλοι χρήστες έχουν γράψει, η δυσκολία να διαβάσεις την οθόνη σε συνθήκες μέτριου/χαμηλού φωτισμού.

    0
  • Μην το βάζει συνεχόμενα στι κλιματιστικό. Αυτά είναι για να κάνεις τις μετρήσεις σου, καταναλωση σε πλήρη λειτουργία και σε αδράνεια και μετά πάει ράψι αλλιώς θα σου χαλάσει!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

1077 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ekostakou

Καλημέρα. Το έχει χρησιμοποιήσει κανείς για να μετρήσει την κατανάλωση κατά τη φόρτιση υβριδικού αυτοκινήτου σε σουκο πρίζα?

meletisf

Για τι αυτοκίνητο μιλάμε συγκεκριμένα? Το συγκεκριμένο μπορεί να πάει μέχρι 3.68kW

rockass14

Γνωρίζετε αν θα έχει θέμα σε περίπτωση που συνδεθεί ηλεκτροκόλληση;

fpapi

έχω συνδέσει από κατσαβίδια De Walt και κομπρεσέρ μέχρι και ηλεκτροκόλληση - έπαιξε κανονικά και μέτραγε κιλοβατώρες κατανάλωσης

nisf

Παιδιά, όλες οι μετρήσεις γίνονται κανονικά όταν είναι στην πρίζα αλλά όταν το βγάζω μηδενίζονται οι συνολικές kwh ενώ ο χρόνος που έχει δουλέψει παραμένει.
Μου διαφεύγει κάτι ή κάποια ρύθμιση για να αποθηκεύει τις συνολικές kwh ή είναι ελαττωματικό;

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Με μια ματιά

  • Παρακολουθεί την κατανάλωση ενέργειας της συνδεδεμένης συσκευής και υπολογίζει το κόστος. 
  • Μπορείτε να καθορίσετε την κατανάλωση μιας ηλεκτρικής συσκευής. 
  • Μέτρηση τάσεως δικτύου, Έντασης δικτύου, Ενέργειας, Ισχύος, Κατανάλωσης. 
  • Μεγάλες ευανάγνωστες ενδείξεις 
  • Μπαταρία μπουτόν 3V 
  • Κομψή και ανθεκτική σχεδίαση

Δυνατότητες & Χαρακτηριστικά

  • Τάση: 100-260 VAC
  • Ένταση 0-16 Α
  • Συχνότητα 45-65 Ηz. 
  • Ισχύς 0-3680 W 
  • Συντελεστής ισχύος 0-1.00
  • Κατανάλωση ενέργειας 0- 9999 KWh 
  • Κόστος μονάδος ρεύματος 0,00-99,99 Ευρώ
  • Συνολικός χρόνος 0-9999 Ημέρες
  • Συνολικό κόστος 0-9999 Ευρώ
  • Ένδειξη υπερφόρτωσης >16 Α 

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
UT230B-EU

Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
3,68 kW
Τάση Τροφοδοσίας
230 V
Ένταση Ρεύματος
16 A
Τύπος Σούκο
Ευρώπης (Type F)

Ασφάλεια & Προστασία

Προστασία για Παιδιά
Όχι
Προστασία Υπερφόρτωσης
Ναι

Ενδείξεις Οθόνης

Μέτρηση Ηλεκτρικής Κατανάλωσης (kWh)
Ναι
Μέτρηση Κόστους (€)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (112)

  1. 77
  2. 20
  3. 6
  4. 2
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

EchelonV
4
88 στους 89 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Οι οδηγιες εν συντομια.
Πατηστε το Μode και η πανω γραμμη θα δειξει σε καθε πατημα voltage σε volt/ current σε Ampere/ power σε watt/ power factor/ frequency σε hz και θα μεινει οπου επιλεξετε.
Πατηστε το Cost και η κατω γραμμη θα δειξει σε καθε πατημα χρονο/ κοστος σε κιλοβατωρες/ καταναλωση σε ευρω/ διοξειδιο του ανθρακα και θα μεινει οπου επιλεξετε.
Πατηστε set για να ορισετε τιμη κιλοβατωρας (το εικονιδιο δειχνει δολλαριο αλλα εμεις βαζουμε απλα την τιμη σε ευρω) η ποσοτητα διοξειδιου.
Πατηστε το + συνεχομενα για να μηδενισετε τη μετρηση.
Πατηστε το + για zoom στα δεκαδικα.
Με την συσκευη εκτος πριζας πατηστε το + για να δειτε τις μετρησεις. Η συσκευη ξανακλεινει υπερβολικα συντομα.

Η συσκευη λειτουργει κανονικα και δειχνει στιβαρη. Ειναι μεγαλο προβλημα ομως η ελειψη φωτισμου στην οθονη καθως ενω οι αριθμοι ειναι μεγαλοι, οι ενδειξεις διπλα στους αριθμους (watt, καταναλωση κτλ) ειναι πολυ μικρες και δυσαναγνωστες, ειδικα οταν η συσκευη ειναι στην πριζα. Για να την διαβασει κανεις, πρεπει να την βγαλει απο την πριζα και να την φερει στο υψος των ματιων του κατω απο φως. Επισυναπτω σχετικη φωτογραφια οπου φωτιζω τη συσκευη με φακο. Το εγχειριδιο επισης δυσαναγνωστο και στα αγγλικα αλλα με λιγη φαντασια το κατανοει ο χρηστης.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

George Misis
1
17 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Δυστυχώς θα βαλω 1 αστέρι, γιατί ενώ δεν έχει χρησιμοποιηθεί πολύ παρά μόνο σε 3-4 συσκευές και για μικρό διάστημα.

Μια μέρα έφαγε σκάλωμα, έμεινε αναμμένο το λαμπάκι και φυσικά αδειασε την μπαταρία (CR2032 τύπου ζυγαριάς δαπέδου). Αλλαξα την μπαταρία και δε "διαβάζει" το ρεύμα. Όλες οι άλλες λειτουργίες είναι μια χαρά, αλλά δε μπορείς να καταλάβεις πόσο "καιει" η συσκευή στην οποία το έχεις συνδεδεμένο.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manaris53

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Κάνει τη δουλειά που υπόσχεται. Στα μείον του είναι η μικρή γωνία που μπορείς να δια βάσεις τη οθόνη του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MICHAIL_CHOURDAS
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    It's a good product, i just don't like that the screen is dark and it's not easy to read the text from any angle, especially the smaller ones. Also, i noticed that when i set it to display the Watt, after some time(hours) it goes back to voltage or something without me pressing any button.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PATERAKIS ANTONIS
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει μνήμη. Αν το βγάλεις από το ρεύμα, χάνονται όλες οι μετρήσεις που έχουν γίνει μέσα στη μέρα. Επίσης δεν αποθηκεύει τις τιμές min/max, οπότε δεν μπορείς να δεις τα άκρα που έπιασε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samtree

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει καλά την δουλειά του για όσα υπόσχεται. Μόνο θέμα, όπως και πολλοί άλλοι χρήστες έχουν γράψει, η δυσκολία να διαβάσεις την οθόνη σε συνθήκες μέτριου/χαμηλού φωτισμού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • haralabos911
    5
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μην το βάζει συνεχόμενα στι κλιματιστικό. Αυτά είναι για να κάνεις τις μετρήσεις σου, καταναλωση σε πλήρη λειτουργία και σε αδράνεια και μετά πάει ράψι αλλιώς θα σου χαλάσει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lefteris_Vita
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακή οθόνη, με πολύ μικρή γωνία θέασης και άμα δεν την κοιτάς ακριβώς κάθετα αλλά από πιο ψηλά δυσκολεύεσαι πάρα πολύ να δεις τι γράφει. Άμα ήταν φωτιζόμενη θα ήταν πολύ καλύτερα.
    Όταν είναι αναμμένα τα δύο λαμπάκια της τοστιέρας και τα δύο του φούρνου (αλλά την ώρα που είναι σβηστές οι αντιστάσεις τους) δείχνει κατανάλωση μηδέν. Δεν μπορεί 4 λαμπάκια όσο μικρά και να είναι να μην καταναλώνουν αθροιστικά ούτε 0,1 watt που είναι η ακρίβεια υποτίθεται της συσκευής. Οπότε σε τόσο μικρές καταναλώσεις δεν έχει αξιοπιστία. Σε πιο μεγάλες που δεν σε νοιάζει το 1 watt εκεί θα είναι χρήσιμο.
    Άμα αγόραζα πάλι μετρητή ίσως κοίταγα κάτι άλλο κυρίως για το πρόβλημα της οθόνης που είναι πολύ εκνευριστικό και καταλήγω να χρησιμοποιώ φακό για να την διαβάσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mykonianmaniac
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δουλευω 3 με 4 χρονια τωρα, και ενω εφαγε ζόρι με ενα μεγαλο φορτιο που ελιωσε λιγο το πλαστικο, συνεχιζει να λειτουργει κανονικα.
    Ειναι λιγο ακριβο, μιας και υπαρχουν πιο οικονομικες λυσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nisf
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά καλή και αξιοπρεπή συσκευή.
    Τα δυο αρνητικά που έχει είναι ότι η οθόνη δεν είναι πολύ ευδιάκριτη σε λίγο σκοτεινά σημεία και πρέπει να είσαι με το φακό για να τη διαβάσεις και το ότι για να δεις τις συνολικές kwh που έχει καταγράψεις μέχρι στιγμής, πρέπει να το βάλεις στην πρίζα παρόλο που τον συνολικό χρόνο χρήσης μπορείς να τον δεις ακόμα και εκτός πρίζας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrismil
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ύστερα από 2 χρόνια συνεχούς χρήσης κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει και δεν χάνει τις ρυθμίσεις όταν κοπεί το ρεύμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stylianos_Tourlomousis
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σου δίνει αρκετές πληροφορίες και νομίζω είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις του. Τα μειονέκτηματα του είναι, α) ότι δεν έχει φως άρα είναι δύσκολο να δεις τι γράφει και ειδικά οι ενδείξεις watt/κατανάλωση κτλ. β) Επίσης προσθέτει όλες τις μετρήσεις και μόνο εαν κάνεις reset μηδενίζει για να μπορεις να εστιάσεις στην μετρηση που θέλεις. Βεβαια εαν εχει μπει σε δυσβατο σημειο αντε να το βγάζεις και να το ξαναβάζεις .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nik2205
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ περίπου 2 μήνες τώρα και μπορώ να πω ότι κάνει αυτό που λέει αρκετά καλά. Είμαι ένας άπειρος χρήστης από άποψη ηλεκτρολογικών και το αγόρασα μόνο για έλεγχο κατανάλωσης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savaspar
    1
    8 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλασε μετά από 3 μήνες χρήσης. Άρχισε να τρεμοπαίζει το λαμπάκι και να αναβοσβήνει η οθόνη μεταξύ off και error2. Μείνετε μακριά. Πεταμένα λεφτά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GeorgeVlc
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οι μετρήσεις του είναι ακριβείς και επαναλήψιμες .
    Με βοήθησε να καταλάβω την ενέργεια που καταναλώνουν οι συσκευές μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • peratoglou asterios
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερο εργαλείο. Uni-T και ξερο ψωμι. Είναι βέβαια σχετικά δύσχρηστο αλλα οι μετρήσεις του πολυ αξιοπιστες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paraggelno1
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό .

    Αν περάσουμε σε δεύτερη μοίρα το θέμα της έλλειψης φωτισμού οθόνης, ανταποκρίνεται στην δουλειά που έχει να κάνει.

    Το έχω δοκιμάσει σχεδόν με κάθε ηλεκτρική συσκευή και φαίνεται να πλησιάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την πραγματική κατανάλωση συγκριτικά με αυτό που υπολόγιζα.

    Τρανταχτό παράδειγμα , αφυγραντήρας και σύντομα θα επανέλθω αν απαιτηθεί με την μελέτη του θερμοπομπού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Foteinii
    5
    47 στους 47 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μηχάνημα! Μέτρησα την κατανάλωση του παλιού ψυγείου βάζοντας την τιμή της κιλοβατώρας! Το κακό είναι οτι μετά απο αυτό πρέπει να αλλάξουμε ψυγείο με τόσο που καίει χαχαχα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το έχω 1.5 χρόνο περίπου και είναι βολικό να δεις τι καίνε οι συσκευές σου. Περισσότερο το χρησιμοποιώ τώρα το καλοκαίρι για το το air condition. Όμως σήμερα μου παρουσίασε ένα πρόβλημα. έχω πάνω του φορτωμένο το κλιματιστικό και μετά από λίγο σταμάτησε η πάνω σειρά να μετράει την κατανάλωση και έβγαλε παύλες. Έσβησε και το κόκκινο λαμπάκι. Η οθόνη παρόλα αυτά ανοιχτή. Άλλαξα 3 μπαταριες 2032 μήπως φταίει αυτό αλλά τίποτα. Έβαλα και συσκευές με χαμηλότερα βαττ αλλά πάλι τα ίδια, μετά από λίγο παύλες. Για αυτό το λόγο 1 αστέρι από μένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • slowmover
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο στη λειτουργεία με πολλές επιλογές γι άτομα που ξέρουν.Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το κόστος.Η οθόνη έχει πολύ κακή φωτεινότητα!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man0s Ko.
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εύκολο χειρισμός. Δεν έχω άλλη συσκευή για να κάνω αντιπαραβολή στο αν αυτά που δείχνει είναι σωστά ή τι απόκλιση υπάρχει. Η οθόνη δε φωτίζεται, όποτε σε σημεία που ο φωτισμός της πρίζας (λόγω σημείου τοποθέτησης) δεν είναι επαρκής , θα σας βγουν λίγο τα μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pascal_Albion
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερό. Στιβαρή κατασκευή. Κάνει ότι λέει και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος για τα λεφτά που έδωσα.-

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GiannisSo
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορη απόκριση (live) στις μεταβολες ισχύος πχ στη περιστροφή ενός ηλεκτρικού μοτέρ πλυντηρίου. Ωραίο μενού κάνει ότι υπόσχεται. Θα ήθελα φωτιζόμενη οθόνη , μόνο αυτό του λείπει πιστεύω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Horhito I.
    4
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή αναλογία τιμής-ποιότητας.
    Δεν έχει δυνατότητα να επιλέξεις νόμισμα και είναι μόνιμα σε δολάρια (αυτό βέβαια μπορεί να ενοχλεί μόνο εμένα) και θέλει και περισσότερα ψηφία για τέλεια ακρίβεια, αλλά τη δουλειά του την κάνει και βλέπεις τιμές ικανοποιητικά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Baaaka
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κανει αυτο που λεει, το εχω μονιμα σε ups για το pc μου και ειναι τελειο, απλα ειναι τοπικο, δηλαδη χωρις εφαρμογη, παλια κοπης. Μονο αρνητικο αυτο. Κατα τα αλλα για απλο χρηστη τελειο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Software
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χωρίς να έχω διαπιστώσει την αντοχή του στον χρόνο, και μέχρι στιγμής, θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα.
    Κάνει την δουλειά την οποία ισχυρίζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ebenizerskroutz
    5
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γρήγορο στο να δώσει τη μέτρηση. Σε σχέση με μετρητή Watt από UPS δεν είδα καμία ιδιαίτερη διαφορά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Π
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται άρα το θεωρώ πολύ καλό. Θα μου άρεσε να είχε φωτισμό οθόνης όταν πατάς ένα κουμπί γιατί τις περισσότερες φορές βλέπω την οθόνη με δυσκολία. Όποιος το αγοράσει σίγουρα θα χρειαστεί να διαβάσει τις οδηγίες γιατί τα κουμπί δεν είναι απόλυτα κατανοητά για κάποιον που δεν έχει ειδικές γνώσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VasilisAKC
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φαίνεται να κάνει τη δουλειά του. Πολλές επιλογές στην εμφάνιση κατανάλωσης. Αρνητικό οπως εχουν πει κι αλλοι οτι η οθόνη δε φωτίζει και είναι δύσκολο σε κάποιες περιπτώσεις να τη διαβάσεις. Παρ' ολα αυτα θα το αγόραζα ξανά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avnomad
    4
    19 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω λίγες βδομάδες τώρα.

    Το κουμπί που γράφει "MODEL" στην φωτογραφία έπρεπε να γράφει "MODE" και αυτό σου λέει όσα χρειάζεσαι να ξέρεις για την ποιότητα της μετάφρασης από τα κινέζικα. :-) Οι οδηγίες είναι στα αγγλικά, αλλά η μετάφραση είναι σαν από Google Translate και δυσκολεύει πολύ την ανάγνωση. Ευτυχώς η συσκευή είναι πολύ εύχρηστη (αισθητά πιο εύχρηστη από ένα EKM 2100 που είχα στο παρελθόν) και οι οδηγίες δεν χρειάζονται πολύ.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται καλή.
    Έχει εσωτερική μπαταρία για να θυμάται τις μετρήσεις και τις ρυθμίσεις.
    Μου έκανε εντύπωση που μετράει συντελεστή ισχύος και συχνότητα.
    Όταν γράφει ισχύ, εννοεί την ενεργό ισχύ.

    Αξίζει τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό. Κάνει τη δουλειά που υπόσχεται. Στα μείον του είναι η μικρή γωνία που μπορείς να δια βάσεις τη οθόνη του.

    0
  • It's a good product, i just don't like that the screen is dark and it's not easy to read the text from any angle, especially the smaller ones. Also, i noticed that when i set it to display the Watt, after some time(hours) it goes back to voltage or something without me pressing any button.

    1
  • Δεν έχει μνήμη. Αν το βγάλεις από το ρεύμα, χάνονται όλες οι μετρήσεις που έχουν γίνει μέσα στη μέρα. Επίσης δεν αποθηκεύει τις τιμές min/max, οπότε δεν μπορείς να δεις τα άκρα που έπιασε.

    1
  • Κάνει καλά την δουλειά του για όσα υπόσχεται. Μόνο θέμα, όπως και πολλοί άλλοι χρήστες έχουν γράψει, η δυσκολία να διαβάσεις την οθόνη σε συνθήκες μέτριου/χαμηλού φωτισμού.

    0
  • Μην το βάζει συνεχόμενα στι κλιματιστικό. Αυτά είναι για να κάνεις τις μετρήσεις σου, καταναλωση σε πλήρη λειτουργία και σε αδράνεια και μετά πάει ράψι αλλιώς θα σου χαλάσει!

    0
  • Δες τα όλα
22,80 €
5,00 €   μεταφορικά