Αγορασμένα στα 104 ευρώ από το εξωτερικό αποτελούν Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ λύση και τεράστια αναβάθμιση σε σχέση με οποιαδήποτε πρόταση υπάρχει μέχρι αυτό το κόστος και σίγουρα ξεπερνούν σε απόδοση ακουστικά μεγαλύτερου κόστους. Ποιοτικότατα, πανάλαφρα, πανέμορφα με μεγάλους οδηγούς και πολύ άνετα μαξιλαράκια.
Ταιριασμένα με μία Soundblaster G6, αντικατέστησαν τα HyperX Cloud Flight και η διαφορά είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα. Χαμηλές, μεσαίες και υψηλές συχνότητες απέκτησαν σώμα και έλεγχο, καθάρισε ο ήχος και ακούω πλέον όργανα που δεν ακούγονταν πριν.
Το μπάσο είναι κατά τη γνώμη μου άψογο και χωρίς να μπουμάρει μπορεί να γίνει τόσο δυνατό που να μην το αντέχεις, να σε χτυπάει κυριολεκτικά στα τύμπανα. Άλλη αίσθηση.
Είναι εντελώς διαφορετική αίσθηση αυτή που αποκομίζεις χρησιμοποιώντας ένα σετ ακουστικών αυτής της κατηγορίας τιμής, ας πούμε high end όσον αφορά το gaming γιατί μην ξεχνάμε τα συγκεκριμένα είναι gaming ακουστικά και καταλαβαίνεις γιατί το κόστος τους βρίσκεται εκεί που βρίσκεται.
Ταινίες, παιχνίδια, μουσική, βίντεο στο youtube ανεβαίνουν σε άλλη διάσταση κυριολεκτικά.
Πριν από αυτά είχα με τη σειρά τα HyperX Cloud II και τα Cloud Flight. Ο ήχος των Cloud II μπροστά στον ήχο των Flight και φυσικά των Audio Technica φαντάζει αστείος χωρίς όγκο, σώμα, έλεγχο.
Όσον αφορά το βάρος τους, όπως προείπα είναι πανάλαφρα και πολύ ξεκούραστα αν και επειδή τα μαξιλαράκια είναι στρογγυλά και όχι ελλειπτικά όπως αυτά των Flight ή των Cloud II, μετά από πολύωρη χρήση ίσως ενοχλήσουν άτομα που φορούν γυαλιά.
Στέκονται πολύ σταθερά στο κεφάλι ακόμη και αν το κουνήσουμε προσπαθώντας να τα μετακινήσουμε παραμένουν στη θέση τους.
Μην ξεχνάμε ότι είναι ακουστικά ανοικτού τύπου που σημαίνει ότι ακούμε γύρω μας και μας ακούν, όχι πολύ, αλλά ακούγεται ότι ακούμε ειδικά σε μεγάλες εντάσεις. Υπάρχει και έκδοση κλειστού τύπου, τα ATH-AG1X και από ότι είδα και αυτά κοντά στην τιμή των 110 ευρώ πωλούνταν μέχρι τον Απρίλιο, οπότε μπορεί και να τα ξαναδούμε εκεί.
Το μικρόφωνο και το καλώδιό τους δεν είναι αποσπώμενα οπότε αυτό για κάποιους μπορεί να είναι θέμα.
Τέλος, πιστεύω ότι μέχρι και τα 200 ευρώ πρέπει να είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε gaming headset αν και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ακουστικά σε αυτή την κατηγορία.
Τα 350 ευρώ που είναι και η τιμή τους στην Ελλάδα σήμερα 1/6/2020 είναι υπερβολική τιμή ακόμη και αν το αξίζουν με βάση το τι κυκλοφορεί στην αγορά.
Και εφόσον στο εξωτερικό παίζουν πολύ φθηνότερα, όταν είναι σε προσφορά και ειδικά στην τιμή που που αγοράσθηκαν που από ότι διαπίστωσα τελευταία είναι και μία τιμή στην οποία πωλούνται πολύ συχνά, η επιλογή τους είναι μονόδρομος.
Πέντε αστεράκια λοιπόν και η ένστασή μου είναι μόνο για το κόστος των ακουστικών στην Ελλάδα.