Ηλεκτρικά Πολυεργαλεία

Dremel 4300-3/45EZ Περιστροφικό Πολυεργαλείο 175W με Ρύθμιση Ταχύτητας

Ιδανικό για την εργασία σε οποιοδήποτε υλικό, μαλακό ή σκληρό. Μετατρέψτε τη βαριά εργασία σας σε μια ελαφριά. Σκάλισμα, χάραξη, φρεζάρισμα, κοπή, τρίψιμο, λείανση, ακόνισμα, γυάλισμα και καθάρισμα....

Ιδανικό για την εργασία σε οποιοδήποτε υλικό, μαλακό ή σκληρό. Μετατρέψτε τη βαριά εργασία σας σε μια ελαφριά. Σκάλισμα, χάραξη, φρεζάρισμα, κοπή, τρίψιμο, λείανση, ακόνισμα, γυάλισμα και καθάρισμα. Μια συνεχής ροή διαφορετικών εργασιών που μπορείτε να ξεκινήσετε. Αποκτήστε τα καλύτερα αποτελέσματα με τη λάμπα LED στην μπροστινή πλευρά του εργαλείου....

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Είδος Περιστροφικό
  • Ισχύς 175 W
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Ιδανικό για την εργασία σε οποιοδήποτε υλικό, μαλακό ή σκληρό. Μετατρέψτε τη βαριά εργασία σας σε μια ελαφριά. Σκάλισμα, χάραξη, φρεζάρισμα, κοπή, τρίψιμο, λείανση, ακόνισμα, γυάλισμα και καθάρισμα. Μια συνεχής ροή διαφορετικών εργασιών που μπορείτε να ξεκινήσετε. Αποκτήστε τα καλύτερα αποτελέσματα με τη λάμπα LED στην μπροστινή πλευρά του εργαλείου. Εργαστείτε με μεγαλύτερη ακρίβεια, ακόμη και σε σκοτεινές περιοχές. Αλλάξτε απλώς το εξάρτημα και προχωρήστε στο επόμενο βήμα της εργασίας σας.

Πολυεργαλείο:

  • 175W
  • Τάση 230V
  • 5.000-35.000 στροφές/λεπτό

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ:

  • Dremel 4300 45 υψηλής ποιότητας εξαρτήματα Dremel
  • Προσάρτημα εύκαμπτου άξονα (225)
  • Προσάρτημα οδηγού κοπής (565)
  • Προσάρτημα οδηγού κοπής γραμμών και κύκλων (678)
  • Ευρύχωρη και ανθεκτική κασετίνα εργαλείου με αφαιρούμενη θήκη εξαρτημάτων
  • Περιστρεφόμενο φως
  • Οδηγός λείανσης / τροχίσματος

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τροφοδοσία
Ρεύματος
Είδος
Περιστροφικό

Χαρακτηριστικά Μπαταρίας

Λιθίου
Όχι

Χαρακτηριστικά Ρεύματος

Ισχύς
175 W
Μήκος Καλωδίου
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μέγιστη Ταχύτητα Μοτέρ
35000 rpm
Ρύθμιση Ταχύτητας
Ναι
Χωρίς Καρβουνάκια (Brushless)
Όχι
Μήκος
24 cm
Σύστημα Αναρρόφησης Σκόνης
Όχι
Toolless Change
Όχι
Γωνία ταλάντωσης
-
Βάρος (Καθαρό)
660 gr

Έξτρα

Βαλιτσάκι Μεταφοράς
Δεν Διαθέτει
Ενσωματωμένο Φως
Ναι
Εξαρτήματα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γιάννης Φαφαλιός
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μου δουλεύει η μηχανική ασφάλεια οταν πατάμε για να σφιξουμε-ξεσφίξουμε για να μην ενεργοποιείται ο διακόπτης ή όταν δουλεύει το dremel να μην πατιέται κατα λάθος η μηχανική ασφάλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_chatz_gr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό εργαλείο! Έχω εδώ και 2 χρόνια το 3000 και αποφάσισα να πάρω κάτι πιο δυνατό. Το 4300 λειτουργεί σαφώς πιο ομαλά ενώ με το Στάνταρντ flex shaft μου παρέχει τεράστια ευκολία! Εξαιρετική ποιότητα και το μόνο που πρέπει να προσεχείς για να λειτουργεί καλά είναι τα καρβουνάκια να είναι στρωτή η επιφάνεια τους!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arsen.foccacia
    1
    39 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απογοήτευση..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων και έχοντας μεγάλη αγάπη στα καλά εργαλεία αποφασίζω να πάρω το συγκεκριμένο όπως είναι σετ + μερικά έξτρα εξαρτήματα (λαβή-μέγκενη κτλπ) .. χωρίς να χρειάζεται κάπου απλώς για να υπάρχει..
    Ένας φιλος μου έλεγε μην ασχοληθείς δεν αξίζει τα λεφτά του..
    Δεν άκουσα την εμπειρία του και παρασύρθηκα απο το όνομα.. (Dremel)
    έρχεται η ώρα του και χρειάζομαι να κάνω 10 τρύπες στο ταβάνι (γυψοσανιδα ) να βάλω φωτιστικά led.
    Με διάμετρο 20cm..
    ε λέω το εργαλείο το έχουμε..
    του κουμπώνω το εξάρτημα τύπου διαβήτης βάζω τρυπάνι φρέζα παίρνω και την ηλεκτρική σκούπα και ξεκινάω να τρυπάω..
    Στην πρώτη τρύπα μια χαρά.. λίγο ανέβασε θερμοκρασία.. στην δεύτερη το νιώθω λίγο παράξενο πάλι με θερμοκρασία.. στην Τρίτη τρύπα σταματάει.. αυτό ήταν..
    απογοητευμένος εγώ αλλά χωρίς να έχω χρόνο να ασχοληθώ το τι έχει παίρνω τον φίλο που έλεγε δεν αξίζει μην το πάρεις (οικοδόμος στη δουλειά ) και του λέω αν έχει πριόνι γυψοσανιδας..
    μην τα πολύ λέω..
    ήρθε το παιδι με ένα πολυεργαλείο παρόμοιο του dremel του 20€(δεν θυμάμαι μάρκα) και κάναμε τις υπόλοιπες 7,5 τρύπες χωρίς κανένα πρόβλημα.. η δουλειά έγινε.. εμένα με έτρωγε όμως το τι έγινε.. ( λόγο επαγγέλματος ) και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπία..
    είχα μια ελπίδα πως οι λίγες σκόνες που ξέφευγαν τις σκούπας πήγαν μέσα και φράκαρε..
    και λέω να το ανοίξω να το φυσηξω θα δουλέψει..
    το ανοίγω..
    προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είχε καμία σχέση με σκόνη και ήταν καθαρό..
    Το απίστευτο πρόβλημα ήταν πως κοντά στη μύτη το ρουλεμάν και άξονας μεταλλικός συνδυάζονται με κάτι σαν ροδέλα πλαστική και το πλαστικό σώμα του εργαλείου που και τα δυο δεν άντεξαν στην παράλογη αύξηση θερμοκρασίας και έλιωσαν με αποτέλεσμα να γίνουν ένα σώμα με ρουλεμάν και άξονα..
    και ουσιαστικά κόλλησε όλο το σύστημα..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων έχω ανοίξει πολλά εργαλεία..
    έχω να πω πως είναι τραγική η ποιότητα κατασκευής του ειδικά ότι έχει να κάνει με πλαστικά μέρη..
    και με συνδυασμό την παράξενη υπερβολική αύξηση θερμοκρασία με ελάχιστη λειτουργία (μου το έλεγε ο Φιλος και δεν τον πίστεψα ) ουσιαστικά γίνεται ευάλωτο σε οποιαδήποτε βλάβη.. ουσιαστικά έχει πλάκα που έχει πολλά εξαρτήματα και είναι ωραιο εμφανισιακά αλλά σαν εργαλείο αποδείχτηκε κατώτερο απο ότι το περίμενα..
    δεν το συνιστώ απο καμία άποψη..
    Πλήρη απογοήτευση και τσάμπα τα 135€..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν μου δουλεύει η μηχανική ασφάλεια οταν πατάμε για να σφιξουμε-ξεσφίξουμε για να μην ενεργοποιείται ο διακόπτης ή όταν δουλεύει το dremel να μην πατιέται κατα λάθος η μηχανική ασφάλεια

    1
  • Εξαιρετικό εργαλείο! Έχω εδώ και 2 χρόνια το 3000 και αποφάσισα να πάρω κάτι πιο δυνατό. Το 4300 λειτουργεί σαφώς πιο ομαλά ενώ με το Στάνταρντ flex shaft μου παρέχει τεράστια ευκολία! Εξαιρετική ποιότητα και το μόνο που πρέπει να προσεχείς για να λειτουργεί καλά είναι τα καρβουνάκια να είναι στρωτή η επιφάνεια τους!

    1
  • Απογοήτευση..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων και έχοντας μεγάλη αγάπη στα καλά εργαλεία αποφασίζω να πάρω το συγκεκριμένο όπως είναι σετ + μερικά έξτρα εξαρτήματα (λαβή-μέγκενη κτλπ) .. χωρίς να χρειάζεται κάπου απλώς για να υπάρχει..
    Ένας φιλος μου έλεγε μην ασχοληθείς δεν αξίζει τα λεφτά του..
    Δεν άκουσα την εμπειρία του και παρασύρθηκα απο το όνομα.. (Dremel)
    έρχεται η ώρα του και χρειάζομαι να κάνω 10 τρύπες στο ταβάνι (γυψοσανιδα ) να βάλω φωτιστικά led.
    Με διάμετρο 20cm..
    ε λέω το εργαλείο το έχουμε..
    του κουμπώνω το εξάρτημα τύπου διαβήτης βάζω τρυπάνι φρέζα παίρνω και την ηλεκτρική σκούπα και ξεκινάω να τρυπάω..
    Στην πρώτη τρύπα μια χαρά.. λίγο ανέβασε θερμοκρασία.. στην δεύτερη το νιώθω λίγο παράξενο πάλι με θερμοκρασία.. στην Τρίτη τρύπα σταματάει.. αυτό ήταν..
    απογοητευμένος εγώ αλλά χωρίς να έχω χρόνο να ασχοληθώ το τι έχει παίρνω τον φίλο που έλεγε δεν αξίζει μην το πάρεις (οικοδόμος στη δουλειά ) και του λέω αν έχει πριόνι γυψοσανιδας..
    μην τα πολύ λέω..
    ήρθε το παιδι με ένα πολυεργαλείο παρόμοιο του dremel του 20€(δεν θυμάμαι μάρκα) και κάναμε τις υπόλοιπες 7,5 τρύπες χωρίς κανένα πρόβλημα.. η δουλειά έγινε.. εμένα με έτρωγε όμως το τι έγινε.. ( λόγο επαγγέλματος ) και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπία..
    είχα μια ελπίδα πως οι λίγες σκόνες που ξέφευγαν τις σκούπας πήγαν μέσα και φράκαρε..
    και λέω να το ανοίξω να το φυσηξω θα δουλέψει..
    το ανοίγω..
    προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είχε καμία σχέση με σκόνη και ήταν καθαρό..
    Το απίστευτο πρόβλημα ήταν πως κοντά στη μύτη το ρουλεμάν και άξονας μεταλλικός συνδυάζονται με κάτι σαν ροδέλα πλαστική και το πλαστικό σώμα του εργαλείου που και τα δυο δεν άντεξαν στην παράλογη αύξηση θερμοκρασίας και έλιωσαν με αποτέλεσμα να γίνουν ένα σώμα με ρουλεμάν και άξονα..
    και ουσιαστικά κόλλησε όλο το σύστημα..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων έχω ανοίξει πολλά εργαλεία..
    έχω να πω πως είναι τραγική η ποιότητα κατασκευής του ειδικά ότι έχει να κάνει με πλαστικά μέρη..
    και με συνδυασμό την παράξενη υπερβολική αύξηση θερμοκρασία με ελάχιστη λειτουργία (μου το έλεγε ο Φιλος και δεν τον πίστεψα ) ουσιαστικά γίνεται ευάλωτο σε οποιαδήποτε βλάβη.. ουσιαστικά έχει πλάκα που έχει πολλά εξαρτήματα και είναι ωραιο εμφανισιακά αλλά σαν εργαλείο αποδείχτηκε κατώτερο απο ότι το περίμενα..
    δεν το συνιστώ απο καμία άποψη..
    Πλήρη απογοήτευση και τσάμπα τα 135€..

    39
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

13 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ιδανικό για την εργασία σε οποιοδήποτε υλικό, μαλακό ή σκληρό. Μετατρέψτε τη βαριά εργασία σας σε μια ελαφριά. Σκάλισμα, χάραξη, φρεζάρισμα, κοπή, τρίψιμο, λείανση, ακόνισμα, γυάλισμα και καθάρισμα. Μια συνεχής ροή διαφορετικών εργασιών που μπορείτε να ξεκινήσετε. Αποκτήστε τα καλύτερα αποτελέσματα με τη λάμπα LED στην μπροστινή πλευρά του εργαλείου. Εργαστείτε με μεγαλύτερη ακρίβεια, ακόμη και σε σκοτεινές περιοχές. Αλλάξτε απλώς το εξάρτημα και προχωρήστε στο επόμενο βήμα της εργασίας σας.

Πολυεργαλείο:

  • 175W
  • Τάση 230V
  • 5.000-35.000 στροφές/λεπτό

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ:

  • Dremel 4300 45 υψηλής ποιότητας εξαρτήματα Dremel
  • Προσάρτημα εύκαμπτου άξονα (225)
  • Προσάρτημα οδηγού κοπής (565)
  • Προσάρτημα οδηγού κοπής γραμμών και κύκλων (678)
  • Ευρύχωρη και ανθεκτική κασετίνα εργαλείου με αφαιρούμενη θήκη εξαρτημάτων
  • Περιστρεφόμενο φως
  • Οδηγός λείανσης / τροχίσματος

Κατασκευαστής

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τροφοδοσία
Ρεύματος
Είδος
Περιστροφικό

Χαρακτηριστικά Μπαταρίας

Λιθίου
Όχι

Χαρακτηριστικά Ρεύματος

Ισχύς
175 W
Μήκος Καλωδίου
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Μέγιστη Ταχύτητα Μοτέρ
35000 rpm
Ρύθμιση Ταχύτητας
Ναι
Χωρίς Καρβουνάκια (Brushless)
Όχι
Μήκος
24 cm
Σύστημα Αναρρόφησης Σκόνης
Όχι
Toolless Change
Όχι
Γωνία ταλάντωσης
-
Βάρος (Καθαρό)
660 gr

Έξτρα

Βαλιτσάκι Μεταφοράς
Δεν Διαθέτει
Ενσωματωμένο Φως
Ναι
Εξαρτήματα
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γιάννης Φαφαλιός
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μου δουλεύει η μηχανική ασφάλεια οταν πατάμε για να σφιξουμε-ξεσφίξουμε για να μην ενεργοποιείται ο διακόπτης ή όταν δουλεύει το dremel να μην πατιέται κατα λάθος η μηχανική ασφάλεια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_chatz_gr
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό εργαλείο! Έχω εδώ και 2 χρόνια το 3000 και αποφάσισα να πάρω κάτι πιο δυνατό. Το 4300 λειτουργεί σαφώς πιο ομαλά ενώ με το Στάνταρντ flex shaft μου παρέχει τεράστια ευκολία! Εξαιρετική ποιότητα και το μόνο που πρέπει να προσεχείς για να λειτουργεί καλά είναι τα καρβουνάκια να είναι στρωτή η επιφάνεια τους!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arsen.foccacia
    1
    39 στους 50 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απογοήτευση..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων και έχοντας μεγάλη αγάπη στα καλά εργαλεία αποφασίζω να πάρω το συγκεκριμένο όπως είναι σετ + μερικά έξτρα εξαρτήματα (λαβή-μέγκενη κτλπ) .. χωρίς να χρειάζεται κάπου απλώς για να υπάρχει..
    Ένας φιλος μου έλεγε μην ασχοληθείς δεν αξίζει τα λεφτά του..
    Δεν άκουσα την εμπειρία του και παρασύρθηκα απο το όνομα.. (Dremel)
    έρχεται η ώρα του και χρειάζομαι να κάνω 10 τρύπες στο ταβάνι (γυψοσανιδα ) να βάλω φωτιστικά led.
    Με διάμετρο 20cm..
    ε λέω το εργαλείο το έχουμε..
    του κουμπώνω το εξάρτημα τύπου διαβήτης βάζω τρυπάνι φρέζα παίρνω και την ηλεκτρική σκούπα και ξεκινάω να τρυπάω..
    Στην πρώτη τρύπα μια χαρά.. λίγο ανέβασε θερμοκρασία.. στην δεύτερη το νιώθω λίγο παράξενο πάλι με θερμοκρασία.. στην Τρίτη τρύπα σταματάει.. αυτό ήταν..
    απογοητευμένος εγώ αλλά χωρίς να έχω χρόνο να ασχοληθώ το τι έχει παίρνω τον φίλο που έλεγε δεν αξίζει μην το πάρεις (οικοδόμος στη δουλειά ) και του λέω αν έχει πριόνι γυψοσανιδας..
    μην τα πολύ λέω..
    ήρθε το παιδι με ένα πολυεργαλείο παρόμοιο του dremel του 20€(δεν θυμάμαι μάρκα) και κάναμε τις υπόλοιπες 7,5 τρύπες χωρίς κανένα πρόβλημα.. η δουλειά έγινε.. εμένα με έτρωγε όμως το τι έγινε.. ( λόγο επαγγέλματος ) και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπία..
    είχα μια ελπίδα πως οι λίγες σκόνες που ξέφευγαν τις σκούπας πήγαν μέσα και φράκαρε..
    και λέω να το ανοίξω να το φυσηξω θα δουλέψει..
    το ανοίγω..
    προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είχε καμία σχέση με σκόνη και ήταν καθαρό..
    Το απίστευτο πρόβλημα ήταν πως κοντά στη μύτη το ρουλεμάν και άξονας μεταλλικός συνδυάζονται με κάτι σαν ροδέλα πλαστική και το πλαστικό σώμα του εργαλείου που και τα δυο δεν άντεξαν στην παράλογη αύξηση θερμοκρασίας και έλιωσαν με αποτέλεσμα να γίνουν ένα σώμα με ρουλεμάν και άξονα..
    και ουσιαστικά κόλλησε όλο το σύστημα..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων έχω ανοίξει πολλά εργαλεία..
    έχω να πω πως είναι τραγική η ποιότητα κατασκευής του ειδικά ότι έχει να κάνει με πλαστικά μέρη..
    και με συνδυασμό την παράξενη υπερβολική αύξηση θερμοκρασία με ελάχιστη λειτουργία (μου το έλεγε ο Φιλος και δεν τον πίστεψα ) ουσιαστικά γίνεται ευάλωτο σε οποιαδήποτε βλάβη.. ουσιαστικά έχει πλάκα που έχει πολλά εξαρτήματα και είναι ωραιο εμφανισιακά αλλά σαν εργαλείο αποδείχτηκε κατώτερο απο ότι το περίμενα..
    δεν το συνιστώ απο καμία άποψη..
    Πλήρη απογοήτευση και τσάμπα τα 135€..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν μου δουλεύει η μηχανική ασφάλεια οταν πατάμε για να σφιξουμε-ξεσφίξουμε για να μην ενεργοποιείται ο διακόπτης ή όταν δουλεύει το dremel να μην πατιέται κατα λάθος η μηχανική ασφάλεια

    1
  • Εξαιρετικό εργαλείο! Έχω εδώ και 2 χρόνια το 3000 και αποφάσισα να πάρω κάτι πιο δυνατό. Το 4300 λειτουργεί σαφώς πιο ομαλά ενώ με το Στάνταρντ flex shaft μου παρέχει τεράστια ευκολία! Εξαιρετική ποιότητα και το μόνο που πρέπει να προσεχείς για να λειτουργεί καλά είναι τα καρβουνάκια να είναι στρωτή η επιφάνεια τους!

    1
  • Απογοήτευση..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων και έχοντας μεγάλη αγάπη στα καλά εργαλεία αποφασίζω να πάρω το συγκεκριμένο όπως είναι σετ + μερικά έξτρα εξαρτήματα (λαβή-μέγκενη κτλπ) .. χωρίς να χρειάζεται κάπου απλώς για να υπάρχει..
    Ένας φιλος μου έλεγε μην ασχοληθείς δεν αξίζει τα λεφτά του..
    Δεν άκουσα την εμπειρία του και παρασύρθηκα απο το όνομα.. (Dremel)
    έρχεται η ώρα του και χρειάζομαι να κάνω 10 τρύπες στο ταβάνι (γυψοσανιδα ) να βάλω φωτιστικά led.
    Με διάμετρο 20cm..
    ε λέω το εργαλείο το έχουμε..
    του κουμπώνω το εξάρτημα τύπου διαβήτης βάζω τρυπάνι φρέζα παίρνω και την ηλεκτρική σκούπα και ξεκινάω να τρυπάω..
    Στην πρώτη τρύπα μια χαρά.. λίγο ανέβασε θερμοκρασία.. στην δεύτερη το νιώθω λίγο παράξενο πάλι με θερμοκρασία.. στην Τρίτη τρύπα σταματάει.. αυτό ήταν..
    απογοητευμένος εγώ αλλά χωρίς να έχω χρόνο να ασχοληθώ το τι έχει παίρνω τον φίλο που έλεγε δεν αξίζει μην το πάρεις (οικοδόμος στη δουλειά ) και του λέω αν έχει πριόνι γυψοσανιδας..
    μην τα πολύ λέω..
    ήρθε το παιδι με ένα πολυεργαλείο παρόμοιο του dremel του 20€(δεν θυμάμαι μάρκα) και κάναμε τις υπόλοιπες 7,5 τρύπες χωρίς κανένα πρόβλημα.. η δουλειά έγινε.. εμένα με έτρωγε όμως το τι έγινε.. ( λόγο επαγγέλματος ) και δεν ήθελα να πάω αντιπροσωπία..
    είχα μια ελπίδα πως οι λίγες σκόνες που ξέφευγαν τις σκούπας πήγαν μέσα και φράκαρε..
    και λέω να το ανοίξω να το φυσηξω θα δουλέψει..
    το ανοίγω..
    προς μεγάλη μου έκπληξη δεν είχε καμία σχέση με σκόνη και ήταν καθαρό..
    Το απίστευτο πρόβλημα ήταν πως κοντά στη μύτη το ρουλεμάν και άξονας μεταλλικός συνδυάζονται με κάτι σαν ροδέλα πλαστική και το πλαστικό σώμα του εργαλείου που και τα δυο δεν άντεξαν στην παράλογη αύξηση θερμοκρασίας και έλιωσαν με αποτέλεσμα να γίνουν ένα σώμα με ρουλεμάν και άξονα..
    και ουσιαστικά κόλλησε όλο το σύστημα..
    σαν τεχνικός μηχανημάτων έχω ανοίξει πολλά εργαλεία..
    έχω να πω πως είναι τραγική η ποιότητα κατασκευής του ειδικά ότι έχει να κάνει με πλαστικά μέρη..
    και με συνδυασμό την παράξενη υπερβολική αύξηση θερμοκρασία με ελάχιστη λειτουργία (μου το έλεγε ο Φιλος και δεν τον πίστεψα ) ουσιαστικά γίνεται ευάλωτο σε οποιαδήποτε βλάβη.. ουσιαστικά έχει πλάκα που έχει πολλά εξαρτήματα και είναι ωραιο εμφανισιακά αλλά σαν εργαλείο αποδείχτηκε κατώτερο απο ότι το περίμενα..
    δεν το συνιστώ απο καμία άποψη..
    Πλήρη απογοήτευση και τσάμπα τα 135€..

    39
  • Δες τα όλα