Αγόρασα 2 σε αντικατάσταση παλαιότερων SP012 που τα έπαιξαν και συγκρίνοντας την 12 με την 20 μπορώ να πω ότι
Θετικά
(α) είναι καλύτερη ποιοτικά
(β) έχει σαφώς καλύτερα χαρακτηριστικά
(γ) *φαίνεται* να είναι καλύτερα κατασκευασμένη και ανθεκτικότερη
(δ) σαφώς πιο γρήγορη σε ανταπόκριση και λειτουργία
(ε) πιο μικρή και άρα πιο εύκολο να κρυφτεί για να μην φαίνεται
Αρνητικά
(α) άλλαξαν το βύσμα τροφοδοσίας από 5,5χλστ σε microUSB, οπότε θέλουν αλλαγή οι αντάπτορες
(β) λόγω αλλαγής-συγχώνευσης της εταιρείας, άλλαξε το software και πλέον δεν μπορείς να δεις ταυτόχρονα τις παλιές SriCam και τις νέες SriHome (γι'αυτό δεν φταίει η ίδια η κάμερα όμως)
(γ) θέλει άλλες ρυθμίσεις από τις προηγούμενες SriCam για να την δεις απέξω από το εσωτερικό intranet-wifi σπιτιού ή γραφείου
Πολύ σημαντικό για μένα το ότι είναι από τις λίγες -πλέον- που προσφέρουν και ethernet LAN θύρα RJ45, οπότε δεν χρειάζεται να εξαρτάσαι μόνο από το σήμα του Wifi (αν έχεις δηλαδή προνοήσει να έχεις ενσύρματο δίκτυο) και μπορείς μέσω POE να την τροφοδοτήσεις πιο εύκολα.