Το 1ο μου αεροβόλο, μετά από 10 χρονιά ατελείωτα σκάγια και αλλαγή 3ων ελατηρίων έχω να πω τα εξής: ένα ωραίο ελαφρύ αεροβόλο με καλό κράτημα,φοβερά σκοπευτικα, σκληρή σκανδάλη η οποία μαθαίνεται με τον καιρό και πάρα πολύ εύστοχο(νταξει θέλει να το ρυθμίσεις πρώτα όπως σε όλα τα αεροβόλα). Αν και 4.5mm διαπερνάει άνετα τα τενεκεδακια από τις κονσέρβες ακόμα και στα 50m. Δεν είναι hw ούτε diana αλλά για τα 70 ευρώ που το πήρα τότε θα το ξαναπερνα με κλειστά μάτια. Την δουλειά του την κάνει, μόνο που μπορείς να το κουβαλάς όλη μέρα (λόγω βάρους) και να ρίχνεις ασταμάτητα μου φτάνει.