Κουτιά Υπολογιστών

CoolerMaster Masterbox Lite 3.1 Gaming Midi Tower Κουτί Υπολογιστή με Πλαϊνό Παράθυρο Μαύρο

Το Masterbox Lite 3.1 της CoolerMaster είναι ένα Midi Tower, κατάλληλο για τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις και ιδανικό για gamers. Διαθέτει παράθυρο στο πλάι ώστε να είναι ορατό το εσωτερικό του χωρίς άνοιγμα του κουτιού. Δες όλη την περιγραφή

  • Συμβατές Μητρικές: Mini ATX, Micro ATX
  • Συνδεσιμότητα: Audio, Microphone, USB 2.0, USB 3.0
  • Πρόσθετα: Πλαϊνό Παράθυρο
  • Θέση Ψυγείου : Μπροστά, Πίσω
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Masterbox Lite 3.1 της CoolerMaster είναι ένα Midi Tower, κατάλληλο για τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις και ιδανικό για gamers. Διαθέτει παράθυρο στο πλάι ώστε να είναι ορατό το εσωτερικό του χωρίς άνοιγμα του κουτιού.

  • Συμβατές Μητρικές: Mini ATX, Micro ATX
  • Συνδεσιμότητα: Audio, Microphone, USB 2.0, USB 3.0
  • Πρόσθετα: Πλαϊνό Παράθυρο
  • Θέση Ψυγείου : Μπροστά, Πίσω

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Μέγεθος
Midi Tower
Συμβατές Μητρικές
Mini ATX, Micro ATX

Διαστάσεις

Ύψος
381 mm
Πλάτος
208 mm
Βάθος
456 mm

Εσωτερικοί Χώροι

Μέγιστο Μήκος Κάρτας Γραφικών
380 mm
Μέγιστο Ύψος Ψύκτρας Επεξεργαστή
158 mm

Θέσεις Συσκευών

Εσωτερικές Θύρες 3.5''
2
Εσωτερικές Θύρες 2.5''
1

Θέσεις Ανεμιστήρων

Μπροστινές Θέσεις
2
Πίσω Θέσεις
1

Υποστήριξη Υδρόψυξης

Θέση Ψυγείου
Μπροστά, Πίσω

Δυνατότητες

Συνδεσιμότητα
Audio, Microphone, USB 2.0, USB 3.0
Πρόσθετα
Πλαϊνό Παράθυρο
Gaming
Ναι
Airflow
-
Home & Office
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (45)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 11
  3. 9
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Χώρος
  • Αθόρυβο
  • Φιλτράρισμα σκόνης
  • Air flow
  • Cable management
  • Το κουτί το αγόρασα όταν το είχε σε προσφορά και βιαζόμουν να τελειώσω τον πύργο μου. Αποδείχτηκε πάρα πάρα πολύ καλό και υποτιμημένο. Μπροστά έχει άπλετο χώρο να βάλεις ότι θες και αν έχεις καλό τροφοδοτικό και κάνεις καλη διαχείρηση καλωδίων θα έχεις φοβερό αποτέλεσμα. Το ανεμιστηράκι πολύ καλό και γενικά ένα πακέτο που ικανοποίησε κάθε μου ανάγκη

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piliadis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως αναφέρουν καιι τα αστέρια το κουτί αυτό ειναι μέτριο προσ καλό. Απο cable management μην περιμένετε πολλά είναι μικρό κουτάκι το καημένο που να τα κρύψει... είναι για μικρούς χώρους/γραφεία και εγώ για αυτό το διάλεξα διότι σε στο γραφείου μου που είναι σχετικά μικρό ήθελα αρκετό leg room και σε αυτό δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τώρα όσο αναφορά το air flow και γενικότερα τις θερμοκρασίες, δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Αγώρασα κάποια led lights για το εσωτερικό του κουτιού κάπου τον Δεκέμβρη και παρατήρησα μια σταδιακή αύξηση στην θερμοκρασία με τον καιρό.(μέσα σε παιχνίδι απο 60-70 είχε φτάσει 80-85). Τέσπα για να κάνω σύντομη την αξιολόγηση η κάρτα γραφικών έφτασε 90 βαθμούς και μύριζε το σπίτι καμμένο. Έβγαλα τα φωτάκια γιατί καταάλαβα κατευθείαν ότι αυτά είχαν θέμα και δεν είναι για τέτοιο κουτί. Τώρα το καλοκαίρι έχει μια τρελή αύξηση πάλι στις θερμοκρασίες όχι μόνο κάρτας γραφικών αλλά όλων των κομματιών μέσα (χωρίς αναμμένο κλιματισμό).

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χώρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι περιμένεις από ένα κουτί 45 ευρώ τέτοιας κατηγορίας μεγέθους.. cable management δύσκολο αλλά ικανοποιητικό,air flow για μεσαίας κατηγορίας built ικανοποιητικό προς το καλό,σε εμφάνιση είναι ωραίο έχει και το plexiglass στην μια πλευρά μετά από 1 χρόνο καθαρισμού δεν έχει εμφανίσει γρατζουνιές πολύ θετικό!
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στρεβλωθηκαν τα φίλτρα του (από δικιά μου ευθύνη καθαρά) ύστερα από πλύσιμο τους όπως προβλέπεται όμως εκει που τα άφησα να στεγνώσουν σε σημεία που τα έπιανε λίγο ήλιος στρεβλωθηκαν όμως με μια πατέντα ξαναηρθαν σε ικανοποιητικό βαθμό.. ανταλλακτικά που ρώτησα Ελλάδα δεν υπήρχαν εξωτερικό μόνο και παραγγελία..

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viatorem
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν...το κουτί είναι μια χαρά το μόνο αρνητικό είναι ότι εγώ προσωπικά ζοριστικα με τα καλώδια από το καπάκι στα δεξιά του κουτιού διότι δεν έκλεινε ( τα καλώδια είχαν ένα πάχος) αλλά το καπάκι του δεν είχα τόσο μεγάλο χώρο για να κλείσει αλλά τα καταφέραμε μετά από πολλές προσπάθειες να το τοποθετήσουμε. Επίσης το φίλτρο είναι αρκετά καλό μάζεψε όλη την σκόνη που υπήρχε και για να το βγάλεις και να το καθαρίσεις είναι επίσης πολύ εύκολο έχω ικανοποιηθεί από αυτό. Γενικώς όλα καλά αλλά εκείνο που με κάνει να μην του δίνω τα 5 αστέρια είναι ο όγκος στο καπάκι δεξιά θα προτιμούσα μεγαλύτερο πάχος καλυτερο αερισμο γιατι τα καλοκαιρια δεν βοηθαει καθολου . Αυτά!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Αθόρυβο
    • Cable management
    • Χώρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasvardakis@outlook.com
    1
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ πως η εταιρία έβγαλε στην κυκλοφορία αυτό το κουτί
    Ποιοτικά καλό όμορφο
    Αλλά......
    AirFlow δεν υπάρχει για κανένα λόγο
    Για καποιον που θελει να φιλοξενησει σοβαρο hardware απλα να κοιταξει αλλου
    Ακουμπούσα το πλαϊνό τζαμί και έκαιγε
    3 ανεμιστήρες μπροστά για το τίποτα
    Πάνω είναι κλειστό δεν παίρνει ανεμιστήρα
    Η GPU στην κυριολεξία ψηνόταν
    Σε παιχνίδι ακατεβατα 86 βαθμούς
    Επεξεργαστής αν και με υδροψυξη 70 -73 διοτι μεσα στο κουτι κυκλοφορει μονο ζεστος αερας

    Άλλαξα κουτί και επιτέλους βλέπω σωστές θερμοκρασίες
    Μην το παρεται
    Δεν αξίζει
    Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι άλλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostantinos Moutsopoulos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος αυτό του κουτιού εδώ και έναν χρόνο και έχω να αναφέρω το μεγάλο πρόβλημα με το airflow στο μπροστά μέρος του κουτιού, Το θέμα είναι πως και να βάλεις ανεμιστήρες μπροστά που έχει θέση για δύο λόγο του πλαστικού μπροστά χάνει. Δείτε και ένα βίντεο εδώ για να καταλάβετε. (Δεν είναι δικό μου το βίντεο) https://youtu.be/gVcTjesJtPU

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michael Koulis
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο την πρωτη μερα που αγορασα το συγκεκριμενο κουτι μου εβγαλε ενα μεγαλο ελατωμα ,
    οι βιδες που βιδωνουν το πλαινο πλαστικο τζαμι ας το πουμε μου βγηκαν ελατωματικες και αναγκαστικα να χρησιμοποιησω βιδες που βιδωνουν στον τοιχο ,
    Μετα απο καιρο μου ενφανισε και δευτερο προβλημα , η βιδα που βιδωνει στο παξιμαδι που ειναι για την καρτα γραφικων χαλασε και δν μπορω να σφιξω την βιδα τερμα

    τι να πω καλο κουτι για τα λεφτα του αλλα δεν περιμενα απο την coolermaster να βγαλει τετοιο ελατωμα
    Εσεις αποφασιζετε τι θα αγορασετε

    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.vasilopoulos.56
    3
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ξεκάθαρα ότι πληρώνεις παίρνεις μην περιμένετε τρελά πράματα άλλα είναι οκ τίμιο για τα 45 ευρό (τόσο το πείρα εγώ) !

    • Χώρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Air flow
    • Θορυβώδες
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akisgenidounias
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εγώ αυτα που έχω να πω ειναι:
    χωράει μόνο μια κάρτα γραφικών
    πάρτε semi modular ή full modular τροφοδοτικό αλλιώς δε θα μπορείτε να κάνετε ένα ικανοποιητικό cable management.
    είναι πανεμορφο
    επίσης θα χρειαστείτε 2 μπροστινά fans για καλό air flow

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χαρης Μ.
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κοιτάξτε για budget build είναι ότι καλύτερο...Το πλαϊνό παράθυρο είναι ένα χαρακτηριστικό που γενικά βελτιώνει την όλη αίσθηση του κουτιού...Μπορώ να πω όμως ότι το cable management Ήταν λιγουλακι ζόρι(Όχι τρελά δύσκολο από ήθελε υπομονη) Και το μπροστινό μέρος δεν έχει πολύ airflow θα πρότεινα να πάρετε και 2 fans για το μπροστινό μέρος. Αλλά εκτός από αυτά είναι ότι vfm χωρίς καμία αμφιβολια

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kassotismanos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν τα προβλήματα που έχει το κουτί είναι δυο!
    Το ένα είναι το cable Managment που αν είσαι υπομονετικός και ψύχραιμος θα καταφέρεις να περάσεις τα καλώδια και να τα "Κρύψεις".Όμως θα σε παιδέψει αρκετά.
    Το άλλο πρόβλημα είναι ότι από τη πλευρά που υπάρχει το ακρυλικό διάφανο μέρος η κατασκευή είναι πολύ μέτρια και περνάει εύκολα η σκόνη μέσα γιατί αφού βιδώσεις τις βίδες αφήνει πολλά κενά πλευρικά...!
    Επιστρέφω 1,5 χρόνο μετά.Μην το πάρετε...Δεν έχει καλό εξαερισμό....ανεβάζει θερμοκρασίες εύκολα γιατι δεν έχεις και χώρο να βάλεις παραπάνω ανεμιστήρακια....Καλυτερα να πάρετε κάτι μεγαλύτερο, θα γλυτωσετε απο ταλαιπωρία και ίσως και ζημιές....

    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rodos4444
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κουτακι ειναι πενα
    Ειναι ομορφο και κραταει μακρυα στην σκονη
    Το θεμα ειναι στο cable managment ειναι μετριο με λιγο χωρο
    Επισης εχει μια θεση για ssd
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο για την εμφάνιση του!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makissoulakis
    3
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θα του βάλω 3 διότι απλά είναι ένα όμορφο κουτί για micro atx mobo... εγώ προσωπικά πάλεψα για το cable managment και γεμίζει συνεχώς σκόνη

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwtoy
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ομορφο κουτι με πανεμορφο σχεδιασμο και δυνατοτητα αλλαγης πλαστικων...το μονο αρνητικο ειναι το cable management των καλωδιων!!!

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ενα απο τα καλυτερα κουτια σε αυτα τα λεφτα, εχει πανεμορφο design, το μπροστινο μερος ειναι ημιδιαφανο και εχει παραθυρο στο πλαι το οποιο ειναι ακρυλικο. Μπροστα μπορει να παρει διπλο ψυγειο υδροψυξης, το τροφοδοτικο εχει αποσπωμενο φιλτρο, ερχεται με εναν ανεμιστηρα προεγκατεστημενο στο πισω μερος και 2 εξτρα χρωματα για τις πλαστικες γριλες που εχει μπροστα και μπορειτε να τις αλλαξετε. Στα αρνητικα ειναι το cable management το οποιο ειναι λιγο δυσκολο

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dalainos
    5
    24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κουτι ειναι πανεμορφο και αρκετα "μαζεμενο"!!!Βλεπεις τα παντα μεσα στο pc σου γι'αυτο και χρειαζεται προσεκτικη τοποθετηση των καλωδιων γιατι ειναι ολα εμφανη.Με ζορισε λιγο το cable management γιατι ηθελα να κρυψω καλα τα καλωδια και στριμωχτηκα αρκετα πισω....Το αποτελεσμα ομως ανταμειψε τον κοπο μου.Το μονο που δεν καταφερα να κανω(τουλαχιστον σε βαθμο που να με ικανοποιει το αποτελεσμα) ηταν να βαλω μια λεντοταινια περιμετρικα...στο πισω μερος και κατω δεν χωραει με τιποτα.Γι'αυτο και αρκεστηκα σε τρια φανακια με λευκο λεντ.Το συστηνω ανεπιφυλακτα!
    Update 30/12/17
    Για οποιον τυχον ενδιαφερεται:Επειδη πεισμωσα καταφερα και εβαλα την λεντοταινια και εκατσε αψογα.Εγινε ακομα πιο ομορφο τωρα που φωτιζεται το εσωτερικο του!
    Επισης προ ημερων ανακαλυψα οτι υπαρχει και εκδοση του κουτιου με tempered glass αντι plexiglass...Κριμα που το πηρα πριν το ανακαλυψω...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andrew_Lygouras
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο κουτί, ίσως το καλύτερο στο budget του. Το μόνο σχετικά δύσκολο πράγμα είναι το cable managment, αν και εξαρτάται αν το τροφοδοτικό είναι full wired ή modular. Στην δικιά μου περίπτωση, είχα full wired, παρόλα αυτά κατάφερα να τα δέσω όλα στο πίσω μέρος του case, ο οποίος δεν είναι και πολύ μεγάλος. Το psu που χρησιμοποίησα είναι το aerocool k-cas 600w 80+bronze.

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • opc.george
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματα του απλά άψογο, ποιοτική κατασκευή, όμορφο στην όψη και λειτουργικότατο. Για ένα budget σύστημα θεωρώ πως είναι η καλύτερη επιλογή.
    Αξίζει σίγουρα τα χρήματα του και είναι και coolerMaster....

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolf.mors
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο για τα χρήματά του και πανέμορφο... Μια καλή λύση για να ξεκινήσει ένα build και να ρίξεις περισσότερα χρήματα στα υπόλοιπα parts αλλά να το έχεις και στο γραφείο σου και να το χαζεύεις...

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλητερο και ναι του αξίζει τα χρήματα

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    0/10 airflow
    Με το panel μπροστά παίζοντας π.χ gtaV / pubg για 30 λπτ το κουτί κυριολεκτικά αρχίζει και καίει !

    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για λύση σε mid tower build. So simple

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλυτερα επειδη ειναι ευρηχωρο

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money. Ειναι ωραιο εξωτερικα , αν δεν θελετε να δωσετε πολλα λεφτα παρτε το

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    10/10 τέλειο κουτί, απλά αγοράστε το

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έργο τέχνης από ομορφιά όσοι το είδαν το χαζεβαν ώρες

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    • Cable management
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
  • Το κουτί το αγόρασα όταν το είχε σε προσφορά και βιαζόμουν να τελειώσω τον πύργο μου. Αποδείχτηκε πάρα πάρα πολύ καλό και υποτιμημένο. Μπροστά έχει άπλετο χώρο να βάλεις ότι θες και αν έχεις καλό τροφοδοτικό και κάνεις καλη διαχείρηση καλωδίων θα έχεις φοβερό αποτέλεσμα. Το ανεμιστηράκι πολύ καλό και γενικά ένα πακέτο που ικανοποίησε κάθε μου ανάγκη

    0
  • Όπως αναφέρουν καιι τα αστέρια το κουτί αυτό ειναι μέτριο προσ καλό. Απο cable management μην περιμένετε πολλά είναι μικρό κουτάκι το καημένο που να τα κρύψει... είναι για μικρούς χώρους/γραφεία και εγώ για αυτό το διάλεξα διότι σε στο γραφείου μου που είναι σχετικά μικρό ήθελα αρκετό leg room και σε αυτό δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τώρα όσο αναφορά το air flow και γενικότερα τις θερμοκρασίες, δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Αγώρασα κάποια led lights για το εσωτερικό του κουτιού κάπου τον Δεκέμβρη και παρατήρησα μια σταδιακή αύξηση στην θερμοκρασία με τον καιρό.(μέσα σε παιχνίδι απο 60-70 είχε φτάσει 80-85). Τέσπα για να κάνω σύντομη την αξιολόγηση η κάρτα γραφικών έφτασε 90 βαθμούς και μύριζε το σπίτι καμμένο. Έβγαλα τα φωτάκια γιατί καταάλαβα κατευθείαν ότι αυτά είχαν θέμα και δεν είναι για τέτοιο κουτί. Τώρα το καλοκαίρι έχει μια τρελή αύξηση πάλι στις θερμοκρασίες όχι μόνο κάρτας γραφικών αλλά όλων των κομματιών μέσα (χωρίς αναμμένο κλιματισμό).

    1
  • Ότι περιμένεις από ένα κουτί 45 ευρώ τέτοιας κατηγορίας μεγέθους.. cable management δύσκολο αλλά ικανοποιητικό,air flow για μεσαίας κατηγορίας built ικανοποιητικό προς το καλό,σε εμφάνιση είναι ωραίο έχει και το plexiglass στην μια πλευρά μετά από 1 χρόνο καθαρισμού δεν έχει εμφανίσει γρατζουνιές πολύ θετικό!
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στρεβλωθηκαν τα φίλτρα του (από δικιά μου ευθύνη καθαρά) ύστερα από πλύσιμο τους όπως προβλέπεται όμως εκει που τα άφησα να στεγνώσουν σε σημεία που τα έπιανε λίγο ήλιος στρεβλωθηκαν όμως με μια πατέντα ξαναηρθαν σε ικανοποιητικό βαθμό.. ανταλλακτικά που ρώτησα Ελλάδα δεν υπήρχαν εξωτερικό μόνο και παραγγελία..

    0
  • λοιπόν...το κουτί είναι μια χαρά το μόνο αρνητικό είναι ότι εγώ προσωπικά ζοριστικα με τα καλώδια από το καπάκι στα δεξιά του κουτιού διότι δεν έκλεινε ( τα καλώδια είχαν ένα πάχος) αλλά το καπάκι του δεν είχα τόσο μεγάλο χώρο για να κλείσει αλλά τα καταφέραμε μετά από πολλές προσπάθειες να το τοποθετήσουμε. Επίσης το φίλτρο είναι αρκετά καλό μάζεψε όλη την σκόνη που υπήρχε και για να το βγάλεις και να το καθαρίσεις είναι επίσης πολύ εύκολο έχω ικανοποιηθεί από αυτό. Γενικώς όλα καλά αλλά εκείνο που με κάνει να μην του δίνω τα 5 αστέρια είναι ο όγκος στο καπάκι δεξιά θα προτιμούσα μεγαλύτερο πάχος καλυτερο αερισμο γιατι τα καλοκαιρια δεν βοηθαει καθολου . Αυτά!

    1
  • Απορώ πως η εταιρία έβγαλε στην κυκλοφορία αυτό το κουτί
    Ποιοτικά καλό όμορφο
    Αλλά......
    AirFlow δεν υπάρχει για κανένα λόγο
    Για καποιον που θελει να φιλοξενησει σοβαρο hardware απλα να κοιταξει αλλου
    Ακουμπούσα το πλαϊνό τζαμί και έκαιγε
    3 ανεμιστήρες μπροστά για το τίποτα
    Πάνω είναι κλειστό δεν παίρνει ανεμιστήρα
    Η GPU στην κυριολεξία ψηνόταν
    Σε παιχνίδι ακατεβατα 86 βαθμούς
    Επεξεργαστής αν και με υδροψυξη 70 -73 διοτι μεσα στο κουτι κυκλοφορει μονο ζεστος αερας

    Άλλαξα κουτί και επιτέλους βλέπω σωστές θερμοκρασίες
    Μην το παρεται
    Δεν αξίζει
    Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι άλλο

    16
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (39)

Ερωτήσεις

74 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Xristoforos_L

ερχεται με ανεμιστηρες μεσα?2 μπρος και 1 πισω οπως δειχνει στην εικονα?

CHaralampos_Papadopoulos34

exv ena 230 ww τροφοδοτυικο και 2 ανεμιστηρες αμα βαλω ρευμα σε αυτον που εχει το κουτι θα καει?

Δες όλες τις ερωτήσεις (39)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Μέγεθος
Midi Tower
Συμβατές Μητρικές
Mini ATX, Micro ATX

Διαστάσεις

Ύψος
381 mm
Πλάτος
208 mm
Βάθος
456 mm

Εσωτερικοί Χώροι

Μέγιστο Μήκος Κάρτας Γραφικών
380 mm
Μέγιστο Ύψος Ψύκτρας Επεξεργαστή
158 mm

Θέσεις Συσκευών

Εσωτερικές Θύρες 3.5''
2
Εσωτερικές Θύρες 2.5''
1

Θέσεις Ανεμιστήρων

Μπροστινές Θέσεις
2
Πίσω Θέσεις
1

Υποστήριξη Υδρόψυξης

Θέση Ψυγείου
Μπροστά, Πίσω

Δυνατότητες

Συνδεσιμότητα
Audio, Microphone, USB 2.0, USB 3.0
Πρόσθετα
Πλαϊνό Παράθυρο
Gaming
Ναι
Airflow
-
Home & Office
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Περιγραφή

Το Masterbox Lite 3.1 της CoolerMaster είναι ένα Midi Tower, κατάλληλο για τις πιο δημοφιλείς συνθέσεις και ιδανικό για gamers. Διαθέτει παράθυρο στο πλάι ώστε να είναι ορατό το εσωτερικό του χωρίς άνοιγμα του κουτιού.

  • Συμβατές Μητρικές: Mini ATX, Micro ATX
  • Συνδεσιμότητα: Audio, Microphone, USB 2.0, USB 3.0
  • Πρόσθετα: Πλαϊνό Παράθυρο
  • Θέση Ψυγείου : Μπροστά, Πίσω

Κατασκευαστής

Αξιολογήσεις (45)

  1. 22
  2. 11
  3. 9
  4. 1
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Χώρος
  • Αθόρυβο
  • Φιλτράρισμα σκόνης
  • Air flow
  • Cable management
  • Το κουτί το αγόρασα όταν το είχε σε προσφορά και βιαζόμουν να τελειώσω τον πύργο μου. Αποδείχτηκε πάρα πάρα πολύ καλό και υποτιμημένο. Μπροστά έχει άπλετο χώρο να βάλεις ότι θες και αν έχεις καλό τροφοδοτικό και κάνεις καλη διαχείρηση καλωδίων θα έχεις φοβερό αποτέλεσμα. Το ανεμιστηράκι πολύ καλό και γενικά ένα πακέτο που ικανοποίησε κάθε μου ανάγκη

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Piliadis
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όπως αναφέρουν καιι τα αστέρια το κουτί αυτό ειναι μέτριο προσ καλό. Απο cable management μην περιμένετε πολλά είναι μικρό κουτάκι το καημένο που να τα κρύψει... είναι για μικρούς χώρους/γραφεία και εγώ για αυτό το διάλεξα διότι σε στο γραφείου μου που είναι σχετικά μικρό ήθελα αρκετό leg room και σε αυτό δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τώρα όσο αναφορά το air flow και γενικότερα τις θερμοκρασίες, δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Αγώρασα κάποια led lights για το εσωτερικό του κουτιού κάπου τον Δεκέμβρη και παρατήρησα μια σταδιακή αύξηση στην θερμοκρασία με τον καιρό.(μέσα σε παιχνίδι απο 60-70 είχε φτάσει 80-85). Τέσπα για να κάνω σύντομη την αξιολόγηση η κάρτα γραφικών έφτασε 90 βαθμούς και μύριζε το σπίτι καμμένο. Έβγαλα τα φωτάκια γιατί καταάλαβα κατευθείαν ότι αυτά είχαν θέμα και δεν είναι για τέτοιο κουτί. Τώρα το καλοκαίρι έχει μια τρελή αύξηση πάλι στις θερμοκρασίες όχι μόνο κάρτας γραφικών αλλά όλων των κομματιών μέσα (χωρίς αναμμένο κλιματισμό).

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χώρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι περιμένεις από ένα κουτί 45 ευρώ τέτοιας κατηγορίας μεγέθους.. cable management δύσκολο αλλά ικανοποιητικό,air flow για μεσαίας κατηγορίας built ικανοποιητικό προς το καλό,σε εμφάνιση είναι ωραίο έχει και το plexiglass στην μια πλευρά μετά από 1 χρόνο καθαρισμού δεν έχει εμφανίσει γρατζουνιές πολύ θετικό!
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στρεβλωθηκαν τα φίλτρα του (από δικιά μου ευθύνη καθαρά) ύστερα από πλύσιμο τους όπως προβλέπεται όμως εκει που τα άφησα να στεγνώσουν σε σημεία που τα έπιανε λίγο ήλιος στρεβλωθηκαν όμως με μια πατέντα ξαναηρθαν σε ικανοποιητικό βαθμό.. ανταλλακτικά που ρώτησα Ελλάδα δεν υπήρχαν εξωτερικό μόνο και παραγγελία..

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viatorem
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν...το κουτί είναι μια χαρά το μόνο αρνητικό είναι ότι εγώ προσωπικά ζοριστικα με τα καλώδια από το καπάκι στα δεξιά του κουτιού διότι δεν έκλεινε ( τα καλώδια είχαν ένα πάχος) αλλά το καπάκι του δεν είχα τόσο μεγάλο χώρο για να κλείσει αλλά τα καταφέραμε μετά από πολλές προσπάθειες να το τοποθετήσουμε. Επίσης το φίλτρο είναι αρκετά καλό μάζεψε όλη την σκόνη που υπήρχε και για να το βγάλεις και να το καθαρίσεις είναι επίσης πολύ εύκολο έχω ικανοποιηθεί από αυτό. Γενικώς όλα καλά αλλά εκείνο που με κάνει να μην του δίνω τα 5 αστέρια είναι ο όγκος στο καπάκι δεξιά θα προτιμούσα μεγαλύτερο πάχος καλυτερο αερισμο γιατι τα καλοκαιρια δεν βοηθαει καθολου . Αυτά!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Αθόρυβο
    • Cable management
    • Χώρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasvardakis@outlook.com
    1
    16 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απορώ πως η εταιρία έβγαλε στην κυκλοφορία αυτό το κουτί
    Ποιοτικά καλό όμορφο
    Αλλά......
    AirFlow δεν υπάρχει για κανένα λόγο
    Για καποιον που θελει να φιλοξενησει σοβαρο hardware απλα να κοιταξει αλλου
    Ακουμπούσα το πλαϊνό τζαμί και έκαιγε
    3 ανεμιστήρες μπροστά για το τίποτα
    Πάνω είναι κλειστό δεν παίρνει ανεμιστήρα
    Η GPU στην κυριολεξία ψηνόταν
    Σε παιχνίδι ακατεβατα 86 βαθμούς
    Επεξεργαστής αν και με υδροψυξη 70 -73 διοτι μεσα στο κουτι κυκλοφορει μονο ζεστος αερας

    Άλλαξα κουτί και επιτέλους βλέπω σωστές θερμοκρασίες
    Μην το παρεται
    Δεν αξίζει
    Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι άλλο

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostantinos Moutsopoulos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος αυτό του κουτιού εδώ και έναν χρόνο και έχω να αναφέρω το μεγάλο πρόβλημα με το airflow στο μπροστά μέρος του κουτιού, Το θέμα είναι πως και να βάλεις ανεμιστήρες μπροστά που έχει θέση για δύο λόγο του πλαστικού μπροστά χάνει. Δείτε και ένα βίντεο εδώ για να καταλάβετε. (Δεν είναι δικό μου το βίντεο) https://youtu.be/gVcTjesJtPU

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michael Koulis
    3
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο την πρωτη μερα που αγορασα το συγκεκριμενο κουτι μου εβγαλε ενα μεγαλο ελατωμα ,
    οι βιδες που βιδωνουν το πλαινο πλαστικο τζαμι ας το πουμε μου βγηκαν ελατωματικες και αναγκαστικα να χρησιμοποιησω βιδες που βιδωνουν στον τοιχο ,
    Μετα απο καιρο μου ενφανισε και δευτερο προβλημα , η βιδα που βιδωνει στο παξιμαδι που ειναι για την καρτα γραφικων χαλασε και δν μπορω να σφιξω την βιδα τερμα

    τι να πω καλο κουτι για τα λεφτα του αλλα δεν περιμενα απο την coolermaster να βγαλει τετοιο ελατωμα
    Εσεις αποφασιζετε τι θα αγορασετε

    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george.vasilopoulos.56
    3
    2 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά ξεκάθαρα ότι πληρώνεις παίρνεις μην περιμένετε τρελά πράματα άλλα είναι οκ τίμιο για τα 45 ευρό (τόσο το πείρα εγώ) !

    • Χώρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Air flow
    • Θορυβώδες
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akisgenidounias
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εγώ αυτα που έχω να πω ειναι:
    χωράει μόνο μια κάρτα γραφικών
    πάρτε semi modular ή full modular τροφοδοτικό αλλιώς δε θα μπορείτε να κάνετε ένα ικανοποιητικό cable management.
    είναι πανεμορφο
    επίσης θα χρειαστείτε 2 μπροστινά fans για καλό air flow

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χαρης Μ.
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κοιτάξτε για budget build είναι ότι καλύτερο...Το πλαϊνό παράθυρο είναι ένα χαρακτηριστικό που γενικά βελτιώνει την όλη αίσθηση του κουτιού...Μπορώ να πω όμως ότι το cable management Ήταν λιγουλακι ζόρι(Όχι τρελά δύσκολο από ήθελε υπομονη) Και το μπροστινό μέρος δεν έχει πολύ airflow θα πρότεινα να πάρετε και 2 fans για το μπροστινό μέρος. Αλλά εκτός από αυτά είναι ότι vfm χωρίς καμία αμφιβολια

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kassotismanos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν τα προβλήματα που έχει το κουτί είναι δυο!
    Το ένα είναι το cable Managment που αν είσαι υπομονετικός και ψύχραιμος θα καταφέρεις να περάσεις τα καλώδια και να τα "Κρύψεις".Όμως θα σε παιδέψει αρκετά.
    Το άλλο πρόβλημα είναι ότι από τη πλευρά που υπάρχει το ακρυλικό διάφανο μέρος η κατασκευή είναι πολύ μέτρια και περνάει εύκολα η σκόνη μέσα γιατί αφού βιδώσεις τις βίδες αφήνει πολλά κενά πλευρικά...!
    Επιστρέφω 1,5 χρόνο μετά.Μην το πάρετε...Δεν έχει καλό εξαερισμό....ανεβάζει θερμοκρασίες εύκολα γιατι δεν έχεις και χώρο να βάλεις παραπάνω ανεμιστήρακια....Καλυτερα να πάρετε κάτι μεγαλύτερο, θα γλυτωσετε απο ταλαιπωρία και ίσως και ζημιές....

    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rodos4444
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδια το κουτακι ειναι πενα
    Ειναι ομορφο και κραταει μακρυα στην σκονη
    Το θεμα ειναι στο cable managment ειναι μετριο με λιγο χωρο
    Επισης εχει μια θεση για ssd
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο για την εμφάνιση του!!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • makissoulakis
    3
    6 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    θα του βάλω 3 διότι απλά είναι ένα όμορφο κουτί για micro atx mobo... εγώ προσωπικά πάλεψα για το cable managment και γεμίζει συνεχώς σκόνη

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Air flow
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giwtoy
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ομορφο κουτι με πανεμορφο σχεδιασμο και δυνατοτητα αλλαγης πλαστικων...το μονο αρνητικο ειναι το cable management των καλωδιων!!!

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Keno
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Ενα απο τα καλυτερα κουτια σε αυτα τα λεφτα, εχει πανεμορφο design, το μπροστινο μερος ειναι ημιδιαφανο και εχει παραθυρο στο πλαι το οποιο ειναι ακρυλικο. Μπροστα μπορει να παρει διπλο ψυγειο υδροψυξης, το τροφοδοτικο εχει αποσπωμενο φιλτρο, ερχεται με εναν ανεμιστηρα προεγκατεστημενο στο πισω μερος και 2 εξτρα χρωματα για τις πλαστικες γριλες που εχει μπροστα και μπορειτε να τις αλλαξετε. Στα αρνητικα ειναι το cable management το οποιο ειναι λιγο δυσκολο

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dalainos
    5
    24 στους 25 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το κουτι ειναι πανεμορφο και αρκετα "μαζεμενο"!!!Βλεπεις τα παντα μεσα στο pc σου γι'αυτο και χρειαζεται προσεκτικη τοποθετηση των καλωδιων γιατι ειναι ολα εμφανη.Με ζορισε λιγο το cable management γιατι ηθελα να κρυψω καλα τα καλωδια και στριμωχτηκα αρκετα πισω....Το αποτελεσμα ομως ανταμειψε τον κοπο μου.Το μονο που δεν καταφερα να κανω(τουλαχιστον σε βαθμο που να με ικανοποιει το αποτελεσμα) ηταν να βαλω μια λεντοταινια περιμετρικα...στο πισω μερος και κατω δεν χωραει με τιποτα.Γι'αυτο και αρκεστηκα σε τρια φανακια με λευκο λεντ.Το συστηνω ανεπιφυλακτα!
    Update 30/12/17
    Για οποιον τυχον ενδιαφερεται:Επειδη πεισμωσα καταφερα και εβαλα την λεντοταινια και εκατσε αψογα.Εγινε ακομα πιο ομορφο τωρα που φωτιζεται το εσωτερικο του!
    Επισης προ ημερων ανακαλυψα οτι υπαρχει και εκδοση του κουτιου με tempered glass αντι plexiglass...Κριμα που το πηρα πριν το ανακαλυψω...

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andrew_Lygouras
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχο κουτί, ίσως το καλύτερο στο budget του. Το μόνο σχετικά δύσκολο πράγμα είναι το cable managment, αν και εξαρτάται αν το τροφοδοτικό είναι full wired ή modular. Στην δικιά μου περίπτωση, είχα full wired, παρόλα αυτά κατάφερα να τα δέσω όλα στο πίσω μέρος του case, ο οποίος δεν είναι και πολύ μεγάλος. Το psu που χρησιμοποίησα είναι το aerocool k-cas 600w 80+bronze.

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • opc.george
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρήματα του απλά άψογο, ποιοτική κατασκευή, όμορφο στην όψη και λειτουργικότατο. Για ένα budget σύστημα θεωρώ πως είναι η καλύτερη επιλογή.
    Αξίζει σίγουρα τα χρήματα του και είναι και coolerMaster....

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • wolf.mors
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο για τα χρήματά του και πανέμορφο... Μια καλή λύση για να ξεκινήσει ένα build και να ρίξεις περισσότερα χρήματα στα υπόλοιπα parts αλλά να το έχεις και στο γραφείο σου και να το χαζεύεις...

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ότι καλητερο και ναι του αξίζει τα χρήματα

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    0/10 airflow
    Με το panel μπροστά παίζοντας π.χ gtaV / pubg για 30 λπτ το κουτί κυριολεκτικά αρχίζει και καίει !

    • Χώρος
    • Cable management
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Air flow
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο για λύση σε mid tower build. So simple

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο τα καλυτερα επειδη ειναι ευρηχωρο

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money. Ειναι ωραιο εξωτερικα , αν δεν θελετε να δωσετε πολλα λεφτα παρτε το

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    10/10 τέλειο κουτί, απλά αγοράστε το

    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έργο τέχνης από ομορφιά όσοι το είδαν το χαζεβαν ώρες

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Χώρος
    • Cable management
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Χώρος
    • Cable management
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    • Cable management
    • Air flow
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Χώρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Φιλτράρισμα σκόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Cable management
    • Air flow
  • Το κουτί το αγόρασα όταν το είχε σε προσφορά και βιαζόμουν να τελειώσω τον πύργο μου. Αποδείχτηκε πάρα πάρα πολύ καλό και υποτιμημένο. Μπροστά έχει άπλετο χώρο να βάλεις ότι θες και αν έχεις καλό τροφοδοτικό και κάνεις καλη διαχείρηση καλωδίων θα έχεις φοβερό αποτέλεσμα. Το ανεμιστηράκι πολύ καλό και γενικά ένα πακέτο που ικανοποίησε κάθε μου ανάγκη

    0
  • Όπως αναφέρουν καιι τα αστέρια το κουτί αυτό ειναι μέτριο προσ καλό. Απο cable management μην περιμένετε πολλά είναι μικρό κουτάκι το καημένο που να τα κρύψει... είναι για μικρούς χώρους/γραφεία και εγώ για αυτό το διάλεξα διότι σε στο γραφείου μου που είναι σχετικά μικρό ήθελα αρκετό leg room και σε αυτό δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Τώρα όσο αναφορά το air flow και γενικότερα τις θερμοκρασίες, δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Αγώρασα κάποια led lights για το εσωτερικό του κουτιού κάπου τον Δεκέμβρη και παρατήρησα μια σταδιακή αύξηση στην θερμοκρασία με τον καιρό.(μέσα σε παιχνίδι απο 60-70 είχε φτάσει 80-85). Τέσπα για να κάνω σύντομη την αξιολόγηση η κάρτα γραφικών έφτασε 90 βαθμούς και μύριζε το σπίτι καμμένο. Έβγαλα τα φωτάκια γιατί καταάλαβα κατευθείαν ότι αυτά είχαν θέμα και δεν είναι για τέτοιο κουτί. Τώρα το καλοκαίρι έχει μια τρελή αύξηση πάλι στις θερμοκρασίες όχι μόνο κάρτας γραφικών αλλά όλων των κομματιών μέσα (χωρίς αναμμένο κλιματισμό).

    1
  • Ότι περιμένεις από ένα κουτί 45 ευρώ τέτοιας κατηγορίας μεγέθους.. cable management δύσκολο αλλά ικανοποιητικό,air flow για μεσαίας κατηγορίας built ικανοποιητικό προς το καλό,σε εμφάνιση είναι ωραίο έχει και το plexiglass στην μια πλευρά μετά από 1 χρόνο καθαρισμού δεν έχει εμφανίσει γρατζουνιές πολύ θετικό!
    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι στρεβλωθηκαν τα φίλτρα του (από δικιά μου ευθύνη καθαρά) ύστερα από πλύσιμο τους όπως προβλέπεται όμως εκει που τα άφησα να στεγνώσουν σε σημεία που τα έπιανε λίγο ήλιος στρεβλωθηκαν όμως με μια πατέντα ξαναηρθαν σε ικανοποιητικό βαθμό.. ανταλλακτικά που ρώτησα Ελλάδα δεν υπήρχαν εξωτερικό μόνο και παραγγελία..

    0
  • λοιπόν...το κουτί είναι μια χαρά το μόνο αρνητικό είναι ότι εγώ προσωπικά ζοριστικα με τα καλώδια από το καπάκι στα δεξιά του κουτιού διότι δεν έκλεινε ( τα καλώδια είχαν ένα πάχος) αλλά το καπάκι του δεν είχα τόσο μεγάλο χώρο για να κλείσει αλλά τα καταφέραμε μετά από πολλές προσπάθειες να το τοποθετήσουμε. Επίσης το φίλτρο είναι αρκετά καλό μάζεψε όλη την σκόνη που υπήρχε και για να το βγάλεις και να το καθαρίσεις είναι επίσης πολύ εύκολο έχω ικανοποιηθεί από αυτό. Γενικώς όλα καλά αλλά εκείνο που με κάνει να μην του δίνω τα 5 αστέρια είναι ο όγκος στο καπάκι δεξιά θα προτιμούσα μεγαλύτερο πάχος καλυτερο αερισμο γιατι τα καλοκαιρια δεν βοηθαει καθολου . Αυτά!

    1
  • Απορώ πως η εταιρία έβγαλε στην κυκλοφορία αυτό το κουτί
    Ποιοτικά καλό όμορφο
    Αλλά......
    AirFlow δεν υπάρχει για κανένα λόγο
    Για καποιον που θελει να φιλοξενησει σοβαρο hardware απλα να κοιταξει αλλου
    Ακουμπούσα το πλαϊνό τζαμί και έκαιγε
    3 ανεμιστήρες μπροστά για το τίποτα
    Πάνω είναι κλειστό δεν παίρνει ανεμιστήρα
    Η GPU στην κυριολεξία ψηνόταν
    Σε παιχνίδι ακατεβατα 86 βαθμούς
    Επεξεργαστής αν και με υδροψυξη 70 -73 διοτι μεσα στο κουτι κυκλοφορει μονο ζεστος αερας

    Άλλαξα κουτί και επιτέλους βλέπω σωστές θερμοκρασίες
    Μην το παρεται
    Δεν αξίζει
    Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε κάτι άλλο

    16
  • Δες τα όλα