Ëdit:
Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι 100% σίγουρος αν αυτό θα συνέβαινε και σε αυθεντικό Xbox controller. Αλλά το συγκεκριμένο, με προδίδει λίγο-λίγο.
- Πρώτα παρουσίασε πρόβλημα ο αριστερος μοχλός - όταν τον πας στα αριστερά και μετά πίσω στο κέντρο, συνεχίζει να κινείται στα αριστερά.
- Το RB δεν κάνει πια κλίκ. Δουλεύει, αλλά η ανταπόκριση στο πάτημα είναι ανύπαρκτη, Σαν να πατάς πλαστικό σε λιωμένο λάστιχο είναι. Το αυθεντικό δεν μου είχε κάνει τέτοια κόλπα, αλλά υποθέτω ότι μπορεί να είναι και θέμα παρτίδας; I wouldn't take my chances
Όπως είπα, πάρτε το αυθεντικό, τουλάχιστον να μπορείτε να ρίξετε το φταίξιμο σε μια εταιρία που ξέρει ο κόσμος και έχει ευθύνη στον καταναλωτή.
------
Δεν θα έδινα τα λεφτά μου στο παραπάνω προϊόν.
Τουλάχιστον αν ήξερα ότι πρόκειται για απομίμηση και οχι για το αυθεντικό, θα το απέυφευγα, αλλά όχι ότι πρόκειται για ένα κακό προιον. Άλλωστε και ο λόγος που δεν το επέστρεψα όταν κατάλαβα πως πήρα απομίμηση ήταν ότι ήταν "Decent" εώς πολύ καλό.
Οι λόγοι για να μην το πάρεις:
- Εχει την ίδια ακριβώς αξία με το αυθεντικό
- Το D-Pad εχει λίγο κακή αίσθηση, και το κάτω κουμπί δεν λειτουργεί αν δεν το πατήσεις *καλά*, ωστόσο όχι ότι το αυθεντικό έχει κλάσεις καλύτερο, είναι *ίσως* λίγο καλύτερο από αυτό.
- Τα κουμπιά είναι τελείως φλατ, το συνηθίζεις ή μπορεί και να σου αρέσει αυτό βέβαια.
Τελική εντύπωση:
Ειλικρινά, πρόκειται για ένα προϊόν που με εξέπληξε από το γεγονός ότι δεν ήταν "ψεύτικο". Μπορείς να παίξεις άνετα με αυτό σαν να ήταν το αυθεντικό. Η ποιότητα του εξωτερικά είναι όμοια με του αυθεντικού, όσο για το εσωτερικό του, μια φορά μου έπεσε και άρχισα να ακούω ήχο μικρού σπασμένου πλαστικού όταν το κουνάω. Ίσως να κάνω και λάθος και να ήταν από πριν, αλλά κρατάω τις επιφυλάξεις μου μιας και πρόκειται για απομίμηση.
Αγοράστε το αυθεντικό, έχει ίδια τιμή.