Τηλεχειριστήρια Κλιματιστικών

Geyer GS-Cu WiFi Cube Universal Τηλεχειριστήριο για Κλιματιστικό

Geyer Cube για έλεγχο κλιματιστικών και άλλων τηλεχειριζόμενων συσκευών με το smartphone ή το tablet, εύκολα, άμεσα και από οπουδήποτε.

Geyer Cube για έλεγχο κλιματιστικών και άλλων τηλεχειριζόμενων συσκευών με το smartphone ή το tablet, εύκολα, άμεσα και από οπουδήποτε.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
39 27
Παράδοση Τρί, 30 Ιουν - Πέμ, 02 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από iElectRika 4,7 (5)
Ελλάδα
5+ τεμάχια
Δες Air Condition στη σελίδα του iElectRika
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Geyer Cube για έλεγχο κλιματιστικών και άλλων τηλεχειριζόμενων συσκευών με το smartphone ή το tablet, εύκολα, άμεσα και από οπουδήποτε.

Χαρακτηριστικά GEYER Cube

  • Πρότυπο Ασύρματης Δικτύωσης: IEEE 802.11 b/g/n
  • Τύπος Ασύρματης Δικτύωσης: WiFi 2.4GHz
  • Διαστάσεις Προϊόντος: 53x53x54mm
  • Αριθμός Υποστηριζόμενων Συσκευών: 8.000+
  • Μετάδοση Υπερύθρων: 93%
  • Γωνία Υπερύθρων Τηλεχειριστηρίου: 360°
  • Συχνότητα Υπερύθρων: 20~60kHz
  • Απόσταση Υπερύθρων Τηλεχειριστηρίου: ~10m
  • Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Συμβατότητα
    Universal

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (25)

    Αξιολογήσεις

    1. 12
    2. 5
    3. 3 αστέρια
      0
    4. 2
    5. 6
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Μέγεθος
    • Εμβέλεια
    • Αντοχή
    • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
    • Σχετικά δύσκολη ανάγνωση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • dimvamvakas
      5
      3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχω κάνει βίντεο στο κανάλι μου, που μπορείτε να το δείτε: https://www.youtube.com/watch?v=OmMOrgnzgSI&t=22s

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Spiros_Katopodis
      1
      1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Ενω ειναι ενα ομορφο gadget δεν ειναι καθολου λειτουργικό πολυ δυσκολο Registration.
      Δεν εχει αυτοματσμους, δεν συνδέεται με a/c παρα μονο με εντολές, και δεν λειτουργούν οι εντολες με ενα πατημα θέλει 2-3 φορες για να ξυπνήσει δεν αξιζει καθόλου τα χρήματα του...

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • NikosMpl
      1
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Βασικα δε μου αρεσε τιποτα καθως δε μπορουσα να κανω register με android συσκευη. για καποιο λογο κολλαει. Εκανα με iphone και δεν βλεπει a/c Fujitsu που υποτιθεται υπαρχουν στη λιστα. Αχρηστο, χωρις καλωδιο και τροφοδοσια στη συσκευασια, το εβαλα για επιστροφη. για μενα ηταν η χειροτερη επιλογη που μπορουσα να κανω.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ηλίας Σίγγος
      1
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μετα απο μια εβδομαδα χρησης για ελεγχο κλιματιστικου ,σταματησε να λειτουργει , δεν δεχεται καμια μαρκα κλιματιστικου ακομα και δικες μου εντολες του τηλεχειρηστηριου μολις παταω ,με πεταει εξω και διαγραφει την συσκευη ,!!! απογοητευση ,αν μπορει καποιος να βοηθησει !

      • Αντοχή
      • Μέτριας δυσκολίας συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχετικά δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Μέγεθος
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas_Tso
      1
      3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Ενώ η τηλεόραση (lg) συνδέθηκε άμεσα, το a/c (lg) δεν συνδέεται σε κανένα χειριστήριο και ενώ η εκμάθηση του εργοστασιακού λειτουργεί, αποθηκεύει τα κουμπιά, το διαβάζει κανονικά, όταν στέλνεις εντολές αναβοσβήνει το λαμπάκι του cube αλλά δεν κάνει τίποτα. Το εργοστασιακό χειριστήριο δουλεύει με το a/c κανονικά. Άρα πρακτικά μου είναι άχρηστο, τσάμπα τα 30€. Θα το καταλάβαινα αν η μονάδα ήταν ό,τι να 'ναι αλλά είναι lg (Μοντέλο Inverter V). Έχω κατεβάσει την τελευταία αναβάθμιση.

      • Μέγεθος
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Del_mar
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      ++
      Μπαινεις στο app σε λιγοτερο απο δευτερολεπτο.
      Διαχειριζεσαι τις συσκευες μέσω κινητου χωρις κανενα προβλημα ακομα και αν δεν εισαι σπιτι.
      Εχω συνδεσει τηλεοραση ,ερ κοντισιον και ανεμιστηρα δαπεδου χωρις κανενα προβλημα
      Το εχω δυο χρονια και λειτουργει απταιστα


      Ισως να δυσκολευτειτε λιγο στην συνδεση συσκευων αλλα αν ασχολειστε λιγο δεν θα εχετε θεμα.
      Δεν πιανει συσκευες που θα επιανε ενα χειριστηριο.Δηλαδη μην περιμενετε να πιανει δυο δωματια παρα περα

      Για τα λεφτα του οτι καλυτερο
      Θελει οπωσδηποτε wifi

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thanassisdraganis
      5
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Εξαιρετικό προϊόν. Με δυσκόλεψε λίγο στην αρχή αλλά μάλλον από δικό μου λάθος. Έχω συνδέσει μονάδα κλιματισμού τηλεόραση, tvbox, cosmote tv, και ένα ηχοσύστημα denon και τα χειρίζομαι όλα εύκολα απομακρυσμένα. Στον κλιματισμό αλλάζεις όλες τις λειτουργίες. Το καλό είναι πως αν δεν υπάρχει η συσκευή σου στη λίστα το εκπαιδεύεις σε οποιαδήποτε συσκευή σου έχει τηλεκοντρόλ, πραγματικά ότι συσκευή θέλεις. Οπότε είναι μόνο για συσκευές με τηλεκοντρόλ. Μου έχει λύσει τα χέρια. Για οποιαδήποτε άλλη συσκευή με απλό switch πάρτε sonnoff ή tapo.

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Spyros.Bourlis
      2
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ωραίο και διακριτικό σαν συσκευή. Δυστυχώς δεν δέχεται αυτοματισμούς. Πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Να έχει στο τηλεκοντρόλ ρολόι, να βάζεις να ανάψει το κλιματιστικό και να μην κάνει τίποτα. Μόνο στο σβήσιμο λειτουργεί. Για τα λεφτά του και το έτοιμο app είναι παράλογο. Αν έκανε τα μισα χρήματα και είχε μια απλη εφαρμογή θα ήταν πιο τίμιο.

      • Μέγεθος
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Αντοχή
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ggkiou88
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Συνδέεται εύκολα. Έχει καλή εμβέλεια δηλαδή εγώ δεν το έχω να κοιτάει τη μονάδα είναι ακριβώς από κάτω και πιάνει κανονικά . Αξίζει.

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • teo_papadopoulos
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το χρησιμοποίησα σε κλιματιστικό futzitsu του 2002 και είναι πολύ εξυπηρετικό.Εννοείται πως το τοποθετούμε στο χώρο που βρίσκεται η συσκευή.Το μήκος καλωδίου τροφοδοσίας είναι καλό αλλά θέλει φορτιστή usb 1A.Η σύνδεση πανεύκολη και η εφαρμογή πολύ καλή.Επιλογή χειριστηρίων πάρα πολλές.Δεν βρήκα χειριστήριο που να δουλεύει σε όλες τις εντολές,αλλα ήμουν ικανοποιημένος απο τις επιλογές που χρειαζόμουν και δεν έψαξα παραπάνω.

      • Μέγεθος
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • evripos
      4
      5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το προϊόν είναι πολύ καλό. Συνδεσα κλιματιστικό, τηλεόραση και μπορώ και άλλες συσκευές τηλεχειριζομενες και όλα αυτά τα χειρίζομαι απο 3g οπουδήποτε. Είναι απλή η συνδεση απλά δεν μπορώ να το συνδέσω με το ρούτερ της cosmote sppedport entry δεν ξέρω το γιατί Το έχω βάλει σε netfaster εύκολα. Το σπίτι με περιμένει ζεστό, από τη στιγμή που στην πολυκατοικία δεν ανάβουν την κεντρική θέρμανση!

      • Μέγεθος
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      δεν ειναι σίγουρο ότι θα δουλέψει

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 1
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Αδύνατη σύνδεση με air condition

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Καλό αλλά λιγάκι ακριβό...

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Μέτριας δυσκολίας συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
    • Έχω κάνει βίντεο στο κανάλι μου, που μπορείτε να το δείτε: https://www.youtube.com/watch?v=OmMOrgnzgSI&t=22s

      3
    • Ενω ειναι ενα ομορφο gadget δεν ειναι καθολου λειτουργικό πολυ δυσκολο Registration.
      Δεν εχει αυτοματσμους, δεν συνδέεται με a/c παρα μονο με εντολές, και δεν λειτουργούν οι εντολες με ενα πατημα θέλει 2-3 φορες για να ξυπνήσει δεν αξιζει καθόλου τα χρήματα του...

      1
    • Βασικα δε μου αρεσε τιποτα καθως δε μπορουσα να κανω register με android συσκευη. για καποιο λογο κολλαει. Εκανα με iphone και δεν βλεπει a/c Fujitsu που υποτιθεται υπαρχουν στη λιστα. Αχρηστο, χωρις καλωδιο και τροφοδοσια στη συσκευασια, το εβαλα για επιστροφη. για μενα ηταν η χειροτερη επιλογη που μπορουσα να κανω.

      1
    • Μετα απο μια εβδομαδα χρησης για ελεγχο κλιματιστικου ,σταματησε να λειτουργει , δεν δεχεται καμια μαρκα κλιματιστικου ακομα και δικες μου εντολες του τηλεχειρηστηριου μολις παταω ,με πεταει εξω και διαγραφει την συσκευη ,!!! απογοητευση ,αν μπορει καποιος να βοηθησει !

      3
    • Ενώ η τηλεόραση (lg) συνδέθηκε άμεσα, το a/c (lg) δεν συνδέεται σε κανένα χειριστήριο και ενώ η εκμάθηση του εργοστασιακού λειτουργεί, αποθηκεύει τα κουμπιά, το διαβάζει κανονικά, όταν στέλνεις εντολές αναβοσβήνει το λαμπάκι του cube αλλά δεν κάνει τίποτα. Το εργοστασιακό χειριστήριο δουλεύει με το a/c κανονικά. Άρα πρακτικά μου είναι άχρηστο, τσάμπα τα 30€. Θα το καταλάβαινα αν η μονάδα ήταν ό,τι να 'ναι αλλά είναι lg (Μοντέλο Inverter V). Έχω κατεβάσει την τελευταία αναβάθμιση.

      3
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις (9)

    Ερωτήσεις

    155 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν
    evripos

    Αν εννοείς να ανοίγει και να κλείνει την τηλεόραση πχ σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, η απάντηση είναι όχι

    george.papaioannou.526

    καλή χρονιά σε όλους. 1. πως τροφοδοτείται με ρεύμα το εργαλείο; Με μπαταρία; Αν ναι, δεν τελειώνει όταν απουσιάζεις αρκετές ημέρες και θες να ενεργοποιήσεις το A/C σου στην επιστροφή σου;
    2. συμβατότητα με A/C Mitsubishi;
    3. γενικότερα είναι ικανοποιητικό στη χρήση;

    teo_papadopoulos

    Τροφοδοτείται με ρεύμα.Εχει καλώδιο usb σε mini usb οπότε αν σου περισσεύει κανένα τροφοδοτικό είσαι οκ.Χειριστήρια έχει εκατοντάδες και σε όλες σχεδόν τις μάρκες οπότε κάτι θα βρεις που να σου ταιριάζει,ισως όχι στο 100% των λειτουργιών αλλα σε σίγουρα στις περισσότερες λειτουργίες.

    xpapayannis

    Το κλιματιστικό μου είναι μάρκας TOYOTOMI IZURU 10ετίας, μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει αν το έχει δουλέψει-αν είναι συμβατό με το GEYER GUBE, για να μη το αγοράσω αδίκως.

    Δες όλες τις ερωτήσεις (9)

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Geyer Cube για έλεγχο κλιματιστικών και άλλων τηλεχειριζόμενων συσκευών με το smartphone ή το tablet, εύκολα, άμεσα και από οπουδήποτε.

    Χαρακτηριστικά GEYER Cube

    • Πρότυπο Ασύρματης Δικτύωσης: IEEE 802.11 b/g/n
    • Τύπος Ασύρματης Δικτύωσης: WiFi 2.4GHz
    • Διαστάσεις Προϊόντος: 53x53x54mm
    • Αριθμός Υποστηριζόμενων Συσκευών: 8.000+
    • Μετάδοση Υπερύθρων: 93%
    • Γωνία Υπερύθρων Τηλεχειριστηρίου: 360°
    • Συχνότητα Υπερύθρων: 20~60kHz
    • Απόσταση Υπερύθρων Τηλεχειριστηρίου: ~10m
  • Κατασκευαστής

    Συμβατότητα
    Universal

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Αξιολογήσεις (25)

    1. 12
    2. 5
    3. 3 αστέρια
      0
    4. 2
    5. 6
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Μέγεθος
    • Εμβέλεια
    • Αντοχή
    • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
    • Σχετικά δύσκολη ανάγνωση οθόνης
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • dimvamvakas
      5
      3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Έχω κάνει βίντεο στο κανάλι μου, που μπορείτε να το δείτε: https://www.youtube.com/watch?v=OmMOrgnzgSI&t=22s

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Spiros_Katopodis
      1
      1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Ενω ειναι ενα ομορφο gadget δεν ειναι καθολου λειτουργικό πολυ δυσκολο Registration.
      Δεν εχει αυτοματσμους, δεν συνδέεται με a/c παρα μονο με εντολές, και δεν λειτουργούν οι εντολες με ενα πατημα θέλει 2-3 φορες για να ξυπνήσει δεν αξιζει καθόλου τα χρήματα του...

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • NikosMpl
      1
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Βασικα δε μου αρεσε τιποτα καθως δε μπορουσα να κανω register με android συσκευη. για καποιο λογο κολλαει. Εκανα με iphone και δεν βλεπει a/c Fujitsu που υποτιθεται υπαρχουν στη λιστα. Αχρηστο, χωρις καλωδιο και τροφοδοσια στη συσκευασια, το εβαλα για επιστροφη. για μενα ηταν η χειροτερη επιλογη που μπορουσα να κανω.

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ηλίας Σίγγος
      1
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Μετα απο μια εβδομαδα χρησης για ελεγχο κλιματιστικου ,σταματησε να λειτουργει , δεν δεχεται καμια μαρκα κλιματιστικου ακομα και δικες μου εντολες του τηλεχειρηστηριου μολις παταω ,με πεταει εξω και διαγραφει την συσκευη ,!!! απογοητευση ,αν μπορει καποιος να βοηθησει !

      • Αντοχή
      • Μέτριας δυσκολίας συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχετικά δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Μέγεθος
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas_Tso
      1
      3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Ενώ η τηλεόραση (lg) συνδέθηκε άμεσα, το a/c (lg) δεν συνδέεται σε κανένα χειριστήριο και ενώ η εκμάθηση του εργοστασιακού λειτουργεί, αποθηκεύει τα κουμπιά, το διαβάζει κανονικά, όταν στέλνεις εντολές αναβοσβήνει το λαμπάκι του cube αλλά δεν κάνει τίποτα. Το εργοστασιακό χειριστήριο δουλεύει με το a/c κανονικά. Άρα πρακτικά μου είναι άχρηστο, τσάμπα τα 30€. Θα το καταλάβαινα αν η μονάδα ήταν ό,τι να 'ναι αλλά είναι lg (Μοντέλο Inverter V). Έχω κατεβάσει την τελευταία αναβάθμιση.

      • Μέγεθος
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Del_mar
      5
      4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      ++
      Μπαινεις στο app σε λιγοτερο απο δευτερολεπτο.
      Διαχειριζεσαι τις συσκευες μέσω κινητου χωρις κανενα προβλημα ακομα και αν δεν εισαι σπιτι.
      Εχω συνδεσει τηλεοραση ,ερ κοντισιον και ανεμιστηρα δαπεδου χωρις κανενα προβλημα
      Το εχω δυο χρονια και λειτουργει απταιστα


      Ισως να δυσκολευτειτε λιγο στην συνδεση συσκευων αλλα αν ασχολειστε λιγο δεν θα εχετε θεμα.
      Δεν πιανει συσκευες που θα επιανε ενα χειριστηριο.Δηλαδη μην περιμενετε να πιανει δυο δωματια παρα περα

      Για τα λεφτα του οτι καλυτερο
      Θελει οπωσδηποτε wifi

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • thanassisdraganis
      5
      3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Εξαιρετικό προϊόν. Με δυσκόλεψε λίγο στην αρχή αλλά μάλλον από δικό μου λάθος. Έχω συνδέσει μονάδα κλιματισμού τηλεόραση, tvbox, cosmote tv, και ένα ηχοσύστημα denon και τα χειρίζομαι όλα εύκολα απομακρυσμένα. Στον κλιματισμό αλλάζεις όλες τις λειτουργίες. Το καλό είναι πως αν δεν υπάρχει η συσκευή σου στη λίστα το εκπαιδεύεις σε οποιαδήποτε συσκευή σου έχει τηλεκοντρόλ, πραγματικά ότι συσκευή θέλεις. Οπότε είναι μόνο για συσκευές με τηλεκοντρόλ. Μου έχει λύσει τα χέρια. Για οποιαδήποτε άλλη συσκευή με απλό switch πάρτε sonnoff ή tapo.

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Spyros.Bourlis
      2
      0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Ωραίο και διακριτικό σαν συσκευή. Δυστυχώς δεν δέχεται αυτοματισμούς. Πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Να έχει στο τηλεκοντρόλ ρολόι, να βάζεις να ανάψει το κλιματιστικό και να μην κάνει τίποτα. Μόνο στο σβήσιμο λειτουργεί. Για τα λεφτά του και το έτοιμο app είναι παράλογο. Αν έκανε τα μισα χρήματα και είχε μια απλη εφαρμογή θα ήταν πιο τίμιο.

      • Μέγεθος
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Αντοχή
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • ggkiou88
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Συνδέεται εύκολα. Έχει καλή εμβέλεια δηλαδή εγώ δεν το έχω να κοιτάει τη μονάδα είναι ακριβώς από κάτω και πιάνει κανονικά . Αξίζει.

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • teo_papadopoulos
      5
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το χρησιμοποίησα σε κλιματιστικό futzitsu του 2002 και είναι πολύ εξυπηρετικό.Εννοείται πως το τοποθετούμε στο χώρο που βρίσκεται η συσκευή.Το μήκος καλωδίου τροφοδοσίας είναι καλό αλλά θέλει φορτιστή usb 1A.Η σύνδεση πανεύκολη και η εφαρμογή πολύ καλή.Επιλογή χειριστηρίων πάρα πολλές.Δεν βρήκα χειριστήριο που να δουλεύει σε όλες τις εντολές,αλλα ήμουν ικανοποιημένος απο τις επιλογές που χρειαζόμουν και δεν έψαξα παραπάνω.

      • Μέγεθος
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • evripos
      4
      5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Το προϊόν είναι πολύ καλό. Συνδεσα κλιματιστικό, τηλεόραση και μπορώ και άλλες συσκευές τηλεχειριζομενες και όλα αυτά τα χειρίζομαι απο 3g οπουδήποτε. Είναι απλή η συνδεση απλά δεν μπορώ να το συνδέσω με το ρούτερ της cosmote sppedport entry δεν ξέρω το γιατί Το έχω βάλει σε netfaster εύκολα. Το σπίτι με περιμένει ζεστό, από τη στιγμή που στην πολυκατοικία δεν ανάβουν την κεντρική θέρμανση!

      • Μέγεθος
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      δεν ειναι σίγουρο ότι θα δουλέψει

      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • 1
      1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Αδύνατη σύνδεση με air condition

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Δύσκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Καλό αλλά λιγάκι ακριβό...

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Μέτριας δυσκολίας συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Εύκολη ανάγνωση οθόνης
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Μέγεθος
      • Αντοχή
      • Εύκολος συγχρονισμός με το κλιματιστικό
      • Εμβέλεια
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Δύσκολη ανάγνωση οθόνης
    • Έχω κάνει βίντεο στο κανάλι μου, που μπορείτε να το δείτε: https://www.youtube.com/watch?v=OmMOrgnzgSI&t=22s

      3
    • Ενω ειναι ενα ομορφο gadget δεν ειναι καθολου λειτουργικό πολυ δυσκολο Registration.
      Δεν εχει αυτοματσμους, δεν συνδέεται με a/c παρα μονο με εντολές, και δεν λειτουργούν οι εντολες με ενα πατημα θέλει 2-3 φορες για να ξυπνήσει δεν αξιζει καθόλου τα χρήματα του...

      1
    • Βασικα δε μου αρεσε τιποτα καθως δε μπορουσα να κανω register με android συσκευη. για καποιο λογο κολλαει. Εκανα με iphone και δεν βλεπει a/c Fujitsu που υποτιθεται υπαρχουν στη λιστα. Αχρηστο, χωρις καλωδιο και τροφοδοσια στη συσκευασια, το εβαλα για επιστροφη. για μενα ηταν η χειροτερη επιλογη που μπορουσα να κανω.

      1
    • Μετα απο μια εβδομαδα χρησης για ελεγχο κλιματιστικου ,σταματησε να λειτουργει , δεν δεχεται καμια μαρκα κλιματιστικου ακομα και δικες μου εντολες του τηλεχειρηστηριου μολις παταω ,με πεταει εξω και διαγραφει την συσκευη ,!!! απογοητευση ,αν μπορει καποιος να βοηθησει !

      3
    • Ενώ η τηλεόραση (lg) συνδέθηκε άμεσα, το a/c (lg) δεν συνδέεται σε κανένα χειριστήριο και ενώ η εκμάθηση του εργοστασιακού λειτουργεί, αποθηκεύει τα κουμπιά, το διαβάζει κανονικά, όταν στέλνεις εντολές αναβοσβήνει το λαμπάκι του cube αλλά δεν κάνει τίποτα. Το εργοστασιακό χειριστήριο δουλεύει με το a/c κανονικά. Άρα πρακτικά μου είναι άχρηστο, τσάμπα τα 30€. Θα το καταλάβαινα αν η μονάδα ήταν ό,τι να 'ναι αλλά είναι lg (Μοντέλο Inverter V). Έχω κατεβάσει την τελευταία αναβάθμιση.

      3
    • Δες τα όλα
    39,27 €
    5,00 €   μεταφορικά