Αφυγραντήρες

Inventor EVA II PRO EP3-ION Αφυγραντήρας με Συμπιεστή και Ιονιστή 20lt

Ρυθμίστε τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας στο χώρο σας, απ’ όπου και αν βρίσκεστε. Απολαύστε ιδανικές συνθήκες και εξοικονομήστε ενέργεια. Κατεβάστε την εφαρμογή INVmate II μέσω Google Play ή App Store...

Ρυθμίστε τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας στο χώρο σας, απ’ όπου και αν βρίσκεστε. Απολαύστε ιδανικές συνθήκες και εξοικονομήστε ενέργεια. Κατεβάστε την εφαρμογή INVmate II μέσω Google Play ή App Store δωρεάν και δημιουργήστε το περιβάλλον που εσείς θέλετε, όταν το θέλετε, μέσω της έξυπνης τεχνολογίας Wi-Fi.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Ρυθμίστε τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας στο χώρο σας, απ’ όπου και αν βρίσκεστε. Απολαύστε ιδανικές συνθήκες και εξοικονομήστε ενέργεια. Κατεβάστε την εφαρμογή INVmate II μέσω Google Play ή App Store δωρεάν και δημιουργήστε το περιβάλλον που εσείς θέλετε, όταν το θέλετε, μέσω της έξυπνης τεχνολογίας Wi-Fi.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Χαμηλή Στάθμη Θορύβου

Επιλέξτε τη Silent κατάσταση του ανεμιστήρα από τα 3 επίπεδα λειτουργίας (Silent - Medium - Turbo) και ο αφυγραντήρας θα λειτουργεί στα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ενδείκνυται για χρήση σε υπνοδωμάτια - ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες- ώστε να απολαμβάνετε ιδανικές συνθήκες ύπνου, καθώς και σε χώρους όπου απαιτείται απόλυτη ησυχία π.χ. χώροι μελέτης.

Έξυπνη Αφύγρανση

Εξοικονομήστε χρήματα και ενέργεια, χάρη στην λειτουργία της έξυπνης αφύγρανσης. Ο αφυγραντήρας επιλέγει αυτόματα τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας του χώρου ανάλογα με τη θερμοκρασία δωματίου, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και άριστες συνθήκες χώρου.

Ιονιστής

Εξασφαλίστε καθαρή και υγιεινή ατμόσφαιρα στο χώρο σας, με τον ενσωματωμένο ιονιστή, που διαθέτουν οι αφυγραντήρες Inventor. Τα ιόντα που απελευθερώνονται, εμπλουτίζουν τον αέρα, κατακρατούν σκόνη, βακτήρια, καπνό τσιγάρου και άλλες δυσάρεστες οσμές, δίνοντάς σας υγιεινή ατμόσφαιρα.

Στέγνωμα Ρούχων

Στεγνώστε τα ρούχα σας αποτελεσματικά και υγιεινά με τη λειτουργία Dryer. Τοποθετήστε την απλώστρα με τα ρούχα σε ένα μικρό δωμάτιο (με κλειστή την πόρτα) και ενεργοποιήστε το πρόγραμμα στεγνώματος ρούχων. Ο αέρας που παράγεται, ενισχύει την αίσθηση φρεσκάδας και εξασφαλίζει στεγνά και ευωδιαστά ρούχα σε σύντομο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το δωμάτιο απόλυτα στεγνό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
20 lt/ημέρα
Ισχύς
260 W
Επίπεδο Θορύβου
37 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
3 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Ναι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Όχι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
-

Διαστάσεις

Πλάτος
35 cm
Βάθος
24,5 cm
Ύψος
51 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (69)

Αξιολογήσεις

  1. 41
  2. 22
  3. 4
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Μέγεθος δοχείου
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
  • CHARALAMPOS_MPEKRIS
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δουλεύει συνεχώς η ροή του αέρα σε όλους τους αφυγραντήρες inventor απλά κόβει ο συμπιεστής όταν πιάνει την επιθυμητή υγρασία. Αποτέλεσμα είναι η επιπλέον κατανάλωση ρεύματος που είναι σπατάλη.αν το ήξερα έτσι δεν θα τον αγόραζα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BOUTRIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευη χρησιμοποιείται 2 μηνες σε χωρο με εσωτερικο τζακουζι με ζεστο νερο, σε τουριστικό καταλυμα. Δουλευει αψογα, μειωνει την υγρασια αμεσως, ειναι εντελως αθορυβη (βρισκεται διπλα απο την κρεβατοκάμαρα).

    Επίσης, μια παλαιότερη χρειάστηκε σερβις (δουλευε 2,5 χρόνια καθημερινά και χωρις παυση). Η αντιπροσωπεια ανταποκρίθηκε άμεσα, εαν και εκτος εγγυησης δεν με χρεωσε μεταφορικά πηγαινε-ελα και η χρεωση επισκευης ηταν πολύ χαμηλή.

    Εταιρεια και συσκευη συστηνονται απεπιφύλακτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spirosmpant
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τον αφυγραντηρα δύο χρόνια, δουλεύει σαν την πρώτη μέρα και δεν έχει πάθει το παραμικρό. Η απόδοση του για το σπίτι μου 65τμ είναι πάρα πολύ καλή. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί ιδιαίτερα αλλά δε μπορείς να κοιμάσαι και να δουλεύει δίπλα σου. Είναι απ τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει πραγματικά

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros.nikolaou.94
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει μέτριο θόρυβο αλλά υπέροχη δουλειά. Βοήθησε αρκετά στο πρόβλημα υγρασίας στο χώρο, μιλάμε πέταξα μπόλικο νερό και η θερμοκρασία ανέβηκε περί τους 2 βαθμούς και γλύκανε ο χώρος. Με υγρασία από 60-70% πλέον παίζουμε στο 44% και καταλαβαίνεις τη διαφορά στο κόκαλο σου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάνει καλά την δουλειά του.
    Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι λόγο θορύβου, ακόμα και στην αθόρυβη λειτουργία κάνει αρκετό θόρυβο.
    Ανεβοκατεβαίνει περίεργα η ένδειξη υγρασία , πάνω κάτω 5 σε χρόνο μικρότερο απο λεπτό.
    Είναι ο πρώτος αφυγραντήρας που αγοράζω. Οπότε δεν έχω προηγούμενη εμπειρία.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stpantazis
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλός είναι, αλλά κάνει πολύ θόρυβο, ακόμα και στην πιο χαμηλή ένταση. Αν σας απασχολεί αυτό δείτε αλλού. Συνολικά είναι οκ, αλλά με αυτά τα λεφτά πίστευα ότι θα πάρω κάτι πιο Mercedes

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chmichael
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μείον 2 αστέρια για συντονίζονται τα πλαστικά μέρη και τρίζει ακόμα και στο silent.(όταν φτάσει το νερό στο δοχείο πάνω από τα 1/3) Επίσης δε λέει να κατεβάσει τη υγρασία κάτω από το 50% σε λειτουργεία και με τούρμπο.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δικαιος κριτης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα Δεκέμβριο του 2018. Το λειτούργησα ελάχιστα γιατί ήταν για δεύτερο σπίτι. Άνοιξη μέχρι φθινόπωρο δε λειτούργησε καν. Αρχές Νοέμβρη 2019 που το χρησιμοποίησα πάλι, πήγα να καθαρίσω το φίλτρο κ διαπίστωσα ότι τα μεταλλικά φύλλα ήταν εντελως τσαλακωμένα κ φραγμένα στο στάξιμο των σταγόνων. Επικοινωνησα με την εταιρία κ άκουσα ότι αργά το διαπίστωσα, ότι είναι λειτουργικός κτλ. αλλά θα με καλύψουν. Τον έστειλα Αθήνα και μου είπαν θα στείλουν ένα παρόμοιο μηχάνημα από το σέρβις. Ηρθε δραμα αφού το πήγαν μια βόλτα από Σέρρες. Ήταν σε καλύτερη κατάσταση με ελάχιστα τσαλακωμένα φύλλα. Σε σχέση με το άλλο, έχει εντελώς διαφορετικά ποσοστά υγρασίας και με επαγγελματικό υγρόμετρο το επιβεβαίωσα.
    Δείχνει δέκα μονάδες κάτω την υγρασία από το προηγούμενο, που απλά κάτω από 50% δε μπορούσε να πάει σε δωμάτιο με καλοριφέρ.
    Πλέον λειτουργεί σωστά, δείχνει σωστά ποσοστά και στάζουν κανονικά οι σταγόνες.
    Ιδιαίτερες ευχαριστίες . Εξαιρετικός.
    Σαν μηχάνημα είναι πολύ δυνατό, 5 αστέρια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πήρα τον αφυγραντήρα πριν ένα μήνα περίπου. Έχει ρίξει την υγρασία σε όλο το σπίτι 75 τμ περίπου. Το πρόβλημα είναι ο θόρυβος. Συντονίζονται τα πλαστικά μέρη και τρίζει πάρα πολύ ενοχλητικά. Μόλις το κουνήσω ή το κρατήσω με τα χέρια, σταματάει για κάποια δευτερόλεπτα και ξαναρχίζει να τρίζει ακόμα και στην πιο χαμηλή σκάλα. Πριν λίγες μέρες είδα σε σπίτι φίλων αφυγραντήρα πολύ φθηνότερο και δεν ακουγόταν τίποτα σχεδόν, μόνο ο αέρας που έβγαινε.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maroykaki
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη δουλεια απορω που ηταν ολο αυτο το νερο? Εχει αρκετο βαρος γιατι εχω σπιτι σε δυο επιπεδα με σκαλια και θελω να το μεταφερω.αθορυβο δεν ειναι σε καμια περιπτωση. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ο ιονιστής τέρμα οι μυρωδιές όταν τηγανίζεις ή βράζεις κουνουπίδια μπρόκολα κλπ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spanaks
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφενώς ο αυγραντήρας δουλεύει σωστά, αφαιτέρου έχει ορισμένα θέματα που δεν θα ικανοποιήσουν.
    Αθόρυβος δεν είναι, χωρίς να είναι απαγορευτική η χρήση του σε ένα τυπικό χώρο σπιτιού (όχι πάντως στο υπνοδωμάτιο το βράδυ). Πάντως πιο ήσυχος από τον Meaco 20L που είχα παλιότερα.

    Η λειτουργία smart ακούγεται ενδιαφέρουσα (υποτίθεται ότι κάνει αφύγρανση σε επίπεδο 45-55% με βάση τη θερμοκρασία του χώρου), αλλά χωρίς να αναφέρεται το ποια επίπεδα υγρασίας αντιστοιχούν σε ποιες θερμοκρασίες, δεν μπορεί να ελεχθεί. Στην περίπτωσή΄μου απλά δουλεύει συνέχεια (θερμοκρασία χώρου ~22°).

    Στη χειροκίνητη ρύθμιση, δουλεύει με το γνωστό πρόβλημα των συχνών επανεκκινήσεων του συμπιεστή.

    Πολύ χρήσιμος ο χρονοδιακόπτης.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Ver
    3
    3 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το wifi ειναι προβληματικο και το ξερουν..δουλεψε 8 μερες και τωρα δειχνει οτι η συσκευη ειναι εκτος συνδεσης. Δοκιμασα 3 φορες ακομα..οταν κλεινει η εφσρμογη και ξαναανοιγει το ιδιο προβλημα!Θα ζητησω νεα συσκευη γιατι την εχω σε νησι και μενω Αθηνα..για το wifi την επελεξα..

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lex mokou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε μεγάλο χώρο κατέβασε την υγρασία από το 78 στο 55 σε 2.5 ώρες στη μεσαία κλίμακα. Δεν είναι τόσο αθόρυβο, ειδικά στο turbo, αλλά δεν είναι και κάτι τραγικό.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yaneir_morcat__PetsoGorilo_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρίτη μέρα λειτουργίας και όλα πάνε καλά προσπαθώ να βρω το κατάλληλο σημείο στο σπίτι για να έχω καλή απόδοση παντού. Στην χαμηλή σκάλα κάνει λίγο θόρυβο από συντονισμό αν το κούνησω σταματάει. Παρατήρησα ότι η θερμοκρασία που βγαίνει από τον αφυγραντηρα είναι στους 32 βαθμούς περίπου και αυτό βοηθάει στην όλη διαδικασία θέρμανσης του σπιτιού. Θα επανέλθω μετά από μεγαλύτερη χρήση!!!

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasios13
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό και αξιόλογο μηχάνημα έως τώρα ... κάνει αυτό που πρέπει χωρίς πολλά πολλά ... μένει να δούμε αν θα έχει αντοχή στο χρόνο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annie_G
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο μηχανημα αξιζει τα χρηματα του 200 ευρω το πηραμε. Ο θορυβος του στην χαμηλη σκαλα οφειλεται σε συντονισμο αν τον κουνησω λιγο κ πατησει καλυτερα σε ισιο πατωμα σταματαει. Δεν ειναι ενοχλητικος παντως.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouil_Tevekelis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αψογος, βαζω ενα αστερι λιγοτερο γιατι καποιες φορες κανει ενα θορυβο συντονισμου στα πλαστικα του. Τον κουναω λιγο και σταματαει.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bs9307
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με λίγα λόγια ο αφυγραντηρας είναι εξαιρετικός.Τον χρησιμοποιώ σε σπίτι κοντά σε λιμάνι με επίπεδα υγρασίας 75% και μου κρατάει την υγρασία στο 45 % μαζί με τη λειτουργία του ιονιστή.Value for money η συγκεκριμένη αγορά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elenaa87
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα εδω και μια εβδομάδα περιπου. το σπιτι ειναι 40τ.μ. σε νησι και σε αποσταση 30 μετρων απο την θαλασσα. η υγρασια αγγιζει το 88%. τον εβαλα σε λειτουργια και σε 4 μερες εκανε τρομερη δουλεια. δεν ξερω ποσα λιτρα νερο εχω πεταξει μεσα σε μια βδομαδα. εχει λειτουργια για στεγνωμα ρουχων πρεπει να ειναι σε κλειστο δωματιο και για αρκετη ωρα αλλα δουλεια κανει. και ολα αυτα με την προυποθεση πως δεν εχεις αναμμενη θερμανση. εαν αναψεις ολα γινονται πιο γρηγορα. τον αφησα μια νυχτα αναμμενο στο silent και ηταν λες και ειχαμε θερμανση το πρωι που ξυπνησαμε μονο και μονο επειδη δεν υπηρχε η υγρασια στο σπιτι και φυσικα ο καδος γεματος με νερο!! ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με την αποδοση του. τα αξιζει τα λεφτα του! οσο για την αθορυβη λειτουργία ειναι υποφερτος ο ηχος...κοιμασαι ανετα! Για την καταναλωση ρευματος δεν γνωριζω ακομα!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagdesign
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή απόδοση για την τιμή του.
    Το μόνο μειονέκτημα είναι ο θόρυβος στη λειτουργία "Turbo".
    Βοηθάει πολύ την διατήρηση της θερμοκρασίας σε θερμαινόμενο χώρο αν έχει λιγότερη υγρασία με τη βοήθειά του. Σας παρέχει οικονομία και δεν καταναλώνει πολύ ρεύμα, πράγμα θετικό ώστε να επενδύσετε στη θέρμανση την κατανάλωση που θα κάνατε με έναν όχι τόσο οικονομικό.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnyveroia1990
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχοντας βγαλει το φθινοπωρο και τον μισο χειμωνα ως τωρα εχω να πω πως ο αφυγραντηρας κανει τη δουλεια του και με το παραπανω!!! Στο σπιτι αντιμετωπιζα προβληματα με την υγρασια περσυ γι αυτο και τον αγορασα φετος. Κατεβαζει γρηγορα την υγρασια στον χωρο και το καταλαβαινεις αισθητα. Απο θορυβο αν και δεν εχω εμπειρια απο αλλους αφυγραντηρες θα ελεγα οτι δεν με ενοχλει προσωπικα. Στο silence δεν ακουγεται ιδιαιτερα. Χρησιμοποιω αρκετα και το dryer mode που εχει το μοντελο για στεγνωμα ρουχων και εχω να πω οτι αν και χειμωνας την κανει επισης τη δουλεια του και τα στεγνωνει! Θελει καποιες ωριτσες λειτουργιες αλλα στεγνωνουν. Ως τωρα θα ελεγα πως ειμαι πολυ ικανοποιημενος το συστηνω

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ghost__Roinn
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε για σπίτι 55m2 χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα υγρασίας. Από το 60% το έριξε και το κράτησε άνετα στο 50%. Στέγνωμα ρούχων και σκάλα medium έχει καλή απόδοση.
    Στη λειτουργία smart (κρατάει αυτόματα την υγρασία μεταξύ 45%-55%) και στη σκάλα silent δεν σβήνει ποτέ, άρα η πιο χρήσιμη λειτουργία λόγω έξυπνης διαχείρισης ενέργειας και άρα εξοικονόμησης χρημάτων είναι άχρηστη.
    Κάποιες φορές συντονίζει το δοχείο του και ακούγεται πιο έντονα, σε γενικές γραμμές όμως είναι νορμάλ ο ήχος του.
    Επίσης το υγρόμετρο που έχει μεταβάλλει τις ενδείξεις του πολύ απότομα ανάλογα με τη σκάλα του ανεμιστήρα.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Paraskevas
    3
    6 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το Wifi είναι πρακτικά άχρηστο γιατί η εφαρμογή είναι παρατημένη και παλιά και δεν δουλεύει με καινούρια κινητά με android 5 και πάνω , δεν έχει και δεν παίρνει φίλτρο hepa που έχουν άλλα ανταγωνιστικα μηχανήματα που πρακτικά σημαίνει οτι δεν καθαρίζει την ατμοσφαίρα απο σκόνη , εαν δεν πατάει καλά εκεί που το βάζεις συντονίζεται και τρίζει και ακούγεται άσχημα , επίσης το να μην έχει χερούλι το κάνει μη πρακτικό στην μετακινηση , ειναι αρκετα ενεργοβορο σε ολες τις ρυθμισεις που εχει γιατι σταματαει και ξεκινάει πολύ συχνά σε σχέση με άλλα ίδιου τύπου , η μέτρηση της υγρασίας που έχει δεν έχει μεγάλη απόκλιση γενικά είναι ένα μέτριο μηχάνημα παρατημένο από την εταιρία που το κατασκευάζει και δεν έχει καμιά υποστήριξη το λογισμικό του.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostisaries
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική επιλογή.Κατεβαζει την υγρασία αισθητά και κάνει τρομερή δουλειά στην θέρμανση του σπιτιού καθώς ζεσταίνεται πολύ ευκολότερα.Απο άποψή θορύβου ειμαι αρκετά ικανοποιημένος καθώς κάνει θόρυβο όσο έναν ανεμιστήρα και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται
    ενοχλητικός.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas8013
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα σας
    Ο αφυγραντήρας αυτός είναι πολύ αποδοτικός. Στην λειτουργία silent δεν κάνει καθόλου θόρυβο. Η διαφορά στο χώρο 2η μέρα τώρα είναι τεράστια. Χωρίς θέρμασνη ανέβηκε 3 βαθμούς η θερμοκρασία. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalentman
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλός αφυγραντηρας τον αγόρασα την εβδομάδα του Black Friday σε πολύ καλή τιμή.
    Τα τ.μ. του σπιτιού είναι περίπου στα 55, παρά από τις πρώτες ημέρες που λειτουργούμε όλες τις ταχύτητες πλέον πάνω από το medium δεν τον λειτουργούμε.
    Με ρύθμιση της υγρασίας μόνιμα στο 50 είμαστε πιο ξεγνιαστοι. Ανάβει το βράδυ μόλις ξαπλώνουμε και κλείνει το πρωί, ξυπνάς με άλλη αίσθηση πιο καθιστός αέρας λόγο του ιονισμού και πιο ζέστη ατμόσφαιρα σε σπίτι που δεν έχει καλοριφέρ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanrider65
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον δουλεύω λίγες μέρες τώρα δείχνει ποιοτικός και δεν τρίζει , ο θόρυβος είναι υποφερτός στη μεσαία σκάλα και κάπως ενοχλητικός στο τούρμπο άλλα σχεδόν αθόρυβος στο silent που κοιμασε και στο δωμάτιο είναι σαν ανεμιστήρας . Από απόδοση όλα καλά κάνει τη δουλειά του ρίχνει την υγρασία (θέλει όμως να τον μετακινείς στα δωμάτια) μαζεύει μπόλικο νερό , βγάζει χλιαρό αέρα και ανεβάζει και 1-2 βαθμούς το χώρο που βρίσκετε. Η αίσθηση του χώρου έχει πραγματικά διάφορα ,όμως θα πρέπει να τον δουλεύεις αρκετά διότι άμα τον κλείσεις για κάποιες ώρες η τιμές υγρασίας επανέρχονται αυτό δεν είναι πρόβλημα του μηχανήματος φυσικά . Τέλος έβαλα τέσσερα αστέρια για το λόγο πως θα ήθελα να υπάρχει στον προγραμματισμό και μια ρύθμιση για το πότε να ανοίγει και να κλείνει με μιας , και όχι μόνο πότε θα ανοίξει η αλλιώς πότε θα κλείσει . Ικανοποιημένος γενικά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_psimos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εβαλα στο σπιτι μου και μεσα σε μερικες ωρες ενιωθες οτι το σπιτι ειναι πιο ζεστο και εξαφανιστηκε υγρασια.
    Ειχα 82% υγρασια στο σπιτι και τον εβαλα το πρωι και το απογευμα ειχε παει στο 55 %..πραγματικα αρκετα καλο το μηχανημα. Αξιζει τα λεφτα του εγω τον αγορασα 195 ευρω και θεωρω οτι ηταν πολυ καλη τιμη.
    Καλο το δοχειο για το νερο,ροδακια για ευκολη μετακινηση,κανει λιγο θορυβο αλλα εμενα προσωπικα δεν με πειραζει..δεν εχω δοκιμασει το στεγνωμα για ρουχα....Ενα ειναι σιγουρο οτι ανεβηκε η θερμοκρασια ενα με δυο βαθμους μονο με την χρηση του.
    Δεν τριζει το μηχανημα βεβαια αυτα ειναι απο 2 μερες που τον εχω...αν αλλαξει κατι θα ενημερωσω ξανα.
    Θετικο ειναι τα 5 χρονια εγγυηση....

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δουλεύει συνεχώς η ροή του αέρα σε όλους τους αφυγραντήρες inventor απλά κόβει ο συμπιεστής όταν πιάνει την επιθυμητή υγρασία. Αποτέλεσμα είναι η επιπλέον κατανάλωση ρεύματος που είναι σπατάλη.αν το ήξερα έτσι δεν θα τον αγόραζα

    0
  • Η συσκευη χρησιμοποιείται 2 μηνες σε χωρο με εσωτερικο τζακουζι με ζεστο νερο, σε τουριστικό καταλυμα. Δουλευει αψογα, μειωνει την υγρασια αμεσως, ειναι εντελως αθορυβη (βρισκεται διπλα απο την κρεβατοκάμαρα).

    Επίσης, μια παλαιότερη χρειάστηκε σερβις (δουλευε 2,5 χρόνια καθημερινά και χωρις παυση). Η αντιπροσωπεια ανταποκρίθηκε άμεσα, εαν και εκτος εγγυησης δεν με χρεωσε μεταφορικά πηγαινε-ελα και η χρεωση επισκευης ηταν πολύ χαμηλή.

    Εταιρεια και συσκευη συστηνονται απεπιφύλακτα.

    1
  • Έχω τον αφυγραντηρα δύο χρόνια, δουλεύει σαν την πρώτη μέρα και δεν έχει πάθει το παραμικρό. Η απόδοση του για το σπίτι μου 65τμ είναι πάρα πολύ καλή. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί ιδιαίτερα αλλά δε μπορείς να κοιμάσαι και να δουλεύει δίπλα σου. Είναι απ τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει πραγματικά

    1
  • Κάνει μέτριο θόρυβο αλλά υπέροχη δουλειά. Βοήθησε αρκετά στο πρόβλημα υγρασίας στο χώρο, μιλάμε πέταξα μπόλικο νερό και η θερμοκρασία ανέβηκε περί τους 2 βαθμούς και γλύκανε ο χώρος. Με υγρασία από 60-70% πλέον παίζουμε στο 44% και καταλαβαίνεις τη διαφορά στο κόκαλο σου.

    1
  • Κάνει καλά την δουλειά του.
    Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι λόγο θορύβου, ακόμα και στην αθόρυβη λειτουργία κάνει αρκετό θόρυβο.
    Ανεβοκατεβαίνει περίεργα η ένδειξη υγρασία , πάνω κάτω 5 σε χρόνο μικρότερο απο λεπτό.
    Είναι ο πρώτος αφυγραντήρας που αγοράζω. Οπότε δεν έχω προηγούμενη εμπειρία.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (11)

Ερωτήσεις

85 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ρυθμίστε τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας στο χώρο σας, απ’ όπου και αν βρίσκεστε. Απολαύστε ιδανικές συνθήκες και εξοικονομήστε ενέργεια. Κατεβάστε την εφαρμογή INVmate II μέσω Google Play ή App Store δωρεάν και δημιουργήστε το περιβάλλον που εσείς θέλετε, όταν το θέλετε, μέσω της έξυπνης τεχνολογίας Wi-Fi.

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί κατεβάζει την υγρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Χαμηλή Στάθμη Θορύβου

Επιλέξτε τη Silent κατάσταση του ανεμιστήρα από τα 3 επίπεδα λειτουργίας (Silent - Medium - Turbo) και ο αφυγραντήρας θα λειτουργεί στα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Ενδείκνυται για χρήση σε υπνοδωμάτια - ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες- ώστε να απολαμβάνετε ιδανικές συνθήκες ύπνου, καθώς και σε χώρους όπου απαιτείται απόλυτη ησυχία π.χ. χώροι μελέτης.

Έξυπνη Αφύγρανση

Εξοικονομήστε χρήματα και ενέργεια, χάρη στην λειτουργία της έξυπνης αφύγρανσης. Ο αφυγραντήρας επιλέγει αυτόματα τα ιδανικά επίπεδα υγρασίας του χώρου ανάλογα με τη θερμοκρασία δωματίου, εξασφαλίζοντας έτσι χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και άριστες συνθήκες χώρου.

Ιονιστής

Εξασφαλίστε καθαρή και υγιεινή ατμόσφαιρα στο χώρο σας, με τον ενσωματωμένο ιονιστή, που διαθέτουν οι αφυγραντήρες Inventor. Τα ιόντα που απελευθερώνονται, εμπλουτίζουν τον αέρα, κατακρατούν σκόνη, βακτήρια, καπνό τσιγάρου και άλλες δυσάρεστες οσμές, δίνοντάς σας υγιεινή ατμόσφαιρα.

Στέγνωμα Ρούχων

Στεγνώστε τα ρούχα σας αποτελεσματικά και υγιεινά με τη λειτουργία Dryer. Τοποθετήστε την απλώστρα με τα ρούχα σε ένα μικρό δωμάτιο (με κλειστή την πόρτα) και ενεργοποιήστε το πρόγραμμα στεγνώματος ρούχων. Ο αέρας που παράγεται, ενισχύει την αίσθηση φρεσκάδας και εξασφαλίζει στεγνά και ευωδιαστά ρούχα σε σύντομο χρονικό διάστημα, διατηρώντας το δωμάτιο απόλυτα στεγνό.

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ικανότητα Αφύγρανσης
20 lt/ημέρα
Ισχύς
260 W
Επίπεδο Θορύβου
37 dB
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
3 lt
Τεχνολογία Αφύγρανσης
με Συμπιεστή
Κάλυψη Χώρου
-
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Ιονιστής
Ναι
Σύνδεση Αποχέτευσης
Ναι
Χρονοδιακόπτης
Ναι
Αυτόματη Επανεκκίνηση
Όχι
Wi-Fi
Όχι
Στέγνωμα Ρούχων
Ναι
Τηλεχειριστήριο
Όχι

Φίλτρα

Φίλτρο HEPA
Όχι
Φίλτρο Ενεργού Άνθρακα
-

Διαστάσεις

Πλάτος
35 cm
Βάθος
24,5 cm
Ύψος
51 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (69)

  1. 41
  2. 22
  3. 4
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ρύθμιση υγρασίας
  • Μέγεθος δοχείου
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος
  • CHARALAMPOS_MPEKRIS
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δουλεύει συνεχώς η ροή του αέρα σε όλους τους αφυγραντήρες inventor απλά κόβει ο συμπιεστής όταν πιάνει την επιθυμητή υγρασία. Αποτέλεσμα είναι η επιπλέον κατανάλωση ρεύματος που είναι σπατάλη.αν το ήξερα έτσι δεν θα τον αγόραζα

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BOUTRIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευη χρησιμοποιείται 2 μηνες σε χωρο με εσωτερικο τζακουζι με ζεστο νερο, σε τουριστικό καταλυμα. Δουλευει αψογα, μειωνει την υγρασια αμεσως, ειναι εντελως αθορυβη (βρισκεται διπλα απο την κρεβατοκάμαρα).

    Επίσης, μια παλαιότερη χρειάστηκε σερβις (δουλευε 2,5 χρόνια καθημερινά και χωρις παυση). Η αντιπροσωπεια ανταποκρίθηκε άμεσα, εαν και εκτος εγγυησης δεν με χρεωσε μεταφορικά πηγαινε-ελα και η χρεωση επισκευης ηταν πολύ χαμηλή.

    Εταιρεια και συσκευη συστηνονται απεπιφύλακτα.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spirosmpant
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω τον αφυγραντηρα δύο χρόνια, δουλεύει σαν την πρώτη μέρα και δεν έχει πάθει το παραμικρό. Η απόδοση του για το σπίτι μου 65τμ είναι πάρα πολύ καλή. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί ιδιαίτερα αλλά δε μπορείς να κοιμάσαι και να δουλεύει δίπλα σου. Είναι απ τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει πραγματικά

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spiros.nikolaou.94
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει μέτριο θόρυβο αλλά υπέροχη δουλειά. Βοήθησε αρκετά στο πρόβλημα υγρασίας στο χώρο, μιλάμε πέταξα μπόλικο νερό και η θερμοκρασία ανέβηκε περί τους 2 βαθμούς και γλύκανε ο χώρος. Με υγρασία από 60-70% πλέον παίζουμε στο 44% και καταλαβαίνεις τη διαφορά στο κόκαλο σου.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάνει καλά την δουλειά του.
    Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι λόγο θορύβου, ακόμα και στην αθόρυβη λειτουργία κάνει αρκετό θόρυβο.
    Ανεβοκατεβαίνει περίεργα η ένδειξη υγρασία , πάνω κάτω 5 σε χρόνο μικρότερο απο λεπτό.
    Είναι ο πρώτος αφυγραντήρας που αγοράζω. Οπότε δεν έχω προηγούμενη εμπειρία.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stpantazis
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλός είναι, αλλά κάνει πολύ θόρυβο, ακόμα και στην πιο χαμηλή ένταση. Αν σας απασχολεί αυτό δείτε αλλού. Συνολικά είναι οκ, αλλά με αυτά τα λεφτά πίστευα ότι θα πάρω κάτι πιο Mercedes

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chmichael
    3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μείον 2 αστέρια για συντονίζονται τα πλαστικά μέρη και τρίζει ακόμα και στο silent.(όταν φτάσει το νερό στο δοχείο πάνω από τα 1/3) Επίσης δε λέει να κατεβάσει τη υγρασία κάτω από το 50% σε λειτουργεία και με τούρμπο.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δικαιος κριτης
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα Δεκέμβριο του 2018. Το λειτούργησα ελάχιστα γιατί ήταν για δεύτερο σπίτι. Άνοιξη μέχρι φθινόπωρο δε λειτούργησε καν. Αρχές Νοέμβρη 2019 που το χρησιμοποίησα πάλι, πήγα να καθαρίσω το φίλτρο κ διαπίστωσα ότι τα μεταλλικά φύλλα ήταν εντελως τσαλακωμένα κ φραγμένα στο στάξιμο των σταγόνων. Επικοινωνησα με την εταιρία κ άκουσα ότι αργά το διαπίστωσα, ότι είναι λειτουργικός κτλ. αλλά θα με καλύψουν. Τον έστειλα Αθήνα και μου είπαν θα στείλουν ένα παρόμοιο μηχάνημα από το σέρβις. Ηρθε δραμα αφού το πήγαν μια βόλτα από Σέρρες. Ήταν σε καλύτερη κατάσταση με ελάχιστα τσαλακωμένα φύλλα. Σε σχέση με το άλλο, έχει εντελώς διαφορετικά ποσοστά υγρασίας και με επαγγελματικό υγρόμετρο το επιβεβαίωσα.
    Δείχνει δέκα μονάδες κάτω την υγρασία από το προηγούμενο, που απλά κάτω από 50% δε μπορούσε να πάει σε δωμάτιο με καλοριφέρ.
    Πλέον λειτουργεί σωστά, δείχνει σωστά ποσοστά και στάζουν κανονικά οι σταγόνες.
    Ιδιαίτερες ευχαριστίες . Εξαιρετικός.
    Σαν μηχάνημα είναι πολύ δυνατό, 5 αστέρια.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πήρα τον αφυγραντήρα πριν ένα μήνα περίπου. Έχει ρίξει την υγρασία σε όλο το σπίτι 75 τμ περίπου. Το πρόβλημα είναι ο θόρυβος. Συντονίζονται τα πλαστικά μέρη και τρίζει πάρα πολύ ενοχλητικά. Μόλις το κουνήσω ή το κρατήσω με τα χέρια, σταματάει για κάποια δευτερόλεπτα και ξαναρχίζει να τρίζει ακόμα και στην πιο χαμηλή σκάλα. Πριν λίγες μέρες είδα σε σπίτι φίλων αφυγραντήρα πολύ φθηνότερο και δεν ακουγόταν τίποτα σχεδόν, μόνο ο αέρας που έβγαινε.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maroykaki
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλη δουλεια απορω που ηταν ολο αυτο το νερο? Εχει αρκετο βαρος γιατι εχω σπιτι σε δυο επιπεδα με σκαλια και θελω να το μεταφερω.αθορυβο δεν ειναι σε καμια περιπτωση. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ο ιονιστής τέρμα οι μυρωδιές όταν τηγανίζεις ή βράζεις κουνουπίδια μπρόκολα κλπ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spanaks
    4
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφενώς ο αυγραντήρας δουλεύει σωστά, αφαιτέρου έχει ορισμένα θέματα που δεν θα ικανοποιήσουν.
    Αθόρυβος δεν είναι, χωρίς να είναι απαγορευτική η χρήση του σε ένα τυπικό χώρο σπιτιού (όχι πάντως στο υπνοδωμάτιο το βράδυ). Πάντως πιο ήσυχος από τον Meaco 20L που είχα παλιότερα.

    Η λειτουργία smart ακούγεται ενδιαφέρουσα (υποτίθεται ότι κάνει αφύγρανση σε επίπεδο 45-55% με βάση τη θερμοκρασία του χώρου), αλλά χωρίς να αναφέρεται το ποια επίπεδα υγρασίας αντιστοιχούν σε ποιες θερμοκρασίες, δεν μπορεί να ελεχθεί. Στην περίπτωσή΄μου απλά δουλεύει συνέχεια (θερμοκρασία χώρου ~22°).

    Στη χειροκίνητη ρύθμιση, δουλεύει με το γνωστό πρόβλημα των συχνών επανεκκινήσεων του συμπιεστή.

    Πολύ χρήσιμος ο χρονοδιακόπτης.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos_Ver
    3
    3 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το wifi ειναι προβληματικο και το ξερουν..δουλεψε 8 μερες και τωρα δειχνει οτι η συσκευη ειναι εκτος συνδεσης. Δοκιμασα 3 φορες ακομα..οταν κλεινει η εφσρμογη και ξαναανοιγει το ιδιο προβλημα!Θα ζητησω νεα συσκευη γιατι την εχω σε νησι και μενω Αθηνα..για το wifi την επελεξα..

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lex mokou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε μεγάλο χώρο κατέβασε την υγρασία από το 78 στο 55 σε 2.5 ώρες στη μεσαία κλίμακα. Δεν είναι τόσο αθόρυβο, ειδικά στο turbo, αλλά δεν είναι και κάτι τραγικό.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yaneir_morcat__PetsoGorilo_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρίτη μέρα λειτουργίας και όλα πάνε καλά προσπαθώ να βρω το κατάλληλο σημείο στο σπίτι για να έχω καλή απόδοση παντού. Στην χαμηλή σκάλα κάνει λίγο θόρυβο από συντονισμό αν το κούνησω σταματάει. Παρατήρησα ότι η θερμοκρασία που βγαίνει από τον αφυγραντηρα είναι στους 32 βαθμούς περίπου και αυτό βοηθάει στην όλη διαδικασία θέρμανσης του σπιτιού. Θα επανέλθω μετά από μεγαλύτερη χρήση!!!

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasios13
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό και αξιόλογο μηχάνημα έως τώρα ... κάνει αυτό που πρέπει χωρίς πολλά πολλά ... μένει να δούμε αν θα έχει αντοχή στο χρόνο

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annie_G
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο μηχανημα αξιζει τα χρηματα του 200 ευρω το πηραμε. Ο θορυβος του στην χαμηλη σκαλα οφειλεται σε συντονισμο αν τον κουνησω λιγο κ πατησει καλυτερα σε ισιο πατωμα σταματαει. Δεν ειναι ενοχλητικος παντως.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Emmanouil_Tevekelis
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αψογος, βαζω ενα αστερι λιγοτερο γιατι καποιες φορες κανει ενα θορυβο συντονισμου στα πλαστικα του. Τον κουναω λιγο και σταματαει.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bs9307
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με λίγα λόγια ο αφυγραντηρας είναι εξαιρετικός.Τον χρησιμοποιώ σε σπίτι κοντά σε λιμάνι με επίπεδα υγρασίας 75% και μου κρατάει την υγρασία στο 45 % μαζί με τη λειτουργία του ιονιστή.Value for money η συγκεκριμένη αγορά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elenaa87
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα εδω και μια εβδομάδα περιπου. το σπιτι ειναι 40τ.μ. σε νησι και σε αποσταση 30 μετρων απο την θαλασσα. η υγρασια αγγιζει το 88%. τον εβαλα σε λειτουργια και σε 4 μερες εκανε τρομερη δουλεια. δεν ξερω ποσα λιτρα νερο εχω πεταξει μεσα σε μια βδομαδα. εχει λειτουργια για στεγνωμα ρουχων πρεπει να ειναι σε κλειστο δωματιο και για αρκετη ωρα αλλα δουλεια κανει. και ολα αυτα με την προυποθεση πως δεν εχεις αναμμενη θερμανση. εαν αναψεις ολα γινονται πιο γρηγορα. τον αφησα μια νυχτα αναμμενο στο silent και ηταν λες και ειχαμε θερμανση το πρωι που ξυπνησαμε μονο και μονο επειδη δεν υπηρχε η υγρασια στο σπιτι και φυσικα ο καδος γεματος με νερο!! ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη με την αποδοση του. τα αξιζει τα λεφτα του! οσο για την αθορυβη λειτουργία ειναι υποφερτος ο ηχος...κοιμασαι ανετα! Για την καταναλωση ρευματος δεν γνωριζω ακομα!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagdesign
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή απόδοση για την τιμή του.
    Το μόνο μειονέκτημα είναι ο θόρυβος στη λειτουργία "Turbo".
    Βοηθάει πολύ την διατήρηση της θερμοκρασίας σε θερμαινόμενο χώρο αν έχει λιγότερη υγρασία με τη βοήθειά του. Σας παρέχει οικονομία και δεν καταναλώνει πολύ ρεύμα, πράγμα θετικό ώστε να επενδύσετε στη θέρμανση την κατανάλωση που θα κάνατε με έναν όχι τόσο οικονομικό.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnyveroia1990
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχοντας βγαλει το φθινοπωρο και τον μισο χειμωνα ως τωρα εχω να πω πως ο αφυγραντηρας κανει τη δουλεια του και με το παραπανω!!! Στο σπιτι αντιμετωπιζα προβληματα με την υγρασια περσυ γι αυτο και τον αγορασα φετος. Κατεβαζει γρηγορα την υγρασια στον χωρο και το καταλαβαινεις αισθητα. Απο θορυβο αν και δεν εχω εμπειρια απο αλλους αφυγραντηρες θα ελεγα οτι δεν με ενοχλει προσωπικα. Στο silence δεν ακουγεται ιδιαιτερα. Χρησιμοποιω αρκετα και το dryer mode που εχει το μοντελο για στεγνωμα ρουχων και εχω να πω οτι αν και χειμωνας την κανει επισης τη δουλεια του και τα στεγνωνει! Θελει καποιες ωριτσες λειτουργιες αλλα στεγνωνουν. Ως τωρα θα ελεγα πως ειμαι πολυ ικανοποιημενος το συστηνω

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ghost__Roinn
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγοράστηκε για σπίτι 55m2 χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα υγρασίας. Από το 60% το έριξε και το κράτησε άνετα στο 50%. Στέγνωμα ρούχων και σκάλα medium έχει καλή απόδοση.
    Στη λειτουργία smart (κρατάει αυτόματα την υγρασία μεταξύ 45%-55%) και στη σκάλα silent δεν σβήνει ποτέ, άρα η πιο χρήσιμη λειτουργία λόγω έξυπνης διαχείρισης ενέργειας και άρα εξοικονόμησης χρημάτων είναι άχρηστη.
    Κάποιες φορές συντονίζει το δοχείο του και ακούγεται πιο έντονα, σε γενικές γραμμές όμως είναι νορμάλ ο ήχος του.
    Επίσης το υγρόμετρο που έχει μεταβάλλει τις ενδείξεις του πολύ απότομα ανάλογα με τη σκάλα του ανεμιστήρα.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Paris_Paraskevas
    3
    6 στους 20 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το Wifi είναι πρακτικά άχρηστο γιατί η εφαρμογή είναι παρατημένη και παλιά και δεν δουλεύει με καινούρια κινητά με android 5 και πάνω , δεν έχει και δεν παίρνει φίλτρο hepa που έχουν άλλα ανταγωνιστικα μηχανήματα που πρακτικά σημαίνει οτι δεν καθαρίζει την ατμοσφαίρα απο σκόνη , εαν δεν πατάει καλά εκεί που το βάζεις συντονίζεται και τρίζει και ακούγεται άσχημα , επίσης το να μην έχει χερούλι το κάνει μη πρακτικό στην μετακινηση , ειναι αρκετα ενεργοβορο σε ολες τις ρυθμισεις που εχει γιατι σταματαει και ξεκινάει πολύ συχνά σε σχέση με άλλα ίδιου τύπου , η μέτρηση της υγρασίας που έχει δεν έχει μεγάλη απόκλιση γενικά είναι ένα μέτριο μηχάνημα παρατημένο από την εταιρία που το κατασκευάζει και δεν έχει καμιά υποστήριξη το λογισμικό του.

    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostisaries
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική επιλογή.Κατεβαζει την υγρασία αισθητά και κάνει τρομερή δουλειά στην θέρμανση του σπιτιού καθώς ζεσταίνεται πολύ ευκολότερα.Απο άποψή θορύβου ειμαι αρκετά ικανοποιημένος καθώς κάνει θόρυβο όσο έναν ανεμιστήρα και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται
    ενοχλητικός.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas8013
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλησπέρα σας
    Ο αφυγραντήρας αυτός είναι πολύ αποδοτικός. Στην λειτουργία silent δεν κάνει καθόλου θόρυβο. Η διαφορά στο χώρο 2η μέρα τώρα είναι τεράστια. Χωρίς θέρμασνη ανέβηκε 3 βαθμούς η θερμοκρασία. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!!

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalentman
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλός αφυγραντηρας τον αγόρασα την εβδομάδα του Black Friday σε πολύ καλή τιμή.
    Τα τ.μ. του σπιτιού είναι περίπου στα 55, παρά από τις πρώτες ημέρες που λειτουργούμε όλες τις ταχύτητες πλέον πάνω από το medium δεν τον λειτουργούμε.
    Με ρύθμιση της υγρασίας μόνιμα στο 50 είμαστε πιο ξεγνιαστοι. Ανάβει το βράδυ μόλις ξαπλώνουμε και κλείνει το πρωί, ξυπνάς με άλλη αίσθηση πιο καθιστός αέρας λόγο του ιονισμού και πιο ζέστη ατμόσφαιρα σε σπίτι που δεν έχει καλοριφέρ.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Αθόρυβος
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fanrider65
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον δουλεύω λίγες μέρες τώρα δείχνει ποιοτικός και δεν τρίζει , ο θόρυβος είναι υποφερτός στη μεσαία σκάλα και κάπως ενοχλητικός στο τούρμπο άλλα σχεδόν αθόρυβος στο silent που κοιμασε και στο δωμάτιο είναι σαν ανεμιστήρας . Από απόδοση όλα καλά κάνει τη δουλειά του ρίχνει την υγρασία (θέλει όμως να τον μετακινείς στα δωμάτια) μαζεύει μπόλικο νερό , βγάζει χλιαρό αέρα και ανεβάζει και 1-2 βαθμούς το χώρο που βρίσκετε. Η αίσθηση του χώρου έχει πραγματικά διάφορα ,όμως θα πρέπει να τον δουλεύεις αρκετά διότι άμα τον κλείσεις για κάποιες ώρες η τιμές υγρασίας επανέρχονται αυτό δεν είναι πρόβλημα του μηχανήματος φυσικά . Τέλος έβαλα τέσσερα αστέρια για το λόγο πως θα ήθελα να υπάρχει στον προγραμματισμό και μια ρύθμιση για το πότε να ανοίγει και να κλείνει με μιας , και όχι μόνο πότε θα ανοίξει η αλλιώς πότε θα κλείσει . Ικανοποιημένος γενικά.

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geo_psimos
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον εβαλα στο σπιτι μου και μεσα σε μερικες ωρες ενιωθες οτι το σπιτι ειναι πιο ζεστο και εξαφανιστηκε υγρασια.
    Ειχα 82% υγρασια στο σπιτι και τον εβαλα το πρωι και το απογευμα ειχε παει στο 55 %..πραγματικα αρκετα καλο το μηχανημα. Αξιζει τα λεφτα του εγω τον αγορασα 195 ευρω και θεωρω οτι ηταν πολυ καλη τιμη.
    Καλο το δοχειο για το νερο,ροδακια για ευκολη μετακινηση,κανει λιγο θορυβο αλλα εμενα προσωπικα δεν με πειραζει..δεν εχω δοκιμασει το στεγνωμα για ρουχα....Ενα ειναι σιγουρο οτι ανεβηκε η θερμοκρασια ενα με δυο βαθμους μονο με την χρηση του.
    Δεν τριζει το μηχανημα βεβαια αυτα ειναι απο 2 μερες που τον εχω...αν αλλαξει κατι θα ενημερωσω ξανα.
    Θετικο ειναι τα 5 χρονια εγγυηση....

    • Ρύθμιση υγρασίας
    • Μέγεθος δοχείου
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δουλεύει συνεχώς η ροή του αέρα σε όλους τους αφυγραντήρες inventor απλά κόβει ο συμπιεστής όταν πιάνει την επιθυμητή υγρασία. Αποτέλεσμα είναι η επιπλέον κατανάλωση ρεύματος που είναι σπατάλη.αν το ήξερα έτσι δεν θα τον αγόραζα

    0
  • Η συσκευη χρησιμοποιείται 2 μηνες σε χωρο με εσωτερικο τζακουζι με ζεστο νερο, σε τουριστικό καταλυμα. Δουλευει αψογα, μειωνει την υγρασια αμεσως, ειναι εντελως αθορυβη (βρισκεται διπλα απο την κρεβατοκάμαρα).

    Επίσης, μια παλαιότερη χρειάστηκε σερβις (δουλευε 2,5 χρόνια καθημερινά και χωρις παυση). Η αντιπροσωπεια ανταποκρίθηκε άμεσα, εαν και εκτος εγγυησης δεν με χρεωσε μεταφορικά πηγαινε-ελα και η χρεωση επισκευης ηταν πολύ χαμηλή.

    Εταιρεια και συσκευη συστηνονται απεπιφύλακτα.

    1
  • Έχω τον αφυγραντηρα δύο χρόνια, δουλεύει σαν την πρώτη μέρα και δεν έχει πάθει το παραμικρό. Η απόδοση του για το σπίτι μου 65τμ είναι πάρα πολύ καλή. Ο θόρυβος δεν ενοχλεί ιδιαίτερα αλλά δε μπορείς να κοιμάσαι και να δουλεύει δίπλα σου. Είναι απ τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει πραγματικά

    1
  • Κάνει μέτριο θόρυβο αλλά υπέροχη δουλειά. Βοήθησε αρκετά στο πρόβλημα υγρασίας στο χώρο, μιλάμε πέταξα μπόλικο νερό και η θερμοκρασία ανέβηκε περί τους 2 βαθμούς και γλύκανε ο χώρος. Με υγρασία από 60-70% πλέον παίζουμε στο 44% και καταλαβαίνεις τη διαφορά στο κόκαλο σου.

    1
  • Κάνει καλά την δουλειά του.
    Ο μόνος λόγος που βάζω 4 αστέρια είναι λόγο θορύβου, ακόμα και στην αθόρυβη λειτουργία κάνει αρκετό θόρυβο.
    Ανεβοκατεβαίνει περίεργα η ένδειξη υγρασία , πάνω κάτω 5 σε χρόνο μικρότερο απο λεπτό.
    Είναι ο πρώτος αφυγραντήρας που αγοράζω. Οπότε δεν έχω προηγούμενη εμπειρία.

    0
  • Δες τα όλα