- Είδος
- Τρίποδο - Βίντεο
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Επαγγελματικό Τρίποδο για καλύτερη ισορροπία της φωτογραφικής μηχανής σας. Διαθέτει θέση για βαρίδι για επιπλέον σταθερότητα. Περιλαμβάνεται θήκη μεταφοράς.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λοιπόν, σχεδόν, εξαιρετικό. Για τα χρήματά του, καταπληκτικό. Ελαφρύ, σταθερό, ψηλό και ότι μπορεί ένας ερασιτέχνης όπως εγώ να ζητήσει. Το μόνο θέμα, που πιστεύω ότι θα εξαλειφθεί μετά απο λίγο καιρό, είναι ότι έχει ένα ¨σκάλωμα" στην κίνηση της κεφαλής όταν την χειρίζεσαι με τον μοχλό για κάποια κινηματογράφιση με κίνηση. Πιστεύω όμως, με την χρήση θα εξομαλυνθεί και θα έχει ποιό smooth κίνηση και αποτέλεσμα.
Οκ για να στηρίζει κάποια κάμερα ακίνητη είναι καλό.Τωρα εάν θέλουμε να κάνει κινήσεις είναι τραγικό.Στην ανύψωση το γρανάζι έχει κενά και κουνιέται αλλά κάθεται και στραβά.Εγω το έχω με μια μια Sony a7 με Κιτ φακό 16-50 σταθερά και είναι οκ.Τα πλαστικά της κεφαλής του είναι τραγικά και δεν θέλουν ζορισμα γιατί θα σπάσουν.Το θετικό από όλα είναι το ύψος και για αυτό τον αγόρασα.
Και σκεφτηκα οταν το ειδα..."τι σοι τριποδο ειναι με τοσο χαμηλη τιμη?" Αφου πηρα το πρωτο, αγορασα και δευτερο και ετοιμαζομαι για τριτο! Μην το σκεφτεστε καθολου!
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένο από το τρίποδο.
Λίγη προσοχή μόνο στα πιρακια αλλά είναι ένα τρίποδο που για έναν ερασιτέχνη την δουλειά θα την κάνει και με το παραπάνω.
Είναι ψηλό. 164εκ σε πλήρη ανάπτυξη του κεντρικού στειλεού. Έχει χειρολαβή μεταφοράς. Αλφάδι. Γάντζο για βαρίδι. Σφιγκτήρες για περιορισμό κάθε κίνησης. Αποσπώμενη κεφαλή. Είναι ελαφρύ από αλουμίνιο και πλαστικό. Έχει και σακίδιο, τύπου λουκάνικο, με ιμάντα μεταφοράς. Εξαιρετικό για τα λεφτά του.
Μειονεκτήματα:
Τα πόδια έχουν κυρτή και σχετικά πλατιά απόληξη, όχι μυτερή.
Τα πλαστικά μέρη μου δίνουν την αίσθηση μέτριας ποιότητας. Τα κινούμενα μέρη έχουν μεγάλη τριβή. Ίσως θέλει λίγη χρήση για να στρώσουν. Έχω συνηθίσει από πανάκριβα επαγγελματικά τρίποδα και μου κακοφάνηκε. Θα ψεκάσω λίγη υγρή σιλικόνη για να στρώσουν!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Good product, good price
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το τρίποδο το έχω ακόμα εκτός απο την κάμερα με τα ανταπτοράκια έχω βάλει φωτισμό καμία φορά.
Σχετικά ψεύτικη κατασκευή. Θα προτιμούσα κάποιο άλλο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
για τα λεφτα του ειναι τελειο!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό.Χρήσιμο και λειτουργικό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Λοιπόν, σχεδόν, εξαιρετικό. Για τα χρήματά του, καταπληκτικό. Ελαφρύ, σταθερό, ψηλό και ότι μπορεί ένας ερασιτέχνης όπως εγώ να ζητήσει. Το μόνο θέμα, που πιστεύω ότι θα εξαλειφθεί μετά απο λίγο καιρό, είναι ότι έχει ένα ¨σκάλωμα" στην κίνηση της κεφαλής όταν την χειρίζεσαι με τον μοχλό για κάποια κινηματογράφιση με κίνηση. Πιστεύω όμως, με την χρήση θα εξομαλυνθεί και θα έχει ποιό smooth κίνηση και αποτέλεσμα.
Οκ για να στηρίζει κάποια κάμερα ακίνητη είναι καλό.Τωρα εάν θέλουμε να κάνει κινήσεις είναι τραγικό.Στην ανύψωση το γρανάζι έχει κενά και κουνιέται αλλά κάθεται και στραβά.Εγω το έχω με μια μια Sony a7 με Κιτ φακό 16-50 σταθερά και είναι οκ.Τα πλαστικά της κεφαλής του είναι τραγικά και δεν θέλουν ζορισμα γιατί θα σπάσουν.Το θετικό από όλα είναι το ύψος και για αυτό τον αγόρασα.
Και σκεφτηκα οταν το ειδα..."τι σοι τριποδο ειναι με τοσο χαμηλη τιμη?" Αφου πηρα το πρωτο, αγορασα και δευτερο και ετοιμαζομαι για τριτο! Μην το σκεφτεστε καθολου!
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένο από το τρίποδο.
Λίγη προσοχή μόνο στα πιρακια αλλά είναι ένα τρίποδο που για έναν ερασιτέχνη την δουλειά θα την κάνει και με το παραπάνω.
Είναι ψηλό. 164εκ σε πλήρη ανάπτυξη του κεντρικού στειλεού. Έχει χειρολαβή μεταφοράς. Αλφάδι. Γάντζο για βαρίδι. Σφιγκτήρες για περιορισμό κάθε κίνησης. Αποσπώμενη κεφαλή. Είναι ελαφρύ από αλουμίνιο και πλαστικό. Έχει και σακίδιο, τύπου λουκάνικο, με ιμάντα μεταφοράς. Εξαιρετικό για τα λεφτά του.
Μειονεκτήματα:
Τα πόδια έχουν κυρτή και σχετικά πλατιά απόληξη, όχι μυτερή.
Τα πλαστικά μέρη μου δίνουν την αίσθηση μέτριας ποιότητας. Τα κινούμενα μέρη έχουν μεγάλη τριβή. Ίσως θέλει λίγη χρήση για να στρώσουν. Έχω συνηθίσει από πανάκριβα επαγγελματικά τρίποδα και μου κακοφάνηκε. Θα ψεκάσω λίγη υγρή σιλικόνη για να στρώσουν!
161 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚουμπώνει σε Sony Handycam???
Ναι, κουμπώνει μια χαρά. Γενικά δεν είναι τίποτα σπέσιαλ προφανώς αλλά κάνει την δουλειά του.
Κάνει για DSLR φωτογραφική μηχανη γιατί συνήθως οι DSLR είναι βαριές και το τρίποδο είναι πολύ ελαφρύ (από όσα έχω ακούσει). Επιπλέον, δεν θέλω να αγοράσω το τρίποδο και να μου πέφτει όταν βάζω την φωτογραφική μηχανή.
(σε περίπτωση που δεν ξέρετε είναι αυτές οι μεγάλες φωτογραφικές μηχανές που συνήθως τις έχουν professional φωτογράφοι)
Θεωρω πως κανει γιατι ειναι πολυ καλο και φαινεται αρκετα στοιβαρο στην κατασκευη του..
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λοιπόν, σχεδόν, εξαιρετικό. Για τα χρήματά του, καταπληκτικό. Ελαφρύ, σταθερό, ψηλό και ότι μπορεί ένας ερασιτέχνης όπως εγώ να ζητήσει. Το μόνο θέμα, που πιστεύω ότι θα εξαλειφθεί μετά απο λίγο καιρό, είναι ότι έχει ένα ¨σκάλωμα" στην κίνηση της κεφαλής όταν την χειρίζεσαι με τον μοχλό για κάποια κινηματογράφιση με κίνηση. Πιστεύω όμως, με την χρήση θα εξομαλυνθεί και θα έχει ποιό smooth κίνηση και αποτέλεσμα.
Οκ για να στηρίζει κάποια κάμερα ακίνητη είναι καλό.Τωρα εάν θέλουμε να κάνει κινήσεις είναι τραγικό.Στην ανύψωση το γρανάζι έχει κενά και κουνιέται αλλά κάθεται και στραβά.Εγω το έχω με μια μια Sony a7 με Κιτ φακό 16-50 σταθερά και είναι οκ.Τα πλαστικά της κεφαλής του είναι τραγικά και δεν θέλουν ζορισμα γιατί θα σπάσουν.Το θετικό από όλα είναι το ύψος και για αυτό τον αγόρασα.
Και σκεφτηκα οταν το ειδα..."τι σοι τριποδο ειναι με τοσο χαμηλη τιμη?" Αφου πηρα το πρωτο, αγορασα και δευτερο και ετοιμαζομαι για τριτο! Μην το σκεφτεστε καθολου!
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένο από το τρίποδο.
Λίγη προσοχή μόνο στα πιρακια αλλά είναι ένα τρίποδο που για έναν ερασιτέχνη την δουλειά θα την κάνει και με το παραπάνω.
Είναι ψηλό. 164εκ σε πλήρη ανάπτυξη του κεντρικού στειλεού. Έχει χειρολαβή μεταφοράς. Αλφάδι. Γάντζο για βαρίδι. Σφιγκτήρες για περιορισμό κάθε κίνησης. Αποσπώμενη κεφαλή. Είναι ελαφρύ από αλουμίνιο και πλαστικό. Έχει και σακίδιο, τύπου λουκάνικο, με ιμάντα μεταφοράς. Εξαιρετικό για τα λεφτά του.
Μειονεκτήματα:
Τα πόδια έχουν κυρτή και σχετικά πλατιά απόληξη, όχι μυτερή.
Τα πλαστικά μέρη μου δίνουν την αίσθηση μέτριας ποιότητας. Τα κινούμενα μέρη έχουν μεγάλη τριβή. Ίσως θέλει λίγη χρήση για να στρώσουν. Έχω συνηθίσει από πανάκριβα επαγγελματικά τρίποδα και μου κακοφάνηκε. Θα ψεκάσω λίγη υγρή σιλικόνη για να στρώσουν!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Good product, good price
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το τρίποδο το έχω ακόμα εκτός απο την κάμερα με τα ανταπτοράκια έχω βάλει φωτισμό καμία φορά.
Σχετικά ψεύτικη κατασκευή. Θα προτιμούσα κάποιο άλλο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
για τα λεφτα του ειναι τελειο!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό.Χρήσιμο και λειτουργικό
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Λοιπόν, σχεδόν, εξαιρετικό. Για τα χρήματά του, καταπληκτικό. Ελαφρύ, σταθερό, ψηλό και ότι μπορεί ένας ερασιτέχνης όπως εγώ να ζητήσει. Το μόνο θέμα, που πιστεύω ότι θα εξαλειφθεί μετά απο λίγο καιρό, είναι ότι έχει ένα ¨σκάλωμα" στην κίνηση της κεφαλής όταν την χειρίζεσαι με τον μοχλό για κάποια κινηματογράφιση με κίνηση. Πιστεύω όμως, με την χρήση θα εξομαλυνθεί και θα έχει ποιό smooth κίνηση και αποτέλεσμα.
Οκ για να στηρίζει κάποια κάμερα ακίνητη είναι καλό.Τωρα εάν θέλουμε να κάνει κινήσεις είναι τραγικό.Στην ανύψωση το γρανάζι έχει κενά και κουνιέται αλλά κάθεται και στραβά.Εγω το έχω με μια μια Sony a7 με Κιτ φακό 16-50 σταθερά και είναι οκ.Τα πλαστικά της κεφαλής του είναι τραγικά και δεν θέλουν ζορισμα γιατί θα σπάσουν.Το θετικό από όλα είναι το ύψος και για αυτό τον αγόρασα.
Και σκεφτηκα οταν το ειδα..."τι σοι τριποδο ειναι με τοσο χαμηλη τιμη?" Αφου πηρα το πρωτο, αγορασα και δευτερο και ετοιμαζομαι για τριτο! Μην το σκεφτεστε καθολου!
Εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένο από το τρίποδο.
Λίγη προσοχή μόνο στα πιρακια αλλά είναι ένα τρίποδο που για έναν ερασιτέχνη την δουλειά θα την κάνει και με το παραπάνω.
Είναι ψηλό. 164εκ σε πλήρη ανάπτυξη του κεντρικού στειλεού. Έχει χειρολαβή μεταφοράς. Αλφάδι. Γάντζο για βαρίδι. Σφιγκτήρες για περιορισμό κάθε κίνησης. Αποσπώμενη κεφαλή. Είναι ελαφρύ από αλουμίνιο και πλαστικό. Έχει και σακίδιο, τύπου λουκάνικο, με ιμάντα μεταφοράς. Εξαιρετικό για τα λεφτά του.
Μειονεκτήματα:
Τα πόδια έχουν κυρτή και σχετικά πλατιά απόληξη, όχι μυτερή.
Τα πλαστικά μέρη μου δίνουν την αίσθηση μέτριας ποιότητας. Τα κινούμενα μέρη έχουν μεγάλη τριβή. Ίσως θέλει λίγη χρήση για να στρώσουν. Έχω συνηθίσει από πανάκριβα επαγγελματικά τρίποδα και μου κακοφάνηκε. Θα ψεκάσω λίγη υγρή σιλικόνη για να στρώσουν!