Αεροβόλα Όπλα

Gamo Αεροβόλο Black Bear IGT 4.5mm

Αεροβόλο τυφέκιο ελατηρίου σπαστής κάννης από την Gamo.

  • Εργονομικό κοντάκι κατασκευασμένο από πολυμερισμένο πλαστικό
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη και ασφάλεια
  • Διαθέτει ράγα στερέωσης 11mm για την...

Αεροβόλο τυφέκιο ελατηρίου σπαστής κάννης από την Gamo.

  • Εργονομικό κοντάκι κατασκευασμένο από πολυμερισμένο πλαστικό
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη και ασφάλεια
  • Διαθέτει ράγα στερέωσης 11mm για την τοποθέτηση διόπτρας
  • Νέο σύστημα αερίου IGT (Gas Ram) (Το σύστημα IGT δίνει τη δυνατότητα στο σκοπευτή να έχει μεγαλύτερη ευστοχία σε σύγκριση με τα...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Αεροβόλο τυφέκιο ελατηρίου σπαστής κάννης από την Gamo.

  • Εργονομικό κοντάκι κατασκευασμένο από πολυμερισμένο πλαστικό
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη και ασφάλεια
  • Διαθέτει ράγα στερέωσης 11mm για την τοποθέτηση διόπτρας
  • Νέο σύστημα αερίου IGT (Gas Ram) (Το σύστημα IGT δίνει τη δυνατότητα στο σκοπευτή να έχει μεγαλύτερη ευστοχία σε σύγκριση με τα αεροβόλα ελατηρίου)
  • Ταχύτερη έξοδος του βλήματος από τη κάννη
  • Αμφιδέξιο κοντάκι κατάλληλο για δεξιόχειρες και αριστερόχειρες σκοπευτές
  • Βάρος: 2.4 κιλά
  • Ταχύτητα: 286m/sec
  • Διαμέτρημα : 4.5mm
  • Ολικό μήκος: 110εκ.
  • Μήκος κάννης: 45εκ.
  • Ισπανικής κατασκευής

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (25)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DM-n4ck007
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αεροβόλο είναι πανίσχυρο.Η ρύθμιση του κλισιοσκοποιου ήταν ακριβής..Πολύ καλή ακρίβεια και ταχύτητα..Η ποιότητα κατασκευής ήταν μια χαρα.Ελαφρυ και εύκολο στο οπλισμα....Σε σχέση με άλλα αεροβόλα που έχουν περάσει από τα χέρια μου το συγκεκριμένο θα έλεγα ότι είναι το ποιο υχυρο αεροβόλο σε αυτήν την τιμή.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δύναμη και η ακριβεια του.Εβαλα κάποιες παλέτες στα 40-50 μέτρα για να δω άμα μπορεσει να τις διαπεράσει και τις ξετρυπισε για πλάκα.Δεν έχω πολλά να πω για το συγκεκριμένο.αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω!! Βέβαια υπάρχουν και καλύτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • QIS
    4
    25 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τίμιο αεροβόλο για τα λεφτά του, πολύ καλό για διασκέδαση. Γι' αυτό προορίζεται και αυτό ακριβώς κάνει. Δεν είναι για σκοποβολή επιδόσεων, όπως και κανένα άλλο αυτής της τιμής. Πολύ καλή κατασκευή, ιδανικό βάρος και καλό ζύγισμα, εύκολο το γέμισμα (η κάνη σπάει χωρίς κόπο) και πολύ μικρή έως ελάχιστη ανάκρουση. Το 5,5mm που έχω εγώ κάνει θόρυβο αλλά όχι περισσότερο από άλλα πενταμισάρια που έχω χειριστεί.
    Ευθύβολο σε μεσαίες αποστάσεις που το χρησιμοποιώ συνήθως, χτυπάω στόχους στα 50μ χωρίς να έχω πειράξει καθόλου το κλισιοσκόπιο. Έχει και εγκατεστημένη εργοστασιακή ράγα GAMO 11mm για τοποθέτηση διόπτρας, που αν πας να την αγοράσεις μόνη της έχει τουλάχιστον 30 ευρώ. Το μόνο μικρό αρνητικό η πλαστική σκανδάλη. Ας είχε μεταλλική σκανδάλη κι ας ήταν 10 ευρώ ακριβότερο.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όποιον θέλει να κάνει το χόμπι του χωρίς να έχει υπερβολικές απαιτήσεις από ένα αεροβόλο των 170 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotis ?
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφο, δυνατό κ σε καλή τιμή.
    Ρίχνει πολύ καλά χωρίς κλωτσημα, με ωραία σκοπευτικό από οπτικές ίνες.
    Η τεχνολογία με αέριο νομίζω θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pkladogenis
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδιαίετερα καλή ποιότητα, καλή σκανδάλη, ακριβές, δυνατό, ελαφρύ
    Μόνο παράπονο: το στόχαστρο πάνω στο όπλο για να πυροβολήσει ευθεία πρέπει αν το ρυθμίσω αρκετά δεξιά απο το κέντρο, αλλά αυτό μπορεί να είναι μεμονομένη περίπτωση και δεν εμφανίζει αλλα προβλήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχαλης_Καναριος
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το όπλο είναι φανταστικό το έχω 4 μήνες η ρύθμιση είναι ακριβής και δεν έχει χρειαστεί να το ρυθμίσω για να ρίχνει ευθεία
    Επίσης είναι πολύ όμορφο,ευθειβολο,ποιοτικό και δυνατό
    Είμαι κυνηγός και πραγματικά είναι πολύ δυνατό και μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση
    Τα χρήματα αξίζουν και με το παραπάνω για αυτό το όπλο
    Τέλος το έχω δοκιμάσει σε στόχους 100 μέτρα και πηγενε ακριβός εκεί που σημάδευα
    Έχω ρίξει 1000+ βολιδες και δεν έχει πέσει ούτε η δύναμη του ούτε έχουν αλλάξει τα σκοπευτικα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgossidiras24
    1
    11 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 35 χρονών και έχω αλλάξει πέντε αεροβόλα διάβασα πολλά σχόλια για αυτό το αεροβόλο και αποφάσισα να το αγοράσω δεν ξετρυπάει ντενεκέ στα 10 μέτρα μάπα δεν αξίζει αν δεν είχε τόσο καλά σχόλια δεν θα το αγόραζα έχω το μπαμ το 19 στα 20 μέτρα ξετρυπάει ντενεκέ για πλάκα με 305 ταχύτητα κατασκευαστή όχι 386

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Halmakis
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ δυνατο και ευθυβολο ειμαι πολυ ευχαριστημενος .χρησιμοποιω βαριες βολιδες της jsb exact monster diabolo πραγματικα δεν μασαει τιποτα φοβερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βerserker
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλούτσικο αεροβόλο.. εχω βάλει και διόπτρα Αλλα δεν έμεινα ικανοποιημένος, γιατί δεν είναι τόσο ευθύβολο,
    Επίσης το άλλο μειονέκτημα που είχε είναι ότι η κατασκευή είναι πολύ φθηνή αλλα είναι δυνατό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgeschizodimos
    5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό για τα λεφτά του! Το ποιο δυνατο και το ποιο ελαφρύ στην κατηγορία του. Μεγάλη ευθηβολια. Χρησιμοποιείτε βολιδες PBA GAMO PLATINUM για μεγαλύτερη ευθηβολια και κοντινές αποστασης και βολιδες PBA PERFORMANCE ARMOR..για ποιο μακρινές αποστασης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_d70
    5
    18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα το 4.5 , είμαι κυνηγός και με όπλα από τότε που με θυμάμαι! Το όπλο έχει δύναμη 12ρας καραμπίνας απλά το βλήμα είναι 4.5, σανίδα χοντρής παλέτας το περνάει μαρούλι, στα 50μ χτυπάς τενεκεδακι χωρίς διόπτρες κτλ και το περνάει επίσης μαρούλι, (να έχεις και τις σωστές βολίδες όμως όπως jsb ), η ταχύτητα του είναι τρομακτική! Είναι ένα πολύ τίμιο όπλο ειδικά για 150€! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αnnub1c
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εψαχνα ενα αξιοπιστο με ικανοποιητικες επιδοσεις οπλο και κατεληξα σε αυτο.
    Ειναι αρκετα δυνατο 265μ/δ σε 5.5, και με εξεπληξε ευχαριστα με το ποσο ευθυβολο ειναι.
    Σιγουρα βρισκεις και πιο δυνατα οπλα σε αυτην την κατηγορια, αλλα μιλαμε για ενα οπλο που πετυχαινω σταθερα στοχους στα 50-70 μετρα.
    Για αυτο που προοριζεται ειναι πολυ τιμιο.
    Ο φιλος που λεει απο οτι του βαραει στραβα μαλλον ετυχε σε προβληματικο μοντελο, εμενα στις 300+ βολες δεν εχει βγαλει το παραμικρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • visvitalis2004
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ δυνατό ταυτόχρονα και ευτηβολο, ποιο καλη σκανδαλη απο Big Cat 1000e,έχει και απανο του και την βάση για την διοπτρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Symeon_Marapidis
    1
    11 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χίλιες περίπου βολές το όπλο για να ρίξει ευθεία έχω τα σκοπευτικά τέρμα αριστερά και χωρης να έχει πέσει η χτυπηθεί το όπλο περιμένω την αντιπροσωπεία να δούμε τι θα πει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Manousakis36
    5
    7 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο κανείς dropshot και δεν τρως καν ban τέλειο για trickshot και παρά πολύ οπ το αγόρασα και κατευθείαν πήγα roblox για dropshot

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Averis
    2
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δυνατό, αλλά αυτά που πήρα ήταν κακό δεμένα στο σφίξιμο με αποτέλεσμα το πρώτο ξερυθμιζε το πάνω κάτω του σκοπευτρου και το δεύτερο επίσης έβρισκε στο πλάι. Δλδ δεν ήταν κεντραρισμενη η κάνη. Το άλλαξα και το δεύτερο με ένα norica dragon. Δεν το δοκίμασα ακόμα. Είναι 305 αντί για 380 αλλά δείχνει πιο καλοστημένο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΘΩΜΑΣ
    4
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατό όπλο και αρκετά ευθύβολο. Τα πλαστικά μέρη δίνουν την αίσθηση όχι πολύ καλής ποιότητας, αλλά σε σχέση με την τιμή του είναι πολύ καλά. Ο καιρός θα δείξει πόσο αντέχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό για τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα πολλά χρόνια να κάνω βολές με αεροβόλο, ελαφρύ, καλό κεντραρισμα, και αρκετά δυνατό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, η τιμή του πολύ δυνατή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατό για το κόστος του και ευθύβολο.
    Ελαφρύ αρκετα και όμορφο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ και σταθερό και πολύ δυνατό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ζητάω τίποτα άλλο από αυτό το όπλο μου τα παρέχει όλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του πολύ καλό αεροβόλο ποιοτική κατασκευή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι Καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την Στιγμή!!!Σε Ευθυβολία,Δύναμη,ποιότητα κατασκευής!!!10/10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο όπλο πολύ σταθερό με ασφάλεια στην σκανδαλη
    Value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αεροβόλο είναι πανίσχυρο.Η ρύθμιση του κλισιοσκοποιου ήταν ακριβής..Πολύ καλή ακρίβεια και ταχύτητα..Η ποιότητα κατασκευής ήταν μια χαρα.Ελαφρυ και εύκολο στο οπλισμα....Σε σχέση με άλλα αεροβόλα που έχουν περάσει από τα χέρια μου το συγκεκριμένο θα έλεγα ότι είναι το ποιο υχυρο αεροβόλο σε αυτήν την τιμή.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δύναμη και η ακριβεια του.Εβαλα κάποιες παλέτες στα 40-50 μέτρα για να δω άμα μπορεσει να τις διαπεράσει και τις ξετρυπισε για πλάκα.Δεν έχω πολλά να πω για το συγκεκριμένο.αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω!! Βέβαια υπάρχουν και καλύτερα

    1
  • Τίμιο αεροβόλο για τα λεφτά του, πολύ καλό για διασκέδαση. Γι' αυτό προορίζεται και αυτό ακριβώς κάνει. Δεν είναι για σκοποβολή επιδόσεων, όπως και κανένα άλλο αυτής της τιμής. Πολύ καλή κατασκευή, ιδανικό βάρος και καλό ζύγισμα, εύκολο το γέμισμα (η κάνη σπάει χωρίς κόπο) και πολύ μικρή έως ελάχιστη ανάκρουση. Το 5,5mm που έχω εγώ κάνει θόρυβο αλλά όχι περισσότερο από άλλα πενταμισάρια που έχω χειριστεί.
    Ευθύβολο σε μεσαίες αποστάσεις που το χρησιμοποιώ συνήθως, χτυπάω στόχους στα 50μ χωρίς να έχω πειράξει καθόλου το κλισιοσκόπιο. Έχει και εγκατεστημένη εργοστασιακή ράγα GAMO 11mm για τοποθέτηση διόπτρας, που αν πας να την αγοράσεις μόνη της έχει τουλάχιστον 30 ευρώ. Το μόνο μικρό αρνητικό η πλαστική σκανδάλη. Ας είχε μεταλλική σκανδάλη κι ας ήταν 10 ευρώ ακριβότερο.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όποιον θέλει να κάνει το χόμπι του χωρίς να έχει υπερβολικές απαιτήσεις από ένα αεροβόλο των 170 ευρώ.

    25
  • Όμορφο, δυνατό κ σε καλή τιμή.
    Ρίχνει πολύ καλά χωρίς κλωτσημα, με ωραία σκοπευτικό από οπτικές ίνες.
    Η τεχνολογία με αέριο νομίζω θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.

    2
  • Ιδιαίετερα καλή ποιότητα, καλή σκανδάλη, ακριβές, δυνατό, ελαφρύ
    Μόνο παράπονο: το στόχαστρο πάνω στο όπλο για να πυροβολήσει ευθεία πρέπει αν το ρυθμίσω αρκετά δεξιά απο το κέντρο, αλλά αυτό μπορεί να είναι μεμονομένη περίπτωση και δεν εμφανίζει αλλα προβλήματα.

    4
  • Το όπλο είναι φανταστικό το έχω 4 μήνες η ρύθμιση είναι ακριβής και δεν έχει χρειαστεί να το ρυθμίσω για να ρίχνει ευθεία
    Επίσης είναι πολύ όμορφο,ευθειβολο,ποιοτικό και δυνατό
    Είμαι κυνηγός και πραγματικά είναι πολύ δυνατό και μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση
    Τα χρήματα αξίζουν και με το παραπάνω για αυτό το όπλο
    Τέλος το έχω δοκιμάσει σε στόχους 100 μέτρα και πηγενε ακριβός εκεί που σημάδευα
    Έχω ρίξει 1000+ βολιδες και δεν έχει πέσει ούτε η δύναμη του ούτε έχουν αλλάξει τα σκοπευτικα

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
chris_123

Καλησπέρα παιδιά.γνωρίζει κάποιος να μου πει ποια βολιδάκια έχουν την καλύτερη ακρίβεια σε αυτό το όπλο στα 5,5mm?Δοκίμασα τα jsb exact 1,03 g και δεν ενθουσιάστηκα.Μετά δοκίμασα τα h&n baracuda match 5,52 και τα πηγαίνει λίγο καλύτερα αλλά δεν έχει σταθερότητα.Δηλαδή περίπου 1 στις 4 βολές την πετάει στο γάμο του καραγκιόζη...

manny73131
Sotiris_Maniatakis
Dimitris_Katsoupis

Καλησπέρα τι βολίδες προτείνετε για το 4,5? Θέλω ευθυβολία και ταχύτητα, ευχαριστώ

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Αεροβόλο τυφέκιο ελατηρίου σπαστής κάννης από την Gamo.

  • Εργονομικό κοντάκι κατασκευασμένο από πολυμερισμένο πλαστικό
  • Ρυθμιζόμενη σκανδάλη και ασφάλεια
  • Διαθέτει ράγα στερέωσης 11mm για την τοποθέτηση διόπτρας
  • Νέο σύστημα αερίου IGT (Gas Ram) (Το σύστημα IGT δίνει τη δυνατότητα στο σκοπευτή να έχει μεγαλύτερη ευστοχία σε σύγκριση με τα αεροβόλα ελατηρίου)
  • Ταχύτερη έξοδος του βλήματος από τη κάννη
  • Αμφιδέξιο κοντάκι κατάλληλο για δεξιόχειρες και αριστερόχειρες σκοπευτές
  • Βάρος: 2.4 κιλά
  • Ταχύτητα: 286m/sec
  • Διαμέτρημα : 4.5mm
  • Ολικό μήκος: 110εκ.
  • Μήκος κάννης: 45εκ.
  • Ισπανικής κατασκευής

Κατασκευαστής

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (25)

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • DM-n4ck007
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αεροβόλο είναι πανίσχυρο.Η ρύθμιση του κλισιοσκοποιου ήταν ακριβής..Πολύ καλή ακρίβεια και ταχύτητα..Η ποιότητα κατασκευής ήταν μια χαρα.Ελαφρυ και εύκολο στο οπλισμα....Σε σχέση με άλλα αεροβόλα που έχουν περάσει από τα χέρια μου το συγκεκριμένο θα έλεγα ότι είναι το ποιο υχυρο αεροβόλο σε αυτήν την τιμή.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δύναμη και η ακριβεια του.Εβαλα κάποιες παλέτες στα 40-50 μέτρα για να δω άμα μπορεσει να τις διαπεράσει και τις ξετρυπισε για πλάκα.Δεν έχω πολλά να πω για το συγκεκριμένο.αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω!! Βέβαια υπάρχουν και καλύτερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • QIS
    4
    25 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τίμιο αεροβόλο για τα λεφτά του, πολύ καλό για διασκέδαση. Γι' αυτό προορίζεται και αυτό ακριβώς κάνει. Δεν είναι για σκοποβολή επιδόσεων, όπως και κανένα άλλο αυτής της τιμής. Πολύ καλή κατασκευή, ιδανικό βάρος και καλό ζύγισμα, εύκολο το γέμισμα (η κάνη σπάει χωρίς κόπο) και πολύ μικρή έως ελάχιστη ανάκρουση. Το 5,5mm που έχω εγώ κάνει θόρυβο αλλά όχι περισσότερο από άλλα πενταμισάρια που έχω χειριστεί.
    Ευθύβολο σε μεσαίες αποστάσεις που το χρησιμοποιώ συνήθως, χτυπάω στόχους στα 50μ χωρίς να έχω πειράξει καθόλου το κλισιοσκόπιο. Έχει και εγκατεστημένη εργοστασιακή ράγα GAMO 11mm για τοποθέτηση διόπτρας, που αν πας να την αγοράσεις μόνη της έχει τουλάχιστον 30 ευρώ. Το μόνο μικρό αρνητικό η πλαστική σκανδάλη. Ας είχε μεταλλική σκανδάλη κι ας ήταν 10 ευρώ ακριβότερο.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όποιον θέλει να κάνει το χόμπι του χωρίς να έχει υπερβολικές απαιτήσεις από ένα αεροβόλο των 170 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fotis ?
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όμορφο, δυνατό κ σε καλή τιμή.
    Ρίχνει πολύ καλά χωρίς κλωτσημα, με ωραία σκοπευτικό από οπτικές ίνες.
    Η τεχνολογία με αέριο νομίζω θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pkladogenis
    5
    4 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ιδιαίετερα καλή ποιότητα, καλή σκανδάλη, ακριβές, δυνατό, ελαφρύ
    Μόνο παράπονο: το στόχαστρο πάνω στο όπλο για να πυροβολήσει ευθεία πρέπει αν το ρυθμίσω αρκετά δεξιά απο το κέντρο, αλλά αυτό μπορεί να είναι μεμονομένη περίπτωση και δεν εμφανίζει αλλα προβλήματα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχαλης_Καναριος
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το όπλο είναι φανταστικό το έχω 4 μήνες η ρύθμιση είναι ακριβής και δεν έχει χρειαστεί να το ρυθμίσω για να ρίχνει ευθεία
    Επίσης είναι πολύ όμορφο,ευθειβολο,ποιοτικό και δυνατό
    Είμαι κυνηγός και πραγματικά είναι πολύ δυνατό και μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση
    Τα χρήματα αξίζουν και με το παραπάνω για αυτό το όπλο
    Τέλος το έχω δοκιμάσει σε στόχους 100 μέτρα και πηγενε ακριβός εκεί που σημάδευα
    Έχω ρίξει 1000+ βολιδες και δεν έχει πέσει ούτε η δύναμη του ούτε έχουν αλλάξει τα σκοπευτικα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgossidiras24
    1
    11 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 35 χρονών και έχω αλλάξει πέντε αεροβόλα διάβασα πολλά σχόλια για αυτό το αεροβόλο και αποφάσισα να το αγοράσω δεν ξετρυπάει ντενεκέ στα 10 μέτρα μάπα δεν αξίζει αν δεν είχε τόσο καλά σχόλια δεν θα το αγόραζα έχω το μπαμ το 19 στα 20 μέτρα ξετρυπάει ντενεκέ για πλάκα με 305 ταχύτητα κατασκευαστή όχι 386

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Halmakis
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ δυνατο και ευθυβολο ειμαι πολυ ευχαριστημενος .χρησιμοποιω βαριες βολιδες της jsb exact monster diabolo πραγματικα δεν μασαει τιποτα φοβερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βerserker
    3
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλούτσικο αεροβόλο.. εχω βάλει και διόπτρα Αλλα δεν έμεινα ικανοποιημένος, γιατί δεν είναι τόσο ευθύβολο,
    Επίσης το άλλο μειονέκτημα που είχε είναι ότι η κατασκευή είναι πολύ φθηνή αλλα είναι δυνατό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgeschizodimos
    5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό για τα λεφτά του! Το ποιο δυνατο και το ποιο ελαφρύ στην κατηγορία του. Μεγάλη ευθηβολια. Χρησιμοποιείτε βολιδες PBA GAMO PLATINUM για μεγαλύτερη ευθηβολια και κοντινές αποστασης και βολιδες PBA PERFORMANCE ARMOR..για ποιο μακρινές αποστασης

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • m_d70
    5
    18 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήρα το 4.5 , είμαι κυνηγός και με όπλα από τότε που με θυμάμαι! Το όπλο έχει δύναμη 12ρας καραμπίνας απλά το βλήμα είναι 4.5, σανίδα χοντρής παλέτας το περνάει μαρούλι, στα 50μ χτυπάς τενεκεδακι χωρίς διόπτρες κτλ και το περνάει επίσης μαρούλι, (να έχεις και τις σωστές βολίδες όμως όπως jsb ), η ταχύτητα του είναι τρομακτική! Είναι ένα πολύ τίμιο όπλο ειδικά για 150€! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αnnub1c
    5
    6 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εψαχνα ενα αξιοπιστο με ικανοποιητικες επιδοσεις οπλο και κατεληξα σε αυτο.
    Ειναι αρκετα δυνατο 265μ/δ σε 5.5, και με εξεπληξε ευχαριστα με το ποσο ευθυβολο ειναι.
    Σιγουρα βρισκεις και πιο δυνατα οπλα σε αυτην την κατηγορια, αλλα μιλαμε για ενα οπλο που πετυχαινω σταθερα στοχους στα 50-70 μετρα.
    Για αυτο που προοριζεται ειναι πολυ τιμιο.
    Ο φιλος που λεει απο οτι του βαραει στραβα μαλλον ετυχε σε προβληματικο μοντελο, εμενα στις 300+ βολες δεν εχει βγαλει το παραμικρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • visvitalis2004
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ δυνατό ταυτόχρονα και ευτηβολο, ποιο καλη σκανδαλη απο Big Cat 1000e,έχει και απανο του και την βάση για την διοπτρα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Symeon_Marapidis
    1
    11 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από χίλιες περίπου βολές το όπλο για να ρίξει ευθεία έχω τα σκοπευτικά τέρμα αριστερά και χωρης να έχει πέσει η χτυπηθεί το όπλο περιμένω την αντιπροσωπεία να δούμε τι θα πει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nikos_Manousakis36
    5
    7 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειο κανείς dropshot και δεν τρως καν ban τέλειο για trickshot και παρά πολύ οπ το αγόρασα και κατευθείαν πήγα roblox για dropshot

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stelios_Averis
    2
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ δυνατό, αλλά αυτά που πήρα ήταν κακό δεμένα στο σφίξιμο με αποτέλεσμα το πρώτο ξερυθμιζε το πάνω κάτω του σκοπευτρου και το δεύτερο επίσης έβρισκε στο πλάι. Δλδ δεν ήταν κεντραρισμενη η κάνη. Το άλλαξα και το δεύτερο με ένα norica dragon. Δεν το δοκίμασα ακόμα. Είναι 305 αντί για 380 αλλά δείχνει πιο καλοστημένο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΘΩΜΑΣ
    4
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυνατό όπλο και αρκετά ευθύβολο. Τα πλαστικά μέρη δίνουν την αίσθηση όχι πολύ καλής ποιότητας, αλλά σε σχέση με την τιμή του είναι πολύ καλά. Ο καιρός θα δείξει πόσο αντέχει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλό για τα λεφτά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είχα πολλά χρόνια να κάνω βολές με αεροβόλο, ελαφρύ, καλό κεντραρισμα, και αρκετά δυνατό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό, η τιμή του πολύ δυνατή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δυνατό για το κόστος του και ευθύβολο.
    Ελαφρύ αρκετα και όμορφο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ και σταθερό και πολύ δυνατό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ζητάω τίποτα άλλο από αυτό το όπλο μου τα παρέχει όλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του πολύ καλό αεροβόλο ποιοτική κατασκευή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι Καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την Στιγμή!!!Σε Ευθυβολία,Δύναμη,ποιότητα κατασκευής!!!10/10

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι καλύτερο όπλο πολύ σταθερό με ασφάλεια στην σκανδαλη
    Value for money

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αεροβόλο είναι πανίσχυρο.Η ρύθμιση του κλισιοσκοποιου ήταν ακριβής..Πολύ καλή ακρίβεια και ταχύτητα..Η ποιότητα κατασκευής ήταν μια χαρα.Ελαφρυ και εύκολο στο οπλισμα....Σε σχέση με άλλα αεροβόλα που έχουν περάσει από τα χέρια μου το συγκεκριμένο θα έλεγα ότι είναι το ποιο υχυρο αεροβόλο σε αυτήν την τιμή.Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η δύναμη και η ακριβεια του.Εβαλα κάποιες παλέτες στα 40-50 μέτρα για να δω άμα μπορεσει να τις διαπεράσει και τις ξετρυπισε για πλάκα.Δεν έχω πολλά να πω για το συγκεκριμένο.αξίζει τα χρήματα του και με το παραπάνω!! Βέβαια υπάρχουν και καλύτερα

    1
  • Τίμιο αεροβόλο για τα λεφτά του, πολύ καλό για διασκέδαση. Γι' αυτό προορίζεται και αυτό ακριβώς κάνει. Δεν είναι για σκοποβολή επιδόσεων, όπως και κανένα άλλο αυτής της τιμής. Πολύ καλή κατασκευή, ιδανικό βάρος και καλό ζύγισμα, εύκολο το γέμισμα (η κάνη σπάει χωρίς κόπο) και πολύ μικρή έως ελάχιστη ανάκρουση. Το 5,5mm που έχω εγώ κάνει θόρυβο αλλά όχι περισσότερο από άλλα πενταμισάρια που έχω χειριστεί.
    Ευθύβολο σε μεσαίες αποστάσεις που το χρησιμοποιώ συνήθως, χτυπάω στόχους στα 50μ χωρίς να έχω πειράξει καθόλου το κλισιοσκόπιο. Έχει και εγκατεστημένη εργοστασιακή ράγα GAMO 11mm για τοποθέτηση διόπτρας, που αν πας να την αγοράσεις μόνη της έχει τουλάχιστον 30 ευρώ. Το μόνο μικρό αρνητικό η πλαστική σκανδάλη. Ας είχε μεταλλική σκανδάλη κι ας ήταν 10 ευρώ ακριβότερο.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για όποιον θέλει να κάνει το χόμπι του χωρίς να έχει υπερβολικές απαιτήσεις από ένα αεροβόλο των 170 ευρώ.

    25
  • Όμορφο, δυνατό κ σε καλή τιμή.
    Ρίχνει πολύ καλά χωρίς κλωτσημα, με ωραία σκοπευτικό από οπτικές ίνες.
    Η τεχνολογία με αέριο νομίζω θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια.

    2
  • Ιδιαίετερα καλή ποιότητα, καλή σκανδάλη, ακριβές, δυνατό, ελαφρύ
    Μόνο παράπονο: το στόχαστρο πάνω στο όπλο για να πυροβολήσει ευθεία πρέπει αν το ρυθμίσω αρκετά δεξιά απο το κέντρο, αλλά αυτό μπορεί να είναι μεμονομένη περίπτωση και δεν εμφανίζει αλλα προβλήματα.

    4
  • Το όπλο είναι φανταστικό το έχω 4 μήνες η ρύθμιση είναι ακριβής και δεν έχει χρειαστεί να το ρυθμίσω για να ρίχνει ευθεία
    Επίσης είναι πολύ όμορφο,ευθειβολο,ποιοτικό και δυνατό
    Είμαι κυνηγός και πραγματικά είναι πολύ δυνατό και μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση
    Τα χρήματα αξίζουν και με το παραπάνω για αυτό το όπλο
    Τέλος το έχω δοκιμάσει σε στόχους 100 μέτρα και πηγενε ακριβός εκεί που σημάδευα
    Έχω ρίξει 1000+ βολιδες και δεν έχει πέσει ούτε η δύναμη του ούτε έχουν αλλάξει τα σκοπευτικα

    5
  • Δες τα όλα