Για πάνω από 70 χρόνια, η JBL έχει δημιουργήσει τον ακριβή, εντυπωσιακό ήχο που συναντάμε σε μεγάλους χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα ακουστικά αναπαράγουν τον ίδιο ήχο της JBL, βγάζοντας βαθιά και δυνατά μπάσα.
Είναι συμβατά με iPhone;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα ακουστικά JBL Tune 110BT απευθύνονται σε όσους αναζητούν ασύρματα ακουστικά με καλή ποιότητα ήχου και μικρό μέγεθος, κατάλληλα για καθημερινή χρήση και κινητότητα. Έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν βαθύ, πλούσιο ήχο με εντυπωσιακό μπάσο και διαθέτουν τεχνολογία Pure Bass της JBL.
Διαθέτοντας ήχο JBL Pure Bass, τα ακουστικά JBL TUNE110BT προσφέρουν μια ασύρματη λύση για την καθημερινή σας χρήση, μαζί με τη δυνατότητα πραγματοποίησης ή λήψης κλήσεων hands free και έως και 6 ώρες διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Φανταστείτε ακουστικά που φορτίζουν γρήγορα σε 2 ώρες, διατίθενται σε 6 ξεχωριστά χρώματα, διαθέτουν ένα επίπεδο καλώδιο χωρίς μπερδέματα και είναι αρκετά ελαφριά ώστε να τα φοράτε άνετα για πολλές ώρες. Και όταν συνδυάζετε τους μαγνήτες που εξασφαλίζουν ότι τα ακουστικά δεν κρέμονται όταν δεν χρησιμοποιούνται, το καλώδιο χωρίς μπέρδεμα και την άνεση των εργονομικών άκρων αυτιών και του σχεδιασμού του λαιμού, είναι εύκολο να καταλάβετε πώς τα ακουστικά JBL TUNE110BT μπορούν να γίνουν ένα απαραίτητο μέρος της καθημερινής σας ζωής που αγαπάτε τη μουσική.
Για πάνω από 70 χρόνια, η JBL έχει δημιουργήσει τον ακριβή, εντυπωσιακό ήχο που συναντάμε σε μεγάλους χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα ακουστικά αναπαράγουν τον ίδιο ήχο της JBL, βγάζοντας βαθιά και δυνατά μπάσα.
Η ενσωματωμένη μπαταρία φόρτισης μέσω Micro USB παρέχει έως και 6 ώρες αναπαραγωγής, με γρήγορη επαναφόρτιση σε μόλις 2 ώρες.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Απλά ακουστικά και βολικά. Χάνουν ένα αστέρι επειδή δεν έχουν κάτι να συγκρατούνται κολλημένα μεταξύ τους όταν δεν τα φοράς, όπως πχ έχουν τα Huawei.
Δεν έχει μπάσα...αλλά με τέτοιο μέγεθος αυτό να περιμένεις.....ο ηχος γενικα ειναι καλος ...κλείνει κουμπώνει μέσα στο αυτί ερμητικά...δεν μπορείς να φας κάτι..ούτε κάνει για τρέξιμο γιατί ακουγονται όλοι οι κραδασμό από τα καλώδια που χτυπάνε ή τρίβονται...μεγάλη αυτονομία η μπαταρία του
Value for money , καλή συνδεσιμότητα , ικανοποιητικός ήχος , κρεμιούνται και δεν χάνονται . Δευτερο ζευ΄γάρι της ίδιας εταιρίας και τύπου ακουστικών που μου κράτησαν κοντά στα 4 χρόνια . JBL αξία ;)
το προϊον ειναι σχετικα καλο για απλη χρηση ... δυστυχως η μπαταρια του δεν αρκει οσο θα επρεπε και οταν φτανει στο 30% σου ξεκιναει εναν εκνευριστικο ηχο για να σου υπενθυμιζει οτι τελειωνει η μπαταρια και ετσι δεν ευχαριστιεσαι τα υποπολοιπα λεπτα μουσικης που σου απομενουν
Η μπαταρια διαρκει ελαχιστα απο 100% σε 30% μετα απο 20 λεπτα ομιλος (οχι συνεχομενης). και μετα απο 7 ωρες συνδεσης. Οι μαγνητες που τα συγκρατουν ειναι αστειοι. Προϊον no name με 13€ κραταγε μερες η μπαταρια και οι μαγνητες ηθελαν προσπαθεια να ξεχωρισουν.
Προβληματικό προϊόν. Αποσυνδέεται ακόμα και όταν είσαι στο μέσο μιας επικοινωνίας με γεμάτη μπαταρία, και τρέχεις να πάρεις το κινητό σου να συνεχίσεις. Όταν χάσει την σύνδεση επειδή απομακρύνθηκες και πας πάλι κοντά στο κινητό σου, δεν συνδέεται ξανά μόνο του. Εντελώς αναξιόπιστο.
Στην τρίτη εβδομάδα απο την αγορά ο ήχος απο το δεξι ακουστικό είναι σχεδόν ανύπαρκτος ενω τα πρόσεχα πολύ και ο μαγνητης τους δεν ειναι καθόλου καλός.
Πολύ καλά ακουστικά με καταπληκτικό ήχο αλλά έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα. Αποσυνδέονται όταν δεν συνομιλείς η δεν ακούς μουσική και πρέπει να τα συνδέσεις πάλι. Είναι απογοητευτικό όταν χτυπάει το τηλέφωνο και χάνεις την κλήση επειδή τρέχεις να κάνεις σύνδεση των ακουστικών.
Μετά από πολλά ακουστικά που είχα είναι μακράν τα καλύτερα όσο αναφορά την μπαταρία,τον ήχο,το μπάσο και κύριος την άνεση οταν τα φοράς.Η μπαταρία αν η ένταση είναι περίπου στην μέση κρατάει και 9 και 10 ώρες διαρκείς λειτουργίας, η ποιότητα του ήχου είναι εξαιρετική . Όσο για την τιμή αξίζουν και με το παραπάνω
Εκπληκτικά ακουστικά. Καθαρός ήχος, το μπάσο ικανοποιητικό. Για τα χρήματα του, αξίζει φουλ. Τα πρώτα που πήρα, κράτησαν 2 χρόνια γεμάτα.
Μετά από 2 χρόνια χρήσης έχω να πω τα εξής : Πολύ καλά Bluetooth ακουστικά κυρίως για μουσική και όχι τόσο για ομιλία . Άνετα , με ωραίο μπάσο και καθαρό ήχο . Συνδέονται εύκολα με την συσκευή σου και δεν αποσυνδέονται μόνα τους . Η εγγύηση τους ήταν για 2 χρόνια και εμένα μου χάλασαν μετά από 2 χρόνια και 3 μήνες . Βέβαια τα χρησιμοποιούσα πάρα πολλές ώρες , μπορεί και να τα φορτία κάθε μέρα μιας και η μπαταρία κρατάει περίπου 6 ώρες .
Τα χειρότερα ακουστικά που έχω φορέσει! Πολύ κακή ποιότητα ήχου και κατα την κλήση, αλλα και κατά την αναπαραγωγή τραγουδιών. Βέβαια αυτό δέν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά τους. Το χειρότερο είναι πως δέν έχουν καθόλου noise cancellation! Πιό πολύ ακούγονται οι γύρω μου παρά εγώ!! Ακουστικά με πολύ λιγότερα χρήματα έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα!!
Καλός ηχός, με ακούνε και τους ακούω καλά και καθαρά στις κλήσεις. Ανθεκτική κατασκευή γενικά, ποιότητα κατασκευής στα πλαίσια του κόστους τους. Στη μουσική αρκετά καλά, αλλά χωρίς μπάσο και όχι πολύ δυνατά. Το βασικό πρόβλημα κάθε 5-10 λεπτά κλείνουν και αποσυνδέονται από το τηλέφωνο, όταν είναι αναμονή, οπότε, όταν σε καλούν πρέπει να πατήσεις το κουμπί να ανοίξουν, να συνδεθούν και μετά να απαντήσεις και αντίστοιχα αν θέλεις να πάρεις. Κατά τη χρήση δεν αποσυνδέονται τουλάχιστον.
Το μονο που θα ηθελα καλυτερο ειναι να εφαπτουν πιο δυνατα οι μαγνητες τους οταν τα εχω κρεμασμενα. Σε ολα τα υπολοιπα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.
Έχουν πολυ καλο ήχο, όταν βέβαια και το mp3 είναι καλής ποιότητας και οι συνομιλητές μου με ακουν καθαρά χωρίς προβλήματα.
Για 20-25€ είναι μια safe επιλογή. Τα χρησιμοποιώ εδώ και τρία χρόνια για γυμναστική και λειτουργούν ακόμα. Ο ήχος είναι ικανοποιητικός και σχετικά καθαρός. Υπάρχουν και άλλες επιλογές σε αυτή την τιμή αλλά αν κάποιος κοιτάει και το brand είναι μια οκ επιλογή.
Ενώ είναι τέλειο κατά τη συνομιλία και την ακοή μουσικής, δεν μπορείς ν'ακούσεις ραδιόφωνο, γιατί είναι bluetooth. Θα έπρεπε να το αναφέρουν!!!!
Το συγκεκριμένα που αγόρασα απόσυνδεονται/απενεργοποιουνται οταν τα φορτιζω. Εχω αγοράσει πολλά φθηνότερα κ χωρίς να είναι επώνυμα και δεν εχω συνάντησει ξανα κτ τέτοιο. Απαράδεκτο και απορώ πως κάποιος δεν το ανέφερε σε αλλη αξιολόγηση!
Σε 5 μηνες,η μπαταρια κραταει κατω απο 4 ωρες.κατα τα αλλα,η ποιοτητα ηχου,ειδικα οταν ακους μουσικη,ειναι τρομερη,ειναι αρκετα ανθεκτικα και δεν μπλεκονται.
Έχω τα ακουστικά 6 μήνες. Τα χρησιμοποιώ κυρίως για μουσική αλλά και στις κλήσεις είναι μια χαρά. 2 παράπονα έχω μόνο. Δεν με πολυικανοποιησαν τα μπασα γιατί για να τα ακούσεις καθαρα πρέπει να βάλεις μέσα μέσα στο αυτι το ακουστικό και επίσης μαγκωθηκαν ελάχιστα μια φορά στο κάθισμα του αυτοκινήτου και χαλασε το ένα ακουστικό και το on-off button. Αλλά κατά τα άλλα ήταν πολύ καλά
Από την δεύτερη εβδομάδα από την μία στιγμή στην άλλη σταμάτησε να λειτουργεί το δεξί ακουστικό χωρίς να έχει κακομεταχηριιστει
μετα απο περιπου 1.5 χρονο χρησης το ενα ακουστικο επεσε η ενταση σχεδον τελειως ,σε συνδιασμο με τα παρασιτα =ενα τελειο combo
Αμα θες σε να χρονο να ακους απο το ενα αυτι επειδη το αλλο εχει προβλημα τοτε ειναι τα ακουστικα της ζωης σου!!!
το μικροφωνο θα σου αρεσει ειδικα οταν θα πρεπει να το κρατας συνχεια κοντα στο στομα σου...
δεν αντεξαν στα χερια των παιδιων.. ετων 13 + 15
χαλασαν κ τα 2 ζευγαρια που πηρα ..
ενα ακουστικο στο καθε ζευγαρι βγηκε off!
θετικο ειναι που η μπαταρια ειναι πολυ δυνατη..ξεχνας να το φορτισεις ..
τα πήρα για το αυτοκίνητο, προτίμησα επώνυμα από κινεζιες, αλλά δυστυχώς είναι χάλια και στις κλήσεις και στην ένταση και στη μουσική. φαντάσματα τριξιματα πολλοί ενοχλητικοί θόρυβοι
Παιζει καθαρη μουσικη αλλα καθολου δυνατα
Μαλιστα πηρα με 13€ κατι Awei και επαιζαν πολυ καλυτερα και δυνατα
Clickbait ακουστικά θα ελεγα λογο της μαρκας JBL
Είναι καλά για τα λεφτά τους αλλά για την μάρκα τους περίμενα κάτι καλύτερο. Τα έχω ένα μήνα και τα αρνητικά που έχω να επισημάνω είναι τα εξής: πρώτων η δουλειά μου απαιτεί συνεχείς κίνηση του σώματος με αποτέλεσμα τα μαγνητάκια να ξεκολλάνε εύκολα και να τα χάνεις, δεύτερον για κάποιο λόγο (που δεν το έχω ψάξει) αποσυνδέονται από το κινητό (iPhone 6) μετά από 2 ώρες περίπου. Αυτά μόνο από αρνητικά για μένα.
Τα ακουστικά τα εχω περίπου δύο χρόνια. Χρησιμοποιώντας τα σε καθημερινή βάση δεν έχουν πάθει τίποτα. Είναι πάρα πολύ ανθεκτικά. Η μπαταρία κρατάει όσο λέει δηλαδή έξι ώρες ακόμη και μετά από δύο χρόνια που τα έχω
Τα ακουστικά τα χρησιμοποιώ 1 χρόνο. Δεν έχω κανένα παράπονο. Έχουν άψογο ήχο για την χρήση που τους κάνω και για εμένα είναι ότι πρέπει. Το μόνο τους αρνητικό είναι στο τρέξιμο ότι βγαίνουν. Τα χρήματα τους τα άξιζαν σίγουρα.
Τα ακουστικά τα πήρα black Friday το 2018 και τα έχω ακόμα. Πριν ένα μήνα άρχισε να μειώνεται η ένταση του αριστερού ακουστικού αλλά είναι τα πρώτα ακουστικά που μου κρατάνε ένα ολόκληρο χρόνο! Η μπαταρία λειτουργεί έως 6 ώρες και αυτό δεν έχει μειωθεί ευτυχώς. Προτείνω σε κάποιον να τα επιλέξει για την αντοχη, καθώς με το Bluetooth δεν ανησυχείς μην σου χαλάσει το βύσμα, και την τιμή τους, που δεν είναι υπερβολική, όπως τα νέα ακουστικά της JBL χωρίς καλώδιο. Όμως η αλήθεια είναι ότι για κάποιον που κάνει βαριά χρήση δεν είναι κατάλληλα... εγώ τα χρησιμοποιώ 30 λεπτά την ημέρα κατά μέσο όρο. Όσο αφορά το μπάσο, χρειάζεται κάποιες αλλαγές για να αποδώσει σωστά... Άλλαξα τα μαξιλάρια με κάτι παλιά και χρησιμοποιώ equaliser για έντονο μπάσο, και μπορώ να πω ότι έτσι λειτουργεί ικανοποιητικά! Γενικά αξίζουν για την τιμή τους!
Τα ακουστικά τα αγόρασα 30€ και ήταν τα πρώτα bt ακουστικά. Ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα από την όλη τεχνολογία bt παρόλαυτα μετά από λίγο καιρό άρχισε να χαμηλώνει η ένταση του αριστερού ακουστικού και μετά από περίπου 2 εβδομάδες άρχισε να κάνει παράσιτα.
Το καλώδιο είναι πιο μακρύ απ' όσο θα έπρεπε αλλά αυτό το θέμα το έλυσα κάνοντας τα ακουστικά χιαστί κάτω από το λαιμό μου. Τα ακουστικά τα αγόρασα Οκτώβριο και τα πέταξα Μάρτιο. Ηταν τα ακουστικά με την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αφού όλα τα υπόλοιπα ακουστικά των 10€ κρατούσαν περίπου 1 μήνα...
Απλά ακουστικά και βολικά. Χάνουν ένα αστέρι επειδή δεν έχουν κάτι να συγκρατούνται κολλημένα μεταξύ τους όταν δεν τα φοράς, όπως πχ έχουν τα Huawei.
Δεν έχει μπάσα...αλλά με τέτοιο μέγεθος αυτό να περιμένεις.....ο ηχος γενικα ειναι καλος ...κλείνει κουμπώνει μέσα στο αυτί ερμητικά...δεν μπορείς να φας κάτι..ούτε κάνει για τρέξιμο γιατί ακουγονται όλοι οι κραδασμό από τα καλώδια που χτυπάνε ή τρίβονται...μεγάλη αυτονομία η μπαταρία του
Value for money , καλή συνδεσιμότητα , ικανοποιητικός ήχος , κρεμιούνται και δεν χάνονται . Δευτερο ζευ΄γάρι της ίδιας εταιρίας και τύπου ακουστικών που μου κράτησαν κοντά στα 4 χρόνια . JBL αξία ;)
το προϊον ειναι σχετικα καλο για απλη χρηση ... δυστυχως η μπαταρια του δεν αρκει οσο θα επρεπε και οταν φτανει στο 30% σου ξεκιναει εναν εκνευριστικο ηχο για να σου υπενθυμιζει οτι τελειωνει η μπαταρια και ετσι δεν ευχαριστιεσαι τα υποπολοιπα λεπτα μουσικης που σου απομενουν
Η μπαταρια διαρκει ελαχιστα απο 100% σε 30% μετα απο 20 λεπτα ομιλος (οχι συνεχομενης). και μετα απο 7 ωρες συνδεσης. Οι μαγνητες που τα συγκρατουν ειναι αστειοι. Προϊον no name με 13€ κραταγε μερες η μπαταρια και οι μαγνητες ηθελαν προσπαθεια να ξεχωρισουν.
278 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα ακουστικά JBL Tune 110BT απευθύνονται σε όσους αναζητούν ασύρματα ακουστικά με καλή ποιότητα ήχου και μικρό μέγεθος, κατάλληλα για καθημερινή χρήση και κινητότητα. Έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν βαθύ, πλούσιο ήχο με εντυπωσιακό μπάσο και διαθέτουν τεχνολογία Pure Bass της JBL.
Διαθέτοντας ήχο JBL Pure Bass, τα ακουστικά JBL TUNE110BT προσφέρουν μια ασύρματη λύση για την καθημερινή σας χρήση, μαζί με τη δυνατότητα πραγματοποίησης ή λήψης κλήσεων hands free και έως και 6 ώρες διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Φανταστείτε ακουστικά που φορτίζουν γρήγορα σε 2 ώρες, διατίθενται σε 6 ξεχωριστά χρώματα, διαθέτουν ένα επίπεδο καλώδιο χωρίς μπερδέματα και είναι αρκετά ελαφριά ώστε να τα φοράτε άνετα για πολλές ώρες. Και όταν συνδυάζετε τους μαγνήτες που εξασφαλίζουν ότι τα ακουστικά δεν κρέμονται όταν δεν χρησιμοποιούνται, το καλώδιο χωρίς μπέρδεμα και την άνεση των εργονομικών άκρων αυτιών και του σχεδιασμού του λαιμού, είναι εύκολο να καταλάβετε πώς τα ακουστικά JBL TUNE110BT μπορούν να γίνουν ένα απαραίτητο μέρος της καθημερινής σας ζωής που αγαπάτε τη μουσική.
Για πάνω από 70 χρόνια, η JBL έχει δημιουργήσει τον ακριβή, εντυπωσιακό ήχο που συναντάμε σε μεγάλους χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα ακουστικά αναπαράγουν τον ίδιο ήχο της JBL, βγάζοντας βαθιά και δυνατά μπάσα.
Η ενσωματωμένη μπαταρία φόρτισης μέσω Micro USB παρέχει έως και 6 ώρες αναπαραγωγής, με γρήγορη επαναφόρτιση σε μόλις 2 ώρες.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Απλά ακουστικά και βολικά. Χάνουν ένα αστέρι επειδή δεν έχουν κάτι να συγκρατούνται κολλημένα μεταξύ τους όταν δεν τα φοράς, όπως πχ έχουν τα Huawei.
Δεν έχει μπάσα...αλλά με τέτοιο μέγεθος αυτό να περιμένεις.....ο ηχος γενικα ειναι καλος ...κλείνει κουμπώνει μέσα στο αυτί ερμητικά...δεν μπορείς να φας κάτι..ούτε κάνει για τρέξιμο γιατί ακουγονται όλοι οι κραδασμό από τα καλώδια που χτυπάνε ή τρίβονται...μεγάλη αυτονομία η μπαταρία του
Value for money , καλή συνδεσιμότητα , ικανοποιητικός ήχος , κρεμιούνται και δεν χάνονται . Δευτερο ζευ΄γάρι της ίδιας εταιρίας και τύπου ακουστικών που μου κράτησαν κοντά στα 4 χρόνια . JBL αξία ;)
το προϊον ειναι σχετικα καλο για απλη χρηση ... δυστυχως η μπαταρια του δεν αρκει οσο θα επρεπε και οταν φτανει στο 30% σου ξεκιναει εναν εκνευριστικο ηχο για να σου υπενθυμιζει οτι τελειωνει η μπαταρια και ετσι δεν ευχαριστιεσαι τα υποπολοιπα λεπτα μουσικης που σου απομενουν
Η μπαταρια διαρκει ελαχιστα απο 100% σε 30% μετα απο 20 λεπτα ομιλος (οχι συνεχομενης). και μετα απο 7 ωρες συνδεσης. Οι μαγνητες που τα συγκρατουν ειναι αστειοι. Προϊον no name με 13€ κραταγε μερες η μπαταρια και οι μαγνητες ηθελαν προσπαθεια να ξεχωρισουν.
Προβληματικό προϊόν. Αποσυνδέεται ακόμα και όταν είσαι στο μέσο μιας επικοινωνίας με γεμάτη μπαταρία, και τρέχεις να πάρεις το κινητό σου να συνεχίσεις. Όταν χάσει την σύνδεση επειδή απομακρύνθηκες και πας πάλι κοντά στο κινητό σου, δεν συνδέεται ξανά μόνο του. Εντελώς αναξιόπιστο.
Στην τρίτη εβδομάδα απο την αγορά ο ήχος απο το δεξι ακουστικό είναι σχεδόν ανύπαρκτος ενω τα πρόσεχα πολύ και ο μαγνητης τους δεν ειναι καθόλου καλός.
Πολύ καλά ακουστικά με καταπληκτικό ήχο αλλά έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα. Αποσυνδέονται όταν δεν συνομιλείς η δεν ακούς μουσική και πρέπει να τα συνδέσεις πάλι. Είναι απογοητευτικό όταν χτυπάει το τηλέφωνο και χάνεις την κλήση επειδή τρέχεις να κάνεις σύνδεση των ακουστικών.
Μετά από πολλά ακουστικά που είχα είναι μακράν τα καλύτερα όσο αναφορά την μπαταρία,τον ήχο,το μπάσο και κύριος την άνεση οταν τα φοράς.Η μπαταρία αν η ένταση είναι περίπου στην μέση κρατάει και 9 και 10 ώρες διαρκείς λειτουργίας, η ποιότητα του ήχου είναι εξαιρετική . Όσο για την τιμή αξίζουν και με το παραπάνω
Εκπληκτικά ακουστικά. Καθαρός ήχος, το μπάσο ικανοποιητικό. Για τα χρήματα του, αξίζει φουλ. Τα πρώτα που πήρα, κράτησαν 2 χρόνια γεμάτα.
Μετά από 2 χρόνια χρήσης έχω να πω τα εξής : Πολύ καλά Bluetooth ακουστικά κυρίως για μουσική και όχι τόσο για ομιλία . Άνετα , με ωραίο μπάσο και καθαρό ήχο . Συνδέονται εύκολα με την συσκευή σου και δεν αποσυνδέονται μόνα τους . Η εγγύηση τους ήταν για 2 χρόνια και εμένα μου χάλασαν μετά από 2 χρόνια και 3 μήνες . Βέβαια τα χρησιμοποιούσα πάρα πολλές ώρες , μπορεί και να τα φορτία κάθε μέρα μιας και η μπαταρία κρατάει περίπου 6 ώρες .
Τα χειρότερα ακουστικά που έχω φορέσει! Πολύ κακή ποιότητα ήχου και κατα την κλήση, αλλα και κατά την αναπαραγωγή τραγουδιών. Βέβαια αυτό δέν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά τους. Το χειρότερο είναι πως δέν έχουν καθόλου noise cancellation! Πιό πολύ ακούγονται οι γύρω μου παρά εγώ!! Ακουστικά με πολύ λιγότερα χρήματα έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα!!
Καλός ηχός, με ακούνε και τους ακούω καλά και καθαρά στις κλήσεις. Ανθεκτική κατασκευή γενικά, ποιότητα κατασκευής στα πλαίσια του κόστους τους. Στη μουσική αρκετά καλά, αλλά χωρίς μπάσο και όχι πολύ δυνατά. Το βασικό πρόβλημα κάθε 5-10 λεπτά κλείνουν και αποσυνδέονται από το τηλέφωνο, όταν είναι αναμονή, οπότε, όταν σε καλούν πρέπει να πατήσεις το κουμπί να ανοίξουν, να συνδεθούν και μετά να απαντήσεις και αντίστοιχα αν θέλεις να πάρεις. Κατά τη χρήση δεν αποσυνδέονται τουλάχιστον.
Το μονο που θα ηθελα καλυτερο ειναι να εφαπτουν πιο δυνατα οι μαγνητες τους οταν τα εχω κρεμασμενα. Σε ολα τα υπολοιπα ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.
Έχουν πολυ καλο ήχο, όταν βέβαια και το mp3 είναι καλής ποιότητας και οι συνομιλητές μου με ακουν καθαρά χωρίς προβλήματα.
Για 20-25€ είναι μια safe επιλογή. Τα χρησιμοποιώ εδώ και τρία χρόνια για γυμναστική και λειτουργούν ακόμα. Ο ήχος είναι ικανοποιητικός και σχετικά καθαρός. Υπάρχουν και άλλες επιλογές σε αυτή την τιμή αλλά αν κάποιος κοιτάει και το brand είναι μια οκ επιλογή.
Ενώ είναι τέλειο κατά τη συνομιλία και την ακοή μουσικής, δεν μπορείς ν'ακούσεις ραδιόφωνο, γιατί είναι bluetooth. Θα έπρεπε να το αναφέρουν!!!!
Το συγκεκριμένα που αγόρασα απόσυνδεονται/απενεργοποιουνται οταν τα φορτιζω. Εχω αγοράσει πολλά φθηνότερα κ χωρίς να είναι επώνυμα και δεν εχω συνάντησει ξανα κτ τέτοιο. Απαράδεκτο και απορώ πως κάποιος δεν το ανέφερε σε αλλη αξιολόγηση!
Σε 5 μηνες,η μπαταρια κραταει κατω απο 4 ωρες.κατα τα αλλα,η ποιοτητα ηχου,ειδικα οταν ακους μουσικη,ειναι τρομερη,ειναι αρκετα ανθεκτικα και δεν μπλεκονται.
Έχω τα ακουστικά 6 μήνες. Τα χρησιμοποιώ κυρίως για μουσική αλλά και στις κλήσεις είναι μια χαρά. 2 παράπονα έχω μόνο. Δεν με πολυικανοποιησαν τα μπασα γιατί για να τα ακούσεις καθαρα πρέπει να βάλεις μέσα μέσα στο αυτι το ακουστικό και επίσης μαγκωθηκαν ελάχιστα μια φορά στο κάθισμα του αυτοκινήτου και χαλασε το ένα ακουστικό και το on-off button. Αλλά κατά τα άλλα ήταν πολύ καλά
Από την δεύτερη εβδομάδα από την μία στιγμή στην άλλη σταμάτησε να λειτουργεί το δεξί ακουστικό χωρίς να έχει κακομεταχηριιστει
μετα απο περιπου 1.5 χρονο χρησης το ενα ακουστικο επεσε η ενταση σχεδον τελειως ,σε συνδιασμο με τα παρασιτα =ενα τελειο combo
Αμα θες σε να χρονο να ακους απο το ενα αυτι επειδη το αλλο εχει προβλημα τοτε ειναι τα ακουστικα της ζωης σου!!!
το μικροφωνο θα σου αρεσει ειδικα οταν θα πρεπει να το κρατας συνχεια κοντα στο στομα σου...
δεν αντεξαν στα χερια των παιδιων.. ετων 13 + 15
χαλασαν κ τα 2 ζευγαρια που πηρα ..
ενα ακουστικο στο καθε ζευγαρι βγηκε off!
θετικο ειναι που η μπαταρια ειναι πολυ δυνατη..ξεχνας να το φορτισεις ..
τα πήρα για το αυτοκίνητο, προτίμησα επώνυμα από κινεζιες, αλλά δυστυχώς είναι χάλια και στις κλήσεις και στην ένταση και στη μουσική. φαντάσματα τριξιματα πολλοί ενοχλητικοί θόρυβοι
Παιζει καθαρη μουσικη αλλα καθολου δυνατα
Μαλιστα πηρα με 13€ κατι Awei και επαιζαν πολυ καλυτερα και δυνατα
Clickbait ακουστικά θα ελεγα λογο της μαρκας JBL
Είναι καλά για τα λεφτά τους αλλά για την μάρκα τους περίμενα κάτι καλύτερο. Τα έχω ένα μήνα και τα αρνητικά που έχω να επισημάνω είναι τα εξής: πρώτων η δουλειά μου απαιτεί συνεχείς κίνηση του σώματος με αποτέλεσμα τα μαγνητάκια να ξεκολλάνε εύκολα και να τα χάνεις, δεύτερον για κάποιο λόγο (που δεν το έχω ψάξει) αποσυνδέονται από το κινητό (iPhone 6) μετά από 2 ώρες περίπου. Αυτά μόνο από αρνητικά για μένα.
Τα ακουστικά τα εχω περίπου δύο χρόνια. Χρησιμοποιώντας τα σε καθημερινή βάση δεν έχουν πάθει τίποτα. Είναι πάρα πολύ ανθεκτικά. Η μπαταρία κρατάει όσο λέει δηλαδή έξι ώρες ακόμη και μετά από δύο χρόνια που τα έχω
Τα ακουστικά τα χρησιμοποιώ 1 χρόνο. Δεν έχω κανένα παράπονο. Έχουν άψογο ήχο για την χρήση που τους κάνω και για εμένα είναι ότι πρέπει. Το μόνο τους αρνητικό είναι στο τρέξιμο ότι βγαίνουν. Τα χρήματα τους τα άξιζαν σίγουρα.
Τα ακουστικά τα πήρα black Friday το 2018 και τα έχω ακόμα. Πριν ένα μήνα άρχισε να μειώνεται η ένταση του αριστερού ακουστικού αλλά είναι τα πρώτα ακουστικά που μου κρατάνε ένα ολόκληρο χρόνο! Η μπαταρία λειτουργεί έως 6 ώρες και αυτό δεν έχει μειωθεί ευτυχώς. Προτείνω σε κάποιον να τα επιλέξει για την αντοχη, καθώς με το Bluetooth δεν ανησυχείς μην σου χαλάσει το βύσμα, και την τιμή τους, που δεν είναι υπερβολική, όπως τα νέα ακουστικά της JBL χωρίς καλώδιο. Όμως η αλήθεια είναι ότι για κάποιον που κάνει βαριά χρήση δεν είναι κατάλληλα... εγώ τα χρησιμοποιώ 30 λεπτά την ημέρα κατά μέσο όρο. Όσο αφορά το μπάσο, χρειάζεται κάποιες αλλαγές για να αποδώσει σωστά... Άλλαξα τα μαξιλάρια με κάτι παλιά και χρησιμοποιώ equaliser για έντονο μπάσο, και μπορώ να πω ότι έτσι λειτουργεί ικανοποιητικά! Γενικά αξίζουν για την τιμή τους!
Τα ακουστικά τα αγόρασα 30€ και ήταν τα πρώτα bt ακουστικά. Ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα από την όλη τεχνολογία bt παρόλαυτα μετά από λίγο καιρό άρχισε να χαμηλώνει η ένταση του αριστερού ακουστικού και μετά από περίπου 2 εβδομάδες άρχισε να κάνει παράσιτα.
Το καλώδιο είναι πιο μακρύ απ' όσο θα έπρεπε αλλά αυτό το θέμα το έλυσα κάνοντας τα ακουστικά χιαστί κάτω από το λαιμό μου. Τα ακουστικά τα αγόρασα Οκτώβριο και τα πέταξα Μάρτιο. Ηταν τα ακουστικά με την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αφού όλα τα υπόλοιπα ακουστικά των 10€ κρατούσαν περίπου 1 μήνα...
Απλά ακουστικά και βολικά. Χάνουν ένα αστέρι επειδή δεν έχουν κάτι να συγκρατούνται κολλημένα μεταξύ τους όταν δεν τα φοράς, όπως πχ έχουν τα Huawei.
Δεν έχει μπάσα...αλλά με τέτοιο μέγεθος αυτό να περιμένεις.....ο ηχος γενικα ειναι καλος ...κλείνει κουμπώνει μέσα στο αυτί ερμητικά...δεν μπορείς να φας κάτι..ούτε κάνει για τρέξιμο γιατί ακουγονται όλοι οι κραδασμό από τα καλώδια που χτυπάνε ή τρίβονται...μεγάλη αυτονομία η μπαταρία του
Value for money , καλή συνδεσιμότητα , ικανοποιητικός ήχος , κρεμιούνται και δεν χάνονται . Δευτερο ζευ΄γάρι της ίδιας εταιρίας και τύπου ακουστικών που μου κράτησαν κοντά στα 4 χρόνια . JBL αξία ;)
το προϊον ειναι σχετικα καλο για απλη χρηση ... δυστυχως η μπαταρια του δεν αρκει οσο θα επρεπε και οταν φτανει στο 30% σου ξεκιναει εναν εκνευριστικο ηχο για να σου υπενθυμιζει οτι τελειωνει η μπαταρια και ετσι δεν ευχαριστιεσαι τα υποπολοιπα λεπτα μουσικης που σου απομενουν
Η μπαταρια διαρκει ελαχιστα απο 100% σε 30% μετα απο 20 λεπτα ομιλος (οχι συνεχομενης). και μετα απο 7 ωρες συνδεσης. Οι μαγνητες που τα συγκρατουν ειναι αστειοι. Προϊον no name με 13€ κραταγε μερες η μπαταρια και οι μαγνητες ηθελαν προσπαθεια να ξεχωρισουν.