Από το 6s Plus 64GB αποφάσισα να πάω στο 8 Plus 256GB και όχι στο iPhone X. Ο λόγος ήταν ότι άσχετα με τις ίντσες που αναφέρονται στα χαρακτηριστικά τους, το 8 Plus έχει περισσότερη "ωφέλιμη" οθόνη στην καθημερινή χρήση του τηλεφώνου! Πραγματικά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου!
Από όπου και να το πιάσεις το τηλέφωνο "σκοτώνει"! Στο AnTuTu βγάζει 240000!!!
Επιδόσεις, κάμερες (video και φωτογραφία), ευκρίνεια οθόνης, στερεοφωνικά ηχεία θεωρώ πως είναι ασυναγώνιστα. Η διαφορά από το 6s Plus είναι τεράστια!
Η ποιότητα κατασκευής του είναι μακράν η καλύτερη της αγοράς, ισάξια με το iPhone X.
Η μπαταρία του μετά από 2 μήνες χρήσης είναι σε καλά επίπεδα, αφού με αρκετή χρήση μέσα στην ημέρα φτάνει το βράδυ 30-40%.
Σημαντική παρατήρηση είναι ότι το τηλέφωνο στους 2+ μήνες που το έχω, έχει κάνει restart μόνο σε updates του iOS και δεν κλείνω ΠΟΤΕ καμία εφαρμογή, μιλώντας για ένα κινητό με 70GB δεδομένα μέσα!
Το μόνο μείον θεωρώ πως είναι η έλλειψη σταθεροποίησης στη δεύτερη πίσω κάμερα (feature το οποίο διαθέτει το iPhoneX) με αποτέλεσμα οι φωτογραφίες και τα videos να είναι κουνημένα πολλές φορές όταν χρησιμοποιείς το 2x Zoom.