USB Stick

Intenso cMobile Line 64GB USB 3.1 Stick με σύνδεση USB-C & USB-A Ασημί

Χωρητικότητα μνήμης: 64 GB

  • Διεπαφές: USB-C, USB 3.1, USB 3.0
  • Κατάλληλο για: OS Android, USB OTG
  • Χαρακτηριστικά: Μεταλλικό περίβλημα
  • Ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (ανάγνωση): 70 MB/s
  • Πλάτος: 12 mm
  • ...

Χωρητικότητα μνήμης: 64 GB

  • Διεπαφές: USB-C, USB 3.1, USB 3.0
  • Κατάλληλο για: OS Android, USB OTG
  • Χαρακτηριστικά: Μεταλλικό περίβλημα
  • Ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (ανάγνωση): 70 MB/s
  • Πλάτος: 12 mm
  • Βάρος: 9 γρ
  • Ύψος: 7 mm
  • Βάθος: 41 mm
  • Σχήμα στέγασης: Standard
  • Δύο διεπαφές: Ναι
  • Μοντέλο: cMobile Line
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
22 59
Παράδοση Τετ, 08 Ιουλ - Τρί, 14 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Techstores 4,7 (96)
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Storage στη σελίδα του Techstores
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Χωρητικότητα μνήμης: 64 GB

  • Διεπαφές: USB-C, USB 3.1, USB 3.0
  • Κατάλληλο για: OS Android, USB OTG
  • Χαρακτηριστικά: Μεταλλικό περίβλημα
  • Ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (ανάγνωση): 70 MB/s
  • Πλάτος: 12 mm
  • Βάρος: 9 γρ
  • Ύψος: 7 mm
  • Βάθος: 41 mm
  • Σχήμα στέγασης: Standard
  • Δύο διεπαφές: Ναι
  • Μοντέλο: cMobile Line

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα
64 GB
Interface
USB 3.1
USB Type
USB-C, USB-A
SSD
Όχι
Dual Drive
Ναι
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ξεγελάει η μεταλλική κατασκευή του και φαίνεται ποιοτικό, αν ειχα διαβάσει τις κριτικές του νωρίτερα δεν θα το ειχα επιλέξει, το αγορασα ως λυση ανάγκης απο φυσικό κατάστημα! δεν πιανει καλά το usb c και πολλές φορές αποσυνδεεται μονο του χωρις φυσικά να ολοκληρώνεται η μεταφορα αρχείων. πολύ κακό!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι χειρότερο τι να πρώτο σχολιάσω ότι από τα 64 giga σου δίνει 58,5 σου τρώει 5,5 giga, από θέμα απόδοσης είναι χελώνα κυριολεκτικά και για τους γνώστες δεν υποστηρίζει format type fat 32 δηλαδή αν έχεις ράδιο pioneer δεν θα το διαβάζει με τίποτα θα βγάζει error 32 και σίγουρα σε όποια άλλη συσκευή που θα χρειάζεται αυτό το type, πραγματικά άχρηστο τζάμπα τα 15 εύρω που έδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keysmith
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 32 GB

    Το πήρα για την ταυτόχρονη ύπαρξη usb-a και usb-c που έχει (σύνδεση με κινητά android, νέα και παλιά PC/laptop). Το προηγούμενο ίδιας φιλοσοφίας που είχα (ADATA) ενώ ήταν καλό σε ταχύτητες τελικά έπαθε αστοχία υλικού (ξεκόλλησε το usb-c από την πλακέτα, η type-A δούλευε κανονικά).
    Το Intenso 32gb το έχω μερικές μέρες οπότε θα μιλήσω για "πρώτη εικόνα".

    - Είναι ΓΡΗΓΟΡΟ.
    --- Σε usb 3: ταχύτητες εγγραφής "μεγάλου αρχείου" 2,5gb iso (seq write) = 45mb/sec, Read (seq read): 164mb/sec. Δείτε "εικόνες" για συμπεριφορά (υπάρχει ένας buffer αρχικά είναι πιο γρήγορο). Το τεστ αφορά μηχάνημα win 11 σε ryzen 5 3rd gen, ssd m2
    --- Σε usb 2: write 18mb/sec, read 32mb/sec (που είναι κοντά στα μέγιστα του πρωτοκόλλου). To test αφορά μηχάνημα win 10 σε i3 2nd gen/ ssd.

    Προφανώς σε αντιγραφή πολλών μικρών αρχείων η ταχύτητα πέφτει σημαντικά όπως σε όλα (συγκριτικά παραμένει γρήγορο).

    - ΔΕΝ ζεσταίνεται πάρα πολύ.
    Γενικά για "μικρές" αντιγραφές (write) ας πούμε 2gb βγαίνει "χλιαρό" τώρα που είναι άνοιξη (το καλοκαίρι και για μεγαλύτερες αντιγραφές σίγουρα κάπως χειρότερα θα είναι). Σε usb-3 type-c λίγο παραπάνω ζεσταίνεται νομίζω και μετά από χρήση βγαίνει αρκετά ζεστό αλλά καμία σχέση με "ζεματιστά" (που και τέτοια έχω δει μερικά kingstone και άλλα). Σε usb-2 ζεσταίνεται ακόμα λιγότερο. Αυτό είναι σημαντικό για την ζωή του υλικού στη θεωρία τουλάχιστον. Για μεγάλες αντιγραφές πολλών gb δεν έχω άποψη πάντως στην καθημερινότητα για συνηθισμένες αντιγραφές αρχείων δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται πολύ.

    - Είναι ποιοτική κατασκευή.
    Είναι ολομέταλλο χωρίς βαμμένα πλαστικά σε χρώμα μετάλλου. περιστρέφεται με κλικ (4 θέσεις) δλδ δεν θα γυρνάει ελεύθερα. Στα κλειδιά δείχνει ότι θα επιβιώσει (Τα πλαστικά υποφέρουν). Υπάρχουν αναφορές στο amazon ότι σε κάποιους ξεκόλλησε η "πλακέτα" από το μεταλλικό περίβλημα και η μνήμη/ηλεκτρονικά έφυγαν. Αυτό είναι συνηθισμένο για κάποιο λόγο στα μεταλλικά φλασάκια κυρίως και ίσως έχει να κάνει με τις συστολές/διαστολές τους και την κόλλα σε χρήση. Μου συνέβη με το παλαιότερο ADATA οπου και το κόλλησα με νέα κόλλα που εβαλα σε σημείο ουδέτερο και το άφησα πάνω σε θύρα usb για ένα βράδυ. Δεν ξανακόλλησε. Ο κίνδυνος εδώ είναι να σου "φυγει" το φλασάκι και να το χάσεις να μην το ξαναβρεις (μένεις με το περίβλημα στα κλειδιά). Αν το δεις (δλδ δεν το χάσεις το μέσα) το φτιάχνεις με δεξιότητες "νηπιαγωγείου" (λίγο κόλλα θέλει, μαλλον σκληρή κόλλα όχι βενζινόκολλα εκτός αν θες να το ξαναβγάλεις).

    παρατηρήσεις.
    Κάποιες φορές δεν "έπιανε" καλά στην θύρα που το έβαζα με αποτέλεσμα διάφορα κουλά όπως πολύ αργές ταχύτητες εγγραφής (με την type-c πιο εύκολα). Το ADATA που είχα ήταν πιο καλό σε αυτό (δεν είχα θέματα δεν ακουμπούσε καλά). Αυτό ίσως είναι αιτία που κάποιοι λένε ότι δεν έχει καλές ταχύτητες ενώ το φλασάκι είναι πολύ γρήγορο όπως βλέπετε και στις εικόνες.
    To type-c βύσμα σε εμένα δεν είναι 100% ίσιο (δείχνει λίγο στραβό, τουλάχιστον μετά από 1-2 εισαγωγές που το κοιταξα και το παρατήρησα). Το φοβάμαι λίγο μη και σαν το ADATA ξεκολλήσει.

    Για την αντοχή του μένει να δούμε. ΠΟΤΕ δεν έχουμε τα αρχεία μας μόνο σε φλασάκι. Αυτά καίγονται ή χάνονται και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για μεταφορά αρχείων και όχι ως μοναδικός χώρος αποθήκευσης.
    update 4/4/2025
    Συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά μέχρι σήμερα και από τις δύο πόρτες Α/C. Κάποια στιγμή που είχε γίνει "αργό" το ξανα-φόρμαρα (διαμόρφωση) και επανήλθε στις αρχικές ταχύτητες που αναφέρω (ήταν δλδ θέμα software σχετιζόμενο με πολλά τραβήγματα χωρίς "αφαίρεση"). Σε όλα τα φλασάκια κατά καιρούς καθαρίζουμε το type A με κάποιο συνδετήρα να απομακρυνθούν σκόνες κτλ να μην χάνεται η επαφή. Ενώ μπορεί να χρειαστεί μπρος π΄ισω λίγο σε κάποιες πόρτες να το βρεί. Τίποτα το ασυνήθιστο. Μερικές φορές κάτω από πίεση ξεκούμπωσε από το "κάλυμμά" του στο οποίο περιστρέφεται αλλά εύκολα επανατοποθετήθηκε. Το σφήγκες και λίγο (το πατάς) να μην ξαναβγει.
    Συμπέρασμα μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος.
    Υ.Γ. Ξαναλέω οι ταχύτητες που μετράω αφορούν την έκδοση **32gb** όχι μεγαλύτερες που μπορεί να έχουν άλλα τσιπάκια μνήμης και άρα ταχύτητες και συμπεριφορά στο ζέσταμα κτλ. Μην υποθέτετε είναι ίδια η συμπεριφορά 100%. Για αυτοκίνητο μέχρι 32gb συνήθως μπορούν να διαβάσουν σε FAT32, οπότε μην αγοράζετε τα μεγαλύτερα εκτός αν ξέρετε ότι το όχημά σας τα υποστηρίζει (τα πιο καινούρια πχ).

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 32 GB

    Είναι πολύ αργό. Ζεστενετε άμεσος

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • ξεγελάει η μεταλλική κατασκευή του και φαίνεται ποιοτικό, αν ειχα διαβάσει τις κριτικές του νωρίτερα δεν θα το ειχα επιλέξει, το αγορασα ως λυση ανάγκης απο φυσικό κατάστημα! δεν πιανει καλά το usb c και πολλές φορές αποσυνδεεται μονο του χωρις φυσικά να ολοκληρώνεται η μεταφορα αρχείων. πολύ κακό!

    0
  • ότι χειρότερο τι να πρώτο σχολιάσω ότι από τα 64 giga σου δίνει 58,5 σου τρώει 5,5 giga, από θέμα απόδοσης είναι χελώνα κυριολεκτικά και για τους γνώστες δεν υποστηρίζει format type fat 32 δηλαδή αν έχεις ράδιο pioneer δεν θα το διαβάζει με τίποτα θα βγάζει error 32 και σίγουρα σε όποια άλλη συσκευή που θα χρειάζεται αυτό το type, πραγματικά άχρηστο τζάμπα τα 15 εύρω που έδωσα

    0
  • Το πήρα για την ταυτόχρονη ύπαρξη usb-a και usb-c που έχει (σύνδεση με κινητά android, νέα και παλιά PC/laptop). Το προηγούμενο ίδιας φιλοσοφίας που είχα (ADATA) ενώ ήταν καλό σε ταχύτητες τελικά έπαθε αστοχία υλικού (ξεκόλλησε το usb-c από την πλακέτα, η type-A δούλευε κανονικά).
    Το Intenso 32gb το έχω μερικές μέρες οπότε θα μιλήσω για "πρώτη εικόνα".

    - Είναι ΓΡΗΓΟΡΟ.
    --- Σε usb 3: ταχύτητες εγγραφής "μεγάλου αρχείου" 2,5gb iso (seq write) = 45mb/sec, Read (seq read): 164mb/sec. Δείτε "εικόνες" για συμπεριφορά (υπάρχει ένας buffer αρχικά είναι πιο γρήγορο). Το τεστ αφορά μηχάνημα win 11 σε ryzen 5 3rd gen, ssd m2
    --- Σε usb 2: write 18mb/sec, read 32mb/sec (που είναι κοντά στα μέγιστα του πρωτοκόλλου). To test αφορά μηχάνημα win 10 σε i3 2nd gen/ ssd.

    Προφανώς σε αντιγραφή πολλών μικρών αρχείων η ταχύτητα πέφτει σημαντικά όπως σε όλα (συγκριτικά παραμένει γρήγορο).

    - ΔΕΝ ζεσταίνεται πάρα πολύ.
    Γενικά για "μικρές" αντιγραφές (write) ας πούμε 2gb βγαίνει "χλιαρό" τώρα που είναι άνοιξη (το καλοκαίρι και για μεγαλύτερες αντιγραφές σίγουρα κάπως χειρότερα θα είναι). Σε usb-3 type-c λίγο παραπάνω ζεσταίνεται νομίζω και μετά από χρήση βγαίνει αρκετά ζεστό αλλά καμία σχέση με "ζεματιστά" (που και τέτοια έχω δει μερικά kingstone και άλλα). Σε usb-2 ζεσταίνεται ακόμα λιγότερο. Αυτό είναι σημαντικό για την ζωή του υλικού στη θεωρία τουλάχιστον. Για μεγάλες αντιγραφές πολλών gb δεν έχω άποψη πάντως στην καθημερινότητα για συνηθισμένες αντιγραφές αρχείων δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται πολύ.

    - Είναι ποιοτική κατασκευή.
    Είναι ολομέταλλο χωρίς βαμμένα πλαστικά σε χρώμα μετάλλου. περιστρέφεται με κλικ (4 θέσεις) δλδ δεν θα γυρνάει ελεύθερα. Στα κλειδιά δείχνει ότι θα επιβιώσει (Τα πλαστικά υποφέρουν). Υπάρχουν αναφορές στο amazon ότι σε κάποιους ξεκόλλησε η "πλακέτα" από το μεταλλικό περίβλημα και η μνήμη/ηλεκτρονικά έφυγαν. Αυτό είναι συνηθισμένο για κάποιο λόγο στα μεταλλικά φλασάκια κυρίως και ίσως έχει να κάνει με τις συστολές/διαστολές τους και την κόλλα σε χρήση. Μου συνέβη με το παλαιότερο ADATA οπου και το κόλλησα με νέα κόλλα που εβαλα σε σημείο ουδέτερο και το άφησα πάνω σε θύρα usb για ένα βράδυ. Δεν ξανακόλλησε. Ο κίνδυνος εδώ είναι να σου "φυγει" το φλασάκι και να το χάσεις να μην το ξαναβρεις (μένεις με το περίβλημα στα κλειδιά). Αν το δεις (δλδ δεν το χάσεις το μέσα) το φτιάχνεις με δεξιότητες "νηπιαγωγείου" (λίγο κόλλα θέλει, μαλλον σκληρή κόλλα όχι βενζινόκολλα εκτός αν θες να το ξαναβγάλεις).

    παρατηρήσεις.
    Κάποιες φορές δεν "έπιανε" καλά στην θύρα που το έβαζα με αποτέλεσμα διάφορα κουλά όπως πολύ αργές ταχύτητες εγγραφής (με την type-c πιο εύκολα). Το ADATA που είχα ήταν πιο καλό σε αυτό (δεν είχα θέματα δεν ακουμπούσε καλά). Αυτό ίσως είναι αιτία που κάποιοι λένε ότι δεν έχει καλές ταχύτητες ενώ το φλασάκι είναι πολύ γρήγορο όπως βλέπετε και στις εικόνες.
    To type-c βύσμα σε εμένα δεν είναι 100% ίσιο (δείχνει λίγο στραβό, τουλάχιστον μετά από 1-2 εισαγωγές που το κοιταξα και το παρατήρησα). Το φοβάμαι λίγο μη και σαν το ADATA ξεκολλήσει.

    Για την αντοχή του μένει να δούμε. ΠΟΤΕ δεν έχουμε τα αρχεία μας μόνο σε φλασάκι. Αυτά καίγονται ή χάνονται και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για μεταφορά αρχείων και όχι ως μοναδικός χώρος αποθήκευσης.
    update 4/4/2025
    Συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά μέχρι σήμερα και από τις δύο πόρτες Α/C. Κάποια στιγμή που είχε γίνει "αργό" το ξανα-φόρμαρα (διαμόρφωση) και επανήλθε στις αρχικές ταχύτητες που αναφέρω (ήταν δλδ θέμα software σχετιζόμενο με πολλά τραβήγματα χωρίς "αφαίρεση"). Σε όλα τα φλασάκια κατά καιρούς καθαρίζουμε το type A με κάποιο συνδετήρα να απομακρυνθούν σκόνες κτλ να μην χάνεται η επαφή. Ενώ μπορεί να χρειαστεί μπρος π΄ισω λίγο σε κάποιες πόρτες να το βρεί. Τίποτα το ασυνήθιστο. Μερικές φορές κάτω από πίεση ξεκούμπωσε από το "κάλυμμά" του στο οποίο περιστρέφεται αλλά εύκολα επανατοποθετήθηκε. Το σφήγκες και λίγο (το πατάς) να μην ξαναβγει.
    Συμπέρασμα μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος.
    Υ.Γ. Ξαναλέω οι ταχύτητες που μετράω αφορούν την έκδοση **32gb** όχι μεγαλύτερες που μπορεί να έχουν άλλα τσιπάκια μνήμης και άρα ταχύτητες και συμπεριφορά στο ζέσταμα κτλ. Μην υποθέτετε είναι ίδια η συμπεριφορά 100%. Για αυτοκίνητο μέχρι 32gb συνήθως μπορούν να διαβάσουν σε FAT32, οπότε μην αγοράζετε τα μεγαλύτερα εκτός αν ξέρετε ότι το όχημά σας τα υποστηρίζει (τα πιο καινούρια πχ).

    2
  • Είναι πολύ αργό. Ζεστενετε άμεσος

    3
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

16 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Χωρητικότητα μνήμης: 64 GB

  • Διεπαφές: USB-C, USB 3.1, USB 3.0
  • Κατάλληλο για: OS Android, USB OTG
  • Χαρακτηριστικά: Μεταλλικό περίβλημα
  • Ταχύτητα μεταφοράς δεδομένων (ανάγνωση): 70 MB/s
  • Πλάτος: 12 mm
  • Βάρος: 9 γρ
  • Ύψος: 7 mm
  • Βάθος: 41 mm
  • Σχήμα στέγασης: Standard
  • Δύο διεπαφές: Ναι
  • Μοντέλο: cMobile Line

Κατασκευαστής

Χωρητικότητα
64 GB
Interface
USB 3.1
USB Type
USB-C, USB-A
SSD
Όχι
Dual Drive
Ναι
Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 1
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • ξεγελάει η μεταλλική κατασκευή του και φαίνεται ποιοτικό, αν ειχα διαβάσει τις κριτικές του νωρίτερα δεν θα το ειχα επιλέξει, το αγορασα ως λυση ανάγκης απο φυσικό κατάστημα! δεν πιανει καλά το usb c και πολλές φορές αποσυνδεεται μονο του χωρις φυσικά να ολοκληρώνεται η μεταφορα αρχείων. πολύ κακό!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ότι χειρότερο τι να πρώτο σχολιάσω ότι από τα 64 giga σου δίνει 58,5 σου τρώει 5,5 giga, από θέμα απόδοσης είναι χελώνα κυριολεκτικά και για τους γνώστες δεν υποστηρίζει format type fat 32 δηλαδή αν έχεις ράδιο pioneer δεν θα το διαβάζει με τίποτα θα βγάζει error 32 και σίγουρα σε όποια άλλη συσκευή που θα χρειάζεται αυτό το type, πραγματικά άχρηστο τζάμπα τα 15 εύρω που έδωσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keysmith
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 32 GB

    Το πήρα για την ταυτόχρονη ύπαρξη usb-a και usb-c που έχει (σύνδεση με κινητά android, νέα και παλιά PC/laptop). Το προηγούμενο ίδιας φιλοσοφίας που είχα (ADATA) ενώ ήταν καλό σε ταχύτητες τελικά έπαθε αστοχία υλικού (ξεκόλλησε το usb-c από την πλακέτα, η type-A δούλευε κανονικά).
    Το Intenso 32gb το έχω μερικές μέρες οπότε θα μιλήσω για "πρώτη εικόνα".

    - Είναι ΓΡΗΓΟΡΟ.
    --- Σε usb 3: ταχύτητες εγγραφής "μεγάλου αρχείου" 2,5gb iso (seq write) = 45mb/sec, Read (seq read): 164mb/sec. Δείτε "εικόνες" για συμπεριφορά (υπάρχει ένας buffer αρχικά είναι πιο γρήγορο). Το τεστ αφορά μηχάνημα win 11 σε ryzen 5 3rd gen, ssd m2
    --- Σε usb 2: write 18mb/sec, read 32mb/sec (που είναι κοντά στα μέγιστα του πρωτοκόλλου). To test αφορά μηχάνημα win 10 σε i3 2nd gen/ ssd.

    Προφανώς σε αντιγραφή πολλών μικρών αρχείων η ταχύτητα πέφτει σημαντικά όπως σε όλα (συγκριτικά παραμένει γρήγορο).

    - ΔΕΝ ζεσταίνεται πάρα πολύ.
    Γενικά για "μικρές" αντιγραφές (write) ας πούμε 2gb βγαίνει "χλιαρό" τώρα που είναι άνοιξη (το καλοκαίρι και για μεγαλύτερες αντιγραφές σίγουρα κάπως χειρότερα θα είναι). Σε usb-3 type-c λίγο παραπάνω ζεσταίνεται νομίζω και μετά από χρήση βγαίνει αρκετά ζεστό αλλά καμία σχέση με "ζεματιστά" (που και τέτοια έχω δει μερικά kingstone και άλλα). Σε usb-2 ζεσταίνεται ακόμα λιγότερο. Αυτό είναι σημαντικό για την ζωή του υλικού στη θεωρία τουλάχιστον. Για μεγάλες αντιγραφές πολλών gb δεν έχω άποψη πάντως στην καθημερινότητα για συνηθισμένες αντιγραφές αρχείων δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται πολύ.

    - Είναι ποιοτική κατασκευή.
    Είναι ολομέταλλο χωρίς βαμμένα πλαστικά σε χρώμα μετάλλου. περιστρέφεται με κλικ (4 θέσεις) δλδ δεν θα γυρνάει ελεύθερα. Στα κλειδιά δείχνει ότι θα επιβιώσει (Τα πλαστικά υποφέρουν). Υπάρχουν αναφορές στο amazon ότι σε κάποιους ξεκόλλησε η "πλακέτα" από το μεταλλικό περίβλημα και η μνήμη/ηλεκτρονικά έφυγαν. Αυτό είναι συνηθισμένο για κάποιο λόγο στα μεταλλικά φλασάκια κυρίως και ίσως έχει να κάνει με τις συστολές/διαστολές τους και την κόλλα σε χρήση. Μου συνέβη με το παλαιότερο ADATA οπου και το κόλλησα με νέα κόλλα που εβαλα σε σημείο ουδέτερο και το άφησα πάνω σε θύρα usb για ένα βράδυ. Δεν ξανακόλλησε. Ο κίνδυνος εδώ είναι να σου "φυγει" το φλασάκι και να το χάσεις να μην το ξαναβρεις (μένεις με το περίβλημα στα κλειδιά). Αν το δεις (δλδ δεν το χάσεις το μέσα) το φτιάχνεις με δεξιότητες "νηπιαγωγείου" (λίγο κόλλα θέλει, μαλλον σκληρή κόλλα όχι βενζινόκολλα εκτός αν θες να το ξαναβγάλεις).

    παρατηρήσεις.
    Κάποιες φορές δεν "έπιανε" καλά στην θύρα που το έβαζα με αποτέλεσμα διάφορα κουλά όπως πολύ αργές ταχύτητες εγγραφής (με την type-c πιο εύκολα). Το ADATA που είχα ήταν πιο καλό σε αυτό (δεν είχα θέματα δεν ακουμπούσε καλά). Αυτό ίσως είναι αιτία που κάποιοι λένε ότι δεν έχει καλές ταχύτητες ενώ το φλασάκι είναι πολύ γρήγορο όπως βλέπετε και στις εικόνες.
    To type-c βύσμα σε εμένα δεν είναι 100% ίσιο (δείχνει λίγο στραβό, τουλάχιστον μετά από 1-2 εισαγωγές που το κοιταξα και το παρατήρησα). Το φοβάμαι λίγο μη και σαν το ADATA ξεκολλήσει.

    Για την αντοχή του μένει να δούμε. ΠΟΤΕ δεν έχουμε τα αρχεία μας μόνο σε φλασάκι. Αυτά καίγονται ή χάνονται και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για μεταφορά αρχείων και όχι ως μοναδικός χώρος αποθήκευσης.
    update 4/4/2025
    Συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά μέχρι σήμερα και από τις δύο πόρτες Α/C. Κάποια στιγμή που είχε γίνει "αργό" το ξανα-φόρμαρα (διαμόρφωση) και επανήλθε στις αρχικές ταχύτητες που αναφέρω (ήταν δλδ θέμα software σχετιζόμενο με πολλά τραβήγματα χωρίς "αφαίρεση"). Σε όλα τα φλασάκια κατά καιρούς καθαρίζουμε το type A με κάποιο συνδετήρα να απομακρυνθούν σκόνες κτλ να μην χάνεται η επαφή. Ενώ μπορεί να χρειαστεί μπρος π΄ισω λίγο σε κάποιες πόρτες να το βρεί. Τίποτα το ασυνήθιστο. Μερικές φορές κάτω από πίεση ξεκούμπωσε από το "κάλυμμά" του στο οποίο περιστρέφεται αλλά εύκολα επανατοποθετήθηκε. Το σφήγκες και λίγο (το πατάς) να μην ξαναβγει.
    Συμπέρασμα μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος.
    Υ.Γ. Ξαναλέω οι ταχύτητες που μετράω αφορούν την έκδοση **32gb** όχι μεγαλύτερες που μπορεί να έχουν άλλα τσιπάκια μνήμης και άρα ταχύτητες και συμπεριφορά στο ζέσταμα κτλ. Μην υποθέτετε είναι ίδια η συμπεριφορά 100%. Για αυτοκίνητο μέχρι 32gb συνήθως μπορούν να διαβάσουν σε FAT32, οπότε μην αγοράζετε τα μεγαλύτερα εκτός αν ξέρετε ότι το όχημά σας τα υποστηρίζει (τα πιο καινούρια πχ).

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά μέγεθος: 32 GB

    Είναι πολύ αργό. Ζεστενετε άμεσος

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • ξεγελάει η μεταλλική κατασκευή του και φαίνεται ποιοτικό, αν ειχα διαβάσει τις κριτικές του νωρίτερα δεν θα το ειχα επιλέξει, το αγορασα ως λυση ανάγκης απο φυσικό κατάστημα! δεν πιανει καλά το usb c και πολλές φορές αποσυνδεεται μονο του χωρις φυσικά να ολοκληρώνεται η μεταφορα αρχείων. πολύ κακό!

    0
  • ότι χειρότερο τι να πρώτο σχολιάσω ότι από τα 64 giga σου δίνει 58,5 σου τρώει 5,5 giga, από θέμα απόδοσης είναι χελώνα κυριολεκτικά και για τους γνώστες δεν υποστηρίζει format type fat 32 δηλαδή αν έχεις ράδιο pioneer δεν θα το διαβάζει με τίποτα θα βγάζει error 32 και σίγουρα σε όποια άλλη συσκευή που θα χρειάζεται αυτό το type, πραγματικά άχρηστο τζάμπα τα 15 εύρω που έδωσα

    0
  • Το πήρα για την ταυτόχρονη ύπαρξη usb-a και usb-c που έχει (σύνδεση με κινητά android, νέα και παλιά PC/laptop). Το προηγούμενο ίδιας φιλοσοφίας που είχα (ADATA) ενώ ήταν καλό σε ταχύτητες τελικά έπαθε αστοχία υλικού (ξεκόλλησε το usb-c από την πλακέτα, η type-A δούλευε κανονικά).
    Το Intenso 32gb το έχω μερικές μέρες οπότε θα μιλήσω για "πρώτη εικόνα".

    - Είναι ΓΡΗΓΟΡΟ.
    --- Σε usb 3: ταχύτητες εγγραφής "μεγάλου αρχείου" 2,5gb iso (seq write) = 45mb/sec, Read (seq read): 164mb/sec. Δείτε "εικόνες" για συμπεριφορά (υπάρχει ένας buffer αρχικά είναι πιο γρήγορο). Το τεστ αφορά μηχάνημα win 11 σε ryzen 5 3rd gen, ssd m2
    --- Σε usb 2: write 18mb/sec, read 32mb/sec (που είναι κοντά στα μέγιστα του πρωτοκόλλου). To test αφορά μηχάνημα win 10 σε i3 2nd gen/ ssd.

    Προφανώς σε αντιγραφή πολλών μικρών αρχείων η ταχύτητα πέφτει σημαντικά όπως σε όλα (συγκριτικά παραμένει γρήγορο).

    - ΔΕΝ ζεσταίνεται πάρα πολύ.
    Γενικά για "μικρές" αντιγραφές (write) ας πούμε 2gb βγαίνει "χλιαρό" τώρα που είναι άνοιξη (το καλοκαίρι και για μεγαλύτερες αντιγραφές σίγουρα κάπως χειρότερα θα είναι). Σε usb-3 type-c λίγο παραπάνω ζεσταίνεται νομίζω και μετά από χρήση βγαίνει αρκετά ζεστό αλλά καμία σχέση με "ζεματιστά" (που και τέτοια έχω δει μερικά kingstone και άλλα). Σε usb-2 ζεσταίνεται ακόμα λιγότερο. Αυτό είναι σημαντικό για την ζωή του υλικού στη θεωρία τουλάχιστον. Για μεγάλες αντιγραφές πολλών gb δεν έχω άποψη πάντως στην καθημερινότητα για συνηθισμένες αντιγραφές αρχείων δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται πολύ.

    - Είναι ποιοτική κατασκευή.
    Είναι ολομέταλλο χωρίς βαμμένα πλαστικά σε χρώμα μετάλλου. περιστρέφεται με κλικ (4 θέσεις) δλδ δεν θα γυρνάει ελεύθερα. Στα κλειδιά δείχνει ότι θα επιβιώσει (Τα πλαστικά υποφέρουν). Υπάρχουν αναφορές στο amazon ότι σε κάποιους ξεκόλλησε η "πλακέτα" από το μεταλλικό περίβλημα και η μνήμη/ηλεκτρονικά έφυγαν. Αυτό είναι συνηθισμένο για κάποιο λόγο στα μεταλλικά φλασάκια κυρίως και ίσως έχει να κάνει με τις συστολές/διαστολές τους και την κόλλα σε χρήση. Μου συνέβη με το παλαιότερο ADATA οπου και το κόλλησα με νέα κόλλα που εβαλα σε σημείο ουδέτερο και το άφησα πάνω σε θύρα usb για ένα βράδυ. Δεν ξανακόλλησε. Ο κίνδυνος εδώ είναι να σου "φυγει" το φλασάκι και να το χάσεις να μην το ξαναβρεις (μένεις με το περίβλημα στα κλειδιά). Αν το δεις (δλδ δεν το χάσεις το μέσα) το φτιάχνεις με δεξιότητες "νηπιαγωγείου" (λίγο κόλλα θέλει, μαλλον σκληρή κόλλα όχι βενζινόκολλα εκτός αν θες να το ξαναβγάλεις).

    παρατηρήσεις.
    Κάποιες φορές δεν "έπιανε" καλά στην θύρα που το έβαζα με αποτέλεσμα διάφορα κουλά όπως πολύ αργές ταχύτητες εγγραφής (με την type-c πιο εύκολα). Το ADATA που είχα ήταν πιο καλό σε αυτό (δεν είχα θέματα δεν ακουμπούσε καλά). Αυτό ίσως είναι αιτία που κάποιοι λένε ότι δεν έχει καλές ταχύτητες ενώ το φλασάκι είναι πολύ γρήγορο όπως βλέπετε και στις εικόνες.
    To type-c βύσμα σε εμένα δεν είναι 100% ίσιο (δείχνει λίγο στραβό, τουλάχιστον μετά από 1-2 εισαγωγές που το κοιταξα και το παρατήρησα). Το φοβάμαι λίγο μη και σαν το ADATA ξεκολλήσει.

    Για την αντοχή του μένει να δούμε. ΠΟΤΕ δεν έχουμε τα αρχεία μας μόνο σε φλασάκι. Αυτά καίγονται ή χάνονται και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για μεταφορά αρχείων και όχι ως μοναδικός χώρος αποθήκευσης.
    update 4/4/2025
    Συνεχίζει και λειτουργεί κανονικά μέχρι σήμερα και από τις δύο πόρτες Α/C. Κάποια στιγμή που είχε γίνει "αργό" το ξανα-φόρμαρα (διαμόρφωση) και επανήλθε στις αρχικές ταχύτητες που αναφέρω (ήταν δλδ θέμα software σχετιζόμενο με πολλά τραβήγματα χωρίς "αφαίρεση"). Σε όλα τα φλασάκια κατά καιρούς καθαρίζουμε το type A με κάποιο συνδετήρα να απομακρυνθούν σκόνες κτλ να μην χάνεται η επαφή. Ενώ μπορεί να χρειαστεί μπρος π΄ισω λίγο σε κάποιες πόρτες να το βρεί. Τίποτα το ασυνήθιστο. Μερικές φορές κάτω από πίεση ξεκούμπωσε από το "κάλυμμά" του στο οποίο περιστρέφεται αλλά εύκολα επανατοποθετήθηκε. Το σφήγκες και λίγο (το πατάς) να μην ξαναβγει.
    Συμπέρασμα μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος.
    Υ.Γ. Ξαναλέω οι ταχύτητες που μετράω αφορούν την έκδοση **32gb** όχι μεγαλύτερες που μπορεί να έχουν άλλα τσιπάκια μνήμης και άρα ταχύτητες και συμπεριφορά στο ζέσταμα κτλ. Μην υποθέτετε είναι ίδια η συμπεριφορά 100%. Για αυτοκίνητο μέχρι 32gb συνήθως μπορούν να διαβάσουν σε FAT32, οπότε μην αγοράζετε τα μεγαλύτερα εκτός αν ξέρετε ότι το όχημά σας τα υποστηρίζει (τα πιο καινούρια πχ).

    2
  • Είναι πολύ αργό. Ζεστενετε άμεσος

    3
  • 0
  • Δες τα όλα
22,59 €
5,00 €   μεταφορικά