Κρέμες Προσώπου

La Roche Posay Effaclar Duo+ Ενυδατικό & Ρυθμιστικό Gel Προσώπου Ημέρας με SPF30 κατά των Ατελειών & της Ακμής με Νιασιναμίδη 40ml

Το Effaclar Duo+ SPF30 προστατεύει από τις ακτίνες UV και τους επιθετικούς περιβαλλοντικούς παράγοντες που προκαλούν επιδείνωση των ατελειών του δέρματος, αντιμετωπίζοντας τις εξάρσεις και...

Το Effaclar Duo+ SPF30 προστατεύει από τις ακτίνες UV και τους επιθετικούς περιβαλλοντικούς παράγοντες που προκαλούν επιδείνωση των ατελειών του δέρματος, αντιμετωπίζοντας τις εξάρσεις και ελαχιστοποιώντας την εμφάνιση σημαδιών και κηλίδων. 

Καθημερινή ενυδατική φροντίδα σε συνδυασμό με τα οφέλη της προστασίας SPF30.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη, Λιπαρή, Ακνεϊκή
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Effaclar Duo+ SPF30 προστατεύει από τις ακτίνες UV και τους επιθετικούς περιβαλλοντικούς παράγοντες που προκαλούν επιδείνωση των ατελειών του δέρματος, αντιμετωπίζοντας τις εξάρσεις και ελαχιστοποιώντας την εμφάνιση σημαδιών και κηλίδων. 

Καθημερινή ενυδατική φροντίδα σε συνδυασμό με τα οφέλη της προστασίας SPF30.

Οφέλη

  • Μειώνει ορατά τις ατέλειες και τις κηλίδες
  • Αποφράσσει τους πόρους και βελτιώνει την υφή του δέρματος
  • Ελέγχει τη γυαλάδα

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε σε όλο το πρόσωπο, το πρωί, μετά τον καθαρισμό με το EFFACLAR Gel.

Αποφύγετε την περιοχή των ματιών.

Υφή

  • Ενυδατικό τζελ με ανάλαφρη υφή
  • Μη λιπαρό
  • Με Ιαματικό Νερό La Roche-Posay

Η επιστήμη πίσω από το προϊόν

  • Περιποίηση με ισχυρή δράση κατά των ατελειών, των σημαδιών και των φραγμένων πόρων
  • Αποτρέπει τις εξάρσεις χάρη στη σύνθεσή της με Νιασιναμίδη, LHA και Procerad
  • Η τεχνολογία ANTI-UV ANTIOXIDANT XL PROTECT προστατεύει το δέρμα χάρη σε ένα σύστημα φίλτρων κατά των ακτινών UVA/UVB και στην περιεκτικότητα της σε καρνοσίνη
  • Προϊόν δοκιμασμένο σε περιβάλλοντα με ρύπανση

Κατάλληλο για το ευαίσθητο δέρμα

  • Υψηλή ανοχή
  • Υποαλλεργικό
  • Μη φαγεσωρογόνο
  • Δοκιμασμένο υπό δερματολογικό έλεγχο

Βασικά Συστατικά

  • XL-Protect TM SPF 30 PF 10: Η τεχνολογία XL-PROTECT παρέχει προστασία από τις ακτίνες UVA και UVB, καθώς και από τις βλαβερές επιπτώσεις της ρύπανσης
  • Νιασιναμίδη: Καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και μειώνει την ερυθρότητα
  • Procerad: Βοηθά στην πρόληψη της εμφάνισης κόκκινων ή καφέ σημαδιών. Προλαμβάνει τα σημάδια που αφήνει η ακμή


Συστατικά

AQUA / WATER • OCTOCRYLENE • GLYCERIN • HOMOSALATE • ETHYLHEXYL SALICYLATE • ALCOHOL DENAT. • NIACINAMIDE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • DIMETHICONE • SORBITAN STEARATE • SILICA • ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE • STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER • PROPYLENE GLYCOL • POTASSIUM CETYL PHOSPHATE • DIISOPROPYL SEBACATE • PEG-20 • PEG-8 LAURATE • ZINC PCA • DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER • SODIUM DODECYLBENZENESULFONATE • 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL • INULIN LAURYL CARBAMATE • MANNOSE • CARNOSINE • POLOXAMER 338 • AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE • DISODIUM EDTA • SUCROSE COCOATE • CAPRYLOYL SALICYLIC ACID • VITREOSCILLA FERMENT • XANTHAN GUM • SALICYLIC ACID • PARFUM / FRAGRANCE

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Ακμή, Ατέλειες, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Λιπαρή, Ακνεϊκή
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Gel
Δραστικό Συστατικό
Νιασιναμίδη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
La Roche Posay Effaclar
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (218)

Αξιολογήσεις

  1. 149
  2. 33
  3. 18
  4. 10
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

katerina-naxos
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι πολύ καλή ενυδατικη κρέμα με αντηλιακή προστασία που βοηθάει πολύ ακνεικα / μικτά / λιπαρά δέρματα. Προσωπικά όσο την χρησιμοποίησα δεν έβγαλα ούτε ενα σπυράκι. Μόλις τελείωσε και άρχισα να χρησιμοποιώ μια άλλη κρέμα, άρχισα να βγάζω :/ Άρα ναι βοηθάει αλλά μην περιμένετε ότι θα σας γιατρέψει την ακμή μια για πάντα. Είναι απλά μια πολύ καλή κρέμα που αξίζει τα χρήματα της γιατί κάνει δουλειά και σίγουρα την συνιστώ και θα την αγόραζα ξανά

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Evgi9
1
10 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγόρασα κατόπιν σύστασης δερματολογου για δέρμα με ακμή. Η κρέμα αυτή τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται ευκολα και το μεϊκαπ πάνω της κάνει μπαλώματα και φαίνεται σαν να κόβει η σύσταση του αν δεν απορροφηθεί. Για μια πρωινή ρουτίνα δηλαδή για να πάω στη δουλειά μου δε με ικανοποίησε. Όταν μου τελειώσει θα την αντικαταστησω με την αντίστοιχη κρεμα effaclar duo χωρίς spf μαζί με κάποιο αντιηλιακό.

  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • nelly_leo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν κ κατά την τοποθέτηση η αίσθηση που αφήνει είναι πολύ ωραία, σε μεικτή επιδερμίδα όπως η δική μου στην πορεία βγάζει πολύ λιπαρότητα κ γυαλάδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Lakafosi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα χρησιμοποιήσει την EFFACLAR K (+) από την οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη και μόλις μου τελείωσε αποφάσισα να δοκιμάσω αυτήν που έχει και αντηλιακή προστασία. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως ταιριάζει στο δέρμα μου καθώς τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται σωστά και το μεϊκαπ από πάνω κάνει μπαλώματα. Ακόμα και σκέτη αν την χρησιμοποίησω το πρωί σε καθαρό πρόσωπο, μετά απο λίγο αρχίζει να τρίβεται και να αφήνει "ρολάκια".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kabamaru_Igano31
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα για την ακμή. Την χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η efffaclar duo που λέγεται ότι είναι επικίνδυνη γιατί βρέθηκε να έχει βενζόλιο είναι η έκδοση που έχει την ονομασία treatment και έχει αποσυρθεί. Δεν είναι αυτή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4ina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αν έχεις ήπια ακμή όμως. Κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο είναι πιο αποτελεσματικό από το κανονικό με την καινουρια φόρμουλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinavasilaki
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου την είχε συστήσει η δερματολόγος μου στο γυμνάσιο. Η ακμή μου ήταν σε αιχμή, έβγαζα δύο με τρία σπυράκια με πύον την εβδομάδα. Είχε βοηθήσει να καταπραϋνθούν όσο την χρησιμοποιούσα με πρόγραμμα, αλλά πάντα παρέμενε ενεργή η ακμή και το δέρμα είχε μια ροζ απόχρωση. Μόλις τελείωνε η θεραπεία, συνεχιζόταν κανονικά η ακμή. Το ίδιο συνέβαινε με κάθε προϊόν που μου συστήνανε 4 διαφορετικοί δερματολόγοι. Μέχρι που χρησιμοποίησα κορεατικά, και ησύχασε το δέρμα μου. Κάνω παρόμοια διατροφή με πριν. Τα προϊόντα τους είναι πιο ακριβά από τα κορεατικά και αναποτελεσματικά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η συγκεκριμένη κρεμούλα είναι για το χειμώνα από όσο κατάλαβα τώρα όσο για το καλοκαίρι ίσως θέλει πιο τοπική εφαρμογή πάντως κάνει μία δουλίτσα θα την αγόραζα και πάλι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bugthingy
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάκιστη κρέμα - αντηλιακή. Καμία αλλαγή στο πρόσωπο και ως αντηλιακή αν σου μπει στο μάτι είσαι οριακά να χάσεις το μάτι σου. Πόνος και τρομερό τσούξιμο. Ο, τι χειρότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arabatzi Maria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αντηλιακή όμως για το χειμώνα καλύτερα το καλοκαίρι επειδή ιδρώνω φεύγει αλλά μου αρέσει πολύ έχει ωραία σύσταση έχω πάρει 3 συσκευασίες Πολύ ωραία κρέμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PAN_CHRIC
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει την τάση ακμής σε καλό επίπεδο. Δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη ρουτίνα μου. Σκέτη, γιατί εάν έχω βαλει έναν όρο ή σερουμ και μετά την κρέμα αυτή τοτε γίνετε ομελέτα. !! Πιθανόν δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στο δέρμα μου. Προσωπικά αδιάφορη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Alt
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή κρέμα, τη χρησιμοποιώ χρόνια ως βάση μετά το αντιηλιακό και πριν το foundation. Είναι ελαφριά και ιδανική και λιπαρή ακνεϊκή επιδερμίδα. Την προτείνω ανεπιφύλαχτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ria_Tsimopoulou
    1
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μυρίζει ασχημα ούτε βλέπω κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου και ο αφρός καθαρισμού ασχημα μυρίζει δε θα το ξανά αγόραζα..αγόρασα αυτά τα προϊόντα τα έβαλα στο πρόσωπο και έπαθα αλλεργία στο μάτι μου και επιδη δεν υποχωρούσε έτρεχα στο νοσοκομείο σε δερματολόγο όπου μου είπε να μη ξανά βάλω τα συγκεκριμένα προϊόντα έχω βάλει πολλές κρέμες στο πρόσωπο ποτέ δεν είχα πρόβλημα τσάμπα τα χριματα που έδωσα και η μυρωδιά της κρέμας είναι χαλια δεν την άντεχα..

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoras_Gr14
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλό προϊόν. Το χρησιμοποιώ καθημερινά έπειτα από πλύσιμο του προσώπου με το σαπούνι της ίδιας εταιρίας κατά της Ακμής. Να αναφέρω ότι έχω κάνει στο παρελθόν θεραπεία για την ακμή με χάπια. Στο παρελθόν είχα δοκιμάσει και προϊόντα άλλη εταιρίας για την ακμη και δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά ανώτερο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_2802
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τότε που τελείωσα με την θεραπεία ακμής δεν την έχω αλλάξει είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στην επιδερμίδα μου και εξαιρετική βάση για μακιγιάζ .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzo_sk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα ημέρας για λιπαρά δέρματα, μην περιμένετε να εξαφανίσει ατέλειες, είναι μία καθημερινή πρωινή κρέμα με δείκτη προστασίας και μέχρι εκεί. Δεν κάνει θαύματα, αλλά είναι μια χαρά για το καλοκαίρι (όχι για την παραλία εννοείται, για μέσα στην πόλη).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evelin.K
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα προϊόν που αξίζει τα λεφτά του. Αν ψάχνετε αντιηλιακή κρέμα που να μην δημιουργεί φαγέσωρες (σπυριά με κλειστούς πόρους), να απορροφάται εύκολα και να μπορείτε να βάλετε μακιγιάζ από πάνω τοτε είναι η κατάλληλη. Επίσης, δεν αφήνει λαδωμένη αίσθηση στο πρόσωπο αν περάσουν ώρες στη ζέστη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω δύο μέρες την κρέμα.. Δεν αισθάνομαι ότι ενυδατώνει καθόλου το πρόσωπο μου.. Σε κάποια σημεία που είναι εντελώς αφυδατωμενο το πρόσωπο μου δεν απλώνεται με καμία ευκολία η κρέμα... Γενικά δεν απλώνεται εύκολα.. Δεν μου αφήνει ματ αποτέλεσμα αντιθέτως από την πρώτη στιγμή εφαρμογής μου αφήνει μια γυαλαδα.. Είναι μέτρια σε λιπαρότητα.. Προσωπικά δεν θα την ξανά αγόραζα

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annadaskalaki25
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έψαχνα μια κρέμα για λιπαρό πρόσωπο κατά της ακμής κ κατέληξα στις effaclar duo+ λόγω των καλών κριτικών κ την σχετικά οικονομική τιμή. Στα σημάδια δεν κάνει θαύματα παρόλα αυτά με ενυδατώνει χωρίς να μπουκωνει το πρόσωπο και κατά συνέπεια έχουν μειωθεί τα break outs κατά πολύ. Αφήνει ματ όψη κάτι που είναι must για μενα κ αν κ μετά από 8 ώρες εμφανίζει κάποια μικρή γυαλαδα στο κούτελο δεν έχω βρει κρέμα ειδικά με spf που να μην το κάνει πόσο μάλλον στο δικό μου πρόσωπο που είναι λιπαρό. Η συγκεκριμένη με το spf είναι ότι πρέπει για το χειμώνα που πάντα βαριόμουν να προσθέσω αντηλιακό. Το καλοκαίρι αυτό μαζί με αντιηλιακο πενηντάρι απαραίτητα. Έχω πάρει και την αντίστοιχη χωρίς το spf την οποία χρησιμοποιώ στην βραδινή ρουτίνα μου η οταν χρησιμοποιώ αντιηλιακο από πάνω. επίσης και οι 2 είναι οκ για κάτω από το μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Roumpani
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα για την ακμή αλλά δεν εξαφανίζει τις ατέλειες.
    Και οπωσδήποτε χρειάζεται και ο ορός αλλά και ενυδατική κρέμα.

    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chryssaduke
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένη από την κρέμα αυτή. Απλώνεται πολύ εύκολα, αλλά μετά από λίγες ώρες βγάζει λιπαρότητα και δεν είναι καθόλου καλή βάση για μακιγιάζ, το οποίο γλιστράει και φεύγει από το πρόσωπο τουλάχιστον για το δικό μου μικτό δέρμα. Για δράση κατά των ατελειών δεν έχω γνώμη, δεν έχω ακμή. Και η αναζήτηση καλής ενυδατικής με spf συνεχίζεται...

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • redhead.00225
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται, καλύτερη κρέμα με αντηλιακή προστασία δεν έχω βρει. Λίγη μεν η προστασία ίσως και για αυτό να μην έχει καμία σχέση με αντηλιακή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lena Lena 67
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά μια πολύ ωραία κρέμα για το πρόσωπο με ελαφριά υφή και ταυτόχρονα με αντιηλιακή προστασία. Γρήγορη εφαρμογή και απορρόφηση...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NasiaPex_191996
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα για ατέλειες και σπυράκια (όχι ακμή στην δική μου περίπτωση), μαζί με ένα καλό καθαριστικό κάνει αποτελεσματική δουλειά. Είναι πολύ ελαφριά πάνω στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karen A
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα για καθημερινή χρήση στην πόλη. Στην παραλία χρησιμοποιώ κάποια πιο ισχυρή. Καλή ως βάση μακιγιάζ, μη φαγεσωρογόνα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D. Kaltsas
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα κρίνω αν είναι καλή η κρέμα, ή όχι. Αυτό άλλωστε είναι συχνά υποκειμενικό και για αντικειμενική κρίση θέλει μήνες χρήσης. Υποθέτω ότι κάνει καλά αυτά που υπόσχεται: ενυδατώνει και προστατεύει από τις ηλιακές ακτινοβολίες, έστω συμπληρωματικά. Θα πω ότι εμένα με ΤΑΡΑΞΕ στο τσούξιμο στα μάτια. Το γράφω αυτό ως άνθρωπος που ποτέ δεν είχε ευαισθησίες ή περιέργειες. Τι προσπάθησα να μην βάλω πολύ κοντά, τι πρόσεχα να μην τα ακουμπήσω... δεν έχει σωτηρία. Δυστυχώς δεν κάνει για εμένα. Εάν έχετε δυνατότητα ζητήστε ένα δείγμα πρώτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_D_61
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλή κρέμα δεν έχω κάποιο breakout στο πρόσωπο αλλά δυστυχώς δεν θα την ξαναπάρω γιατί μου ερεθίζει τα μάτια πολύ αν και δεν το βάζω στην περιοχή των ματιών.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evzg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άρχισα να φοράω αντιηλιακό εκτός καλοκαιριού φέτος, και ξεκίνησα με αυτή την κρέμα. ακμη πλέον δεν έχω οπότε δεν έχω γνώμη, πάντως δε μου έκανε σπυράκια (κάποιες φορές τα αντιηλιακα μου κανουν) και δε μου μπουκώνει το δερμα. για καλοκαιρι που τη δοκίμασα σίγουρα προστατεύει αλλά είναι κάπως βαριά, αν και πάλι δεν μπουκώνει το δέρμα, απλά θα αναζητησω κάτι πιο ματ.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • testname
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την είχα ξαναδοκιμασει στο παρελθόν, την άφησα γιατί δεν έβλεπα διαφορά και ειπα λόγω του ντόρου στο τικτοκ να της ξαναδωσω μια ευκαιρία. Πέραν του ότι κάθε μέρα το πρόσωπο μου ένιωθα ότι καιγόταν μετά την εφαρμογή της στην περιοχή γύρω από το στόμα όταν φορούσα μάσκα, την χρησιμοποίησα για ένα μήνα και πραγματικά μου προκάλεσε break outs. Λένε ότι είναι δίμηνη θεραπεία αλλά αυτές οι εξάρσεις να διαρκέσουν μια δυο βδομαδες εντάξει, αλλά οχι ενα μήνα. Το πρόσωπο μου έγινε χειρότερο και τη σταμάτησα λίγο πριν το τέλος του σωληναριου. Μου κάνει εντύπωση γιατί υποτίθεται ότι δεν έχει και συστατικά που φράζουν τους πόρους, αντιθέτως έχει πολύ καλά συστατικά. Δυστυχώς δεν την συνιστώ. Επίσης η εταιρεία δεν είναι cruelty free.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Konstantinou31
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα. Με συστηματική χρήση κάνει θαύματα στα σημάδια της ακμής και ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Άλλαξε εντελώς το δέρμα μου! Την αγοράζω ξανά και ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomi_grig27
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλή, αφήνει απαλό το δέρμα, τη χρησιμοποιώ λίγο, δε έχω δει ακόμη αποτέλεσμα εκτός από τη ενυδάτωση και την απαλότητα, θα κάνω update

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Αν κ κατά την τοποθέτηση η αίσθηση που αφήνει είναι πολύ ωραία, σε μεικτή επιδερμίδα όπως η δική μου στην πορεία βγάζει πολύ λιπαρότητα κ γυαλάδα

    0
  • Είχα χρησιμοποιήσει την EFFACLAR K (+) από την οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη και μόλις μου τελείωσε αποφάσισα να δοκιμάσω αυτήν που έχει και αντηλιακή προστασία. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως ταιριάζει στο δέρμα μου καθώς τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται σωστά και το μεϊκαπ από πάνω κάνει μπαλώματα. Ακόμα και σκέτη αν την χρησιμοποίησω το πρωί σε καθαρό πρόσωπο, μετά απο λίγο αρχίζει να τρίβεται και να αφήνει "ρολάκια".

    0
  • Πολύ καλή κρέμα για την ακμή. Την χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η efffaclar duo που λέγεται ότι είναι επικίνδυνη γιατί βρέθηκε να έχει βενζόλιο είναι η έκδοση που έχει την ονομασία treatment και έχει αποσυρθεί. Δεν είναι αυτή

    1
  • Πολύ καλό αν έχεις ήπια ακμή όμως. Κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο είναι πιο αποτελεσματικό από το κανονικό με την καινουρια φόρμουλα.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

4597 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Margarita_Tsaf

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το αντηλιακό anthelios με 50spf γιατί μου ερεθίζει πολύ ο ήλιος το πρόσωπο και το 30spf είναι Λίγο για μενα;

Angelina_Tsasi

Ναι εγω καθαριζω το προσωπο μου , βαζω ενα τζελ , βαζω την συγκεκριμενη κρεμα και μετα το αντηλιακο (la roche posay). Στο κουτάκι λεει πως η συγκεκριμενη κρεμα δεν ειναι αντηλιακο απλως περιεχει λιγο.

raptidimitra82

Πόσες ημέρες πρέπει να το εφαρμόσουμε στο πρόσωπο μας κ;ι αν κάνει για ηλικίες 10-11 και παραπάνω

Angelina_Tsasi

Skincare (δηλαδη καθαριστικο προσωπου , κρεμα κλπ..) πρεπει να κανεις 2 φορες την ημερα (καλυτερα το πρωι και το απογευμα/βραδυ) καθημερινα. Η συγκεκριμενη κρεμα ειναι ιδανική για την εφηβεια οποτε ναι, μπορεις να την χρησιμοποιεις.

Μαριάννα Τάσση

Διάβασα μια είδηση γι αυτή την κρέμα την οποία χρησιμοποιώ εδώ και 1 χρόνο και είναι τέλεια για την ακμή μου αλλά λένε ότι είναι καρκινογόνα λόγω ενός συστατικού που αποτελείται και θα την αποσύρουνε ισχύει αυτό;

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Effaclar Duo+ SPF30 προστατεύει από τις ακτίνες UV και τους επιθετικούς περιβαλλοντικούς παράγοντες που προκαλούν επιδείνωση των ατελειών του δέρματος, αντιμετωπίζοντας τις εξάρσεις και ελαχιστοποιώντας την εμφάνιση σημαδιών και κηλίδων. 

Καθημερινή ενυδατική φροντίδα σε συνδυασμό με τα οφέλη της προστασίας SPF30.

Οφέλη

  • Μειώνει ορατά τις ατέλειες και τις κηλίδες
  • Αποφράσσει τους πόρους και βελτιώνει την υφή του δέρματος
  • Ελέγχει τη γυαλάδα

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόστε σε όλο το πρόσωπο, το πρωί, μετά τον καθαρισμό με το EFFACLAR Gel.

Αποφύγετε την περιοχή των ματιών.

Υφή

  • Ενυδατικό τζελ με ανάλαφρη υφή
  • Μη λιπαρό
  • Με Ιαματικό Νερό La Roche-Posay

Η επιστήμη πίσω από το προϊόν

  • Περιποίηση με ισχυρή δράση κατά των ατελειών, των σημαδιών και των φραγμένων πόρων
  • Αποτρέπει τις εξάρσεις χάρη στη σύνθεσή της με Νιασιναμίδη, LHA και Procerad
  • Η τεχνολογία ANTI-UV ANTIOXIDANT XL PROTECT προστατεύει το δέρμα χάρη σε ένα σύστημα φίλτρων κατά των ακτινών UVA/UVB και στην περιεκτικότητα της σε καρνοσίνη
  • Προϊόν δοκιμασμένο σε περιβάλλοντα με ρύπανση

Κατάλληλο για το ευαίσθητο δέρμα

  • Υψηλή ανοχή
  • Υποαλλεργικό
  • Μη φαγεσωρογόνο
  • Δοκιμασμένο υπό δερματολογικό έλεγχο

Βασικά Συστατικά

  • XL-Protect TM SPF 30 PF 10: Η τεχνολογία XL-PROTECT παρέχει προστασία από τις ακτίνες UVA και UVB, καθώς και από τις βλαβερές επιπτώσεις της ρύπανσης
  • Νιασιναμίδη: Καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και μειώνει την ερυθρότητα
  • Procerad: Βοηθά στην πρόληψη της εμφάνισης κόκκινων ή καφέ σημαδιών. Προλαμβάνει τα σημάδια που αφήνει η ακμή


Συστατικά

AQUA / WATER • OCTOCRYLENE • GLYCERIN • HOMOSALATE • ETHYLHEXYL SALICYLATE • ALCOHOL DENAT. • NIACINAMIDE • BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE • DIMETHICONE • SORBITAN STEARATE • SILICA • ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE • STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER • PROPYLENE GLYCOL • POTASSIUM CETYL PHOSPHATE • DIISOPROPYL SEBACATE • PEG-20 • PEG-8 LAURATE • ZINC PCA • DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER • SODIUM DODECYLBENZENESULFONATE • 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL • INULIN LAURYL CARBAMATE • MANNOSE • CARNOSINE • POLOXAMER 338 • AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE • DISODIUM EDTA • SUCROSE COCOATE • CAPRYLOYL SALICYLIC ACID • VITREOSCILLA FERMENT • XANTHAN GUM • SALICYLIC ACID • PARFUM / FRAGRANCE

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας
Δράση
Ακμή, Ατέλειες, Ενυδάτωση, Ρύθμιση Λιπαρότητας
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Λιπαρή, Ακνεϊκή
Δείκτης αντηλιακής προστασίας (SPF)
30 SPF
Υφή
Gel
Δραστικό Συστατικό
Νιασιναμίδη
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δημοφιλής Σειρά
La Roche Posay Effaclar
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
40 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (218)

  1. 149
  2. 33
  3. 18
  4. 10
  5. 8
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Αίσθηση
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

katerina-naxos
5
7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Είναι πολύ καλή ενυδατικη κρέμα με αντηλιακή προστασία που βοηθάει πολύ ακνεικα / μικτά / λιπαρά δέρματα. Προσωπικά όσο την χρησιμοποίησα δεν έβγαλα ούτε ενα σπυράκι. Μόλις τελείωσε και άρχισα να χρησιμοποιώ μια άλλη κρέμα, άρχισα να βγάζω :/ Άρα ναι βοηθάει αλλά μην περιμένετε ότι θα σας γιατρέψει την ακμή μια για πάντα. Είναι απλά μια πολύ καλή κρέμα που αξίζει τα χρήματα της γιατί κάνει δουλειά και σίγουρα την συνιστώ και θα την αγόραζα ξανά

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Evgi9
1
10 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγόρασα κατόπιν σύστασης δερματολογου για δέρμα με ακμή. Η κρέμα αυτή τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται ευκολα και το μεϊκαπ πάνω της κάνει μπαλώματα και φαίνεται σαν να κόβει η σύσταση του αν δεν απορροφηθεί. Για μια πρωινή ρουτίνα δηλαδή για να πάω στη δουλειά μου δε με ικανοποίησε. Όταν μου τελειώσει θα την αντικαταστησω με την αντίστοιχη κρεμα effaclar duo χωρίς spf μαζί με κάποιο αντιηλιακό.

  • Άρωμα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • nelly_leo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν κ κατά την τοποθέτηση η αίσθηση που αφήνει είναι πολύ ωραία, σε μεικτή επιδερμίδα όπως η δική μου στην πορεία βγάζει πολύ λιπαρότητα κ γυαλάδα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia_Lakafosi

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα χρησιμοποιήσει την EFFACLAR K (+) από την οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη και μόλις μου τελείωσε αποφάσισα να δοκιμάσω αυτήν που έχει και αντηλιακή προστασία. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως ταιριάζει στο δέρμα μου καθώς τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται σωστά και το μεϊκαπ από πάνω κάνει μπαλώματα. Ακόμα και σκέτη αν την χρησιμοποίησω το πρωί σε καθαρό πρόσωπο, μετά απο λίγο αρχίζει να τρίβεται και να αφήνει "ρολάκια".

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kabamaru_Igano31
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα για την ακμή. Την χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η efffaclar duo που λέγεται ότι είναι επικίνδυνη γιατί βρέθηκε να έχει βενζόλιο είναι η έκδοση που έχει την ονομασία treatment και έχει αποσυρθεί. Δεν είναι αυτή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4ina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό αν έχεις ήπια ακμή όμως. Κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο είναι πιο αποτελεσματικό από το κανονικό με την καινουρια φόρμουλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christinavasilaki
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου την είχε συστήσει η δερματολόγος μου στο γυμνάσιο. Η ακμή μου ήταν σε αιχμή, έβγαζα δύο με τρία σπυράκια με πύον την εβδομάδα. Είχε βοηθήσει να καταπραϋνθούν όσο την χρησιμοποιούσα με πρόγραμμα, αλλά πάντα παρέμενε ενεργή η ακμή και το δέρμα είχε μια ροζ απόχρωση. Μόλις τελείωνε η θεραπεία, συνεχιζόταν κανονικά η ακμή. Το ίδιο συνέβαινε με κάθε προϊόν που μου συστήνανε 4 διαφορετικοί δερματολόγοι. Μέχρι που χρησιμοποίησα κορεατικά, και ησύχασε το δέρμα μου. Κάνω παρόμοια διατροφή με πριν. Τα προϊόντα τους είναι πιο ακριβά από τα κορεατικά και αναποτελεσματικά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • η συγκεκριμένη κρεμούλα είναι για το χειμώνα από όσο κατάλαβα τώρα όσο για το καλοκαίρι ίσως θέλει πιο τοπική εφαρμογή πάντως κάνει μία δουλίτσα θα την αγόραζα και πάλι

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bugthingy
    1
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάκιστη κρέμα - αντηλιακή. Καμία αλλαγή στο πρόσωπο και ως αντηλιακή αν σου μπει στο μάτι είσαι οριακά να χάσεις το μάτι σου. Πόνος και τρομερό τσούξιμο. Ο, τι χειρότερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arabatzi Maria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία αντηλιακή όμως για το χειμώνα καλύτερα το καλοκαίρι επειδή ιδρώνω φεύγει αλλά μου αρέσει πολύ έχει ωραία σύσταση έχω πάρει 3 συσκευασίες Πολύ ωραία κρέμα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PAN_CHRIC
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει την τάση ακμής σε καλό επίπεδο. Δεν ταιριάζει με την υπόλοιπη ρουτίνα μου. Σκέτη, γιατί εάν έχω βαλει έναν όρο ή σερουμ και μετά την κρέμα αυτή τοτε γίνετε ομελέτα. !! Πιθανόν δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στο δέρμα μου. Προσωπικά αδιάφορη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dora_Alt
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Φοβερή κρέμα, τη χρησιμοποιώ χρόνια ως βάση μετά το αντιηλιακό και πριν το foundation. Είναι ελαφριά και ιδανική και λιπαρή ακνεϊκή επιδερμίδα. Την προτείνω ανεπιφύλαχτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ria_Tsimopoulou
    1
    1 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μυρίζει ασχημα ούτε βλέπω κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου και ο αφρός καθαρισμού ασχημα μυρίζει δε θα το ξανά αγόραζα..αγόρασα αυτά τα προϊόντα τα έβαλα στο πρόσωπο και έπαθα αλλεργία στο μάτι μου και επιδη δεν υποχωρούσε έτρεχα στο νοσοκομείο σε δερματολόγο όπου μου είπε να μη ξανά βάλω τα συγκεκριμένα προϊόντα έχω βάλει πολλές κρέμες στο πρόσωπο ποτέ δεν είχα πρόβλημα τσάμπα τα χριματα που έδωσα και η μυρωδιά της κρέμας είναι χαλια δεν την άντεχα..

    • Απορρόφηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thodoras_Gr14
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αρκετά καλό προϊόν. Το χρησιμοποιώ καθημερινά έπειτα από πλύσιμο του προσώπου με το σαπούνι της ίδιας εταιρίας κατά της Ακμής. Να αναφέρω ότι έχω κάνει στο παρελθόν θεραπεία για την ακμή με χάπια. Στο παρελθόν είχα δοκιμάσει και προϊόντα άλλη εταιρίας για την ακμη και δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά ανώτερο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • katerina_2802
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τότε που τελείωσα με την θεραπεία ακμής δεν την έχω αλλάξει είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στην επιδερμίδα μου και εξαιρετική βάση για μακιγιάζ .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tzo_sk

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα ημέρας για λιπαρά δέρματα, μην περιμένετε να εξαφανίσει ατέλειες, είναι μία καθημερινή πρωινή κρέμα με δείκτη προστασίας και μέχρι εκεί. Δεν κάνει θαύματα, αλλά είναι μια χαρά για το καλοκαίρι (όχι για την παραλία εννοείται, για μέσα στην πόλη).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evelin.K
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι ένα προϊόν που αξίζει τα λεφτά του. Αν ψάχνετε αντιηλιακή κρέμα που να μην δημιουργεί φαγέσωρες (σπυριά με κλειστούς πόρους), να απορροφάται εύκολα και να μπορείτε να βάλετε μακιγιάζ από πάνω τοτε είναι η κατάλληλη. Επίσης, δεν αφήνει λαδωμένη αίσθηση στο πρόσωπο αν περάσουν ώρες στη ζέστη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω δύο μέρες την κρέμα.. Δεν αισθάνομαι ότι ενυδατώνει καθόλου το πρόσωπο μου.. Σε κάποια σημεία που είναι εντελώς αφυδατωμενο το πρόσωπο μου δεν απλώνεται με καμία ευκολία η κρέμα... Γενικά δεν απλώνεται εύκολα.. Δεν μου αφήνει ματ αποτέλεσμα αντιθέτως από την πρώτη στιγμή εφαρμογής μου αφήνει μια γυαλαδα.. Είναι μέτρια σε λιπαρότητα.. Προσωπικά δεν θα την ξανά αγόραζα

    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • annadaskalaki25
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έψαχνα μια κρέμα για λιπαρό πρόσωπο κατά της ακμής κ κατέληξα στις effaclar duo+ λόγω των καλών κριτικών κ την σχετικά οικονομική τιμή. Στα σημάδια δεν κάνει θαύματα παρόλα αυτά με ενυδατώνει χωρίς να μπουκωνει το πρόσωπο και κατά συνέπεια έχουν μειωθεί τα break outs κατά πολύ. Αφήνει ματ όψη κάτι που είναι must για μενα κ αν κ μετά από 8 ώρες εμφανίζει κάποια μικρή γυαλαδα στο κούτελο δεν έχω βρει κρέμα ειδικά με spf που να μην το κάνει πόσο μάλλον στο δικό μου πρόσωπο που είναι λιπαρό. Η συγκεκριμένη με το spf είναι ότι πρέπει για το χειμώνα που πάντα βαριόμουν να προσθέσω αντηλιακό. Το καλοκαίρι αυτό μαζί με αντιηλιακο πενηντάρι απαραίτητα. Έχω πάρει και την αντίστοιχη χωρίς το spf την οποία χρησιμοποιώ στην βραδινή ρουτίνα μου η οταν χρησιμοποιώ αντιηλιακο από πάνω. επίσης και οι 2 είναι οκ για κάτω από το μακιγιάζ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mairi_Roumpani
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή κρέμα για την ακμή αλλά δεν εξαφανίζει τις ατέλειες.
    Και οπωσδήποτε χρειάζεται και ο ορός αλλά και ενυδατική κρέμα.

    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chryssaduke
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν έμεινα ευχαριστημένη από την κρέμα αυτή. Απλώνεται πολύ εύκολα, αλλά μετά από λίγες ώρες βγάζει λιπαρότητα και δεν είναι καθόλου καλή βάση για μακιγιάζ, το οποίο γλιστράει και φεύγει από το πρόσωπο τουλάχιστον για το δικό μου μικτό δέρμα. Για δράση κατά των ατελειών δεν έχω γνώμη, δεν έχω ακμή. Και η αναζήτηση καλής ενυδατικής με spf συνεχίζεται...

    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • redhead.00225
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει ότι υπόσχεται, καλύτερη κρέμα με αντηλιακή προστασία δεν έχω βρει. Λίγη μεν η προστασία ίσως και για αυτό να μην έχει καμία σχέση με αντηλιακή.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lena Lena 67
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά μια πολύ ωραία κρέμα για το πρόσωπο με ελαφριά υφή και ταυτόχρονα με αντιηλιακή προστασία. Γρήγορη εφαρμογή και απορρόφηση...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NasiaPex_191996
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή κρέμα για ατέλειες και σπυράκια (όχι ακμή στην δική μου περίπτωση), μαζί με ένα καλό καθαριστικό κάνει αποτελεσματική δουλειά. Είναι πολύ ελαφριά πάνω στο δέρμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Karen A
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κρέμα για καθημερινή χρήση στην πόλη. Στην παραλία χρησιμοποιώ κάποια πιο ισχυρή. Καλή ως βάση μακιγιάζ, μη φαγεσωρογόνα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • D. Kaltsas
    3
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δε θα κρίνω αν είναι καλή η κρέμα, ή όχι. Αυτό άλλωστε είναι συχνά υποκειμενικό και για αντικειμενική κρίση θέλει μήνες χρήσης. Υποθέτω ότι κάνει καλά αυτά που υπόσχεται: ενυδατώνει και προστατεύει από τις ηλιακές ακτινοβολίες, έστω συμπληρωματικά. Θα πω ότι εμένα με ΤΑΡΑΞΕ στο τσούξιμο στα μάτια. Το γράφω αυτό ως άνθρωπος που ποτέ δεν είχε ευαισθησίες ή περιέργειες. Τι προσπάθησα να μην βάλω πολύ κοντά, τι πρόσεχα να μην τα ακουμπήσω... δεν έχει σωτηρία. Δυστυχώς δεν κάνει για εμένα. Εάν έχετε δυνατότητα ζητήστε ένα δείγμα πρώτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_D_61
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλή κρέμα δεν έχω κάποιο breakout στο πρόσωπο αλλά δυστυχώς δεν θα την ξαναπάρω γιατί μου ερεθίζει τα μάτια πολύ αν και δεν το βάζω στην περιοχή των ματιών.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evzg
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    άρχισα να φοράω αντιηλιακό εκτός καλοκαιριού φέτος, και ξεκίνησα με αυτή την κρέμα. ακμη πλέον δεν έχω οπότε δεν έχω γνώμη, πάντως δε μου έκανε σπυράκια (κάποιες φορές τα αντιηλιακα μου κανουν) και δε μου μπουκώνει το δερμα. για καλοκαιρι που τη δοκίμασα σίγουρα προστατεύει αλλά είναι κάπως βαριά, αν και πάλι δεν μπουκώνει το δέρμα, απλά θα αναζητησω κάτι πιο ματ.

    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • testname
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την είχα ξαναδοκιμασει στο παρελθόν, την άφησα γιατί δεν έβλεπα διαφορά και ειπα λόγω του ντόρου στο τικτοκ να της ξαναδωσω μια ευκαιρία. Πέραν του ότι κάθε μέρα το πρόσωπο μου ένιωθα ότι καιγόταν μετά την εφαρμογή της στην περιοχή γύρω από το στόμα όταν φορούσα μάσκα, την χρησιμοποίησα για ένα μήνα και πραγματικά μου προκάλεσε break outs. Λένε ότι είναι δίμηνη θεραπεία αλλά αυτές οι εξάρσεις να διαρκέσουν μια δυο βδομαδες εντάξει, αλλά οχι ενα μήνα. Το πρόσωπο μου έγινε χειρότερο και τη σταμάτησα λίγο πριν το τέλος του σωληναριου. Μου κάνει εντύπωση γιατί υποτίθεται ότι δεν έχει και συστατικά που φράζουν τους πόρους, αντιθέτως έχει πολύ καλά συστατικά. Δυστυχώς δεν την συνιστώ. Επίσης η εταιρεία δεν είναι cruelty free.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Konstantinou31
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα. Με συστηματική χρήση κάνει θαύματα στα σημάδια της ακμής και ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Άλλαξε εντελώς το δέρμα μου! Την αγοράζω ξανά και ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tomi_grig27
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλή, αφήνει απαλό το δέρμα, τη χρησιμοποιώ λίγο, δε έχω δει ακόμη αποτέλεσμα εκτός από τη ενυδάτωση και την απαλότητα, θα κάνω update

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • Αν κ κατά την τοποθέτηση η αίσθηση που αφήνει είναι πολύ ωραία, σε μεικτή επιδερμίδα όπως η δική μου στην πορεία βγάζει πολύ λιπαρότητα κ γυαλάδα

    0
  • Είχα χρησιμοποιήσει την EFFACLAR K (+) από την οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένη και μόλις μου τελείωσε αποφάσισα να δοκιμάσω αυτήν που έχει και αντηλιακή προστασία. Προσωπικά, δεν θεωρώ πως ταιριάζει στο δέρμα μου καθώς τριβεται πάρα πολύ εύκολα, δεν απορροφιεται σωστά και το μεϊκαπ από πάνω κάνει μπαλώματα. Ακόμα και σκέτη αν την χρησιμοποίησω το πρωί σε καθαρό πρόσωπο, μετά απο λίγο αρχίζει να τρίβεται και να αφήνει "ρολάκια".

    0
  • Πολύ καλή κρέμα για την ακμή. Την χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Η efffaclar duo που λέγεται ότι είναι επικίνδυνη γιατί βρέθηκε να έχει βενζόλιο είναι η έκδοση που έχει την ονομασία treatment και έχει αποσυρθεί. Δεν είναι αυτή

    1
  • Πολύ καλό αν έχεις ήπια ακμή όμως. Κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο είναι πιο αποτελεσματικό από το κανονικό με την καινουρια φόρμουλα.

    0
  • Δες τα όλα
14,67 €
5,00 €   μεταφορικά