Τα γυαλια τα πηρα στα 30 περιπου ευρω.Για την τιμη τους ειναι παρα πολυ καλα.Μεταλλικος σκελετος,που πραγματικα αντεχει,βεβαια ειναι λιγο φτηνιαρικος μεταλλικος,αλλα πραγματικα αξιζει.Καθεται πραγματικα καλα στο προσωπο μου (εχω οβαλ μεσαιο ).Το τι εχω περασει μ αυτα ειναι απιστευτο.Εχω βουτηξει στη θαλασσα μ αυτα,μ τα εχουν πεταξει σε αποσταση 4-5 μετρων,εχουν πεσει απο γραφειο,πραγματικα δν εχουν παθει τιποτα.Ο φακος σαν ποιοτητα-απιστευτος.Δεν κουραζει,ζωντανευει τα χρωματα,κοιταω τον ηλιο και δεν τυφλωνομαι.
Τωρα τ αρνητικα.Η ποιοτητα του υλικου του φακου ειναι μαπα.Ειναι σαν να εχουν βαλει ενα 3 πλο σελοφαν απ αυτα που κλεινουν τα μπουκαλια για να μην σταζουν.Το μεταλλο,και γενικα η κατασκευη δεν εχει μελετηθει.Μ αυτο εννοω οτι οι βραχιονες μπλοκαρονται απο μικρα μεταλλικα κομματακια συνδεδεμενα στην κυρια κατασκευη.Ο δεξια μ βραχιωνας εξεχει περισσοτερο,επειδη το κομματακι ειναι κοντοτερο.Θα τα ξαναπαιρνα?1000 τα 1000.Ο λογος που η τιμη τους ειναι τοσο χαμηλη ειναι επειδη η εταιρια δν ανηκει στη Λουξοτικα,που οσοι ασχολουνται,η συγκεκριμενη εχει πχ τη Ρειμπαν.Αλλα εχω βγει βολτα,εχω μπει σε θαλασσα,εχω παει να αναβαση στο βουνο και γυμναστικη σε μονοζυγα οξω,αντεξανε 10 μερες βαρβατες Παρο Αμοργο.Παρτε 2 να χετε και αν δν το θελετε το δινετε σε καποιον φιλο.Και μακρια απο πλαστικα γυαλια