Updated (04/2018)
Θα αναφέρω όσο πιο περιληπτικά τα θετικά και τα αρνητικά του και θα είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ.
ΘΕΤΙΚΑ
- Υπέροχος σχεδιασμός (η Infinity Display των S8 σε αναβαθμισμένη μορφή!)
- Στιβαρή κατασκευή (βαρύ το γυαλί αλλά όχι τόσο που να ενοχλεί)
- ΠΟΛΥ γρήγορο (τα 6gb μνήμης κάνουν πραγματικά δουλειά)
- Πραγματικά τεράστια AMOLED οθόνη 6.3" (βλέπεις περισσότερα πράγματα σε μέγεθος που άλλα κινητά σου δίνουν το πολύ 5.5")
- Φωτογραφική μηχανή επιπέδου DSLR (με την Dual κάμερα να κάνει την νύχτα μέρα..κυριολεκτικά)
- Μέγιστη ασφάλεια (με δυνατότητα ξεκλειδώματος μέσω Iris Scanner, Face Recognition, Fingerprint κ.α.)
- Αναβαθμισμένο S-Pen (ήταν που ήταν μαγικό, τώρα έχει απογειωθεί με τις λειτουργίες μετάφρασης κειμένου, σημείωμα σε screen off, μεγέθυνση, μετατροπέα νομίσματος, σκετσάρισμα gifs και δεκάδες άλλες λειτουργίες)
- Bixby (στα Αγγλικά μέν [δυστυχώς] αλλά αν μάθει λίγο την προφορά σου, παιδιά, μπορείτε να κάνετε ένα σωρό πράγματα απλά με την φωνή σας! Δεν φαντάζεστε πόσα!!)
- Μπαταρία (με μέτρια χρήση [ανοιχτό όλη μέρα το WiFi και συχνό τσεκάρισμα email, Viber, Whatsapp κτλ] βγάζει ίσως κ δύο μέρες. Με πιο έντονη χρήση [chatting, σποραδικό gaming, φωτογραφίες, μουσική, παιχνίδι με το S-Pen :-)] βγάζει μια ολόκληρη μέρα άνετα. Δεν το έχω δοκιμάσει σε πολύωρo gaming, Youtube με τις ώρες ή τοποθεσία ανοιχτή κτλ. Αλλά γενικά ΠΟΛΥ ικανοποιημένος απο την μπαταρία, και δεν το περίμενα!! [Ενημέρωση 04/2018: μετά το Oreo update βελτιώθηκε κι άλλο η μπαταρία!]
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Μέγεθος (οκ, καλό, ναι. Αλλά με το ένα χέρι τελικά όντως σε δυσκολεύει. Υπάρχει βέβαια η λειτουργία One Hand αλλά δεν είναι πολύ συμπαθητική...)
- Η χρησιμοποιημένη μνήμη μερικές φορές φτάνει τα 3,5Gb χωρίς να τρέχουν εφαρμογές στο Background. Δεν κολλάει ΚΑΘΟΛΟΥ βέβαια εννοείται, αλλά δεν φαίνεται και πολύ σωστό αυτό. Αν δεν έχει κάποια λογική εξήγηση, ελπίζω τουλάχιστον να διορθωθεί με κάποια μελλοντική αναβάθμιση. Η με τα Oreo! ;-) (Update 04/2018: Κι όμως! Με τα Oreo η ελεύθερη μνήμη βελτιώθηκε έως και μέχρι 0.7 Gb)
- Bixby - Όπως είπα παραπάνω είναι μόνο στα Αγγλικά. Μαθαίνει μεν την προφορά σου αλλά δύσκολα σε καταλαβαίνει με την Ελληνική προφορά που συνήθως έχουμε. Και δυστυχώς δεν το βλέπω στα Ελληνικά -ούτε σύντομα αλλά ούτε και ποτέ νομίζω.
Ήμουν χρήστης Note, NoteII, Note 3, Note Edge και τώρα το Note8. Ωστόσο θέλω να είμαι αντικειμενικός όσο μπορώ. Δεν σηκώνει αμφισβήτηση ότι είναι το καλύτερο Note και ότι τελικά η Samsung "άκουσε" το κοινό της και διόρθωσε όλα όσα έπρεπε. Όμως τελικά αξίζει τα 700+ ευρώ που κοστίζει τώρα (Απρίλιος 2018) στην Ελλάδα? Αυτό μάλλον εξαρτάται από το πόσα είναι διατεθειμένος κάποιος να δώσει για να αποκτήσει ένα από τα καλύτερα φωτογραφικά smartphone, με την πληθωρική οθόνη Infinity των 6.3", την 6Gb μνήμη, το καλύτερο SPen που υπήρξε ποτέ και όλα όσα συνοδεύουν το Note8. Αν, ωστόσο, δεν σας είναι και πολύ χρήσιμο το SPen, εναλλακτικά κοιτάξτε το S8+ το οποίο προσφέρει τα ίδια σχεδόν πράγματα, με 250 ευρώ λιγότερο.