Θα εβαζα συνολικα 3,5/5 ..
Εξαιρετικο λειτουργικο 5/5
Δουλευει απροβληματιστα και ταχυτατα με οποιαδηποτε εφαρμογη κατι που δεν ισχυει στο αντροιντ γιατι πολλες εφαρμογες υπολειτουργουν. Τα 64GB ειναι υπεραρκετα λογω λογισμικου και παλι.. out of the box με ios13.1.2 ξεκινας απο τα 59GB οταν σε android θα ξεκινουσες απο 51GB.. τι να λεμε τωρα..
Οθονη 5/5
Η αναλυση φτανει μια χαρα δε χρειαζεσαι κατι περισσοτερο αν τη κοιτας σε νορμαλ αποστασεις και οχι με μικροσκοπιο. Καλυπτει πληρως και P3 color gamut τσεκαρισμενο. Ξεκουραστη και φωτεινη (600νιτς) δε θες κατι αλλο.. Ναι δεν ειναι ολεντ αλλα ειναι εξαιρετικη για ips. Απουσια και στο hdr..
Καμερα 3.5/5
Πολυ καλη την ημερα με εξαιρετικο sharpness αν και το hdr δεν κανει τρελα πραματα οπως σε μια gcam ή ενα p20/p30 κλπ Γιαυτο βαζω 3.5 επειδη στα ιδια ή με λιγοτερα χρηματα αγοραζεις 2-3 φορες καλυτερο καμερο-κινητο. Τη νυχτα υστερει ξεκαθαρα το ois δουλευει αλλα δε μπορει να βελτιωσει τη κατασταση απο μονο του..ειναι 2 χρονια πισω με τα σημερινα στανταρ. Το βιντεο τελειο κλασσικη ποιοτητα iphone δε θα βρεις σε android κατι καλυτερο ακομη και σημερα. Τελος κατι που δεν αναφερεται συχνα αν αποθηκευεις τις φωτο σου στο νεο heif format περαν του μισου χωρου που χρειαζονται σε σχεση με τα jpg (800kb/2mb) χρησιμοποιουν το P3 color space οποτε βλεπεις ποιο ζωηρα χρωματα που δεν εβλεπες παλια στις φωτο σου (σε συνδυασμο με την οθονη του κινητου που καταφερνει και τα προβαλει..)
Μπαταρια 2/5
Κλασσικη απογοητευση οποιος θελει αυτονομια ας δωσει >500 για το XR ή καποιο νεοτερο εμενα με χαλαρη χρηση μου βγαζει μια μερα με 3-5 ωρες ScreenOnTime. Το μονο που σε σωζει ειναι αν εχεις fasr charger 18w ή ασυρματο φορτιστη στο αμαξι κλπ
Συνολικα πιστευω μια τιμη 250-300ε ειναι λογικη για ενα τετοιο κινητο. Τα 450 που εδωσα ειναι απλα πεταμα χρηματων.. Κλασσικη ποιοτικη συσκευη iphone για αυτον που θελει ενα COMPACT βοηθητικο εργαλειο για τη καθημερινοτητα σου -Οχι ενα pc που να μη χωραει στη τσεπη σου...- το οποιο θα σου κρατησει αρκετα χρονια χωρις να συμβιβαζεσαι σε θεματα ταχυτητας και με καλη αξια μεταπωλησης. Οκ δε λεω πληρωνεις ποιοτητα και brand name αλλα ρε παιδια ειναι κατι με διαρκεια ζωης 2-5 ετη δεν ξερω ποσο νοημα εχει να δινεις τοσα χρηματα. Ηδη απο θεμα καμερας εχει μεινει πισω..σε 2 χρονια θα ειναι αρχαιο μπροστα σε ενα android των 150ε...
Λοιπα 5/5
Πολυ δυνατα ηχεια στερεο πολυ καλες αποκρισεις τα ψηλα-χαμηλα..Απουσια 3.5χιλ κριμα. Bluetooth 5.0 ok.. Εμφανιση/κατασκευη ολα αψογα νιωθεις οτι κρατας κατι ποιοτικο στα χερια σου..Το force touch ειναι κολλημα τρομερη αισθηση, μονο οταν ειναι πανω στο τραπεζι δε καταλαβαινεις αν εχεις πατησει το home button ή οχι..
Γενικα αν δεν εχετε θεμα με το μεγαλυτερο μεγεθος συσκευης παρτε το ΧR αξιζει σιγουρα τα 100-150ε παραπανω.. ειναι μακραν καλυτερο σε ολα. Αλλιως s10e, p30, mi9se, iphone11pro για κομπακτ..