Αεροβόλα Όπλα

Norica Αεροβόλο Dragon 4.5mm / 5.5mm / 6.35mm

  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ολικό μήκος: 116cm
  • Βλήματα μολύβδινα
  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ταχύτητα: 250m/s 
  • Βάρος: 3kg
  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ολικό μήκος: 116cm
  • Βλήματα μολύβδινα
  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ταχύτητα: 250m/s 
  • Βάρος: 3kg
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ολικό μήκος: 116cm
  • Βλήματα μολύβδινα
  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ταχύτητα: 250m/s 
  • Βάρος: 3kg

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm, 5.5 mm, 6.35 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • poretysa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το όπλο (5,5mm) 11 χρονια, ολα οσα εχουν γραφει πιο πριν απο εμενα αληθευουν. Πολυ καλη η τιμη, σκληρη η σκανδαλη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_Papadopoulo4750
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X.A.
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adramanhs
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ζητημα να εριξα 100 βολες.χαλασε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ δυνατό... κατασκευή πολύ καλή τά επί μέρους μέρη τού όπλου.... και τιμή άριστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω το όπλο (5,5mm) 11 χρονια, ολα οσα εχουν γραφει πιο πριν απο εμενα αληθευουν. Πολυ καλη η τιμη, σκληρη η σκανδαλη.

    1
  • Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).

    2
  • Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.

    8
  • Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο

    7
  • ζητημα να εριξα 100 βολες.χαλασε.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ολικό μήκος: 116cm
  • Βλήματα μολύβδινα
  • Μήκος κάννης: 46cm
  • Ταχύτητα: 250m/s 
  • Βάρος: 3kg

Κατασκευαστής

Είδος
Τυφέκια
Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
4.5 mm, 5.5 mm, 6.35 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 1
  2. 2
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • poretysa
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω το όπλο (5,5mm) 11 χρονια, ολα οσα εχουν γραφει πιο πριν απο εμενα αληθευουν. Πολυ καλη η τιμη, σκληρη η σκανδαλη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHrysovalantis_Papadopoulo4750
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X.A.
    3
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • adramanhs
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ζητημα να εριξα 100 βολες.χαλασε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ δυνατό... κατασκευή πολύ καλή τά επί μέρους μέρη τού όπλου.... και τιμή άριστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εχω το όπλο (5,5mm) 11 χρονια, ολα οσα εχουν γραφει πιο πριν απο εμενα αληθευουν. Πολυ καλη η τιμη, σκληρη η σκανδαλη.

    1
  • Μετά από 8 χρονιά χρήσης εχω να πω ότι είναι ένα εξαιρετικά εύστοχο αεροβόλο με πολύ καλή συγκέντρωση. Ελαφρύ στο βαρος ,πετυχαίνει από γόπες τσιγάρων έως οτιδήποτε σκεφτητε. Δυνατό ελατήριο αλλά σκληρή σκανδάλη (με τον καιρό που μαθαίνεις το όπλο δεν σε ενοχλεί καθόλου). Εξαιρετικης ποιότητας συνθετικά μέρη και ωραία σκοπευτικα. Τώρα αν θα το ξαναπαιρνα στις μέρες μας με τοσες επιλογές ίσως ( για την τιμή του ακομα και σήμερα είναι απο τις 1ες επιλογες και ξεχωρίζει για την ευστοχία του και το ότι δεν βγάζει προβλήματα). Προσωπικά υπερτερεί τον gamo σε σε σχέση απόδοσης-τιμής,απλά τα καινουρια gamo φέρουν καλύτερη σκανδαλη( με μεγαλύτερο κοστος βέβαια).

    2
  • Το έχω 17 χρόνια. Είναι πολύ ευθύβολο και στιβαρό. Έχει περάσει πολλά στα χέρια μου. Έβαλα 5 χιλιοστά στόχο στα 15 μέτρα και τον πέτυχα με μία βολή. Έχω χτυπήσει τσίχλες και μικρότερα από τσίχλες σε απόσταση ακόμα και 30-40 μέτρων. Αξιοπρεπέστατη συγκέντρωση στις βολές. Ακόμα ρίχνει όπως την πρώτη μέρα. Στα 17 χρόνια που το έχω, το μόνο που χρειάστηκε είναι ένα πετσάκι πιστονιού, 5,5 ευρώ. Το άνοιξα για να το επιδιορθώσω, τα πάντα εσωτερικά άθικτα. Ελατήριο σαν καινούριο. Πριν 17 χρόνια θα έπαιρνε 5 αστέρια, αλλά για το 2022 ούτε κατα διάνοια. Σήμερα υπάρχουν καλύτερα σε αυτά τα χρήματα και γενικότερα σήμερα δεν θα έπαιρνα ελατηρίου.

    8
  • Δεν το προτείνω σε καμια περίπτωση για σκοποβολη εχει πολυ σκληρη σκανδαλη,κατα τα άλλα οκ ειναι ελαφρη καλη ποιοτητα κατασκευης κ ειναι αξιοπιστο το εχω πολλα χρονια χωρις κανενα προβλημα πουθενα, η δυναμη του ειναι ικανοποιητικη για τα χρηματα του. Εαν ξανα αγοραζα θα επερνα καποιο άλλο

    7
  • ζητημα να εριξα 100 βολες.χαλασε.

    0
  • Δες τα όλα