Ηχεία Αυτοκινήτου

Pioneer Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου Ομοαξονικά 5.25" με 35W RMS (2 Δρόμων) Κωδικός: TS-G1320F

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος: 5.5'' / 13cm
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 250 W
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 35 W
  • Ευαισθησία: 88 dB
  • Αντίσταση: 4 Ohm
  • Απόκριση συχνότητας: 33Hz - 24kHz
  • Δες τα όλα
24 00
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
TS-G1320F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
250 W
Ισχύς RMS
35 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
5.25 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 3
  3. 4
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Fwthss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά οικονομικά ηχεία για μια απλή αναβάθμιση από τα εργοστασιακά. Εύκολα στην εγκατάσταση με λίγη γνώση τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giokas11
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα αυτά value for money. Άλλαξα ηχεία εταζερας 25ετιας που είχαν χαιρετήσει κ ακούγεται κ πάλι πλέον μια χαρά. Μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι αξιόλογα και σε μπάσα κ πρίμα. Με εργοστασιακό ενισχυτή χωρίς πειράγματα κλπ. Μπήκαν σε e39 με business rds ηχοσύστημα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_Kampouris909
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ηχεία των 5 € καλά είναι απλά πληρώνεις παραπάνω για την Μαρίκα Τα γνήσια του αυτοκινήτου πολύ πιο καθαρά και καλό μπάσο οπότε αν σκέφτεστε να αντικαταστήσετε Τα κανονικά του αυτοκινήτου σίγουρα μην τα πάρετε

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα χρηματα που δινεις 26 ευρω αψογα. σημερα τα τοποθετησα και ειναι μια χαρα . Αλλωστε και τοσο μικρο woofer δεν περιμενεις και πολλα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsp4
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρός ήχος μέχρι μεσαίες εντάσεις, πρίμα και μεσαία αρκετά δυνατά και καθαρά. Μπασο με κατάλληλες ρυθμίσεις στον ισοσταθμιστή σίγουρα καλύτερο από το εργοστασιακό διπλού κώνου χωρίς να περιμένεις κάτι παραπάνω. Overall τίμιο ηχείο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις, αρκεί να μπει, να ‘σφραγιστει’ και να κάτσει σωστά στις βάσεις.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Coffee_Club
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα τους μετά από 10 ημέρες μπορώ να πω ότι είναι μια αξιοπρεπεστατη αναβάθμιση από εργοστασιακά παλαιών μοντέλων.

    Αν και τα μικρά νεα ΙΧ όσα έμειναν δηλαδή ,τέτοια φορούν. Συνολικά το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ΟΚ. Λένε ότι δεν έχουν πλήρες μπάσο κ σωστά το γράφουν.

    Ομως οι μεσαίες τους είναι μια χαρά κ αγγίζουν το μπάσο. Μην ψάχνουμε +200Hz ήχους Τα πρίμα απλά ΟΚ. Ήρθε η ώρα να αλλάξουν κ τα Twitterakia.
    Τώρα θα ακολουθήσει η μόνωση στις πόρτες .
    Καλή Αγορά κ εύκολη τοποθέτηση. Renault Megaae 3d 1.6 (2004).

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TSOK_CHRISTOS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα λεφτά του παρα πολύ καλό ... και από μπάσο. μια χαρά αρκεί να σφραγιστεί. να βιδωθει καλά να μην είναι στον αέρα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apollon10
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρηματα τους αν δεν εχεις απαιτησεις, απλα να ακους με τυπικά μπασα και ηχο καλα ειναι .Ειναι 2 δρομων Δεν τα συνιστώ ανεβείτε σε κατι καλυτερο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros0803
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό αναλογικά για τα χρήματα που δίνεις. Δεν μπορεις να έχεις απαιτήσεις για τρελά μπασα και σουπερ καθαρό ήχο σε πολύ δυνατή ένταση αλλά πρόκειται για τίμια αγορά ενος επώνυμου ηχείου. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα αλλά εξαρτάται απο το τι απαιτήσεις έχεις και πόσα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    poli kalo hxio

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Πολύ καλά οικονομικά ηχεία για μια απλή αναβάθμιση από τα εργοστασιακά. Εύκολα στην εγκατάσταση με λίγη γνώση τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    1
  • Για τα χρήματα αυτά value for money. Άλλαξα ηχεία εταζερας 25ετιας που είχαν χαιρετήσει κ ακούγεται κ πάλι πλέον μια χαρά. Μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι αξιόλογα και σε μπάσα κ πρίμα. Με εργοστασιακό ενισχυτή χωρίς πειράγματα κλπ. Μπήκαν σε e39 με business rds ηχοσύστημα.

    1
  • Για ηχεία των 5 € καλά είναι απλά πληρώνεις παραπάνω για την Μαρίκα Τα γνήσια του αυτοκινήτου πολύ πιο καθαρά και καλό μπάσο οπότε αν σκέφτεστε να αντικαταστήσετε Τα κανονικά του αυτοκινήτου σίγουρα μην τα πάρετε

    0
  • Για τα χρηματα που δινεις 26 ευρω αψογα. σημερα τα τοποθετησα και ειναι μια χαρα . Αλλωστε και τοσο μικρο woofer δεν περιμενεις και πολλα.

    0
  • Καθαρός ήχος μέχρι μεσαίες εντάσεις, πρίμα και μεσαία αρκετά δυνατά και καθαρά. Μπασο με κατάλληλες ρυθμίσεις στον ισοσταθμιστή σίγουρα καλύτερο από το εργοστασιακό διπλού κώνου χωρίς να περιμένεις κάτι παραπάνω. Overall τίμιο ηχείο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις, αρκεί να μπει, να ‘σφραγιστει’ και να κάτσει σωστά στις βάσεις.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

190 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
TS-G1320F

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
250 W
Ισχύς RMS
35 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
5.25 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 9
  2. 3
  3. 4
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ισχύς
  • Μπάσο
  • Ποιότητα ήχου
  • Fwthss
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά οικονομικά ηχεία για μια απλή αναβάθμιση από τα εργοστασιακά. Εύκολα στην εγκατάσταση με λίγη γνώση τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giokas11
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα αυτά value for money. Άλλαξα ηχεία εταζερας 25ετιας που είχαν χαιρετήσει κ ακούγεται κ πάλι πλέον μια χαρά. Μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι αξιόλογα και σε μπάσα κ πρίμα. Με εργοστασιακό ενισχυτή χωρίς πειράγματα κλπ. Μπήκαν σε e39 με business rds ηχοσύστημα.

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_Kampouris909
    2
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για ηχεία των 5 € καλά είναι απλά πληρώνεις παραπάνω για την Μαρίκα Τα γνήσια του αυτοκινήτου πολύ πιο καθαρά και καλό μπάσο οπότε αν σκέφτεστε να αντικαταστήσετε Τα κανονικά του αυτοκινήτου σίγουρα μην τα πάρετε

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Για τα χρηματα που δινεις 26 ευρω αψογα. σημερα τα τοποθετησα και ειναι μια χαρα . Αλλωστε και τοσο μικρο woofer δεν περιμενεις και πολλα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gsp4
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρός ήχος μέχρι μεσαίες εντάσεις, πρίμα και μεσαία αρκετά δυνατά και καθαρά. Μπασο με κατάλληλες ρυθμίσεις στον ισοσταθμιστή σίγουρα καλύτερο από το εργοστασιακό διπλού κώνου χωρίς να περιμένεις κάτι παραπάνω. Overall τίμιο ηχείο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις, αρκεί να μπει, να ‘σφραγιστει’ και να κάτσει σωστά στις βάσεις.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Coffee_Club
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα τους μετά από 10 ημέρες μπορώ να πω ότι είναι μια αξιοπρεπεστατη αναβάθμιση από εργοστασιακά παλαιών μοντέλων.

    Αν και τα μικρά νεα ΙΧ όσα έμειναν δηλαδή ,τέτοια φορούν. Συνολικά το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ΟΚ. Λένε ότι δεν έχουν πλήρες μπάσο κ σωστά το γράφουν.

    Ομως οι μεσαίες τους είναι μια χαρά κ αγγίζουν το μπάσο. Μην ψάχνουμε +200Hz ήχους Τα πρίμα απλά ΟΚ. Ήρθε η ώρα να αλλάξουν κ τα Twitterakia.
    Τώρα θα ακολουθήσει η μόνωση στις πόρτες .
    Καλή Αγορά κ εύκολη τοποθέτηση. Renault Megaae 3d 1.6 (2004).

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TSOK_CHRISTOS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    για τα λεφτά του παρα πολύ καλό ... και από μπάσο. μια χαρά αρκεί να σφραγιστεί. να βιδωθει καλά να μην είναι στον αέρα

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apollon10
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρηματα τους αν δεν εχεις απαιτησεις, απλα να ακους με τυπικά μπασα και ηχο καλα ειναι .Ειναι 2 δρομων Δεν τα συνιστώ ανεβείτε σε κατι καλυτερο

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • petros0803
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό αναλογικά για τα χρήματα που δίνεις. Δεν μπορεις να έχεις απαιτήσεις για τρελά μπασα και σουπερ καθαρό ήχο σε πολύ δυνατή ένταση αλλά πρόκειται για τίμια αγορά ενος επώνυμου ηχείου. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα αλλά εξαρτάται απο το τι απαιτήσεις έχεις και πόσα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις.

    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    poli kalo hxio

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Ισχύς
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
  • Πολύ καλά οικονομικά ηχεία για μια απλή αναβάθμιση από τα εργοστασιακά. Εύκολα στην εγκατάσταση με λίγη γνώση τα συστήνω ανεπιφύλακτα

    1
  • Για τα χρήματα αυτά value for money. Άλλαξα ηχεία εταζερας 25ετιας που είχαν χαιρετήσει κ ακούγεται κ πάλι πλέον μια χαρά. Μη φανταστείτε κάτι τρελό, αλλά είναι αξιόλογα και σε μπάσα κ πρίμα. Με εργοστασιακό ενισχυτή χωρίς πειράγματα κλπ. Μπήκαν σε e39 με business rds ηχοσύστημα.

    1
  • Για ηχεία των 5 € καλά είναι απλά πληρώνεις παραπάνω για την Μαρίκα Τα γνήσια του αυτοκινήτου πολύ πιο καθαρά και καλό μπάσο οπότε αν σκέφτεστε να αντικαταστήσετε Τα κανονικά του αυτοκινήτου σίγουρα μην τα πάρετε

    0
  • Για τα χρηματα που δινεις 26 ευρω αψογα. σημερα τα τοποθετησα και ειναι μια χαρα . Αλλωστε και τοσο μικρο woofer δεν περιμενεις και πολλα.

    0
  • Καθαρός ήχος μέχρι μεσαίες εντάσεις, πρίμα και μεσαία αρκετά δυνατά και καθαρά. Μπασο με κατάλληλες ρυθμίσεις στον ισοσταθμιστή σίγουρα καλύτερο από το εργοστασιακό διπλού κώνου χωρίς να περιμένεις κάτι παραπάνω. Overall τίμιο ηχείο αν δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις, αρκεί να μπει, να ‘σφραγιστει’ και να κάτσει σωστά στις βάσεις.

    1
  • Δες τα όλα
24,00 €
5,00 €   μεταφορικά