Πριν αρχισω.. Δεν ξερω αν ειναι ετσι το συγκεκριμενο μοντελο η απλα εχει προβλημα το δικο μου!...
Στα θετικα:
Πολυ ευκολη εγκατασταση, Πολυ ελαφρυ (ακομα και ο φορτιστης του), ειναι ομορφο (οχι οτι αν δεν ηταν αλλαζει τιποτα..), εχει PoE.. δηλαδη μπορεις να βαλεις ενα μιρκο ανταπτορακι (το οποιο ειναι στην συσκευασια) το οποιο παιρνει ρευμα και το καλωδιο του εθερνετ και δινει ενα καλωδιο PoE.. το οποιο ειναι εθερνετ με ρευμα οποτε αν το βαλεις στο ρουτερ παιζει.. Βολικο αν θες να το εχεις σε μερος που δεν υπαρχει κοντα πριζα.. (εμενα δεν μου χρισιμευσε προς το παρον), για το interface του ρουτερ πιστευω πως ειναι καλο (δεν μπορω να κρινω εφοσον δεν ξερω).. σου δινει καλωδιο εθερνεν (1μετρο νομιζω)..
Στα αρνητικα:
ΧΑΛΙΑ ΣΗΜΑ!!!! το ρουτερ που παιρνεις απο την κοσμοτε (που η κεραια του ειναι μεσα στην πλακετα) ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!.... Μετα το αλλο... Συνεχεια αποσυνδεσεις... Μια εχεις ιντερνετ μια δεν εχεις..
Edit: Τελικα ειχα κανει λαθος και ειχα βαλει ιδιο IP με το αρχικο ρουτερ (192.168.0.1) και δημιουργουσε προβλημα σε ΟΛΟ το δικτυο :P.. αλλαξα το ip και ολα μια χαρα τωρα..
Edit_2: Αγορασα αλλο ενα και το σεταρισμα πειρε 2-3 λεπτα... Για να μην παιδευεστε οταν σεταρετε access point βαζετε το ρουτερ στην πριζα το ανοιγετε και μετα ειτε συνδεεστε με καλωδιο εθερνετ κατευθειαν στο ρουτερ ή μεσω wifi... γραφετε στο browser το ip του ρουτερ (192.168.0.254).. βαζετε ονομα και κωδικο (ονομα: admin, κωδικος: admin) και πατατε το quick start... βαζετε το ονομα που θελετε να εχει το ρουτερ κωδικο κλπ... και *αλλαζετε* την επιλογη dhcp σε στατικ και την επιλογη να δινει μονο του ip (διοτι μετα μπλοκαρει με το αρχικο σας ρουτερ το οποιο δινει αυτο ενα ip για καθε συσκευη στο δικτυο) και αλλαζετε και το ip να ειναι διαφορετικο απο το ρουτερ.. πχ το ρουτερ εχει 192.168.0.1 εσεις θα βαλετε 192.168.0.150... Αυτα που ανεφερα ηταν τα λαθοι που εκανα και επι μερες εσπαγα το κεφαλι μου και δεν δουλευε το ρουτερ...
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!