Κινητά Τηλέφωνα

Apple iPhone 8 Single SIM (2GB/64GB) Χρυσό

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Επεξεργαστής Α11 Bionic

Ο A11 Bionic χρησιμοποιεί μία νέα αρχιτεκτονική που επιτρέπει ταχύτερη επεξεργασία όταν το χρειάζεσαι, καθώς και τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς ακόμα λιγότερη ενέργεια, όταν δεν το χρειάζεσαι.

Οθόνη Retina HD

Με τεχνολογία True Tone, ευρύ φάσμα χρωμάτων και 3D Touch.

Η τεχνολογία True Tone ρυθμίζει αυτόματα την ισορροπία λευκού ώστε να ταιριάζει με το φωτισμό γύρω σου. Τα πάντα στην οθόνη φαίνονται πιο φωτεινά και ζωντανά με το ευρύ φάσμα χρωμάτων και την καλύτερη χρωματική ακρίβεια που υπάρχει στη βιομηχανία των κινητών. Επίσης, τα pixel διπλού πεδίου επιτρέπουν να βλέπεις την οθόνη από οποιαδήποτε σχεδόν γωνία.

Ένα iPhone φτιαγμένο από γυαλί

Το πιο ανθεκτικό γυαλί που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε smartphone κυριαρχεί και στις δύο πλευρές του, μαζί με αλουμίνιο περιμετρικό περίβλημα αεροδιαστημικής τεχνολογίας με ανάλογο χρώμα.

Κάμερα

Το iPhone 8 Plus περιλαμβάνει μια ακόμα πιο εξελιγμένη κάμερα 12MP με μεγαλύτερο, γρηγορότερο αισθητήρα, νέα χρωματικά φίλτρα, βαθύτερα pixel και οπτικό σταθεροποιητή εικόνας και video.

Ασύρματη φόρτιση

Χωρίς καλώδια φόρτισης, το iPhone 8 Plus έχει σχεδιαστεί για το μέλλον της ασύρματης τεχνολογίας. Φόρτισε με ασύρματες βάσεις σε ξενοδοχεία, καφετέριες και αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Ανθεκτικό στο Νερό και τη Σκόνη

Κατασκευασμένο με ακρίβεια για να είναι ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Χρυσό
Βάρος
148 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
Ακουστικά, Καλώδιο Φόρτισης

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A11 Bionic
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,39 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1334 x 750 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, Lightning, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1821 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
138,4 mm
Πλάτος
67,3 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (176)

Αξιολογήσεις

  1. 121
  2. 39
  3. 13
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • GPS
  • Μουσική
  • Ανάλυση οθόνης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • Giannhs Karyotis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω εδώ και 5-10 μέρες ειναι αρκετά καλώ παρά που έχω σπασμένη οθόνη A11 bionic εξερετικος war thunder mobile 60 FPS όμως κάνει overheat σε μια φάση όταν ζορίζεται Μπαταρία έτσι και έτσι 1821 mAh δεν το λες και τελείο.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios 74 gr
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχουμε και λέμε το κινητό για το έτος κυκλοφορίας του 2017 ενόψει 2021 κρατεί καλά μέχρι και σήμερα είναι τίμιο κινητό με καλές ανταπόκρισης στο θέμα φωτογραφίες βίντεο μουσική σερφάρισμα κτλ. Βέβαια το μόνο θέμα που έχει οπός τα περισσότερα iPhone είναι η μπαταρία κρατεί μια μέρα με χαλαρή χρήση .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deschalkidou
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ήδη 3+ χρόνια και είναι σαν την πρώτη μέρα. Εγγύηση. Αν θέλετε το 2021 φθηνό iPhone μην πάτε χαμηλότερα από το 8

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpairam745
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώην χρήστης Samsung a9 Βάζω 4 αστέρια γιατί το έχω μόνο 1 μήνα, το πήρα μεταχειρισμένο,κάμερα εξαιρετική και στα βίντεο και στις φωτογραφίες, δεν κολλάει πουθενά,πολύ βολικό για το χέρι ..το μόνο που άλλαξα είναι η μπατατια και πλέον βγάζει μια μέρα άνετα με κανονική χρήση σοσιαλ και google map , τα δεδομένα όλη μετά ανοιχτά .. βγάζει άνετα μερα

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1.11.milk
    4
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα Δεκέμβρη 2020, πριν από αυτό είχα Samsung A8 2018. Είμαι αρκετά ευχαριστιμένη με τα βασικά πράγματα που ψάχνει κάποιος για κινητό, δηλαδή κάμερα, ηχεία, οθόνη κλπ είναι άψογα. Δεν κολλάει καθόλου και περιέργως είναι γερή συσκευή, μου έχει πέσει καταλάθος κάτω χωρίς θήκη 2-3 φορές και ούτε γρατζουνιά. Αλλά το μόνο παράπονο που έχω και βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία. Χρειάζεται να το φορτίζω 2 φορές την μέρα τουλάχιστον, αλλά το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike_Mike73
    3
    27 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 Αστερια γιατι,... ερχομενος απο redmi note 8 pro με ΣΚΥΛΙ μπαταρια... το iphone μου φαινεται πολυ λιγο... το αντροιντ το εσκιζα ολη μερα με βιντεο φωτο ιντερνετ κτλπ και κρατουσε 2 μερες η μπαταρια του... το iphone με την ιδια χρηση μιση μερα :) απλα αδικο για ενα τοσο ακριβο κινητο να τελειωνει η μπαταρια για πλακα!!! αυτο με τοσα λεφτα που εχει παρει η Apple επρεπε να το καλοσκεφτει.. ο αλλος σε δινει ενα καρο λεφτα για να παρει το κινητο σου ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ρε αδερφε!!! το ειπα λαικα και οσο μπορουσα πιο κοσμια!!! οχι Γαλικα!!! γιατι για Γαλικα ειναι!! τελοςπαντων απο την αλλη ειναι πολυ ομορφο και κομψο κινητο με πολυ ωραια καμερα με λιγα noise στο ζουμ της πολυ ομορφες φωτο και βιντεο παραλληλα!!! σαυτο το βαζω 9/10 στην μπαταρια 5/10 (θα μπορουσε και καλυτερα) και δεν θελω δικαιωλογιες αγορασε ενα bank case με 100 ευρω.. οχι ρε φιλε.. γιατι να δωσω αλλα 100 ευρω ενω θα μπορουσε η Aple να μου το προσφερει μεσα στην τιμη? αυτα τα φιλια μου!!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evichan
    5
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δυο χρόνια σε gold και πέρα από το τέλειο design είναι σκυλί και αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω ειδικά αν το πάρεις από Ίντερνετ που τα έχει πάντα σε πιο καλές τιμές.Συν του ότι είχε και ακουστικά lightening και φορτιστή πλήρη που τα καινούργια δεν δίνουν μόνο καλώδιο δίνουν πχ το Xr που πήρα πρόσφατα στον άντρα μου δώρο.Ο μόνος λόγος που θέλω να το αλλάξω είναι γιατί θέλω μεγαλύτερη μνήμη επειδή το χρησιμοποιώ και σαν υπολογιστή και λόγω οθόνης που δεν θέλω να έχει bezels.Γι αυτό το επόμενο θα είναι Xs που έχει το ίδιο εκπληκτικό design μέγεθος νορμαλ και πλέον καλύτερη τιμή στα 256gb που το θέλω.Αν όμως το χρησιμοποιούσα μόνο ως τηλέφωνο και όχι και σαν υπολογιστή ώστε να χρειάζομαι τόσο μεγάλη μνήμη κλπ δεν θα το άλλαζα μέχρι να χαλάσει.Ειναι τόσο ωραίο που μιλάμε για κόσμημα όχι για τηλέφωνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Troh
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω το κινητό 1μισι χρόνο περίπου. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα φθηνότερα. Συγκεκριμένα, 444€. Για εκείνη την τιμή ήταν απίστευτα καλή αγορά. Τώρα που έχει ανέβει βέβαια στα 580€, δεν βρίσκω τον λόγο κάποιος να προτιμήσει αυτό και όχι το SE 2020, το οποίο είναι πιο καινούριο, έχει καλύτερα specs και είναι και στα 455€.
    Πέρα απο το θέμα της τιμής, το κινητό δουλεύει άψογα στον 1μισι χρόνο που το έχω. Δεν έχει προκαλέσει κανένα πρόβλημα, είναι τόσο γρήγορο όσο και στην αρχή και η μπαταρία με την πολύ βαριά χρήση που του κάνω, με βγάζει ακόμα σχεδόν μια ολόκληρη μέρα, παρά το γεγονός ότι έχει πέσει η υγεία στο 92%.
    Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη απο το κινητό, δεν έχω κανένα παράπονο.
    Και πάλι, δεν το προτείνω και ο μόνος λόγος είναι η αύξηση της τιμής του και το γεγονός ότι το iPhone SE (2020) είναι 3 χρόνια πιο καινούριο ΚΑΙ 120€ φθηνότερο. Δεν ξέρω γιατί έχει γίνει αυτό, πάντως δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tigress
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και παλιό μοντέλο η κάμερα σελφι ξεπερνά και τα καινούρια! Φοβερή καθαρή ανάλυση,κράτημα μπαταρίας ως έξι ώρες συνεχόμενα βίντεοκλησης!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piliadis
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν δεν μιλήσουμε για την διάρκεια μπαταρίας είναι ένα απο τα καλύτερα iphone. Τι σε θάλασσα μου έχει πέσει, τι σε καφέδες, τι βουτιές σε ποτήρια και νεροχύτες έχει κάνει δεν έπαθε τίποτα. Όλα λειτουργούν ακόμα κανονικά και το έχω 3 χρόνια περίπου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_manu
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα μεγάλη σημασία έχει ταχύτητα στη χρήση κάτι στο οποίο είναι άριστο.Επισης η μπαταρία του είναι οκ κρατάει μια μέρα οριακά.Απολυτα ικανοποιημένος εδώ και 3 μήνες με αρκετή χρήση καθημερινά.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis agas
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητο ειναι παρα πολυ καλο! πολυ καλες φωτογραφιες και βιντεο! απλα η μπαταρια ειναι πολυ μικρη δηλαδη θελω 2 φορες την μερα φορτιση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim_ymeri
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ωραίο κινητο ακομα και για το 2020 γρήγορο, τελεια καμερα , η μπαταρία ετσι και έτσι με το ζόρι μια μέρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Odysseas_Varelidis
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο αυτο ειναι ικανοποιητικοτατο ακομα και μετα απο 3 χρονια τραβαει απιστευτο βιντεο 4Κ 60 καρε αναλυση με φοβερη σταθεροποιηση η υποστηρηξη εχει ακομα 2 με 3 χρονια οποτε καλυμμενοι απο αυτο η μπαταρια χρειαστηκε αλλαγη και τωρα βγαζει ανετα μερα τα ηχεια στερεοφωνικα απιθανα το μονο παραπονο η οθονη που και λογο μεγεθους ειναι πολυ καλη αλλα μπορουσε και καλυτερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimdouga
    5
    22 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το iPhone 8 ως αντικατάσταση του iPhone 6. Η αλλαγή στο hardware της συσκευής δεν είναι καν παρατηρήσιμη. Ίδιο μέγεθος πλαισίου, ίδιο μέγεθος οθόνης, διαφορετικό κεντρικό πλήκτρο Touch ID. Πολύ καλό φινίρισμα ενώ το γυάλινο πίσω μέρος προσθέτει άλλη αίσθηση, αν και θα μείνει πάντα κρυμμένο πίσω από κάποια θήκη. Το λογισμικό είναι αξεπέραστο με την αξιοπιστία που προσφέρει το IOS χωρίς να προβληματίζει στο παραμικρό ούτε να κολλάει ποτέ. Πολύ καλή κάμερα για βίντεο ή φωτογραφίες ενώ και ο ήχος είναι δυνατός κ κρυστάλλινος από ακουστικό και ηχείο. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του. 4 μοντέλα πίσω και η τιμή παραμένει απλησίαστη. Το κόστος αγοράς είναι υψηλό λόγω του brand name και του design, αλλά δεν δικαιολογείται μετά από το λανσάρισμα 4 μεταγενέστερων μοντέλων.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgekravaritis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ. Καλό κινητό το μοναδικό που έχω να πω είναι για την μπαταρία του είναι απίστευτα γρήγορο και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες και βίντεο 4Κ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanos_Sax
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια χρήσης, είμαι αρκετά ικανοποιημένος!! Παίζω παιχνίδια ακούω μουσική σκρολάρψ στα social χωρίς κανένα θέμα. Δεν μου έχει κολλήσει ποτέ και αυτό του το αναγνωρίζω. Στα μόνα θέματα που ξυνίζω και για αυτό του βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία του που μου κρατάει κουτσά στραβά μια μέρα (με το wifi ανοιχτό όλη μέρα γιατί αλλιώς με τα δεδομένα ανοιχτά κατεβαίνει η στάθμη σφαίρα) και το δεύτερο η τιμή του, καθώς 700€ που το είχα πάρει τότε τα θεωρώ πολλά. Ελπίζω να κρατήσει και άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APou
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους επιθυμούν μια ολοκληρωμένη συσκευή κ πλέον σε μια αρκετά καλή τιμή. Ναι μεν υπάρχουν κ άλλες επιλογές δύσκολα όμως συνυπάρχει ποιότητα κατασκευής, αυξημένες λειτουργικές δυνατότητες, υποστήριξη κ αναβαθμίσεις κ ταυτόχρονα να μη χάνεται μεγάλο μέρος των χρημάτων που κάποιος δαπανά για να το αποκτήσει, αν θελήσει να το πουλήσει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni8345
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολλά χρόνια είχα στην κατοχή μου Huawei και το λειτουργικό του I phone μου φαινόταν πολύ δύσκολο. Τελικά μετά από μια μέρα λειτουργίας διαπίστωσα πως είναι πανεύκολο στη χρήση του. Το μόνο που με ταλαιπώρησε αρκετά ήταν να μεταφέρω φωτό βίντεο μουσική κλπ από τη μια συσκευή στο I phone. Θα ήθελα να κρατάει λίγο παραπάνω η μπαταρία , που θεωρώ πως Είναι το μόνο μειονέκτημα της συσκευής.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbie_Georgiou
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και για όσους έχουν πρόβλημα όρασης η οθόνη του είναι μεγαλύτερη από τα προηγούμενα οπότε άνετα βλέπεις χωρίς γυαλιά. Η χωρητικότητα αποθήκευσης παίζει ρόλο γιαυτό προτιμήστε τα 64GB είναι διπλάσια από το προηγούμενο 7 που είχα και λόγω αποθήκευσης πολλών φωτό και βίντεο συνέχεια ελάμβανα ειδοποίηση «δεν έχεις χώρο αποθήκευσης» οπότε η λειτουργία μειωνόταν και αναγκαστικά διέγραφα πράγματα που είχα ανάγκη. Το προτείνω σε όλους και όσους θέλουν κινητό με πολλές δυνατότητες και αξίζει κάθε ευρώ της χαμηλής τιμής του.
    Δέσποινα Γεωργίου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voul65
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συσκευή κόσμημα, ταχύτατη, με εξαιρετικές κάμερες και ηχείο που μπορεί να ανταποκρίνεται απροβλημάτιστα σε πολλές εφαρμογές. Αν τα 64gb σας αρκούν και δεν θέλετε ένα κινητό γίγα αλλά σε ιδανικό μέγεθος που να κάνει όμως τα πάντα τέλεια, προτιμήστε το - είναι σε πολύ καλή τιμή !!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vvagelis
    4
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετάβαση απο το iPhone 6 στο 8 , οι διάφορες τους ελάχιστες ..... ( η χρήση που κάνω είναι πολλές κλήσεις, μαιλ και safari ) . Η ταχύτητα του iPhone σε σχέση με όλα τα αλλά τηλ είναι με διαφορά ότι καλύτερο , ναι το συνιστώ ανεπιφύλακτα αλλά με τιμή όπως τώρα λιγότερα απο 500€

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonight_86
    5
    27 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχεδον 10 χρονια + χρηστης Android..Τελικα το Iphone ειναι μια κατηγορια απο μονο του..δεν συγκρινετε με αλλο..απλα τα πραγματα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mary_Jane46
    5
    35 στους 37 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι κάτοχος σχεδον 1 χρονο του συγκεκριμένου κινητού. Δεν εχω λόγια! Apple και παλι Apple απο δω και περα! Πριν το παρω ημουν φαν των android αν και παντα θα μου κολλούσε το κινητο , θα χαλούσε κάποιο ηχείο , η μπαταρία θα μου εμφάνιζε προβλημα κτλ και σκεφτηκα να το γυρίσω σε iOS. Δεν μετανιώνω λεπτό για αυτη μου την απόφαση, αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω !! Συνιστώ ανεπιφύλακτα, αρκεί το σηκώνει η τσέπη σας !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nικολας Παπατσιαρας
    4
    28 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμενα το iphone 8 ειναι πολυ καλο.Αν θες μεγαλυτερη οθονη δεν σου το προτεινω αλλα αν θελεις μια μετρια οθονη αυτο ειναι το κινητο που χρειαζεσαι! Τελεια καμερα πολυ ωραιο βιντεο.ΑΞΙΖΕΙ!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stauroszafiropoulos
    3
    17 στους 88 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα το τηλέφωνο και δεν μπορω να πω ότι για τα χρήματα που έδωσα έμεινα ικανοποιημένος. Αντίστοιχες δυνατότητες βρίσκεις σε τηλέφωνα των 200 ευρώ. Είναι κι ακούγομαι καθαρά όταν μιλάω αλλά η εμπειρία χρήσης δεν είναι αυτή η οποία φημίζεται

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfanoudakis Ioannis
    5
    13 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του IPhone 8 εδώ και 6 μήνες.. Το κινητό είναι τρομερό,το καλύτερο που είχα ποτε, με απίθανη κάμερα(το 8 με το 8 plus και το Χ έχουν ακριβώς ίδια ανάλυση απλά του λείπει το πορτρέτο) και εκπληκτικό βίντεο 4Κ 60 FPS... Τα 2GB της μνήμης RAM σε συνδυασμό με τον επεξεργαστή Α11 bionic και το IOS κάνουν το κινητό να είναι αστεία γρήγορο... Το συνιστώ ανεπιφύλακτα στους χρήστες που δεν έχουν να δώσουν παραπάνω λεφτά να πάνε στο Χ..Το μόνο μείον του είναι η οθόνη,όχι το μέγεθος, αλλά θα ηθελα καλυτερη ανάλυση !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το έχω εδώ και 5-10 μέρες ειναι αρκετά καλώ παρά που έχω σπασμένη οθόνη A11 bionic εξερετικος war thunder mobile 60 FPS όμως κάνει overheat σε μια φάση όταν ζορίζεται Μπαταρία έτσι και έτσι 1821 mAh δεν το λες και τελείο.

    4
  • Έχουμε και λέμε το κινητό για το έτος κυκλοφορίας του 2017 ενόψει 2021 κρατεί καλά μέχρι και σήμερα είναι τίμιο κινητό με καλές ανταπόκρισης στο θέμα φωτογραφίες βίντεο μουσική σερφάρισμα κτλ. Βέβαια το μόνο θέμα που έχει οπός τα περισσότερα iPhone είναι η μπαταρία κρατεί μια μέρα με χαλαρή χρήση .

    8
  • Το έχω ήδη 3+ χρόνια και είναι σαν την πρώτη μέρα. Εγγύηση. Αν θέλετε το 2021 φθηνό iPhone μην πάτε χαμηλότερα από το 8

    9
  • Πρώην χρήστης Samsung a9 Βάζω 4 αστέρια γιατί το έχω μόνο 1 μήνα, το πήρα μεταχειρισμένο,κάμερα εξαιρετική και στα βίντεο και στις φωτογραφίες, δεν κολλάει πουθενά,πολύ βολικό για το χέρι ..το μόνο που άλλαξα είναι η μπατατια και πλέον βγάζει μια μέρα άνετα με κανονική χρήση σοσιαλ και google map , τα δεδομένα όλη μετά ανοιχτά .. βγάζει άνετα μερα

    7
  • Το κινητό το αγόρασα Δεκέμβρη 2020, πριν από αυτό είχα Samsung A8 2018. Είμαι αρκετά ευχαριστιμένη με τα βασικά πράγματα που ψάχνει κάποιος για κινητό, δηλαδή κάμερα, ηχεία, οθόνη κλπ είναι άψογα. Δεν κολλάει καθόλου και περιέργως είναι γερή συσκευή, μου έχει πέσει καταλάθος κάτω χωρίς θήκη 2-3 φορές και ούτε γρατζουνιά. Αλλά το μόνο παράπονο που έχω και βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία. Χρειάζεται να το φορτίζω 2 φορές την μέρα τουλάχιστον, αλλά το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

    8
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (138)

Ερωτήσεις

504 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
gewrge_patsl

Γεια σας!!Να ρωτησω ;Αν έχω iPhone 8 και το έχω από πιο παλιά μπορεί το τηλέφωνο να υποστηρίξει το iOS 16;

jophiel

Δεν έχει σημασία από ποτε το έχεις. Μια χαρά υποστηρίζει το iOS 16. Για το 17 δεν γνωρίζω, αλλά το βρίσκω δύσκολο. Μάλλον το 16 είναι η τελευταία έκδοση που θα πάρει.

Konatheodo

Αξιζει iphone 8 μεταχειρισμενο;η ειναι καπως παλια η καμερα του πλεον;

vasilikhntikoulh

Γεια σας , Έχω redmi ήθελα να ρωτήσω αν πάρω iphone 8 η κάρτα sim πρέπει να αλλάξει τη δέχεται ;

Δες όλες τις ερωτήσεις (138)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Κινητού
SmartPhone
Λειτουργικό Σύστημα
iOS
SIM
Single
Έτος Κυκλοφορίας
2017
Χρώμα
Χρυσό
Βάρος
148 gr
Περιεχόμενα Συσκευασίας
Ακουστικά, Καλώδιο Φόρτισης

Επεξεργαστής & Μνήμη

Μοντέλο Επεξεργαστή
Apple A11 Bionic
Ισχύς Βασικού Επεξεργαστή
2,39 GHz
Πυρήνες Επεξεργαστή
2+4
RAM
2 GB
Χωρητικότητα
64 GB
Card Slot
Όχι

Οθόνη

Μέγεθος
4,7 "
Ανάλυση
1334 x 750 pixels
Μέγιστη Φωτεινότητα
-
Χειρισμός
Οθόνη αφής (Touch screen)
Τύπος
Retina IPS

Κάμερα

Πίσω Κάμερα
Μονή
Φακοί Πίσω Κάμερας
Ευρυγώνιος 12MP
Βίντεο Πίσω Κάμερας
4K 60fps
Flash Πίσω Κάμερας
Ναι
Φακοί Selfie Κάμερας
Κανονικός 7MP

Δίκτυο & Συνδεσιμότητα

Δίκτυο Σύνδεσης
4G
Συνδεσιμότητα
Bluetooth, Lightning, Wi-Fi
NFC
Ναι

Μπαταρία

Χωρητικότητα
1821 mAh
Αποσπώμενη
Όχι
Γρήγορη Φόρτιση
Ναι
Ισχύς Φόρτισης
15 W
Ασύρματη Φόρτιση
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Προστασία
Dust Resistant, Water Resistant
Πιστοποίηση Προστασίας
IP67
Αισθητήρες
Light Sensor, Proximity, Βαρόμετρο, Γυροσκόπιο, Πυξίδα
Δακτυλικό Αποτύπωμα
Μπροστά

Διαστάσεις

Μήκος
138,4 mm
Πλάτος
67,3 mm
Πάχος
7,3 mm

Ενεργειακή Ετικέτα

Ενεργειακή Κλάση
-

Δυνατότητες AI

AI Επεξεργασία Φωτογραφίας
-
AI Παραγωγή Κειμένου
-
AI Μετάφραση Κλήσεων / Ομιλίας
-
AI Αναζήτηση Εικόνας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Mε νέα εμφάνιση από γυαλί και αλουμίνιο, ακόμα πιο εξελιγμένες κάμερες, φωτεινή Retina οθόνη και ανθεκτικότητα στο νερό.

Επεξεργαστής Α11 Bionic

Ο A11 Bionic χρησιμοποιεί μία νέα αρχιτεκτονική που επιτρέπει ταχύτερη επεξεργασία όταν το χρειάζεσαι, καθώς και τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς ακόμα λιγότερη ενέργεια, όταν δεν το χρειάζεσαι.

Οθόνη Retina HD

Με τεχνολογία True Tone, ευρύ φάσμα χρωμάτων και 3D Touch.

Η τεχνολογία True Tone ρυθμίζει αυτόματα την ισορροπία λευκού ώστε να ταιριάζει με το φωτισμό γύρω σου. Τα πάντα στην οθόνη φαίνονται πιο φωτεινά και ζωντανά με το ευρύ φάσμα χρωμάτων και την καλύτερη χρωματική ακρίβεια που υπάρχει στη βιομηχανία των κινητών. Επίσης, τα pixel διπλού πεδίου επιτρέπουν να βλέπεις την οθόνη από οποιαδήποτε σχεδόν γωνία.

Ένα iPhone φτιαγμένο από γυαλί

Το πιο ανθεκτικό γυαλί που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε smartphone κυριαρχεί και στις δύο πλευρές του, μαζί με αλουμίνιο περιμετρικό περίβλημα αεροδιαστημικής τεχνολογίας με ανάλογο χρώμα.

Κάμερα

Το iPhone 8 Plus περιλαμβάνει μια ακόμα πιο εξελιγμένη κάμερα 12MP με μεγαλύτερο, γρηγορότερο αισθητήρα, νέα χρωματικά φίλτρα, βαθύτερα pixel και οπτικό σταθεροποιητή εικόνας και video.

Ασύρματη φόρτιση

Χωρίς καλώδια φόρτισης, το iPhone 8 Plus έχει σχεδιαστεί για το μέλλον της ασύρματης τεχνολογίας. Φόρτισε με ασύρματες βάσεις σε ξενοδοχεία, καφετέριες και αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Ανθεκτικό στο Νερό και τη Σκόνη

Κατασκευασμένο με ακρίβεια για να είναι ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη.

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (176)

  1. 121
  2. 39
  3. 13
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Καταγραφή Video
  • Ποιότητα κλήσης
  • Φωτογραφίες
  • GPS
  • Μουσική
  • Ανάλυση οθόνης
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπαταρία
  • Giannhs Karyotis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το έχω εδώ και 5-10 μέρες ειναι αρκετά καλώ παρά που έχω σπασμένη οθόνη A11 bionic εξερετικος war thunder mobile 60 FPS όμως κάνει overheat σε μια φάση όταν ζορίζεται Μπαταρία έτσι και έτσι 1821 mAh δεν το λες και τελείο.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marios 74 gr
    5
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχουμε και λέμε το κινητό για το έτος κυκλοφορίας του 2017 ενόψει 2021 κρατεί καλά μέχρι και σήμερα είναι τίμιο κινητό με καλές ανταπόκρισης στο θέμα φωτογραφίες βίντεο μουσική σερφάρισμα κτλ. Βέβαια το μόνο θέμα που έχει οπός τα περισσότερα iPhone είναι η μπαταρία κρατεί μια μέρα με χαλαρή χρήση .

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • deschalkidou
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω ήδη 3+ χρόνια και είναι σαν την πρώτη μέρα. Εγγύηση. Αν θέλετε το 2021 φθηνό iPhone μην πάτε χαμηλότερα από το 8

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpairam745
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πρώην χρήστης Samsung a9 Βάζω 4 αστέρια γιατί το έχω μόνο 1 μήνα, το πήρα μεταχειρισμένο,κάμερα εξαιρετική και στα βίντεο και στις φωτογραφίες, δεν κολλάει πουθενά,πολύ βολικό για το χέρι ..το μόνο που άλλαξα είναι η μπατατια και πλέον βγάζει μια μέρα άνετα με κανονική χρήση σοσιαλ και google map , τα δεδομένα όλη μετά ανοιχτά .. βγάζει άνετα μερα

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1.11.milk
    4
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητό το αγόρασα Δεκέμβρη 2020, πριν από αυτό είχα Samsung A8 2018. Είμαι αρκετά ευχαριστιμένη με τα βασικά πράγματα που ψάχνει κάποιος για κινητό, δηλαδή κάμερα, ηχεία, οθόνη κλπ είναι άψογα. Δεν κολλάει καθόλου και περιέργως είναι γερή συσκευή, μου έχει πέσει καταλάθος κάτω χωρίς θήκη 2-3 φορές και ούτε γρατζουνιά. Αλλά το μόνο παράπονο που έχω και βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία. Χρειάζεται να το φορτίζω 2 φορές την μέρα τουλάχιστον, αλλά το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Καταγραφή Video
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mike_Mike73
    3
    27 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 Αστερια γιατι,... ερχομενος απο redmi note 8 pro με ΣΚΥΛΙ μπαταρια... το iphone μου φαινεται πολυ λιγο... το αντροιντ το εσκιζα ολη μερα με βιντεο φωτο ιντερνετ κτλπ και κρατουσε 2 μερες η μπαταρια του... το iphone με την ιδια χρηση μιση μερα :) απλα αδικο για ενα τοσο ακριβο κινητο να τελειωνει η μπαταρια για πλακα!!! αυτο με τοσα λεφτα που εχει παρει η Apple επρεπε να το καλοσκεφτει.. ο αλλος σε δινει ενα καρο λεφτα για να παρει το κινητο σου ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ρε αδερφε!!! το ειπα λαικα και οσο μπορουσα πιο κοσμια!!! οχι Γαλικα!!! γιατι για Γαλικα ειναι!! τελοςπαντων απο την αλλη ειναι πολυ ομορφο και κομψο κινητο με πολυ ωραια καμερα με λιγα noise στο ζουμ της πολυ ομορφες φωτο και βιντεο παραλληλα!!! σαυτο το βαζω 9/10 στην μπαταρια 5/10 (θα μπορουσε και καλυτερα) και δεν θελω δικαιωλογιες αγορασε ενα bank case με 100 ευρω.. οχι ρε φιλε.. γιατι να δωσω αλλα 100 ευρω ενω θα μπορουσε η Aple να μου το προσφερει μεσα στην τιμη? αυτα τα φιλια μου!!!

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Ποιότητα κλήσης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evichan
    5
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω δυο χρόνια σε gold και πέρα από το τέλειο design είναι σκυλί και αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω ειδικά αν το πάρεις από Ίντερνετ που τα έχει πάντα σε πιο καλές τιμές.Συν του ότι είχε και ακουστικά lightening και φορτιστή πλήρη που τα καινούργια δεν δίνουν μόνο καλώδιο δίνουν πχ το Xr που πήρα πρόσφατα στον άντρα μου δώρο.Ο μόνος λόγος που θέλω να το αλλάξω είναι γιατί θέλω μεγαλύτερη μνήμη επειδή το χρησιμοποιώ και σαν υπολογιστή και λόγω οθόνης που δεν θέλω να έχει bezels.Γι αυτό το επόμενο θα είναι Xs που έχει το ίδιο εκπληκτικό design μέγεθος νορμαλ και πλέον καλύτερη τιμή στα 256gb που το θέλω.Αν όμως το χρησιμοποιούσα μόνο ως τηλέφωνο και όχι και σαν υπολογιστή ώστε να χρειάζομαι τόσο μεγάλη μνήμη κλπ δεν θα το άλλαζα μέχρι να χαλάσει.Ειναι τόσο ωραίο που μιλάμε για κόσμημα όχι για τηλέφωνο

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Troh
    5
    10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω το κινητό 1μισι χρόνο περίπου. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα φθηνότερα. Συγκεκριμένα, 444€. Για εκείνη την τιμή ήταν απίστευτα καλή αγορά. Τώρα που έχει ανέβει βέβαια στα 580€, δεν βρίσκω τον λόγο κάποιος να προτιμήσει αυτό και όχι το SE 2020, το οποίο είναι πιο καινούριο, έχει καλύτερα specs και είναι και στα 455€.
    Πέρα απο το θέμα της τιμής, το κινητό δουλεύει άψογα στον 1μισι χρόνο που το έχω. Δεν έχει προκαλέσει κανένα πρόβλημα, είναι τόσο γρήγορο όσο και στην αρχή και η μπαταρία με την πολύ βαριά χρήση που του κάνω, με βγάζει ακόμα σχεδόν μια ολόκληρη μέρα, παρά το γεγονός ότι έχει πέσει η υγεία στο 92%.
    Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη απο το κινητό, δεν έχω κανένα παράπονο.
    Και πάλι, δεν το προτείνω και ο μόνος λόγος είναι η αύξηση της τιμής του και το γεγονός ότι το iPhone SE (2020) είναι 3 χρόνια πιο καινούριο ΚΑΙ 120€ φθηνότερο. Δεν ξέρω γιατί έχει γίνει αυτό, πάντως δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα...

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tigress
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και παλιό μοντέλο η κάμερα σελφι ξεπερνά και τα καινούρια! Φοβερή καθαρή ανάλυση,κράτημα μπαταρίας ως έξι ώρες συνεχόμενα βίντεοκλησης!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piliadis
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εάν δεν μιλήσουμε για την διάρκεια μπαταρίας είναι ένα απο τα καλύτερα iphone. Τι σε θάλασσα μου έχει πέσει, τι σε καφέδες, τι βουτιές σε ποτήρια και νεροχύτες έχει κάνει δεν έπαθε τίποτα. Όλα λειτουργούν ακόμα κανονικά και το έχω 3 χρόνια περίπου.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_manu
    5
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα μεγάλη σημασία έχει ταχύτητα στη χρήση κάτι στο οποίο είναι άριστο.Επισης η μπαταρία του είναι οκ κρατάει μια μέρα οριακά.Απολυτα ικανοποιημένος εδώ και 3 μήνες με αρκετή χρήση καθημερινά.

    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    • Ποιότητα κλήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanasis agas
    4
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το κινητο ειναι παρα πολυ καλο! πολυ καλες φωτογραφιες και βιντεο! απλα η μπαταρια ειναι πολυ μικρη δηλαδη θελω 2 φορες την μερα φορτιση

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jim_ymeri
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ωραίο κινητο ακομα και για το 2020 γρήγορο, τελεια καμερα , η μπαταρία ετσι και έτσι με το ζόρι μια μέρα

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Odysseas_Varelidis
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κινητο αυτο ειναι ικανοποιητικοτατο ακομα και μετα απο 3 χρονια τραβαει απιστευτο βιντεο 4Κ 60 καρε αναλυση με φοβερη σταθεροποιηση η υποστηρηξη εχει ακομα 2 με 3 χρονια οποτε καλυμμενοι απο αυτο η μπαταρια χρειαστηκε αλλαγη και τωρα βγαζει ανετα μερα τα ηχεια στερεοφωνικα απιθανα το μονο παραπονο η οθονη που και λογο μεγεθους ειναι πολυ καλη αλλα μπορουσε και καλυτερα.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Μπαταρία
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimdouga
    5
    22 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα το iPhone 8 ως αντικατάσταση του iPhone 6. Η αλλαγή στο hardware της συσκευής δεν είναι καν παρατηρήσιμη. Ίδιο μέγεθος πλαισίου, ίδιο μέγεθος οθόνης, διαφορετικό κεντρικό πλήκτρο Touch ID. Πολύ καλό φινίρισμα ενώ το γυάλινο πίσω μέρος προσθέτει άλλη αίσθηση, αν και θα μείνει πάντα κρυμμένο πίσω από κάποια θήκη. Το λογισμικό είναι αξεπέραστο με την αξιοπιστία που προσφέρει το IOS χωρίς να προβληματίζει στο παραμικρό ούτε να κολλάει ποτέ. Πολύ καλή κάμερα για βίντεο ή φωτογραφίες ενώ και ο ήχος είναι δυνατός κ κρυστάλλινος από ακουστικό και ηχείο. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του. 4 μοντέλα πίσω και η τιμή παραμένει απλησίαστη. Το κόστος αγοράς είναι υψηλό λόγω του brand name και του design, αλλά δεν δικαιολογείται μετά από το λανσάρισμα 4 μεταγενέστερων μοντέλων.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgekravaritis
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ. Καλό κινητό το μοναδικό που έχω να πω είναι για την μπαταρία του είναι απίστευτα γρήγορο και βγάζει πολύ καλές φωτογραφίες και βίντεο 4Κ

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thanos_Sax
    4
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια χρήσης, είμαι αρκετά ικανοποιημένος!! Παίζω παιχνίδια ακούω μουσική σκρολάρψ στα social χωρίς κανένα θέμα. Δεν μου έχει κολλήσει ποτέ και αυτό του το αναγνωρίζω. Στα μόνα θέματα που ξυνίζω και για αυτό του βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία του που μου κρατάει κουτσά στραβά μια μέρα (με το wifi ανοιχτό όλη μέρα γιατί αλλιώς με τα δεδομένα ανοιχτά κατεβαίνει η στάθμη σφαίρα) και το δεύτερο η τιμή του, καθώς 700€ που το είχα πάρει τότε τα θεωρώ πολλά. Ελπίζω να κρατήσει και άλλο.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μουσική
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • APou
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για όσους επιθυμούν μια ολοκληρωμένη συσκευή κ πλέον σε μια αρκετά καλή τιμή. Ναι μεν υπάρχουν κ άλλες επιλογές δύσκολα όμως συνυπάρχει ποιότητα κατασκευής, αυξημένες λειτουργικές δυνατότητες, υποστήριξη κ αναβαθμίσεις κ ταυτόχρονα να μη χάνεται μεγάλο μέρος των χρημάτων που κάποιος δαπανά για να το αποκτήσει, αν θελήσει να το πουλήσει.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni8345
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολλά χρόνια είχα στην κατοχή μου Huawei και το λειτουργικό του I phone μου φαινόταν πολύ δύσκολο. Τελικά μετά από μια μέρα λειτουργίας διαπίστωσα πως είναι πανεύκολο στη χρήση του. Το μόνο που με ταλαιπώρησε αρκετά ήταν να μεταφέρω φωτό βίντεο μουσική κλπ από τη μια συσκευή στο I phone. Θα ήθελα να κρατάει λίγο παραπάνω η μπαταρία , που θεωρώ πως Είναι το μόνο μειονέκτημα της συσκευής.

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Debbie_Georgiou
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση και για όσους έχουν πρόβλημα όρασης η οθόνη του είναι μεγαλύτερη από τα προηγούμενα οπότε άνετα βλέπεις χωρίς γυαλιά. Η χωρητικότητα αποθήκευσης παίζει ρόλο γιαυτό προτιμήστε τα 64GB είναι διπλάσια από το προηγούμενο 7 που είχα και λόγω αποθήκευσης πολλών φωτό και βίντεο συνέχεια ελάμβανα ειδοποίηση «δεν έχεις χώρο αποθήκευσης» οπότε η λειτουργία μειωνόταν και αναγκαστικά διέγραφα πράγματα που είχα ανάγκη. Το προτείνω σε όλους και όσους θέλουν κινητό με πολλές δυνατότητες και αξίζει κάθε ευρώ της χαμηλής τιμής του.
    Δέσποινα Γεωργίου

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • voul65
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συσκευή κόσμημα, ταχύτατη, με εξαιρετικές κάμερες και ηχείο που μπορεί να ανταποκρίνεται απροβλημάτιστα σε πολλές εφαρμογές. Αν τα 64gb σας αρκούν και δεν θέλετε ένα κινητό γίγα αλλά σε ιδανικό μέγεθος που να κάνει όμως τα πάντα τέλεια, προτιμήστε το - είναι σε πολύ καλή τιμή !!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    • Μπαταρία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vvagelis
    4
    13 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετάβαση απο το iPhone 6 στο 8 , οι διάφορες τους ελάχιστες ..... ( η χρήση που κάνω είναι πολλές κλήσεις, μαιλ και safari ) . Η ταχύτητα του iPhone σε σχέση με όλα τα αλλά τηλ είναι με διαφορά ότι καλύτερο , ναι το συνιστώ ανεπιφύλακτα αλλά με τιμή όπως τώρα λιγότερα απο 500€

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Ανάλυση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • leonight_86
    5
    27 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σχεδον 10 χρονια + χρηστης Android..Τελικα το Iphone ειναι μια κατηγορια απο μονο του..δεν συγκρινετε με αλλο..απλα τα πραγματα..

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mary_Jane46
    5
    35 στους 37 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειμαι κάτοχος σχεδον 1 χρονο του συγκεκριμένου κινητού. Δεν εχω λόγια! Apple και παλι Apple απο δω και περα! Πριν το παρω ημουν φαν των android αν και παντα θα μου κολλούσε το κινητο , θα χαλούσε κάποιο ηχείο , η μπαταρία θα μου εμφάνιζε προβλημα κτλ και σκεφτηκα να το γυρίσω σε iOS. Δεν μετανιώνω λεπτό για αυτη μου την απόφαση, αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω !! Συνιστώ ανεπιφύλακτα, αρκεί το σηκώνει η τσέπη σας !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nικολας Παπατσιαρας
    4
    28 στους 30 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμενα το iphone 8 ειναι πολυ καλο.Αν θες μεγαλυτερη οθονη δεν σου το προτεινω αλλα αν θελεις μια μετρια οθονη αυτο ειναι το κινητο που χρειαζεσαι! Τελεια καμερα πολυ ωραιο βιντεο.ΑΞΙΖΕΙ!!

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stauroszafiropoulos
    3
    17 στους 88 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα το τηλέφωνο και δεν μπορω να πω ότι για τα χρήματα που έδωσα έμεινα ικανοποιημένος. Αντίστοιχες δυνατότητες βρίσκεις σε τηλέφωνα των 200 ευρώ. Είναι κι ακούγομαι καθαρά όταν μιλάω αλλά η εμπειρία χρήσης δεν είναι αυτή η οποία φημίζεται

    • Ποιότητα κλήσης
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Φωτογραφίες
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orfanoudakis Ioannis
    5
    13 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του IPhone 8 εδώ και 6 μήνες.. Το κινητό είναι τρομερό,το καλύτερο που είχα ποτε, με απίθανη κάμερα(το 8 με το 8 plus και το Χ έχουν ακριβώς ίδια ανάλυση απλά του λείπει το πορτρέτο) και εκπληκτικό βίντεο 4Κ 60 FPS... Τα 2GB της μνήμης RAM σε συνδυασμό με τον επεξεργαστή Α11 bionic και το IOS κάνουν το κινητό να είναι αστεία γρήγορο... Το συνιστώ ανεπιφύλακτα στους χρήστες που δεν έχουν να δώσουν παραπάνω λεφτά να πάνε στο Χ..Το μόνο μείον του είναι η οθόνη,όχι το μέγεθος, αλλά θα ηθελα καλυτερη ανάλυση !

    • Ποιότητα κλήσης
    • Φωτογραφίες
    • Καταγραφή Video
    • Μουσική
    • GPS
    • Ταχύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ανάλυση οθόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το έχω εδώ και 5-10 μέρες ειναι αρκετά καλώ παρά που έχω σπασμένη οθόνη A11 bionic εξερετικος war thunder mobile 60 FPS όμως κάνει overheat σε μια φάση όταν ζορίζεται Μπαταρία έτσι και έτσι 1821 mAh δεν το λες και τελείο.

    4
  • Έχουμε και λέμε το κινητό για το έτος κυκλοφορίας του 2017 ενόψει 2021 κρατεί καλά μέχρι και σήμερα είναι τίμιο κινητό με καλές ανταπόκρισης στο θέμα φωτογραφίες βίντεο μουσική σερφάρισμα κτλ. Βέβαια το μόνο θέμα που έχει οπός τα περισσότερα iPhone είναι η μπαταρία κρατεί μια μέρα με χαλαρή χρήση .

    8
  • Το έχω ήδη 3+ χρόνια και είναι σαν την πρώτη μέρα. Εγγύηση. Αν θέλετε το 2021 φθηνό iPhone μην πάτε χαμηλότερα από το 8

    9
  • Πρώην χρήστης Samsung a9 Βάζω 4 αστέρια γιατί το έχω μόνο 1 μήνα, το πήρα μεταχειρισμένο,κάμερα εξαιρετική και στα βίντεο και στις φωτογραφίες, δεν κολλάει πουθενά,πολύ βολικό για το χέρι ..το μόνο που άλλαξα είναι η μπατατια και πλέον βγάζει μια μέρα άνετα με κανονική χρήση σοσιαλ και google map , τα δεδομένα όλη μετά ανοιχτά .. βγάζει άνετα μερα

    7
  • Το κινητό το αγόρασα Δεκέμβρη 2020, πριν από αυτό είχα Samsung A8 2018. Είμαι αρκετά ευχαριστιμένη με τα βασικά πράγματα που ψάχνει κάποιος για κινητό, δηλαδή κάμερα, ηχεία, οθόνη κλπ είναι άψογα. Δεν κολλάει καθόλου και περιέργως είναι γερή συσκευή, μου έχει πέσει καταλάθος κάτω χωρίς θήκη 2-3 φορές και ούτε γρατζουνιά. Αλλά το μόνο παράπονο που έχω και βάζω 4 αστέρια είναι η μπαταρία. Χρειάζεται να το φορτίζω 2 φορές την μέρα τουλάχιστον, αλλά το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

    8
  • Δες τα όλα