Μετα από δύο χρόνια ελαφριάς χρήσης είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είναι εκτυπωτής, φωτοτυπικό και σκάνερ με πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης σε μαύρο και έγχρωμο, με δυνατότητα εκτύπωσης διπλής όψης, εκτύπωση φωτογραφίας σε φωτογραφικό χαρτί (μέτριας ποιότητας ασφαλώς) και γρήγορος για οικιακή χρήση ή ελαφριά επαγγελματική χρήση σε γραφείο.
Δεν μου έχει βγάλει ποτέ λάθος εκτύπωση.
Μπορει κανείς να εκτυπώσει ειτε από το ίδιο το μηχάνημα απευθείας μέσω του μενού, είτε από το κινητό πανεύκολα, είτε από τον υπολογιστή. Η εφαρμογή της Canon ειναι πολύ εύχρηστη.
Παίρνει μελάνια PG 540 (black) και PG 541 (colour) με την τιμή τους περιπου στα 20€ έκαστο που αρκούν για 150 εκτυπώσεις περιπου. Γενικά τελειώνουν σχετικά γρήγορα και το κόστος μελανιών καταλήγει να ειναι μεγάλο ακομα και για ήπια χρήση
Πρόσφατα αναγόμωσα τα αυθεντικά μελάνια και τα διαβάζει κανονικά, μειώνοντας το κόστος μελανιών κατά 70%!!