Αυταπάτες προφανώς στα €6 δεν έχουμε, εννοείται πως δε πρόκειται για κάτι ποιοτικό. Σε καμία των περιπτώσεων δε βάζεις κάμερα πάνω, ούτε γι' αστείο. Φαντάζομαι μια action κάμερα την κρατάει, ίσως και ένα κινητό (το iPhone 14 Pro Max και άλλα κινητά με παρόμοιο βάρος με ερωτηματικό). Ωστόσο δε, τουλάχιστον αναμένεις να μη χαλάσει εντός ώρας.... τα threads του λεβιέ είναι κυριολεκτικά μετρημένα σε χιλιοστά και δυστυχώς μια που λύθηκε μια που δε γινόταν να βιδωθεί ξανά με τίποτα καθώς το παξιμάδι έφυγε και τοποθετόντας το πίσω όσο και αν προσπαθείς να το βιδώσεις ξανά, απλά δε φτάνει... Το λιγότερο που περίμενα ήταν έστω να μη χαλάσει κυριολεκτικά στο πρώτο τέταρτο χρήσης του.